• SHOP
  • CLUB
Wypróbuj konto Premium
0
Mój garaż
Dodaj pojazd
0
Artykułów #
0,00 PLN
Twój koszyk jest pusty

Problemy z Renault Twingo

Spis treści

  1. Renault Twingo: typowe usterki, awarie i problemy oraz wady i zalety modelu
  2. Renault Twingo 3: Problemy z łańcuchem rozrządu
  3. Renault Twingo: Problemy z układem klimatyzacji
  4. Renault Twingo 2: Problemy z centralnym zamkiem
  5. Renault Twingo: Problemy z rozruchem - nie uruchamia się
  6. Renault Twingo 2: Problemy z klaksonem
  7. Dodatkowe typowe usterki Renault Twingo
  8. Renault Twingo: słabe i mocne strony

Renault Twingo: typowe usterki, awarie i problemy oraz wady i zalety modelu

  • Problem z łańcuchem rozrządu w Twingo 3: Łańcuch rozrządu może powodować problemy od przebiegu 40 000-60 000 km, szczególnie w przypadku silnika TCE 90. Typowe objawy to grzechotanie podczas uruchamiania i nierówna praca silnika.
  • Klimatyzacja nie chłodzi: Częsty problem w modelach Twingo 2 i Twingo 3 z przebiegiem 50 000 km lub więcej. Układ klimatyzacji traci wydajność chłodzenia z powodu uszkodzonych sprężarek lub nieszczelnych przewodów.
  • Centralny zamek nie działa: Problem ten występuje po przejechaniu 70 000-100 000 km, szczególnie w modelach Twingo 2 z lat 2008-2012. Centralny zamek przestaje działać niezawodnie lub zdalny kluczyk przestaje działać.
  • Problemy z rozruchem - nie uruchamia się: Różne przyczyny mogą wystąpić we wszystkich generacjach Twingo: uszkodzone rozruszniki, problemy z blokadą zapłonu lub problemy z akumulatorem, szczególnie częste w modelach z lat 2015-2020.

Renault Twingo 3: Problemy z łańcuchem rozrządu

Łańcuch rozrządu w Renault Twingo 3, zwłaszcza w silniku TCE 90, zaczyna wykazywać oznaki zużycia po 40 000-60 000 km i może prowadzić do znacznego uszkodzenia silnika. Typowe objawy to metaliczne grzechotanie podczas uruchamiania, zwłaszcza gdy silnik jest zimny, niestabilna praca na biegu jałowym, a w ciężkich przypadkach całkowite zatrzymanie silnika. Słabe punkty systemu łańcucha rozrządu Twingo 3 leżą w nieodpowiednim zwymiarowaniu napinaczy łańcucha i jakości użytego materiału. Awarie te są szczególnie często dokumentowane w modelach z lat modelowych 2015-2017, co pogarsza niezawodność całego napędu. Żywotność łańcucha rozrządu jest często znacznie niższa niż oczekiwane 120 000 km, co prowadzi do wysokich kosztów napraw.

Regularne przeglądy mają kluczowe znaczenie dla wczesnego wykrywania problemów z łańcuchem rozrządu. Wrażliwe łańcuchy rozrządu Renault Twingo 3 wymagają profesjonalnej kontroli co 30 000 km, aby w porę zidentyfikować ich zużycie. Przy pierwszych oznakach grzechotania należy niezwłocznie udać się do specjalistycznego warsztatu, ponieważ konieczna może być kompletna wymiana łańcucha rozrządu wraz z napinaczem i prowadnicami. Konserwacja zapobiegawcza z użyciem wysokiej jakości oleju silnikowego i regularne wymiany oleju co 15 000 km mogą wydłużyć żywotność łańcucha rozrządu.

MANNOL ENERGY MN7511-20 Olej silnikowy 5W-30, 20l, Olej półsyntetyczny
Ocen - 53
Informacja o towar
  • Klasa lepkości SAE: 5W-30
  • ACEA: ACEA A3 / B4
  • API: API CH-4, API SN
  • Rekomendacje producenta: BMW Longlife-98, MB 229.5, Ford WSS-M2C913-B, VW 502 00, VW 505 00, MB 229.3, VW 501 01, VW 503 01, Renault RN0710, Renault RN0700
  • Pojemność [litr]: 20
  • Olej: Olej półsyntetyczny
  • Linia produktów: ENERGY
  • Numer artykułu: MN7511-20
  • MANNOL: Olej silnikowy
  • Nasza cena: 369,76 PLN
Szczegóły
MANNOL Olej silnikowy 5W-30, 20l, Olej półsyntetyczny
Numer artykułu: MN7511-20
Więcej
369,76 PLN
18,49 PLN za 1 litr
Cena zawiera 23% VAT, Darmowa wysyłka
KOLBENSCHMIDT 50009159 Korbowód
Ocen - 2
Informacja o towar
  • Długość [mm]: 133,75
  • Średnica dużego oka korbowodu [mm]: 47,61
  • Średnica małego oka korbowodu (z tulejką) [mm]: 26,013
  • Rodzaj wykonania korbowodu: Korbowód trapezowy
  • KOLBENSCHMIDT: Korbowód
  • Numer artykułu: 50009159
  • Stan: nowy
Szczegóły
KOLBENSCHMIDT Korbowód
Numer artykułu: 50009159
154,31 PLN
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy
MANNOL Longlife 504/507 MN7715-10 Olej silnikowy 5W-30, 10l
Ocen - 54
Informacja o towar
  • Klasa lepkości SAE: 5W-30
  • ACEA: ACEA C3
  • API: API SN
  • Rekomendacje producenta: MB 229.51, BMW Longlife-04, Porsche C30, VW 504 00, VW 507 00
  • Pojemność [litr]: 10
  • Linia produktów: Longlife
  • Seria: 504 / 507
  • Numer artykułu: MN7715-10
  • Rodzaj połączenia: Kanister
  • Rodzaj pojazdu: Samochód
  • MANNOL: Olej silnikowy
  • Nasza cena: 234,07 PLN
Szczegóły
MANNOL Olej silnikowy 5W-30, 10l
Numer artykułu: MN7715-10
Więcej
234,07 PLN
23,41 PLN za 1 litr
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy
MOTUL 8100 X-CESS 102870 Olej silnikowy 5W-40, 5l
Ocen - 26
Informacja o towar
  • Klasa lepkości SAE: 5W-40
  • ACEA: ACEA A3 / B4
  • API: API SN, API CF
  • Rekomendacje producenta: PSA B71 2296, GM LL-B-025, MB 229.5, Porsche A40, VW 502 00, Renault RN0710, Fiat 9.55535-H2, Fiat 9.55535-M2, Fiat 9.55535-N2, Renault RN0700, VW 505 00, BMW Longlife-01
  • Pojemność [litr]: 5
  • Linia produktów: 8100
  • Seria: X-CESS
  • Numer artykułu: 102870
  • Rodzaj połączenia: Kanister
  • Rodzaj pojazdu: Samochód
  • MOTUL: Olej silnikowy
  • Nasza cena: 179,42 PLN
  • Stan: nowy
Szczegóły
MOTUL Olej silnikowy 5W-40, 5l
Numer artykułu: 102870
179,42 PLN
35,88 PLN za 1 litr
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy
Blister 2pcs - 1 987 3 BOSCH 1 987 302 286 Żarówka, swiatła postojowe / swiatła pozycyjne W5W, 12V, 5W
Ocen - 36
Informacja o towar
  • Rodzaj lampy: W5W
  • Napięcie [V]: 12
  • Moc znamionowa [W]: 5
  • Żarówka z cokołem: W2.1x9.5d
  • BOSCH: Żarówka, swiatła postojowe / swiatła pozycyjne
  • Numer artykułu: 1 987 302 286
  • Stan: nowy
Szczegóły
BOSCH Żarówka, swiatła postojowe / swiatła pozycyjne W5W, 12V, 5W
Numer artykułu: 1 987 302 286
5,42 PLN
Cena za sztukę
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy

Renault Twingo: Problemy z układem klimatyzacji

Układ klimatyzacji w Renault Twingo 2 i Twingo 3 wykazuje częste usterki od przebiegu 50 000 km, przy czym wydajność chłodzenia stale spada lub całkowicie się psuje. Reklamacje dotyczące niewystarczającego chłodzenia zostały udokumentowane, szczególnie w modelach zbudowanych w latach 2010-2016. Objawy wahają się od słabej wydajności chłodzenia i głośnych dźwięków sprężarki po całkowitą awarię układu klimatyzacji. Częstymi przyczynami są wadliwe sprężarki klimatyzacji, nieszczelne przewody czynnika chłodniczego lub zablokowane skraplacze. Usterki te występują szczególnie często w modelach Twingo 2 z silnikiem 1.2 16V, podczas gdy problemy ze sterowaniem elektronicznym mogą również pogorszyć funkcjonalność Twingo 3.

Systematyczna kontrola jest niezbędna do zdiagnozowania problemów z klimatyzacją. Złożone układy klimatyzacji Renault Twingo wymagają corocznego przeglądu z kontrolą czynnika chłodniczego i testem szczelności w celu zapewnienia optymalnego działania. Przy pierwszych oznakach spadku wydajności chłodzenia należy sprawdzić poziom czynnika chłodniczego i w razie potrzeby sprawdzić szczelność układu. Profesjonalna dezynfekcja klimatyzacji co dwa lata zapobiega skażeniu bakteryjnemu i zapewnia odpowiednią jakość powietrza wewnątrz pojazdu.

Renault Twingo 2: Problemy z centralnym zamkiem

Renault Twingo 2: Problemy z centralnym zamkiem

Centralny zamek w Renault Twingo 2 ma sporo słabych punktów, które objawiają się szczególnie w modelach zbudowanych w latach 2008-2012 po przejechaniu 70 000-100 000 km. Najczęstsze objawy to nieprawidłowe działanie centralnego zamka, który nie blokuje się lub nie otwiera, a także problemy ze zdalnym kluczykiem, który traci zasięg lub całkowicie zawodzi. W wielu pojazdach Twingo 2 centralny zamek działa tylko ręcznie za pomocą kluczyka, co prowadzi do znacznej utraty komfortu. Przyczyny zwykle leżą w uszkodzonych siłownikach zamków drzwi, zużytych mikroprzełącznikach w klamkach drzwi lub uszkodzonej jednostce sterującej. Szczególnie podatne są zamki tylnych drzwi, które częściej się zacinają lub tracą swoją funkcję z powodu ograniczonego użytkowania.

Aby dokładnie zdiagnozować problemy z centralnym zamkiem, wymagana jest profesjonalna inspekcja. Komponenty centralnego zamka Renault Twingo 2 są podatne na awarie i wymagają regularnej konserwacji za pomocą grafitu w sprayu na cylindry blokujące i sprawdzania baterii w kluczykach zdalnego sterowania co sześć miesięcy. Przy pierwszych oznakach nieprawidłowego działania należy sprawdzić siłowniki zamków drzwi i w razie potrzeby wymienić je przed całkowitą awarią systemu. Konserwacja zapobiegawcza elementów mechanicznych może znacznie poprawić niezawodność centralnego zamka.

Renault Twingo: Problemy z rozruchem - nie uruchamia się

Problemy z rozruchem Renault Twingo występują w różnych wariantach i dotyczą wszystkich generacji, a ich przyczyny mogą być różne - od uszkodzonych rozruszników po problemy z blokadą zapłonu i akumulatorem. W Twingo 1 i Twingo 2 z silnikiem 1.2 16V 75 KM często dokumentowane są problemy z rozrusznikiem, w których rozrusznik obraca się, ale silnik nie uruchamia się. W nowszych modelach Twingo 3 z lat modelowych 2015-2020 coraz częściej pojawiają się problemy z rozruchem elektronicznym, w których nie słychać hałasu z rozrusznika. Silniki SCE 70 i TCE 90 wykazują różne objawy: podczas gdy SCE 70 jest często dotknięty problemami z pompą paliwa, silniki TCE 90 częściej cierpią z powodu problemów z cewką zapłonową. W wariantach automatycznych problemy ze sterowaniem skrzyni biegów mogą również uniemożliwiać rozruch.

Profesjonalna obsługa techniczna ma kluczowe znaczenie dla systematycznego diagnozowania problemów z rozruchem. Czułe układy rozruchowe Renault Twingo wymagają regularnych testów akumulatora co 30 000 km oraz kontroli elementów układu zapłonowego w celu zapewnienia niezawodnego rozruchu. W przypadku problemów z rozruchem należy najpierw zmierzyć napięcie akumulatora (powinno wynosić powyżej 12,4 V), a następnie sprawdzić bezpieczniki i przeprowadzić diagnostykę komputerową, jeśli problemy nie ustąpią. Konserwacja zapobiegawcza z regularną wymianą świec zapłonowych co 30 000 km może zapobiec wielu problemom z rozruchem.

Renault Twingo 2: Problemy z klaksonem

Renault Twingo 2: Problemy z klaksonem

Klakson w Renault Twingo 2 często ulega awarii po przejechaniu zaledwie 60 000-80 000 km, przy czym szczególnie dotyczy to modeli z lat modelowych 2009-2013. Objawy wahają się od słabego, ledwo słyszalnego klaksonu do całkowitej awarii funkcji klaksonu. W wielu pojazdach Twingo 2 klakson przestał działać, co jest nie tylko problemem związanym z komfortem, ale także zagrożeniem dla bezpieczeństwa. Najczęstszymi przyczynami są skorodowane styki w kierownicy, uszkodzone przekaźniki klaksonu lub zużyte styki ślizgowe w pierścieniu ślizgowym poduszki powietrznej. Problemy te są szczególnie częste w pojazdach ze składanym dachem ze względu na zwiększoną wilgotność. Niezawodność funkcji klaksonu w Twingo 2 można ogólnie sklasyfikować jako problematyczną, ponieważ nawet naprawy są często tylko tymczasowo skuteczne.

Aby zlokalizować usterki klaksonu, konieczna jest systematyczna kontrola. Styki klaksonu Renault Twingo 2 są podatne na korozję i wymagają regularnych kontroli i czyszczenia sprayem do styków, aby zapewnić ich niezawodne działanie. W przypadku problemów z klaksonem, w pierwszej kolejności należy wymienić przekaźnik klaksonu (zwykle w skrzynce bezpieczników komory silnika), ponieważ jest to najbardziej opłacalna opcja naprawy. Jeśli problem nie ustąpi, należy sprawdzić styki ślizgowe w kierownicy, ale wymaga to wymontowania poduszki powietrznej i powinno być wykonywane wyłącznie przez wykwalifikowany personel.

SHELL Helix Ultra 550046268 Olej silnikowy 5W-30, 4l
Ocen - 51
Informacja o towar
  • Klasa lepkości SAE: 5W-30
  • ACEA: ACEA A3 / B3, ACEA A3 / B4
  • API: API SN
  • Rekomendacje producenta: BMW Longlife-01, MB 226.5, MB 229.5, VW 502 00, VW 505 00, Renault RN0700, Renault RN0710
  • Pojemność [litr]: 4
  • Linia produktów: Helix
  • Seria: Ultra
  • Numer artykułu: 550046268
  • Rodzaj połączenia: Kanister
  • Rodzaj pojazdu: Samochód
  • SHELL: Olej silnikowy
  • Nasza cena: 148,44 PLN
  • Stan: nowy
Szczegóły
SHELL Olej silnikowy 5W-30, 4l
Numer artykułu: 550046268
148,44 PLN
37,11 PLN za 1 litr
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy
ELF Evolution R-Tech ELITE 2217610 Olej silnikowy 5W-30, 5l
Ocen - 60
Informacja o towar
  • Klasa lepkości SAE: 5W-30
  • ACEA: ACEA C2, ACEA C3
  • Rekomendacje producenta: Renault RN0700, MB 226.52, Renault RN0710, Renault RN17
  • Pojemność [litr]: 5
  • Linia produktów: Evolution
  • Seria: R-Tech ELITE
  • Numer artykułu: 2217610
  • Rodzaj połączenia: Kanister
  • Rodzaj pojazdu: Samochód
  • Wersja silnika: 4-Stroke
  • ELF: Olej silnikowy
  • Nasza cena: 245,78 PLN
  • Stan: nowy
Szczegóły
ELF Olej silnikowy 5W-30, 5l
Numer artykułu: 2217610
245,78 PLN
49,16 PLN za 1 litr
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy
SNR KB655.07 Zestaw naprawczy, mocowanie amortyzatora os przednia, z prawej, Oś przednia, z lewej, z poduszką gumową, z zestawem śrubowym
Ocen - 17
Informacja o towar
  • Strona zabudowy: os przednia, z prawej, Oś przednia, z lewej
  • Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: z poduszką gumową, z zestawem śrubowym
  • Liczba części [-częściowy]: 4
  • Nr artykułu zalecanego narzędzia specjalnego: Clas : OM1112, Clas : OP3231, Clas : OM 1112, Hazet : 4915 / 15
  • SNR: Zestaw naprawczy, mocowanie amortyzatora
  • Numer artykułu: KB655.07
  • Stan: nowy
Szczegóły
SNR Zestaw naprawczy, mocowanie amortyzatora os przednia, z prawej, Oś przednia, z lewej, z poduszką gumową, z zestawem śrubowym
Numer artykułu: KB655.07
89,85 PLN
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy
RAVENOL RUP Racing Ultra Performance 1141091-004-01-999 Olej silnikowy 5W-40, 4l
Ocen - 2
Informacja o towar
  • Klasa lepkości SAE: 5W-40
  • ACEA: ACEA C3
  • API: API SN
  • Rekomendacje producenta: BMW Longlife-04, DEXOS 2, MB 229.51, Renault RN0700, Renault RN0710, VW 511 00, Ford WSS-M2C917-A, MB 226.5, Porsche C40
  • Pojemność [litr]: 4
  • Seria: RUP Racing Ultra, Performance
  • Numer artykułu: 1141091-004-01-999
  • Rodzaj połączenia: Kanister
  • Rodzaj pojazdu: Samochód
  • RAVENOL: Olej silnikowy
  • Nasza cena: 437,08 PLN
  • Stan: nowy
Szczegóły
RAVENOL Olej silnikowy 5W-40, 4l
Numer artykułu: 1141091-004-01-999
437,08 PLN
109,27 PLN za 1 litr
Cena zawiera 23% VAT, Darmowa wysyłka
CHEMPIOIL ATF D-II CH8901-20 Olej do automatycznej skrzyni biegów ATF IID, 20l, Czerwony
Ocen - 5
Informacja o towar
  • Klasa lepkości SAE: ATF IID
  • Rekomendacje producenta: ALLISON C4, CATERPILLAR TO-2, GM Dexron IID, MAN 339 V1, MAN 339 Z1, MB 236.5, MB 236.7, ZF TE-ML 03D, ZF TE-ML 04D, ZF TE-ML 11A, ZF TE-ML 14A, ZF TE-ML 17C
  • Seria: D-II
  • Linia produktów: ATF
  • Rodzaj połączenia: Kanister
  • Rodzaj skrzyni biegów: Automatyczna skrzynia biegów
  • Wyposażenie pojazdu: dla pojazdów z hydraulicznym wspomaganiem ukł. kierowniczego
  • Kolor: Czerwony
  • Pojemność [litr]: 20
  • Rodzaj pojazdu: Samochód
  • CHEMPIOIL: Olej do automatycznej skrzyni biegów
  • Numer artykułu: CH8901-20
  • Nasza cena: 241,68 PLN
Szczegóły
CHEMPIOIL Olej do automatycznej skrzyni biegów ATF IID, 20l, Czerwony
Numer artykułu: CH8901-20
Więcej
241,68 PLN
12,08 PLN za 1 litr
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy

Dodatkowe typowe usterki Renault Twingo

W oparciu o doświadczenia kierowców Renault Twingo, występują następujące dodatkowe problemy:

  • Problemy ze wspomaganiem układu kierowniczego: Występują od 80 000-120 000 km, szczególnie w modelach Twingo 2 YE 2009-2011, z powodu zużytych uszczelek zębatki lub uszkodzonej pompy wspomagania układu kierowniczego.
  • Korek wlewu paliwa nie otwiera się: Częste w Twingo 3 po 30 000-50 000 km z powodu wadliwego mechanizmu odblokowującego lub skorodowanych cięgien Bowdena.
  • Problemy ze skrzynią biegów Quickshift: W Twingo 2 z półautomatyczną skrzynią biegów od 60 000 km z powodu błędów oprogramowania lub wadliwych siłowników.
  • Problemy z akumulatorem w Twingo Electric: Utrata pojemności po 100 000-150 000 km lub 5-8 latach eksploatacji.
  • Nieszczelność dachu składanego: W odpowiednio wyposażonych modelach od 40 000 km z powodu zużytych uszczelek.
  • Specyficzne problemy z silnikiem Gordini RS: Zużycie turbosprężarki od 80 000 km i zwiększone zużycie oleju.
  • Problemy z hamulcami w modelu GT: przedwczesne zużycie klocków hamulcowych od 25 000 do 35 000 km z powodu sportowej konstrukcji.

Renault Twingo: słabe i mocne strony

Mocne strony

Słabe strony

Kompaktowe wymiary dla ruchu miejskiego

Problem z łańcuchem rozrządu w silniku TCE 90

Dobra zwrotność i łatwość parkowania

Klimatyzacja nie chłodzi niezawodnie

Niskie koszty zakupu

Centralny zamek nie działa

Łatwa konserwacja i naprawa

Częste problemy z rozruchem z różnych powodów

Ekonomiczne zużycie paliwa przy małych silnikach

Klakson nie działa w Twingo 2

Nowoczesne wyposażenie w Twingo 3

Wspomaganie kierownicy podatne na usterki

Dostępny wariant elektryczny

Problemy z elektroniką w nowszych modelach

Atrakcyjny design

Ograniczona żywotność części eksploatacyjnych

Renault Twingo prezentuje się jako praktyczny pojazd miejski o charakterystycznym wyglądzie, ale wszystkie generacje mają określone słabe punkty, które wymagają regularnej uwagi. Podczas gdy podstawowa konstrukcja pojazdu jest z pewnością przekonująca, potencjalni nabywcy powinni wziąć pod uwagę udokumentowane obszary problematyczne przy podejmowaniu decyzji o zakupie. Konsekwentna konserwacja i wczesne usuwanie typowych usterek może znacznie poprawić niezawodność i wydłużyć żywotność pojazdu.

 

AUTODOC Bestsellery: cześci w korzystnej cenie

NISSAN KE90090042 Olej silnikowy 5W-40, 5l
Ocen - 7
Informacja o towar
  • Klasa lepkości SAE: 5W-40
  • ACEA: ACEA A3 / B4
  • API: API CF, API SN
  • Pojemność [litr]: 5
  • Numer artykułu: KE90090042
  • Zalecenie producenta oleju: Nissan
  • Rodzaj połączenia: Kanister
  • NISSAN: Olej silnikowy
  • Nasza cena: 267,32 PLN
  • Stan: nowy
Szczegóły
NISSAN Olej silnikowy 5W-40, 5l
Numer artykułu: KE90090042
267,32 PLN
53,46 PLN za 1 litr
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy
VALEO 599316 Regulator napięcia
Ocen - 24
Informacja o towar
  • Ciężar [kg]: 0,132
  • VALEO: Regulator napięcia
  • Numer artykułu: 599316
  • Nasza cena: 159,46 PLN
  • Stan: nowy
Szczegóły
VALEO Regulator napięcia
Numer artykułu: 599316
159,46 PLN
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy
DELPHI BFR538 Bęben hamulcowy z pierścieniem nadajnika impulsów ABS, z łożyskiem koła, 234[mm]
Ocen - 10
Informacja o towar
  • Średnica zewnętrzna bębna hamulca [mm]: 234
  • Średnica wewnętrzna bębna hamulca [mm]: 203
  • Wewnętrzna wysokość bębna hamulca [mm]: 51
  • Liczba otworów: 4
  • Ø rozmieszczenia otworów [mm]: 100
  • Całkowita wysokość bębna hamulca [mm]: 76
  • Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: z pierścieniem nadajnika impulsów ABS, z łożyskiem koła
  • Średnica otworu centrującego [mm]: 25
  • Typ układu hamulcowego: Bęben hamulcowy z łożyskiem
  • DELPHI: Bęben hamulcowy
  • Numer artykułu: BFR538
  • Stan: nowy
Szczegóły
DELPHI Bęben hamulcowy z pierścieniem nadajnika impulsów ABS, z łożyskiem koła, 234[mm]
Numer artykułu: BFR538
233,36 PLN
Cena za sztukę
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy
WALSER Ambiente 29053 Dywaniki uniwersalne odporny na ślizganie, z przodu, czarny, wielobarwny
Ocen - 7
Informacja o towar
  • Strona zabudowy: z przodu
  • Ilość: 2
  • Kolor: czarny, wielobarwny
  • Kompatybilność: Uniwersalny
  • Długość [mm]: 66
  • Szerokość [mm]: 44
  • Seria: Ambiente
  • odporny na ślizganie: odporny na ślizganie
  • Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: z przewodem USB
  • Wskaźnik: z wyświetlaczem LED
  • System zamykania: ze zdalnym sterowaniem
  • WALSER: Dywaniki uniwersalne
  • Numer artykułu: 29053
  • Nasza cena: 182,65 PLN
  • Stan: nowy
Szczegóły
WALSER Dywaniki uniwersalne odporny na ślizganie, z przodu, czarny, wielobarwny
Numer artykułu: 29053
182,65 PLN
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy
079SE EXIDE EXCELL EB500 Akumulator 12V 50Ah 450A B13 Akumulator kwasowo-ołowiowy
Ocen - 34
Informacja o towar
  • Linia produktów: EXCELL
  • Pojemność akumulatora [Ah]: 50
  • Akumulator: Akumulator kwasowo-ołowiowy
  • Wykonanie strefy podłogowej: B13
  • Prąd zimnego rozruchu wg EN [A]: 450
  • Długość [mm]: 207
  • Szerokość [mm]: 175
  • Wysokość [mm]: 190
  • Napięcie [V]: 12
  • DIN / ISO: L1
  • Rodzaj bieguna: EN, 1
  • Położenie biegunów 0
  • EXIDE: Akumulator
  • Numer artykułu: EB500
  • Nasza cena: 301,87 PLN
  • Stan: nowy
Szczegóły
EXIDE Akumulator 12V 50Ah 450A B13 Akumulator kwasowo-ołowiowy
Numer artykułu: EB500
301,87 PLN
30,00 PLN Zastaw, nie obejmuje kosztów dostawy
PEMCO 330 PM0330-5 Olej silnikowy 5W-30, 5l
Ocen - 47
Informacja o towar
  • Klasa lepkości SAE: 5W-30
  • ACEA: ACEA A3 / B4
  • API: API SN, API CH-4
  • Rekomendacje producenta: Renault RN0700, MB 229.5, VW 502 00, VW 505 00, MB 229.3, BMW Longlife-98, VW 503 01, VW 501 01
  • Pojemność [litr]: 5
  • Seria: 330
  • Numer artykułu: PM0330-5
  • Rodzaj połączenia: Kanister
  • Rodzaj pojazdu: Samochód
  • PEMCO: Olej silnikowy
  • Nasza cena: 93,23 PLN
Szczegóły
PEMCO Olej silnikowy 5W-30, 5l
Numer artykułu: PM0330-5
Więcej
93,23 PLN
18,65 PLN za 1 litr
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy
CASTROL EDGE LL 15F7E5 Olej silnikowy 5W-30, 4l
Ocen - 90
Informacja o towar
  • Klasa lepkości SAE: 5W-30
  • ACEA: ACEA C3
  • Rekomendacje producenta: BMW Longlife-04, MB 229.31, MB 229.51, Porsche C30, VW 504 00, VW 507 00
  • Pojemność [litr]: 4
  • Linia produktów: EDGE
  • Seria: LL
  • Numer artykułu: 15F7E5
  • Rodzaj połączenia: Kanister
  • Rodzaj pojazdu: Samochód
  • CASTROL: Olej silnikowy
  • Nasza cena: 185,83 PLN
  • Stan: nowy
Szczegóły
CASTROL Olej silnikowy 5W-30, 4l
Numer artykułu: 15F7E5
185,83 PLN
46,46 PLN za 1 litr
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy
VKN 402 SKF VKJP 01001 Zestaw osłon, półoż napędowa 146 [mm], z opaskami zaciskowymi
Ocen - 79
Informacja o towar
  • Wysokość [mm]: 146
  • Średnica wewnętrzna 2 [mm]: 22, 86
  • Rodzaj przegubu: Przegub krzyżowy
  • Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: z opaskami zaciskowymi
  • SKF: Zestaw osłon, półoż napędowa
  • Numer artykułu: VKJP 01001
  • Stan: nowy
Szczegóły
SKF Zestaw osłon, półoż napędowa 146 [mm], z opaskami zaciskowymi
Numer artykułu: VKJP 01001
43,16 PLN
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy
AUTOFREN SEINSA D8000E Zestaw osłon, półoż napędowa 130 [mm], Od strony koła
Ocen - 79
Informacja o towar
  • Strona zabudowy: Od strony koła
  • Wysokość [mm]: 130
  • Średnica wewnętrzna 2 [mm]: 22, 81
  • Wersja: UNIVERSAL BOOT KIT
  • AUTOFREN SEINSA: Zestaw osłon, półoż napędowa
  • Numer artykułu: D8000E
  • Stan: nowy
Szczegóły
AUTOFREN SEINSA Zestaw osłon, półoż napędowa 130 [mm], Od strony koła
Numer artykułu: D8000E
44,71 PLN
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy
027TE EXIDE PREMIUM EA640 Akumulator 12V 64Ah 640A B13 Akumulator kwasowo-ołowiowy
Ocen - 29
Informacja o towar
  • Linia produktów: PREMIUM
  • Pojemność akumulatora [Ah]: 64
  • Akumulator: Akumulator kwasowo-ołowiowy
  • Wykonanie strefy podłogowej: B13
  • Prąd zimnego rozruchu wg EN [A]: 640
  • Długość [mm]: 242
  • Szerokość [mm]: 175
  • Wysokość [mm]: 190
  • Napięcie [V]: 12
  • DIN / ISO: L2
  • Rodzaj bieguna: EN, 1
  • Położenie biegunów 0
  • EXIDE: Akumulator
  • Numer artykułu: EA640
  • Nasza cena: 390,84 PLN
  • Stan: nowy
Szczegóły
EXIDE Akumulator 12V 64Ah 640A B13 Akumulator kwasowo-ołowiowy
Numer artykułu: EA640
390,84 PLN
30,00 PLN Zastaw, Darmowa wysyłka

Popularne posty

Zapisz się się do naszych newsletterów

Aby otrzymywać nasze najnowsze wiadomości i porady prosimy o podanie swojego adres e-mail: