• SHOP
  • CLUB
Wypróbuj konto Premium
0
Mój garaż
Dodaj pojazd
0
Artykułów #
0,00 PLN
Twój koszyk jest pusty

Silniki Peugeot 406

Spis treści

  1. Silniki Peugeot 406: Generacja I (1995-1999)
    1. Silniki benzynowe Peugeot 406: Generacja I (1995-1999)
    2. Silniki wysokoprężne Peugeot 406: Generacja I (1995-1999)
  2. Silniki Peugeot 406: II generacja (1999-2004)
    1. Silniki benzynowe Peugeot 406: Generacja II (1999-2004)
    2. Silniki wysokoprężne Peugeot 406: Generacja II (1999-2004)
  3. Wnioski: Najlepsze silniki Peugeot 406 wszystkich generacji

Peugeot 406 stał się flagowym modelem klasy średniej francuskiej marki w latach 1995-2004, oferując imponującą gamę silników Peugeot 406 na przestrzeni dwóch generacji. Rozwój technologiczny od wczesnych silników atmosferycznych do nowoczesnych diesli HDI odzwierciedla transformację przemysłu motoryzacyjnego.

Silniki Peugeot 406: Generacja I (1995-1999)

Pierwsza generacja Peugeot 406 charakteryzowała się sprawdzoną francuską inżynierią i stanowiła solidną podstawę dla klasy średniej. Przebiegi różniły się znacznie w zależności od typu silnika: podczas gdy solidne silniki wysokoprężne z łatwością osiągały od 350 000 do 450 000 kilometrów przy odpowiedniej konserwacji, silniki benzynowe często wymagały poważnych napraw uszczelki głowicy cylindrów lub luzu zaworowego między 200 000 a 300 000 kilometrów. Absolutnie najlepszym silnikiem tej generacji był 2.1 TD o mocy 109 KM, który optymalnie łączył moc, niezawodność i oszczędność. Typowe okresy między naprawami silników benzynowych wynosiły co 150 000 km w przypadku poważnych przeglądów, podczas gdy silniki wysokoprężne często wymagały poważnych napraw dopiero po 250 000 km. W porównaniu z niemieckimi konkurentami, takimi jak BMW serii 5 lub Audi A6, Peugeot 406 zdobył punkty dzięki niższym kosztom utrzymania, ale musiał zaakceptować kompromisy w zakresie jakości wykonania.

Silniki benzynowe Peugeot 406: Generacja I (1995-1999)

Gama silników benzynowych Peugeot 406 obejmowała głównie silniki atmosferyczne z serii XU. Podstawowym silnikiem był 1,6-litrowy silnik o mocy 65 kW (88 KM), który okazał się ekonomiczny, ale miał zbyt małą moc. Bardziej popularny był 1,8-litrowy silnik o mocy 81 kW (110 KM), który oferował dobrą równowagę między osiągami a zużyciem paliwa. Najwyższej klasy silniki Peugeot 406 to 2,0-litrowy o mocy 97 kW (132 KM) i rzadki 3,0 V6 o mocy 142 kW (194 KM). Te wczesne silniki benzynowe Peugeot 406 cierpiały na typowe problemy lat 90-tych: uszczelki głowicy cylindrów zwykle ulegały awarii po 180 000 km, regulacja luzu zaworowego wymagała regularnych kontroli, a pompy wody często wykazywały pierwsze oznaki słabości po 120 000 km. Silnik V6 był uważany za najbardziej problematyczny napęd z częstymi problemami ze złożoną elektroniką i wysokimi kosztami napraw.

Silniki wysokoprężne Peugeot 406: Generacja I (1995-1999)

Silniki wysokoprężne Peugeot 406 były początkowo zdominowane przez sprawdzony 1.9 TD o mocy 66 kW (90 KM), który charakteryzował się wyjątkową trwałością. Punktem kulminacyjnym był jednak 2.1 TD o mocy 80 kW (109 KM), który został uznany za najbardziej niezawodny silnik całej pierwszej generacji. Silniki wysokoprężne Peugeot 406 z serii XUD były praktycznie niezniszczalne: przebiegi przekraczające 400 000 km nie były rzadkością, a nawet przy zaniedbanej konserwacji nadal działały. Typowe niedociągnięcia ograniczały się do zużywających się po 300 000 km pomp wtryskowych i sporadycznych problemów z układem wstępnego żarzenia. Peugeot 406 1.9 TD stał się ulubieńcem częstych kierowców i taksówkarzy, ponieważ był niezwykle ekonomiczny przy zużyciu paliwa wynoszącym zaledwie 6,5 litra na 100 km.

Silnik Peugeot 406 Osiągi Zużycie paliwa Typowe niedociągnięcia Ocena
1,6 16V 88 KM 7,8 l/100 km Niewystarczająca moc, uszczelka głowicy cylindrów Średnia
1,8 16V 110 KM 8,2 l/100km Luz zaworów, pompa wody Dobry
2,0 16V 132 KM 8,8 l/100 km Uszczelka głowicy cylindrów od 180 000 km Dobry
3,0 V6 194 KM 10,5 l/100km Elektronika, wysokie koszty napraw Problematyczny
1.9 TD 90 KM 6,5 l/100km Pompa wtryskowa po 300 000 km Bardzo dobry
2.1 TD 109 KM 6,8 l/100km Praktycznie niezniszczalny Bardzo dobry

Silniki Peugeot 406: II generacja (1999-2004)

Silniki Peugeot 406: II generacja (1999-2004)

Druga generacja Peugeot 406 oznaczała przejście na nowoczesną technologię diesla i wprowadziła rewolucyjną technologię HDI. Przebiegi silników wysokoprężnych pozostały na doskonałym poziomie od 300 000 do 400 000 kilometrów, podczas gdy silniki benzynowe stały się bardziej niezawodne dzięki bardziej nowoczesnej technologii i teraz regularnie osiągały od 250 000 do 350 000 kilometrów. Absolutnym hitem był 2.2 HDI o mocy 136 KM - techniczne arcydzieło z wtryskiem common-rail, które doskonale łączyło moc, wydajność i płynną pracę. Po raz pierwszy Peugeot zaoferował również silnik wysokoprężny z filtrem cząstek stałych, dzięki czemu model 406 stał się pionierem w dziedzinie technologii ochrony środowiska. Okresy międzynaprawcze zostały znacznie wydłużone: silniki benzynowe wymagały poważnych przeglądów dopiero po 200 000 km, a silniki wysokoprężne dopiero po 300 000 km. W porównaniu z konkurencją, Peugeot 406 stał się pionierem technologicznym, zwłaszcza w dziedzinie silników wysokoprężnych.

Silniki benzynowe Peugeot 406: Generacja II (1999-2004)

Zmieniona gama silników benzynowych Peugeot 406 zachowała sprawdzone warianty pojemności skokowej, ale otrzymała bardziej nowoczesne sterowanie silnikiem i ulepszone materiały. Podstawowym silnikiem pozostał 1,8-litrowy o mocy 81 kW (110 KM), podczas gdy 2,0-litrowy wytwarzał teraz 100 kW (136 KM). Dodano poprawioną wersję 3.0 V6 o mocy 152 kW (207 KM). Późniejsze silniki benzynowe Peugeot 406 wykazywały znacznie mniej problemów niż ich poprzednicy: uszczelki głowicy cylindrów wytrzymywały teraz zwykle do 250 000 km, a elektronika okazała się bardziej niezawodna. Peugeot 406 2.0 16V stał się najbardziej zrównoważonym silnikiem benzynowym z dobrymi osiągami i akceptowalną niezawodnością, podczas gdy V6 nadal sprawiał problemy, ale był mniej podatny niż wczesna wersja.

Silniki wysokoprężne Peugeot 406: Generacja II (1999-2004)

Rewolucja nadeszła wraz z technologią HDI: Peugeot 406 2.0 HDI o mocy 66 kW (90 KM), a później 79 kW (110 KM), a także topowy silnik 2.2 HDI o mocy 100 kW (136 KM) wyznaczyły nowe standardy. Te silniki Peugeot 406 HDI miały nowoczesny wtrysk common-rail, który zapewniał znacznie cichszą pracę i lepsze dostarczanie mocy. Stary 2.1 TD nadal pracował równolegle i pozostał najbardziej niezawodnym silnikiem, ale warianty HDI oferowały większy komfort przy tylko nieznacznie wyższej podatności. Peugeot 406 2.2 HDI okazał się najlepszym kompromisem pomiędzy osiągami, zużyciem paliwa i niezawodnością - oferował 136 KM przy zużyciu paliwa na poziomie zaledwie 5,8 litra i regularnie osiągał przebiegi przekraczające 350 000 km. Typowe problemy z HDI ograniczały się do sporadycznych awarii pompy wysokiego ciśnienia po 200 000 km i problemów z wtryskiwaczami na paliwach niskiej jakości.

Silnik Peugeot 406 Moc wyjściowa Zużycie paliwa Typowe niedociągnięcia Ocena
1,8 16V 110 KM 7,9 l/100 km Poprawiona niezawodność Dobry
2,0 16V 136 KM 8,5 l/100km Uszczelka głowicy cylindrów po 250 000 km Dobry
3,0 V6 207 KM 10,2 l/100km Mniej problemów z elektroniką Umiarkowany
2.1 TD 109 KM 6,8 l/100km Wciąż niezniszczalny Bardzo dobry
2.0 HDI 90-110 KM 5,5-6,0 l/100km Pompa wysokiego ciśnienia, wtryskiwacze Dobry
2.2 HDI 136 KM 5,8 l/100km Najlepsza równowaga wszystkich charakterystyk Bardzo dobry

Wnioski: Najlepsze silniki Peugeot 406 wszystkich generacji

Rozwój silników Peugeot 406 wyraźnie pokazuje mocne strony Peugeot w technologii diesla - podczas gdy francuska marka często pozostawała w tyle za swoimi niemieckimi konkurentami, jeśli chodzi o silniki benzynowe, jednostki wysokoprężne wyznaczały standardy niezawodności i wydajności. Wprowadzenie technologii HDI zrewolucjonizowało świat diesli i uczyniło Peugeot pionierem nowoczesnej technologii zapłonu samoczynnego. Długowieczność silników wysokoprężnych Peugeot 406 jest szczególnie godna uwagi i nawet po ponad 20 latach są one nadal uważane za punkt odniesienia dla niezawodnych układów napędowych.

  • Najlepszy silnik benzynowy Peugeot 406:

2.0 16V (136 KM, II generacja) oferuje najlepsze połączenie osiągów, niezawodności i przydatności do codziennego użytku wśród silników benzynowych.

  • Najlepszy silnik wysokoprężny Peugeot 406:

2.2 HDI (136 KM, II generacja) łączy nowoczesną technologię common-rail z wyjątkową niezawodnością i niskim zużyciem paliwa - kamień milowy w technologii silników wysokoprężnych.

  • Najbardziej niezawodny silnik Peugeot 406:

2.1 TD (109 KM) obu generacji jest uważany za praktycznie niezniszczalny i regularnie osiąga przebiegi ponad 400 000 km przy minimalnych kosztach napraw.

W zakresie konserwacji i części zamiennych do wszystkich generacji Peugeot 406, AUTODOC oferuje szeroką gamę oryginalnych i wysokiej jakości części zamiennych z szybką dostawą i fachowym doradztwem dla tych klasyków francuskiej historii motoryzacji.

AUTODOC Bestsellery: cześci w korzystnej cenie

RIDEX 106B0002 Żarówka, reflektor dalekosiężny H7 12V 55W PX26d, 4000K, Halogen, transparentny
Ocen - 39
Informacja o towar
  • Rodzaj lampy: H7
  • Projekt lampy: Halogen
  • Moc znamionowa [W]: 55
  • Napięcie [V]: 12
  • Kolor żarówki: transparentny
  • Temperatura koloru [K]: 4000
  • Natężenie światła [lm]: 1500
  • Żarówka z cokołem: PX26d
  • RIDEX: Żarówka, reflektor dalekosiężny
  • Numer artykułu: 106B0002
  • Stan: nowy
Szczegóły
RIDEX Żarówka, reflektor dalekosiężny H7 12V 55W PX26d, 4000K, Halogen, transparentny
Numer artykułu: 106B0002
10,61 PLN
Cena za sztukę
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy
MOTUL 8100 X-CESS 102870 Olej silnikowy 5W-40, 5l
Ocen - 25
Informacja o towar
  • Pojemność [litr]: 5
  • Rekomendacje producenta: PSA B71 2296, GM LL-B-025, MB 229.5, Porsche A40, VW 502 00, Renault RN0710, Fiat 9.55535-H2, Fiat 9.55535-M2, Fiat 9.55535-N2, Renault RN0700, VW 505 00, BMW Longlife-01
  • Specyfikacja: API SN, API CF, ACEA A3 / B4
  • Linia produktów: 8100
  • Klasa lepkości SAE: 5W-40
  • Seria: X-CESS
  • Rodzaj połączenia: Kanister
  • Rodzaj pojazdu: Samochód
  • MOTUL: Olej silnikowy
  • Numer artykułu: 102870
  • Nasza cena: 179,58 PLN
  • Stan: nowy
Szczegóły
MOTUL Olej silnikowy 5W-40, 5l
Numer artykułu: 102870
179,58 PLN
35,92 PLN za 1 litr
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy
Valvoline SynPower 872382 Olej silnikowy 5W-40, 5l
Ocen - 70
Informacja o towar
  • Pojemność [litr]: 5
  • Rekomendacje producenta: GM LL-A-025, GM LL-B-025, MB 229.5, Porsche A40, PSA B71 2296, VW 502 00, VW 505 00, Fiat 9.55535-N2, Fiat 9.55535-Z2
  • Specyfikacja: ACEA A3 / B4, API SN, API CF
  • Linia produktów: SynPower
  • Klasa lepkości SAE: 5W-40
  • Rodzaj połączenia: Kanister
  • Rodzaj pojazdu: Samochód
  • Valvoline: Olej silnikowy
  • Numer artykułu: 872382
  • Nasza cena: 192,98 PLN
Szczegóły
Valvoline Olej silnikowy 5W-40, 5l
Numer artykułu: 872382
192,98 PLN
38,60 PLN za 1 litr
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy
VT540L EIBACH VT540-L Rozszerzenie, błotnik Oś przednia, Oś tylna, Kołpak
Ocen - 36
Informacja o towar
  • Strona zabudowy: Oś przednia, Oś tylna
  • Długość [mm]: 210
  • Szerokość [mm]: 20
  • informacja uzupełniająca: Kołpak
  • EIBACH: Rozszerzenie, błotnik
  • Numer artykułu: VT540-L
  • Nasza cena: 157,58 PLN
  • Stan: nowy
Szczegóły
EIBACH Rozszerzenie, błotnik Oś przednia, Oś tylna, Kołpak
Numer artykułu: VT540-L
157,58 PLN
Cena za zestaw 2 sztuk
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy
ELF Evolution 900 SXR 2198388 Olej silnikowy 5W-40, 5l
Ocen - 54
Informacja o towar
  • Pojemność [litr]: 5
  • Rekomendacje producenta: MB 229.5, Renault RN0700, Renault RN0710, Porsche A40, VW 502 00, VW 505 00, PSA B71 2296, Chrysler MS-12991, Fiat 9.55535-M2
  • Specyfikacja: API SN, API CF, ACEA A3 / B4
  • Linia produktów: Evolution
  • Klasa lepkości SAE: 5W-40
  • Seria: 900 SXR
  • Rodzaj połączenia: Kanister
  • Rodzaj pojazdu: Samochód
  • Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: dla zastosowań przy utrudnionych warunkach eksploatacji
  • ELF: Olej silnikowy
  • Numer artykułu: 2198388
  • Nasza cena: 157,20 PLN
  • Stan: nowy
Szczegóły
ELF Olej silnikowy 5W-40, 5l
Numer artykułu: 2198388
157,20 PLN
31,44 PLN za 1 litr
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy
WALSER Trish 20038 Pokrowce na fotele antracytowy, Skóra owcza, z przodu
Ocen - 3
Informacja o towar
  • Strona zabudowy: z przodu
  • Liczba części [-częściowy]: 1
  • Materiał: Skóra owcza
  • Kolor: antracytowy
  • Rodzaj pojazdu: Samochody osobowe
  • Jednostka ilości: Sztuka
  • Uniwersalny: Tak
  • Seria: Trish
  • WALSER: Pokrowce na fotele
  • Numer artykułu: 20038
  • Nasza cena: 188,16 PLN
Szczegóły
WALSER Pokrowce na fotele antracytowy, Skóra owcza, z przodu
Numer artykułu: 20038
188,16 PLN
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy
MOTUL 300V COMPETITION ESTER Core Techn. 110818 Olej silnikowy 5W-40, 5l
Ocen - 15
Informacja o towar
  • Pojemność [litr]: 5
  • Zalecenie producenta oleju: Above standards
  • Linia produktów: 300V COMPETITION
  • Klasa lepkości SAE: 5W-40
  • Seria: ESTER Core Techn.
  • Rodzaj połączenia: Kontener metalowy
  • Wersja silnika: 4-Stroke
  • Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: dla zastosowań przy utrudnionych warunkach eksploatacji
  • Rodzaj pojazdu: Samochód
  • MOTUL: Olej silnikowy
  • Numer artykułu: 110818
  • Nasza cena: 452,05 PLN
  • Stan: nowy
Szczegóły
MOTUL Olej silnikowy 5W-40, 5l
Numer artykułu: 110818
452,05 PLN
90,41 PLN za 1 litr
Cena zawiera 23% VAT, Darmowa wysyłka
LIQUI MOLY Top Tec 4100 3701 Olej silnikowy 5W-40, 5l, Olej syntetyczny
Ocen - 77
Informacja o towar
  • Pojemność [litr]: 5
  • Rekomendacje producenta: BMW Longlife-04, Ford WSS-M2C917-A, MB 229.31, Porsche A40, DEXOS 2, VW 505 01, Fiat 9.55535-H2, Fiat 9.55535-M2, Fiat 9.55535-S2, Renault RN0700, Renault RN0710, VW 505 00
  • Specyfikacja: API SN, API CF, ACEA C3
  • Linia produktów: Top Tec
  • Klasa lepkości SAE: 5W-40
  • Seria: 4100
  • Olej: Olej syntetyczny
  • Rodzaj połączenia: Kanister
  • Rodzaj pojazdu: Samochód
  • LIQUI MOLY: Olej silnikowy
  • Numer artykułu: 3701
  • Nasza cena: 251,72 PLN
  • Stan: nowy
Szczegóły
LIQUI MOLY Olej silnikowy 5W-40, 5l, Olej syntetyczny
Numer artykułu: 3701
251,72 PLN
50,34 PLN za 1 litr
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy
MOBIL 1 FS X2 153640 Olej silnikowy 5W-50, 4l
Ocen - 59
Informacja o towar
  • Pojemność [litr]: 4
  • Rekomendacje producenta: MB 229.3, Porsche A40, Fiat 9.55535-M2
  • Specyfikacja: API SP, ACEA A3 / B4, API CF
  • Linia produktów: 1
  • Klasa lepkości SAE: 5W-50
  • Seria: FS X2
  • Rodzaj połączenia: Kanister
  • Rodzaj pojazdu: Samochód
  • Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: dla zastosowań przy utrudnionych warunkach eksploatacji
  • MOBIL: Olej silnikowy
  • Numer artykułu: 153640
  • Nasza cena: 214,70 PLN
  • Stan: nowy
Szczegóły
MOBIL Olej silnikowy 5W-50, 4l
Numer artykułu: 153640
214,70 PLN
53,68 PLN za 1 litr
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy
ELF Evolution 900 NF 2196571 Olej silnikowy 5W-40, 4l
Ocen - 54
Informacja o towar
  • Pojemność [litr]: 4
  • Rekomendacje producenta: MB 229.3, VW 502 00, VW 505 00
  • Specyfikacja: API SL, ACEA A3 / B3, API CF, ACEA A3 / B4
  • Linia produktów: Evolution
  • Klasa lepkości SAE: 5W-40
  • Seria: 900 NF
  • Rodzaj pojazdu: Samochód
  • Specyfikacja wg API: CF, SL
  • ELF: Olej silnikowy
  • Numer artykułu: 2196571
  • Nasza cena: 119,47 PLN
  • Stan: nowy
Szczegóły
ELF Olej silnikowy 5W-40, 4l
Numer artykułu: 2196571
119,47 PLN
29,87 PLN za 1 litr
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy
FANFARO XTR FF6726-20 Olej silnikowy 0W-30, 20l
Ocen - 21
Informacja o towar
  • Pojemność [litr]: 20
  • Rekomendacje producenta: Ford WSS-M2C950-A, STJLR.03.5007, MB 229.51, Porsche C30, VW 507 00, VW 504 00, VW 505 01, PSA B71 2290, PSA B71 2312, BMW Longlife-12 FE, Renault RN0700, Renault RN0710, Renault RN17, Fiat 9.55535-DS1, Fiat 9.55535-GS1, Iveco 18-1811 SC1
  • Specyfikacja: ACEA C2, ACEA C3, API SN
  • Klasa lepkości SAE: 0W-30
  • Seria: XTR
  • Rodzaj połączenia: Kanister
  • Rodzaj pojazdu: Samochód
  • Typ katalizatora: dla poj. z filtrem sadzy / cząstek stałych
  • FANFARO: Olej silnikowy
  • Numer artykułu: FF6726-20
  • Nasza cena: 395,34 PLN
Szczegóły
FANFARO Olej silnikowy 0W-30, 20l
Numer artykułu: FF6726-20
Więcej
395,34 PLN
19,77 PLN za 1 litr
Cena zawiera 23% VAT, Darmowa wysyłka
MOBIL Super 3000 XE 150944 Olej silnikowy 5W-30, 5l
Ocen - 52
Informacja o towar
  • Pojemność [litr]: 5
  • Rekomendacje producenta: DEXOS 2, MB 229.31, MB 229.51, MB 229.52, Ford WSS-M2C917-A, VW 505 00, VW 505 01
  • Specyfikacja: ACEA C3, API SN, API CF
  • Linia produktów: Super
  • Klasa lepkości SAE: 5W-30
  • Seria: 3000 XE
  • Rodzaj połączenia: Kanister
  • Rodzaj pojazdu: Samochód
  • MOBIL: Olej silnikowy
  • Numer artykułu: 150944
  • Nasza cena: 190,52 PLN
  • Stan: nowy
Szczegóły
MOBIL Olej silnikowy 5W-30, 5l
Numer artykułu: 150944
190,52 PLN
38,10 PLN za 1 litr
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy
MOTUL 8100 X-clean 109226 Olej silnikowy 5W-40, 5l
Ocen - 64
Informacja o towar
  • Pojemność [litr]: 5
  • Rekomendacje producenta: BMW Longlife-04, Ford WSS-M2C917-A, DEXOS 2, MB 229.51, Porsche A40, Renault RN0700, Renault RN0710, Chrysler MS-12991, VW 505 00, VW 505 01, Fiat 9.55535-S2, Fiat 9.55535-GH2, Fiat 9.55535-T2
  • Specyfikacja: ACEA C3, API SN, API CF
  • Linia produktów: 8100
  • Klasa lepkości SAE: 5W-40
  • Seria: X-clean
  • Rodzaj połączenia: Kanister
  • Rodzaj pojazdu: Samochód
  • MOTUL: Olej silnikowy
  • Numer artykułu: 109226
  • Nasza cena: 200,82 PLN
  • Stan: nowy
Szczegóły
MOTUL Olej silnikowy 5W-40, 5l
Numer artykułu: 109226
200,82 PLN
40,16 PLN za 1 litr
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy
MANNOL Energy Formula OP MN7701-20 Olej silnikowy 5W-30, 20l
Ocen - 87
Informacja o towar
  • Pojemność [litr]: 20
  • Rekomendacje producenta: PSA B71 2297, VW 505 01, VW 505 00, BMW Longlife-04, MB 229.31, MB 229.51, MB 229.52, DEXOS 2, Porsche C30, Chrysler MS-11106, Fiat 9.55535-S3, Renault RN17, PSA B71 2290, Toyota 08880-83388, Toyota 08880-83389, Iveco 18-1811 SC1
  • Specyfikacja: ACEA C2, ACEA C3, API SP
  • Linia produktów: Energy
  • Klasa lepkości SAE: 5W-30
  • Seria: Formula OP
  • Rodzaj połączenia: Kanister
  • Rodzaj pojazdu: Samochód, Ciężarówki
  • MANNOL: Olej silnikowy
  • Numer artykułu: MN7701-20
  • Nasza cena: 403,15 PLN
Szczegóły
MANNOL Olej silnikowy 5W-30, 20l
Numer artykułu: MN7701-20
Więcej
403,15 PLN
20,16 PLN za 1 litr
Cena zawiera 23% VAT, Darmowa wysyłka
LIQUI MOLY Top Tec 4100 9511 Olej silnikowy 5W-40, 5l, Olej syntetyczny
Ocen - 87
Informacja o towar
  • Pojemność [litr]: 5
  • Rekomendacje producenta: BMW Longlife-04, Ford WSS-M2C917-A, MB 229.31, Porsche A40, DEXOS 2, VW 505 01, Fiat 9.55535-H2, Fiat 9.55535-M2, Fiat 9.55535-S2, Renault RN0700, Renault RN0710, VW 505 00
  • Specyfikacja: API SN, API CF, ACEA C3
  • Linia produktów: Top Tec
  • Klasa lepkości SAE: 5W-40
  • Seria: 4100
  • Olej: Olej syntetyczny
  • Rodzaj połączenia: Kanister
  • Rodzaj pojazdu: Samochód
  • LIQUI MOLY: Olej silnikowy
  • Numer artykułu: 9511
  • Nasza cena: 268,34 PLN
  • Stan: nowy
Szczegóły
LIQUI MOLY Olej silnikowy 5W-40, 5l, Olej syntetyczny
Numer artykułu: 9511
268,34 PLN
53,67 PLN za 1 litr
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy

Popularne posty

Zapisz się się do naszych newsletterów

Aby otrzymywać nasze najnowsze wiadomości i porady prosimy o podanie swojego adres e-mail: