• SHOP
  • CLUB
Wypróbuj konto Premium
0
Mój garaż
Dodaj pojazd
0
Artykułów #
0,00 zł
Twój koszyk jest pusty

Silniki VW Golf 6 Variant

Spis treści

  1. Silniki VW Golf 6 Variant (2009-2013)
    1. Silniki benzynowe VW Golf 6 Variant (2009-2013)
    2. Silniki wysokoprężne VW Golf 6 Variant (2009-2013)
  2. Silniki VW Golf 6 Variant (Facelift 2012-2013)
    1. Silniki benzynowe VW Golf 6 Variant (lifting 2012-2013)
    2. Silniki wysokoprężne VW Golf 6 Variant (lifting 2012-2013)
  3. Wnioski: Najlepsze silniki VW Golf 6 Variant

VW Golf 6 Variant zyskał popularność jako kompaktowe kombi w latach 2009-2013 i oferował zróżnicowaną gamę silników, od ekonomicznych diesli po sportowe jednostki GTI. Podczas różnych aktualizacji modelu, silniki VW Golf 6 Variant nadal ewoluowały, ujawniając charakterystyczne mocne i słabe strony poszczególnych technologii.

Silniki VW Golf 6 Variant (2009-2013)

Silniki VW Golf 6 Variant (2009-2013)

Generacja VW Golf 6 Variant charakteryzowała się wprowadzeniem nowych technologii TSI i TDI, które nie były jeszcze w pełni rozwinięte. Przebiegi różniły się znacznie w zależności od silnika: podczas gdy sprawdzone diesle TDI z łatwością osiągały od 350 000 do 450 000 kilometrów przy odpowiedniej konserwacji, wczesne silniki benzynowe TSI często wykazywały kosztowne problemy z łańcuchami rozrządu, turbosprężarkami lub zwiększonym zużyciem oleju między 100 000 a 150 000 kilometrów. Poważniejsze naprawy silnika lub skrzyni biegów były zwykle wymagane między 120 000 a 200 000 kilometrów. Absolutnie najlepszym silnikiem tej generacji był 2.0 TDI o mocy 140 KM (103 kW), który optymalnie łączył niezawodność, oszczędność i wystarczającą moc. Pod względem technicznym generacja ta charakteryzowała się przejściem na silniki wysokoprężne common-rail i turbodoładowane silniki benzynowe, chociaż Volkswagen wciąż zmagał się z ząbkowaniem nowych technologii. W porównaniu rynkowym Golf 6 Variant pozycjonował się na tle konkurentów, takich jak Ford Focus Turnier i Opel Astra Sports Tourer, jako najbardziej zaawansowana technologicznie, ale także najbardziej podatna na naprawy opcja.

Silniki benzynowe VW Golf 6 Variant (2009-2013)

Gama silników benzynowych VW Golf 6 Variant obejmowała zarówno silniki wolnossące, jak i nowoczesne jednostki TSI. Podstawowym modelem był wolnossący silnik o pojemności 1,6 litra i mocy 75 kW (102 KM), który był solidny, ale niezbyt nowoczesny. Rodzina TSI rozpoczęła się od 1.2 TSI (63 kW/86 KM i 77 kW/105 KM), małego trzycylindrowego silnika z turbodoładowaniem, który był zaskakująco mocny pomimo niewielkich rozmiarów, ale podatny na problemy z łańcuchem rozrządu i turbosprężarką. Silnik 1.4 TSI był dostępny w różnych poziomach mocy od 90 kW (122 KM) do 118 kW (160 KM) i stał się najbardziej problematycznym silnikiem z całej serii - pęknięcia łańcucha rozrządu, ekstremalne zużycie oleju i uszkodzenia turbosprężarki sprawiły, że był on kosztownym ryzykiem. Topowym modelem był 2.0 TSI GTI o mocy 155 kW (210 KM), który był mniej podatny na uszkodzenia, ale nadal od czasu do czasu miał problemy z pierścieniami tłokowymi i zwiększonym zużyciem oleju.

Silniki wysokoprężne VW Golf 6 Variant (2009-2013)

Silniki wysokoprężne VW Golf 6 Variant były zdominowane przez rodzinę TDI z wtryskiem common-rail. Najmniejszy był 1.6 TDI o mocy 66 kW (90 KM) i 77 kW (105 KM), który okazał się bardzo ekonomiczny i niezawodny, ale był nieco za słaby dla kombi. 2.0 TDI stanowił trzon gamy silników wysokoprężnych o mocy 81 kW (110 KM), 103 kW (140 KM) i 125 kW (170 KM). Szczególnie VW Golf 6 Variant 2.0 TDI o mocy 103 kW (140 KM) stał się złotym standardem - oferował doskonałe właściwości na długich dystansach, niskie zużycie paliwa na poziomie 4,2-4,8 litra i okazał się wyjątkowo trwały. Wszystkie silniki TDI były standardowo wyposażone w filtry cząstek stałych i spełniały normę Euro 5. Jedynie mocny 170-konny wariant był czasami podatny na problemy z recyrkulacją spalin i turbosprężarką, jeśli zaniedbano konserwację.

Silnik Moc wyjściowa Zużycie paliwa Typowe niedociągnięcia Ocena
Silnik wolnossący 1.6 102 KM 6,8-7,2 l/100 km Przestarzały, powolny Średnia
1.2 TSI 86-105 KM 5,1-5,8 l/100km Łańcuch rozrządu, turbosprężarka Umiarkowany
1.4 TSI 122-160 KM 5,8-6,5 l/100km Łańcuch rozrządu, zużycie oleju, turbosprężarka Problematyczne
2.0 TSI GTI 210 KM 7,2-8,1 l/100km Pierścienie tłokowe, zużycie oleju Umiarkowane
1.6 TDI 90-105 KM 4,1-4,6 l/100km Bardzo wytrzymały, nieco słaby Dobry
2.0 TDI 110-170 KM 4,2-5,1 l/100km Długowieczny (140 KM idealny) Bardzo dobry

Silniki VW Golf 6 Variant (Facelift 2012-2013)

Facelift z 2012 roku przyniósł głównie zmiany wizualne i drobne usprawnienia techniczne silników VW Golf 6 Variant. Gama silników pozostała w dużej mierze niezmieniona, ale niektóre słabe punkty wczesnych modeli zostały poprawione. Oczekiwania dotyczące przebiegu nieznacznie wzrosły: Silniki TDI nadal z łatwością osiągały 350 000-400 000 kilometrów, podczas gdy poprawione jednostki TSI stały się nieco bardziej niezawodne, ale nadal wymagały poważnych napraw między 120 000 a 180 000 kilometrów. Najlepszym silnikiem pozostał 2.0 TDI o mocy 140 KM, który był teraz jeszcze trwalszy dzięki zoptymalizowanemu oprogramowaniu i dopracowanym komponentom. Pod względem technicznym Volkswagen skoncentrował się na usunięciu najpoważniejszych problemów poprzedników, w szczególności w łańcuchach rozrządu silników TSI. W środowisku rynkowym Golf 6 Variant nadal był pionierem technicznym, ale konkurenci, tacy jak nowy Ford Focus Turnier, znacznie nadrobili zaległości pod względem niezawodności.

Silniki benzynowe VW Golf 6 Variant (lifting 2012-2013)

Zmienione silniki benzynowe VW Golf 6 Variant otrzymały głównie aktualizacje oprogramowania i udoskonalone komponenty. Silnik 1.2 TSI został nieznacznie poprawiony i był teraz nieco mniej podatny na problemy z turbosprężarką, ale łańcuch rozrządu pozostał krytyczny. Problematyczny 1.4 TSI otrzymał wzmocnione łańcuchy rozrządu i zoptymalizowane pierścienie tłokowe, co nieco zmniejszyło problemy ze zużyciem oleju, ale nie wyeliminowało ich całkowicie. 2.0 TSI GTI skorzystał ze zmienionych pierścieni tłokowych i był teraz mniej podatny na zwiększone zużycie oleju, ale nadal wykazywał sporadyczne problemy z turbosprężarką przy sportowej jeździe.

Silniki wysokoprężne VW Golf 6 Variant (lifting 2012-2013)

Silniki TDI po faceliftingu otrzymały głównie optymalizacje oprogramowania w celu uzyskania lepszych wartości emisji i nieznacznego zmniejszenia zużycia paliwa. Silnik 1.6 TDI pozostał praktycznie niezmieniony i nadal sprawdzał się jako ekonomiczny i niezawodny napęd. VW Golf 6 Variant 2.0 TDI skorzystał ze zoptymalizowanej technologii common-rail i udoskonalonych wtryskiwaczy, co zaowocowało jeszcze płynniejszą pracą i minimalnie zmniejszonym zużyciem paliwa. Wariant 170 KM otrzymał solidniejszy układ recyrkulacji spalin, co znacznie zmniejszyło podatność na usterki.

Silnik Moc wyjściowa Zużycie paliwa Typowe niedociągnięcia Ocena
1.2 TSI (poprawiony) 86-105 KM 5,0-5,6 l/100 km Łańcuch rozrządu (rzadziej) Średnia
1.4 TSI (poprawiony) 122-160 KM 5,6-6,3 l/100km Zużycie oleju (zmniejszone), łańcuch rozrządu Umiarkowane
2.0 TSI GTI (poprawiony) 210 KM 7,0-7,8 l/100km Turbosprężarka (sporadycznie) Dobry
1.6 TDI (bez zmian) 90-105 KM 4,0-4,5 l/100km Bardzo wytrzymały Dobry
2.0 TDI (zoptymalizowany) 110-170 KM 4,1-4,9 l/100km Wyjątkowo trwały Bardzo dobry

Wnioski: Najlepsze silniki VW Golf 6 Variant

VW Golf 6 Variant reprezentował okres przejściowy w rozwoju silników Volkswagena, w którym wprowadzono nowe technologie, ale nie były one jeszcze w pełni rozwinięte. Podczas gdy silniki wysokoprężne były niezmiennie przekonujące i okazały się wyjątkowo trwałe, silniki benzynowe TSI zmagały się z charakterystycznymi problemami, które zostały w pełni rozwiązane dopiero w późniejszych generacjach. Choć lifting z 2012 roku przyniósł ulepszenia, nie był w stanie całkowicie wyeliminować podstawowych słabości.

  • Najlepszy silnik benzynowy VW Golf 6 Variant:

2.0 TSI GTI (210 KM) po faceliftingu z 2012 r. oferuje najlepsze połączenie osiągów i niezawodności wśród silników benzynowych, ale pozostaje wymagający w utrzymaniu.

  • Najlepszy silnik wysokoprężny VW Golf 6 Variant:

2.0 TDI o mocy 140 KM (103 kW) jest uważany za jeden z najlepszych silników wysokoprężnych kiedykolwiek zbudowanych przez Volkswagena - wyjątkowo trwały, ekonomiczny i wystarczająco mocny do wszystkich celów.

  • Rekomendacja dla kupujących:

Każdy, kto chce kupić VW Golf 6 Variant, powinien zdecydowanie wybrać model TDI, najlepiej 2.0 TDI o mocy 140 KM z fazy faceliftingu od 2012 roku.

W zakresie konserwacji i części zamiennych do wszystkich silników VW Golf 6 Variant, AUTODOC oferuje szeroką gamę oryginalnych i wysokiej jakości części zamiennych z szybką dostawą i fachowym doradztwem.

AUTODOC Bestsellery: cześci w korzystnej cenie

MANNOL ENERGY MN7511-20 Olej silnikowy 5W-30, 20l, Olej półsyntetyczny
Ocen - 53
Informacja o towar
  • Klasa lepkości SAE: 5W-30
  • ACEA: ACEA A3 / B4
  • API: API CH-4, API SN
  • Rekomendacje producenta: BMW Longlife-98, MB 229.5, Ford WSS-M2C913-B, VW 502 00, VW 505 00, MB 229.3, VW 501 01, VW 503 01, Renault RN0710, Renault RN0700
  • Pojemność [litr]: 20
  • Olej: Olej półsyntetyczny
  • Linia produktów: ENERGY
  • Numer artykułu: MN7511-20
  • MANNOL: Olej silnikowy
  • Nasza cena: 357,50 zł
Szczegóły
MANNOL Olej silnikowy 5W-30, 20l, Olej półsyntetyczny
Numer artykułu: MN7511-20
Więcej
357,50 zł
17,88 zł za 1 litr
Cena zawiera 23% VAT, Darmowa wysyłka
FEBI BILSTEIN 45307 Zestaw stabilizatora Oś przednia
Ocen - 4
Informacja o towar
  • Strona zabudowy: Oś przednia
  • Długość [mm]: 1035
  • Średnica stabilizatora [mm]: 23,6
  • Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: z łożyskami gumowymi
  • Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: z drążkiem sprzęgającym
  • FEBI BILSTEIN: Zestaw stabilizatora
  • Numer artykułu: 45307
  • Nasza cena: 575,50 zł
  • Stan: nowy
Szczegóły
FEBI BILSTEIN Zestaw stabilizatora Oś przednia
Numer artykułu: 45307
575,50 zł
Cena zawiera 23% VAT, Darmowa wysyłka
47 90229 0 MAHLE 030 55 N0 Zestaw pierscieni tłoka Śr. cyl.: 79,51[mm]
Ocen - 3
Informacja o towar
  • Numer komponentu: 1. R 1.75 CrK, 2. M 2.0 IFU, 3. DSF 3.0 Cr
  • Średnica cylindra [mm]: 79,51
  • Długość opakowania [cm]: 12,5
  • Szerokość opakowania [cm]: 12,50
  • Wysokość opakowania [cm]: 3,00
  • Ciężar netto [g]: 33
  • MAHLE: Zestaw pierscieni tłoka
  • Numer artykułu: 030 55 N0
  • Stan: nowy
Szczegóły
MAHLE Zestaw pierscieni tłoka Śr. cyl.: 79,51[mm]
Numer artykułu: 030 55 N0
107,99 zł
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy
EL600 (027EFB) EXIDE EFB EL600 Akumulator 12V 60Ah 640A Akumulator EFB
Ocen - 62
Informacja o towar
  • Linia produktów: EFB
  • Pojemność akumulatora [Ah]: 60
  • Akumulator: Akumulator EFB
  • Prąd zimnego rozruchu wg EN [A]: 640
  • Długość [mm]: 242
  • Szerokość [mm]: 175
  • Wysokość [mm]: 190
  • Napięcie [V]: 12
  • DIN / ISO: L2
  • Rodzaj bieguna: 1, 1,EN
  • Wykonanie strefy podłogowej: B13
  • Położenie biegunów 0
  • EXIDE: Akumulator
  • Numer artykułu: EL600
  • Nasza cena: 458,00 zł
  • Stan: nowy
Szczegóły
EXIDE Akumulator 12V 60Ah 640A Akumulator EFB
Numer artykułu: EL600
458,00 zł
30,00 zł Zastaw, Darmowa wysyłka
03L 131 512 CG ELRING 934.850 Zestaw uszczelek, system AGR
Ocen - 17
Informacja o towar
  • Numer taryfy materiału: 8484900000
  • ELRING: Zestaw uszczelek, system AGR
  • Numer artykułu: 934.850
  • Nasza cena: 96,99 zł
  • Stan: nowy
Szczegóły
ELRING Zestaw uszczelek, system AGR
Numer artykułu: 934.850
96,99 zł
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy
LS 17617 BOSCH 0 258 017 617 Sonda lambda 5
Ocen - 6
Informacja o towar
  • Długość całkowita [mm]: 600
  • Liczba przewodów: 5
  • BOSCH: Sonda lambda
  • Numer artykułu: 0 258 017 617
  • Nasza cena: 301,00 zł
  • Stan: nowy
Szczegóły
BOSCH Sonda lambda 5
Numer artykułu: 0 258 017 617
301,00 zł
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy
FEBI BILSTEIN 170406 Separator oleju, odpowietrzenie przestrzeni korbowej z uszczelnieniem
Ocen - 9
Informacja o towar
  • Kolor: czarny
  • Materiał: Tworzywo sztuczne
  • Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: z uszczelnieniem
  • uwzględnić informację serwisową
  • FEBI BILSTEIN: Separator oleju, odpowietrzenie przestrzeni korbowej
  • Numer artykułu: 170406
  • Nasza cena: 184,49 zł
  • Stan: nowy
Szczegóły
FEBI BILSTEIN Separator oleju, odpowietrzenie przestrzeni korbowej z uszczelnieniem
Numer artykułu: 170406
184,49 zł
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy
CASTROL EDGE Professional LongLife III 157EA4 Olej silnikowy 5W-30, 4l, Olej syntetyczny
Ocen - 88
Informacja o towar
  • Klasa lepkości SAE: 5W-30
  • ACEA: ACEA C3
  • Rekomendacje producenta: VW 504 00, VW 507 00, Porsche C30
  • Pojemność [litr]: 4
  • Olej: Olej syntetyczny
  • Linia produktów: EDGE Professional
  • Seria: LongLife III
  • Numer artykułu: 157EA4
  • CASTROL: Olej silnikowy
  • Nasza cena: 207,50 zł
Szczegóły
CASTROL Olej silnikowy 5W-30, 4l, Olej syntetyczny
Numer artykułu: 157EA4
207,50 zł
51,88 zł za 1 litr
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy
MANNOL Longlife 504/507 MN7715-10 Olej silnikowy 5W-30, 10l
Ocen - 57
Informacja o towar
  • Klasa lepkości SAE: 5W-30
  • ACEA: ACEA C3
  • API: API SN
  • Rekomendacje producenta: MB 229.51, BMW Longlife-04, Porsche C30, VW 504 00, VW 507 00
  • Pojemność [litr]: 10
  • Linia produktów: Longlife
  • Seria: 504 / 507
  • Numer artykułu: MN7715-10
  • Rodzaj połączenia: Kanister
  • Rodzaj pojazdu: Samochód
  • MANNOL: Olej silnikowy
  • Nasza cena: 237,50 zł
Szczegóły
MANNOL Olej silnikowy 5W-30, 10l
Numer artykułu: MN7715-10
Więcej
237,50 zł
23,75 zł za 1 litr
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy
SACHS PERFORMANCE Performance 883089 000034 Zestaw sprzęgła z dociskiem sprzęgła, z jednomasowym kołem zamachowym, ze śrubami płyty dociskowej, do użytku w sportach motorowych, bez łożyska oporowego, z tarczą sprzęgła, 240[mm]
Ocen - 8
Informacja o towar
  • Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: z dociskiem sprzęgła, z jednomasowym kołem zamachowym, ze śrubami płyty dociskowej, do użytku w sportach motorowych
  • Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: bez łożyska oporowego, z tarczą sprzęgła
  • Średnica [mm]: 240
  • Liczba zębów: 23
  • Linia produktów: Performance
  • Profil piasty: 21,8 x 24,2 - 23
  • Sprzęgło: dla pojazdów ze sprzęgłem jednotarczowym
  • Sposób montażu: niemontowane wcześniej
  • max. przenoszony moment obrotowy silnika [Nm]: 530
  • Rodzaj sprzęgła: tarcza sprzęgła ze sprężyn. skrętnym z organ. okładzinami
  • SACHS PERFORMANCE: Zestaw sprzęgła
  • Numer artykułu: 883089 000034
  • Nasza cena: 6591,00 zł
  • Stan: nowy
Szczegóły
SACHS PERFORMANCE Zestaw sprzęgła z dociskiem sprzęgła, z jednomasowym kołem zamachowym, ze śrubami płyty dociskowej, do użytku w sportach motorowych, bez łożyska oporowego, z tarczą sprzęgła, 240[mm]
Numer artykułu: 883089 000034
6591,00 zł
Cena zawiera 23% VAT, Darmowa wysyłka
MOTUL 8100 X-CLEAN+ 106377 Olej silnikowy 5W-30, 5l
Ocen - 73
Informacja o towar
  • Klasa lepkości SAE: 5W-30
  • ACEA: ACEA C3
  • Rekomendacje producenta: VW 504 00, Porsche C30, MB 229.51, BMW Longlife-04, VW 507 00
  • Pojemność [litr]: 5
  • Linia produktów: 8100
  • Seria: X-CLEAN+
  • Numer artykułu: 106377
  • Rodzaj połączenia: Kanister
  • Rodzaj pojazdu: Samochód
  • Typ katalizatora: dla poj. z filtrem sadzy / cząstek stałych
  • Norma emisji spalin: Euro 4 (D4), Euro 5, Euro 6
  • MOTUL: Olej silnikowy
  • Nasza cena: 215,50 zł
  • Stan: nowy
Szczegóły
MOTUL Olej silnikowy 5W-30, 5l
Numer artykułu: 106377
215,50 zł
43,10 zł za 1 litr
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy
ELRING 461.682 Korpus / uszczelnienie kołnierza
Ocen - 12
Informacja o towar
  • Przestrzegaj informacji montażowych
  • Moment obrotowy zwalniający [Nm]: 7
  • Cecha chemiczna: niezawierający rozpuszczalnika, utwardzany
  • Pojemność [ml]: 50
  • Zakres temperatury od [°C]: -55
  • Zakres temperatury do [°C]: 180
  • dostępny również jako artykuł uniwersalny, patrz nr artykułu: 461.682 EL-Liq 74
  • Numer taryfy materiału: 3506105000
  • ELRING: Korpus / uszczelnienie kołnierza
  • Numer artykułu: 461.682
  • Nasza cena: 53,49 zł
  • Stan: nowy
Szczegóły
ELRING Korpus / uszczelnienie kołnierza
Numer artykułu: 461.682
53,49 zł
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy
MOTUL 8100 X-CESS 102870 Olej silnikowy 5W-40, 5l
Ocen - 26
Informacja o towar
  • Klasa lepkości SAE: 5W-40
  • ACEA: ACEA A3 / B4
  • API: API SN, API CF
  • Rekomendacje producenta: PSA B71 2296, GM LL-B-025, MB 229.5, Porsche A40, VW 502 00, Renault RN0710, Fiat 9.55535-H2, Fiat 9.55535-M2, Fiat 9.55535-N2, Renault RN0700, VW 505 00, BMW Longlife-01
  • Pojemność [litr]: 5
  • Linia produktów: 8100
  • Seria: X-CESS
  • Numer artykułu: 102870
  • Rodzaj połączenia: Kanister
  • Rodzaj pojazdu: Samochód
  • MOTUL: Olej silnikowy
  • Nasza cena: 173,49 zł
  • Stan: nowy
Szczegóły
MOTUL Olej silnikowy 5W-40, 5l
Numer artykułu: 102870
173,49 zł
34,70 zł za 1 litr
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy
VAN WEZEL 9901149 Sciana boczna z lewej, z prawej, Panel naprawczy
Ocen - 15
Informacja o towar
  • Strona zabudowy: z lewej, z prawej
  • Rodzaj blachy: Wnęka na koło (nadkole)
  • Sekcja: Część zewnętrzna
  • Długość [mm]: 1250
  • Szerokość 1 [mm]: 50
  • Grubość blachy [mm]: 0,7
  • Wysokość 1 [mm]: 20
  • Przetwarzanie: skracany
  • Jakość / Klasa: DC01 ST12
  • Powierzchnia: ocynkowany
  • Panel naprawczy: Panel naprawczy
  • Kształt dopasowania: Uniwersalny
  • Liczba drzwi: 2 / 4, 3 / 5
  • VAN WEZEL: Sciana boczna
  • Numer artykułu: 9901149
  • Nasza cena: 89,49 zł
  • Stan: nowy
Szczegóły
VAN WEZEL Sciana boczna z lewej, z prawej, Panel naprawczy
Numer artykułu: 9901149
89,49 zł
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy
Blister 2pcs - 1 987 3 BOSCH 1 987 302 286 Żarówka, swiatła postojowe / swiatła pozycyjne W5W, 12V, 5W
Ocen - 38
Informacja o towar
  • Rodzaj lampy: W5W
  • Napięcie [V]: 12
  • Moc znamionowa [W]: 5
  • Żarówka z cokołem: W2.1x9.5d
  • BOSCH: Żarówka, swiatła postojowe / swiatła pozycyjne
  • Numer artykułu: 1 987 302 286
  • Stan: nowy
Szczegóły
BOSCH Żarówka, swiatła postojowe / swiatła pozycyjne W5W, 12V, 5W
Numer artykułu: 1 987 302 286
5,99 zł
Cena za sztukę
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy

Popularne posty

Zapisz się się do naszych newsletterów

Aby otrzymywać nasze najnowsze wiadomości i porady prosimy o podanie swojego adres e-mail: