• SHOP
  • CLUB
Wypróbuj konto Premium
0
Mój garaż
Dodaj pojazd
0
Artykułów #
0,00 PLN
Twój koszyk jest pusty

Silniki Mercedes-Benz SLK

Spis treści

  1. Mercedes-Benz SLK generacji I (1996-2004)
    1. Silniki benzynowe Mercedes-Benz SLK: Generacja I (1996-2004)
  2. Mercedes-Benz SLK generacji II (2004-2011)
    1. Silniki benzynowe Mercedes-Benz SLK: Generacja II (2004-2011)
    2. Silniki Mercedes-Benz SLK AMG: Generacja II (2004-2011)
  3. Mercedes-Benz SLK generacji III (2011-2016)
    1. Silniki benzynowe turbo Mercedes-Benz SLK: Generacja III (2011-2016)
    2. Silniki wolnossące Mercedes-Benz SLK V6: Generacja III (2011-2016)
    3. Silniki Mercedes-Benz SLK AMG: Generacja III (2011-2016)
  4. Wnioski: Najlepsze silniki Mercedes-Benz SLK wszystkich generacji

Od momentu wprowadzenia na rynek w 1996 roku, Mercedes-Benz SLK stał się pionierem w segmencie kompaktowych roadsterów ze składanym dachem i przez trzy generacje oferował zróżnicowaną gamę silników Mercedes-Benz SLK. Każda generacja przynosiła ze sobą nowe technologie oraz różne mocne i słabe strony, a ewolucja technologiczna obejmowała zarówno proste silniki wolnossące, jak i ultranowoczesne jednostki doładowane i turbodoładowane.

Mercedes-Benz SLK generacji I (1996-2004)

Mercedes-Benz SLK generacji I (1996-2004)

Pierwsza generacja Mercedes-Benz SLK była pionierską erą kompaktowych roadsterów ze składanym twardym dachem i charakteryzowała się solidnymi, ale wciąż prostymi technicznie silnikami. Przebiegi różniły się znacznie w zależności od typu silnika: podczas gdy sprawdzone silniki wolnossące z łatwością osiągały od 250 000 do 300 000 kilometrów przy odpowiedniej konserwacji, wczesne silniki doładowane często wymagały kosztownych napraw zespołu sprężarki lub uszczelki głowicy cylindrów między 150 000 a 200 000 kilometrów. Uszkodzenie silnika z powodu przegrzania sprężarki nie było rzadkością, jeśli zaniedbano konserwację. Absolutnie najlepszym silnikiem tej generacji był SLK 32 AMG z 3,2-litrowym silnikiem V6 z doładowaniem, który optymalnie łączył moc i niezawodność, ale był bardzo spragniony.

Silniki benzynowe Mercedes-Benz SLK: Generacja I (1996-2004)

Gama silników benzynowych Mercedes-Benz SLK obejmowała różne silniki wolnossące i jednostki doładowane. Podstawowy model SLK 200 miał 2,0-litrowy czterocylindrowy silnik o mocy 100 kW (136 KM), a następnie SLK 230 Kompressor o mocy 142 kW (193 KM). Te silniki Mercedes-Benz SLK pierwszej generacji cierpiały na typowe problemy wczesnej technologii kompresorowej: uszkodzenia sprężarki, problemy z chłodnicą międzystopniową i sporadyczne usterki uszczelki głowicy cylindrów sprawiały, że były one kosztowne w utrzymaniu. Najmocniejszym Mercedes SLK był SLK 32 AMG o mocy 260 kW (354 KM), który był bardzo mocny, ale zużywał ponad 12 litrów paliwa. SLK 320 z wolnossącym silnikiem V6 o mocy 160 kW (218 KM) okazał się najbardziej niezawodnym wariantem tej generacji.

Silnik Mercedes-Benz SLK Moc wyjściowa Zużycie paliwa Typowe niedociągnięcia Ocena
SLK 200 136 KM 8,5-9,2 l/100 km Słaby, ale solidny Średnia
SLK 230 Kompressor 193 KM 9,1-10,2 l/100km Uszkodzenie sprężarki, intercoolera Umiarkowany
SLK 320 218 KM 9,8-10,5 l/100km Bardzo niezawodny Bardzo dobry
SLK 32 AMG 354 KM 12,1-13,5 l/100km Wysokie zużycie paliwa, poza tym solidny Dobry

Mercedes-Benz SLK generacji II (2004-2011)

Mercedes-Benz SLK generacji II (2004-2011)

Druga generacja Mercedes-Benz SLK oznaczała znaczący skok technologiczny dzięki ulepszonej technologii kompresora i nowym silnikom V6. Przy odpowiedniej konserwacji większość silników tej generacji może z łatwością osiągnąć przebieg od 200 000 do 280 000 kilometrów, przy czym wolnossące silniki V6 są uważane za szczególnie trwałe. Silniki doładowane okazały się znacznie bardziej niezawodne niż w pierwszej generacji, a tylko warianty AMG wymagały bardziej intensywnej konserwacji. Absolutnym hitem był SLK 55 AMG z wolnossącym silnikiem V8 o pojemności 5,4 litra - technicznym arcydziełem o mocy 360 KM, który oferował zarówno moc, jak i zaskakującą niezawodność. Po raz pierwszy w SLK 200 Kompressor pojawił się także mały, czterocylindrowy kompresor.

Silniki benzynowe Mercedes-Benz SLK: Generacja II (2004-2011)

Gama silników benzynowych Mercedes-Benz SLK rozpoczęła się od SLK 200 Kompressor (120 kW/163 KM), który okazał się znacznie bardziej niezawodny niż jego poprzednik. SLK 280 o mocy 170 kW (231 KM) i SLK 300 o mocy 170 kW (231 KM) posiadały nowoczesne wolnossące silniki V6, które okazały się szczególnie trwałe. Te silniki Mercedes-Benz SLK drugiej generacji wykazywały jedynie sporadyczne problemy z uszczelkami pokrywy zaworów i pompami wody. SLK 350 o mocy 200 kW (272 KM) stał się najpopularniejszym silnikiem tej generacji i oferował doskonałą równowagę między osiągami a niezawodnością. Dla kierowców o sportowym zacięciu przeznaczony był Mercedes-Benz SLK 55 AMG z silnikiem V8 o pojemności 5,4 litra i mocy 265 kW (360 KM), który był zaskakująco niezawodny pomimo swoich osiągów.

Silniki Mercedes-Benz SLK AMG: Generacja II (2004-2011)

Mercedes-Benz SLK 55 AMG z silnikiem M113 V8 był szczytowym osiągnięciem drugiej generacji. Dzięki pojemności skokowej 5439 cm3 i mocy 360 KM oferował brutalne przyspieszenie i niepowtarzalny dźwięk. Pomimo swojej mocy, ten silnik Mercedes SLK okazał się zaskakująco niezawodny, tylko zużycie 11-13 litrów było znaczne. Okresy międzyprzeglądowe wynosiły 15 000 kilometrów, poważnych napraw można było się spodziewać dopiero po 150 000-200 000 kilometrów.

Silnik Mercedes-Benz SLK Osiągi Zużycie paliwa Typowe słabości Ocena
SLK 200 Kompressor 163 KM 7,8-8,5 l/100 km Uszczelka pokrywy zaworów Dobry
SLK 280/300 231 KM 8,9-9,6 l/100km Pompa wody po 120 000 km Bardzo dobry
SLK 350 272 KM 9,2-10,1 l/100km Bardzo niezawodny Bardzo dobry
SLK 55 AMG 360 KM 11,2-13,1 l/100km Wysokie zużycie paliwa Dobry

Mercedes-Benz SLK generacji III (2011-2016)

Mercedes-Benz SLK generacji III (2011-2016)

Trzecia generacja Mercedes-Benz SLK przyniosła ze sobą całkowitą przebudowę gamy silników i po raz pierwszy wprowadziła turbodoładowanie na większą skalę. Większość silników tej generacji osiąga przebieg od 180 000 do 250 000 kilometrów przy prawidłowej konserwacji, przy czym wolnossące silniki V6 są nadal uważane za najbardziej niezawodne warianty. Nowe silniki z turbodoładowaniem początkowo okazały się problematyczne, ale w trakcie okresu produkcji uległy znacznej poprawie. Absolutnie topowym silnikiem był SLK 55 AMG z 5,5-litrowym V8 biturbo o mocy 421 KM - techniczne arcydzieło, które jednak wymagało częstej konserwacji. Od 2012 roku seria modeli została przemianowana na SLC, ale zachowała te same silniki.

Silniki benzynowe turbo Mercedes-Benz SLK: Generacja III (2011-2016)

Silniki turbo Mercedes-Benz SLK obejmowały SLK 200 z silnikiem turbo o pojemności 1,8 litra i mocy 135 kW (184 KM) oraz SLK 250 o mocy 150 kW (204 KM). Te silniki Mercedes-Benz SLK trzeciej generacji początkowo cierpiały na typowe problemy wczesnej ery turbo: uszkodzenia turbosprężarki, usterki pompy wysokiego ciśnienia i sporadyczne uszkodzenia łańcucha rozrządu sprawiały, że były to najbardziej problematyczne silniki tej generacji. Jednak SLK 200 BlueEFFICIENCY stał się solidnym silnikiem o akceptowalnej niezawodności po wprowadzeniu ulepszeń od 2013 roku. Silniki turbo oferowały znacznie lepsze właściwości jezdne niż ich poprzednicy, ale były bardziej wymagające pod względem konserwacji.

Silniki wolnossące Mercedes-Benz SLK V6: Generacja III (2011-2016)

Mercedes-Benz SLK 350 zachował swój sprawdzony 3,5-litrowy wolnossący silnik V6 o mocy 225 kW (306 KM) i okazał się najbardziej niezawodnym silnikiem całej trzeciej generacji. Ten silnik Mercedes-Benz SLK oferował doskonałe połączenie osiągów, płynności i trwałości. Typowe problemy ograniczały się do zużywających się części, takich jak pompy wody po 100 000-120 000 kilometrów i sporadycznie uszczelki pokrywy zaworów. Zużycie paliwa wynosiło umiarkowane 9-10 litrów, co było akceptowalne dla klasy wydajności.

Silniki Mercedes-Benz SLK AMG: Generacja III (2011-2016)

Mercedes-Benz SLK 55 AMG otrzymał nowy 5,5-litrowy silnik V8 biturbo (M152) o mocy 310 kW (421 KM), który później produkował nawet 450 KM w SLK 63 AMG. Te silniki Mercedes-Benz SLK oferowały brutalne osiągi, ale były bardzo wymagające w utrzymaniu. Uszkodzenia turbosprężarki po 80 000-120 000 kilometrów i problemy z wysokociśnieniowym układem wtryskowym sprawiały, że były kosztownymi towarzyszami. Jednak charakterystyczny dźwięk AMG i przyspieszenie były niezrównane.

Silnik Mercedes-Benz SLK Moc wyjściowa Zużycie paliwa Typowe niedociągnięcia Ocena
SLK 200 Turbo 184 KM 6,8-7,5 l/100 km Turbosprężarka, pompa wysokociśnieniowa Umiarkowany
SLK 250 Turbo 204 KM 7,1-7,8 l/100km Łańcuch rozrządu, turbosprężarka Umiarkowany
SLK 350 306 KM 9,0-10,2 l/100km Pompa wody, bardzo niezawodna Bardzo dobry
SLK 55/63 AMG 421-450 KM 10,8-12,5 l/100km Turbosprężarka, wtrysk wysokociśnieniowy Problematyczne

Wnioski: Najlepsze silniki Mercedes-Benz SLK wszystkich generacji

Rozwój silników Mercedes-Benz SLK wyraźnie pokazuje przejście od solidnych silników wolnossących do mocnych, ale bardziej wymagających w utrzymaniu jednostek turbodoładowanych. Podczas gdy wolnossące silniki V6 pozostawały niezawodne we wszystkich generacjach, doładowane i późniejsze turbodoładowane silniki konsekwentnie zmagały się z wyższymi wymaganiami konserwacyjnymi. Warianty AMG zawsze oferowały imponujące osiągi, ale wymagały intensywnej konserwacji i skutkowały wysokimi kosztami eksploatacji.

  • Najlepszy silnik benzynowy Mercedes-Benz SLK:

Mercedes-Benz SLK 350 (generacja II i III) z 3,5-litrowym wolnossącym silnikiem V6 łączy wysokie osiągi z doskonałą niezawodnością i umiarkowanym zużyciem paliwa.

  • Najlepszy doładowany silnik Mercedes-Benz SLK:

Mercedes-Benz SLK 32 AMG (generacja I) oferuje najlepsze połączenie osiągów i niezawodności wśród silników doładowanych, pomimo wysokiego zużycia paliwa.

  • Najlepszy silnik Mercedes-Benz SLK AMG:

Mercedes-Benz SLK 55 AMG (Generacja II) z wolnossącym silnikiem V8 o pojemności 5,4 litra łączy brutalne osiągi z zaskakującą trwałością.

W zakresie konserwacji i części zamiennych do wszystkich generacji Mercedes-Benz SLK, AUTODOC oferuje szeroką gamę oryginalnych i wysokiej jakości części zamiennych z szybką dostawą, aby utrzymać te ikony roadsterów w jak najlepszym stanie.

TOP produkty powiązane z tym tematem:

AUTODOC Bestsellery: cześci w korzystnej cenie

MANNOL ENERGY MN7511-20 Olej silnikowy 5W-30, 20l, Olej półsyntetyczny
Ocen - 53
Informacja o towar
  • Klasa lepkości SAE: 5W-30
  • ACEA: ACEA A3 / B4
  • API: API CH-4, API SN
  • Rekomendacje producenta: BMW Longlife-98, MB 229.5, Ford WSS-M2C913-B, VW 502 00, VW 505 00, MB 229.3, VW 501 01, VW 503 01, Renault RN0710, Renault RN0700
  • Pojemność [litr]: 20
  • Olej: Olej półsyntetyczny
  • Linia produktów: ENERGY
  • Numer artykułu: MN7511-20
  • MANNOL: Olej silnikowy
  • Nasza cena: 369,55 PLN
Szczegóły
MANNOL Olej silnikowy 5W-30, 20l, Olej półsyntetyczny
Numer artykułu: MN7511-20
Więcej
369,55 PLN
18,48 PLN za 1 litr
Cena zawiera 23% VAT, Darmowa wysyłka
SHELL Helix Ultra 550046268 Olej silnikowy 5W-30, 4l
Ocen - 51
Informacja o towar
  • Klasa lepkości SAE: 5W-30
  • ACEA: ACEA A3 / B3, ACEA A3 / B4
  • API: API SN
  • Rekomendacje producenta: BMW Longlife-01, MB 226.5, MB 229.5, VW 502 00, VW 505 00, Renault RN0700, Renault RN0710
  • Pojemność [litr]: 4
  • Linia produktów: Helix
  • Seria: Ultra
  • Numer artykułu: 550046268
  • Rodzaj połączenia: Kanister
  • Rodzaj pojazdu: Samochód
  • SHELL: Olej silnikowy
  • Nasza cena: 159,35 PLN
  • Stan: nowy
Szczegóły
SHELL Olej silnikowy 5W-30, 4l
Numer artykułu: 550046268
159,35 PLN
39,84 PLN za 1 litr
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy
VT540S EIBACH VT540-S Rozszerzenie, błotnik Oś przednia, Oś tylna, Eibach Pro-Spacer, Kołpak
Ocen - 20
Informacja o towar
  • Strona zabudowy: Oś przednia, Oś tylna
  • Długość [mm]: 210
  • Szerokość [mm]: 13
  • informacja uzupełniająca: Eibach Pro-Spacer, Kołpak
  • EIBACH: Rozszerzenie, błotnik
  • Numer artykułu: VT540-S
  • Nasza cena: 159,90 PLN
  • Stan: nowy
Szczegóły
EIBACH Rozszerzenie, błotnik Oś przednia, Oś tylna, Eibach Pro-Spacer, Kołpak
Numer artykułu: VT540-S
159,90 PLN
Cena za zestaw 2 sztuk
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy
NISSAN KE90090042 Olej silnikowy 5W-40, 5l
Ocen - 7
Informacja o towar
  • Klasa lepkości SAE: 5W-40
  • ACEA: ACEA A3 / B4
  • API: API CF, API SN
  • Pojemność [litr]: 5
  • Numer artykułu: KE90090042
  • Zalecenie producenta oleju: Nissan
  • Rodzaj połączenia: Kanister
  • NISSAN: Olej silnikowy
  • Nasza cena: 267,16 PLN
  • Stan: nowy
Szczegóły
NISSAN Olej silnikowy 5W-40, 5l
Numer artykułu: KE90090042
267,16 PLN
53,43 PLN za 1 litr
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy
PEMCO 330 PM0330-5 Olej silnikowy 5W-30, 5l
Ocen - 47
Informacja o towar
  • Klasa lepkości SAE: 5W-30
  • ACEA: ACEA A3 / B4
  • API: API SN, API CH-4
  • Rekomendacje producenta: Renault RN0700, MB 229.5, VW 502 00, VW 505 00, MB 229.3, BMW Longlife-98, VW 503 01, VW 501 01
  • Pojemność [litr]: 5
  • Seria: 330
  • Numer artykułu: PM0330-5
  • Rodzaj połączenia: Kanister
  • Rodzaj pojazdu: Samochód
  • PEMCO: Olej silnikowy
  • Nasza cena: 96,28 PLN
Szczegóły
PEMCO Olej silnikowy 5W-30, 5l
Numer artykułu: PM0330-5
Więcej
96,28 PLN
19,26 PLN za 1 litr
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy
37725533 PHILIPS Xenon WhiteVision gen2 85415WHV2C1 Żarówka xenon D1S, 85V, 35W, 5000K
Ocen - 20
Informacja o towar
  • Rodzaj lampy: D1S
  • Napięcie [V]: 85
  • Moc znamionowa [W]: 35
  • Żarówka z cokołem: Pk32d-2
  • Rodzaj połączenia: Pudełko
  • Linia produktów: Xenon WhiteVision gen2
  • Temperatura koloru [K]: 5000
  • Projekt lampy: ksenon
  • XenonLight: 1
  • PHILIPS: Żarówka xenon
  • Numer artykułu: 85415WHV2C1
  • Nasza cena: 313,23 PLN
  • Stan: nowy
Szczegóły
PHILIPS Żarówka xenon D1S, 85V, 35W, 5000K
Numer artykułu: 85415WHV2C1
313,23 PLN
Cena za sztukę
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy
MANNOL Longlife 504/507 MN7715-5 Olej silnikowy 5W-30, 5l
Ocen - 73
Informacja o towar
  • Klasa lepkości SAE: 5W-30
  • ACEA: ACEA C3
  • API: API SN
  • Rekomendacje producenta: MB 229.51, BMW Longlife-04, Porsche C30, VW 504 00, VW 507 00
  • Pojemność [litr]: 5
  • Linia produktów: Longlife
  • Seria: 504 / 507
  • Numer artykułu: MN7715-5
  • Rodzaj połączenia: Kanister
  • Rodzaj pojazdu: Samochód
  • MANNOL: Olej silnikowy
  • Nasza cena: 137,77 PLN
Szczegóły
MANNOL Olej silnikowy 5W-30, 5l
Numer artykułu: MN7715-5
Więcej
137,77 PLN
27,55 PLN za 1 litr
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy
FUCHS Titan GT1 Pro C-3 601426384 Olej silnikowy 5W-30, 5l
Ocen - 24
Informacja o towar
  • Klasa lepkości SAE: 5W-30
  • ACEA: ACEA C3
  • API: API SN
  • Rekomendacje producenta: BMW Longlife-04, MB 229.51, Porsche C30, VW 504 00, VW 507 00, Chrysler MS-11106, Fiat 9.55535-S3
  • Pojemność [litr]: 5
  • Linia produktów: Titan
  • Seria: GT1 Pro C-3
  • Numer artykułu: 601426384
  • Rodzaj połączenia: Kanister
  • Rodzaj pojazdu: Samochód
  • FUCHS: Olej silnikowy
  • Nasza cena: 227,46 PLN
  • Stan: nowy
Szczegóły
FUCHS Olej silnikowy 5W-30, 5l
Numer artykułu: 601426384
227,46 PLN
45,49 PLN za 1 litr
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy
Mercedes-Benz Genuine Engine Oil A000989940213ALEE Olej silnikowy 5W-30, 5l
Ocen - 29
Informacja o towar
  • Klasa lepkości SAE: 5W-30
  • Rekomendacje producenta: MB 229.51
  • Pojemność [litr]: 5
  • Linia produktów: Genuine Engine Oil
  • Numer artykułu: A000989940213ALEE
  • Rodzaj połączenia: Kanister
  • Mercedes-Benz: Olej silnikowy
  • Nasza cena: 411,79 PLN
  • Stan: nowy
Szczegóły
Mercedes-Benz Olej silnikowy 5W-30, 5l
Numer artykułu: A000989940213ALEE
Więcej
411,79 PLN
82,36 PLN za 1 litr
Cena zawiera 23% VAT, Darmowa wysyłka
MANNOL ENERGY MN7511-10 Olej silnikowy 5W-30, 10l, Olej półsyntetyczny
Ocen - 67
Informacja o towar
  • Klasa lepkości SAE: 5W-30
  • ACEA: ACEA A3 / B4
  • API: API CH-4, API SN
  • Rekomendacje producenta: Ford WSS-M2C913-B, VW 502 00, VW 505 00, MB 229.3, VW 503 01, VW 501 01, MB 229.5, BMW Longlife-98, Renault RN0710, Renault RN0700
  • Pojemność [litr]: 10
  • Olej: Olej półsyntetyczny
  • Linia produktów: ENERGY
  • Numer artykułu: MN7511-10
  • MANNOL: Olej silnikowy
  • Nasza cena: 196,18 PLN
Szczegóły
MANNOL Olej silnikowy 5W-30, 10l, Olej półsyntetyczny
Numer artykułu: MN7511-10
Więcej
196,18 PLN
19,62 PLN za 1 litr
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy
LIQUI MOLY Top Tec 4110 21479 Olej silnikowy 5W-40, 5l
Ocen - 15
Informacja o towar
  • Klasa lepkości SAE: 5W-40
  • ACEA: ACEA C3
  • API: API SN
  • Rekomendacje producenta: BMW Longlife-04, MB 229.31, MB 229.51, MB 229.52, Porsche C40, VW 511 00
  • Pojemność [litr]: 5
  • Linia produktów: Top Tec
  • Seria: 4110
  • Numer artykułu: 21479
  • Rodzaj połączenia: Kanister
  • Typ katalizatora: dla poj. z filtrem sadzy / cząstek stałych
  • Wersja silnika: 4-Stroke
  • Rodzaj pojazdu: Samochód
  • LIQUI MOLY: Olej silnikowy
  • Nasza cena: 231,37 PLN
  • Stan: nowy
Szczegóły
LIQUI MOLY Olej silnikowy 5W-40, 5l
Numer artykułu: 21479
231,37 PLN
46,27 PLN za 1 litr
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy
LIQUI MOLY Leichtlauf High Tech 3864 Olej silnikowy 5W-40, 5l
Ocen - 72
Informacja o towar
  • Klasa lepkości SAE: 5W-40
  • ACEA: ACEA A3 / B4
  • API: API SP
  • Rekomendacje producenta: BMW Longlife-01, MB 229.5, PSA B71 2296, Porsche A40, Renault RN0700, Renault RN0710, VW 502 00, VW 505 00, Chrysler MS-10725, Chrysler MS-10850, Fiat 9.55535-H2, Fiat 9.55535-M2, Fiat 9.55535-N2, Fiat 9.55535-Z2, GM LL-B-025, PSA B71 2294
  • Pojemność [litr]: 5
  • Linia produktów: Leichtlauf
  • Seria: High Tech
  • Numer artykułu: 3864
  • Rodzaj połączenia: Kanister
  • Rodzaj pojazdu: Samochód
  • LIQUI MOLY: Olej silnikowy
  • Nasza cena: 214,14 PLN
  • Stan: nowy
Szczegóły
LIQUI MOLY Olej silnikowy 5W-40, 5l
Numer artykułu: 3864
214,14 PLN
42,83 PLN za 1 litr
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy
MANNOL RACING+ESTER MN7902-4 Olej silnikowy 10W-60, 4l, Olej syntetyczny
Ocen - 70
Informacja o towar
  • Klasa lepkości SAE: 10W-60
  • ACEA: ACEA A3 / B4
  • API: API SN, API CH-4
  • Rekomendacje producenta: VW 501 01, VW 505 00, MB 229.1, Ford WSS-M2C153-E, GM 6094-M
  • Pojemność [litr]: 4
  • Olej: Olej syntetyczny
  • Linia produktów: RACING+ESTER
  • Numer artykułu: MN7902-4
  • MANNOL: Olej silnikowy
  • Nasza cena: 115,06 PLN
  • Stan: nowy
Szczegóły
MANNOL Olej silnikowy 10W-60, 4l, Olej syntetyczny
Numer artykułu: MN7902-4
Więcej
115,06 PLN
28,77 PLN za 1 litr
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy
FANFARO TSE FF6501-5 Olej silnikowy 5W-30, 5l, Olej półsyntetyczny
Ocen - 39
Informacja o towar
  • Klasa lepkości SAE: 5W-30
  • ACEA: ACEA A3 / B4
  • API: API SN, API CH-4
  • Rekomendacje producenta: VW 501 01, VW 502 00, VW 503 01, VW 505 00, MB 229.3, MB 229.5, BMW Longlife-98, Renault RN0700, Renault RN0710, Ford WSS-M2C913-B
  • Pojemność [litr]: 5
  • Olej: Olej półsyntetyczny
  • Linia produktów: TSE
  • Numer artykułu: FF6501-5
  • Rodzaj połączenia: Kanister
  • Rodzaj pojazdu: Samochód
  • FANFARO: Olej silnikowy
  • Nasza cena: 133,46 PLN
  • Stan: nowy
Szczegóły
FANFARO Olej silnikowy 5W-30, 5l, Olej półsyntetyczny
Numer artykułu: FF6501-5
Więcej
133,46 PLN
26,69 PLN za 1 litr
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy
TOYOTA Premium Fuel Economy 08880-83389 Olej silnikowy 5W-30, 5l
Ocen - 13
Informacja o towar
  • Klasa lepkości SAE: 5W-30
  • ACEA: ACEA C2
  • API: API SN
  • Pojemność [litr]: 5
  • Linia produktów: Premium Fuel Economy
  • Numer artykułu: 08880-83389
  • TOYOTA: Olej silnikowy
  • Nasza cena: 285,07 PLN
  • Stan: nowy
Szczegóły
TOYOTA Olej silnikowy 5W-30, 5l
Numer artykułu: 08880-83389
285,07 PLN
57,01 PLN za 1 litr
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy

Popularne posty

Zapisz się się do naszych newsletterów

Aby otrzymywać nasze najnowsze wiadomości i porady prosimy o podanie swojego adres e-mail: