• SHOP
  • CLUB
Wypróbuj konto Premium
0
Mój garaż
Dodaj pojazd
0
Artykułów #
0,00 PLN
Twój koszyk jest pusty

Silniki Mazda MX-5

Spis treści

  1. Mazda MX-5 generacji I (1989-1997)
    1. Silniki benzynowe Mazda MX-5: Generacja I (1989-1997)
  2. Mazda MX-5 generacji II (1998-2005)
    1. Silniki benzynowe Mazda MX-5: Generacja II (1998-2005)
  3. Mazda MX-5 generacji III (2005-2015)
    1. Silniki benzynowe Mazda MX-5: Generacja III (2005-2015)
  4. Mazda MX-5 generacji IV (2015-obecnie)
    1. Silniki benzynowe Mazda MX-5: Generacja IV (2015-dziś)
  5. Wnioski: Najlepsze silniki Mazda MX-5 wszystkich generacji

Od momentu wprowadzenia na rynek w 1989 roku, Mazda MX-5 stała się najlepiej sprzedającym się roadsterem na świecie, oferując fascynującą gamę silników Mazda MX-5 w czterech generacjach. Każda generacja przyniosła nowe technologie i charakterystyczne właściwości jezdne, które ukształtowały charakter samochodu sportowego. Ewolucja technologiczna obejmuje zarówno klasyczne silniki wolnossące, jak i nowoczesne silniki z bezpośrednim wtryskiem paliwa i zmiennymi fazami rozrządu.

Mazda MX-5 generacji I (1989-1997)

Mazda MX-5 generacji I (1989-1997)

Pierwsza generacja Mazda MX-5 była powrotem do klasycznych zalet roadstera i charakteryzowała się prostymi, ale solidnymi silnikami. Przebiegi były imponujące: przy odpowiedniej konserwacji sprawdzone silniki wolnossące z łatwością osiągały od 300 000 do 400 000 kilometrów, a poważne naprawy zwykle występowały dopiero po 200 000 do 250 000 kilometrów. Typowe części zużywające się, takie jak pompa wody, sprzęgło i pasek rozrządu, wymagały uwagi co 100 000 do 120 000 kilometrów. Absolutnie najlepszym silnikiem tej generacji był 1,8-litrowy silnik o mocy 131 KM, który optymalnie łączył moc, niezawodność i charakterystyczny dźwięk Mazda. Pod względem technicznym wszystkie silniki były oparte na sprawdzonej technologii wolnossącej bez skomplikowanej elektroniki, co czyniło je najłatwiejszymi w utrzymaniu w całej historii MX-5.

Silniki benzynowe Mazda MX-5: Generacja I (1989-1997)

Gama silników Mazda MX-5 początkowo obejmowała czterocylindrowy silnik o pojemności 1,6 litra (B6ZE) i mocy 85 kW (115 KM), który służył jako silnik podstawowy w latach 1989-1993. Od 1994 roku dodano mocniejszy silnik 1,8-litrowy (BP-ZE) o mocy 96 kW (131 KM), który szybko stał się bardziej popularną jednostką. Oba silniki Mazda MX-5 miały podwójne wałki rozrządu i 16 zaworów, ale nadal pracowały z klasycznymi gaźnikami lub prostym wtryskiem. Silnik o pojemności 1,6 litra był uważany za szczególnie ekonomiczny i łatwy do wkręcania na obroty, podczas gdy 1,8 litra oferował większy moment obrotowy i mocniejszą charakterystykę. Typowe problemy ograniczały się do normalnego zużycia: wymiana paska rozrządu co 100 000 km, sporadyczne nieszczelne uszczelki pokrywy zaworów i zużyte łożyska wałka rozrządu po dużych przebiegach.

Silnik Mazda MX-5 Moc wyjściowa Zużycie paliwa Typowe niedociągnięcia Ocena
1.6 B6ZE 115 KM 7,8-8,5 l/100 km Pasek rozrządu, uszczelka pokrywy zaworów Bardzo dobry
1.8 BP-ZE 131 KM 8,2-9,0 l/100km Łożysko wałka rozrządu po 250 000 km Bardzo dobry

Mazda MX-5 generacji II (1998-2005)

Mazda MX-5 generacji II (1998-2005)

Druga generacja Mazda MX-5 przyniosła ze sobą znaczny postęp techniczny i jest uważana za najbardziej zrównoważoną ze wszystkich generacji. Silniki z tej epoki regularnie osiągały od 250 000 do 350 000 kilometrów przy odpowiedniej konserwacji, przy czym poprawione jednostki o pojemności 1,8 litra były szczególnie trwałe. Poważniejsze naprawy były zwykle konieczne dopiero po przejechaniu od 180 000 do 220 000 kilometrów, głównie w przypadku pompy wody i sprzęgła. Absolutnym hitem był 1,8-litrowy silnik o mocy 146 KM z 2001 roku - techniczne arcydzieło ze zmiennymi fazami rozrządu (VVT), które oferowało zarówno moc, jak i wydajność. Ta generacja po raz pierwszy wprowadziła nowoczesne systemy zarządzania silnikiem i oferowała znacznie lepszą moc wyjściową w połączeniu z lepszą niezawodnością.

Silniki benzynowe Mazda MX-5: Generacja II (1998-2005)

Gama silników Mazda MX-5 rozpoczęła się od poprawionego silnika 1,6-litrowego (B6D) o mocy 81 kW (110 KM) i ulepszonej jednostki 1,8-litrowej (BP-4W) o mocy 103 kW (140 KM). Od 2001 roku 1,8-litrowy silnik został zastąpiony nowocześniejszą wersją (BP-VE) o mocy 107 kW (146 KM) ze zmiennymi fazami rozrządu. Te silniki Mazda MX-5 otrzymały nowoczesne układy wtrysku paliwa i ulepszone sterowanie silnikiem, co skutkowało płynniejszym dostarczaniem mocy i lepszą reakcją. Silnik 1,8 litra z VVT stał się najbardziej niezawodnym silnikiem całej generacji - szczególnie warianty produkowane od 2001 roku ze zoptymalizowanym układem zasilania olejem i wzmocnionymi łożyskami okazały się wyjątkowo trwałe i łatwe w utrzymaniu.

Silnik Mazda MX-5 Moc wyjściowa Zużycie paliwa Typowe niedociągnięcia Ocena
1.6 B6D 110 KM 7,5-8,2 l/100 km Mało używany, powolny Średnia
1.8 BP-4W 140 KM 8,0-8,8 l/100km Pompa wody po 150 000 km Dobry
1.8 BP-VE (VVT) 146 KM 8,1-8,9 l/100km Bardzo wytrzymały, tylko części ulegające normalnemu zużyciu Bardzo dobry

Mazda MX-5 generacji III (2005-2015)

Mazda MX-5 generacji III (2005-2015)

Trzecia generacja Mazda MX-5 oznaczała przejście na nowoczesne technologie silnikowe i przyniosła ze sobą zarówno innowacje, jak i nowe wyzwania. Większość silników tej generacji osiąga przebieg od 200 000 do 300 000 kilometrów przy prawidłowej konserwacji, przy czym jednostki 2,0-litrowe są uważane za szczególnie mocne, ale bardziej wymagające pod względem konserwacji. Poważne uszkodzenia silnika zdarzają się rzadko, ale problemy z bardziej złożoną elektroniką występują częściej. Absolutnym hitem był 2,0-litrowy silnik o mocy 160 KM - dobrze wyważona jednostka z dobrym oddawaniem mocy i akceptowalną niezawodnością. Ta generacja po raz pierwszy wprowadziła kabriolet z twardym dachem (RF) i oferowała znacznie większy komfort, choć kosztem oryginalnej lekkiej koncepcji.

Silniki benzynowe Mazda MX-5: Generacja III (2005-2015)

Gama silników Mazda MX-5 początkowo obejmowała 1,8-litrowy silnik (LF-VE) o mocy 93 kW (126 KM) i nowy 2,0-litrowy silnik (LF-VE) o mocy 118 kW (160 KM). Od 2009 r. moc 2,0-litrowego silnika wzrosła do 121 kW (165 KM). Oba silniki Mazda MX-5 posiadały zmienne fazy rozrządu i nowoczesny wtrysk bezpośredni, co prowadziło do poprawy wydajności. 1,8-litrowy był uważany za ekonomiczny i niezawodny silnik podstawowy, podczas gdy 2,0-litrowy oferował znacznie większą przyjemność z jazdy, ale był też bardziej podatny na problemy. Typowe niedociągnięcia występowały w układzie wtrysku bezpośredniego, powodując zakoksowanie zaworów dolotowych i sporadycznie wadliwe cewki zapłonowe, co prowadziło do nierównej pracy silnika.

Silnik Mazda MX-5 Moc wyjściowa Zużycie paliwa Typowe niedociągnięcia Ocena
1.8 LF-VE 126 KM 7,8-8,6 l/100 km Zakoksowanie zaworów, cewki zapłonowe Dobry
2.0 LF-VE 160-165 KM 8,4-9,2 l/100km Wtrysk bezpośredni, złożona elektronika Średnia

Mazda MX-5 generacji IV (2015-obecnie)

Mazda MX-5 generacji IV (2015-obecnie)

Obecna generacja Mazda MX-5 reprezentuje powrót do korzeni z nowoczesnymi technologiami i opiera się w całości na wysoce wydajnych silnikach wolnossących z technologią SkyActiv. Wszystkie silniki są wyposażone w zaawansowany wtrysk bezpośredni i zmienne fazy rozrządu. Ponieważ generacja ta jest dostępna na rynku dopiero od 2015 roku, długoterminowe doświadczenie jest ograniczone, ale wstępne testy pokazują obiecujące wyniki. Najwyższej klasy silnikiem jest 2,0-litrowy SkyActiv-G o mocy 184 KM, który łączy sportowe osiągi z wysoką wydajnością. Technologia SkyActiv obiecuje żywotność ponad 300 000 kilometrów, ponieważ zoptymalizowane spalanie chroni silnik i jednocześnie zmniejsza emisję spalin.

Silniki benzynowe Mazda MX-5: Generacja IV (2015-dziś)

Gama silników Mazda MX-5 była początkowo oparta na 1,5-litrowym SkyActiv-G o mocy 96 kW (131 KM) i 2,0-litrowym SkyActiv-G o mocy 118 kW (160 KM). Od 2019 r. 2,0-litrowy silnik otrzymał wzrost mocy do 135 kW (184 KM) dzięki zoptymalizowanym ścieżkom dolotowym i wyższemu sprężaniu. Oba silniki Mazda MX-5 wykorzystują rewolucyjną technologię SkyActiv z wyjątkowo wysokim stopniem sprężania (14:1) i precyzyjnym wtryskiem bezpośrednim. Silnik o pojemności 1,5 litra jest uważany za szczególnie charakterystyczny i lekki, podczas gdy silnik o pojemności 2,0 litra i mocy 184 KM zapowiada się na najlepszy silnik tej generacji - oferuje on liniowe dostarczanie mocy w szerokim zakresie obrotów i jak dotąd był wolny od większych problemów produkcyjnych, ale czasami wykazuje podatność na koksowanie na krótkich trasach.

Silnik Mazda MX-5 Moc wyjściowa Zużycie paliwa Typowe niedociągnięcia Ocena
1.5 SkyActiv-G 131 KM 6,8-7,5 l/100 km Sporadyczne koksowanie na krótkich trasach Bardzo dobry
2.0 SkyActiv-G 160 KM 7,2-8,0 l/100km Solidny, sprawdzony Dobry
2.0 SkyActiv-G (od 2019 r.) 184 KM 7,4-8,2 l/100 km Dotychczas brak problemów z serią Bardzo dobry

Wnioski: Najlepsze silniki Mazda MX-5 wszystkich generacji

Ewolucja silników Mazda MX-5 pokazuje fascynującą podróż od prostych, ale solidnych silników wolnossących do najnowocześniejszych jednostek SkyActiv. Podczas gdy wczesne generacje imponowały prostotą i niezawodnością, nowsze silniki oferują znacznie większą moc i lepszą wydajność. Konsekwentna koncentracja na silnikach wolnossących sprawia, że MX-5 jest wyjątkiem w nowoczesnej inżynierii motoryzacyjnej i zachowuje charakterystyczną przyjemność z jazdy.

  • Najlepszy silnik benzynowy Mazda MX-5 w historii:

2,0-litrowy SkyActiv-G o mocy 184 KM (IV generacja, od 2019 r.) łączy nowoczesną technologię z klasycznymi zaletami roadstera i oferuje najlepszą równowagę między osiągami, wydajnością i niezawodnością.

  • Najbardziej niezawodny silnik Mazda MX-5:

1,8-litrowy BP-ZE (generacja I, 1994-1997) o mocy 131 KM pozostaje najbardziej wytrzymałym silnikiem w historii MX-5, regularnie osiągając ponad 400 000 kilometrów przy minimalnej konserwacji.

  • Najlepszy podstawowy silnik Mazda MX-5:

1,8-litrowy BP-VE z VVT (generacja II, 2001-2005) o mocy 146 KM oferuje optymalne połączenie osiągów, niezawodności i łatwości serwisowania dla klasycznych wrażeń z jazdy roadsterem.

W zakresie konserwacji i części zamiennych do wszystkich generacji Mazda MX-5, AUTODOC oferuje szeroką gamę oryginalnych i wysokiej jakości części zamiennych z szybką dostawą - od klasycznych części zużywających się do wczesnych generacji po nowoczesne komponenty do obecnych silników SkyActiv.

AUTODOC Bestsellery: cześci w korzystnej cenie

RIDEX 106B0002 Żarówka, reflektor dalekosiężny H7 12V 55W PX26d, 4000K, Halogen, transparentny
Ocen - 39
Informacja o towar
  • Rodzaj lampy: H7
  • Projekt lampy: Halogen
  • Moc znamionowa [W]: 55
  • Napięcie [V]: 12
  • Kolor żarówki: transparentny
  • Temperatura koloru [K]: 4000
  • Natężenie światła [lm]: 1500
  • Żarówka z cokołem: PX26d
  • RIDEX: Żarówka, reflektor dalekosiężny
  • Numer artykułu: 106B0002
  • Stan: nowy
Szczegóły
RIDEX Żarówka, reflektor dalekosiężny H7 12V 55W PX26d, 4000K, Halogen, transparentny
Numer artykułu: 106B0002
17,15 PLN
Cena za sztukę
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy
MAZDA SUPRA-X SKYACTIV-X 212579 Olej silnikowy 0W-20, 5l
Ocen - 17
Informacja o towar
  • Pojemność [litr]: 5
  • Specyfikacja: API SN, ILSAC GF-5
  • Linia produktów: SUPRA-X
  • Klasa lepkości SAE: 0W-20
  • Seria: SKYACTIV-X
  • Rodzaj połączenia: Kanister
  • Rodzaj pojazdu: Samochód
  • MAZDA: Olej silnikowy
  • Numer artykułu: 212579
  • Nasza cena: 446,35 PLN
  • Stan: nowy
Szczegóły
MAZDA Olej silnikowy 0W-20, 5l
Numer artykułu: 212579
446,35 PLN
89,27 PLN za 1 litr
Cena zawiera 23% VAT, Darmowa wysyłka
CASTROL EDGE C5 15F6E9 Olej silnikowy 0W-20, 4l
Ocen - 30
Informacja o towar
  • Pojemność [litr]: 4
  • Rekomendacje producenta: DEXOS 1 GEN 3, STJLR.03.5006, MB 229.71, OV0401547-A20, Chrysler MS-6395, Fiat 9.55535-CR1, Fiat 9.55535-GSX, Ford WSS-M2C947-A, Ford WSS-M2C947-B1, Ford WSS-M2C962-A1
  • Specyfikacja: ACEA C5, ACEA C6, API SP, ILSAC GF-6
  • Linia produktów: EDGE
  • Klasa lepkości SAE: 0W-20
  • Seria: C5
  • Rodzaj połączenia: Kanister
  • Rodzaj pojazdu: Samochód
  • CASTROL: Olej silnikowy
  • Numer artykułu: 15F6E9
  • Nasza cena: 186,80 PLN
  • Stan: nowy
Szczegóły
CASTROL Olej silnikowy 0W-20, 4l
Numer artykułu: 15F6E9
186,80 PLN
46,70 PLN za 1 litr
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy
SHELL Helix Ultra A5/B5 550046685 Olej silnikowy 0W-30, 4l
Ocen - 7
Informacja o towar
  • Pojemność [litr]: 4
  • Zalecenie producenta oleju: Ford, Volvo
  • Specyfikacja: API SL, ACEA A5 / B5
  • Linia produktów: Helix
  • Klasa lepkości SAE: 0W-30
  • Seria: Ultra A5 / B5
  • Rodzaj połączenia: Kanister
  • Rodzaj pojazdu: Samochód
  • SHELL: Olej silnikowy
  • Numer artykułu: 550046685
  • Nasza cena: 207,56 PLN
  • Stan: nowy
Szczegóły
SHELL Olej silnikowy 0W-30, 4l
Numer artykułu: 550046685
207,56 PLN
51,89 PLN za 1 litr
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy
MANNOL 4-Takt Motorbike HD MN7830-10 Olej silnikowy 20W-50, 10l, Olej półsyntetyczny
Ocen - 6
Informacja o towar
  • Pojemność [litr]: 10
  • Specyfikacja: API SN, JASO MA, JASO MA2
  • Klasa lepkości SAE: 20W-50
  • Seria: 4-Takt Motorbike HD
  • Olej: Olej półsyntetyczny
  • Rodzaj połączenia: Kanister
  • Rodzaj pojazdu: Samochód, Ciężarówki
  • Wersja silnika: 4-Stroke
  • MANNOL: Olej silnikowy
  • Numer artykułu: MN7830-10
  • Nasza cena: 270,89 PLN
Szczegóły
MANNOL Olej silnikowy 20W-50, 10l, Olej półsyntetyczny
Numer artykułu: MN7830-10
Więcej
270,89 PLN
27,09 PLN za 1 litr
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy
MANNOL Longlife 504/507 MN7715-20 Olej silnikowy 5W-30, 20l
Ocen - 71
Informacja o towar
  • Pojemność [litr]: 20
  • Rekomendacje producenta: MB 229.51, BMW Longlife-04, Porsche C30, VW 504 00, VW 507 00
  • Specyfikacja: API SN, ACEA C3
  • Linia produktów: Longlife
  • Klasa lepkości SAE: 5W-30
  • Seria: 504 / 507
  • Rodzaj połączenia: Kanister
  • Rodzaj pojazdu: Samochód
  • MANNOL: Olej silnikowy
  • Numer artykułu: MN7715-20
  • Nasza cena: 461,73 PLN
Szczegóły
MANNOL Olej silnikowy 5W-30, 20l
Numer artykułu: MN7715-20
Więcej
461,73 PLN
23,09 PLN za 1 litr
Cena zawiera 23% VAT, Darmowa wysyłka
Valvoline SynPower 872382 Olej silnikowy 5W-40, 5l
Ocen - 70
Informacja o towar
  • Pojemność [litr]: 5
  • Rekomendacje producenta: GM LL-A-025, GM LL-B-025, MB 229.5, Porsche A40, PSA B71 2296, VW 502 00, VW 505 00, Fiat 9.55535-N2, Fiat 9.55535-Z2
  • Specyfikacja: ACEA A3 / B4, API SN, API CF
  • Linia produktów: SynPower
  • Klasa lepkości SAE: 5W-40
  • Rodzaj połączenia: Kanister
  • Rodzaj pojazdu: Samochód
  • Valvoline: Olej silnikowy
  • Numer artykułu: 872382
  • Nasza cena: 193,78 PLN
Szczegóły
Valvoline Olej silnikowy 5W-40, 5l
Numer artykułu: 872382
193,78 PLN
38,76 PLN za 1 litr
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy
LIQUI MOLY Top Tec 4200 3707 Olej silnikowy 5W-30, 5l
Ocen - 113
Informacja o towar
  • Pojemność [litr]: 5
  • Rekomendacje producenta: MB 229.31, MB 229.51, MB 229.52, OV0401547-G30, OV0401547-D30, Porsche C30, VW 504 00, VW 507 00, BMW Longlife-04, BMW Longlife-01 FE , VW 505 00, VW 505 01, VW 506 00, VW 506 01
  • Specyfikacja: ACEA C3, API SP, ACEA C2
  • Linia produktów: Top Tec
  • Klasa lepkości SAE: 5W-30
  • Seria: 4200
  • Rodzaj połączenia: Kanister
  • Rodzaj pojazdu: Samochód
  • nie dla producentów silników: TDI R5, VAG: V10
  • LIQUI MOLY: Olej silnikowy
  • Numer artykułu: 3707
  • Nasza cena: 279,56 PLN
  • Stan: nowy
Szczegóły
LIQUI MOLY Olej silnikowy 5W-30, 5l
Numer artykułu: 3707
279,56 PLN
Cena za sztukę
55,91 PLN za 1 litr
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy
VT540L EIBACH VT540-L Rozszerzenie, błotnik Oś przednia, Oś tylna, Kołpak
Ocen - 37
Informacja o towar
  • Strona zabudowy: Oś przednia, Oś tylna
  • Długość [mm]: 210
  • Szerokość [mm]: 20
  • informacja uzupełniająca: Kołpak
  • EIBACH: Rozszerzenie, błotnik
  • Numer artykułu: VT540-L
  • Nasza cena: 157,74 PLN
  • Stan: nowy
Szczegóły
EIBACH Rozszerzenie, błotnik Oś przednia, Oś tylna, Kołpak
Numer artykułu: VT540-L
157,74 PLN
Cena za zestaw 2 sztuk
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy
LIQUI MOLY Leichtlauf High Tech 3864 Olej silnikowy 5W-40, 5l
Ocen - 68
Informacja o towar
  • Pojemność [litr]: 5
  • Rekomendacje producenta: BMW Longlife-01, MB 229.5, PSA B71 2296, Porsche A40, Renault RN0700, Renault RN0710, VW 502 00, VW 505 00, Chrysler MS-10725, Chrysler MS-10850, Fiat 9.55535-H2, Fiat 9.55535-M2, Fiat 9.55535-N2, Fiat 9.55535-Z2, GM LL-B-025, PSA B71 2294
  • Specyfikacja: ACEA A3 / B4, API SP
  • Linia produktów: Leichtlauf
  • Klasa lepkości SAE: 5W-40
  • Seria: High Tech
  • Rodzaj połączenia: Kanister
  • Rodzaj pojazdu: Samochód
  • LIQUI MOLY: Olej silnikowy
  • Numer artykułu: 3864
  • Nasza cena: 214,27 PLN
  • Stan: nowy
Szczegóły
LIQUI MOLY Olej silnikowy 5W-40, 5l
Numer artykułu: 3864
214,27 PLN
42,85 PLN za 1 litr
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy
MOBIL Super 3000 X1 Formula FE 151528 Olej silnikowy 5W-30, 4l
Ocen - 75
Informacja o towar
  • Pojemność [litr]: 4
  • Rekomendacje producenta: Ford WSS-M2C913-D
  • Specyfikacja: API SN, API CF, ACEA A5 / B5
  • Linia produktów: Super
  • Klasa lepkości SAE: 5W-30
  • Seria: 3000 X1 Formula FE
  • Rodzaj połączenia: Kanister
  • Rodzaj pojazdu: Samochód
  • MOBIL: Olej silnikowy
  • Numer artykułu: 151528
  • Nasza cena: 150,06 PLN
  • Stan: nowy
Szczegóły
MOBIL Olej silnikowy 5W-30, 4l
Numer artykułu: 151528
150,06 PLN
37,52 PLN za 1 litr
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy
LIQUI MOLY Special Tec LL 1193 Olej silnikowy 5W-30, 5l, Olej syntetyczny
Ocen - 47
Informacja o towar
  • Pojemność [litr]: 5
  • Rekomendacje producenta: BMW Longlife-01, MB 229.5, VW 502 00, GM LL-A-025, GM LL-B-025, VW 505 00
  • Specyfikacja: ACEA A3 / B3, API SL, ACEA A3 / B4, API CF
  • Linia produktów: Special Tec
  • Klasa lepkości SAE: 5W-30
  • Seria: LL
  • Olej: Olej syntetyczny
  • Rodzaj połączenia: Kanister
  • Rodzaj pojazdu: Samochód
  • LIQUI MOLY: Olej silnikowy
  • Numer artykułu: 1193
  • Nasza cena: 233,91 PLN
  • Stan: nowy
Szczegóły
LIQUI MOLY Olej silnikowy 5W-30, 5l, Olej syntetyczny
Numer artykułu: 1193
233,91 PLN
46,78 PLN za 1 litr
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy
LIQUI MOLY Longlife III 20647 Olej silnikowy 5W-30, 5l, Olej syntetyczny
Ocen - 88
Informacja o towar
  • Pojemność [litr]: 5
  • Rekomendacje producenta: BMW Longlife-04, VW 504 00, VW 507 00, MB 229.51, Porsche C30
  • Specyfikacja: ACEA C3, API SN, API CF
  • Linia produktów: Longlife III
  • Klasa lepkości SAE: 5W-30
  • Olej: Olej syntetyczny
  • Rodzaj połączenia: Kanister
  • Rodzaj pojazdu: Samochód
  • LIQUI MOLY: Olej silnikowy
  • Numer artykułu: 20647
  • Nasza cena: 239,94 PLN
  • Stan: nowy
Szczegóły
LIQUI MOLY Olej silnikowy 5W-30, 5l, Olej syntetyczny
Numer artykułu: 20647
239,94 PLN
47,99 PLN za 1 litr
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy
ELF Evolution 900 NF 2196571 Olej silnikowy 5W-40, 4l
Ocen - 55
Informacja o towar
  • Pojemność [litr]: 4
  • Rekomendacje producenta: MB 229.3, VW 502 00, VW 505 00
  • Specyfikacja: API SL, ACEA A3 / B3, API CF, ACEA A3 / B4
  • Linia produktów: Evolution
  • Klasa lepkości SAE: 5W-40
  • Seria: 900 NF
  • Rodzaj pojazdu: Samochód
  • Specyfikacja wg API: CF, SL
  • ELF: Olej silnikowy
  • Numer artykułu: 2196571
  • Nasza cena: 127,17 PLN
  • Stan: nowy
Szczegóły
ELF Olej silnikowy 5W-40, 4l
Numer artykułu: 2196571
127,17 PLN
31,79 PLN za 1 litr
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy
MOTUL 8100 X-cess 109228 Olej silnikowy 5W-40, 5l
Ocen - 73
Informacja o towar
  • Pojemność [litr]: 5
  • Rekomendacje producenta: BMW Longlife-01, MB 226.5, MB 229.5, Porsche A40, Renault RN0700, Renault RN0710, VW 502 00, Fiat 9.55535-H2, Fiat 9.55535-M2, Fiat 9.55535-N2, Fiat 9.55535-Z2, GM LL-B-025, PSA B71 2296, VW 505 00
  • Specyfikacja: API CF, API SN, ACEA A3 / B4
  • Linia produktów: 8100
  • Klasa lepkości SAE: 5W-40
  • Seria: X-cess
  • Rodzaj połączenia: Kanister
  • Rodzaj pojazdu: Samochód
  • MOTUL: Olej silnikowy
  • Numer artykułu: 109228
  • Nasza cena: 193,86 PLN
  • Stan: nowy
Szczegóły
MOTUL Olej silnikowy 5W-40, 5l
Numer artykułu: 109228
193,86 PLN
38,77 PLN za 1 litr
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy

Popularne posty

Zapisz się się do naszych newsletterów

Aby otrzymywać nasze najnowsze wiadomości i porady prosimy o podanie swojego adres e-mail: