• SHOP
  • CLUB
Wypróbuj konto Premium
0
Mój garaż
Dodaj pojazd
0
Artykułów #
0,00 zł
Twój koszyk jest pusty

Problemy z Opel Corsa D

Spis treści

  1. Opel Corsa D: typowe usterki, awarie i problemy oraz wady i zalety modelu
  2. Opel Corsa D: Problemy z łańcuchem rozrządu w silnikach 1.2 i 1.4
  3. Opel Corsa D: Problemy z nagrzewnicą i wentylatorem
  4. Opel Corsa D: Problemy z centralnym zamkiem i mechanizmami drzwi
  5. Opel Corsa D: Problemy z przepustnicą i sterowaniem silnikiem
  6. Opel Corsa D: Problemy z rozrusznikiem i immobilizerem
  7. Dodatkowe typowe wady Opel Corsa D
  8. Opel Corsa D: Słabości i mocne strony
    1. Jak wymienić wycieraczki OPEL CORSA D
    2. Jak wymienić filtr oleju i oleje silnikowe w OPEL CORSA D
    3. Jak wymienić filtr powietrza w OPEL CORSA D

Opel Corsa D: typowe usterki, awarie i problemy oraz wady i zalety modelu

 
  • Łańcuch rozrządu w silnikach 1.2 i 1.4: Łańcuch rozrządu może wykazywać oznaki zużycia już po przejechaniu 60 000–80 000 km, szczególnie w silnikach 1.4 o mocy 87 KM i 1.2. Typowe objawy to grzechotanie podczas zimnego rozruchu i obniżona moc silnika.
  • Problemy z ogrzewaniem: W wielu modelach Corsy D układ ogrzewania nie grzeje, co często jest spowodowane wadliwymi termostatami lub zatkanymi przewodami nagrzewnicy. Problemy te często pojawiają się po przejechaniu 50 000–70 000 km.
  • Niedziałający centralny zamek: Awarie elektroniczne centralnego zamka to typowe słabe punkty, które mogą wystąpić już po 30 000 km. Szczególnie narażone są mechanizmy blokowania drzwi i jednostka sterująca.
  • Przepustnica w silniku 1.2 o mocy 86 KM: Przepustnica może ulec zabrudzeniu lub uszkodzeniu po przejechaniu 80 000 km, co powoduje nierównomierną pracę silnika na biegu jałowym i objaw „brak ściągania przy przyspieszaniu”.

Opel Corsa D: Problemy z łańcuchem rozrządu w silnikach 1.2 i 1.4

Opel Corsa D: Problemy z łańcuchem rozrządu w silnikach 1.2 i 1.4

Problemy z łańcuchem rozrządu należą do najczęstszych i najbardziej kosztownych usterek w silniku Opel Corsa D, szczególnie w silnikach 1.2 o mocy 69 KM, 1.2 o mocy 80 KM, 1.4 o mocy 87 KM i 1.4 o mocy 90 KM. Łańcuch rozrządu w silniku 1.4 o mocy 87 KM często wykazuje oznaki zużycia już po przejechaniu 60 000–80 000 km, natomiast pierwsze objawy zużycia łańcucha rozrządu w silniku 1.2 pojawiają się zazwyczaj po przejechaniu 80 000–100 000 km. Typowe objawy to metaliczny stukot podczas zimnych rozruchów, nierówna praca silnika i spadek mocy. W przypadku zaawansowanego zużycia łańcuch rozrządu może przeskakiwać, co może prowadzić do poważnych uszkodzeń silnika. Żywotność łańcucha rozrządu ulega znacznemu skróceniu z powodu nieregularnych wymian oleju, stosowania oleju silnikowego niskiej jakości lub częstej jazdy na krótkich dystansach.

Regularna konserwacja jest niezbędna dla zapewnienia długiej żywotności łańcucha rozrządu. Delikatne łańcuchy rozrządu Opel Corsa D wymagają wymiany oleju co nie więcej niż 15 000 km i stosowania oleju silnikowego o określonym stężeniu 5W-30. Profesjonalny diagnostyk endoskopowy może ocenić stan łańcucha rozrządu; rozciągnięcie powyżej 4-5 ogniw wymaga wymiany. Profilaktyczna wymiana łańcucha rozrządu, wraz z napinaczami i prowadnicami, po przejechaniu od 100 000 do 120 000 km zapobiega kosztownym uszkodzeniom silnika 1.4 lub 1.2.

Opel Corsa D: Problemy z nagrzewnicą i wentylatorem

Najczęstsze problemy z Opel Corsa D dotyczą układu ogrzewania, gdzie brak nagrzewania lub niedziałający wentylator to typowe awarie. Problemy te pojawiają się zazwyczaj po przejechaniu 50 000–70 000 km i mogą mieć różne przyczyny. Wadliwy termostat uniemożliwia silnikowi osiągnięcie optymalnej temperatury roboczej, a tym samym dostarczenie wystarczającej ilości ciepła do nagrzewnicy. Zatkane przewody nagrzewnicy lub uszkodzony wymiennik ciepła również mogą powodować, że nagrzewnica pozostaje zimna. W dmuchawie często uszkodzony jest rezystor szeregowy lub sam silnik dmuchawy, co objawia się niedokładną regulacją prędkości obrotowej wentylatora lub jego całkowitą awarią. Niezawodność układu ogrzewania jest ograniczona, szczególnie w pojazdach z dużym przebiegiem.

Aby ustalić dokładną przyczynę, konieczna jest systematyczna kontrola. Elementy układu ogrzewania Opel Corsa D wymagają regularnego płukania układu chłodzenia co 60 000 km oraz kontroli poziomu płynu chłodzącego. W przypadku problemów z wentylatorem, przed wymianą silnika wentylatora należy najpierw sprawdzić bezpieczniki i rezystor szeregowy. Profesjonalna kontrola może pomóc w zlokalizowaniu wadliwych elementów poprzez pomiary temperatury i testy przepływu.

DR.MOTOR AUTOMOTIVE DRM0849S Zestaw uszczelek, pokrywa głowicy cylindra
Ocen - 16
Informacja o towar
  • DR.MOTOR AUTOMOTIVE: Zestaw uszczelek, pokrywa głowicy cylindra
  • Numer artykułu: DRM0849S
  • Nasza cena: 339,00 zł
  • Stan: nowy
Szczegóły
DR.MOTOR AUTOMOTIVE Zestaw uszczelek, pokrywa głowicy cylindra
Numer artykułu: DRM0849S
339,00 zł
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy
LuK 600 0308 00 Zestaw sprzęgła z wysprzęglikiem centralnym, z kołem zamachowym, z zestawem śrubowym, z automatycznym nastawianiem
Ocen - 27
Informacja o towar
  • Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: z wysprzęglikiem centralnym
  • Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: z kołem zamachowym, z zestawem śrubowym
  • Dopasowanie: z automatycznym nastawianiem
  • Liczba otworów do mocowania: 8
  • LuK: Zestaw sprzęgła
  • Numer artykułu: 600 0308 00
  • Nasza cena: 2747,50 zł
  • Stan: nowy
Szczegóły
LuK Zestaw sprzęgła z wysprzęglikiem centralnym, z kołem zamachowym, z zestawem śrubowym, z automatycznym nastawianiem
Numer artykułu: 600 0308 00
2747,50 zł
Cena zawiera 23% VAT, Darmowa wysyłka
0 103 110 904 BERU PSG PSG003 Świeca żarowa 4,4V 9A M9x1,0, zdolny do nagrzewania wtórnego, Świeca żarowa ołówkowa, Długość: 132 [mm], 22 Nm, 8 Nm, 93
Ocen - 8
Informacja o towar
  • Linia produktów: PSG
  • Wymiar gwintu: M9x1,0
  • Długość [mm]: 132
  • Napięcie [V]: 4,4
  • Rozmiar klucza: 12 mm
  • Konstrukcja świec żarowych: zdolny do nagrzewania wtórnego, Świeca żarowa ołówkowa
  • Głębokość zabudowy [mm]: 28
  • Technika połączeń: 4 mm PIN (PSG)
  • Natężenie prądu [A]: 9
  • Moment dokręcenia do [Nm]: 10
  • Moment dokręcenia od [Nm]: 8
  • Zbieżność stożka: 93
  • Moment gnący [Nm]: 22
  • Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: z czujnikiem ciśnienia
  • BERU: Świeca żarowa
  • Numer artykułu: PSG003
  • Stan: nowy
Szczegóły
BERU Świeca żarowa 4,4V 9A M9x1,0, zdolny do nagrzewania wtórnego, Świeca żarowa ołówkowa, Długość: 132 [mm], 22 Nm, 8 Nm, 93
Numer artykułu: PSG003
491,00 zł
Cena za sztukę
1964,00 zł / cena za 4 szt.
Cena zawiera 23% VAT, Darmowa wysyłka
MOTUL 8100 X-CESS 102870 Olej silnikowy 5W-40, 5l
Ocen - 26
Informacja o towar
  • Klasa lepkości SAE: 5W-40
  • ACEA: ACEA A3 / B4
  • API: API SN, API CF
  • Rekomendacje producenta: PSA B71 2296, GM LL-B-025, MB 229.5, Porsche A40, VW 502 00, Renault RN0710, Fiat 9.55535-H2, Fiat 9.55535-M2, Fiat 9.55535-N2, Renault RN0700, VW 505 00, BMW Longlife-01
  • Pojemność [litr]: 5
  • Linia produktów: 8100
  • Seria: X-CESS
  • Numer artykułu: 102870
  • Rodzaj połączenia: Kanister
  • Rodzaj pojazdu: Samochód
  • MOTUL: Olej silnikowy
  • Nasza cena: 191,99 zł
  • Stan: nowy
Szczegóły
MOTUL Olej silnikowy 5W-40, 5l
Numer artykułu: 102870
191,99 zł
38,40 zł za 1 litr
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy
VAN WEZEL 9901149 Sciana boczna z lewej, z prawej, Panel naprawczy
Ocen - 15
Informacja o towar
  • Strona zabudowy: z lewej, z prawej
  • Rodzaj blachy: Wnęka na koło (nadkole)
  • Sekcja: Część zewnętrzna
  • Długość [mm]: 1250
  • Szerokość 1 [mm]: 50
  • Grubość blachy [mm]: 0,7
  • Wysokość 1 [mm]: 20
  • Przetwarzanie: skracany
  • Jakość / Klasa: DC01 ST12
  • Powierzchnia: ocynkowany
  • Panel naprawczy: Panel naprawczy
  • Kształt dopasowania: Uniwersalny
  • Liczba drzwi: 2 / 4, 3 / 5
  • VAN WEZEL: Sciana boczna
  • Numer artykułu: 9901149
  • Nasza cena: 94,49 zł
  • Stan: nowy
Szczegóły
VAN WEZEL Sciana boczna z lewej, z prawej, Panel naprawczy
Numer artykułu: 9901149
94,49 zł
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy

Opel Corsa D: Problemy z centralnym zamkiem i mechanizmami drzwi

Centralny zamek nie działa i stanowi jeden ze słabych punktów elektroniki w Opel Corsa D, co może wystąpić już po przejechaniu 30 000–40 000 km. Błędy te objawiają się niesprawnym blokowaniem i odblokowywaniem, brakiem reakcji poszczególnych drzwi lub awarią całego systemu. Najczęstszymi przyczynami są uszkodzone silniki zamków drzwi, skorodowane połączenia kablowe lub wadliwy sterownik centralnego zamka. Jest to szczególnie problematyczne, gdy bagażnik nie otwiera się lub drzwi nie otwierają się od wewnątrz ani od zewnątrz. Objawy często nasilają się w niskich temperaturach lub wilgoci, co wskazuje na korozję paneli drzwi. Żywotność mechanizmów blokujących ulega skróceniu z powodu częstego użytkowania i czynników atmosferycznych.

Profesjonalna konserwacja jest niezbędna do systematycznego rozwiązywania problemów z układem elektrycznym pojazdu. Moduły centralnego zamka Opel Corsa D wymagają diagnostyki za pomocą odpowiedniego narzędzia diagnostycznego, aby odczytać kody błędów i zidentyfikować uszkodzone podzespoły. Czyszczenie styków i smarowanie części mechanicznych często pomaga, natomiast usterki elektryczne wymagają wymiany siłowników lub jednostki sterującej. Środki zapobiegawcze obejmują regularne konserwowanie uszczelek i zawiasów drzwi odpowiednimi środkami pielęgnacyjnymi.

Opel Corsa D: Problemy z przepustnicą i sterowaniem silnikiem

Opel Corsa D: Problemy z przepustnicą i sterowaniem silnikiem

Przepustnica to znany słaby punkt, szczególnie w silniku 1.2 o mocy 86 KM i innych silnikach benzynowych Corsy D. Typowe objawy to nieregularna praca na biegu jałowym, brak przyspieszenia lub brak możliwości uruchomienia silnika. Problemy te występują zazwyczaj między 80 000 a 120 000 km i są spowodowane zanieczyszczeniem lub zużyciem elektronicznej przepustnicy. Usterka może również dotyczyć sondy lambda, co prowadzi do zwiększonej emisji spalin i pogorszenia osiągów silnika. W modelach z automatyczną skrzynią biegów mogą również występować problemy ze zmianą biegów, jeśli system sterowania silnikiem nie działa prawidłowo. Nowoczesna elektronika silnika jest podatna na zanieczyszczenia spowodowane niską jakością paliwa lub rzadką jazdą po autostradzie.

Profesjonalna inspekcja jest niezbędna do prawidłowej diagnozy problemów ze sterowaniem silnikiem. Przepustnice Opel Corsa D wymagają regularnego czyszczenia specjalnymi środkami do czyszczenia przepustnic co 60 000–80 000 km w celu usunięcia osadów. Odczyty sondy lambda należy sprawdzać co 100 000 km; powolny czas reakcji wskazuje na zużycie. Stosowanie wysokiej jakości paliwa i regularna jazda autostradą mogą znacznie wydłużyć żywotność elektroniki silnika.

Opel Corsa D: Problemy z rozrusznikiem i immobilizerem

Problemy z rozruchem to jedna z najbardziej frustrujących awarii w Opel Corsa D, w której pojazd albo nie chce zapalić, albo rozrusznik nie kręci. Objawy te mogą mieć różne przyczyny i występują najczęściej między 60 000 a 100 000 km przebiegu. Częstym problemem jest immobilizer; jeśli pojazd nie odpala, jest to związane z immobilizerem, często spowodowanym wadliwym kluczykiem z transponderem lub uszkodzoną jednostką sterującą. Rozrusznik może ulec mechanicznemu zużyciu, czego typowymi objawami są klikanie podczas rozruchu lub całkowita awaria. W mniejszych silnikach, takich jak 1.0 60 KM, częstymi przyczynami problemów z rozruchem są również słabe akumulatory lub skorodowane przewody masowe. Niezawodność układu rozrusznika spada wraz z wiekiem i przebiegiem, szczególnie w pojazdach z częstymi zimnymi rozruchami.

Wymagana jest systematyczna kontrola w celu odróżnienia usterek elektrycznych od mechanicznych. Układy rozrusznika Opel Corsa D wymagają regularnych kontroli napięcia akumulatora, połączeń kablowych i punktów masowych, aby zapewnić niezawodne uruchamianie. Problemy z immobilizerem często można rozwiązać poprzez przeprogramowanie kluczyków lub zresetowanie jednostki sterującej. Konserwacja zapobiegawcza obejmuje czyszczenie zacisków akumulatora i sprawdzanie poboru prądu przez rozrusznik co 50 000 km.

FANFARO ATF FF8602-20 Olej do automatycznej skrzyni biegów ATF III, 20l
Ocen - 8
Informacja o towar
  • Klasa lepkości SAE: ATF III
  • Rekomendacje producenta: JWS 3309, BMW 83 22 0 403 248, BMW 83 22 2 163 514, BMW 83 22 9 407 765, BMW 83 22 9 407 807, BMW 7045E, BMW ETL-8072B, BMW LT71141, BMW ATF+3, BMW ATF+4, Daihatsu ATF Multi, Ford Mercon V, GM Dexron II D, GM Dexron II E, GM Dexron III F, GM Dexron III G, GM Dexron III H, Honda ATF-Z1, Honda ATF DW-1, Honda ATF SP-II, Honda ATF SP-III, Nissan Matic D, Nissan Matic J, Nissan Matic K, Jatco ATF 3100 PL085, Kia SP-III, Kia SP-II, MAN 339 V2, MAN 339 F, MAN 339 V1, MAN 339 Z1, MAN 339 Z2, Mazda ATF M-III, Mazda ATF M-V, Toyota ATF T, Toyota ATF T-II, MB 236.3, Toyota ATF T-III, Toyota ATF T-IV, Volvo 97340, Volvo 97341, MB 236.10, MB 236.11, Mitsubishi SP-II, Mitsubishi SP-III, Subaru ATF-5, Subaru ATF-HP, Suzuki 3314, Suzuki 3317, Suzuki 2384K, ZF TE-ML 04D, ZF TE-ML 14A, ZF TE-ML 14B, ZF TE-ML 16L, ZF TE-ML 17, Ford Mercon SP, Ford Mercon LV, Ford Mercon ATF F, VW G 052 025 A2, VW G 052 162 A1, VW G 052 990 A1
  • Specyfikacja: JASO M315 1-A-L
  • Linia produktów: ATF
  • Rodzaj połączenia: Kanister
  • Rodzaj skrzyni biegów: do automatycznej skrzyni biegów
  • Pojemność [litr]: 20
  • Rodzaj pojazdu: Samochód, Motocykl
  • FANFARO: Olej do automatycznej skrzyni biegów
  • Numer artykułu: FF8602-20
  • Nasza cena: 288,00 zł
Szczegóły
FANFARO Olej do automatycznej skrzyni biegów ATF III, 20l
Numer artykułu: FF8602-20
Więcej
288,00 zł
14,40 zł za 1 litr
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy
AUTOFREN SEINSA D8260 Zestaw osłon, półoż napędowa 93 [mm], Od strony skrzyni biegów
Ocen - 10
Informacja o towar
  • Strona zabudowy: Od strony skrzyni biegów
  • Wysokość [mm]: 93
  • Średnica wewnętrzna 2 [mm]: 22, 66
  • AUTOFREN SEINSA: Zestaw osłon, półoż napędowa
  • Numer artykułu: D8260
  • Stan: nowy
Szczegóły
AUTOFREN SEINSA Zestaw osłon, półoż napędowa 93 [mm], Od strony skrzyni biegów
Numer artykułu: D8260
40,49 zł
80,98 zł / cena za 2 szt.
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy
MAXGEAR 85-0051 Akumulator 12V 70Ah 760A Wymiana akumulatora musi być zakodowana w sterowniku, Akumulator AGM, Biegun dodatni z prawej
Informacja o towar
  • Pojemność akumulatora [Ah]: 70
  • Akumulator: Wymiana akumulatora musi być zakodowana w sterowniku, Akumulator AGM, Biegun dodatni z prawej
  • Położenie biegunów: 1
  • Prąd zimnego rozruchu wg EN [A]: 760
  • Długość [mm]: 278
  • Szerokość [mm]: 175
  • Wysokość [mm]: 190
  • Napięcie [V]: 12
  • DIN / ISO: L3
  • Wykonanie strefy podłogowej: B13
  • Położenie biegunów: 1
  • MAXGEAR: Akumulator
  • Numer artykułu: 85-0051
  • Nasza cena: 682,50 zł
  • Stan: nowy
Szczegóły
MAXGEAR Akumulator 12V 70Ah 760A Wymiana akumulatora musi być zakodowana w sterowniku, Akumulator AGM, Biegun dodatni z prawej
Numer artykułu: 85-0051
682,50 zł
30,00 zł Zastaw, Darmowa wysyłka
RAVENOL RUP Racing Ultra Performance 1141091-004-01-999 Olej silnikowy 5W-40, 4l
Ocen - 2
Informacja o towar
  • Klasa lepkości SAE: 5W-40
  • ACEA: ACEA C3
  • API: API SN
  • Rekomendacje producenta: BMW Longlife-04, DEXOS 2, MB 229.51, Renault RN0700, Renault RN0710, VW 511 00, Ford WSS-M2C917-A, MB 226.5, Porsche C40
  • Pojemność [litr]: 4
  • Seria: RUP Racing Ultra, Performance
  • Numer artykułu: 1141091-004-01-999
  • Rodzaj połączenia: Kanister
  • Rodzaj pojazdu: Samochód
  • RAVENOL: Olej silnikowy
  • Nasza cena: 420,50 zł
  • Stan: nowy
Szczegóły
RAVENOL Olej silnikowy 5W-40, 4l
Numer artykułu: 1141091-004-01-999
420,50 zł
105,13 zł za 1 litr
Cena zawiera 23% VAT, Darmowa wysyłka
AIC 50697 Przekaznik, klimatyzacja
Ocen - 3
Informacja o towar
  • Napięcie [V]: 12
  • Prąd znamionowy [A]: 40
  • Liczba zestyków: 4
  • Funkcja przełączania: Zestyk zwierny
  • AIC: Przekaznik, klimatyzacja
  • Numer artykułu: 50697
  • Nasza cena: 18,99 zł
  • Stan: nowy
Szczegóły
AIC Przekaznik, klimatyzacja
Numer artykułu: 50697
18,99 zł
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy

Dodatkowe typowe wady Opel Corsa D

Na podstawie doświadczeń posiadaczy Opel Corsa D, występują następujące dodatkowe problemy:

 
  • Klimatyzacja nie chłodzi: Problem ten występuje często po przejechaniu 70 000–90 000 km. Zwykle przyczyną jest utrata czynnika chłodniczego lub wadliwe sprężarki.
  • Prędkościomierz nie działa: Problemy z zestawem wskaźników często dają o sobie znać po przejechaniu 80 000–120 000 km, dotyczy to zwłaszcza wyświetlacza prędkościomierza i wskaźnika paliwa.
  • Fotela nie można złożyć: Mechaniczne usterki w regulacji fotela pojawiają się po przejechaniu 60 000 km, często z powodu zużytych linek Bowdena.
  • Tylnego siedzenia nie da się złożyć: Podobne problemy występują przy przednich siedzeniach, zazwyczaj po przejechaniu 50 000–80 000 km.
  • Korek wlewu paliwa się nie otwiera: Mechanizm może się zablokować po przejechaniu 40 000 km, często z powodu korozji lub uszkodzonej linki Bowdena.
  • Klakson nie działa: Problemy z instalacją elektryczną zdarzają się sporadycznie, zwykle z powodu skorodowanych styków w kierownicy.
  • Tempomat nie działa: W modelach z odpowiednim wyposażeniem, począwszy od przebiegu 60 000 km, często z powodu wadliwych czujników.
  • Radio się nie włącza: Problemy z elektroniką mogą wystąpić już po przejechaniu 30 000–50 000 km.
  • Problemy ze skrzynią biegów w modelach automatycznych: Problemy ze zmianą biegów najczęściej pojawiają się po przejechaniu 100 000–150 000 km.

Opel Corsa D: Słabości i mocne strony

Mocne strony Słabe punkty
Kompaktowe wymiary do ruchu miejskiego Problemy z łańcuchem rozrządu w silnikach 1.2 i 1.4
Dobry stosunek jakości do ceny Wady ogrzewania i wentylatora
Niskie koszty utrzymania przy prawidłowej konserwacji Awarie zamka centralnego
Dostępne różne silniki Zanieczyszczenie przepustnicy
Nowoczesne opcje wyposażenia Zakłócenia elektroniczne
Poręczna obsługa Problemy z rozrusznikiem i immobilizerem
Wystarczająco dużo miejsca dla małych samochodów Wady klimatyzacji

Opel Corsa D to typowy mały samochód o dobrych parametrach podstawowych, ale z pewnymi słabymi punktami, które wymagają regularnej uwagi. Najczęstsze usterki dotyczą łańcucha rozrządu, układu ogrzewania i podzespołów elektronicznych. Dzięki konserwacji zapobiegawczej i terminowej naprawie znanych usterek można znacznie poprawić niezawodność. Regularna wymiana oleju w łańcuchu rozrządu i systematyczne kontrole układów elektronicznych są szczególnie ważne.

Przydatne filmiki na ten temat:

Jak wymienić wycieraczki OPEL CORSA D

Jak wymienić filtr oleju i oleje silnikowe w OPEL CORSA D

Jak wymienić filtr powietrza w OPEL CORSA D

AUTODOC Bestsellery: cześci w korzystnej cenie

QUICK BRAKE 113-1306X Zestaw tulei prowadzących, zacisk hamulca Oś przednia
Ocen - 78
Informacja o towar
  • Strona zabudowy: Oś przednia
  • System hamulcowy: ATE
  • Liczba na oś: 2
  • QUICK BRAKE: Zestaw tulei prowadzących, zacisk hamulca
  • Numer artykułu: 113-1306X
  • Stan: nowy
Szczegóły
QUICK BRAKE Zestaw tulei prowadzących, zacisk hamulca
Numer artykułu: 113-1306X
18,49 zł
36,98 zł / cena za 2 szt.
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy
12V 10W PURE LIGHT BOSCH 1 987 302 227 Żarówka 12V 10W
Ocen - 5
Informacja o towar
  • Napięcie [V]: 12
  • Moc znamionowa [W]: 10
  • Żarówka z cokołem: SV8.5-8
  • BOSCH: Żarówka
  • Numer artykułu: 1 987 302 227
  • Stan: nowy
Szczegóły
BOSCH Żarówka 12V 10W
Numer artykułu: 1 987 302 227
4,99 zł
Cena za sztukę
9,98 zł / cena za 2 szt.
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy
BOSAL 256-063 Uszczelka, rura wylotowa
Ocen - 5
Informacja o towar
  • BOSAL: Uszczelka, rura wylotowa
  • Numer artykułu: 256-063
  • Nasza cena: 9,59 zł
  • Stan: nowy
Szczegóły
BOSAL Uszczelka, rura wylotowa
Numer artykułu: 256-063
9,59 zł
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy
IPSA CK004301 Wał korbowy
Informacja o towar
  • Przetwarzanie: kuty
  • IPSA: Wał korbowy
  • Numer artykułu: CK004301
  • Nasza cena: 1960,50 zł
  • Stan: nowy
Szczegóły
IPSA Wał korbowy
Numer artykułu: CK004301
1960,50 zł
Cena zawiera 23% VAT, Darmowa wysyłka
096TE EXIDE Premium EA722 Akumulator 12V 72Ah 720A Akumulator kwasowo-ołowiowy
Ocen - 39
Informacja o towar
  • Linia produktów: Premium
  • Pojemność akumulatora [Ah]: 72
  • Akumulator: Akumulator kwasowo-ołowiowy
  • Położenie biegunów: Right
  • Prąd zimnego rozruchu wg EN [A]: 720
  • Długość [mm]: 278
  • Szerokość [mm]: 175
  • Wysokość [mm]: 175
  • Napięcie [V]: 12
  • DIN / ISO: LB3
  • Rodzaj bieguna: ETN 0
  • Położenie biegunów 0
  • EXIDE: Akumulator
  • Numer artykułu: EA722
  • Nasza cena: 425,50 zł
  • Stan: nowy
Szczegóły
EXIDE Akumulator 12V 72Ah 720A Akumulator kwasowo-ołowiowy
Numer artykułu: EA722
425,50 zł
30,00 zł Zastaw, Darmowa wysyłka
TRW ST1654 Zestaw tulei prowadzących, zacisk hamulca
Ocen - 20
Informacja o towar
  • Ograniczenia producenta: BOSCH
  • Średnica sworznia [mm]: 9,9
  • Długość trzpienia [mm]: 77
  • TRW: Zestaw tulei prowadzących, zacisk hamulca
  • Numer artykułu: ST1654
  • Stan: nowy
Szczegóły
TRW Zestaw tulei prowadzących, zacisk hamulca
Numer artykułu: ST1654
55,49 zł
110,98 zł / cena za 2 szt.
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy
Valvoline SynPower 872382 Olej silnikowy 5W-40, 5l
Ocen - 70
Informacja o towar
  • Klasa lepkości SAE: 5W-40
  • ACEA: ACEA A3 / B4
  • API: API SN, API CF
  • Rekomendacje producenta: GM LL-A-025, GM LL-B-025, MB 229.5, Porsche A40, PSA B71 2296, VW 502 00, VW 505 00, Fiat 9.55535-N2, Fiat 9.55535-Z2
  • Pojemność [litr]: 5
  • Linia produktów: SynPower
  • Numer artykułu: 872382
  • Rodzaj połączenia: Kanister
  • Rodzaj pojazdu: Samochód
  • Valvoline: Olej silnikowy
  • Nasza cena: 198,99 zł
Szczegóły
Valvoline Olej silnikowy 5W-40, 5l
Numer artykułu: 872382
198,99 zł
39,80 zł za 1 litr
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy
NTY ESL-SK-002 Sonda lambda za katalizatorem, Sonda diagnostyczna, Gwint uprzednio nasmarowany
Ocen - 16
Informacja o towar
  • Strona zabudowy: za katalizatorem
  • Sonda lambda: Sonda diagnostyczna, Gwint uprzednio nasmarowany
  • Numer seryjny: ESL-SK-002
  • NTY: Sonda lambda
  • Numer artykułu: ESL-SK-002
  • Nasza cena: 155,99 zł
  • Stan: nowy
Szczegóły
NTY Sonda lambda za katalizatorem, Sonda diagnostyczna, Gwint uprzednio nasmarowany
Numer artykułu: ESL-SK-002
155,99 zł
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy
LIQUI MOLY Top Tec 4110 21479 Olej silnikowy 5W-40, 5l
Ocen - 17
Informacja o towar
  • Klasa lepkości SAE: 5W-40
  • ACEA: ACEA C3
  • API: API SN
  • Rekomendacje producenta: BMW Longlife-04, MB 229.31, MB 229.51, MB 229.52, Porsche C40, VW 511 00
  • Pojemność [litr]: 5
  • Linia produktów: Top Tec
  • Seria: 4110
  • Numer artykułu: 21479
  • Rodzaj połączenia: Kanister
  • Kod silnika: BLX, BVX
  • Typ katalizatora: dla poj. z filtrem sadzy / cząstek stałych
  • Wersja silnika: 4-Stroke
  • Rodzaj pojazdu: Samochód
  • LIQUI MOLY: Olej silnikowy
  • Nasza cena: 255,00 zł
  • Stan: nowy
Szczegóły
LIQUI MOLY Olej silnikowy 5W-40, 5l
Numer artykułu: 21479
255,00 zł
51,00 zł za 1 litr
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy
FEBI BILSTEIN 101161 Olej do automatycznej skrzyni biegów ATF III, 5l, Czerwony
Ocen - 39
Informacja o towar
  • Klasa lepkości SAE: ATF III
  • Rekomendacje producenta: ­AISIN WARNER / AW-1, ATF AW-1, ­ATF SP-II, ­ATF SP-III, ­ATF T-IV, ­BMW ATF 6, Chrysler ATF +4, Daihatsu Alumix ATF, Dexron III, ­Fiat Typo T-IV, ­Ford WSS-M2C922-A1, ­Ford WSS-M2C924-A, ­Honda ATF Z-I, ­Honda DW-1, ­Isuzu Besco ATF-II, ­Isuzu Besco ATF-III, ­JASO M315 Typ 1A, ­JWS 3309, ­JWS 3324, ­Kia SP-II, ­Kia SP-III, Kia SP-IV RR, ­Mazda ATF D-III, Mazda ATF M-III, ­Mazda ATF M-V, Mitsubishi SP II, ­Mitsubishi SP III, ­Nissan C / D / J, Nissan Matic S, ­Peugeot ATF AW-1, ­Saab ATF 3309, Subaru ATF / Special, ­Suzuki 3309, ­Suzuki 3317, ­Toyota Type D-2 / WS, Toyota Type T-II, Toyota Type T-III, ­Toyota Type T-IV, ­Toyota WS, ­TUTELA GI / V, ­TUTELA VI
  • ID skrzyni biegów: 09G
  • uwzględnić informację serwisową
  • Rodzaj połączenia: Kanister
  • Kolor: Czerwony
  • Pojemność [litr]: 5
  • Ciężar [kg]: 4,43
  • Ilość: 4
  • FEBI BILSTEIN: Olej do automatycznej skrzyni biegów
  • Numer artykułu: 101161
  • Nasza cena: 201,00 zł
  • Stan: nowy
Szczegóły
FEBI BILSTEIN Olej do automatycznej skrzyni biegów ATF III, 5l, Czerwony
Numer artykułu: 101161
Więcej
201,00 zł
40,20 zł za 1 litr
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy

Popularne posty

Zapisz się się do naszych newsletterów

Aby otrzymywać nasze najnowsze wiadomości i porady prosimy o podanie swojego adres e-mail: