• SHOP
  • CLUB
Wypróbuj konto Premium
0
Mój garaż
Dodaj pojazd
0
Artykułów #
0,00 PLN
Twój koszyk jest pusty

Silniki Peugeot 106

Spis treści

  1. Silniki Peugeot 106: Generacja I (1991-1996)
    1. Silniki benzynowe Peugeot 106: Generacja I (1991-1996)
    2. Silniki wysokoprężne Peugeot 106: Generacja I (1991-1996)
  2. Silniki Peugeot 106: II generacja (1996-2003)
    1. Silniki benzynowe Peugeot 106: Generacja II (1996-2003)
    2. Silniki wysokoprężne Peugeot 106: Generacja II (1996-2003)
  3. Wnioski: Najlepsze silniki Peugeot 106 wszystkich generacji

Peugeot 106 został wprowadzony na rynek w 1991 roku jako następca Peugeot 104 i stał się jednym z najbardziej udanych małych samochodów w Europie. W ciągu dwóch generacji, zróżnicowana gama silników Peugeot 106 oferowała wszystko, czego potrzeba, od ekonomicznych silników podstawowych po sportowe jednostki o wysokich osiągach. Rozwój technologiczny obejmował zarówno proste silniki wolnossące, jak i nowoczesne silniki 16-zaworowe ze zmiennymi fazami rozrządu.

Silniki Peugeot 106: Generacja I (1991-1996)

Silniki Peugeot 106: Generacja I (1991-1996)

Pierwsza generacja Peugeot 106 charakteryzowała się sprawdzonymi francuskimi umiejętnościami inżynieryjnymi i oferowała solidne, ale technicznie wciąż konwencjonalne silniki. Przy prawidłowej konserwacji większość egzemplarzy z łatwością osiągała przebieg od 250 000 do 300 000 kilometrów, przy czym mniejsze silniki benzynowe często pracowały nawet dłużej. Poważniejsze naprawy były zwykle wymagane między 150 000 a 200 000 kilometrów, głównie w zakresie sprzęgła, paska rozrządu i pompy wodnej. Absolutnie najlepszym silnikiem tej generacji był 1.6 16V o mocy 103 KM - techniczne arcydzieło, które łączyło sportowy charakter z niezawodnością. Wczesne silniki Peugeot 106 charakteryzowały się łatwą konserwacją i niskimi cenami części zamiennych, co czyniło je idealnymi pojazdami klasy podstawowej. W porównaniu do konkurentów, takich jak Renault Clio czy Opel Corsa, Peugeot 106 oferował zrównoważone połączenie przyjemności z jazdy i praktyczności.

Silniki benzynowe Peugeot 106: Generacja I (1991-1996)

Gama silników benzynowych Peugeot 106 rozpoczynała się od sprawdzonego silnika o pojemności 1,0 litra (45 KM), a następnie 1,1-litrowej jednostki o mocy 50 lub 60 KM. Te małe silniki Peugeot 106 były niezwykle ekonomiczne i niezawodne, ale cierpiały na brak mocy przy prędkościach autostradowych. Silnik o pojemności 1,4 litra i mocy 75 KM oferował już znacznie większą przyjemność z jazdy i okazał się szczęśliwym kompromisem między oszczędnością a osiągami. Główną atrakcją był jednak silnik 1.6 16V o mocy 103 KM, który pochodził ze sportów motorowych i zapewniał małemu Peugeotowi 106 imponujące właściwości jezdne. Silnik ten posiadał podwójny wałek rozrządu, 16 zaworów i osiągał prędkość maksymalną ponad 190 km/h. Typowymi problemami wczesnych silników benzynowych Peugeot 106 były problemy z gaźnikiem w mniejszych silnikach i sporadyczne zerwania paska rozrządu z powodu zaniedbania konserwacji.

Silniki wysokoprężne Peugeot 106: Generacja I (1991-1996)

Jedynym dostępnym silnikiem wysokoprężnym Peugeot 106 był 1.5 D o mocy 58 KM, który charakteryzował się wyjątkową oszczędnością. Ten diesel z wtryskiem pośrednim osiągał zużycie poniżej 4,5 litra na 100 kilometrów i był praktycznie niezniszczalny. Wadami były niskie osiągi, wysoki poziom hałasu i powolne przyspieszanie. Był to jednak pierwszy wybór dla częstych kierowców i klientów zwracających uwagę na cenę, ponieważ naprawy były rzadkie i niedrogie. Peugeot 106 1.5 D często przejeżdżał ponad 400 000 kilometrów bez większych problemów.

Silnik Peugeot 106 Osiągi Zużycie paliwa Typowe niedociągnięcia Ocena
1,0 8V 45 KM 5,8 l/100km Problemy z gaźnikiem, mała moc Średnia
1,1 8V 50-60 KM 6,2 l/100km Gaźnik, powolne przyspieszanie Średnia
1,4 8V 75 KM 6,8 l/100km Pasek rozrządu, poza tym solidny Dobry
1,6 16V 103 KM 7,5 l/100km Wymagający konserwacji, ale niezawodny Bardzo dobry
1,5 D 58 KM 4,3 l/100km Głośny, powolny, ale niezniszczalny Dobry

Silniki Peugeot 106: II generacja (1996-2003)

Silniki Peugeot 106: II generacja (1996-2003)

Druga generacja Peugeot 106 przyniosła ze sobą znaczny postęp technologiczny i jest uważana za dojrzałą wersję udanego małego samochodu. Przebieg wzrósł do 300 000 do 350 000 kilometrów dla większości silników, a nowocześniejsze układy wtryskowe zapewniały lepszą niezawodność. Poważne uszkodzenia stały się rzadkością, jedynie silniki o wysokich osiągach wymagały bardziej intensywnej konserwacji. Absolutnym hitem był 1.6 16V S16 o mocy 120 KM - rasowy silnik sportowy, który uczynił z Peugeot 106 obiekt kultu. Po raz pierwszy wprowadzono również nowoczesną technologię diesla z silnikiem 1.4 HDi. Silniki Peugeot 106 tej generacji korzystały z ulepszonej elektroniki, bardziej precyzyjnego zasilania paliwem i zoptymalizowanego chłodzenia. W porównaniu z konkurencją, Peugeot nadal oferował najbardziej sportowe prowadzenie w klasie małych samochodów.

Silniki benzynowe Peugeot 106: Generacja II (1996-2003)

Zmieniona gama silników benzynowych Peugeot 106 nadal obejmowała silnik 1,0-litrowy (50 KM), 1,1-litrowy o mocy 60 KM i popularny 1,4-litrowy o mocy 75 KM. Wszystkie mniejsze silniki były teraz wyposażone w nowoczesny wtrysk do kolektora dolotowego, który eliminował stare problemy z gaźnikiem. Silnik 1.6 8V o mocy 88 KM oferował dobrą równowagę między osiągami a zużyciem paliwa. Absolutnym hitem był jednak Peugeot 106 S16 z silnikiem 1.6 16V o mocy 120 KM. Ten wysokowydajny silnik miał zmienne fazy rozrządu, sportowy układ wydechowy i osiągał prędkość maksymalną 205 km/h. Silnik S16 był uważany za jeden z najlepszych małych silników samochodowych swoich czasów, ale wymagał częstej konserwacji i regularnej wymiany oleju. Typowymi problemami późniejszych silników benzynowych Peugeot 106 były sporadyczne problemy z sondą lambda i starzenie się dysz wtryskowych po dużym przebiegu.

Silniki wysokoprężne Peugeot 106: Generacja II (1996-2003)

Oprócz wypróbowanego i przetestowanego 1.5 D (57 KM), Peugeot wprowadził rewolucyjny 1.4 HDi o mocy 68 KM. Ten nowoczesny diesel common-rail był znacznie cichszy, oszczędniejszy i bardziej wyrafinowany niż jego poprzednik. Peugeot 106 1.4 HDi osiągał zużycie paliwa na poziomie zaledwie 3,8 litra na 100 kilometrów i oferował akceptowalne właściwości jezdne pomimo niskiej mocy. Technologia HDi sprawiła, że mały diesel był jednym z najnowocześniejszych silników w swojej klasie. Problemy pojawiały się głównie z bardziej złożoną elektroniką, podczas gdy konstrukcja mechaniczna pozostawała bardzo solidna. Stary 1.5 D nadal pracował równolegle i pozostał wyborem dla purystów, którzy cenili sobie absolutną prostotę.

Silnik Peugeot 106 Moc wyjściowa Zużycie paliwa Typowe słabości Ocena
1,0 8V 50 KM 5,5 l/100 km Mała moc, poza tym solidny Dobry
1,1 8V 60 KM 5,8 l/100km Solidny, nieco powolny Dobry
1,4 8V 75 KM 6,5 l/100km Bardzo niezawodny, idealny do jazdy po mieście Bardzo dobry
1,6 8V 88 KM 7,0 l/100km Dobry kompromis, solidny Dobry
1.6 16V S16 120 KM 8,2 l/100 km Wymagający w utrzymaniu, ale genialny Bardzo dobry
1,5 D 57 KM 4,2 l/100km Głośny, ale niezniszczalny Dobry
1,4 HDi 68 KM 3,8 l/100km Problemy z elektroniką, poza tym doskonały Bardzo dobry

Wnioski: Najlepsze silniki Peugeot 106 wszystkich generacji

Rozwój silników Peugeot 106 jest przykładem tego, jak technologia małych samochodów ewoluowała w ciągu dekady. Podczas gdy pierwsze generacje nadal opierały się na sprawdzonej, prostej technologii, druga generacja wprowadziła nowoczesną technologię wtrysku i wysokowydajne silniki. Silniki Peugeot 106 były niezmiennie uważane za niezawodne i łatwe w utrzymaniu, a sportowe warianty oferowały prawdziwą przyjemność z jazdy. Szczególnie godna uwagi była gama od niezwykle oszczędnych diesli po rasowe silniki sportowe.

  • Najlepszy silnik benzynowy Peugeot 106:

1.6 16V S16 (120 KM, generacja II) łączył wysokie osiągi z niezawodnością i przekształcił Peugeot 106 w prawdziwy samochód sportowy w formacie małego samochodu.

  • Najlepszy silnik wysokoprężny Peugeot 106:

1.4 HDi (68 KM, II generacja) oferował nowoczesną technologię diesla z wyjątkową oszczędnością i znacznie poprawionym komfortem w porównaniu do starego 1.5 D.

  • Najlepszy silnik uniwersalny:

1.4 8V (75 KM, II generacja) okazał się szczęśliwym środkiem pomiędzy oszczędnością, niezawodnością i wystarczającą mocą do codziennego użytku.

W zakresie konserwacji i części zamiennych do wszystkich generacji Peugeot 106, AUTODOC oferuje szeroką gamę oryginalnych i wysokiej jakości części zamiennych z szybką dostawą w rozsądnych cenach.

TOP produkty powiązane z tym tematem:

AUTODOC Bestsellery: cześci w korzystnej cenie

MOTUL 8100 X-CESS 102870 Olej silnikowy 5W-40, 5l
Ocen - 26
Informacja o towar
  • Klasa lepkości SAE: 5W-40
  • ACEA: ACEA A3 / B4
  • API: API SN, API CF
  • Rekomendacje producenta: PSA B71 2296, GM LL-B-025, MB 229.5, Porsche A40, VW 502 00, Renault RN0710, Fiat 9.55535-H2, Fiat 9.55535-M2, Fiat 9.55535-N2, Renault RN0700, VW 505 00, BMW Longlife-01
  • Pojemność [litr]: 5
  • Linia produktów: 8100
  • Seria: X-CESS
  • Numer artykułu: 102870
  • Rodzaj połączenia: Kanister
  • Rodzaj pojazdu: Samochód
  • MOTUL: Olej silnikowy
  • Nasza cena: 155,99 PLN
  • Stan: nowy
Szczegóły
MOTUL Olej silnikowy 5W-40, 5l
Numer artykułu: 102870
155,99 PLN
31,20 PLN za 1 litr
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy
Valvoline SynPower 872382 Olej silnikowy 5W-40, 5l
Ocen - 70
Informacja o towar
  • Klasa lepkości SAE: 5W-40
  • ACEA: ACEA A3 / B4
  • API: API SN, API CF
  • Rekomendacje producenta: GM LL-A-025, GM LL-B-025, MB 229.5, Porsche A40, PSA B71 2296, VW 502 00, VW 505 00, Fiat 9.55535-N2, Fiat 9.55535-Z2
  • Pojemność [litr]: 5
  • Linia produktów: SynPower
  • Numer artykułu: 872382
  • Rodzaj połączenia: Kanister
  • Rodzaj pojazdu: Samochód
  • Valvoline: Olej silnikowy
  • Nasza cena: 197,49 PLN
Szczegóły
Valvoline Olej silnikowy 5W-40, 5l
Numer artykułu: 872382
197,49 PLN
39,50 PLN za 1 litr
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy
VT540L EIBACH VT540-L Rozszerzenie, błotnik Oś przednia, Oś tylna, Eibach Pro-Spacer, Kołpak
Ocen - 39
Informacja o towar
  • Strona zabudowy: Oś przednia, Oś tylna
  • Długość [mm]: 210
  • Szerokość [mm]: 20
  • informacja uzupełniająca: Eibach Pro-Spacer, Kołpak
  • EIBACH: Rozszerzenie, błotnik
  • Numer artykułu: VT540-L
  • Nasza cena: 157,99 PLN
  • Stan: nowy
Szczegóły
EIBACH Rozszerzenie, błotnik Oś przednia, Oś tylna, Eibach Pro-Spacer, Kołpak
Numer artykułu: VT540-L
157,99 PLN
Cena za zestaw 2 sztuk
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy
ELF Evolution 900 SXR 2198388 Olej silnikowy 5W-40, 5l
Ocen - 55
Informacja o towar
  • Klasa lepkości SAE: 5W-40
  • ACEA: ACEA A3 / B4
  • API: API SN, API CF
  • Rekomendacje producenta: MB 229.5, Renault RN0700, Renault RN0710, Porsche A40, VW 502 00, VW 505 00, PSA B71 2296, Chrysler MS-12991, Fiat 9.55535-M2
  • Pojemność [litr]: 5
  • Linia produktów: Evolution
  • Seria: 900 SXR
  • Numer artykułu: 2198388
  • Rodzaj połączenia: Kanister
  • Rodzaj pojazdu: Samochód
  • Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: dla zastosowań przy utrudnionych warunkach eksploatacji
  • ELF: Olej silnikowy
  • Nasza cena: 193,49 PLN
  • Stan: nowy
Szczegóły
ELF Olej silnikowy 5W-40, 5l
Numer artykułu: 2198388
193,49 PLN
38,70 PLN za 1 litr
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy
WALSER Trish 20038 Pokrowce na fotele antracytowy, Skóra owcza, z przodu
Ocen - 3
Informacja o towar
  • Strona zabudowy: z przodu
  • Liczba części [-częściowy]: 1
  • Materiał: Skóra owcza
  • Kolor: antracytowy
  • Rodzaj pojazdu: Samochody osobowe
  • Jednostka ilości: Sztuka
  • Uniwersalny: Tak
  • Seria: Trish
  • WALSER: Pokrowce na fotele
  • Numer artykułu: 20038
  • Nasza cena: 188,49 PLN
Szczegóły
WALSER Pokrowce na fotele antracytowy, Skóra owcza, z przodu
Numer artykułu: 20038
188,49 PLN
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy
MOTUL 300V COMPETITION ESTER Core Techn. 110818 Olej silnikowy 5W-40, 5l
Ocen - 17
Informacja o towar
  • Klasa lepkości SAE: 5W-40
  • Pojemność [litr]: 5
  • Linia produktów: 300V COMPETITION
  • Seria: ESTER Core Techn.
  • Numer artykułu: 110818
  • Zalecenie producenta oleju: Above standards
  • Rodzaj połączenia: Kontener metalowy
  • Wersja silnika: 4-Stroke
  • Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: dla zastosowań przy utrudnionych warunkach eksploatacji
  • Rodzaj pojazdu: Samochód
  • MOTUL: Olej silnikowy
  • Nasza cena: 457,50 PLN
  • Stan: nowy
Szczegóły
MOTUL Olej silnikowy 5W-40, 5l
Numer artykułu: 110818
457,50 PLN
91,50 PLN za 1 litr
Cena zawiera 23% VAT, Darmowa wysyłka
LIQUI MOLY Top Tec 4100 3701 Olej silnikowy 5W-40, 5l, Olej syntetyczny
Ocen - 78
Informacja o towar
  • Klasa lepkości SAE: 5W-40
  • ACEA: ACEA C3
  • API: API SN, API CF
  • Rekomendacje producenta: BMW Longlife-04, Ford WSS-M2C917-A, MB 229.31, Porsche A40, DEXOS 2, VW 505 01, Fiat 9.55535-H2, Fiat 9.55535-M2, Fiat 9.55535-S2, Renault RN0700, Renault RN0710, VW 505 00
  • Pojemność [litr]: 5
  • Olej: Olej syntetyczny
  • Linia produktów: Top Tec
  • Seria: 4100
  • Numer artykułu: 3701
  • Rodzaj połączenia: Kanister
  • Rodzaj pojazdu: Samochód
  • LIQUI MOLY: Olej silnikowy
  • Nasza cena: 254,50 PLN
  • Stan: nowy
Szczegóły
LIQUI MOLY Olej silnikowy 5W-40, 5l, Olej syntetyczny
Numer artykułu: 3701
254,50 PLN
50,90 PLN za 1 litr
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy
MOBIL 1 FS X2 153640 Olej silnikowy 5W-50, 4l
Ocen - 60
Informacja o towar
  • Klasa lepkości SAE: 5W-50
  • ACEA: ACEA A3 / B4
  • API: API SP, API CF
  • Rekomendacje producenta: MB 229.3, Porsche A40, Fiat 9.55535-M2
  • Pojemność [litr]: 4
  • Linia produktów: 1
  • Seria: FS X2
  • Numer artykułu: 153640
  • Rodzaj połączenia: Kanister
  • Rodzaj pojazdu: Samochód
  • Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: dla zastosowań przy utrudnionych warunkach eksploatacji
  • MOBIL: Olej silnikowy
  • Nasza cena: 215,00 PLN
  • Stan: nowy
Szczegóły
MOBIL Olej silnikowy 5W-50, 4l
Numer artykułu: 153640
215,00 PLN
53,75 PLN za 1 litr
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy
ELF Evolution 900 NF 2196571 Olej silnikowy 5W-40, 4l
Ocen - 55
Informacja o towar
  • Klasa lepkości SAE: 5W-40
  • ACEA: ACEA A3 / B3, ACEA A3 / B4
  • API: API SL, API CF
  • Rekomendacje producenta: MB 229.3, VW 502 00, VW 505 00
  • Pojemność [litr]: 4
  • Linia produktów: Evolution
  • Seria: 900 NF
  • Numer artykułu: 2196571
  • Rodzaj pojazdu: Samochód
  • ELF: Olej silnikowy
  • Nasza cena: 127,49 PLN
  • Stan: nowy
Szczegóły
ELF Olej silnikowy 5W-40, 4l
Numer artykułu: 2196571
127,49 PLN
31,87 PLN za 1 litr
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy
FANFARO XTR FF6726-20 Olej silnikowy 0W-30, 20l
Ocen - 25
Informacja o towar
  • Klasa lepkości SAE: 0W-30
  • ACEA: ACEA C2, ACEA C3
  • API: API SN
  • Rekomendacje producenta: Ford WSS-M2C950-A, STJLR.03.5007, MB 229.51, Porsche C30, VW 507 00, VW 504 00, VW 505 01, PSA B71 2290, PSA B71 2312, BMW Longlife-12 FE, Renault RN0700, Renault RN0710, Renault RN17, Fiat 9.55535-DS1, Fiat 9.55535-GS1, Iveco 18-1811 SC1
  • Pojemność [litr]: 20
  • Seria: XTR
  • Numer artykułu: FF6726-20
  • Rodzaj połączenia: Kanister
  • Rodzaj pojazdu: Samochód
  • Typ katalizatora: dla poj. z filtrem sadzy / cząstek stałych
  • FANFARO: Olej silnikowy
  • Nasza cena: 396,00 PLN
Szczegóły
FANFARO Olej silnikowy 0W-30, 20l
Numer artykułu: FF6726-20
Więcej
396,00 PLN
19,80 PLN za 1 litr
Cena zawiera 23% VAT, Darmowa wysyłka
TotalEnergies Quartz INEO ECS 2198452 Olej silnikowy 5W-30, 5l
Ocen - 22
Informacja o towar
  • Klasa lepkości SAE: 5W-30
  • ACEA: ACEA C2
  • Rekomendacje producenta: PSA B71 2290, Fiat 9.55535-S1, Iveco 18-1811 SC1
  • Pojemność [litr]: 5
  • Linia produktów: Quartz
  • Seria: INEO ECS
  • Numer artykułu: 2198452
  • Zalecenie producenta oleju: Toyota
  • Rodzaj połączenia: Kanister
  • Rodzaj pojazdu: Samochód
  • TotalEnergies: Olej silnikowy
  • Nasza cena: 155,99 PLN
Szczegóły
TotalEnergies Olej silnikowy 5W-30, 5l
Numer artykułu: 2198452
155,99 PLN
31,20 PLN za 1 litr
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy
MOTUL 8100 X-clean 109226 Olej silnikowy 5W-40, 5l
Ocen - 65
Informacja o towar
  • Klasa lepkości SAE: 5W-40
  • ACEA: ACEA C3
  • API: API SN, API CF
  • Rekomendacje producenta: BMW Longlife-04, Ford WSS-M2C917-A, DEXOS 2, MB 229.51, Porsche A40, Renault RN0700, Renault RN0710, Chrysler MS-12991, VW 505 00, VW 505 01, Fiat 9.55535-S2, Fiat 9.55535-GH2, Fiat 9.55535-T2
  • Pojemność [litr]: 5
  • Linia produktów: 8100
  • Seria: X-clean
  • Numer artykułu: 109226
  • Rodzaj połączenia: Kanister
  • Rodzaj pojazdu: Samochód
  • MOTUL: Olej silnikowy
  • Nasza cena: 178,99 PLN
  • Stan: nowy
Szczegóły
MOTUL Olej silnikowy 5W-40, 5l
Numer artykułu: 109226
178,99 PLN
35,80 PLN za 1 litr
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy
LIQUI MOLY Top Tec 4100 9511 Olej silnikowy 5W-40, 5l, Olej syntetyczny
Ocen - 93
Informacja o towar
  • Klasa lepkości SAE: 5W-40
  • ACEA: ACEA C3
  • API: API SN, API CF
  • Rekomendacje producenta: BMW Longlife-04, Ford WSS-M2C917-A, MB 229.31, Porsche A40, DEXOS 2, VW 505 01, Fiat 9.55535-H2, Fiat 9.55535-M2, Fiat 9.55535-S2, Renault RN0700, Renault RN0710, VW 505 00
  • Pojemność [litr]: 5
  • Olej: Olej syntetyczny
  • Linia produktów: Top Tec
  • Seria: 4100
  • Numer artykułu: 9511
  • Rodzaj połączenia: Kanister
  • Rodzaj pojazdu: Samochód
  • LIQUI MOLY: Olej silnikowy
  • Nasza cena: 274,50 PLN
  • Stan: nowy
Szczegóły
LIQUI MOLY Olej silnikowy 5W-40, 5l, Olej syntetyczny
Numer artykułu: 9511
274,50 PLN
54,90 PLN za 1 litr
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy
MOTUL 8100 X-CLEAN EFE 109456 Olej silnikowy 5W-30, 5l
Ocen - 27
Informacja o towar
  • Klasa lepkości SAE: 5W-30
  • ACEA: ACEA C2, ACEA C3
  • API: API SN
  • Rekomendacje producenta: BMW Longlife-04, DEXOS 2, MB 229.52, Fiat 9.55535-S1, Fiat 9.55535-S2, MB 229.51, VW 505 01, VW 505 00
  • Pojemność [litr]: 5
  • Linia produktów: 8100
  • Seria: X-CLEAN EFE
  • Numer artykułu: 109456
  • Rodzaj połączenia: Kanister
  • Rodzaj pojazdu: Samochód
  • MOTUL: Olej silnikowy
  • Nasza cena: 244,50 PLN
  • Stan: nowy
Szczegóły
MOTUL Olej silnikowy 5W-30, 5l
Numer artykułu: 109456
244,50 PLN
48,90 PLN za 1 litr
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy
LIQUI MOLY Leichtlauf 1310 Olej silnikowy 10W-40, 5l, Olej półsyntetyczny
Ocen - 32
Informacja o towar
  • Klasa lepkości SAE: 10W-40
  • ACEA: ACEA A3 / B4
  • API: API SL
  • Rekomendacje producenta: MB 229.3, MB 229.1, VW 501 01, VW 505 00, PSA B71 2294, Renault RN0700, Renault RN0710
  • Pojemność [litr]: 5
  • Olej: Olej półsyntetyczny
  • Linia produktów: Leichtlauf
  • Numer artykułu: 1310
  • Rodzaj połączenia: Kanister
  • Rodzaj pojazdu: Samochód
  • LIQUI MOLY: Olej silnikowy
  • Nasza cena: 174,99 PLN
  • Stan: nowy
Szczegóły
LIQUI MOLY Olej silnikowy 10W-40, 5l, Olej półsyntetyczny
Numer artykułu: 1310
174,99 PLN
35,00 PLN za 1 litr
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy

Popularne posty

Zapisz się się do naszych newsletterów

Aby otrzymywać nasze najnowsze wiadomości i porady prosimy o podanie swojego adres e-mail: