• SHOP
  • CLUB
Wypróbuj konto Premium
0
Mój garaż
Dodaj pojazd
0
Artykułów #
0,00 PLN
Twój koszyk jest pusty

Silniki Citroën C1

Spis treści

  1. Citroën C1 generacji I (2005-2014)
    1. Silniki benzynowe Citroën C1: Generacja I (2005-2014)
    2. Silniki wysokoprężne Citroën C1: Generacja I (2005-2014)
  2. Citroën C1 generacji II (2014-2022)
    1. Silniki benzynowe Citroën C1: Generacja II (2014-2022)
    2. Silniki wysokoprężne Citroën C1: II generacja (2014-2022)
  3. Citroën C1 generacji III (2022 - dziś)
    1. Silniki benzynowe Citroën C1: Generacja III (2022 - dziś)
  4. Wnioski: Najlepsze silniki Citroën C1 wszystkich generacji

Od momentu wprowadzenia na rynek w 2005 roku, Citroën C1 ugruntował swoją pozycję jako niezawodny samochód subkompaktowy i oferuje kompaktową, ale wyrafinowaną gamę silników Citroën C1 w trzech generacjach. Rozwój techniczny wykazuje ciągłą poprawę wydajności i niezawodności dzięki celowo prostej technologii.

Citroën C1 generacji I (2005-2014)

Citroën C1 generacji I (2005-2014)

Pierwsza generacja Citroën C1 była wynikiem udanej współpracy PSA i Toyoty i charakteryzowała się wyjątkowo solidnymi i łatwymi w utrzymaniu silnikami. Przebiegi były imponujące: zarówno silniki benzynowe o pojemności 1,0 litra, jak i diesle HDi o pojemności 1,4 litra z łatwością osiągały od 250 000 do 350 000 kilometrów przy prawidłowej konserwacji, a poważne naprawy były zwykle wymagane dopiero po przejechaniu od 150 000 do 200 000 kilometrów. Typowe części zużywające się, takie jak sprzęgło, hamulce i amortyzatory, wytrzymywały znacznie dłużej niż w porównywalnych pojazdach. Absolutnie najlepszym silnikiem tej generacji był 1.4 HDi o mocy 54 KM, który optymalnie łączył oszczędność, niezawodność i zaskakująco dobre właściwości jezdne. Prosta, ale sprawdzona technologia sprawiła, że silniki Citroën C1 były najbardziej niezawodne w swojej klasie i pozycjonowały pojazd jako niedrogie wejście w mobilność.

Silniki benzynowe Citroën C1: Generacja I (2005-2014)

Gama silników benzynowych Citroën C1 była oparta na sprawdzonym silniku Toyoty 1KR-FE o pojemności skokowej 1,0 litra. Ten silnik Citroën C1 był dostępny w dwóch poziomach mocy: początkowo 50 kW (68 KM), a od 2009 r. również 51 kW (69 KM). Trzycylindrowy silnik o pojemności 1,0 litra okazał się wyjątkowo niezawodny i bezobsługowy - uszkodzenia silnika były praktycznie niespotykane, nawet przy zaniedbanej konserwacji. Silniki Citroën C1 tej generacji charakteryzowały się prostotą: Wtrysk do kolektora dolotowego, brak turbodoładowania i solidna mechanika zapewniały minimalne koszty napraw. Typowe niedociągnięcia ograniczały się do normalnego zużycia, takiego jak wymiana świec zapłonowych co 30 000 km i sporadyczne problemy z recyrkulacją spalin po dużych przebiegach. Citroën C1 1.0 VTi stał się wzorcem niezawodności w klasie małych samochodów.

Silniki wysokoprężne Citroën C1: Generacja I (2005-2014)

Citroën C1 1.4 HDi bazował na silniku PSA DV4 i stanowił ekonomiczną alternatywę dla silnika benzynowego o mocy 40 kW (54 KM). Ten Citroën C1 z silnikiem wysokoprężnym był szczególnie popularny wśród kierowców często podróżujących, ponieważ osiągał testowe zużycie paliwa na poziomie zaledwie 3,8-4,2 litra na 100 km. Od 2009 roku silniki Citroën C1 HDi były wyposażone we wtrysk common-rail i bezobsługowy filtr cząstek stałych. Typowe słabości były widoczne głównie na krótkich trasach: zatkane filtry cząstek stałych i sporadyczne problemy z pompą wysokiego ciśnienia po 180 000-220 000 km. Jednak podczas regularnych podróży autostradą Citroën C1 1.4 HDi okazał się niezwykle trwały i często osiągał ponad 400 000 km bez większych napraw. Silnik był uważany za jeden z najbardziej niezawodnych diesli w swojej klasie.

Silnik Citroën C1 Moc wyjściowa Zużycie paliwa Typowe niedociągnięcia Ocena
1.0 VTi 68-69 KM 4,5-5,1 l/100 km Praktycznie brak Bardzo dobry
1.4 HDi 54 KM 3,8-4,2 l/100km Filtr cząstek stałych na krótkich dystansach Bardzo dobry

Citroën C1 generacji II (2014-2022)

Citroën C1 generacji II (2014-2022)

Druga generacja Citroën C1 kontynuowała tradycję niezawodnych silników, ale także po raz pierwszy wprowadziła do gamy mocniejsze warianty. Przebiegi pozostały na wysokim poziomie: wypróbowane i przetestowane silniki o pojemności 1,0 litra nadal osiągały od 250 000 do 300 000 kilometrów, podczas gdy nowe jednostki o pojemności 1,2 litra nie miały jeszcze żadnego długoterminowego doświadczenia. Poważne naprawy były zwykle wymagane dopiero po przejechaniu od 120 000 do 180 000 kilometrów, a okresy między przeglądami wydłużono do 20 000 kilometrów. Absolutnym hitem był Citroën C1 1.2 VTi o mocy 82 KM, który po raz pierwszy połączył sportowe właściwości jezdne ze sprawdzoną niezawodnością Citroën. Druga generacja zajęła silniejszą pozycję wobec konkurentów, takich jak VW Up! i Skoda Citigo, ale była w stanie zachować zalety kosztowe prostej technologii. Po raz pierwszy zaprezentowano również wersję czysto elektryczną, która jednak nie weszła do produkcji seryjnej.

Silniki benzynowe Citroën C1: Generacja II (2014-2022)

Gama silników benzynowych Citroën C1 została znacznie rozszerzona i obejmowała trzy różne jednostki napędowe. Sprawdzony silnik 1.0 VTi o mocy 51 kW (69 KM) pozostał w ofercie i zachował swoją legendarną niezawodność. Dodano dwa nowe silniki o pojemności 1,2 litra: Citroën C1 1.2 VTi o mocy 60 kW (82 KM) i Citroën C1 1.2 PureTech o mocy 61 kW (83 KM). Podczas gdy 1.2 VTi opierał się na sprawdzonym wtrysku do kolektora dolotowego, PureTech miał nowoczesny wtrysk bezpośredni. Silniki Citroën C1 drugiej generacji charakteryzowały się zwiększoną wydajnością: 1.0 VTi osiągał standardowe zużycie paliwa na poziomie zaledwie 4,3 l/100 km, podczas gdy warianty 1,2-litrowe utrzymywały się na poziomie 4,4-4,7 l/100 km. Problemy ograniczały się do sporadycznych usterek cewki zapłonowej w silniku PureTech i rzadkiego zużycia łańcucha rozrządu po bardzo dużych przebiegach. Citroën C1 1.2 VTi stał się najpopularniejszym silnikiem tej generacji.

Silniki wysokoprężne Citroën C1: II generacja (2014-2022)

Wraz z drugą generacją silnik wysokoprężny całkowicie zniknął z gamy silników Citroën C1. PSA celowo zrezygnowało z następcy 1.4 HDi, ponieważ bardziej rygorystyczne normy emisji Euro 6 nieproporcjonalnie zwiększyłyby koszt subkompaktowego diesla. Decyzja ta okazała się trafna, ponieważ konkurenci, tacy jak Toyota Aygo i Peugeot 108, również zrezygnowali z silników wysokoprężnych. Od tego momentu silniki Citroën C1 koncentrowały się całkowicie na ekonomicznych silnikach benzynowych, które osiągały podobne wartości zużycia paliwa jak stare diesle w nowoczesnych profilach jazdy.

Silnik Citroën C1 Moc wyjściowa Zużycie paliwa Typowe słabości Ocena
1.0 VTi 69 KM 4,3-4,8 l/100 km Praktycznie brak Bardzo dobry
1.2 VTi 82 KM 4,4-4,9 l/100km Bardzo rzadko Łańcuch rozrządu Bardzo dobry
1.2 PureTech 83 KM 4,5-5,0 l/100km Sporadyczne cewki zapłonowe Dobry

Citroën C1 generacji III (2022 - dziś)

Trzecia generacja Citroën C1 oznacza koniec pewnej ery, ponieważ Citroën zaprzestał produkcji subkompaktu w 2022 roku. Zamiast tego marka koncentruje się na elektrycznych alternatywach, takich jak Citroën Ami i przyszłe e-modele. Ostatnia generacja silników Citroën C1 stanowiła szczyt rozwoju: silniki benzynowe o pojemności 1,0 i 1,2 litra osiągnęły normy Euro 6d-Temp przy zachowaniu wysokiej niezawodności. Chociaż nie są dostępne żadne długoterminowe doświadczenia, pierwsze lata eksploatacji wskazywały na żywotność ponad 250 000 kilometrów. Najwyższej klasy silnikiem był zmodyfikowany 1.2 PureTech z ulepszonym wtryskiem bezpośrednim i zoptymalizowanym zarządzaniem silnikiem. Wraz z zakończeniem produkcji Citroën zamknął udany rozdział: ponad 1,5 miliona wyprodukowanych pojazdów i jedna z najniższych statystyk awaryjności w swojej klasie sprawiły, że silniki Citroën C1 stały się punktem odniesienia dla niezawodności i oszczędności.

Silniki benzynowe Citroën C1: Generacja III (2022 - dziś)

Ostatnia generacja silników benzynowych Citroën C1 składała się z dwóch zoptymalizowanych jednostek: sprawdzonego 1.0 VTi o mocy 53 kW (72 KM) i zmodyfikowanego 1.2 PureTech o mocy 61 kW (83 KM). Oba silniki Citroën C1 otrzymały ulepszenia w zakresie oczyszczania spalin i zarządzania silnikiem, aby spełnić surowe normy Euro 6d Temp. Silnik 1.0 VTi zachował swoją legendarną prostotę i niezawodność, podczas gdy silnik 1.2 PureTech skorzystał ze zmienionego bezpośredniego wtrysku paliwa i zoptymalizowanego turbodoładowania. Najnowsze silniki Citroën C1 osiągnęły standardowe zużycie paliwa na poziomie 4,1-4,6 l/100 km, oferując jeden z najlepszych stosunków wydajności do mocy w swojej klasie. Chociaż czas produkcji był zbyt krótki, aby uzyskać długoterminowe doświadczenie, pierwsze lata nie wykazały żadnych nowych słabych punktów - silniki Citroën C1 pozostały wierne swojej tradycji do końca.

Silnik Citroën C1 Moc wyjściowa Zużycie paliwa Typowe słabości Ocena
1.0 VTi 72 KM 4,1-4,5 l/100km Brak danych Bardzo dobry
1.2 PureTech 83 KM 4,3-4,6 l/100km Nie wiadomo Bardzo dobry

Wnioski: Najlepsze silniki Citroën C1 wszystkich generacji

Rozwój silników Citroën C1 wykazuje niezwykłą ciągłość pod względem niezawodności i wydajności. Przez wszystkie trzy generacje silniki Citroën C1 pozostawały wierne swojej filozofii: prostej, solidnej technologii bez zbędnej złożoności. Współpraca z Toyotą w pierwszej generacji położyła podwaliny pod tę niezawodność, która została również utrzymana w kolejnych wersjach PSA.

  • Najlepszy silnik benzynowy Citroën C1:

Citroën C1 1.0 VTi (69-72 KM, wszystkie generacje) łączy wyjątkową niezawodność z niskimi kosztami eksploatacji i okazał się praktycznie bezawaryjny przez 17 lat.

  • Najlepszy silnik wysokoprężny Citroën C1:

Citroën C1 1.4 HDi (54 KM, generacja I) oferował najlepsze połączenie oszczędności i trwałości, często osiągając przebieg ponad 400 000 km przy jeździe autostradowej.

  • Najlepszy silnik wyczynowy Citroën C1:

Citroën C1 1.2 VTi (82 KM, II generacja) jako pierwszy połączył sportowe osiągi ze sprawdzoną niezawodnością Citroën i niskimi kosztami utrzymania.

W zakresie konserwacji i części zamiennych do wszystkich generacji Citroën C1, AUTODOC oferuje szeroką gamę oryginalnych i wysokiej jakości części zamiennych z szybką dostawą w konkurencyjnych cenach.

AUTODOC Bestsellery: cześci w korzystnej cenie

MOTUL 8100 X-CESS 102870 Olej silnikowy 5W-40, 5l
Ocen - 25
Informacja o towar
  • Pojemność [litr]: 5
  • Rekomendacje producenta: PSA B71 2296, GM LL-B-025, MB 229.5, Porsche A40, VW 502 00, Renault RN0710, Fiat 9.55535-H2, Fiat 9.55535-M2, Fiat 9.55535-N2, Renault RN0700, VW 505 00, BMW Longlife-01
  • Specyfikacja: API SN, API CF, ACEA A3 / B4
  • Linia produktów: 8100
  • Klasa lepkości SAE: 5W-40
  • Seria: X-CESS
  • Rodzaj połączenia: Kanister
  • Rodzaj pojazdu: Samochód
  • MOTUL: Olej silnikowy
  • Numer artykułu: 102870
  • Nasza cena: 179,58 PLN
  • Stan: nowy
Szczegóły
MOTUL Olej silnikowy 5W-40, 5l
Numer artykułu: 102870
179,58 PLN
35,92 PLN za 1 litr
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy
ELF Evolution 900 SXR 2198388 Olej silnikowy 5W-40, 5l
Ocen - 54
Informacja o towar
  • Pojemność [litr]: 5
  • Rekomendacje producenta: MB 229.5, Renault RN0700, Renault RN0710, Porsche A40, VW 502 00, VW 505 00, PSA B71 2296, Chrysler MS-12991, Fiat 9.55535-M2
  • Specyfikacja: API SN, API CF, ACEA A3 / B4
  • Linia produktów: Evolution
  • Klasa lepkości SAE: 5W-40
  • Seria: 900 SXR
  • Rodzaj połączenia: Kanister
  • Rodzaj pojazdu: Samochód
  • Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: dla zastosowań przy utrudnionych warunkach eksploatacji
  • ELF: Olej silnikowy
  • Numer artykułu: 2198388
  • Nasza cena: 157,20 PLN
  • Stan: nowy
Szczegóły
ELF Olej silnikowy 5W-40, 5l
Numer artykułu: 2198388
157,20 PLN
31,44 PLN za 1 litr
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy
RAVENOL VST 1111136-005-01-999 Olej silnikowy 5W-40, 5l
Ocen - 26
Informacja o towar
  • Pojemność [litr]: 5
  • Rekomendacje producenta: BMW Longlife-01, MB 229.5, MB 226.5, MB 229.3, Renault RN0700, Renault RN0710, VW 502 00, VW 505 00, Chrysler MS-10725, Chrysler MS-10850, Chrysler MS-12991, Chrysler MS-10896, Fiat 9.55535-Z2, GM LL-B-025, Porsche A40, PSA B71 2296
  • Specyfikacja: ACEA A3 / B4, API SN PLUS, API SP
  • Linia produktów: VST
  • Klasa lepkości SAE: 5W-40
  • Rodzaj połączenia: Kanister
  • Rodzaj pojazdu: Samochód
  • RAVENOL: Olej silnikowy
  • Numer artykułu: 1111136-005-01-999
  • Nasza cena: 344,87 PLN
  • Stan: nowy
Szczegóły
RAVENOL Olej silnikowy 5W-40, 5l
Numer artykułu: 1111136-005-01-999
344,87 PLN
68,97 PLN za 1 litr
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy
MOTUL 300V COMPETITION ESTER Core Techn. 110818 Olej silnikowy 5W-40, 5l
Ocen - 15
Informacja o towar
  • Pojemność [litr]: 5
  • Zalecenie producenta oleju: Above standards
  • Linia produktów: 300V COMPETITION
  • Klasa lepkości SAE: 5W-40
  • Seria: ESTER Core Techn.
  • Rodzaj połączenia: Kontener metalowy
  • Wersja silnika: 4-Stroke
  • Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: dla zastosowań przy utrudnionych warunkach eksploatacji
  • Rodzaj pojazdu: Samochód
  • MOTUL: Olej silnikowy
  • Numer artykułu: 110818
  • Nasza cena: 452,05 PLN
  • Stan: nowy
Szczegóły
MOTUL Olej silnikowy 5W-40, 5l
Numer artykułu: 110818
452,05 PLN
90,41 PLN za 1 litr
Cena zawiera 23% VAT, Darmowa wysyłka
LIQUI MOLY Top Tec 4100 3701 Olej silnikowy 5W-40, 5l, Olej syntetyczny
Ocen - 77
Informacja o towar
  • Pojemność [litr]: 5
  • Rekomendacje producenta: BMW Longlife-04, Ford WSS-M2C917-A, MB 229.31, Porsche A40, DEXOS 2, VW 505 01, Fiat 9.55535-H2, Fiat 9.55535-M2, Fiat 9.55535-S2, Renault RN0700, Renault RN0710, VW 505 00
  • Specyfikacja: API SN, API CF, ACEA C3
  • Linia produktów: Top Tec
  • Klasa lepkości SAE: 5W-40
  • Seria: 4100
  • Olej: Olej syntetyczny
  • Rodzaj połączenia: Kanister
  • Rodzaj pojazdu: Samochód
  • LIQUI MOLY: Olej silnikowy
  • Numer artykułu: 3701
  • Nasza cena: 251,72 PLN
  • Stan: nowy
Szczegóły
LIQUI MOLY Olej silnikowy 5W-40, 5l, Olej syntetyczny
Numer artykułu: 3701
251,72 PLN
50,34 PLN za 1 litr
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy
MOTUL 8100 X-cess 109228 Olej silnikowy 5W-40, 5l
Ocen - 73
Informacja o towar
  • Pojemność [litr]: 5
  • Rekomendacje producenta: BMW Longlife-01, MB 226.5, MB 229.5, Porsche A40, Renault RN0700, Renault RN0710, VW 502 00, Fiat 9.55535-H2, Fiat 9.55535-M2, Fiat 9.55535-N2, Fiat 9.55535-Z2, GM LL-B-025, PSA B71 2296, VW 505 00
  • Specyfikacja: API CF, API SN, ACEA A3 / B4
  • Linia produktów: 8100
  • Klasa lepkości SAE: 5W-40
  • Seria: X-cess
  • Rodzaj połączenia: Kanister
  • Rodzaj pojazdu: Samochód
  • MOTUL: Olej silnikowy
  • Numer artykułu: 109228
  • Nasza cena: 197,44 PLN
  • Stan: nowy
Szczegóły
MOTUL Olej silnikowy 5W-40, 5l
Numer artykułu: 109228
197,44 PLN
39,49 PLN za 1 litr
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy
MOTUL 8100 X-clean 109226 Olej silnikowy 5W-40, 5l
Ocen - 64
Informacja o towar
  • Pojemność [litr]: 5
  • Rekomendacje producenta: BMW Longlife-04, Ford WSS-M2C917-A, DEXOS 2, MB 229.51, Porsche A40, Renault RN0700, Renault RN0710, Chrysler MS-12991, VW 505 00, VW 505 01, Fiat 9.55535-S2, Fiat 9.55535-GH2, Fiat 9.55535-T2
  • Specyfikacja: ACEA C3, API SN, API CF
  • Linia produktów: 8100
  • Klasa lepkości SAE: 5W-40
  • Seria: X-clean
  • Rodzaj połączenia: Kanister
  • Rodzaj pojazdu: Samochód
  • MOTUL: Olej silnikowy
  • Numer artykułu: 109226
  • Nasza cena: 200,82 PLN
  • Stan: nowy
Szczegóły
MOTUL Olej silnikowy 5W-40, 5l
Numer artykułu: 109226
200,82 PLN
40,16 PLN za 1 litr
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy
MOTUL 8100 X-CLEAN EFE 109471 Olej silnikowy 5W-30, 5l
Ocen - 81
Informacja o towar
  • Pojemność [litr]: 5
  • Rekomendacje producenta: BMW Longlife-04, DEXOS 2, MB 229.52, Fiat 9.55535-S1, Fiat 9.55535-S2, MB 229.51, VW 505 01, VW 505 00
  • Specyfikacja: ACEA C2, ACEA C3, API SN
  • Linia produktów: 8100
  • Klasa lepkości SAE: 5W-30
  • Seria: X-CLEAN EFE
  • Rodzaj połączenia: Kanister
  • Rodzaj pojazdu: Samochód
  • MOTUL: Olej silnikowy
  • Numer artykułu: 109471
  • Nasza cena: 165,05 PLN
  • Stan: nowy
Szczegóły
MOTUL Olej silnikowy 5W-30, 5l
Numer artykułu: 109471
165,05 PLN
33,01 PLN za 1 litr
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy
LIQUI MOLY Leichtlauf 1310 Olej silnikowy 10W-40, 5l, Olej półsyntetyczny
Ocen - 29
Informacja o towar
  • Pojemność [litr]: 5
  • Rekomendacje producenta: MB 229.3, MB 229.1, VW 501 01, VW 505 00, PSA B71 2294, Renault RN0700, Renault RN0710
  • Specyfikacja: ACEA A3 / B4, API SL
  • Linia produktów: Leichtlauf
  • Klasa lepkości SAE: 10W-40
  • Olej: Olej półsyntetyczny
  • Rodzaj połączenia: Kanister
  • Rodzaj pojazdu: Samochód
  • LIQUI MOLY: Olej silnikowy
  • Numer artykułu: 1310
  • Nasza cena: 174,68 PLN
  • Stan: nowy
Szczegóły
LIQUI MOLY Olej silnikowy 10W-40, 5l, Olej półsyntetyczny
Numer artykułu: 1310
174,68 PLN
34,94 PLN za 1 litr
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy
PEMCO 260 PM0260-5 Olej silnikowy 10W-40, 5l
Ocen - 45
Informacja o towar
  • Pojemność [litr]: 5
  • Rekomendacje producenta: VW 505 00, VW 502 00, VW 501 01, MB 229.3, MB 229.1, PSA B71 2296, Renault RN0710, Renault RN0700
  • Specyfikacja: API SN, API CH-4, ACEA A3 / B4, JASO MA2
  • Klasa lepkości SAE: 10W-40
  • Seria: 260
  • Rodzaj połączenia: Kanister
  • Rodzaj pojazdu: Samochód
  • PEMCO: Olej silnikowy
  • Numer artykułu: PM0260-5
  • Nasza cena: 93,53 PLN
Szczegóły
PEMCO Olej silnikowy 10W-40, 5l
Numer artykułu: PM0260-5
Więcej
93,53 PLN
18,71 PLN za 1 litr
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy
+50 HELLA 8GJ 004 173-121 Żarówka, reflektor dalekosiężny R2 (Bilux) 12V 60/55W P45t, 3200K, Halogen, przezroczysty
Ocen - 35
Informacja o towar
  • Rodzaj lampy: R2 (Bilux)
  • Projekt lampy: Halogen
  • Moc znamionowa [W]: 60 / 55
  • Napięcie [V]: 12
  • Rodzaj połączenia: Pudełko
  • Kolor żarówki: przezroczysty
  • Temperatura koloru [K]: 3200
  • Żarówka z cokołem: P45t
  • Montaż / demontaż koniecznie do wykonania przez fachowców!
  • HELLA: Żarówka, reflektor dalekosiężny
  • Numer artykułu: 8GJ 004 173-121
  • Stan: nowy
Szczegóły
HELLA Żarówka, reflektor dalekosiężny R2 (Bilux) 12V 60/55W P45t, 3200K, Halogen, przezroczysty
Numer artykułu: 8GJ 004 173-121
14,52 PLN
Cena za sztukę
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy
MANNOL SPECIAL PLUS MN7512-5 Olej silnikowy 10W-30, 5l, Olej półsyntetyczny
Ocen - 58
Informacja o towar
  • Pojemność [litr]: 5
  • Rekomendacje producenta: MB 229.1, VW 501 01, VW 505 00
  • Specyfikacja: API SN, ACEA A3 / B3, API CF
  • Linia produktów: SPECIAL PLUS
  • Klasa lepkości SAE: 10W-30
  • Olej: Olej półsyntetyczny
  • MANNOL: Olej silnikowy
  • Numer artykułu: MN7512-5
  • Nasza cena: 108,03 PLN
  • Stan: nowy
Szczegóły
MANNOL Olej silnikowy 10W-30, 5l, Olej półsyntetyczny
Numer artykułu: MN7512-5
Więcej
108,03 PLN
21,61 PLN za 1 litr
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy
MANNOL SPECIAL PLUS MN7512-20 Olej silnikowy 10W-30, 20l, Olej półsyntetyczny
Ocen - 8
Informacja o towar
  • Pojemność [litr]: 20
  • Rekomendacje producenta: MB 229.1, VW 501 01, VW 505 00
  • Specyfikacja: API SN, ACEA A3 / B3
  • Linia produktów: SPECIAL PLUS
  • Klasa lepkości SAE: 10W-30
  • Olej: Olej półsyntetyczny
  • MANNOL: Olej silnikowy
  • Numer artykułu: MN7512-20
  • Nasza cena: 352,63 PLN
Szczegóły
MANNOL Olej silnikowy 10W-30, 20l, Olej półsyntetyczny
Numer artykułu: MN7512-20
Więcej
352,63 PLN
17,63 PLN za 1 litr
Cena zawiera 23% VAT, Darmowa wysyłka
Valvoline MaxLife 872364 Olej silnikowy 5W-40, 4l, Olej syntetyczny
Ocen - 21
Informacja o towar
  • Pojemność [litr]: 4
  • Rekomendacje producenta: Renault RN0700, Renault RN0710, VW 502 00, VW 505 00, MB 229.3
  • Specyfikacja: ACEA A3 / B3, ACEA A3 / B4, API SN, API CF
  • Linia produktów: MaxLife
  • Klasa lepkości SAE: 5W-40
  • Olej: Olej syntetyczny
  • Rodzaj połączenia: Kanister
  • Rodzaj pojazdu: Samochód
  • Valvoline: Olej silnikowy
  • Numer artykułu: 872364
  • Nasza cena: 144,82 PLN
Szczegóły
Valvoline Olej silnikowy 5W-40, 4l, Olej syntetyczny
Numer artykułu: 872364
144,82 PLN
36,21 PLN za 1 litr
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy
FANFARO VSX FF6702-20 Olej silnikowy 5W-40, 20l
Ocen - 12
Informacja o towar
  • Pojemność [litr]: 20
  • Rekomendacje producenta: MB 226.5, MB 229.3, MB 229.5, VW 502 00, VW 505 00, Porsche A40, Renault RN0700, Renault RN0710, BMW Longlife-01, BMW Longlife-98, PSA B71 2296, Fiat 9.55535-H2, Fiat 9.55535-Z2, Chrysler MS-10850, Chrysler MS-10896, Chrysler MS-12991, GM LL-A-025, GM LL-B-025
  • Specyfikacja: ACEA A3 / B4, API SN, API CH-4, JASO MA2
  • Klasa lepkości SAE: 5W-40
  • Seria: VSX
  • Rodzaj połączenia: Kanister
  • Rodzaj pojazdu: Samochód, Motocykl
  • FANFARO: Olej silnikowy
  • Numer artykułu: FF6702-20
  • Nasza cena: 352,49 PLN
Szczegóły
FANFARO Olej silnikowy 5W-40, 20l
Numer artykułu: FF6702-20
352,49 PLN
17,62 PLN za 1 litr
Cena zawiera 23% VAT, Darmowa wysyłka

Popularne posty

Zapisz się się do naszych newsletterów

Aby otrzymywać nasze najnowsze wiadomości i porady prosimy o podanie swojego adres e-mail: