• SHOP
  • CLUB
Wypróbuj konto Premium
0
Mój garaż
Dodaj pojazd
0
Artykułów #
0,00 PLN
Twój koszyk jest pusty

Silniki Volvo V70

Spis treści

  1. Silniki Volvo V70: Generacja I (1996-2000)
    1. Silniki benzynowe Volvo V70: Generacja I (1996-2000)
    2. Silniki wysokoprężne Volvo V70: Generacja I (1996-2000)
  2. Silniki Volvo V70: Generacja II (2000-2007)
    1. Silniki benzynowe Volvo V70: Generacja II (2000-2007)
    2. Silniki wysokoprężne Volvo V70: II generacja (2000-2007)
  3. Silniki Volvo V70: III generacja (2007-2016)
    1. Silniki benzynowe Volvo V70: Generacja III (2007-2016)
    2. Silniki wysokoprężne Volvo V70: Generacja III (2007-2016)
  4. Wnioski: Najlepsze silniki Volvo V70 wszystkich generacji

Od momentu wprowadzenia na rynek w 1996 roku, Volvo V70 stało się jednym z najpopularniejszych kombi w segmencie premium, oferując zróżnicowaną gamę silników Volvo V70 w trzech generacjach. Każda generacja przyniosła nowe technologie oraz różne mocne i słabe strony, a szwedzka inżynieria zawsze koncentrowała się na bezpieczeństwie i trwałości.

Silniki Volvo V70: Generacja I (1996-2000)

Silniki Volvo V70: Generacja I (1996-2000)

Pierwsza generacja Volvo V70 była pionierskim okresem dla Volvo w segmencie samochodów kombi klasy premium i charakteryzowała się solidnymi, ale technicznie wciąż konwencjonalnymi silnikami. Przebiegi różniły się znacznie w zależności od typu silnika: podczas gdy wypróbowane i przetestowane 5-cylindrowe silniki benzynowe z łatwością osiągały od 350 000 do 450 000 kilometrów przy odpowiedniej konserwacji, wczesne silniki turbo często wymagały kosztownych napraw turbosprężarki lub mocowań silnika między 200 000 a 250 000 kilometrów. Uszkodzenia silnika spowodowane problemami z układem chłodzenia nie były rzadkością w przypadku zaniedbania konserwacji. Absolutnie najlepszym silnikiem tej generacji był 2.3 T5 o mocy 250 KM, który optymalnie łączył moc, niezawodność i charakterystyczny dźwięk Volvo.

Silniki benzynowe Volvo V70: Generacja I (1996-2000)

Gama silników benzynowych Volvo V70 obejmowała głównie silniki 5-cylindrowe o charakterystycznym brzmieniu. Silnik wolnossący o pojemności 2,4 litra był dostępny z mocą 103 kW (140 KM) jako silnik podstawowy, później dodano warianty o mocy 125 kW (170 KM). Te silniki Volvo V70 były uważane za bardzo niezawodne i trwałe, a typowe problemy występowały tylko z łożyskami silnika po dużym przebiegu. Najmocniejszym silnikiem benzynowym Volvo V70 był 2.3 T5 o mocy 184 kW (250 KM), który oferował większą moc dzięki turbosprężarce, ale był również bardziej podatny na uszkodzenia turbosprężarki i problemy z intercoolerem. Innym popularnym silnikiem był 2,0-litrowy turbo o mocy 160 KM, który oferował dobrą równowagę między osiągami i niezawodnością.

Silniki wysokoprężne Volvo V70: Generacja I (1996-2000)

Silniki wysokoprężne Volvo V70 były początkowo dostępne tylko z silnikiem 2.5 TDI o mocy 103 kW (140 KM), który został opracowany we współpracy z Audi. To Volvo V70 TDI okazało się bardzo ekonomiczne i niezawodne, ale cierpiało na typowe problemy ówczesnej technologii diesla, takie jak głośne odgłosy pracy i powolne przyspieszanie. Silnik spełniał już normę Euro 3 i oferował doskonałe połączenie oszczędności paliwa i trwałości, ale ze względu na swoje pochodzenie nie był tak charakterystyczny jak silniki benzynowe Volvo.

Silnik Volvo V70 Moc wyjściowa Zużycie paliwa Typowe niedociągnięcia Ocena
Silnik wolnossący 2.4 140-170 KM 8,5-9,2 l/100 km Mocowania silnika po dużym przebiegu Bardzo dobre
2.0 Turbo 160 KM 8,8-9,4 l/100km Turbosprężarka, intercooler Dobry
2,3 T5 250 KM 9,8-10,5 l/100km Turbosprężarka, układ chłodzenia Dobry
2,5 TDI 140 KM 6,8-7,2 l/100km Głośne, powolne przyspieszanie Dobry

Silniki Volvo V70: Generacja II (2000-2007)

Silniki Volvo V70: Generacja II (2000-2007)

Druga generacja Volvo V70 oznaczała znaczący skok technologiczny i jest uważana za najbardziej wszechstronną ze wszystkich trzech generacji. Przy odpowiedniej konserwacji większość silników tej generacji z łatwością osiąga przebieg od 300 000 do 400 000 kilometrów, przy czym 2,4-litrowe silniki wolnossące o mocy 140-170 KM są uważane za szczególnie trwałe. Poważne awarie silników stały się rzadkością, a jedynie potężne silniki benzynowe T5 nadal wykazują słabości turbosprężarki i układów elektronicznych. Absolutnym hitem był model 2.5 T o mocy 210 KM - techniczne arcydzieło o zrównoważonych osiągach i wysokiej niezawodności. Nowoczesna technologia diesla została również wprowadzona po raz pierwszy w silniku 2.4 D5 z 2001 roku.

Silniki benzynowe Volvo V70: Generacja II (2000-2007)

Gama silników benzynowych Volvo V70 rozpoczęła się od sprawdzonego wolnossącego silnika o pojemności 2,4 litra (140/170 KM), który nadal służył jako podstawa. Nowością były silniki 2.5 T o mocy 154 kW (210 KM) i 2.3 T5 o mocy 184-191 kW (250-260 KM). Te silniki Volvo V70 otrzymały bardziej nowoczesne sterowanie silnikiem i ulepszoną technologię turbosprężarki. Volvo V70 2.5 T stało się najbardziej niezawodnym silnikiem turbo tej generacji, z jedynie sporadycznymi problemami z cewką zapłonową i przepływomierzem powietrza. Dla kierowców o sportowym zacięciu dostępne było Volvo V70 R z silnikiem 2.5 T5 i mocą 300 KM, ale ze względu na swoją złożoność i system napędu na wszystkie koła często miał problemy ze sprzęgłem Haldex i turbosprężarką.

Silniki wysokoprężne Volvo V70: II generacja (2000-2007)

Volvo V70 2.4 D (130 KM) zostało uzupełnione w 2001 r. o znacznie mocniejszy silnik 2.4 D5 o mocy 120 kW (163 KM). Warianty o mocy 136 kW (185 KM) zostały dodane później. Wszystkie diesle Volvo V70 miały nowoczesny wtrysk common-rail i filtry cząstek stałych. Volvo V70 2.4 D5 o mocy 120 kW (163 KM) okazało się najbardziej niezawodnym i wydajnym silnikiem tej generacji, z testowym zużyciem paliwa wynoszącym zaledwie 6,2-6,8 litra na 100 km i wysoką niezawodnością - idealnym dla kierowców często jeżdżących z przyczepą. Mocniejsze warianty D5 były czasami podatne na problemy z pompą wysokiego ciśnienia i turbosprężarką.

Silnik Volvo V70 Moc wyjściowa Zużycie paliwa Typowe niedociągnięcia Ocena
Silnik wolnossący 2.4 140-170 KM 8,2-8,9 l/100 km Bardzo solidny, trwały Bardzo dobry
2,5 T 210 KM 9,1-9,7 l/100km Cewka zapłonowa, przepływomierz powietrza Dobry
2,3/2,5 T5 250-300 KM 9,8-11,2 l/100km Turbosprężarka, sprzęgło Haldex (model R) Średnia
2,4 D 130 KM 6,5-7,0 l/100km Niezbyt powszechne Dobry
2,4 D5 163-185 KM 6,2-7,1 l/100km Pompa wysokociśnieniowa, turbosprężarka (185 KM) Bardzo dobry

Silniki Volvo V70: III generacja (2007-2016)

Silniki Volvo V70: III generacja (2007-2016)

Trzecia generacja Volvo V70 reprezentowała szczyt szwedzkiej inżynierii przed przejęciem przez Chiny i jest uważana za najnowocześniejszą i najbardziej zaawansowaną technicznie ze wszystkich trzech generacji. Przy odpowiedniej konserwacji większość silników tej generacji z łatwością osiąga przebieg od 250 000 do 350 000 kilometrów, przy czym 2,0-litrowy diesel o mocy 136 KM jest uważany za szczególnie trwały i ekonomiczny. Poważne awarie silnika stały się bardzo rzadkie, a tylko potężne silniki benzynowe T6 okazjonalnie wykazywały słabości pompy wysokociśnieniowej układu wtrysku bezpośredniego. Absolutnym hitem był 2.4 D5 o mocy 205 KM - techniczne arcydzieło z pięcioma cylindrami, które oferowało zarówno moc, jak i wydajność. Po raz pierwszy wprowadzono również nowoczesną technologię turbodoładowania benzyny z bezpośrednim wtryskiem paliwa.

Silniki benzynowe Volvo V70: Generacja III (2007-2016)

Gama silników benzynowych Volvo V70 została całkowicie zmieniona i obejmowała teraz nowoczesne silniki turbo z bezpośrednim wtryskiem paliwa. Podstawowym silnikiem był 1.6 T4 o mocy 132 kW (180 KM), a następnie 2.0 T o mocy 149 kW (203 KM) i 2.5 T5 o mocy 169 kW (230 KM). Te silniki Volvo V70 były wyposażone w najnowocześniejszy wtrysk bezpośredni i zmienne sterowanie zaworami. Volvo V70 2.0 T stało się najbardziej zrównoważonym silnikiem tej generacji, o dobrych osiągach i akceptowalnej niezawodności. Dla kierowców o sportowym zacięciu dostępne było Volvo V70 T6 z 3,0-litrowym silnikiem turbo o mocy 224 kW (304 KM), ale ze względu na złożoność i bezpośredni wtrysk, często pojawiały się w nim problemy z pompą wysokiego ciśnienia i koksowaniem zaworów dolotowych.

Silniki wysokoprężne Volvo V70: Generacja III (2007-2016)

Volvo V70 2.0 D3 (136 KM) stanowiło podstawę gamy silników wysokoprężnych, uzupełnioną o 2.0 D4 o mocy 120-133 kW (163-181 KM) i charakterystyczny 2.4 D5 o mocy 151-158 kW (205-215 KM). Wszystkie diesle Volvo V70 miały nowoczesny wtrysk common-rail z katalizatorem SCR i filtrem cząstek stałych. Volvo V70 2.0 D3 o mocy 100 kW (136 KM) okazało się najbardziej niezawodnym i wydajnym silnikiem tej generacji, z testowym zużyciem paliwa wynoszącym zaledwie 4,9-5,4 litra na 100 km i wysoką niezawodnością. 2.4 D5 pozostał najbardziej charakterystycznym silnikiem z jego 5-cylindrowym brzmieniem, ale od czasu do czasu był podatny na problemy z recyrkulacją spalin i turbosprężarką.

Silnik Volvo V70 Moc wyjściowa Zużycie paliwa Typowe niedociągnięcia Ocena
1,6 T4 180 KM 7,2-7,8 l/100 km Wtrysk bezpośredni, koksowanie zaworów Dobry
2,0 T 203 KM 7,8-8,4 l/100km Wyważony, mało problemów Bardzo dobry
2,5 T5 230 KM 8,4-9,0 l/100km Wtrysk bezpośredni, pompa wysokociśnieniowa Dobry
3,0 T6 304 KM 9,2-10,1 l/100km Pompa wysokociśnieniowa, koksowanie zaworów Średnia
2,0 D3 136 KM 4,9-5,4 l/100km Bardzo wytrzymały i ekonomiczny Bardzo dobry
2,0 D4 163-181 KM 5,1-5,7 l/100km Sporadyczne turbodoładowanie Dobry
2,4 D5 205-215 KM 5,4-6,1 l/100km Zawór EGR, turbosprężarka Dobry

Wnioski: Najlepsze silniki Volvo V70 wszystkich generacji

Rozwój silników Volvo V70 wyraźnie pokazuje szwedzkie umiejętności inżynieryjne na przestrzeni dwóch dekad. Podczas gdy silniki wysokoprężne Volvo V70 pozostały niezawodne i ekonomiczne we wszystkich generacjach, silniki benzynowe również rozwijały się w coraz bardziej wyrafinowane i wydajne napędy. Charakterystyczne 5-cylindrowe silniki ukształtowały niepowtarzalne wrażenia z jazdy Volvo we wszystkich generacjach.

  • Najlepszy silnik benzynowy Volvo V70:

Volvo V70 2.0 T (203 KM, III generacja) łączy nowoczesny bezpośredni wtrysk turbo z wysoką wydajnością i doskonałą niezawodnością ze sportowymi osiągami.

  • Najlepszy silnik wysokoprężny Volvo V70:

Volvo V70 2.0 D3 (136 KM, III generacja) oferuje najlepsze połączenie niezawodności, oszczędności i codziennej użyteczności przy zużyciu paliwa poniżej 5,5 litra na 100 km.

  • Najbardziej charakterystyczny silnik Volvo V70:

Volvo V70 2.4 D5 (163-215 KM, generacja II i III) z niepowtarzalnym 5-cylindrowym dźwiękiem i typową dla Volvo kulturą pracy pozostaje najbardziej emocjonalnym silnikiem wszystkich generacji.

W zakresie konserwacji i części zamiennych do wszystkich generacji Volvo V70, AUTODOC oferuje szeroką gamę oryginalnych i wysokiej jakości części zamiennych z szybką dostawą.

AUTODOC Bestsellery: cześci w korzystnej cenie

RIDEX 106B0002 Żarówka, reflektor dalekosiężny H7 12V 55W PX26d, 4000K, Halogen, transparentny
Ocen - 39
Informacja o towar
  • Rodzaj lampy: H7
  • Projekt lampy: Halogen
  • Moc znamionowa [W]: 55
  • Napięcie [V]: 12
  • Kolor żarówki: transparentny
  • Temperatura koloru [K]: 4000
  • Natężenie światła [lm]: 1500
  • Żarówka z cokołem: PX26d
  • RIDEX: Żarówka, reflektor dalekosiężny
  • Numer artykułu: 106B0002
  • Stan: nowy
Szczegóły
RIDEX Żarówka, reflektor dalekosiężny H7 12V 55W PX26d, 4000K, Halogen, transparentny
Numer artykułu: 106B0002
10,67 PLN
Cena za sztukę
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy
MANNOL ENERGY MN7511-20 Olej silnikowy 5W-30, 20l, Olej półsyntetyczny
Ocen - 51
Informacja o towar
  • Pojemność [litr]: 20
  • Rekomendacje producenta: BMW Longlife-98, MB 229.5, Ford WSS-M2C913-B, VW 502 00, VW 505 00, MB 229.3, VW 501 01, VW 503 01, Renault RN0710, Renault RN0700
  • Specyfikacja: ACEA A3 / B4, API CH-4, API SN
  • Linia produktów: ENERGY
  • Klasa lepkości SAE: 5W-30
  • Olej: Olej półsyntetyczny
  • MANNOL: Olej silnikowy
  • Numer artykułu: MN7511-20
  • Nasza cena: 371,52 PLN
Szczegóły
MANNOL Olej silnikowy 5W-30, 20l, Olej półsyntetyczny
Numer artykułu: MN7511-20
Więcej
371,52 PLN
18,58 PLN za 1 litr
Cena zawiera 23% VAT, Darmowa wysyłka
NISSAN KE90090042 Olej silnikowy 5W-40, 5l
Ocen - 7
Informacja o towar
  • Pojemność [litr]: 5
  • Zalecenie producenta oleju: Nissan
  • Specyfikacja: API CF, API SN, ACEA A3 / B4
  • Klasa lepkości SAE: 5W-40
  • Rodzaj połączenia: Kanister
  • NISSAN: Olej silnikowy
  • Numer artykułu: KE90090042
  • Nasza cena: 268,59 PLN
  • Stan: nowy
Szczegóły
NISSAN Olej silnikowy 5W-40, 5l
Numer artykułu: KE90090042
268,59 PLN
53,72 PLN za 1 litr
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy
SHELL Helix Ultra A5/B5 550046685 Olej silnikowy 0W-30, 4l
Ocen - 7
Informacja o towar
  • Pojemność [litr]: 4
  • Zalecenie producenta oleju: Ford, Volvo
  • Specyfikacja: API SL, ACEA A5 / B5
  • Linia produktów: Helix
  • Klasa lepkości SAE: 0W-30
  • Seria: Ultra A5 / B5
  • Rodzaj połączenia: Kanister
  • Rodzaj pojazdu: Samochód
  • SHELL: Olej silnikowy
  • Numer artykułu: 550046685
  • Nasza cena: 196,07 PLN
  • Stan: nowy
Szczegóły
SHELL Olej silnikowy 0W-30, 4l
Numer artykułu: 550046685
196,07 PLN
49,02 PLN za 1 litr
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy
37725533 PHILIPS Xenon WhiteVision gen2 85415WHV2C1 Żarówka xenon
Ocen - 18
Informacja o towar
  • Rodzaj lampy: D1S
  • Napięcie [V]: 85
  • Moc znamionowa [W]: 35
  • Żarówka z cokołem: Pk32d-2
  • Rodzaj połączenia: Pudełko
  • Linia produktów: Xenon WhiteVision gen2
  • Temperatura koloru [K]: 5000
  • Projekt lampy: ksenon
  • XenonLight: 1
  • PHILIPS: Żarówka xenon
  • Numer artykułu: 85415WHV2C1
  • Nasza cena: 338,41 PLN
  • Stan: nowy
Szczegóły
PHILIPS Żarówka xenon
Numer artykułu: 85415WHV2C1
338,41 PLN
Cena za sztukę
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy
MANNOL Longlife 504/507 MN7715-20 Olej silnikowy 5W-30, 20l
Ocen - 71
Informacja o towar
  • Pojemność [litr]: 20
  • Rekomendacje producenta: MB 229.51, BMW Longlife-04, Porsche C30, VW 504 00, VW 507 00
  • Specyfikacja: API SN, ACEA C3
  • Linia produktów: Longlife
  • Klasa lepkości SAE: 5W-30
  • Seria: 504 / 507
  • Rodzaj połączenia: Kanister
  • Rodzaj pojazdu: Samochód
  • MANNOL: Olej silnikowy
  • Numer artykułu: MN7715-20
  • Nasza cena: 463,92 PLN
Szczegóły
MANNOL Olej silnikowy 5W-30, 20l
Numer artykułu: MN7715-20
Więcej
463,92 PLN
23,20 PLN za 1 litr
Cena zawiera 23% VAT, Darmowa wysyłka
LIQUI MOLY Top Tec 4200 3707 Olej silnikowy 5W-30, 5l
Ocen - 109
Informacja o towar
  • Pojemność [litr]: 5
  • Rekomendacje producenta: MB 229.31, MB 229.51, MB 229.52, OV0401547-G30, OV0401547-D30, Porsche C30, VW 504 00, VW 507 00, BMW Longlife-04, BMW Longlife-01 FE , VW 505 00, VW 505 01, VW 506 00, VW 506 01
  • Specyfikacja: ACEA C3, API SP, ACEA C2
  • Linia produktów: Top Tec
  • Klasa lepkości SAE: 5W-30
  • Seria: 4200
  • Rodzaj połączenia: Kanister
  • Rodzaj pojazdu: Samochód
  • nie dla producentów silników: TDI R5, VAG: V10
  • LIQUI MOLY: Olej silnikowy
  • Numer artykułu: 3707
  • Nasza cena: 280,89 PLN
  • Stan: nowy
Szczegóły
LIQUI MOLY Olej silnikowy 5W-30, 5l
Numer artykułu: 3707
280,89 PLN
Cena za sztukę
56,18 PLN za 1 litr
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy
VT540L EIBACH VT540-L Rozszerzenie, błotnik Oś przednia, Oś tylna, Kołpak
Ocen - 36
Informacja o towar
  • Strona zabudowy: Oś przednia, Oś tylna
  • Długość [mm]: 210
  • Szerokość [mm]: 20
  • informacja uzupełniająca: Kołpak
  • EIBACH: Rozszerzenie, błotnik
  • Numer artykułu: VT540-L
  • Nasza cena: 158,49 PLN
  • Stan: nowy
Szczegóły
EIBACH Rozszerzenie, błotnik Oś przednia, Oś tylna, Kołpak
Numer artykułu: VT540-L
158,49 PLN
Cena za zestaw 2 sztuk
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy
ELF Evolution 900 SXR 2198388 Olej silnikowy 5W-40, 5l
Ocen - 53
Informacja o towar
  • Pojemność [litr]: 5
  • Rekomendacje producenta: MB 229.5, Renault RN0700, Renault RN0710, Porsche A40, VW 502 00, VW 505 00, PSA B71 2296, Chrysler MS-12991, Fiat 9.55535-M2
  • Specyfikacja: API SN, API CF, ACEA A3 / B4
  • Linia produktów: Evolution
  • Klasa lepkości SAE: 5W-40
  • Seria: 900 SXR
  • Rodzaj połączenia: Kanister
  • Rodzaj pojazdu: Samochód
  • Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: dla zastosowań przy utrudnionych warunkach eksploatacji
  • ELF: Olej silnikowy
  • Numer artykułu: 2198388
  • Nasza cena: 158,11 PLN
  • Stan: nowy
Szczegóły
ELF Olej silnikowy 5W-40, 5l
Numer artykułu: 2198388
158,11 PLN
31,62 PLN za 1 litr
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy
RAVENOL VST 1111136-005-01-999 Olej silnikowy 5W-40, 5l
Ocen - 26
Informacja o towar
  • Pojemność [litr]: 5
  • Rekomendacje producenta: BMW Longlife-01, MB 229.5, MB 226.5, MB 229.3, Renault RN0700, Renault RN0710, VW 502 00, VW 505 00, Chrysler MS-10725, Chrysler MS-10850, Chrysler MS-12991, Chrysler MS-10896, Fiat 9.55535-Z2, GM LL-B-025, Porsche A40, PSA B71 2296
  • Specyfikacja: ACEA A3 / B4, API SN PLUS, API SP
  • Linia produktów: VST
  • Klasa lepkości SAE: 5W-40
  • Rodzaj połączenia: Kanister
  • Rodzaj pojazdu: Samochód
  • RAVENOL: Olej silnikowy
  • Numer artykułu: 1111136-005-01-999
  • Nasza cena: 330,78 PLN
  • Stan: nowy
Szczegóły
RAVENOL Olej silnikowy 5W-40, 5l
Numer artykułu: 1111136-005-01-999
330,78 PLN
66,16 PLN za 1 litr
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy
WALSER Trish 20038 Pokrowce na fotele antracytowy, Skóra owcza, z przodu
Ocen - 3
Informacja o towar
  • Strona zabudowy: z przodu
  • Liczba części [-częściowy]: 1
  • Materiał: Skóra owcza
  • Kolor: antracytowy
  • Rodzaj pojazdu: Samochody osobowe
  • Jednostka ilości: Sztuka
  • Uniwersalny: Tak
  • Seria: Trish
  • WALSER: Pokrowce na fotele
  • Numer artykułu: 20038
  • Nasza cena: 189,25 PLN
Szczegóły
WALSER Pokrowce na fotele antracytowy, Skóra owcza, z przodu
Numer artykułu: 20038
189,25 PLN
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy
MOTUL 300V COMPETITION ESTER Core Techn. 110818 Olej silnikowy 5W-40, 5l
Ocen - 15
Informacja o towar
  • Pojemność [litr]: 5
  • Zalecenie producenta oleju: Above standards
  • Linia produktów: 300V COMPETITION
  • Klasa lepkości SAE: 5W-40
  • Seria: ESTER Core Techn.
  • Rodzaj połączenia: Kontener metalowy
  • Wersja silnika: 4-Stroke
  • Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: dla zastosowań przy utrudnionych warunkach eksploatacji
  • Rodzaj pojazdu: Samochód
  • MOTUL: Olej silnikowy
  • Numer artykułu: 110818
  • Nasza cena: 422,34 PLN
  • Stan: nowy
Szczegóły
MOTUL Olej silnikowy 5W-40, 5l
Numer artykułu: 110818
422,34 PLN
84,47 PLN za 1 litr
Cena zawiera 23% VAT, Darmowa wysyłka
SHELL Helix Ultra Prof AF 550046650 Olej silnikowy 5W-30, 4l
Ocen - 14
Informacja o towar
  • Pojemność [litr]: 4
  • Rekomendacje producenta: STJLR.03.5003, Ford WSS-M2C913-C, Ford WSS-M2C913-D, VW 530 36
  • Specyfikacja: API SL, ACEA A5 / B5
  • Linia produktów: Helix
  • Klasa lepkości SAE: 5W-30
  • Seria: Ultra Prof AF
  • Rodzaj połączenia: Kanister
  • Rodzaj pojazdu: Samochód
  • SHELL: Olej silnikowy
  • Numer artykułu: 550046650
  • Nasza cena: 166,85 PLN
  • Stan: nowy
Szczegóły
SHELL Olej silnikowy 5W-30, 4l
Numer artykułu: 550046650
166,85 PLN
41,71 PLN za 1 litr
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy
LIQUI MOLY Special Tec LL 1193 Olej silnikowy 5W-30, 5l, Olej syntetyczny
Ocen - 47
Informacja o towar
  • Pojemność [litr]: 5
  • Rekomendacje producenta: BMW Longlife-01, MB 229.5, VW 502 00, GM LL-A-025, GM LL-B-025, VW 505 00
  • Specyfikacja: ACEA A3 / B3, API SL, ACEA A3 / B4, API CF
  • Linia produktów: Special Tec
  • Klasa lepkości SAE: 5W-30
  • Seria: LL
  • Olej: Olej syntetyczny
  • Rodzaj połączenia: Kanister
  • Rodzaj pojazdu: Samochód
  • LIQUI MOLY: Olej silnikowy
  • Numer artykułu: 1193
  • Nasza cena: 235,02 PLN
  • Stan: nowy
Szczegóły
LIQUI MOLY Olej silnikowy 5W-30, 5l, Olej syntetyczny
Numer artykułu: 1193
235,02 PLN
47,00 PLN za 1 litr
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy
MOBIL Super 2000 X1 150865 Olej silnikowy 10W-40, 4l, Olej półsyntetyczny
Ocen - 32
Informacja o towar
  • Pojemność [litr]: 4
  • Rekomendacje producenta: MB 229.1, VW 501 01, VW 505 00
  • Specyfikacja: ACEA A3 / B3, API SL, API CF
  • Linia produktów: Super
  • Klasa lepkości SAE: 10W-40
  • Seria: 2000 X1
  • Olej: Olej półsyntetyczny
  • Rodzaj połączenia: Kanister
  • Specyfikacja wg API: CF, SL
  • MOBIL: Olej silnikowy
  • Numer artykułu: 150865
  • Nasza cena: 110,55 PLN
  • Stan: nowy
Szczegóły
MOBIL Olej silnikowy 10W-40, 4l, Olej półsyntetyczny
Numer artykułu: 150865
110,55 PLN
27,64 PLN za 1 litr
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy

Popularne posty

Zapisz się się do naszych newsletterów

Aby otrzymywać nasze najnowsze wiadomości i porady prosimy o podanie swojego adres e-mail: