• SHOP
  • CLUB
Wypróbuj konto Premium
0
Mój garaż
Dodaj pojazd
0
Artykułów #
0,00 PLN
Twój koszyk jest pusty

Problemy z VW Passat

Spis treści

  1. VW Passat: typowe usterki, awarie i problemy oraz wady i zalety modelu
  2. Volkswagen Passat: Problemy ze skrzynią biegów DSG
  3. VW Passat: Problemy z turbosprężarkami w silnikach TSI
  4. Volkswagen Passat: Problemy z łańcuchem rozrządu w silnikach TSI
  5. VW Passat: Problemy z centralnym zamkiem
  6. Volkswagen Passat: Problemy z układem klimatyzacji
  7. VW Passat: Problemy z systemami elektronicznymi
  8. Dodatkowe typowe usterki Volkswagena Passata
  9. Problemy VW Passat: słabe i mocne strony

VW Passat: typowe usterki, awarie i problemy oraz wady i zalety modelu

 
  • Problemy ze skrzynią biegów DSG: Skrzynia biegów DSG często wykazuje słabe punkty w różnych wersjach silnikowych, takich jak 1.4 TSI 122 PS i 2.0 TDI 150 PS. Typowe objawy to szarpiąca zmiana biegów i uszkodzenie skrzyni przy przebiegu 80 000-120 000 km.
  • Usterki turbosprężarki w silnikach TSI: 1.5 TSI i 1.8 TSI 160 PS w szczególności cierpią z powodu przedwczesnego zużycia turbosprężarki. Awarie te występują zwykle między 100 000-150 000 km i objawiają się utratą mocy i niebieskawym dymem.
  • Problemy z łańcuchem rozrządu: Łańcuch rozrządu 1.8 TSI zaczyna wykazywać oznaki zużycia przy 60 000 km. Staje się to szczególnie krytyczne przy 120 000-180 000 km, kiedy łańcuch rozrządu przestaje prawidłowo przeskakiwać, a uszkodzenie silnika jest nieuchronne.
  • Centralny zamek nie otwiera się: Usterki elektroniczne centralnego zamka często występują w pojazdach 5-8-letnich i starszych. Kluczyk awaryjny nie zawsze działa niezawodnie, co prowadzi do znacznych skarg ze strony kierowców.

DENCKERMANN B120087 Zestaw do hamulców, hamulce bębnowe Oś tylna
Ocen - 2
Informacja o towar
  • Strona zabudowy: Oś tylna
  • System hamulcowy: VAG
  • Średnica [mm]: 180
  • Szerokość [mm]: 31
  • DENCKERMANN: Zestaw do hamulców, hamulce bębnowe
  • Numer artykułu: B120087
  • Nasza cena: 87,48 PLN
  • Stan: nowy
Szczegóły
DENCKERMANN Zestaw do hamulców, hamulce bębnowe Oś tylna
Numer artykułu: B120087
87,48 PLN
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy
FEBI BILSTEIN 172599 Zestaw paska rozrządu + pompa wody Il. zębów: 121, Szerokość: 18 [mm], z trapezowym profilem zębów
Ocen - 14
Informacja o towar
  • Liczba zębów: 121
  • Szerokość [mm]: 18
  • Pas napędowy: z trapezowym profilem zębów
  • Ciężar [kg]: 1,99
  • dla numeru OE: 051 198 119 S2
  • Rodzaj korpusu: bez obudowy
  • Powierzchnia: pokryty PTFE (Polytetrafluorethylen)
  • FEBI BILSTEIN: Zestaw paska rozrządu + pompa wody
  • Numer artykułu: 172599
  • Nasza cena: 125,49 PLN
  • Stan: nowy
Szczegóły
FEBI BILSTEIN Zestaw paska rozrządu + pompa wody Il. zębów: 121, Szerokość: 18 [mm], z trapezowym profilem zębów
Numer artykułu: 172599
125,49 PLN
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy
430225 BREMBO Xtra 09.C306.1X Tarcza hamulcowa 340x30[mm], 9, perforowany / wentylowany wewnętrznie
Ocen - 70
Informacja o towar
  • Średnica [mm]: 340
  • Typ tarczy hamulcowej: perforowany / wentylowany wewnętrznie
  • Nawiercane: tak
  • Powierzchnia: pokryty
  • Przetwarzanie: wysoko nawęglany
  • Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: ze śrubami
  • Linia produktów: Xtra
  • Grubość tarczy hamulcowej [mm]: 30
  • Wysokość [mm]: 50
  • Średnica otworu centrującego [mm]: 65, 65,0
  • Liczba otworów: 9
  • Minimalna grubość [mm]: 27,8
  • Średnica wewnętrzna [mm]: 145,0
  • Średnica otworu [mm]: 15,3
  • BREMBO: Tarcza hamulcowa
  • Numer artykułu: 09.C306.1X
  • Stan: nowy
Szczegóły
BREMBO Tarcza hamulcowa 340x30[mm], 9, perforowany / wentylowany wewnętrznie
Numer artykułu: 09.C306.1X
468,29 PLN
Cena za sztukę
Cena zawiera 23% VAT, Darmowa wysyłka
OPEL GM DEXOS2™ SUPER SYNTHETIC 19 42 003 Olej silnikowy 5W-30, 5l, Olej syntetyczny
Ocen - 44
Informacja o towar
  • Pojemność [litr]: 5
  • Rekomendacje producenta: VW 502 00, VW 505 00, VW 505 01, MB 229.51, GM LL-A-025, GM LL-B-025
  • Specyfikacja: API SN, API CF, ACEA C3
  • Linia produktów: DEXOS2™
  • Klasa lepkości SAE: 5W-30
  • Seria: SUPER SYNTHETIC
  • Olej: Olej syntetyczny
  • Rodzaj połączenia: Kanister
  • Rodzaj pojazdu: Samochód
  • OPEL GM: Olej silnikowy
  • Numer artykułu: 19 42 003
  • Nasza cena: 176,93 PLN
Szczegóły
OPEL GM Olej silnikowy 5W-30, 5l, Olej syntetyczny
Numer artykułu: 19 42 003
176,93 PLN
35,39 PLN za 1 litr
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy
MONROE C2516S Amortyzator Ciśnienie gazu, Siła tłumienia regulowana elektronicznie, Kolumna zawieszenia
Ocen - 45
Informacja o towar
  • Rodzaj amortyzatorów: Ciśnienie gazu
  • System tłumienia drgań zawieszenia: Siła tłumienia regulowana elektronicznie
  • Typ amortyzatora: Kolumna zawieszenia
  • Sposób mocowania amortyzatora: górny trzon, dolna opaska zaciskowa
  • Ciężar [kg]: 5,568
  • Tryb pracy: elektroniczny
  • Długość opakowania [cm]: 59,1
  • Szerokość opakowania [cm]: 20,7
  • Wysokość opakowania [cm]: 21,2
  • MONROE: Amortyzator
  • Numer artykułu: C2516S
  • Stan: nowy
Szczegóły
MONROE Amortyzator Ciśnienie gazu, Siła tłumienia regulowana elektronicznie, Kolumna zawieszenia
Numer artykułu: C2516S
574,75 PLN
Cena za sztukę
Cena zawiera 23% VAT, Darmowa wysyłka

Volkswagen Passat: Problemy ze skrzynią biegów DSG

Volkswagen Passat: Problemy ze skrzynią biegów DSG

Skrzynia biegów DSG w VW Passacie wykazuje znaczne słabości w różnych wersjach silnikowych, takich jak 1.4 TSI 150 KM, 2.0 TDI 190 KM i 1.5 TSI DSG. Problemy z automatyczną skrzynią biegów objawiają się szarpaną zmianą biegów, opóźnioną zmianą biegów i całkowitymi awariami skrzyni biegów. Szczególnie dotknięte są pojazdy z dużym przebiegiem 80 000 km lub więcej, a druga fala problemów pojawia się między 150 000-200 000 km. Objawy wahają się od lekkiego szarpania podczas ruszania do całkowitego uszkodzenia skrzyni biegów, które uniemożliwia jazdę.

Regularna konserwacja ma kluczowe znaczenie dla długowieczności skrzyni biegów. Wrażliwe jednostki sterujące VW Passat DSG wymagają wymiany oleju na specjalny olej DSG i regularnych aktualizacji oprogramowania co 40 000 km. Profesjonalna diagnostyka za pomocą VAG-COM może wykryć problemy na wczesnym etapie, zanim konieczne będą kosztowne naprawy. Środki zapobiegawcze, takie jak łagodne ruszanie i unikanie jazdy w korkach, mogą znacznie wydłużyć okres eksploatacji.

VW Passat: Problemy z turbosprężarkami w silnikach TSI

Silniki TSI VW Passata, w szczególności 1.8 TSI 179 PS, 2.0 TSI 190 PS i 2.0 TSI 220 PS, cierpią z powodu przedwczesnego zużycia turbosprężarki. Te słabe punkty objawiają się utratą mocy, zwiększonym zużyciem oleju i charakterystycznym niebieskawym dymem z wydechu. Pierwsze oznaki pojawiają się często między 80 000-120 000 km, podczas gdy poważne usterki występują zwykle między 130 000-180 000 km. Szczególnie 2.0 TSI 280 PS wykazuje wcześniejsze oznaki zużycia ze względu na wysoką moc. Niezawodność turbosprężarek jest dodatkowo pogarszana przez agresywną jazdę i nieregularną konserwację.

Systematyczna kontrola jest niezbędna do wczesnego wykrycia problemów z turbosprężarką. Precyzyjne układy turbodoładowania VW Passat wymagają wysokiej jakości oleju silnikowego o prawidłowych wartościach lepkości i interwałach wymiany wynoszących maksymalnie 15 000 km. Profesjonalny przegląd powinien regularnie sprawdzać intercooler, przewody dolotowe i dopływ oleju. Środki zapobiegawcze, takie jak uruchamianie silnika po długich podróżach, mogą znacznie wydłużyć żywotność turbosprężarki.

Volkswagen Passat: Problemy z łańcuchem rozrządu w silnikach TSI

Łańcuch rozrządu 1.8 TSI w VW Passacie wykazuje pierwsze oznaki zużycia po 60 000 km, które są zauważalne w postaci grzechotania podczas rozruchu zimnego silnika. Te częste usterki dotyczą w szczególności pojazdów wyprodukowanych w latach 2007-2015 i mogą prowadzić do poważnych uszkodzeń silnika. Faza krytyczna ma miejsce między 120 000 a 180 000 km, kiedy łańcuch rozrządu przeskakuje lub pęka. Objawy obejmują metaliczne odgłosy z komory silnika, niestabilną pracę na biegu jałowym, a w najgorszym przypadku całkowite uszkodzenie silnika z powodu kolizji tłoka/zaworu. Na żywotność łańcucha rozrządu negatywnie wpływają krótkie podróże i częste uruchamianie zimnego silnika.

Aby wykryć problemy z łańcuchem rozrządu na wczesnym etapie, konieczna jest profesjonalna kontrola. Systemy łańcucha rozrządu VW Passat wymagają regularnych kontroli napięcia łańcucha i ciśnienia oleju co 30 000 km. Profesjonalna konserwacja z użyciem wysokiej jakości oleju silnikowego 5W-30 i prawidłowe interwały wymiany mogą znacznie wydłużyć żywotność. Przy pierwszych oznakach grzechotania łańcucha należy niezwłocznie udać się do warsztatu, ponieważ konieczna będzie wymiana całego łańcucha rozrządu, w tym napinaczy i prowadnic.

VW Passat: Problemy z centralnym zamkiem

VW Passat: Problemy z centralnym zamkiem

Centralny zamek nie otwiera się w wielu modelach VW Passat, zwłaszcza w pojazdach o okresie eksploatacji wynoszącym 5-8 lat lub więcej. Te usterki elektroniczne dotyczą zarówno starszych modeli z silnikiem 2.0 TDI 140 PS, jak i nowszych wariantów z napędem 4Motion. Typowe objawy to całkowita awaria pilota zdalnego sterowania, brak przełączania poszczególnych drzwi oraz brak niezawodnego działania kluczyka awaryjnego. Problemy występują zazwyczaj fazowo - pierwsze usterki pojawiają się po 3-5 latach, druga fala między 8-12 rokiem eksploatacji pojazdu. Szczególnie dotknięte są siłowniki zamków drzwi i centralna jednostka sterująca systemu kontroli komfortu.

Profesjonalna konserwacja ma kluczowe znaczenie dla funkcjonalności centralnego zamka. Złożone systemy centralnego zamka VW Passat wymagają regularnej diagnostyki z odczytem pamięci błędów i testami funkcjonalnymi wszystkich siłowników. Systematyczne sprawdzanie styków drzwi, mikroprzełączników i połączeń kablowych co 2-3 lata może zapobiec kosztownym awariom. Przy pierwszych oznakach nieprawidłowego działania zamki drzwi powinny zostać wyczyszczone i nasmarowane, zanim konieczna będzie całkowita wymiana siłowników.

Volkswagen Passat: Problemy z układem klimatyzacji

Układ klimatyzacji nie chłodzi w wielu modelach VW Passat z różnymi silnikami, takimi jak 1.6 TDI 120 PS, 2.0 TDI 170 PS i 2.5 TDI V6. Usterki te objawiają się spadkiem wydajności chłodzenia, ciepłym powietrzem pomimo włączonej klimatyzacji oraz zwiększonym hałasem podczas pracy. Pierwsze problemy często występują po 4-6 latach, a druga fala problemów pojawia się między 8-12 rokiem życia pojazdu. Uszkodzone sprężarki klimatyzacji, nieszczelne skraplacze i zatkane filtry kabinowe są szczególnie powszechne. Niezawodność systemu klimatyzacji jest dodatkowo obniżana przez rzadkie użytkowanie i brak konserwacji. Pojazdy z dachami panoramicznymi wykazują wcześniejsze problemy z klimatyzacją ze względu na większe obciążenie cieplne.

Regularna konserwacja jest niezbędna do optymalnego działania układu klimatyzacji. Układy klimatyzacji VW Passat wymagają profesjonalnego przeglądu z kontrolą czynnika chłodniczego i dezynfekcją parownika co 2-3 lata. Systematyczna kontrola powinna sprawdzić sprężarkę, skraplacz i wszystkie przewody pod kątem wycieków. Środki zapobiegawcze, takie jak regularna wymiana filtrów co 15 000 km i całoroczne korzystanie z układu klimatyzacji, mogą znacznie wydłużyć jego żywotność i uniknąć kosztownych napraw.

VW Passat: Problemy z systemami elektronicznymi

Systemy elektroniczne w VW Passacie wykazują różne usterki, które występują szczególnie w nowoczesnych wariantach wyposażenia. Radio nie włącza się, Bluetooth nie łączy się, a asystent pasa ruchu nie jest dostępny - to częste skargi kierowców. Usterki te dotyczą zarówno wariantów z silnikiem wysokoprężnym, takich jak 2.0 TDI Biturbo i 239 PS, jak i modeli benzynowych, takich jak 2.0 FSI 150 PS. Problemy z elektroniką często objawiają się falami - pierwsze usterki po 2-4 latach, poważniejsze problemy między 6-10 rokiem życia pojazdu. W szczególności elektryczny sprzęg przyczepy nie działa niezawodnie, a elektryczna klapa tylna nie otwiera się w wielu pojazdach. Główna funkcja użytkownika również wykazuje częste usterki, a Bluetooth nie może być włączony z różnymi systemami informacyjno-rozrywkowymi.

W celu zdiagnozowania problemów elektronicznych wymagana jest systematyczna kontrola. Złożone systemy elektroniczne VW Passat wymagają regularnych aktualizacji oprogramowania i odczytu kodów usterek za pomocą profesjonalnego sprzętu diagnostycznego. Profesjonalna inspekcja powinna sprawdzić wszystkie jednostki sterujące, połączenia kablowe i bezpieczniki. Środki zapobiegawcze, takie jak ochrona przed wilgocią, regularne kontrole akumulatora i ostrożne obchodzenie się z komponentami elektronicznymi, mogą znacznie poprawić niezawodność systemów.

Dodatkowe typowe usterki Volkswagena Passata

W oparciu o doświadczenia kierowców VW Passat, występują następujące dodatkowe problemy:

 
  • Bagażnik nie otwiera się: często występuje od 80 000-120 000 km, często spowodowane wadliwymi cylindrami zamka lub siłownikami
  • Pedał sprzęgła nie wraca: dotyczy głównie wariantów z manualną skrzynią biegów od 100 000-150 000 km, zwykle z powodu zużytego głównego cylindra sprzęgła.
  • Nagrzewnica nie nagrzewa się: Występuje szczególnie w starszych silnikach TDI od 120 000 km, często z powodu wadliwych termostatów lub wymienników ciepła nagrzewnicy
  • Immobilizer nie uruchamia się: Problem elektroniczny w pojazdach w wieku od 5 do 8 lat, często z powodu wadliwych kluczyków zdalnego sterowania lub jednostek sterujących
  • Problemy z silnikiem wysokoprężnym Biturbo: Specyficzne słabe punkty 2.0 TDI Biturbo od 80 000 km z powodu zużycia turbosprężarki i zakoksowania zaworu EGR.
  • Problemy z łańcuchem rozrządu 3.6 V6: Dotyczy silnika 3.6 V6 od 150 000 km z charakterystycznymi odgłosami grzechotania.
  • Nieszczelności przewodów gazowych w silniku 1.4 TSI Ecofuel: Szczególne problemy w wariancie na gaz ziemny od 60 000 km z powodu starzenia się przewodów gazowych.
  • Problemy z napędem na wszystkie koła 2.8 V6 4Motion: Sprzęgło Haldex wykazuje zużycie od 120 000 km z awarią napędu na wszystkie koła.

FEBI BILSTEIN 29752 Pierścień uszczelniający, przewód sztywny płynu chłodzącego
Ocen - 34
Informacja o towar
  • Grubość [mm]: 4
  • Średnica wewnętrzna [mm]: 32
  • Kolor: czarny
  • Materiał: NBR (Nitril-Butadien-kauczuk)
  • Ciężar [kg]: 0,001
  • FEBI BILSTEIN: Pierścień uszczelniający, przewód sztywny płynu chłodzącego
  • Numer artykułu: 29752
  • Nasza cena: 2,80 PLN
  • Stan: nowy
Szczegóły
FEBI BILSTEIN Pierścień uszczelniający, przewód sztywny płynu chłodzącego
Numer artykułu: 29752
2,80 PLN
Cena za sztukę
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy
029 WV 20 MAHLE ORIGINAL 029 WV 20 00 Tuleja cylindrowa 79,51[mm]
Informacja o towar
  • Długość [mm]: 151,8
  • Średnica cylindra [mm]: 79,51
  • Średnica [mm]: 82,5
  • Średnica kołnierza [mm]: 85,5
  • Przetwarzanie: połowicznie
  • Długość opakowania [cm]: 10,6
  • Szerokość opakowania [cm]: 10,60
  • Wysokość opakowania [cm]: 19,00
  • Ciężar netto [g]: 573, 573,0
  • MAHLE ORIGINAL: Tuleja cylindrowa
  • Numer artykułu: 029 WV 20 00
  • Stan: nowy
Szczegóły
MAHLE ORIGINAL Tuleja cylindrowa 79,51[mm]
Numer artykułu: 029 WV 20 00
105,28 PLN
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy
47 90229 0 MAHLE ORIGINAL 030 55 N0 Zestaw pierscieni tłoka Śr. cyl.: 79,51[mm]
Ocen - 3
Informacja o towar
  • Numer komponentu: 1. R 1.75 CrK, 2. M 2.0 IFU, 3. DSF 3.0 Cr
  • Średnica cylindra [mm]: 79,51
  • Długość opakowania [cm]: 12,5
  • Szerokość opakowania [cm]: 12,50
  • Wysokość opakowania [cm]: 3,00
  • Ciężar netto [g]: 33
  • MAHLE ORIGINAL: Zestaw pierscieni tłoka
  • Numer artykułu: 030 55 N0
  • Stan: nowy
Szczegóły
MAHLE ORIGINAL Zestaw pierscieni tłoka Śr. cyl.: 79,51[mm]
Numer artykułu: 030 55 N0
108,21 PLN
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy
CT 1168 K1 CONTITECH CT1168WP1 Zestaw paska rozrządu + pompa wody załączana pompa wodna, ze zintegrowanym stykiem wyłączającym, Il. zębów: 145, Szer. 1: 25 [mm]
Ocen - 47
Informacja o towar
  • Liczba zębów: 145
  • Szerokość 1 [mm]: 25
  • Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: załączana pompa wodna, ze zintegrowanym stykiem wyłączającym
  • Wysokość opakowania [cm]: 18,7
  • Długość opakowania [cm]: 19,5
  • Szerokość opakowania [cm]: 18,2
  • Ciężar [kg]: 2,144
  • CONTITECH: Zestaw paska rozrządu + pompa wody
  • Numer artykułu: CT1168WP1
  • Nasza cena: 788,99 PLN
  • Stan: nowy
Szczegóły
CONTITECH Zestaw paska rozrządu + pompa wody załączana pompa wodna, ze zintegrowanym stykiem wyłączającym, Il. zębów: 145, Szer. 1: 25 [mm]
Numer artykułu: CT1168WP1
788,99 PLN
Cena zawiera 23% VAT, Darmowa wysyłka
MANNOL RACING+ESTER MN7902-10 Olej silnikowy 10W-60, 10l, Olej syntetyczny
Ocen - 44
Informacja o towar
  • Pojemność [litr]: 10
  • Rekomendacje producenta: VW 501 01, VW 505 00, MB 229.1, Ford WSS-M2C153-E, GM 6094-M
  • Specyfikacja: API SN, API CH-4, ACEA A3 / B4
  • Linia produktów: RACING+ESTER
  • Klasa lepkości SAE: 10W-60
  • Olej: Olej syntetyczny
  • MANNOL: Olej silnikowy
  • Numer artykułu: MN7902-10
  • Nasza cena: 245,20 PLN
Szczegóły
MANNOL Olej silnikowy 10W-60, 10l, Olej syntetyczny
Numer artykułu: MN7902-10
Więcej
245,20 PLN
24,52 PLN za 1 litr
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy

W oparciu o opinie właścicieli, te dodatkowe problemy techniczne występują regularnie i wymagają fachowej uwagi.

Problemy VW Passat: słabe i mocne strony

Mocne strony Słabe strony
Duży bagażnik i przestrzeń wewnętrzna Problemy z przekładnią DSG
Dobre trzymanie się drogi i komfort jazdy Zużycie turbosprężarki w TSI
Nowoczesne wyposażenie bezpieczeństwa Problemy z łańcuchem rozrządu
Szeroki zakres silników Usterki elektroniczne
Solidne wykonanie Usterki klimatyzacji
Niskie koszty utrzymania dzięki TDI Awarie centralnego zamka
Dobry stosunek ceny do wydajności Wysokie koszty napraw

VW Passat okazuje się być zasadniczo solidnym pojazdem o dobrych właściwościach jezdnych i walorach praktycznych. Najczęstsze problemy dotyczą skrzyni biegów DSG, turbosprężarek w silnikach TSI oraz systemów elektronicznych. Regularne przeglądy i odpowiednio szybka interwencja przy pierwszych objawach pozwala skutecznie usunąć większość słabych punktów. Szczególnie ważne jest przestrzeganie terminów przeglądów i stosowanie oryginalnych części do napraw, aby zapewnić długowieczność pojazdu.

 

AUTODOC Bestsellery: cześci w korzystnej cenie

EL600 (027EFB) EXIDE EFB EL600 Akumulator 12V 60Ah 640A Akumulator EFB
Ocen - 55
Informacja o towar
  • Linia produktów: EFB
  • Pojemność akumulatora [Ah]: 60
  • Akumulator: Akumulator EFB
  • Prąd zimnego rozruchu wg EN [A]: 640
  • Długość [mm]: 242
  • Szerokość [mm]: 175
  • Wysokość [mm]: 190
  • Napięcie [V]: 12
  • DIN / ISO: L2
  • Rodzaj bieguna: 1,EN
  • Wykonanie strefy podłogowej: B13
  • Położenie biegunów 0
  • EXIDE: Akumulator
  • Numer artykułu: EL600
  • Nasza cena: 443,48 PLN
  • Stan: nowy
Szczegóły
EXIDE Akumulator 12V 60Ah 640A Akumulator EFB
Numer artykułu: EL600
443,48 PLN
30,00 PLN Zastaw, Darmowa wysyłka
TRW DF6262S Tarcza hamulcowa 295x28[mm], 5x112, perforowany / wentylowany wewnętrznie
Ocen - 28
Informacja o towar
  • Średnica [mm]: 295
  • Typ tarczy hamulcowej: perforowany / wentylowany wewnętrznie
  • Nawiercane: tak
  • Powierzchnia: lakierowany
  • Grubość tarczy hamulcowej [mm]: 28
  • Wysokość [mm]: 51,2
  • Średnica otworu centrującego [mm]: 67
  • Liczba otworów: 5
  • Średnica otworu 1 [mm]: 15,3
  • Ø rozmieszczenia otworów [mm]: 112
  • Minimalna grubość [mm]: 26
  • Kolor: czarny
  • TRW: Tarcza hamulcowa
  • Numer artykułu: DF6262S
  • Stan: nowy
Szczegóły
TRW Tarcza hamulcowa 295x28[mm], 5x112, perforowany / wentylowany wewnętrznie
Numer artykułu: DF6262S
208,84 PLN
Cena za sztukę
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy
25086 TRW GDB1956 Klocki hamulcowe DTEC COTEC, ze stykiem zużycia
Ocen - 80
Informacja o towar
  • Styk ostrzegawczy o zużyciu: ze stykiem zużycia
  • Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: z dodatkami
  • Grubość [mm]: 20,4
  • informacja uzupełniająca: DTEC COTEC
  • Jednostka ilości: Zestaw na jedną oś
  • Liczba wskazań zużycia [na oś]: 1
  • Wysokość [mm]: 64,5
  • Szerokość [mm]: 160,2
  • Oznaczenie kontrolne: E9 90R-02A0112 / 3374
  • Ograniczenia producenta: TRW
  • Długość złącza ostrzegawczego [mm]: 170
  • kierunkowa
  • TRW: Klocki hamulcowe
  • Numer artykułu: GDB1956
  • Nasza cena: 197,14 PLN
  • Stan: nowy
Szczegóły
TRW Klocki hamulcowe DTEC COTEC, ze stykiem zużycia
Numer artykułu: GDB1956
197,14 PLN
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy
FEBI BILSTEIN 170406 Separator oleju, odpowietrzenie przestrzeni korbowej z uszczelnieniem
Ocen - 8
Informacja o towar
  • Kolor: czarny
  • Materiał: Tworzywo sztuczne
  • Ciężar [kg]: 0,425
  • Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: z uszczelnieniem
  • uwzględnić informację serwisową
  • FEBI BILSTEIN: Separator oleju, odpowietrzenie przestrzeni korbowej
  • Numer artykułu: 170406
  • Nasza cena: 176,69 PLN
  • Stan: nowy
Szczegóły
FEBI BILSTEIN Separator oleju, odpowietrzenie przestrzeni korbowej z uszczelnieniem
Numer artykułu: 170406
176,69 PLN
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy
CASTROL EDGE Professional LongLife III 157EA4 Olej silnikowy 5W-30, 4l, Olej syntetyczny
Ocen - 107
Informacja o towar
  • Pojemność [litr]: 4
  • Rekomendacje producenta: VW 504 00, VW 507 00, Porsche C30
  • Specyfikacja: ACEA C3
  • Linia produktów: EDGE Professional
  • Klasa lepkości SAE: 5W-30
  • Seria: LongLife III
  • Olej: Olej syntetyczny
  • CASTROL: Olej silnikowy
  • Numer artykułu: 157EA4
  • Nasza cena: 248,82 PLN
Szczegóły
CASTROL Olej silnikowy 5W-30, 4l, Olej syntetyczny
Numer artykułu: 157EA4
248,82 PLN
62,21 PLN za 1 litr
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy
FEBEST 2399-B6R Zestaw stabilizatora z tyłu
Ocen - 7
Informacja o towar
  • Strona zabudowy: z tyłu
  • Średnica [mm]: 21
  • Ciężar [kg]: 1,695
  • Długość opakowania [cm]: 120,0
  • Szerokość opakowania [cm]: 20,0
  • Wysokość opakowania [cm]: 12,0
  • FEBEST: Zestaw stabilizatora
  • Numer artykułu: 2399-B6R
  • Nasza cena: 254,93 PLN
  • Stan: nowy
Szczegóły
FEBEST Zestaw stabilizatora z tyłu
Numer artykułu: 2399-B6R
254,93 PLN
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy
MANNOL Longlife 504/507 MN7715-10 Olej silnikowy 5W-30, 10l
Ocen - 53
Informacja o towar
  • Pojemność [litr]: 10
  • Rekomendacje producenta: MB 229.51, BMW Longlife-04, Porsche C30, VW 504 00, VW 507 00
  • Specyfikacja: API SN, ACEA C3
  • Linia produktów: Longlife
  • Klasa lepkości SAE: 5W-30
  • Seria: 504 / 507
  • Rodzaj połączenia: Kanister
  • Rodzaj pojazdu: Samochód
  • MANNOL: Olej silnikowy
  • Numer artykułu: MN7715-10
  • Nasza cena: 245,20 PLN
Szczegóły
MANNOL Olej silnikowy 5W-30, 10l
Numer artykułu: MN7715-10
Więcej
245,20 PLN
24,52 PLN za 1 litr
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy
TYC 337-0251-2 Pokrywa, zewnętrzne lusterko z prawej, dla małej obudowy lusterka
Ocen - 13
Informacja o towar
  • Strona zabudowy: z prawej
  • Lusterko zewnętrzne / wewnętrzne: dla małej obudowy lusterka
  • TYC: Pokrywa, zewnętrzne lusterko
  • Numer artykułu: 337-0251-2
  • Nasza cena: 33,14 PLN
  • Stan: nowy
Szczegóły
TYC Pokrywa, zewnętrzne lusterko z prawej, dla małej obudowy lusterka
Numer artykułu: 337-0251-2
33,14 PLN
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy
SACHS PERFORMANCE Performance 883089 000034 Zestaw sprzęgła z dociskiem sprzęgła, z jednomasowym kołem zamachowym, ze śrubami płyty dociskowej, do użytku w sportach motorowych, bez łożyska oporowego, z tarczą sprzęgła, 240[mm]
Ocen - 8
Informacja o towar
  • Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: z dociskiem sprzęgła, z jednomasowym kołem zamachowym, ze śrubami płyty dociskowej, do użytku w sportach motorowych
  • Średnica [mm]: 240
  • Liczba zębów: 23
  • Linia produktów: Performance
  • Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: bez łożyska oporowego, z tarczą sprzęgła
  • Profil piasty: 21,8 x 24,2 - 23
  • Sprzęgło: dla pojazdów ze sprzęgłem jednotarczowym
  • Sposób montażu: niemontowane wcześniej
  • max. przenoszony moment obrotowy silnika [Nm]: 530
  • Rodzaj sprzęgła: tarcza sprzęgła ze sprężyn. skrętnym z organ. okładzinami
  • SACHS PERFORMANCE: Zestaw sprzęgła
  • Numer artykułu: 883089 000034
  • Nasza cena: 5260,77 PLN
  • Stan: nowy
Szczegóły
SACHS PERFORMANCE Zestaw sprzęgła z dociskiem sprzęgła, z jednomasowym kołem zamachowym, ze śrubami płyty dociskowej, do użytku w sportach motorowych, bez łożyska oporowego, z tarczą sprzęgła, 240[mm]
Numer artykułu: 883089 000034
5260,77 PLN
Cena zawiera 23% VAT, Darmowa wysyłka
MCR0043 MEYLE 100 610 0061 Zestaw naprawczy, wahacz poprzeczny os przednia, z prawej, Oś przednia, z lewej
Ocen - 22
Informacja o towar
  • Strona zabudowy: os przednia, z prawej, Oś przednia, z lewej
  • wymagana liczba: 2
  • zalecana wymiana parami
  • MEYLE: Zestaw naprawczy, wahacz poprzeczny
  • Numer artykułu: 100 610 0061
  • Stan: nowy
Szczegóły
MEYLE Zestaw naprawczy, wahacz poprzeczny os przednia, z prawej, Oś przednia, z lewej
Numer artykułu: 100 610 0061
63,81 PLN
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy

Popularne posty

Zapisz się się do naszych newsletterów

Aby otrzymywać nasze najnowsze wiadomości i porady prosimy o podanie swojego adres e-mail: