• SHOP
  • CLUB
Wypróbuj konto Premium
0
Mój garaż
Dodaj pojazd
0
Artykułów #
0,00 PLN
Twój koszyk jest pusty

Silniki Renault Twingo

Spis treści

  1. Silniki Renault Twingo: Generacja I (1993-2007)
    1. Silniki benzynowe Renault Twingo: Generacja I (1993-2007)
    2. Silniki wysokoprężne Renault Twingo: Generacja I (1993-2007)
  2. Silniki Renault Twingo: II generacja (2007-2014)
    1. Silniki benzynowe Renault Twingo: Generacja II (2007-2014)
    2. Silniki wysokoprężne Renault Twingo: Generacja II (2007-2014)
  3. Silniki Renault Twingo: III generacja (2014-2024)
    1. Silniki benzynowe Renault Twingo: Generacja III (2014-2024)
    2. Renault Twingo z napędem elektrycznym: III generacja (2014-2024)
  4. Silniki Renault Twingo: IV generacja (2024 - dziś)
    1. Napędy elektryczne Renault Twingo: IV generacja (2024 - dziś)
  5. Wnioski: Najlepsze silniki Renault Twingo wszystkich generacji

Od momentu wprowadzenia na rynek w 1993 roku, Renault Twingo stało się jednym z najbardziej charakterystycznych małych samochodów, oferując zróżnicowaną gamę silników na przestrzeni czterech generacji. Każda generacja przyniosła nowe technologie oraz różne mocne i słabe strony, z ewolucją technologiczną od prostych silników wolnossących po nowoczesne silniki z turbodoładowaniem.

Silniki Renault Twingo: Generacja I (1993-2007)

Silniki Renault Twingo: Generacja I (1993-2007)

Pierwsza generacja Renault Twingo była rewolucją w segmencie małych samochodów i charakteryzowała się prostymi, ale solidnymi silnikami. Przebiegi różniły się znacznie w zależności od typu silnika: podczas gdy sprawdzone silniki benzynowe o pojemności 1,2 litra z łatwością osiągały od 250 000 do 300 000 kilometrów przy odpowiedniej konserwacji, mniejsze silniki o pojemności 1,0 litra często wymagały poważnych napraw między 180 000 a 220 000 kilometrów. Silniki były technicznie proste, co miało zarówno zalety, jak i wady. Absolutnie najlepszym silnikiem tej generacji był 1.2 16V o mocy 75 KM, który optymalnie łączył żywotność, niezawodność i akceptowalne zużycie paliwa. Ta generacja charakteryzowała się filozofią "mniej znaczy więcej" i oferowała głównie silniki benzynowe bez skomplikowanych technologii.

Silniki benzynowe Renault Twingo: Generacja I (1993-2007)

Gama silników benzynowych Renault Twingo obejmowała głównie silniki wolnossące różnych typów. Podstawowym silnikiem był trzycylindrowy silnik o pojemności 1,0 litra i mocy 40 kW (54 KM), który później został uzupełniony o wariant o mocy 43 kW (58 KM). Te małe silniki Renault Twingo były ekonomiczne, ale często niedoładowane i podatne na problemy z zaworami przy dużych przebiegach. Czterocylindrowy silnik o pojemności 1,2 litra był początkowo dostępny z 8 zaworami i mocą 40 kW (54 KM), później dodano wersję 16-zaworową o mocy 55 kW (75 KM). Najmocniejszym silnikiem był 1.2 16V, który charakteryzował się płynną pracą i niezawodnością, ale czasami miał problemy z uszczelką głowicy cylindrów.

Silniki wysokoprężne Renault Twingo: Generacja I (1993-2007)

Silniki wysokoprężne odgrywały podrzędną rolę w pierwszej generacji Renault Twingo. Jednostka 1.9 dCi o mocy 50 kW (68 KM) była oferowana dopiero od 1997 roku, ale odniosła umiarkowany sukces ze względu na swoją wagę i związane z nią obciążenie przedniej części nadwozia. Chociaż ten diesel Renault Twingo był ekonomiczny, był głośny i powolny, dlatego był tylko niszowym rozwiązaniem.

Silnik Renault Twingo Moc wyjściowa Zużycie paliwa Typowe słabości Ocena
1,0 8V 54-58 KM 5,8-6,2 l/100km Problemy z zaworami, zbyt mała moc Średnia
1,2 8V 54 KM 6,0-6,4 l/100km Prosty, ale powolny Średnia
1,2 16V 75 KM 6,2-6,8 l/100km Uszczelka głowicy cylindrów Dobry
1,9 dCi 68 KM 4,2-4,8 l/100km Głośny, powolny, ciężki z przodu Umiarkowany

Silniki Renault Twingo: II generacja (2007-2014)

Silniki Renault Twingo: II generacja (2007-2014)

Druga generacja Renault Twingo oznaczała znaczący skok technologiczny i po raz pierwszy oferowała nowoczesne technologie silnikowe. Większość silników tej generacji może z łatwością osiągnąć od 200 000 do 280 000 kilometrów przy odpowiedniej konserwacji, przy czym silniki benzynowe o pojemności 1,2 litra są uważane za szczególnie trwałe. Poważne uszkodzenia silnika są rzadkie, a tylko silniki turbo okazjonalnie wykazują słabości, jeśli konserwacja jest zaniedbywana. Absolutną atrakcją był 1.2 TCe o mocy 100 KM - mały silnik z turbodoładowaniem, który oferował zarówno moc, jak i wydajność. W tej generacji po raz pierwszy wprowadzono również mocne wersje Renault Sport, ale były one bardziej podatne na uszkodzenia ze względu na ich złożoność.

Silniki benzynowe Renault Twingo: Generacja II (2007-2014)

Gama silników benzynowych Renault Twingo rozpoczęła się od sprawdzonego 1.2 16V (75 KM), który teraz miał ulepszone zarządzanie silnikiem. Nowością był 1.2 TCe (Turbo Control efficiency) o mocy 74 kW (100 KM), pierwszy silnik turbo w historii Twingo. Te silniki Renault Twingo TCe okazały się żwawe i oszczędne, ale czasami miały problemy z turbosprężarką podczas sportowej jazdy. Silnik 1.2 8V o mocy 58 KM, który okazał się najbardziej niezawodnym silnikiem tej generacji, był nadal dostępny dla tych, którzy chcieli zaoszczędzić pieniądze. Najbardziej spektakularnym silnikiem był 1.6 16V w Twingo RS o mocy 98 kW (133 KM), który jednak wymagał częstej konserwacji ze względu na wysokoobrotową konstrukcję.

Silniki wysokoprężne Renault Twingo: Generacja II (2007-2014)

Renault Twingo 1.5 dCi o mocy 47 kW (64 KM), a później 55 kW (75 KM) stał się najbardziej udanym silnikiem wysokoprężnym w gamie. Te diesle Renault Twingo miały nowoczesny wtrysk common-rail i filtry cząstek stałych. Silnik 1.5 dCi okazał się bardzo ekonomiczny i niezawodny, z testowym zużyciem paliwa wynoszącym zaledwie 3,8-4,2 litra na 100 km. Problemy pojawiały się głównie w przypadku zaniedbania filtra cząstek stałych, poza tym silniki te były uważane za bardzo solidne.

Silnik Renault Twingo Moc wyjściowa Zużycie paliwa Typowe niedociągnięcia Ocena
1,2 8V 58 KM 5,9-6,3 l/100 km Bardzo solidny, prosty Bardzo dobry
1,2 16V 75 KM 6,1-6,7 l/100km Sprawdzony, niezawodny Dobry
1.2 TCe 100 KM 5,4-6,0 l/100km Uszkodzenie turbosprężarki w wersji Sport Dobry
1.6 16V RS 133 KM 7,2-8,1 l/100km Wymagający konserwacji, wysokie obroty Umiarkowany
1.5 dCi 64-75 KM 3,8-4,2 l/100km Problemy z filtrem cząstek stałych Bardzo dobry

Silniki Renault Twingo: III generacja (2014-2024)

Silniki Renault Twingo: III generacja (2014-2024)

Trzecia generacja Renault Twingo zrewolucjonizowała koncepcję tylnego silnika i napędu na tylne koła, co wymagało zupełnie nowych rozwiązań silnikowych. Większość silników tej generacji osiąga od 180 000 do 250 000 kilometrów przy prawidłowej konserwacji, przy czym silniki atmosferyczne są uważane za bardziej niezawodne niż warianty turbo. Tylny układ silnika przyniósł nowe wyzwania, szczególnie w zakresie chłodzenia i konserwacji. Absolutnie topowym silnikiem był 0.9 TCe o mocy 90 KM, który oferował zaskakująco żwawe osiągi pomimo niewielkiej pojemności skokowej. Ta generacja opierała się całkowicie na technologii trzycylindrowej i zrezygnowała z silników wysokoprężnych.

Silniki benzynowe Renault Twingo: Generacja III (2014-2024)

Gama silników benzynowych Renault Twingo opierała się wyłącznie na silnikach trzycylindrowych. Podstawowym silnikiem był wolnossący silnik o pojemności 1,0 litra i mocy 51 kW (70 KM), który charakteryzował się prostotą i niezawodnością. Powyżej dostępne były dwa silniki 0.9 TCe turbo o mocy 66 kW (90 KM) i 81 kW (110 KM). Te silniki Renault Twingo TCe oferowały zaskakująco dobre osiągi pomimo niewielkiej pojemności skokowej, ale czasami miały problemy z turbosprężarką i chłodzeniem z powodu umieszczenia silnika z tyłu. Silnik 0.9 TCe o mocy 90 KM stał się najpopularniejszym silnikiem tej generacji, ponieważ oferował najlepszy kompromis między osiągami, zużyciem paliwa i niezawodnością.

Renault Twingo z napędem elektrycznym: III generacja (2014-2024)

Od 2020 roku Renault Twingo Electric było oferowane z silnikiem elektrycznym o mocy 60 kW (82 KM). Oferował on zasięg około 190 km i okazał się łatwy w utrzymaniu i niezawodny, ale z ograniczeniami w zakresie szybkości ładowania.

Silnik Renault Twingo Moc wyjściowa Zużycie paliwa Typowe słabe punkty Ocena
1.0 SCe 70 KM 4,3-4,8 l/100 km Prosty, niezawodny Bardzo dobry
0.9 TCe 90 KM 4,1-4,7 l/100km Turbosprężarka, chłodzenie Dobry
0.9 TCe 110 KM 4,5-5,2 l/100km Turbosprężarka, przegrzewanie Średnia
Elektryczny 82 KM 16,0 kWh/100 km Niski zasięg Dobry

Silniki Renault Twingo: IV generacja (2024 - dziś)

Czwarta generacja Renault Twingo powraca do konwencjonalnego układu przedniego silnika i całkowicie opiera się na elektryfikacji. Ponieważ generacja ta została ogłoszona dopiero w 2024 roku i nie jest jeszcze w pełni dostępna na rynku, nie ma jeszcze długoterminowego doświadczenia. Wstępne informacje wskazują jednak na wyraźny nacisk na napędy elektryczne z różnymi opcjami zasięgu. Najwyższej klasy silnikiem ma być silnik elektryczny o mocy ponad 130 KM, łączący sportowe osiągi z wysoką wydajnością. Nowa generacja obiecuje żywotność napędów elektrycznych na poziomie ponad 200 000 kilometrów.

Napędy elektryczne Renault Twingo: IV generacja (2024 - dziś)

Nowa generacja Renault Twingo będzie oferowana wyłącznie z napędem elektrycznym. Planowane są różne silniki o mocy od 65 do 130 KM i zasięgu od 200 do ponad 400 kilometrów. Te silniki elektryczne Renault Twingo są oparte na najnowszej technologii Renault-Nissan i obiecują wysoką wydajność.

Silnik Renault Twingo Moc wyjściowa Zużycie paliwa Typowe słabe punkty Ocena
Baza elektryczna 65 KM 15,0 kWh/100 km Brak doświadczenia Dobry
Wydajność elektryczna 130 KM 16,5 kWh/100km Brak doświadczenia Bardzo dobre

Wnioski: Najlepsze silniki Renault Twingo wszystkich generacji

Rozwój silników Renault Twingo wyraźnie pokazuje przejście od prostych, solidnych silników wolnossących do nowoczesnych, wydajnych napędów. Podczas gdy wczesne generacje imponowały prostotą i niezawodnością, późniejsze generacje przyniosły większą moc i wydajność, ale także większą złożoność. Nowa generacja elektryczna stanowi przyjazną dla środowiska alternatywę dla mobilności w mieście.

  • Najlepszy silnik benzynowy Renault Twingo:

Renault Twingo 1.2 8V (58 KM, II generacja) łączy wyjątkową niezawodność z niskimi kosztami eksploatacji i łatwością serwisowania.

  • Najlepszy silnik wysokoprężny Renault Twingo:

Renault Twingo 1.5 dCi (75 KM, II generacja) oferuje najlepsze połączenie oszczędności, niezawodności i codziennej praktyczności we wszystkich generacjach.

  • Najlepsze Renault Twingo z napędem elektrycznym:

Renault Twingo Electric (82 KM, generacja III) z technologią niewymagającą konserwacji i niskimi kosztami eksploatacji, nawet jeśli jego zasięg jest ograniczony.

AUTODOC oferuje szeroką gamę oryginalnych i wysokiej jakości części zamiennych do wszystkich generacji Renault Twingo z szybką dostawą.

AUTODOC Bestsellery: cześci w korzystnej cenie

MANNOL ENERGY MN7511-20 Olej silnikowy 5W-30, 20l, Olej półsyntetyczny
Ocen - 53
Informacja o towar
  • Klasa lepkości SAE: 5W-30
  • ACEA: ACEA A3 / B4
  • API: API CH-4, API SN
  • Rekomendacje producenta: BMW Longlife-98, MB 229.5, Ford WSS-M2C913-B, VW 502 00, VW 505 00, MB 229.3, VW 501 01, VW 503 01, Renault RN0710, Renault RN0700
  • Pojemność [litr]: 20
  • Olej: Olej półsyntetyczny
  • Linia produktów: ENERGY
  • Numer artykułu: MN7511-20
  • MANNOL: Olej silnikowy
  • Nasza cena: 370,50 PLN
Szczegóły
MANNOL Olej silnikowy 5W-30, 20l, Olej półsyntetyczny
Numer artykułu: MN7511-20
Więcej
370,50 PLN
18,53 PLN za 1 litr
Cena zawiera 23% VAT, Darmowa wysyłka
ELF Evolution R-Tech ELITE 2217610 Olej silnikowy 5W-30, 5l
Ocen - 60
Informacja o towar
  • Klasa lepkości SAE: 5W-30
  • ACEA: ACEA C2, ACEA C3
  • Rekomendacje producenta: Renault RN0700, MB 226.52, Renault RN0710, Renault RN17
  • Pojemność [litr]: 5
  • Linia produktów: Evolution
  • Seria: R-Tech ELITE
  • Numer artykułu: 2217610
  • Rodzaj połączenia: Kanister
  • Rodzaj pojazdu: Samochód
  • Wersja silnika: 4-Stroke
  • ELF: Olej silnikowy
  • Nasza cena: 243,93 PLN
  • Stan: nowy
Szczegóły
ELF Olej silnikowy 5W-30, 5l
Numer artykułu: 2217610
243,93 PLN
48,79 PLN za 1 litr
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy
VT540S EIBACH VT540-S Rozszerzenie, błotnik Oś przednia, Oś tylna, Eibach Pro-Spacer, Kołpak
Ocen - 20
Informacja o towar
  • Strona zabudowy: Oś przednia, Oś tylna
  • Długość [mm]: 210
  • Szerokość [mm]: 13
  • informacja uzupełniająca: Eibach Pro-Spacer, Kołpak
  • EIBACH: Rozszerzenie, błotnik
  • Numer artykułu: VT540-S
  • Nasza cena: 160,32 PLN
  • Stan: nowy
Szczegóły
EIBACH Rozszerzenie, błotnik Oś przednia, Oś tylna, Eibach Pro-Spacer, Kołpak
Numer artykułu: VT540-S
160,32 PLN
Cena za zestaw 2 sztuk
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy
NISSAN KE90090042 Olej silnikowy 5W-40, 5l
Ocen - 7
Informacja o towar
  • Klasa lepkości SAE: 5W-40
  • ACEA: ACEA A3 / B4
  • API: API CF, API SN
  • Pojemność [litr]: 5
  • Numer artykułu: KE90090042
  • Zalecenie producenta oleju: Nissan
  • Rodzaj połączenia: Kanister
  • NISSAN: Olej silnikowy
  • Nasza cena: 267,85 PLN
  • Stan: nowy
Szczegóły
NISSAN Olej silnikowy 5W-40, 5l
Numer artykułu: KE90090042
267,85 PLN
53,57 PLN za 1 litr
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy
PEMCO 330 PM0330-5 Olej silnikowy 5W-30, 5l
Ocen - 47
Informacja o towar
  • Klasa lepkości SAE: 5W-30
  • ACEA: ACEA A3 / B4
  • API: API SN, API CH-4
  • Rekomendacje producenta: Renault RN0700, MB 229.5, VW 502 00, VW 505 00, MB 229.3, BMW Longlife-98, VW 503 01, VW 501 01
  • Pojemność [litr]: 5
  • Seria: 330
  • Numer artykułu: PM0330-5
  • Rodzaj połączenia: Kanister
  • Rodzaj pojazdu: Samochód
  • PEMCO: Olej silnikowy
  • Nasza cena: 93,41 PLN
Szczegóły
PEMCO Olej silnikowy 5W-30, 5l
Numer artykułu: PM0330-5
Więcej
93,41 PLN
18,68 PLN za 1 litr
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy
MOBIL Super 3000 Formula V 155856 Olej silnikowy 0W-20, 4l
Ocen - 28
Informacja o towar
  • Klasa lepkości SAE: 0W-20
  • ACEA: ACEA C5
  • API: API SN PLUS
  • Rekomendacje producenta: VW 508 00, VW 509 00, Porsche C20
  • Pojemność [litr]: 4
  • Linia produktów: Super
  • Seria: 3000 Formula V
  • Numer artykułu: 155856
  • Rodzaj połączenia: Kanister
  • Rodzaj pojazdu: Samochód
  • MOBIL: Olej silnikowy
  • Nasza cena: 169,58 PLN
  • Stan: nowy
Szczegóły
MOBIL Olej silnikowy 0W-20, 4l
Numer artykułu: 155856
169,58 PLN
42,40 PLN za 1 litr
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy
MANNOL Longlife 504/507 MN7715-20 Olej silnikowy 5W-30, 20l
Ocen - 71
Informacja o towar
  • Klasa lepkości SAE: 5W-30
  • ACEA: ACEA C3
  • API: API SN
  • Rekomendacje producenta: MB 229.51, BMW Longlife-04, Porsche C30, VW 504 00, VW 507 00
  • Pojemność [litr]: 20
  • Linia produktów: Longlife
  • Seria: 504 / 507
  • Numer artykułu: MN7715-20
  • Rodzaj połączenia: Kanister
  • Rodzaj pojazdu: Samochód
  • MANNOL: Olej silnikowy
  • Nasza cena: 462,65 PLN
Szczegóły
MANNOL Olej silnikowy 5W-30, 20l
Numer artykułu: MN7715-20
Więcej
462,65 PLN
23,13 PLN za 1 litr
Cena zawiera 23% VAT, Darmowa wysyłka
LIQUI MOLY Top Tec 4200 3707 Olej silnikowy 5W-30, 5l
Ocen - 116
Informacja o towar
  • Klasa lepkości SAE: 5W-30
  • ACEA: ACEA C3, ACEA C2
  • API: API SP
  • Rekomendacje producenta: MB 229.31, MB 229.51, MB 229.52, OV0401547-G30, OV0401547-D30, Porsche C30, VW 504 00, VW 507 00, BMW Longlife-04, BMW Longlife-01 FE , VW 505 00, VW 505 01, VW 506 00, VW 506 01
  • Pojemność [litr]: 5
  • Linia produktów: Top Tec
  • Seria: 4200
  • Numer artykułu: 3707
  • Rodzaj połączenia: Kanister
  • Rodzaj pojazdu: Samochód
  • nie dla producentów silników: TDI R5, VAG: V10
  • LIQUI MOLY: Olej silnikowy
  • Nasza cena: 280,12 PLN
  • Stan: nowy
Szczegóły
LIQUI MOLY Olej silnikowy 5W-30, 5l
Numer artykułu: 3707
280,12 PLN
Cena za sztukę
56,02 PLN za 1 litr
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy
MANNOL ENERGY MN7511-10 Olej silnikowy 5W-30, 10l, Olej półsyntetyczny
Ocen - 66
Informacja o towar
  • Klasa lepkości SAE: 5W-30
  • ACEA: ACEA A3 / B4
  • API: API CH-4, API SN
  • Rekomendacje producenta: Ford WSS-M2C913-B, VW 502 00, VW 505 00, MB 229.3, VW 503 01, VW 501 01, MB 229.5, BMW Longlife-98, Renault RN0710, Renault RN0700
  • Pojemność [litr]: 10
  • Olej: Olej półsyntetyczny
  • Linia produktów: ENERGY
  • Numer artykułu: MN7511-10
  • MANNOL: Olej silnikowy
  • Nasza cena: 182,71 PLN
Szczegóły
MANNOL Olej silnikowy 5W-30, 10l, Olej półsyntetyczny
Numer artykułu: MN7511-10
Więcej
182,71 PLN
18,27 PLN za 1 litr
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy
LIQUI MOLY Top Tec 4110 21479 Olej silnikowy 5W-40, 5l
Ocen - 15
Informacja o towar
  • Klasa lepkości SAE: 5W-40
  • ACEA: ACEA C3
  • API: API SN
  • Rekomendacje producenta: BMW Longlife-04, MB 229.31, MB 229.51, MB 229.52, Porsche C40, VW 511 00
  • Pojemność [litr]: 5
  • Linia produktów: Top Tec
  • Seria: 4110
  • Numer artykułu: 21479
  • Rodzaj połączenia: Kanister
  • Typ katalizatora: dla poj. z filtrem sadzy / cząstek stałych
  • Wersja silnika: 4-Stroke
  • Rodzaj pojazdu: Samochód
  • LIQUI MOLY: Olej silnikowy
  • Nasza cena: 232,13 PLN
  • Stan: nowy
Szczegóły
LIQUI MOLY Olej silnikowy 5W-40, 5l
Numer artykułu: 21479
232,13 PLN
46,43 PLN za 1 litr
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy
ELF Evolution 900 SXR 2198388 Olej silnikowy 5W-40, 5l
Ocen - 54
Informacja o towar
  • Klasa lepkości SAE: 5W-40
  • ACEA: ACEA A3 / B4
  • API: API SN, API CF
  • Rekomendacje producenta: MB 229.5, Renault RN0700, Renault RN0710, Porsche A40, VW 502 00, VW 505 00, PSA B71 2296, Chrysler MS-12991, Fiat 9.55535-M2
  • Pojemność [litr]: 5
  • Linia produktów: Evolution
  • Seria: 900 SXR
  • Numer artykułu: 2198388
  • Rodzaj połączenia: Kanister
  • Rodzaj pojazdu: Samochód
  • Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: dla zastosowań przy utrudnionych warunkach eksploatacji
  • ELF: Olej silnikowy
  • Nasza cena: 157,68 PLN
  • Stan: nowy
Szczegóły
ELF Olej silnikowy 5W-40, 5l
Numer artykułu: 2198388
157,68 PLN
31,54 PLN za 1 litr
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy
FANFARO TSE FF6501-5 Olej silnikowy 5W-30, 5l, Olej półsyntetyczny
Ocen - 39
Informacja o towar
  • Klasa lepkości SAE: 5W-30
  • ACEA: ACEA A3 / B4
  • API: API SN, API CH-4
  • Rekomendacje producenta: VW 501 01, VW 502 00, VW 503 01, VW 505 00, MB 229.3, MB 229.5, BMW Longlife-98, Renault RN0700, Renault RN0710, Ford WSS-M2C913-B
  • Pojemność [litr]: 5
  • Olej: Olej półsyntetyczny
  • Linia produktów: TSE
  • Numer artykułu: FF6501-5
  • Rodzaj połączenia: Kanister
  • Rodzaj pojazdu: Samochód
  • FANFARO: Olej silnikowy
  • Nasza cena: 133,81 PLN
  • Stan: nowy
Szczegóły
FANFARO Olej silnikowy 5W-30, 5l, Olej półsyntetyczny
Numer artykułu: FF6501-5
Więcej
133,81 PLN
26,76 PLN za 1 litr
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy
MOBIL Super 3000 X1 Formula FE 151528 Olej silnikowy 5W-30, 4l
Ocen - 76
Informacja o towar
  • Klasa lepkości SAE: 5W-30
  • ACEA: ACEA A5 / B5
  • API: API SN, API CF
  • Rekomendacje producenta: Ford WSS-M2C913-D
  • Pojemność [litr]: 4
  • Linia produktów: Super
  • Seria: 3000 X1 Formula FE
  • Numer artykułu: 151528
  • Rodzaj połączenia: Kanister
  • Rodzaj pojazdu: Samochód
  • MOBIL: Olej silnikowy
  • Nasza cena: 150,36 PLN
  • Stan: nowy
Szczegóły
MOBIL Olej silnikowy 5W-30, 4l
Numer artykułu: 151528
150,36 PLN
37,59 PLN za 1 litr
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy
WALSER Trish 20038 Pokrowce na fotele antracytowy, Skóra owcza, z przodu
Ocen - 3
Informacja o towar
  • Strona zabudowy: z przodu
  • Liczba części [-częściowy]: 1
  • Materiał: Skóra owcza
  • Kolor: antracytowy
  • Rodzaj pojazdu: Samochody osobowe
  • Jednostka ilości: Sztuka
  • Uniwersalny: Tak
  • Seria: Trish
  • WALSER: Pokrowce na fotele
  • Numer artykułu: 20038
  • Nasza cena: 188,73 PLN
Szczegóły
WALSER Pokrowce na fotele antracytowy, Skóra owcza, z przodu
Numer artykułu: 20038
188,73 PLN
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy
LuK 622 3096 33 Zestaw sprzęgła z wysprzęglikiem centralnym, 220[mm]
Ocen - 31
Informacja o towar
  • Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: z wysprzęglikiem centralnym
  • Średnica [mm]: 220
  • dla głębokości koła zamachowego [mm]: 12,7
  • Średnica złączki hydraulicznej [mm]: 13,3
  • LuK: Zestaw sprzęgła
  • Numer artykułu: 622 3096 33
  • Nasza cena: 561,85 PLN
  • Stan: nowy
Szczegóły
LuK Zestaw sprzęgła z wysprzęglikiem centralnym, 220[mm]
Numer artykułu: 622 3096 33
561,85 PLN
Cena zawiera 23% VAT, Darmowa wysyłka

Popularne posty

Zapisz się się do naszych newsletterów

Aby otrzymywać nasze najnowsze wiadomości i porady prosimy o podanie swojego adres e-mail: