• SHOP
  • CLUB
Wypróbuj konto Premium
0
Mój garaż
Dodaj pojazd
0
Artykułów #
0,00 PLN
Twój koszyk jest pusty

Silniki Ford S-Max WA6

Spis treści

  1. Silniki Ford S-Max WA6 (2006-2014)
    1. Silniki benzynowe Ford S-Max WA6 (2006-2014)
    2. Silniki wysokoprężne Ford S-Max WA6 (2006-2014)
  2. Silniki Ford S-Max WA6 (2015-2023)
    1. Silniki benzynowe Ford S-Max WA6 (2015-2023)
    2. Silniki wysokoprężne Ford S-Max WA6 (2015-2023)
    3. Ford S-Max WA6 z napędem hybrydowym (2015-2023)
  3. Wnioski: Najlepsze silniki Ford S-Max WA6 wszystkich generacji

Ford S-Max WA6 został wprowadzony na rynek w 2006 roku jako innowacyjny siedmiomiejscowy van o sportowych ambicjach i stał się pionierem w segmencie MPV klasy premium. W ciągu dwóch generacji Ford oferował zróżnicowaną gamę silników, od ekonomicznych diesli po mocne silniki benzynowe turbo, które były stale rozwijane.

Silniki Ford S-Max WA6 (2006-2014)

Silniki Ford S-Max WA6 (2006-2014)

Pierwsza generacja Ford S-Max WA6 stanowiła punkt zwrotny dla Ford na rynku europejskim, prezentując imponującą gamę silników, ale o różnych profilach niezawodności. Solidne silniki wysokoprężne TDCi z łatwością osiągały przebiegi od 350 000 do 450 000 kilometrów przy odpowiedniej konserwacji, podczas gdy wczesne silniki benzynowe EcoBoost często wymagały kosztownych napraw turbosprężarki lub bezpośredniego wtrysku między 150 000 a 200 000 kilometrów. Poważne problemy z silnikiem wynikały głównie z zaniedbań serwisowych, a pasek rozrządu w 2.0 TDCi musiał być wymieniany co 150 000 kilometrów. Absolutnie najlepszym silnikiem tej generacji był 2.2 TDCi o mocy 200 KM, który optymalnie łączył moc, niezawodność i akceptowalne zużycie paliwa i okazał się mistrzem na długich dystansach.

Silniki benzynowe Ford S-Max WA6 (2006-2014)

Gama silników benzynowych Ford S-Max WA6 rozpoczęła się od sprawdzonego wolnossącego silnika 2.3 Duratec o mocy 161 KM, który okazał się niezawodny, ale spragniony. Od 2010 roku Ford zrewolucjonizował gamę dzięki silnikom EcoBoost turbo: 1.6 EcoBoost o mocy 160 KM oferował dobrą równowagę między osiągami a zużyciem paliwa, ale cierpiał na typowe problemy z turbosprężarką i sporadyczne problemy z bezpośrednim wtryskiem paliwa. Najmocniejszym silnikiem benzynowym Ford S-Max WA6 był 2.0 EcoBoost o mocy 203-240 KM, który oferował imponujące osiągi, ale był podatny na przegrzanie i przedwczesne zużycie turbosprężarki podczas sportowej jazdy. Te silniki Ford S-Max WA6 wykazywały problemy z filtrami cząstek sadzy i koksowaniem zaworów, szczególnie na krótkich trasach.

Silniki wysokoprężne Ford S-Max WA6 (2006-2014)

Silniki wysokoprężne Ford S-Max WA6 były zdominowane przez sprawdzoną technologię TDCi z różnymi wariantami pojemności skokowej. 1.8 TDCi o mocy 125 KM służył jako podstawowy silnik i okazał się ekonomiczny, ale miał zbyt małą moc w stosunku do masy pojazdu. Silnik 2.0 TDCi był dostępny w wersjach o mocy 130, 140 i 163 KM i stał się koniem pociągowym serii - szczególnie wariant 140 KM, dzięki solidnej konstrukcji i nowoczesnemu układowi common-rail, był uważany za praktycznie niezniszczalny. Topowym silnikiem był 2.2 TDCi o mocy 175 i 200 KM, który pomimo swojej złożoności z doładowaniem bi-turbo, wykazał się doskonałą długoterminową niezawodnością i rzadko sprawiał problemy nawet przy intensywnym użytkowaniu.

Silnik Ford S-Max WA6 Moc wyjściowa Zużycie paliwa Typowe niedociągnięcia Ocena
2.3 Duratec 161 KM 9,2-10,1 l/100 km Wysokie zużycie paliwa, powolny Średnia
1.6 EcoBoost 160 KM 7,8-8,4 l/100km Turbodoładowanie, wtrysk bezpośredni Umiarkowany
2.0 EcoBoost 203-240 KM 8,7-9,8 l/100km Przegrzanie, zużycie turbosprężarki Problematyczne
1.8 TDCi 125 KM 6,2-6,8 l/100km Niedostateczna moc Średnia
2.0 TDCi 130-163 KM 5,9-6,7 l/100 km Bardzo mocny (wariant 140 KM) Bardzo dobry
2.2 TDCi 175-200 KM 6,8-7,4 l/100km Złożone bi-turbo, ale niezawodne Dobry

Silniki Ford S-Max WA6 (2015-2023)

Druga generacja Ford S-Max WA6 przyniosła całkowitą modernizację silnika i konsekwentnie opierała się na turbodoładowaniu we wszystkich jednostkach napędowych. Ta generacja jest uważana za bardziej dojrzałą technicznie, chociaż przebiegi różnią się znacznie w zależności od silnika: wypróbowane i przetestowane diesle TDCi nadal osiągają od 300 000 do 400 000 kilometrów, podczas gdy nowe diesle EcoBlue nie oferują jeszcze żadnego długoterminowego doświadczenia. Silniki benzynowe EcoBoost drugiej generacji wykazały znaczną poprawę w stosunku do swoich poprzedników, ale nadal cierpią z powodu sporadycznych problemów z turbosprężarką. Wyróżniającym się silnikiem tej generacji był 2.0 TDCi o mocy 180 KM, który łączył sprawdzoną niezawodność pierwszej generacji z najnowocześniejszą technologią układu wydechowego. Po raz pierwszy od 2021 roku dostępny był również napęd hybrydowy, ale był on dostępny tylko przez ograniczony czas.

Silniki benzynowe Ford S-Max WA6 (2015-2023)

Gama silników benzynowych Ford S-Max WA6 koncentrowała się całkowicie na technologii EcoBoost. Zaczęło się od 1.5 EcoBoost o mocy 160 KM, który był znacznie bardziej niezawodny niż jego 1,6-litrowy poprzednik dzięki ulepszonej technologii turbosprężarki, ale nadal miał sporadyczne problemy z koksowaniem zaworów. Większą moc zapewniał 2.0 EcoBoost w różnych gradacjach od 240 do 250 KM, a silniki Ford S-Max WA6 najnowszej generacji (od 2019 r.) wyposażono w ulepszone chłodzenie i bardziej wytrzymałe turbosprężarki. Najmocniejszym silnikiem benzynowym Ford S-Max WA6 był 2.3 EcoBoost o mocy 280 KM, ale był on dostępny tylko w wersji ST i pozostawał zaskakująco niezawodny pomimo swojego sportowego charakteru.

Silniki wysokoprężne Ford S-Max WA6 (2015-2023)

W drugiej generacji Ford wprowadził zarówno sprawdzoną technologię TDCi, jak i nową EcoBlue. Silniki Ford S-Max WA6 TDCi kontynuowały historię sukcesu: 2.0 TDCi był dostępny w mocach 150, 180 i 210 KM i okazał się niezwykle trwały. Od 2019 roku gamę uzupełnił nowoczesny 2.0 EcoBlue o mocy 150 i 190 KM, który zdobył punkty dzięki modułowej konstrukcji i ulepszonemu oczyszczaniu spalin, ale ze względu na swój młody wiek nie ma jeszcze długoterminowego doświadczenia. Ford S-Max WA6 2.0 TDCi o mocy 180 KM stał się złotym standardem dla częstych kierowców - łączył umiarkowane osiągi z wyjątkową niezawodnością i niskim zużyciem paliwa wynoszącym zaledwie 5,2-5,8 litra na 100 km.

Ford S-Max WA6 z napędem hybrydowym (2015-2023)

Od 2021 roku Ford po raz pierwszy zaoferował Ford S-Max WA6 Hybrid Drive z 2,5-litrowym silnikiem wolnossącym i silnikiem elektrycznym o mocy 190 KM. Ten Ford S-Max WA6 Hybrid był oparty na sprawdzonej technologii Toyoty i okazał się niezawodny, ale nie odniósł dużego sukcesu ze względu na niską dystrybucję i wysoką cenę zakupu.

Silnik Ford S-Max WA6 Moc wyjściowa Zużycie paliwa Typowe niedociągnięcia Ocena
1.5 EcoBoost 160 KM 7,1-7,8 l/100 km Sporadyczne zakoksowanie zaworów Dobry
2.0 EcoBoost 240-250 KM 8,2-9,1 l/100km Ulepszony, ale nadal turbodoładowany Umiarkowany
2.3 EcoBoost 280 KM 9,4-10,2 l/100km Zaskakująco niezawodny Dobry
2.0 TDCi 150-210 KM 5,2-6,4 l/100 km Bardzo solidny (wariant 180 KM) Bardzo dobry
2.0 EcoBlue 150-190 KM 5,0-5,9 l/100km Brak długoterminowych doświadczeń Średnia
2.5 Hybrid 190 KM 5,7-6,3 l/100km Niezbyt powszechny, złożony Dobry

Wnioski: Najlepsze silniki Ford S-Max WA6 wszystkich generacji

Rozwój silników Ford S-Max WA6 pokazuje ciągłe doskonalenie technologii EcoBoost, podczas gdy silniki wysokoprężne zachowały swoje mocne strony przez cały czas. Na szczególną uwagę zasługuje długowieczność silników wysokoprężnych TDCi obu generacji, które okazały się praktycznie niezniszczalne. Nowsze silniki benzynowe EcoBoost drugiej generacji oznaczają znaczny skok jakościowy w stosunku do wczesnych silników turbo i oferują dobrą równowagę między osiągami a niezawodnością.

  • Najlepszy silnik benzynowy Ford S-Max WA6:

2.3 EcoBoost (280 KM, II generacja) zaskakuje połączeniem wysokich osiągów i nadspodziewanie dobrej niezawodności, idealnej dla kierowców o sportowym zacięciu.

  • Najlepszy silnik wysokoprężny Ford S-Max WA6:

2.0 TDCi (180 KM, II generacja) wyznacza standardy niezawodności na długich dystansach i oferuje optymalną równowagę między osiągami, zużyciem paliwa i trwałością dla często podróżujących kierowców.

  • Najlepszy silnik hybrydowy Ford S-Max WA6:

2.5 Hybrid (190 KM, II generacja) ze sprawdzoną technologią Toyoty, mimo że pozostał rozwiązaniem niszowym ze względu na niską penetrację.

Do konserwacji i naprawy wszystkich generacji Ford S-Max WA6, AUTODOC oferuje kompleksowy wybór oryginalnych i wysokiej jakości części zamiennych z niezawodną dostawą i fachowym doradztwem.

AUTODOC Bestsellery: cześci w korzystnej cenie

56 15078 1 MAHLE 016 02 00 Tłok 82,5 [mm], z mocowaniem pierścieni tłokowych, z kanałem chłodzącym
Ocen - 3
Informacja o towar
  • Średnica cylindra [mm]: 82,5
  • Długość [mm]: 71,2
  • Wielkość kompresji [mm]: 45,65
  • Długość trzpienia [mm]: 66
  • Średnica sworznia [mm]: 28
  • Głębokość wyżłobienia 1 [mm]: 12,4
  • Średnica wyżłobienia [mm]: 45,2
  • Powierzchnia: pokryty
  • Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: z mocowaniem pierścieni tłokowych, z kanałem chłodzącym
  • Wysokość płomienia [mm]: 8
  • Rodzaj wykonania korbowodu: Korbowód trapezowy
  • Numer seryjny: 82 L 179
  • Numer komponentu: 1. R 1.75 IF N, 2. NM 2 IFU P, 3. DSF 2 N
  • Luz tłokowy [mm]: 0,06
  • Wysokość opakowania [cm]: 12,80
  • Ciężar netto [g]: 785
  • Długość opakowania [cm]: 9,5
  • Szerokość opakowania [cm]: 9,50
  • MAHLE: Tłok
  • Numer artykułu: 016 02 00
  • Stan: nowy
Szczegóły
MAHLE Tłok 82,5 [mm], z mocowaniem pierścieni tłokowych, z kanałem chłodzącym
Numer artykułu: 016 02 00
478,48 PLN
Cena zawiera 23% VAT, Darmowa wysyłka
MANNOL Dexron VI MN8207-10 Olej do automatycznej skrzyni biegów ATF VI, 10l, Czerwony
Ocen - 21
Informacja o towar
  • Klasa lepkości SAE: ATF VI
  • Rekomendacje producenta: JASO M315 1A-LV, Aisin ATF-0T4, Aisin ATF-0WS, Saturn Z 000169756, ALLISON C4, Bentley PY112995PA, Ford Mercon LV, Hyundai SP-IV, Hyundai SP4-M1, Hyundai SPH-IV, Hyundai SP-IV-RR, Hyundai WS, Hyundai NWS-9638, Toyota ATF FZ, Toyota ATF T-IV, Toyota ATF WS, MB 236.14, MB 236.15, MB 236.2, MB 236.41, MB 236.5, Nissan Matic D, Nissan Matic J, Nissan Matic K, Nissan Matic S, Nissan Matic W, VW G 053 001, VW G 052 533, VW G 055 005, VW G 055 162, VW G 060 162, BMW ATF 3+, BMW ATF 4, BMW ATF 6, Chrysler ATF+2, Chrysler ATF+3, Chrysler ATF+4, Honda ATF DW-1, Honda ATF 3.1, Honda ATF Z1, Isuzu ATF II, Isuzu ATF III, Isuzu SCS, LR TYK500050, Land Rover AW-1, LR LR0022460, LR LR023288, LR LR023289, Jaguar JLM 20238, Jaguar JLM 20292, Jaguar JLM 21044, MAN 339 A, MAN 339 D, MAN 339 F, Maserati 231603, Mazda ATF-FZ, Mazda ATF N-1, Mazda ATF S-1, Mazda ATF M-5, Mitsubishi ATF-J3, Mitsubishi ATF-MA1, Mitsubishi ATF-PA, Mitsubishi SP-IV, 000.043.205.28, 000.043.204.63, 000.043.304.00, 000.043.205.09, PSA 9730 AE, PSA B71 2340, Renault DP-0, Renault Matic D2, Saab 93 160 393, Saab 93 165 147, Ssangyong DSIH 5M-52, Ssangyong DSIH 5M-66, Subaru ATF HP, Subaru ATF WS, Suzuki ATF 2326, Suzuki ATF 2384K, Suzuki ATF 3314, Suzuki ATF 3317, Suzuki Matic D, Suzuki Matic J, Suzuki Matic S, Volvo 1161521, Volvo 1161621, Volvo 1161640, Volvo 1161540, Volvo 97340, Volvo 97341, ZF TE-ML 11, ZF TE-ML 21L
  • Linia produktów: Dexron VI
  • Rodzaj połączenia: Kanister
  • Rodzaj skrzyni biegów: do automatycznej skrzyni biegów, nie do automatycznej skrzyni biegów CVT (bezstopniowa)
  • Kolor: Czerwony
  • Pojemność [litr]: 10
  • Rodzaj pojazdu: Samochód
  • MANNOL: Olej do automatycznej skrzyni biegów
  • Numer artykułu: MN8207-10
  • Nasza cena: 230,65 PLN
Szczegóły
MANNOL Olej do automatycznej skrzyni biegów ATF VI, 10l, Czerwony
Numer artykułu: MN8207-10
Więcej
230,65 PLN
23,07 PLN za 1 litr
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy
ELRING 461.682 Korpus / uszczelnienie kołnierza
Ocen - 12
Informacja o towar
  • Przestrzegaj informacji montażowych
  • Moment obrotowy zwalniający [Nm]: 7
  • Cecha chemiczna: niezawierający rozpuszczalnika, utwardzany
  • Pojemność [ml]: 50
  • Zakres temperatury od [°C]: -55
  • Zakres temperatury do [°C]: 180
  • dostępny również jako artykuł uniwersalny, patrz nr artykułu: 461.682 EL-Liq 74
  • Numer taryfy materiału: 3506105000
  • ELRING: Korpus / uszczelnienie kołnierza
  • Numer artykułu: 461.682
  • Nasza cena: 52,11 PLN
  • Stan: nowy
Szczegóły
ELRING Korpus / uszczelnienie kołnierza
Numer artykułu: 461.682
52,11 PLN
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy
822110 ATE 11.8171-0061.2 Tuleja prowadząca, zacisk hamulcowy
Informacja o towar
  • Długość [mm]: 39,1
  • Średnica [mm]: 12
  • System hamulcowy: ATE
  • ATE: Tuleja prowadząca, zacisk hamulcowy
  • Numer artykułu: 11.8171-0061.2
  • Stan: nowy
Szczegóły
ATE Tuleja prowadząca, zacisk hamulcowy
Numer artykułu: 11.8171-0061.2
9,34 PLN
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy
VAN WEZEL 9901149 Sciana boczna z lewej, z prawej, Panel naprawczy
Ocen - 15
Informacja o towar
  • Strona zabudowy: z lewej, z prawej
  • Rodzaj blachy: Wnęka na koło (nadkole)
  • Sekcja: Część zewnętrzna
  • Długość [mm]: 1250
  • Szerokość 1 [mm]: 50
  • Grubość blachy [mm]: 0,7
  • Wysokość 1 [mm]: 20
  • Przetwarzanie: skracany
  • Jakość / Klasa: DC01 ST12
  • Powierzchnia: ocynkowany
  • Panel naprawczy: Panel naprawczy
  • Kształt dopasowania: Uniwersalny
  • Liczba drzwi: 2 / 4, 3 / 5
  • VAN WEZEL: Sciana boczna
  • Numer artykułu: 9901149
  • Nasza cena: 93,55 PLN
  • Stan: nowy
Szczegóły
VAN WEZEL Sciana boczna z lewej, z prawej, Panel naprawczy
Numer artykułu: 9901149
93,55 PLN
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy
110TE EXIDE PREMIUM EA852 Akumulator 12V 85Ah 800A B13 Akumulator kwasowo-ołowiowy
Ocen - 36
Informacja o towar
  • Linia produktów: PREMIUM
  • Pojemność akumulatora [Ah]: 85
  • Akumulator: Akumulator kwasowo-ołowiowy
  • Wykonanie strefy podłogowej: B13
  • Prąd zimnego rozruchu wg EN [A]: 800
  • Długość [mm]: 315
  • Szerokość [mm]: 175
  • Wysokość [mm]: 175
  • Napięcie [V]: 12
  • DIN / ISO: LB4
  • Rodzaj bieguna: EN, 1
  • Położenie biegunów 0
  • EXIDE: Akumulator
  • Numer artykułu: EA852
  • Nasza cena: 490,68 PLN
  • Stan: nowy
Szczegóły
EXIDE Akumulator 12V 85Ah 800A B13 Akumulator kwasowo-ołowiowy
Numer artykułu: EA852
490,68 PLN
30,00 PLN Zastaw, Darmowa wysyłka
CT1140 CONTITECH CT1140WP1 Zestaw paska rozrządu + pompa wody Il. zębów: 116, Szerokość: 25,4 [mm]
Ocen - 45
Informacja o towar
  • Liczba zębów: 116
  • Szerokość [mm]: 25,4
  • Wysokość opakowania [cm]: 18,7
  • Długość opakowania [cm]: 19,5
  • Szerokość opakowania [cm]: 18,2
  • Ciężar [kg]: 1,672
  • CONTITECH: Zestaw paska rozrządu + pompa wody
  • Numer artykułu: CT1140WP1
  • Nasza cena: 467,00 PLN
  • Stan: nowy
Szczegóły
CONTITECH Zestaw paska rozrządu + pompa wody Il. zębów: 116, Szerokość: 25,4 [mm]
Numer artykułu: CT1140WP1
467,00 PLN
Cena zawiera 23% VAT, Darmowa wysyłka
VEGAZ ADVS-001 Przewód ciżn., czujnik ciżn. (filtr sadzy / cząstek stałych)
Ocen - 4
Informacja o towar
  • Długość [mm]: 1000
  • Średnica wewnętrzna [mm]: 5
  • Średnica [mm]: 11
  • VEGAZ: Przewód ciżn., czujnik ciżn. (filtr sadzy / cząstek stałych)
  • Numer artykułu: ADVS-001
  • Nasza cena: 59,13 PLN
  • Stan: nowy
Szczegóły
VEGAZ Przewód ciżn., czujnik ciżn. (filtr sadzy / cząstek stałych)
Numer artykułu: ADVS-001
59,13 PLN
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy
MANNOL Dexron VI MN8207-20 Olej do automatycznej skrzyni biegów ATF VI, 20l, Czerwony
Ocen - 1
Informacja o towar
  • Klasa lepkości SAE: ATF VI
  • Rekomendacje producenta: JASO M315 1A-LV, Aisin ATF-0T4, Aisin ATF-0WS, Saturn Z 000169756, ALLISON C4, Bentley PY112995PA, Ford Mercon LV, Hyundai SP-IV, Hyundai SP4-M1, Hyundai SPH-IV, Hyundai SP-IV-RR, Hyundai WS, Hyundai NWS-9638, Toyota ATF FZ, Toyota ATF T-IV, Toyota ATF WS, MB 236.14, MB 236.15, MB 236.2, MB 236.41, MB 236.5, Nissan Matic D, Nissan Matic J, Nissan Matic K, Nissan Matic S, Nissan Matic W, VW G 052 533, VW G 053 001, VW G 055 005, VW G 055 162, VW G 055 540, VW G 060 162, BMW ATF 3+, BMW ATF 4, BMW ATF 6, Chrysler ATF+2, Chrysler ATF+3, Chrysler ATF+4, Honda ATF DW-1, Honda ATF 3.1, Honda ATF Z1, Isuzu ATF II, Isuzu ATF III, Isuzu SCS, LR TYK500050, Land Rover AW-1, LR LR0022460, LR LR023288, LR LR023289, Jaguar JLM 20238, Jaguar JLM 20292, Jaguar JLM 21044, MAN 339 A, MAN 339 D, MAN 339 F, Maserati 231603, Mazda ATF-FZ, Mazda ATF N-1, Mazda ATF S-1, Mazda ATF M-5, Mitsubishi ATF-J3, Mitsubishi ATF-MA1, Mitsubishi ATF-PA, Mitsubishi SP-IV, 000.043.205.28, 000.043.204.63, 000.043.304.00, 000.043.205.09, PSA 9730 AE, PSA B71 2340, Renault DP-0, Renault Matic D2, Saab 93 160 393, Saab 93 165 147, Ssangyong DSIH 5M-52, Ssangyong DSIH 5M-66, Subaru ATF HP, Subaru ATF WS, Suzuki ATF 2326, Suzuki ATF 2384K, Suzuki ATF 3314, Suzuki ATF 3317, Suzuki Matic D, Suzuki Matic J, Suzuki Matic S, Volvo 1161521, Volvo 1161621, Volvo 1161640, Volvo 1161540, Volvo 97340, Volvo 97341, ZF TE-ML 11, ZF TE-ML 21L
  • Linia produktów: Dexron VI
  • Rodzaj połączenia: Kanister
  • Rodzaj skrzyni biegów: do automatycznej skrzyni biegów, nie do automatycznej skrzyni biegów CVT (bezstopniowa)
  • Kolor: Czerwony
  • Pojemność [litr]: 20
  • Rodzaj pojazdu: Samochód
  • MANNOL: Olej do automatycznej skrzyni biegów
  • Numer artykułu: MN8207-20
  • Nasza cena: 435,09 PLN
Szczegóły
MANNOL Olej do automatycznej skrzyni biegów ATF VI, 20l, Czerwony
Numer artykułu: MN8207-20
Więcej
435,09 PLN
21,75 PLN za 1 litr
Cena zawiera 23% VAT, Darmowa wysyłka
MANNOL ATF Multivehicle JWS MN8218-20 Olej do automatycznej skrzyni biegów ATF III, 20l
Ocen - 9
Informacja o towar
  • Klasa lepkości SAE: ATF III
  • Rekomendacje producenta: Aisin JWS 3309, VW G 052 025 A2, VW G 052 162 A1, VW G 052 990 A1, VW G 052 990 A2, VW G 055 025 A1, VW G 055 025 A2, BMW 83 22 0 403 248, BMW 83 22 2 163 514, BMW 83 22 9 407 765, BMW 83 22 9 407 807, BMW 7045E, BMW ETL-8072B, Chrysler ATF+3, Chrysler ATF+4, Ford Mercon V, Ford Mercon SP, Ford Mercon LV, Ford Mercon ATF-F, GM Dexron II E, GM Dexron III H, Honda ATF-Z1, Honda ATF DW-1, Hyundai SP-II, Hyundai SP-III, Infiniti Matic D, Infiniti Matic J, Infiiniti Matic K, Kia SP-II, Kia SP-III, MAN 339 F, MAN 339 V1, MAN 339 V2, MAN 339 Z1, MAN 339 Z2, Mazda ATF M-III, Mazda ATF M-V, MB 236.11, MB 236.2, MB 236.3, Mitsubishi SP-III, Mopar AS68RC, Nissan Matic D, Nissan Matic J, Nissan Matic K, Porsche JWS 3309, Subaru ATF-5, Subaru ATF-HP, Suzuki 3314, Suzuki 3317, Suzuki 2384K, Toyota T-IV, Lexus T-IV, Volvo 97340, Volvo 97341, ZF TE-ML 04D, ZF TE-ML 14B, ZF TE-ML 16L, ZF TE-ML 14A, ZF TE-ML 17, MB 236.5, MB 236.6, MB 236.7, MB 236.8, MB 236.9, MB 236.10
  • Specyfikacja: JASO M315 1A-LV
  • Seria: Multivehicle JWS
  • Linia produktów: ATF
  • Rodzaj połączenia: Kanister
  • Pojemność [litr]: 20
  • Rodzaj pojazdu: Samochód
  • MANNOL: Olej do automatycznej skrzyni biegów
  • Numer artykułu: MN8218-20
  • Nasza cena: 310,56 PLN
Szczegóły
MANNOL Olej do automatycznej skrzyni biegów ATF III, 20l
Numer artykułu: MN8218-20
Więcej
310,56 PLN
15,53 PLN za 1 litr
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy
MAHLE 014 PS 20800 000 Zestaw łożysk korbowodu
Ocen - 3
Informacja o towar
  • Numer komponentu: 014PL20799000
  • dla luzu na łożysku od [mm]: 0,018
  • do luzu na łożysku [mm]: 0,074
  • dla średnicy obudowy od [mm]: 50,025
  • przy średnicy obudowy [mm]: 50,045
  • Szerokość od [mm]: 16,64
  • Szerokość do [mm]: 16,89
  • dla grubości ścianki od [mm]: 1,496
  • do grubości ścianki [mm]: 1,504
  • dla średnicy wałka od [mm]: 46,979
  • do średnicy wałka [mm]: 47,0
  • Wysokość opakowania [cm]: 10,06
  • Ciężar netto [g]: 112
  • Szerokość opakowania [cm]: 3,26
  • Długość opakowania [cm]: 6,0
  • MAHLE: Zestaw łożysk korbowodu
  • Numer artykułu: 014 PS 20800 000
  • Nasza cena: 73,05 PLN
  • Stan: nowy
Szczegóły
MAHLE Zestaw łożysk korbowodu
Numer artykułu: 014 PS 20800 000
73,05 PLN
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy
VT540S EIBACH VT540-S Rozszerzenie, błotnik Oś przednia, Oś tylna, Eibach Pro-Spacer, Kołpak
Ocen - 20
Informacja o towar
  • Strona zabudowy: Oś przednia, Oś tylna
  • Długość [mm]: 210
  • Szerokość [mm]: 13
  • informacja uzupełniająca: Eibach Pro-Spacer, Kołpak
  • EIBACH: Rozszerzenie, błotnik
  • Numer artykułu: VT540-S
  • Nasza cena: 159,90 PLN
  • Stan: nowy
Szczegóły
EIBACH Rozszerzenie, błotnik Oś przednia, Oś tylna, Eibach Pro-Spacer, Kołpak
Numer artykułu: VT540-S
159,90 PLN
Cena za zestaw 2 sztuk
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy
QUICK BRAKE 113-1306X Zestaw tulei prowadzących, zacisk hamulca
Ocen - 77
Informacja o towar
  • Liczba na oś: 2
  • QUICK BRAKE: Zestaw tulei prowadzących, zacisk hamulca
  • Numer artykułu: 113-1306X
  • Stan: nowy
Szczegóły
QUICK BRAKE Zestaw tulei prowadzących, zacisk hamulca
Numer artykułu: 113-1306X
18,64 PLN
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy
WALSER Ambiente 29053 Dywaniki uniwersalne odporny na ślizganie, z przodu, czarny, wielobarwny
Ocen - 7
Informacja o towar
  • Strona zabudowy: z przodu
  • Ilość: 2
  • Kolor: czarny, wielobarwny
  • Kompatybilność: Uniwersalny
  • Długość [mm]: 66
  • Szerokość [mm]: 44
  • Seria: Ambiente
  • odporny na ślizganie: odporny na ślizganie
  • Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: z przewodem USB
  • Wskaźnik: z wyświetlaczem LED
  • System zamykania: ze zdalnym sterowaniem
  • WALSER: Dywaniki uniwersalne
  • Numer artykułu: 29053
  • Nasza cena: 182,54 PLN
  • Stan: nowy
Szczegóły
WALSER Dywaniki uniwersalne odporny na ślizganie, z przodu, czarny, wielobarwny
Numer artykułu: 29053
182,54 PLN
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy
WALSER Glow 14508 Dywaniki uniwersalne czarny, 48 x 68 cm
Ocen - 6
Informacja o towar
  • Ilość: 2
  • Kolor: czarny
  • Rozmiar: 48 x 68 cm
  • Szerokość [mm]: 480
  • Jednostka ilości: Zestaw
  • Ciężar [kg]: 1.8
  • Seria: Glow
  • Parametr: remote
  • Projekt lampy: LED
  • WALSER: Dywaniki uniwersalne
  • Numer artykułu: 14508
  • Nasza cena: 230,60 PLN
  • Stan: nowy
Szczegóły
WALSER Dywaniki uniwersalne czarny, 48 x 68 cm
Numer artykułu: 14508
230,60 PLN
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy

Popularne posty

Zapisz się się do naszych newsletterów

Aby otrzymywać nasze najnowsze wiadomości i porady prosimy o podanie swojego adres e-mail: