• SHOP
  • CLUB
Wypróbuj konto Premium
0
Mój garaż
Dodaj pojazd
0
Artykułów #
0,00 zł
Twój koszyk jest pusty

Silniki Hyundai i10

Spis treści

  1. Hyundai i10 generacji I (2008-2013)
    1. Silniki benzynowe Hyundai i10: Generacja I (2008-2013)
    2. Silniki wysokoprężne Hyundai i10: Generacja I (2008-2013)
  2. Hyundai i10 generacji II (2014-2019)
    1. Silniki benzynowe Hyundai i10: Generacja II (2014-2019)
    2. Silniki wysokoprężne Hyundai i10: Generacja II (2014-2019)
  3. Hyundai i10 generacji III (2020-dziś)
    1. Silniki benzynowe Hyundai i10: Generacja III (2020 - dziś)
    2. Hyundai i10 mild hybrid: generacja III (2020 - dziś)
    3. Silniki wysokoprężne Hyundai i10: III generacja (2020 - dziś)
  4. Wnioski: Najlepsze silniki Hyundai i10 wszystkich generacji

Hyundai i10 stał się jednym z najbardziej udanych samochodów subkompaktowych od czasu jego wprowadzenia na rynek w 2008 roku, oferując starannie dostrojoną gamę silników Hyundai i10 w trzech generacjach. Każda generacja przyniosła nowe technologie i ciągłą poprawę niezawodności i wydajności. Ewolucja technologiczna pokazuje przejście Hyundai od prostych silników wolnossących do nowoczesnych turbodoładowanych i hybrydowych układów napędowych.

Hyundai i10 generacji I (2008-2013)

Hyundai i10 generacji I (2008-2013)

Pierwsza generacja Hyundai i10 z powodzeniem ugruntowała pozycję południowokoreańskiego producenta na europejskim rynku małych samochodów i charakteryzowała się prostą, ale solidną technologią silnika. Przy odpowiedniej konserwacji, przebiegi z łatwością osiągały od 200 000 do 250 000 kilometrów, przy czym mniejsze silniki wolnossące często pokonywały nawet 300 000 kilometrów bez większych napraw. Typowe okresy międzyprzeglądowe wynosiły 15 000 kilometrów, podczas gdy większe naprawy, takie jak wymiana sprzęgła, były zwykle wymagane między 120 000 a 150 000 kilometrów. Absolutnie najlepszym silnikiem tej generacji był 1,2-litrowy silnik benzynowy o mocy 78 KM, który optymalnie łączył niezawodność, wystarczającą moc i niskie zużycie paliwa. Pod względem technicznym ta generacja była nadal bardzo konwencjonalna, ale doprowadziło to do wysokiej niezawodności i niskich kosztów napraw.

Silniki benzynowe Hyundai i10: Generacja I (2008-2013)

Gama silników benzynowych Hyundai i10 składała się wyłącznie z silników wolnossących bez turbodoładowania. Podstawowym silnikiem był czterocylindrowy silnik o pojemności 1,1 litra i mocy 49 kW (67 KM), który okazał się niezwykle ekonomiczny i niezawodny, ale osiągał swoje granice przy prędkościach autostradowych. Mocniejszy 1,2-litrowy silnik o mocy 57 kW (78 KM) oferował znacznie lepsze osiągi i stał się najpopularniejszym silnikiem tej generacji. Te silniki Hyundai i10 były wyposażone w kod silnika G4LA (1,1 l) i G4LA (1,2 l) i były uważane za praktycznie niezniszczalne. Typowe problemy ograniczały się do normalnego zużycia, takiego jak świece zapłonowe, filtry powietrza i sporadyczne usterki sondy lambda po dużych przebiegach. Siła tkwiła w prostej technologii bez skomplikowanych systemów, takich jak turbosprężarki czy bezpośredni wtrysk paliwa.

Silniki wysokoprężne Hyundai i10: Generacja I (2008-2013)

Silnik wysokoprężny nie był oferowany w pierwszej generacji, ponieważ Hyundai skupił się na niedrogich i prostych silnikach benzynowych, które uznano za wystarczające dla rynku małych samochodów.

Silnik Hyundai i10 Moc wyjściowa Zużycie paliwa Typowe niedociągnięcia Ocena
1.1 Silnik benzynowy 67 KM 5,2-5,8 l/100 km Słaby przy prędkościach autostradowych Dobrze
Silnik benzynowy 1.2 78 KM 5,4-6,1 l/100km Praktycznie brak standardowych problemów Bardzo dobry

Hyundai i10 generacji II (2014-2019)

Hyundai i10 generacji II (2014-2019)

Druga generacja Hyundai i10 oznaczała znaczący skok technologiczny dzięki nowocześniejszym silnikom i ulepszonemu wyposażeniu, ale pozostała wierna sprawdzonej filozofii silników wolnossących. Niezawodność ponownie wzrosła, a przebiegi od 250 000 do 300 000 kilometrów stały się normą. Okresy międzyobsługowe można było wydłużyć do 20 000 kilometrów, podczas gdy większe naprawy, takie jak wymiana sprzęgła lub pompy wodnej, były zwykle wymagane między 150 000 a 180 000 kilometrów. Absolutnym hitem był zmodernizowany silnik o pojemności 1,2 litra i mocy 87 KM, który oferował zarówno większą moc, jak i niższe zużycie paliwa dzięki ulepszonemu wtryskowi paliwa i zoptymalizowanemu sterowaniu zaworami. Najważniejsze rozwiązania techniczne obejmowały bezpośredni wtrysk paliwa po raz pierwszy w większych silnikach oraz ulepszoną kontrolę emisji spalin w celu spełnienia normy Euro 6.

Silniki benzynowe Hyundai i10: Generacja II (2014-2019)

Gama silników benzynowych Hyundai i10 została całkowicie zmieniona i obejmowała trzy różne silniki. Nowy trzycylindrowy silnik o pojemności 1,0 litra i mocy 49 kW (67 KM) zastąpił stary czterocylindrowy silnik o pojemności 1,1 litra i oferował podobne osiągi przy znacznie niższym zużyciu paliwa pomimo mniejszej pojemności skokowej. Sprawdzony 1,2-litrowy silnik został ulepszony do 64 kW (87 KM) i otrzymał bezpośredni wtrysk oraz zmienne fazy rozrządu. Dodano nowy 1,0-litrowy silnik turbo GDI o mocy 74 kW (100 KM), wprowadzając po raz pierwszy turbodoładowanie do serii i10. Silniki Hyundai i10 nosiły oznaczenia Kappa (1,0 l), Kappa (1,2 l) i T-GDI (1,0 l turbo). Silnik wolnossący o pojemności 1,2 litra okazał się najbardziej niezawodną jednostką napędową, podczas gdy silnik turbo o pojemności 1,0 litra sporadycznie wykazywał problemy z opóźnieniem turbodoładowania i zwiększonym zużyciem oleju.

Silniki wysokoprężne Hyundai i10: Generacja II (2014-2019)

Hyundai zrezygnował również z silników wysokoprężnych w i10 drugiej generacji, ponieważ popyt na rynku małych samochodów był niski, a silniki benzynowe były już bardzo ekonomiczne.

Silnik Hyundai i10 Moc wyjściowa Zużycie paliwa Typowe niedociągnięcia Ocena
Trzycylindrowy 1.0 67 KM 4,7-5,3 l/100 km Sporadyczne wibracje Dobry
Wolnossący silnik 1.2 87 KM 5,1-5,7 l/100km Praktycznie bezproblemowy Bardzo dobry
1.0 T-GDI 100 KM 5,3-5,9 l/100km Łożyska turbo, zużycie oleju Średnia

Hyundai i10 generacji III (2020-dziś)

Hyundai i10 generacji III (2020-dziś)

Obecna generacja Hyundai i10 reprezentuje najnowocześniejszą technologię małych samochodów i opiera się w całości na wydajnych silnikach wolnossących bez alternatywy w postaci oleju napędowego. Niezawodność osiągnęła nowy poziom, a wstępne doświadczenia sugerują przebiegi przekraczające 300 000 kilometrów. Okresy międzyprzeglądowe zostały ustalone na 20 000 kilometrów lub 12 miesięcy, a nowoczesne silniki wymagają znacznie mniej konserwacji niż ich poprzednicy. Najwyższej klasy silnikiem jest zmodernizowany 1,0-litrowy turbo o mocy 100 KM, który jest teraz znacznie bardziej niezawodny niż jego poprzednik. Najważniejsze rozwiązania techniczne obejmują 48-woltową technologię hybrydową w mocniejszych silnikach, zaawansowany bezpośredni wtrysk paliwa i inteligentne sterowanie silnikiem. W porównaniu z konkurentami, takimi jak VW up! czy Toyota Aygo, i10 oferuje jedną z najnowocześniejszych i najbardziej niezawodnych gam silników w segmencie.

Silniki benzynowe Hyundai i10: Generacja III (2020 - dziś)

Obecna gama silników benzynowych Hyundai i10 koncentruje się na dwóch sprawdzonych koncepcjach. Podstawowym silnikiem jest zmodyfikowany trzycylindrowy silnik o pojemności 1,0 litra i mocy 49 kW (67 KM), który stał się jeszcze bardziej ekonomiczny dzięki zoptymalizowanemu spalaniu i zmniejszonemu tarciu. Mocniejszy 1,0-litrowy T-GDI o mocy 74 kW (100 KM) otrzymał całkowicie zmieniony układ turbodoładowania i jest teraz uważany za znacznie bardziej niezawodny niż jego poprzednik. Silniki Hyundai i10 nadal noszą oznaczenie Kappa, ale zostały gruntownie zmodyfikowane. Silnik wolnossący o pojemności 1,0 litra stał się najbardziej niezawodnym silnikiem tej generacji i jest praktycznie wolny od problemów produkcyjnych. Silnik turbo wykazuje znaczną poprawę trwałości, ale od czasu do czasu nadal występują niewielkie problemy z bezpośrednim wtryskiem paliwa, które mogą objawiać się koksowaniem zaworów dolotowych.

Hyundai i10 mild hybrid: generacja III (2020 - dziś)

Od 2021 r. do 1,0-litrowego silnika turbo oferowano opcjonalny 48-woltowy układ hybrydowy, który zapewnia dodatkowe 10 kW (14 KM) wsparcia i zmniejsza zużycie paliwa o około 0,3 litra na 100 kilometrów. System ten działa bardzo niezawodnie i jest bezobsługowy.

Silniki wysokoprężne Hyundai i10: III generacja (2020 - dziś)

Silniki wysokoprężne nie będą oferowane również w trzeciej generacji, ponieważ Hyundai koncentruje się na wysoce wydajnych silnikach benzynowych i przyszłej elektryfikacji.

Silnik Hyundai i10 Moc wyjściowa Zużycie paliwa Typowe niedociągnięcia Ocena
Trzycylindrowy 1.0 67 KM 4,4-5,0 l/100 km Praktycznie bezproblemowy Bardzo dobry
1.0 T-GDI 100 KM 4,8-5,4 l/100km Sporadyczne zakoksowanie zaworów Dobry
1.0 T-GDI mild hybrid 114 KM 4,5-5,1 l/100km Bardzo niezawodny Bardzo dobry

Wnioski: Najlepsze silniki Hyundai i10 wszystkich generacji

Rozwój silników Hyundai i10 pokazuje ciągłą poprawę niezawodności, wydajności i osiągów. Podczas gdy pierwsze generacje imponowały prostą, ale solidną technologią, obecna generacja oferuje nowoczesną technologię bez kompromisów w zakresie niezawodności. Gama silników Hyundai i10 jest jedną z najbardziej niezawodnych na rynku subkompaktów i oferuje doskonałe długoterminowe doświadczenie.

  • Najlepszy silnik benzynowy Hyundai i10:

Trzycylindrowy o pojemności 1,0 litra (67 KM, III generacja) łączy najnowocześniejszą technologię z wyjątkową niezawodnością i najniższym zużyciem paliwa.

  • Najlepszy silnik wysokoprężny Hyundai i10:

Silniki wysokoprężne nie były oferowane w żadnej generacji, ponieważ Hyundai zdecydował się na wysoce wydajne silniki benzynowe.

  • Najlepszy silnik hybrydowy Hyundai i10:

1.0 T-GDI mild hybrid (114 KM, generacja III) oferuje najlepsze połączenie osiągów, wydajności i nowoczesnej technologii.

W zakresie konserwacji i części zamiennych do wszystkich generacji Hyundai i10, AUTODOC oferuje szeroką gamę oryginalnych i wysokiej jakości części zamiennych z szybką dostawą i fachowym doradztwem.

TOP produkty powiązane z tym tematem:

AUTODOC Bestsellery: cześci w korzystnej cenie

MANNOL ENERGY MN7511-20 Olej silnikowy 5W-30, 20l, Olej półsyntetyczny
Ocen - 53
Informacja o towar
  • Klasa lepkości SAE: 5W-30
  • ACEA: ACEA A3 / B4
  • API: API CH-4, API SN
  • Rekomendacje producenta: BMW Longlife-98, MB 229.5, Ford WSS-M2C913-B, VW 502 00, VW 505 00, MB 229.3, VW 501 01, VW 503 01, Renault RN0710, Renault RN0700
  • Pojemność [litr]: 20
  • Olej: Olej półsyntetyczny
  • Linia produktów: ENERGY
  • Numer artykułu: MN7511-20
  • MANNOL: Olej silnikowy
  • Nasza cena: 357,50 zł
Szczegóły
MANNOL Olej silnikowy 5W-30, 20l, Olej półsyntetyczny
Numer artykułu: MN7511-20
Więcej
357,50 zł
17,88 zł za 1 litr
Cena zawiera 23% VAT, Darmowa wysyłka
SHELL Helix Ultra ECT C5 550056348 Olej silnikowy 0W-20, 5l
Ocen - 6
Informacja o towar
  • Klasa lepkości SAE: 0W-20
  • ACEA: ACEA C5
  • API: API SN
  • Rekomendacje producenta: BMW Longlife-17 FE+, MB 229.71
  • Pojemność [litr]: 5
  • Linia produktów: Helix
  • Seria: Ultra ECT C5
  • Numer artykułu: 550056348
  • Rodzaj połączenia: Kanister
  • Rodzaj pojazdu: Samochód
  • SHELL: Olej silnikowy
  • Nasza cena: 258,00 zł
  • Stan: nowy
Szczegóły
SHELL Olej silnikowy 0W-20, 5l
Numer artykułu: 550056348
258,00 zł
51,60 zł za 1 litr
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy
VT540S EIBACH VT540-S Rozszerzenie, błotnik Oś przednia, Oś tylna, Eibach Pro-Spacer, Kołpak
Ocen - 20
Informacja o towar
  • Strona zabudowy: Oś przednia, Oś tylna
  • Długość [mm]: 210
  • Szerokość [mm]: 13
  • informacja uzupełniająca: Eibach Pro-Spacer, Kołpak
  • EIBACH: Rozszerzenie, błotnik
  • Numer artykułu: VT540-S
  • Nasza cena: 141,49 zł
  • Stan: nowy
Szczegóły
EIBACH Rozszerzenie, błotnik Oś przednia, Oś tylna, Eibach Pro-Spacer, Kołpak
Numer artykułu: VT540-S
141,49 zł
Cena za zestaw 2 sztuk
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy
CASTROL EDGE C5 15F6E9 Olej silnikowy 0W-20, 4l
Ocen - 38
Informacja o towar
  • Klasa lepkości SAE: 0W-20
  • ACEA: ACEA C5, ACEA C6
  • API: API SP
  • ILSAC: ILSAC GF-6
  • Rekomendacje producenta: DEXOS 1 GEN 3, STJLR.03.5006, MB 229.71, OV0401547-A20, Chrysler MS-6395, Fiat 9.55535-CR1, Fiat 9.55535-GSX, Ford WSS-M2C947-A, Ford WSS-M2C947-B1, Ford WSS-M2C962-A1
  • Pojemność [litr]: 4
  • Linia produktów: EDGE
  • Seria: C5
  • Numer artykułu: 15F6E9
  • Rodzaj połączenia: Kanister
  • Rodzaj pojazdu: Samochód
  • CASTROL: Olej silnikowy
  • Nasza cena: 204,50 zł
  • Stan: nowy
Szczegóły
CASTROL Olej silnikowy 0W-20, 4l
Numer artykułu: 15F6E9
204,50 zł
51,13 zł za 1 litr
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy
SHELL Helix Ultra A5/B5 550046685 Olej silnikowy 0W-30, 4l
Ocen - 11
Informacja o towar
  • Klasa lepkości SAE: 0W-30
  • ACEA: ACEA A5 / B5
  • API: API SL
  • Pojemność [litr]: 4
  • Linia produktów: Helix
  • Seria: Ultra A5 / B5
  • Numer artykułu: 550046685
  • Zalecenie producenta oleju: Ford, Volvo
  • Rodzaj połączenia: Kanister
  • Rodzaj pojazdu: Samochód
  • SHELL: Olej silnikowy
  • Nasza cena: 188,49 zł
  • Stan: nowy
Szczegóły
SHELL Olej silnikowy 0W-30, 4l
Numer artykułu: 550046685
188,49 zł
47,12 zł za 1 litr
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy
MANNOL 4-Takt Motorbike HD MN7830-10 Olej silnikowy 20W-50, 10l, Olej półsyntetyczny
Ocen - 6
Informacja o towar
  • Klasa lepkości SAE: 20W-50
  • API: API SN
  • JASO: JASO MA, JASO MA2
  • Pojemność [litr]: 10
  • Olej: Olej półsyntetyczny
  • Seria: 4-Takt Motorbike HD
  • Numer artykułu: MN7830-10
  • Rodzaj połączenia: Kanister
  • Rodzaj pojazdu: Samochód, Ciężarówki
  • Wersja silnika: 4-Stroke
  • MANNOL: Olej silnikowy
  • Nasza cena: 262,00 zł
Szczegóły
MANNOL Olej silnikowy 20W-50, 10l, Olej półsyntetyczny
Numer artykułu: MN7830-10
Więcej
262,00 zł
26,20 zł za 1 litr
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy
MANNOL Longlife 504/507 MN7715-20 Olej silnikowy 5W-30, 20l
Ocen - 75
Informacja o towar
  • Klasa lepkości SAE: 5W-30
  • ACEA: ACEA C3
  • API: API SN
  • Rekomendacje producenta: MB 229.51, BMW Longlife-04, Porsche C30, VW 504 00, VW 507 00
  • Pojemność [litr]: 20
  • Linia produktów: Longlife
  • Seria: 504 / 507
  • Numer artykułu: MN7715-20
  • Rodzaj połączenia: Kanister
  • Rodzaj pojazdu: Samochód
  • MANNOL: Olej silnikowy
  • Nasza cena: 446,00 zł
Szczegóły
MANNOL Olej silnikowy 5W-30, 20l
Numer artykułu: MN7715-20
Więcej
446,00 zł
22,30 zł za 1 litr
Cena zawiera 23% VAT, Darmowa wysyłka
Valvoline SynPower 872382 Olej silnikowy 5W-40, 5l
Ocen - 70
Informacja o towar
  • Klasa lepkości SAE: 5W-40
  • ACEA: ACEA A3 / B4
  • API: API SN, API CF
  • Rekomendacje producenta: GM LL-A-025, GM LL-B-025, MB 229.5, Porsche A40, PSA B71 2296, VW 502 00, VW 505 00, Fiat 9.55535-N2, Fiat 9.55535-Z2
  • Pojemność [litr]: 5
  • Linia produktów: SynPower
  • Numer artykułu: 872382
  • Rodzaj połączenia: Kanister
  • Rodzaj pojazdu: Samochód
  • Valvoline: Olej silnikowy
  • Nasza cena: 191,99 zł
Szczegóły
Valvoline Olej silnikowy 5W-40, 5l
Numer artykułu: 872382
191,99 zł
38,40 zł za 1 litr
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy
LIQUI MOLY Special Tec DX1 3766 Olej silnikowy 5W-30, 5l
Ocen - 66
Informacja o towar
  • Klasa lepkości SAE: 5W-30
  • API: API SP, API SN-RC
  • ILSAC: ILSAC GF-6A
  • Rekomendacje producenta: Fiat 9.55535-CR1, Ford WSS-M2C946-A, Ford WSS-M2C946-B1, Ford WSS-M2C961-A1, DEXOS 1 GEN 3
  • Pojemność [litr]: 5
  • Linia produktów: Special Tec
  • Seria: DX1
  • Numer artykułu: 3766
  • Zalecenie producenta oleju: GWM, HAVAL, Honda, Hyundai, Mazda, Nissan, Toyota, Opel
  • Rodzaj połączenia: Kanister
  • Wersja silnika: 4-Stroke
  • Rodzaj pojazdu: Samochód
  • LIQUI MOLY: Olej silnikowy
  • Nasza cena: 208,50 zł
  • Stan: nowy
Szczegóły
LIQUI MOLY Olej silnikowy 5W-30, 5l
Numer artykułu: 3766
208,50 zł
41,70 zł za 1 litr
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy
VT540L EIBACH VT540-L Rozszerzenie, błotnik Oś przednia, Oś tylna, Eibach Pro-Spacer, Kołpak
Ocen - 39
Informacja o towar
  • Strona zabudowy: Oś przednia, Oś tylna
  • Długość [mm]: 210
  • Szerokość [mm]: 20
  • informacja uzupełniająca: Eibach Pro-Spacer, Kołpak
  • EIBACH: Rozszerzenie, błotnik
  • Numer artykułu: VT540-L
  • Nasza cena: 155,99 zł
  • Stan: nowy
Szczegóły
EIBACH Rozszerzenie, błotnik Oś przednia, Oś tylna, Eibach Pro-Spacer, Kołpak
Numer artykułu: VT540-L
155,99 zł
Cena za zestaw 2 sztuk
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy
CASTROL EDGE Professional H 157B8F Olej silnikowy 0W-20, 1l
Ocen - 5
Informacja o towar
  • Klasa lepkości SAE: 0W-20
  • API: API SP
  • ILSAC: ILSAC GF-6
  • Pojemność [litr]: 1
  • Linia produktów: EDGE Professional
  • Seria: H
  • Numer artykułu: 157B8F
  • Zalecenie producenta oleju: Honda
  • Rodzaj połączenia: Butelka
  • CASTROL: Olej silnikowy
  • Nasza cena: 107,99 zł
  • Stan: nowy
Szczegóły
CASTROL Olej silnikowy 0W-20, 1l
Numer artykułu: 157B8F
107,99 zł
107,99 zł za 1 litr
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy
ELF Evolution 900 SXR 2198388 Olej silnikowy 5W-40, 5l
Ocen - 58
Informacja o towar
  • Klasa lepkości SAE: 5W-40
  • ACEA: ACEA A3 / B4
  • API: API SN, API CF
  • Rekomendacje producenta: MB 229.5, Renault RN0700, Renault RN0710, Porsche A40, VW 502 00, VW 505 00, PSA B71 2296, Chrysler MS-12991, Fiat 9.55535-M2
  • Pojemność [litr]: 5
  • Linia produktów: Evolution
  • Seria: 900 SXR
  • Numer artykułu: 2198388
  • Rodzaj połączenia: Kanister
  • Rodzaj pojazdu: Samochód
  • Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: dla zastosowań przy utrudnionych warunkach eksploatacji
  • ELF: Olej silnikowy
  • Nasza cena: 161,49 zł
  • Stan: nowy
Szczegóły
ELF Olej silnikowy 5W-40, 5l
Numer artykułu: 2198388
161,49 zł
32,30 zł za 1 litr
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy
MANNOL LEGEND+ESTER MN7901-4 Olej silnikowy 0W-40, 4l, Olej syntetyczny
Ocen - 28
Informacja o towar
  • Klasa lepkości SAE: 0W-40
  • ACEA: ACEA A3 / B4
  • API: API CH-4, API SN
  • Rekomendacje producenta: BMW Longlife-01, VW 502 00, Porsche A40, MB 229.5, VW 505 00, Fiat 9.55535-M2, MB 229.3, Renault RN17, Renault RN0700, Renault RN0710, Ford WSS-M2C937-A, Chrysler MS-10725, Chrysler MS-12633, GM LL-A-025, GM LL-B-025
  • Pojemność [litr]: 4
  • Olej: Olej syntetyczny
  • Linia produktów: LEGEND+ESTER
  • Numer artykułu: MN7901-4
  • MANNOL: Olej silnikowy
  • Nasza cena: 111,49 zł
  • Stan: nowy
Szczegóły
MANNOL Olej silnikowy 0W-40, 4l, Olej syntetyczny
Numer artykułu: MN7901-4
Więcej
111,49 zł
27,87 zł za 1 litr
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy
RAVENOL VST 1111136-005-01-999 Olej silnikowy 5W-40, 5l
Ocen - 27
Informacja o towar
  • Klasa lepkości SAE: 5W-40
  • ACEA: ACEA A3 / B4
  • API: API SN Plus, API SP
  • Rekomendacje producenta: BMW Longlife-01, MB 229.5, MB 226.5, MB 229.3, Renault RN0700, Renault RN0710, VW 502 00, VW 505 00, Chrysler MS-10725, Chrysler MS-10850, Chrysler MS-12991, Chrysler MS-10896, Fiat 9.55535-Z2, GM LL-B-025, Porsche A40, PSA B71 2296
  • Pojemność [litr]: 5
  • Linia produktów: VST
  • Numer artykułu: 1111136-005-01-999
  • Rodzaj połączenia: Kanister
  • Rodzaj pojazdu: Samochód
  • RAVENOL: Olej silnikowy
  • Nasza cena: 292,50 zł
  • Stan: nowy
Szczegóły
RAVENOL Olej silnikowy 5W-40, 5l
Numer artykułu: 1111136-005-01-999
292,50 zł
58,50 zł za 1 litr
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy
MANNOL ENERGY PREMIUM MN7908-5 Olej silnikowy 5W-30, 5l, Olej syntetyczny
Ocen - 100
Informacja o towar
  • Klasa lepkości SAE: 5W-30
  • ACEA: ACEA C3, ACEA C2
  • API: API CH-4, API SN
  • Rekomendacje producenta: MB 229.52, MB 229.31, VW 505 01, MB 229.51, BMW Longlife-04, DEXOS 2, Renault RN0700, Renault RN0710, MB 226.5
  • Pojemność [litr]: 5
  • Olej: Olej syntetyczny
  • Linia produktów: ENERGY PREMIUM
  • Numer artykułu: MN7908-5
  • MANNOL: Olej silnikowy
  • Nasza cena: 128,49 zł
  • Stan: nowy
Szczegóły
MANNOL Olej silnikowy 5W-30, 5l, Olej syntetyczny
Numer artykułu: MN7908-5
Więcej
128,49 zł
25,70 zł za 1 litr
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy

Popularne posty

Zapisz się się do naszych newsletterów

Aby otrzymywać nasze najnowsze wiadomości i porady prosimy o podanie swojego adres e-mail: