• SHOP
  • CLUB
Wypróbuj konto Premium
0
Mój garaż
Dodaj pojazd
0
Artykułów #
0,00 zł
Twój koszyk jest pusty

Silniki Audi A4 B8

Spis treści

  1. Silniki Audi A4 B8 (2007-2015)
    1. Silniki benzynowe Audi A4 B8 (2007-2015)
    2. Silniki wysokoprężne Audi A4 B8 (2007-2015)
    3. Napęd hybrydowy Audi A4 B8 (2007-2015)
  2. Wnioski: Najlepsze silniki Audi A4 B8 wszech czasów

Audi A4 B8 zostało wprowadzone na rynek w 2007 roku jako czwarta generacja udanej serii średniej wielkości i szybko stało się bezpośrednim konkurentem dla BMW serii 3 i Mercedesa klasy C. Przez cały okres produkcji od 2007 do 2015 roku Audi oferowało imponującą gamę silników z innowacyjnymi jednostkami TFSI i TDI, które imponująco demonstrowały postęp technologiczny marki.

Silniki Audi A4 B8 (2007-2015)

Silniki Audi A4 B8 (2007-2015)

Generacja Audi A4 B8 stanowiła znaczący krok w rozwoju silników Audi i oferowała jedną z najbardziej zróżnicowanych gam silnikowych swoich czasów. Przy prawidłowej konserwacji większość silników Audi A4 B8 z łatwością osiąga przebieg od 250 000 do 350 000 kilometrów, przy czym większe naprawy występują zwykle między 150 000 a 200 000 kilometrów - głównie łańcuchy rozrządu w silnikach TFSI i układy wtryskowe w wariantach TDI. Absolutnym hitem tej generacji był 3.0 TDI o mocy 240 KM, który doskonale łączył moc, wydajność i niezawodność i do dziś jest uważany za jeden z najlepszych silników wysokoprężnych V6. Pod względem technicznym Audi zrewolucjonizowało segment, wprowadzając bezpośredni wtrysk FSI do silników benzynowych i technologię common-rail do diesli, a jednocześnie przeprowadzono pierwsze eksperymenty hybrydowe z A4 hybrid. W porównaniu rynkowym A4 B8 uplasowało się jako pionier technologiczny, wyraźnie przewyższając BMW i Mercedesa pod względem różnorodności silników i innowacji.

Silniki benzynowe Audi A4 B8 (2007-2015)

Gama silników Audi A4 B8 rozpoczęła się od wypróbowanego i przetestowanego 1.8 TFSI (118 kW/160 KM), który stał się niezawodnym silnikiem klasy podstawowej. Powyżej znajdował się 2.0 TFSI o różnych poziomach mocy od 132 kW (180 KM) do 155 kW (211 KM), przy czym ten ostatni był używany w sportowej linii S. Dla spragnionych mocy Audi oferowało potężny silnik 3.0 TFSI V6 o mocy 200 kW (272 KM), a później nawet 245 kW (333 KM) w modelu S4. Jednak te silniki Audi A4 B8 cierpiały na typowe problemy TFSI: rozciąganie łańcucha rozrządu od około 120 000 kilometrów, koksowanie zaworów dolotowych z powodu bezpośredniego wtrysku i sporadyczne problemy z pompami wysokiego ciśnienia. 1.8 TFSI okazał się najbardziej niezawodnym silnikiem benzynowym, podczas gdy potężne jednostki V6 oferowały imponujące osiągi, ale również powodowały wyższe koszty utrzymania.

Silniki wysokoprężne Audi A4 B8 (2007-2015)

Wśród silników Audi A4 B8 dominował 2.0 TDI w różnych wersjach o mocy od 88 kW (120 KM) do 130 kW (177 KM). Dostępny był również mniejszy 1.8 TDI o mocy 88 kW (120 KM) i potężny 3.0 TDI V6 o mocy od 150 kW (204 KM) do imponujących 180 kW (245 KM) w S4 TDI. Audi A4 B8 2.0 TDI o mocy 105 kW (143 KM) stało się bestsellerem i najbardziej niezawodnym silnikiem z całej serii modelowej - szczególnie warianty produkowane od 2008 roku ze zmienionym systemem common-rail i filtrem cząstek stałych w standardzie okazały się wyjątkowo trwałe. Te silniki Audi A4 B8 spełniały już normę Euro 5 i oferowały zużycie paliwa na poziomie zaledwie 4,9 do 5,4 litra na 100 kilometrów, a jednocześnie były bardzo odpowiednie do codziennego użytku.

Napęd hybrydowy Audi A4 B8 (2007-2015)

Od 2011 roku Audi wprowadziło A4 hybrid, pierwszą pełną hybrydę w serii modeli. Łączyła ona silnik 2.0 TFSI o mocy 155 kW (211 KM) z silnikiem elektrycznym o mocy 33 kW (45 KM), co dawało moc systemową 180 kW (245 KM). Hybryda Audi A4 B8 oferowała zasięg elektryczny do 3 kilometrów i łączne zużycie paliwa wynoszące zaledwie 6,2 litra, ale nie była szeroko stosowana ze względu na dużą złożoność i ograniczoną przestrzeń bagażnika.

Silnik Audi A4 B8 Moc wyjściowa Zużycie paliwa Typowe słabości Ocena
1.8 TFSI 160 KM 6,8-7,4 l/100 km Łańcuch rozrządu od 120 000 km Dobry
2.0 TFSI 180-211 KM 7,2-8,1 l/100km Łańcuch rozrządu, koksowanie zaworów Średni
3.0 TFSI 272-333 KM 8,9-10,2 l/100km Pompa wysokociśnieniowa, wysokie koszty utrzymania Umiarkowany
1.8 TDI 120 KM 5,1-5,6 l/100km Niezbyt powszechne Średnia
2.0 TDI 120-177 KM 4,9-5,8 l/100km Bardzo mocny (wariant 143 KM) Bardzo dobry
3.0 TDI 204-245 KM 5,7-6,4 l/100km Doskonała niezawodność Bardzo dobry
2.0 hybryda 245 KM 6,2 l/100 km Złożony, mały bagażnik Dobry

Wnioski: Najlepsze silniki Audi A4 B8 wszech czasów

Rozwój silników Audi A4 B8 imponująco demonstruje innowacyjną siłę Audi w technologii silnikowej. Podczas gdy silniki TDI niezmiennie imponowały niezawodnością i wydajnością, silniki benzynowe TFSI zmagały się z typowymi problemami z bezpośrednim wtryskiem paliwa. Technologia hybrydowa wyprzedzała swoje czasy, ale nie była w stanie się wykazać ze względu na swoją złożoność.

  • Najlepszy silnik benzynowy Audi A4 B8:

1.8 TFSI (160 KM) oferuje najlepszą równowagę pomiędzy osiągami, zużyciem paliwa i niezawodnością wśród silników benzynowych.

  • Najlepszy silnik wysokoprężny w Audi A4 B8:

3.0 TDI (240 KM) łączy imponujące osiągi z wyjątkową trwałością i jest uważany za jeden z najlepszych silników wysokoprężnych V6 w okolicy.

  • Najlepszy silnik hybrydowy Audi A4 B8:

2.0 hybrid (245 KM) był zaawansowany technologicznie, ale nadawał się do codziennego użytku tylko w ograniczonym zakresie ze względu na swoją złożoność.

W zakresie konserwacji i części zamiennych do wszystkich silników Audi A4 B8, AUTODOC oferuje szeroką gamę oryginalnych i wysokiej jakości części zamiennych z szybką i niezawodną dostawą.

AUTODOC Bestsellery: cześci w korzystnej cenie

MANNOL ENERGY MN7511-20 Olej silnikowy 5W-30, 20l, Olej półsyntetyczny
Ocen - 53
Informacja o towar
  • Klasa lepkości SAE: 5W-30
  • ACEA: ACEA A3 / B4
  • API: API CH-4, API SN
  • Rekomendacje producenta: BMW Longlife-98, MB 229.5, Ford WSS-M2C913-B, VW 502 00, VW 505 00, MB 229.3, VW 501 01, VW 503 01, Renault RN0710, Renault RN0700
  • Pojemność [litr]: 20
  • Olej: Olej półsyntetyczny
  • Linia produktów: ENERGY
  • Numer artykułu: MN7511-20
  • MANNOL: Olej silnikowy
  • Nasza cena: 357,50 zł
Szczegóły
MANNOL Olej silnikowy 5W-30, 20l, Olej półsyntetyczny
Numer artykułu: MN7511-20
Więcej
357,50 zł
17,88 zł za 1 litr
Cena zawiera 23% VAT, Darmowa wysyłka
FEBI BILSTEIN 29752 Pierścień uszczelniający, przewód sztywny płynu chłodzącego
Ocen - 38
Informacja o towar
  • Grubość [mm]: 4
  • Średnica wewnętrzna [mm]: 32
  • Kolor: czarny
  • Materiał: NBR (Nitril-Butadien-kauczuk)
  • Ciężar [kg]: 0,001
  • FEBI BILSTEIN: Pierścień uszczelniający, przewód sztywny płynu chłodzącego
  • Numer artykułu: 29752
  • Nasza cena: 2,99 zł
  • Stan: nowy
Szczegóły
FEBI BILSTEIN Pierścień uszczelniający, przewód sztywny płynu chłodzącego
Numer artykułu: 29752
2,99 zł
Cena za sztukę
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy
MANNOL ATF CVT MN8216-10 Olej do automatycznej skrzyni biegów ATF CVT, 10l
Ocen - 7
Informacja o towar
  • Klasa lepkości SAE: ATF CVT
  • Rekomendacje producenta: VW G 052 180, BMW 83 22 0 429 154, BMW CVT EZL 799A, Chrysler CVT NS-2, Ammix CVT DC, Ford WSS-M2C928-A, Ford WSS-M2C933-A, Ford CVT 23, Ford CVT 30, Ford Mercon C, GM Dexron CVT, Honda HCF-2, Hyundai SP-III, Kia SP-III, Mazda JWS 3320, MB 236.20, Mini CVT EZL 799A, Mini 83 22 0 429 154, Mitsubishi CVTF-J1, Mitsubishi CVTF-J4, Mitsubishi SP-III, Mopar CVTF+4, Nissan CVT NS-1, Nissan CVT NS-2, Subaru iCVT, Subaru iCVT FG, Suzuki SCVT, Suzuki CVT, Suzuki NS-2, Toyota CVT TC, Toyota CVT FE
  • Seria: CVT
  • Linia produktów: ATF
  • Rodzaj połączenia: Kanister
  • Rodzaj skrzyni biegów: Automatyczna skrzynia biegów CVT (bezstopniowa)
  • Pojemność [litr]: 10
  • Rodzaj pojazdu: Samochód
  • MANNOL: Olej do automatycznej skrzyni biegów
  • Numer artykułu: MN8216-10
  • Nasza cena: 245,00 zł
Szczegóły
MANNOL Olej do automatycznej skrzyni biegów ATF CVT, 10l
Numer artykułu: MN8216-10
Więcej
245,00 zł
24,50 zł za 1 litr
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy
CT 1168 K1 CONTITECH CT1168WP1 Zestaw paska rozrządu + pompa wody załączana pompa wodna, ze zintegrowanym stykiem wyłączającym, Il. zębów: 145, Szer. 1: 25 [mm]
Ocen - 52
Informacja o towar
  • Liczba zębów: 145
  • Szerokość 1 [mm]: 25
  • Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: załączana pompa wodna, ze zintegrowanym stykiem wyłączającym
  • Wysokość opakowania [cm]: 18,7
  • Długość opakowania [cm]: 19,5
  • Szerokość opakowania [cm]: 18,2
  • Ciężar [kg]: 2,144
  • CONTITECH: Zestaw paska rozrządu + pompa wody
  • Numer artykułu: CT1168WP1
  • Nasza cena: 853,50 zł
  • Stan: nowy
Szczegóły
CONTITECH Zestaw paska rozrządu + pompa wody załączana pompa wodna, ze zintegrowanym stykiem wyłączającym, Il. zębów: 145, Szer. 1: 25 [mm]
Numer artykułu: CT1168WP1
853,50 zł
Cena zawiera 23% VAT, Darmowa wysyłka
VALEO ORIGINAL PART 890000 Czujnik parkowania z przodu, z tyłu, Czujnik ultradźwiękowy
Ocen - 25
Informacja o towar
  • Strona zabudowy: z przodu, z tyłu
  • Rodzaj czujnika: Czujnik ultradźwiękowy
  • Linia produktów: ORIGINAL PART
  • Cecha chemiczna: lakierowalny
  • Długość [mm]: 41
  • Szerokość [mm]: 22
  • Wysokość [mm]: 26,3
  • Liczba zestyków: 3
  • Średnica [mm]: 15,5
  • Ciężar [kg]: 0,03
  • VALEO: Czujnik parkowania
  • Numer artykułu: 890000
  • Stan: nowy
Szczegóły
VALEO Czujnik parkowania z przodu, z tyłu, Czujnik ultradźwiękowy
Numer artykułu: 890000
182,49 zł
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy
FEBI BILSTEIN 170406 Separator oleju, odpowietrzenie przestrzeni korbowej z uszczelnieniem
Ocen - 9
Informacja o towar
  • Kolor: czarny
  • Materiał: Tworzywo sztuczne
  • Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: z uszczelnieniem
  • uwzględnić informację serwisową
  • FEBI BILSTEIN: Separator oleju, odpowietrzenie przestrzeni korbowej
  • Numer artykułu: 170406
  • Nasza cena: 184,49 zł
  • Stan: nowy
Szczegóły
FEBI BILSTEIN Separator oleju, odpowietrzenie przestrzeni korbowej z uszczelnieniem
Numer artykułu: 170406
184,49 zł
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy
110 713 001 TOPRAN 110 713 Sworzeń prowadzący, zacisk hamulca M 9
Ocen - 3
Informacja o towar
  • Kształt łba śruby / nakrętki: Sześciokąt wewnętrzny
  • Długość całkowita [mm]: 54
  • Wymiar gwintu: M 9
  • Skok gwintu [mm]: 1,25
  • Klasa wytrzymałości: 8.8
  • TOPRAN: Sworzeń prowadzący, zacisk hamulca
  • Numer artykułu: 110 713
  • Stan: nowy
Szczegóły
TOPRAN Sworzeń prowadzący, zacisk hamulca M 9
Numer artykułu: 110 713
17,99 zł
Cena za sztukę
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy
MANNOL Dexron VI MN8207-10 Olej do automatycznej skrzyni biegów ATF VI, 10l, Czerwony
Ocen - 22
Informacja o towar
  • Klasa lepkości SAE: ATF VI
  • Rekomendacje producenta: JASO M315 1A-LV, Aisin ATF-0T4, Aisin ATF-0WS, Saturn Z 000169756, ALLISON C4, Bentley PY112995PA, Ford Mercon LV, Hyundai SP-IV, Hyundai SP4-M1, Hyundai SPH-IV, Hyundai SP-IV-RR, Hyundai WS, Hyundai NWS-9638, Toyota ATF FZ, Toyota ATF T-IV, Toyota ATF WS, MB 236.14, MB 236.15, MB 236.2, MB 236.41, MB 236.5, Nissan Matic D, Nissan Matic J, Nissan Matic K, Nissan Matic S, Nissan Matic W, VW G 053 001, VW G 052 533, VW G 055 005, VW G 055 162, VW G 060 162, BMW ATF 3+, BMW ATF 4, BMW ATF 6, Chrysler ATF+2, Chrysler ATF+3, Chrysler ATF+4, Honda ATF DW-1, Honda ATF 3.1, Honda ATF Z1, Isuzu ATF II, Isuzu ATF III, Isuzu SCS, LR TYK500050, Land Rover AW-1, LR LR0022460, LR LR023288, LR LR023289, Jaguar JLM 20238, Jaguar JLM 20292, Jaguar JLM 21044, MAN 339 A, MAN 339 D, MAN 339 F, Maserati 231603, Mazda ATF-FZ, Mazda ATF N-1, Mazda ATF S-1, Mazda ATF M-5, Mitsubishi ATF-J3, Mitsubishi ATF-MA1, Mitsubishi ATF-PA, Mitsubishi SP-IV, 000.043.205.28, 000.043.204.63, 000.043.304.00, 000.043.205.09, PSA 9730 AE, PSA B71 2340, Renault DP-0, Renault Matic D2, Saab 93 160 393, Saab 93 165 147, Ssangyong DSIH 5M-52, Ssangyong DSIH 5M-66, Subaru ATF HP, Subaru ATF WS, Suzuki ATF 2326, Suzuki ATF 2384K, Suzuki ATF 3314, Suzuki ATF 3317, Suzuki Matic D, Suzuki Matic J, Suzuki Matic S, Volvo 1161521, Volvo 1161621, Volvo 1161640, Volvo 1161540, Volvo 97340, Volvo 97341, ZF TE-ML 11, ZF TE-ML 21L
  • Linia produktów: Dexron VI
  • Rodzaj połączenia: Kanister
  • Rodzaj skrzyni biegów: do automatycznej skrzyni biegów, nie do automatycznej skrzyni biegów CVT (bezstopniowa)
  • Kolor: Czerwony
  • Pojemność [litr]: 10
  • Rodzaj pojazdu: Samochód
  • MANNOL: Olej do automatycznej skrzyni biegów
  • Numer artykułu: MN8207-10
  • Nasza cena: 232,50 zł
Szczegóły
MANNOL Olej do automatycznej skrzyni biegów ATF VI, 10l, Czerwony
Numer artykułu: MN8207-10
Więcej
232,50 zł
23,25 zł za 1 litr
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy
SNR DPF357.01K1 Koło pasowe, wał korbowy Ø: 192[mm], Liczba żeber: 6, ze śrubą
Ocen - 4
Informacja o towar
  • Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: ze śrubą
  • Średnica [mm]: 192
  • Liczba żeber: 6
  • Nr artykułu zalecanego narzędzia specjalnego: Hazet : 1789 N-1
  • SNR: Koło pasowe, wał korbowy
  • Numer artykułu: DPF357.01K1
  • Nasza cena: 812,50 zł
  • Stan: nowy
Szczegóły
SNR Koło pasowe, wał korbowy Ø: 192[mm], Liczba żeber: 6, ze śrubą
Numer artykułu: DPF357.01K1
812,50 zł
Cena zawiera 23% VAT, Darmowa wysyłka
ELRING 461.682 Korpus / uszczelnienie kołnierza
Ocen - 12
Informacja o towar
  • Przestrzegaj informacji montażowych
  • Moment obrotowy zwalniający [Nm]: 7
  • Cecha chemiczna: niezawierający rozpuszczalnika, utwardzany
  • Pojemność [ml]: 50
  • Zakres temperatury od [°C]: -55
  • Zakres temperatury do [°C]: 180
  • dostępny również jako artykuł uniwersalny, patrz nr artykułu: 461.682 EL-Liq 74
  • Numer taryfy materiału: 3506105000
  • ELRING: Korpus / uszczelnienie kołnierza
  • Numer artykułu: 461.682
  • Nasza cena: 53,49 zł
  • Stan: nowy
Szczegóły
ELRING Korpus / uszczelnienie kołnierza
Numer artykułu: 461.682
53,49 zł
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy
MOTUL 8100 X-CESS 102870 Olej silnikowy 5W-40, 5l
Ocen - 26
Informacja o towar
  • Klasa lepkości SAE: 5W-40
  • ACEA: ACEA A3 / B4
  • API: API SN, API CF
  • Rekomendacje producenta: PSA B71 2296, GM LL-B-025, MB 229.5, Porsche A40, VW 502 00, Renault RN0710, Fiat 9.55535-H2, Fiat 9.55535-M2, Fiat 9.55535-N2, Renault RN0700, VW 505 00, BMW Longlife-01
  • Pojemność [litr]: 5
  • Linia produktów: 8100
  • Seria: X-CESS
  • Numer artykułu: 102870
  • Rodzaj połączenia: Kanister
  • Rodzaj pojazdu: Samochód
  • MOTUL: Olej silnikowy
  • Nasza cena: 172,49 zł
  • Stan: nowy
Szczegóły
MOTUL Olej silnikowy 5W-40, 5l
Numer artykułu: 102870
172,49 zł
34,50 zł za 1 litr
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy
TYC 15-0103-00-9 Dodatkowe światło stop z LED
Ocen - 13
Informacja o towar
  • Rodzaj rejestracji: Z aprobatą ECE
  • Rodzaj lampy: LED
  • Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: z LED
  • TYC: Dodatkowe światło stop
  • Numer artykułu: 15-0103-00-9
  • Nasza cena: 175,49 zł
  • Stan: nowy
Szczegóły
TYC Dodatkowe światło stop z LED
Numer artykułu: 15-0103-00-9
175,49 zł
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy
SHELL Helix Ultra 550046268 Olej silnikowy 5W-30, 4l
Ocen - 52
Informacja o towar
  • Klasa lepkości SAE: 5W-30
  • ACEA: ACEA A3 / B3, ACEA A3 / B4
  • API: API SN
  • Rekomendacje producenta: BMW Longlife-01, MB 226.5, MB 229.5, VW 502 00, VW 505 00, Renault RN0700, Renault RN0710
  • Pojemność [litr]: 4
  • Linia produktów: Helix
  • Seria: Ultra
  • Numer artykułu: 550046268
  • Rodzaj połączenia: Kanister
  • Rodzaj pojazdu: Samochód
  • SHELL: Olej silnikowy
  • Nasza cena: 143,49 zł
  • Stan: nowy
Szczegóły
SHELL Olej silnikowy 5W-30, 4l
Numer artykułu: 550046268
143,49 zł
35,87 zł za 1 litr
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy
MANNOL Extreme MN7915-5 Olej silnikowy 5W-40, 5l
Ocen - 44
Informacja o towar
  • Klasa lepkości SAE: 5W-40
  • ACEA: ACEA A3 / B4
  • API: API SN, API CH-4
  • JASO: JASO MA2
  • Rekomendacje producenta: MB 226.5, MB 229.3, MB 229.5, VW 502 00, VW 505 00, Porsche A40, Renault RN0700, Renault RN0710, BMW Longlife-01, BMW Longlife-98, PSA B71 2296, Fiat 9.55535-H2, Fiat 9.55535-Z2, Chrysler MS-10850, Chrysler MS-10896, Chrysler MS-12991, GM LL-A-025, GM LL-B-025
  • Pojemność [litr]: 5
  • Seria: Extreme
  • Numer artykułu: MN7915-5
  • Rodzaj połączenia: Kanister
  • Rodzaj pojazdu: Samochód, Motocykl
  • MANNOL: Olej silnikowy
  • Nasza cena: 116,99 zł
  • Stan: nowy
Szczegóły
MANNOL Olej silnikowy 5W-40, 5l
Numer artykułu: MN7915-5
Więcej
116,99 zł
23,40 zł za 1 litr
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy
MANNOL Dexron VI MN8207-20 Olej do automatycznej skrzyni biegów ATF VI, 20l, Czerwony
Ocen - 1
Informacja o towar
  • Klasa lepkości SAE: ATF VI
  • Rekomendacje producenta: JASO M315 1A-LV, Aisin ATF-0T4, Aisin ATF-0WS, Saturn Z 000169756, ALLISON C4, Bentley PY112995PA, Ford Mercon LV, Hyundai SP-IV, Hyundai SP4-M1, Hyundai SPH-IV, Hyundai SP-IV-RR, Hyundai WS, Hyundai NWS-9638, Toyota ATF FZ, Toyota ATF T-IV, Toyota ATF WS, MB 236.14, MB 236.15, MB 236.2, MB 236.41, MB 236.5, Nissan Matic D, Nissan Matic J, Nissan Matic K, Nissan Matic S, Nissan Matic W, VW G 052 533, VW G 053 001, VW G 055 005, VW G 055 162, VW G 055 540, VW G 060 162, BMW ATF 3+, BMW ATF 4, BMW ATF 6, Chrysler ATF+2, Chrysler ATF+3, Chrysler ATF+4, Honda ATF DW-1, Honda ATF 3.1, Honda ATF Z1, Isuzu ATF II, Isuzu ATF III, Isuzu SCS, LR TYK500050, Land Rover AW-1, LR LR0022460, LR LR023288, LR LR023289, Jaguar JLM 20238, Jaguar JLM 20292, Jaguar JLM 21044, MAN 339 A, MAN 339 D, MAN 339 F, Maserati 231603, Mazda ATF-FZ, Mazda ATF N-1, Mazda ATF S-1, Mazda ATF M-5, Mitsubishi ATF-J3, Mitsubishi ATF-MA1, Mitsubishi ATF-PA, Mitsubishi SP-IV, 000.043.205.28, 000.043.204.63, 000.043.304.00, 000.043.205.09, PSA 9730 AE, PSA B71 2340, Renault DP-0, Renault Matic D2, Saab 93 160 393, Saab 93 165 147, Ssangyong DSIH 5M-52, Ssangyong DSIH 5M-66, Subaru ATF HP, Subaru ATF WS, Suzuki ATF 2326, Suzuki ATF 2384K, Suzuki ATF 3314, Suzuki ATF 3317, Suzuki Matic D, Suzuki Matic J, Suzuki Matic S, Volvo 1161521, Volvo 1161621, Volvo 1161640, Volvo 1161540, Volvo 97340, Volvo 97341, ZF TE-ML 11, ZF TE-ML 21L
  • Linia produktów: Dexron VI
  • Rodzaj połączenia: Kanister
  • Rodzaj skrzyni biegów: do automatycznej skrzyni biegów, nie do automatycznej skrzyni biegów CVT (bezstopniowa)
  • Kolor: Czerwony
  • Pojemność [litr]: 20
  • Rodzaj pojazdu: Samochód
  • MANNOL: Olej do automatycznej skrzyni biegów
  • Numer artykułu: MN8207-20
  • Nasza cena: 438,00 zł
Szczegóły
MANNOL Olej do automatycznej skrzyni biegów ATF VI, 20l, Czerwony
Numer artykułu: MN8207-20
Więcej
438,00 zł
21,90 zł za 1 litr
Cena zawiera 23% VAT, Darmowa wysyłka

Popularne posty

Zapisz się się do naszych newsletterów

Aby otrzymywać nasze najnowsze wiadomości i porady prosimy o podanie swojego adres e-mail: