• SHOP
  • CLUB
Wypróbuj konto Premium
0
Mój garaż
Dodaj pojazd
0
Artykułów #
0,00 PLN
Twój koszyk jest pusty

Silniki Opel Insignia

Spis treści

  1. Opel Insignia generacji I (2008-2017)
    1. Silniki benzynowe Opel Insignia: Generacja I (2008-2017)
    2. Silniki wysokoprężne Opel Insignia: Generacja I (2008-2017)
    3. Silniki LPG Opel Insignia: Generacja I (2008-2017)
  2. Opel Insignia generacji II (2017-2023)
    1. Silniki benzynowe Opel Insignia: II generacja (2017-2023)
    2. Silniki wysokoprężne Opel Insignia: Generacja II (2017-2023)
  3. Wnioski: Najlepsze silniki Opel Insignia wszystkich generacji

Od momentu wprowadzenia na rynek w 2008 roku, Opel Insignia stał się okrętem flagowym marki i oferował imponującą różnorodność silników w ciągu dwóch generacji, od ekonomicznych diesli po potężne turbodoładowane silniki benzynowe. Rozwój technologiczny silników Opel Insignia odzwierciedla transformację przemysłu motoryzacyjnego - od klasycznych silników wolnossących do wysoce wydajnych silników turbodoładowanych z najnowocześniejszą technologią wtrysku.

Opel Insignia generacji I (2008-2017)

Opel Insignia generacji I (2008-2017)

Pierwsza generacja Opel Insignia oznaczała nowy początek Opel w segmencie samochodów średniej wielkości i charakteryzowała się szeroką gamą silników o mocy od 115 KM do 325 KM. Przebiegi różniły się znacznie w zależności od typu silnika: Podczas gdy wypróbowane i przetestowane silniki wysokoprężne 2.0 CDTI z łatwością osiągały od 350 000 do 450 000 kilometrów przy odpowiedniej konserwacji, wczesne silniki benzynowe 1.4 turbo często wymagały kosztownych napraw turbosprężarki lub bezpośredniego wtrysku między 150 000 a 200 000 kilometrów. Absolutnie najlepszym silnikiem tej generacji był 2.0 CDTI o mocy 160 KM, który optymalnie łączył moc, niezawodność i oszczędność. Typowe okresy międzyprzeglądowe dla silników wysokoprężnych wynosiły od 200 000 do 300 000 kilometrów, podczas gdy silniki benzynowe często wymagały uwagi wcześniej. W porównaniu do konkurentów, takich jak BMW serii 3 czy Audi A4, Opel Insignia oferował doskonały stosunek jakości do ceny, ale musiał iść na ustępstwa pod względem jakości materiałów.

Silniki benzynowe Opel Insignia: Generacja I (2008-2017)

Gama silników benzynowych Opel Insignia obejmowała szeroki wybór silników wolnossących i turbodoładowanych. Podstawowym silnikiem był 1,6-litrowy silnik wolnossący o mocy 115 KM, a następnie 1,8-litrowa jednostka o mocy 140 KM. Te silniki Opel Insignia okazały się niezawodne, ale miały zbyt małą moc w stosunku do masy pojazdu. Silniki z turbodoładowaniem były znacznie bardziej interesujące: 1.4 Turbo o mocy 120 lub 140 KM cierpiał na typowe ząbkowanie, takie jak problemy z turbosprężarką i koksowanie bezpośredniego wtrysku. 1.6 Turbo (180 KM) i 2.0 Turbo (220/250 KM) oferowały więcej mocy, ale wykazywały podobne słabości. Absolutnym hitem był 2.8 V6 Turbo o mocy 260 KM (później 325 KM w OPC), który jednak wyróżniał się wysokim zużyciem paliwa i skomplikowaną technologią. Bezpośredni wtrysk paliwa okazał się szczególnie problematyczny we wszystkich silnikach turbo, wymagając regularnego czyszczenia zaworów dolotowych.

Silniki wysokoprężne Opel Insignia: Generacja I (2008-2017)

Sprawdzona technologia CDTI z wtryskiem common rail zdominowała silniki wysokoprężne Opel Insignia. Silnik 2.0 CDTI był dostępny w różnych poziomach mocy od 110 do 195 KM i stał się kręgosłupem serii. Szczególnie średnie poziomy mocy 130, 160 i 170 KM były uważane za wyjątkowo niezawodne i ekonomiczne. Opel Insignia 2.0 CDTI o mocy 160 KM okazał się najlepszym silnikiem całej pierwszej generacji - oferował idealną równowagę między osiągami (zużycie paliwa 5,0-5,5 l/100 km), niezawodnością i łatwością naprawy. Dostępny był również 2.0 CDTI BiTurbo o mocy 195 KM, który oferował imponujące osiągi dzięki dwóm turbosprężarkom, ale był bardziej wymagający w utrzymaniu. Wszystkie silniki Opel Insignia CDTI były standardowo wyposażone w filtry cząstek stałych i spełniały co najmniej normę Euro 5.

Silniki LPG Opel Insignia: Generacja I (2008-2017)

Szczególną cechą był Opel Insignia 1.4 Turbo ecoFLEX z instalacją LPG, który był oferowany od 2012 roku. Silnik ten łączył moc 140 KM z możliwością tankowania zarówno benzyny, jak i LPG, co znacznie obniżało koszty eksploatacji. Jednak w przypadku tego systemu częściej występowały problemy z instalacją gazową i zwiększone zużycie zaworów.

Silnik Opel Insignia Moc wyjściowa Zużycie paliwa Typowe niedociągnięcia Ocena
Silnik wolnossący 1.6 115 KM 7,2-8,1 l/100 km Niewystarczająca moc, powolny Średnia
Silnik wolnossący 1.8 140 KM 7,5-8,3 l/100km Niewystarczająca moc, wysokie zużycie paliwa Średnie
1.4 Turbo 120-140 KM 6,8-7,8 l/100km Turbodoładowanie, wtrysk bezpośredni Umiarkowany
1.6 Turbo 180 KM 7,1-8,2 l/100km Koksowanie zaworów, turbosprężarka Umiarkowane
2.0 Turbo 220-250 KM 8,5-9,8 l/100km Złożony, wymagający konserwacji Umiarkowany
2.8 V6 Turbo 260-325 KM 10,5-12,8 l/100km Bardzo wysokie zużycie paliwa, skomplikowane Problematyczne
2.0 CDTI 110-195 KM 4,8-6,2 l/100km Bardzo solidny (wariant 160 KM) Bardzo dobry
1.4 Turbo LPG 140 KM 6,5 l/100km + gaz Instalacja gazowa, zużycie zaworów Średnia

Opel Insignia generacji II (2017-2023)

Opel Insignia generacji II (2017-2023)

Druga generacja Opel Insignia przyniosła znaczącą modernizację gamy silników, koncentrując się na wydajnych silnikach z turbodoładowaniem o zwiększonej niezawodności. Większość silników tej generacji osiąga przebieg od 250 000 do 350 000 kilometrów przy odpowiedniej konserwacji, przy czym 1,5-litrowe turbodoładowane silniki benzynowe są uważane za szczególnie zrównoważone. Silniki wysokoprężne zachowały swoją długowieczność, podczas gdy silniki benzynowe stały się znacznie bardziej niezawodne niż ich poprzednicy. Najwyższej klasy silnikiem był 2.0 CDTI o mocy 170 KM, który łączył sprawdzone DNA diesla z najnowocześniejszym systemem oczyszczania spalin. Okresy między naprawami zostały wydłużone do 250 000 do 300 000 kilometrów dla diesli, podczas gdy silniki benzynowe również wymagały teraz mniej poważnych napraw. W porównaniu rynkowym nowa Insignia była w stanie dotrzymać kroku konkurencji pod względem technicznym, ale nadal zmagała się z wizerunkiem marki.

Silniki benzynowe Opel Insignia: II generacja (2017-2023)

Gama silników benzynowych Opel Insignia drugiej generacji opierała się całkowicie na turbodoładowaniu i nowoczesnym wtrysku bezpośrednim. Silnik 1.5 Turbo był dostępny w dwóch poziomach mocy 140 i 165 KM i okazał się znacznie bardziej niezawodny niż jego poprzednicy. Silniki Opel Insignia były wyposażone w funkcję dezaktywacji cylindrów i zoptymalizowany wtrysk bezpośredni, co minimalizowało problemy z koksowaniem. Silnik 2.0 Turbo był dostępny w wersjach o mocy 200, 230 i 260 KM, przy czym wersja 200-konna była uważana za szczególnie dobrze wyważoną. Wszystkie turbodoładowane silniki benzynowe Opel Insignia drugiej generacji wykazywały znacznie mniej problemów z turbosprężarkami i bezpośrednim wtryskiem paliwa niż ich poprzednicy, choć sporadycznie nadal występowało koksowanie zaworów dolotowych na krótkich trasach. 1.5 Turbo o mocy 165 KM stał się najlepszym silnikiem benzynowym tej generacji - oferował dobrą równowagę pomiędzy osiągami, zużyciem paliwa i niezawodnością.

Silniki wysokoprężne Opel Insignia: Generacja II (2017-2023)

Sprawdzony 2.0 CDTI pozostał sercem gamy silników wysokoprężnych Opel Insignia, ale został gruntownie zmodyfikowany i wyposażony w najnowocześniejszą kontrolę emisji. Dostępna była moc od 110 do 210 KM, a wszystkie warianty były wyposażone w katalizatory SCR z wtryskiem AdBlue i filtry cząstek stałych. Opel Insignia 2.0 CDTI o mocy 170 KM po raz kolejny okazał się najlepszym silnikiem - łączył sprawdzoną niezawodność ze zużyciem paliwa wynoszącym zaledwie 4,2-4,8 litra na 100 kilometrów i spełniał normę Euro 6d Temp. Dostępny był również 1.6 CDTI o mocy 110 i 136 KM, który okazał się ekonomiczny, ale mniej popularny. Wszystkie diesle Opel Insignia drugiej generacji były uważane za bardzo niezawodne, a jedynie złożony system kontroli emisji spalin wymagał sporadycznej konserwacji.

Silnik Opel Insignia Moc wyjściowa Zużycie paliwa Typowe niedociągnięcia Ocena
1.5 Turbo 140-165 KM 6,0-7,2 l/100 km Sporadyczne zakoksowanie zaworów Dobry
2.0 Turbo 200-260 KM 7,5-9,1 l/100km Złożony, ale bardziej niezawodny Dobry
1.6 CDTI 110-136 KM 3,9-4,5 l/100km Mało używany, powolny Średni
2.0 CDTI 110-210 KM 4,2-5,8 l/100km Bardzo solidna, nowoczesna kontrola emisji spalin Bardzo dobry

Wnioski: Najlepsze silniki Opel Insignia wszystkich generacji

Rozwój silników Opel Insignia pokazuje wyraźną poprawę na przestrzeni generacji. Podczas gdy pierwsza generacja nadal zmagała się z typowymi problemami ząbkowania technologii turbo, druga generacja stała się znacznie bardziej niezawodna. DNA diesla Opel pozostało niezmiennie silne w obu generacjach, podczas gdy silniki benzynowe poczyniły znaczne postępy. Na szczególną uwagę zasługuje fakt, że pomimo przejęcia marki przez PSA, Opel zachował sprawdzone mocne strony, eliminując jednocześnie słabości.

  • Najlepszy silnik benzynowy Opel Insignia:

Opel Insignia 1.5 Turbo (165 KM, II generacja) oferuje najlepsze połączenie osiągów, zużycia paliwa i niezawodności w całej historii Insignii.

  • Najlepszy silnik wysokoprężny Opel Insignia:

Opel Insignia 2.0 CDTI (160-170 KM, obie generacje) pozostaje niekwestionowanym topowym silnikiem o wyjątkowej trwałości i niskim zużyciu paliwa.

  • Najlepszy silnik hybrydowy Opel Insignia:

Opel Insignia nigdy nie był oferowany z pełną hybrydą, a jedynie z łagodnymi możliwościami hybrydowymi w drugiej generacji.

W zakresie konserwacji i części zamiennych do wszystkich generacji Opel Insignia, AUTODOC oferuje szeroką gamę oryginalnych i wysokiej jakości części zamiennych z szybką dostawą i fachowym doradztwem.

AUTODOC Bestsellery: cześci w korzystnej cenie

RIDEX 106B0002 Żarówka, reflektor dalekosiężny H7 12V 55W PX26d, 4000K, Halogen, transparentny
Ocen - 39
Informacja o towar
  • Rodzaj lampy: H7
  • Projekt lampy: Halogen
  • Moc znamionowa [W]: 55
  • Napięcie [V]: 12
  • Kolor żarówki: transparentny
  • Temperatura koloru [K]: 4000
  • Natężenie światła [lm]: 1500
  • Żarówka z cokołem: PX26d
  • RIDEX: Żarówka, reflektor dalekosiężny
  • Numer artykułu: 106B0002
  • Stan: nowy
Szczegóły
RIDEX Żarówka, reflektor dalekosiężny H7 12V 55W PX26d, 4000K, Halogen, transparentny
Numer artykułu: 106B0002
10,67 PLN
Cena za sztukę
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy
OPEL GM DEXOS2™ SUPER SYNTHETIC 19 42 003 Olej silnikowy 5W-30, 5l, Olej syntetyczny
Ocen - 44
Informacja o towar
  • Pojemność [litr]: 5
  • Rekomendacje producenta: VW 502 00, VW 505 00, VW 505 01, MB 229.51, GM LL-A-025, GM LL-B-025
  • Specyfikacja: API SN, API CF, ACEA C3
  • Linia produktów: DEXOS2™
  • Klasa lepkości SAE: 5W-30
  • Seria: SUPER SYNTHETIC
  • Olej: Olej syntetyczny
  • Rodzaj połączenia: Kanister
  • Rodzaj pojazdu: Samochód
  • OPEL GM: Olej silnikowy
  • Numer artykułu: 19 42 003
  • Nasza cena: 178,02 PLN
Szczegóły
OPEL GM Olej silnikowy 5W-30, 5l, Olej syntetyczny
Numer artykułu: 19 42 003
178,02 PLN
35,60 PLN za 1 litr
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy
CASTROL EDGE C5 15F6E9 Olej silnikowy 0W-20, 4l
Ocen - 25
Informacja o towar
  • Pojemność [litr]: 4
  • Rekomendacje producenta: DEXOS 1 GEN 3, STJLR.03.5006, MB 229.71, OV0401547-A20, Chrysler MS-6395, Fiat 9.55535-CR1, Fiat 9.55535-GSX, Ford WSS-M2C947-A, Ford WSS-M2C947-B1, Ford WSS-M2C962-A1
  • Specyfikacja: ACEA C5, ACEA C6, API SP, ILSAC GF-6
  • Linia produktów: EDGE
  • Klasa lepkości SAE: 0W-20
  • Seria: C5
  • Rodzaj połączenia: Kanister
  • Rodzaj pojazdu: Samochód
  • CASTROL: Olej silnikowy
  • Numer artykułu: 15F6E9
  • Nasza cena: 177,07 PLN
  • Stan: nowy
Szczegóły
CASTROL Olej silnikowy 0W-20, 4l
Numer artykułu: 15F6E9
177,07 PLN
44,27 PLN za 1 litr
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy
Valvoline SynPower 872382 Olej silnikowy 5W-40, 5l
Ocen - 70
Informacja o towar
  • Pojemność [litr]: 5
  • Rekomendacje producenta: GM LL-A-025, GM LL-B-025, MB 229.5, Porsche A40, PSA B71 2296, VW 502 00, VW 505 00, Fiat 9.55535-N2, Fiat 9.55535-Z2
  • Specyfikacja: ACEA A3 / B4, API SN, API CF
  • Linia produktów: SynPower
  • Klasa lepkości SAE: 5W-40
  • Rodzaj połączenia: Kanister
  • Rodzaj pojazdu: Samochód
  • Valvoline: Olej silnikowy
  • Numer artykułu: 872382
  • Nasza cena: 193,35 PLN
Szczegóły
Valvoline Olej silnikowy 5W-40, 5l
Numer artykułu: 872382
193,35 PLN
38,67 PLN za 1 litr
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy
LIQUI MOLY Special Tec DX1 3766 Olej silnikowy 5W-30, 5l
Ocen - 61
Informacja o towar
  • Pojemność [litr]: 5
  • Rekomendacje producenta: Fiat 9.55535-CR1, Ford WSS-M2C946-A, Ford WSS-M2C946-B1, Ford WSS-M2C961-A1, DEXOS 1 GEN 3
  • Zalecenie producenta oleju: GWM, HAVAL, Honda, Hyundai, Mazda, Nissan, Toyota, Opel
  • Specyfikacja: API SP, ILSAC GF-6A, API SN RC
  • Linia produktów: Special Tec
  • Klasa lepkości SAE: 5W-30
  • Seria: DX1
  • Rodzaj połączenia: Kanister
  • Kod silnika: GA16DE
  • Wersja silnika: 4-Stroke
  • Rodzaj pojazdu: Samochód
  • LIQUI MOLY: Olej silnikowy
  • Numer artykułu: 3766
  • Nasza cena: 189,88 PLN
  • Stan: nowy
Szczegóły
LIQUI MOLY Olej silnikowy 5W-30, 5l
Numer artykułu: 3766
189,88 PLN
37,98 PLN za 1 litr
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy
MANNOL LEGEND+ESTER MN7901-4 Olej silnikowy 0W-40, 4l, Olej syntetyczny
Ocen - 27
Informacja o towar
  • Pojemność [litr]: 4
  • Rekomendacje producenta: BMW Longlife-01, VW 502 00, Porsche A40, MB 229.5, VW 505 00, Fiat 9.55535-M2, MB 229.3, Renault RN17, Renault RN0700, Renault RN0710, Ford WSS-M2C937-A, Chrysler MS-10725, Chrysler MS-12633, GM LL-A-025, GM LL-B-025
  • Specyfikacja: API CH-4, ACEA A3 / B4, API SN
  • Linia produktów: LEGEND+ESTER
  • Klasa lepkości SAE: 0W-40
  • Olej: Olej syntetyczny
  • MANNOL: Olej silnikowy
  • Numer artykułu: MN7901-4
  • Nasza cena: 115,67 PLN
  • Stan: nowy
Szczegóły
MANNOL Olej silnikowy 0W-40, 4l, Olej syntetyczny
Numer artykułu: MN7901-4
Więcej
115,67 PLN
28,92 PLN za 1 litr
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy
RAVENOL VST 1111136-005-01-999 Olej silnikowy 5W-40, 5l
Ocen - 26
Informacja o towar
  • Pojemność [litr]: 5
  • Rekomendacje producenta: BMW Longlife-01, MB 229.5, MB 226.5, MB 229.3, Renault RN0700, Renault RN0710, VW 502 00, VW 505 00, Chrysler MS-10725, Chrysler MS-10850, Chrysler MS-12991, Chrysler MS-10896, Fiat 9.55535-Z2, GM LL-B-025, Porsche A40, PSA B71 2296
  • Specyfikacja: ACEA A3 / B4, API SN PLUS, API SP
  • Linia produktów: VST
  • Klasa lepkości SAE: 5W-40
  • Rodzaj połączenia: Kanister
  • Rodzaj pojazdu: Samochód
  • RAVENOL: Olej silnikowy
  • Numer artykułu: 1111136-005-01-999
  • Nasza cena: 330,78 PLN
  • Stan: nowy
Szczegóły
RAVENOL Olej silnikowy 5W-40, 5l
Numer artykułu: 1111136-005-01-999
330,78 PLN
66,16 PLN za 1 litr
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy
WALSER Trish 20038 Pokrowce na fotele antracytowy, Skóra owcza, z przodu
Ocen - 3
Informacja o towar
  • Strona zabudowy: z przodu
  • Liczba części [-częściowy]: 1
  • Materiał: Skóra owcza
  • Kolor: antracytowy
  • Rodzaj pojazdu: Samochody osobowe
  • Jednostka ilości: Sztuka
  • Uniwersalny: Tak
  • Seria: Trish
  • WALSER: Pokrowce na fotele
  • Numer artykułu: 20038
  • Nasza cena: 189,25 PLN
Szczegóły
WALSER Pokrowce na fotele antracytowy, Skóra owcza, z przodu
Numer artykułu: 20038
189,25 PLN
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy
MOTUL 300V COMPETITION ESTER Core Techn. 110818 Olej silnikowy 5W-40, 5l
Ocen - 15
Informacja o towar
  • Pojemność [litr]: 5
  • Zalecenie producenta oleju: Above standards
  • Linia produktów: 300V COMPETITION
  • Klasa lepkości SAE: 5W-40
  • Seria: ESTER Core Techn.
  • Rodzaj połączenia: Kontener metalowy
  • Wersja silnika: 4-Stroke
  • Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: dla zastosowań przy utrudnionych warunkach eksploatacji
  • Rodzaj pojazdu: Samochód
  • MOTUL: Olej silnikowy
  • Numer artykułu: 110818
  • Nasza cena: 422,34 PLN
  • Stan: nowy
Szczegóły
MOTUL Olej silnikowy 5W-40, 5l
Numer artykułu: 110818
422,34 PLN
84,47 PLN za 1 litr
Cena zawiera 23% VAT, Darmowa wysyłka
MANNOL ENERGY PREMIUM MN7908-5 Olej silnikowy 5W-30, 5l, Olej syntetyczny
Ocen - 96
Informacja o towar
  • Pojemność [litr]: 5
  • Rekomendacje producenta: MB 229.52, MB 229.31, VW 505 01, MB 229.51, BMW Longlife-04, DEXOS 2, Renault RN0700, Renault RN0710, MB 226.5
  • Specyfikacja: ACEA C3, API CH-4, ACEA C2, API SN
  • Linia produktów: ENERGY PREMIUM
  • Klasa lepkości SAE: 5W-30
  • Olej: Olej syntetyczny
  • MANNOL: Olej silnikowy
  • Numer artykułu: MN7908-5
  • Nasza cena: 136,96 PLN
  • Stan: nowy
Szczegóły
MANNOL Olej silnikowy 5W-30, 5l, Olej syntetyczny
Numer artykułu: MN7908-5
Więcej
136,96 PLN
27,39 PLN za 1 litr
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy
LIQUI MOLY Special Tec LL 1193 Olej silnikowy 5W-30, 5l, Olej syntetyczny
Ocen - 47
Informacja o towar
  • Pojemność [litr]: 5
  • Rekomendacje producenta: BMW Longlife-01, MB 229.5, VW 502 00, GM LL-A-025, GM LL-B-025, VW 505 00
  • Specyfikacja: ACEA A3 / B3, API SL, ACEA A3 / B4, API CF
  • Linia produktów: Special Tec
  • Klasa lepkości SAE: 5W-30
  • Seria: LL
  • Olej: Olej syntetyczny
  • Rodzaj połączenia: Kanister
  • Rodzaj pojazdu: Samochód
  • LIQUI MOLY: Olej silnikowy
  • Numer artykułu: 1193
  • Nasza cena: 235,02 PLN
  • Stan: nowy
Szczegóły
LIQUI MOLY Olej silnikowy 5W-30, 5l, Olej syntetyczny
Numer artykułu: 1193
235,02 PLN
47,00 PLN za 1 litr
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy
Valvoline All-Climate C3 872277 Olej silnikowy 5W-40, 5l
Ocen - 94
Informacja o towar
  • Pojemność [litr]: 5
  • Rekomendacje producenta: BMW Longlife-04, MB 226.5, MB 229.31, Ford WSS-M2C917-A, DEXOS 2, Porsche A40, Renault RN0700, Renault RN0710, VW 505 00, VW 505 01
  • Specyfikacja: ACEA C3, API SN, API CF
  • Linia produktów: All-Climate
  • Klasa lepkości SAE: 5W-40
  • Seria: C3
  • Rodzaj połączenia: Kanister
  • Rodzaj pojazdu: Samochód
  • Valvoline: Olej silnikowy
  • Numer artykułu: 872277
  • Nasza cena: 202,74 PLN
Szczegóły
Valvoline Olej silnikowy 5W-40, 5l
Numer artykułu: 872277
202,74 PLN
40,55 PLN za 1 litr
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy
ELF Evolution 900 NF 2196571 Olej silnikowy 5W-40, 4l
Ocen - 54
Informacja o towar
  • Pojemność [litr]: 4
  • Rekomendacje producenta: MB 229.3, VW 502 00, VW 505 00
  • Specyfikacja: API SL, ACEA A3 / B3, API CF, ACEA A3 / B4
  • Linia produktów: Evolution
  • Klasa lepkości SAE: 5W-40
  • Seria: 900 NF
  • Rodzaj pojazdu: Samochód
  • Specyfikacja wg API: CF, SL
  • ELF: Olej silnikowy
  • Numer artykułu: 2196571
  • Nasza cena: 124,61 PLN
  • Stan: nowy
Szczegóły
ELF Olej silnikowy 5W-40, 4l
Numer artykułu: 2196571
124,61 PLN
31,15 PLN za 1 litr
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy
MAXGEAR 78-0114 Żarówka xenon
Ocen - 55
Informacja o towar
  • Rodzaj lampy: D1S
  • Napięcie [V]: 85, 24
  • Moc znamionowa [W]: 35
  • Temperatura koloru [K]: 6000
  • Żarówka z cokołem: Pk32d-2
  • Opakowanie dostosowane do sprzedaży samoobsł. patrz wykaz
  • Projekt lampy: Bi-ksenon, ksenon
  • XenonLight: 1
  • MAXGEAR: Żarówka xenon
  • Numer artykułu: 78-0114
  • Nasza cena: 113,74 PLN
  • Stan: nowy
Szczegóły
MAXGEAR Żarówka xenon
Numer artykułu: 78-0114
113,74 PLN
Cena za sztukę
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy
MOTUL 8100 X-clean 109226 Olej silnikowy 5W-40, 5l
Ocen - 64
Informacja o towar
  • Kod silnika: GA16DE
  • Pojemność napełnienia [l]: 3,3
  • Pojemność [litr]: 5
  • Rekomendacje producenta: BMW Longlife-04, Ford WSS-M2C917-A, DEXOS 2, MB 229.51, Porsche A40, Renault RN0700, Renault RN0710, VW 502 00, VW 505 00, VW 505 01, Fiat 9.55535-S2
  • Specyfikacja: ACEA C3, API SN, API CF
  • Linia produktów: 8100
  • Klasa lepkości SAE: 5W-40
  • Seria: X-clean
  • Rodzaj połączenia: Kanister
  • Rodzaj pojazdu: Samochód
  • MOTUL: Olej silnikowy
  • Numer artykułu: 109226
  • Nasza cena: 201,97 PLN
  • Stan: nowy
Szczegóły
MOTUL Olej silnikowy 5W-40, 5l
Numer artykułu: 109226
201,97 PLN
40,39 PLN za 1 litr
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy

Popularne posty

Zapisz się się do naszych newsletterów

Aby otrzymywać nasze najnowsze wiadomości i porady prosimy o podanie swojego adres e-mail: