• SHOP
  • CLUB
Wypróbuj konto Premium
0
Mój garaż
Dodaj pojazd
0
Artykułów #
0,00 PLN
Twój koszyk jest pusty

Silniki Suzuki Swift

Spis treści

  1. Silniki Suzuki Swift: Historyczne generacje I-II (1983-2004)
    1. Silniki benzynowe Suzuki Swift: Historyczne generacje I-II (1983-2004)
    2. Silniki wysokoprężne Suzuki Swift: Historyczne generacje I-II (1983-2004)
  2. Silniki Suzuki Swift: Generacja III (2005-2017)
    1. Silniki benzynowe Suzuki Swift: Generacja III (2005-2017)
    2. Silniki wysokoprężne Suzuki Swift: Generacja III (2005-2017)
  3. Silniki Suzuki Swift: IV generacja (2017-dziś)
    1. Silniki benzynowe Suzuki Swift: IV generacja (2017-dziś)
    2. Napędy hybrydowe Suzuki Swift: IV generacja (2017-dziś)
    3. Silniki wysokoprężne Suzuki Swift: IV generacja (2017-obecnie)
  4. Wnioski: Najlepsze silniki Suzuki Swift wszystkich generacji

Suzuki Swift stał się jednym z najbardziej udanych małych samochodów od czasu jego wprowadzenia na rynek w 1983 roku, oferując zróżnicowaną gamę silników w czterech generacjach. Każda generacja przyniosła nowe technologie oraz różne mocne i słabe strony, z ewolucją technologiczną od prostych silników wolnossących po nowoczesne hybrydowe układy napędowe.

Silniki Suzuki Swift: Historyczne generacje I-II (1983-2004)

Silniki Suzuki Swift: Historyczne generacje I-II (1983-2004)

Pierwsze dwie generacje Suzuki Swift kształtowały segment małych samochodów przez ponad dwie dekady i charakteryzowały się prostymi, ale solidnymi silnikami. Przebiegi różniły się znacznie w zależności od konserwacji: podczas gdy sprawdzone silniki wolnossące o pojemności 1,3 litra z łatwością osiągały od 300 000 do 350 000 kilometrów przy odpowiedniej pielęgnacji, mniejsze jednostki o pojemności 1,0 litra często wymagały poważnych napraw między 200 000 a 250 000 kilometrów. Pierwsza generacja (1983-1989) była nadal bardzo spartańsko wyposażona, podczas gdy druga generacja (1989-2004) miała już bardziej nowoczesną technologię wtrysku. Absolutnie najlepszym silnikiem tej epoki był 1.3 GTI o mocy 100 KM z drugiej generacji, który łączył sportowe osiągi z akceptowalną niezawodnością. Te historyczne silniki Suzuki Swift były uważane za łatwe w utrzymaniu i niedrogie w eksploatacji.

Silniki benzynowe Suzuki Swift: Historyczne generacje I-II (1983-2004)

Gama silników benzynowych Suzuki Swift obejmowała głównie silniki wolnossące z gaźnikiem lub wczesną technologią wtrysku. Najmniejszym silnikiem był trzycylindrowy silnik o pojemności 1,0 litra i mocy 50 KM, który był używany głównie w pierwszej generacji. Bardziej popularny był czterocylindrowy silnik o pojemności 1,3 litra i mocy 68-75 KM, który okazał się najbardziej niezawodnym silnikiem historycznych generacji. Te silniki Suzuki Swift cierpiały głównie na problemy związane z wiekiem, takie jak oblodzenie gaźnika, nieszczelne uszczelki i problemy z rdzą na wydechu. Najmocniejszym historycznym Suzuki Swift był 1.3 GTI o mocy 100 KM (1989-1996), który imponował sportowym tuningiem i charakterystycznym dźwiękiem, ale był bardziej podatny na zużycie.

Silniki wysokoprężne Suzuki Swift: Historyczne generacje I-II (1983-2004)

Silniki wysokoprężne były rzadkością w historycznych generacjach Suzuki Swift. Dopiero w drugiej generacji pojawił się sporadycznie 1,5-litrowy silnik wysokoprężny o mocy 50 KM, który był oferowany głównie w Europie. Ten Suzuki Swift z silnikiem wysokoprężnym był niezwykle ekonomiczny (4,2-4,8 l/100 km), ale także bardzo głośny i powolny. Niezawodność była przeciętna, z typowymi problemami z pompą wtryskową i rozrusznikiem w niskich temperaturach.

Silnik Suzuki Swift Moc wyjściowa Zużycie paliwa Typowe niedociągnięcia Ocena
Trzycylindrowy silnik 1.0 50 KM 6,5-7,2 l/100 km Niskie osiągi, wibracje Średnia
1.3 czterocylindrowy 68-75 KM 6,8-7,5 l/100km Problemy z gaźnikiem, rdza Dobry
1.3 GTI 100 KM 7,8-8,5 l/100km Zużycie przy sportowym użytkowaniu Dobry
1.5 Diesel 50 KM 4,2-4,8 l/100km Głośna, ospała pompa wtryskowa Średnia

Silniki Suzuki Swift: Generacja III (2005-2017)

Silniki Suzuki Swift: Generacja III (2005-2017)

Trzecia generacja Suzuki Swift oznaczała znaczący impuls modernizacyjny i jest uważana za najbardziej zrównoważoną ze wszystkich generacji. Przy odpowiedniej konserwacji większość silników tej generacji z łatwością osiąga przebieg od 250 000 do 300 000 kilometrów, przy czym silniki benzynowe o pojemności 1,3 litra są uważane za szczególnie trwałe. Poważne uszkodzenia silnika są rzadkie, a jedynie łańcuch rozrządu silnika o pojemności 1,6 litra czasami wykazuje słabości po 150 000 kilometrów. Absolutną atrakcją był silnik 1.6 VVT o mocy 125 KM w modelu Swift Sport - techniczne arcydzieło ze zmiennymi fazami rozrządu, które oferowało zarówno moc, jak i wydajność. Ta generacja wprowadziła również nowoczesne technologie bezpieczeństwa i ulepszone środki ochrony przed rdzą, co znacznie wydłużyło żywotność.

Silniki benzynowe Suzuki Swift: Generacja III (2005-2017)

Gama silników benzynowych Suzuki Swift rozpoczęła się od wypróbowanego i przetestowanego 1.3 VVT (92 KM), który okazał się najbardziej niezawodnym silnikiem tej generacji. Ponadto od 2010 roku dostępny był mniejszy silnik 1.2 VVT o mocy 94 KM, który otrzymał nowoczesną technologię dwustrumieniową. Te mniejsze silniki Suzuki Swift okazały się bardzo ekonomiczne i niezawodne, z jedynie sporadycznymi problemami z cewką zapłonową po dużych przebiegach. Dla kierowców o sportowym zacięciu dostępny był Suzuki Swift 1.6 VVT o mocy 125 KM w modelu Swift Sport, ale okazał się on najbardziej problematycznym silnikiem tej generacji - częste doniesienia o problemach z łańcuchem rozrządu i zwiększonym zużyciu oleju podczas sportowej jazdy nadszarpnęły jego dobrą reputację.

Silniki wysokoprężne Suzuki Swift: Generacja III (2005-2017)

Suzuki Swift 1.3 DDiS był jedynym oferowanym silnikiem wysokoprężnym i pochodził ze współpracy z Fiatem. Dzięki mocy 75 KM oferował dobrą równowagę między osiągami a zużyciem paliwa (4,1-4,6 l/100 km). Ten Suzuki Swift Diesel okazał się solidny i trwały, z okazjonalnymi problemami z turbosprężarką po 200 000 kilometrów i typowymi problemami z dieslem na krótkich trasach. Regeneracja filtra cząstek stałych działała niezawodnie, ale wymagała regularnej jazdy autostradowej.

Silnik Suzuki Swift Moc wyjściowa Zużycie paliwa Typowe niedociągnięcia Ocena
1.2 VVT Dualjet 94 KM 4,8-5,4 l/100 km Sporadyczne cewki zapłonowe Bardzo dobry
1.3 VVT 92 KM 5,2-5,8 l/100km Bardzo wytrzymały Bardzo dobry
1.6 VVT Sport 125 KM 6,4-7,1 l/100km Łańcuch rozrządu, zużycie oleju Umiarkowane
1.3 DDiS 75 KM 4,1-4,6 l/100km Turbosprężarka, filtr cząstek stałych Dobry

Silniki Suzuki Swift: IV generacja (2017-dziś)

Silniki Suzuki Swift: IV generacja (2017-dziś)

Obecna generacja Suzuki Swift stawia na nowoczesną wydajność i reprezentuje wizję Suzuki dotyczącą przyszłości małych samochodów. Wszystkie silniki benzynowe wyposażone są w technologię dwustrumieniową z bezpośrednim wtryskiem paliwa, a warianty hybrydowe oferują dodatkowe wsparcie elektryczne. Ponieważ generacja ta jest dostępna na rynku dopiero od 2017 roku, nie ma jeszcze długoterminowych doświadczeń, ale wstępne doświadczenia pokazują obiecujące podejście. Najwyższej klasy silnikiem jest 1.4 Boosterjet o mocy 140 KM w Swift Sport, który łączy sportowe osiągi z akceptowalną wydajnością. Technologia mild hybrid obiecuje żywotność ponad 300 000 kilometrów, ponieważ wsparcie elektryczne odciąża silnik spalinowy.

Silniki benzynowe Suzuki Swift: IV generacja (2017-dziś)

Podstawą gamy silników Suzuki Swift jest jednostka 1.2 Dualjet o mocy 90 KM, która okazuje się wyjątkowo oszczędna i niezawodna. Ten silnik Suzuki Swift jest wyposażony w nowoczesny wtrysk bezpośredni i staje się najlepszym silnikiem tej generacji - oferuje płynne dostarczanie mocy i jak dotąd był wolny od większych problemów produkcyjnych. Suzuki Swift 1.4 Boosterjet o mocy 140 KM jest dostępny dla sportowych wymagań, ale wykazuje wczesne oznaki problemów z turbosprężarką i zwiększonym zużyciem oleju.

Napędy hybrydowe Suzuki Swift: IV generacja (2017-dziś)

Warianty Suzuki Swift Hybrid oferują moc 83 KM (1.2 Hybrid) i 115 KM (1.2 Strong Hybrid) ze wspomaganiem elektrycznym. Te silniki Suzuki Swift łączą wydajność z niską emisją spalin, ale są skomplikowane technicznie i czasami wykazują problemy z chłodzeniem akumulatora w wysokich temperaturach.

Silniki wysokoprężne Suzuki Swift: IV generacja (2017-obecnie)

Silniki wysokoprężne zostały całkowicie porzucone w obecnej generacji, ponieważ Suzuki całkowicie polega na technologii benzynowej i hybrydowej.

Silnik Suzuki Swift Moc wyjściowa Zużycie paliwa Typowe niedociągnięcia Ocena
1.2 Dualjet 90 KM 4,9-5,3 l/100 km Jak dotąd brak problemów seryjnych Bardzo dobry
1.4 Boosterjet 140 KM 5,8-6,4 l/100km Turbosprężarka, zużycie oleju Umiarkowane
1.2 Hybrid 83 KM 4,1-4,5 l/100km Chłodzenie akumulatora Dobre
1.2 Strong Hybrid 115 KM 3,9-4,3 l/100km Złożony, ale wydajny Dobry

Wnioski: Najlepsze silniki Suzuki Swift wszystkich generacji

Rozwój silników Suzuki Swift wyraźnie pokazuje, że Suzuki koncentruje się na niezawodności i wydajności. Podczas gdy historyczne silniki Suzuki Swift imponowały swoją prostotą, nowoczesne jednostki oferują znacznie większą moc przy niższym zużyciu paliwa. Technologia hybrydowa czwartej generacji stanowi obiecującą alternatywę dla świadomych ekologicznie kierowców, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.

  • Najlepszy silnik benzynowy Suzuki Swift:

Suzuki Swift 1.2 Dualjet (90 KM, IV generacja) łączy nowoczesny bezpośredni wtrysk paliwa z wysoką wydajnością i dotychczasową doskonałą niezawodnością.

  • Najlepszy silnik wysokoprężny Suzuki Swift:

Suzuki Swift 1.3 DDiS (75 KM, III generacja) oferuje najlepsze połączenie niezawodności, oszczędności i codziennej użyteczności spośród wszystkich oferowanych dotąd wariantów z silnikiem wysokoprężnym.

  • Najlepszy silnik hybrydowy Suzuki Swift:

Suzuki Swift 1.2 Strong Hybrid (115 KM, IV generacja) o wysokiej wydajności i niskim zużyciu paliwa poniżej 4,5 litra na 100 kilometrów.

W zakresie konserwacji i części zamiennych do wszystkich generacji Suzuki Swift, AUTODOC oferuje szeroką gamę oryginalnych i wysokiej jakości części zamiennych z szybką dostawą.

AUTODOC Bestsellery: cześci w korzystnej cenie

MANNOL ENERGY MN7511-20 Olej silnikowy 5W-30, 20l, Olej półsyntetyczny
Ocen - 52
Informacja o towar
  • Klasa lepkości SAE: 5W-30
  • ACEA: ACEA A3 / B4
  • API: API CH-4, API SN
  • Rekomendacje producenta: BMW Longlife-98, MB 229.5, Ford WSS-M2C913-B, VW 502 00, VW 505 00, MB 229.3, VW 501 01, VW 503 01, Renault RN0710, Renault RN0700
  • Pojemność [litr]: 20
  • Olej: Olej półsyntetyczny
  • Linia produktów: ENERGY
  • Numer artykułu: MN7511-20
  • MANNOL: Olej silnikowy
  • Nasza cena: 369,83 PLN
Szczegóły
MANNOL Olej silnikowy 5W-30, 20l, Olej półsyntetyczny
Numer artykułu: MN7511-20
Więcej
369,83 PLN
18,49 PLN za 1 litr
Cena zawiera 23% VAT, Darmowa wysyłka
SHELL Helix Ultra Professional AS-L 550055736 Olej silnikowy 0W-20, 5l
Ocen - 17
Informacja o towar
  • Klasa lepkości SAE: 0W-20
  • ACEA: ACEA C5
  • API: API SN
  • Rekomendacje producenta: Volvo VCC RBS0-2AE
  • Pojemność [litr]: 5
  • Linia produktów: Helix Ultra
  • Seria: Professional AS-L
  • Numer artykułu: 550055736
  • Rodzaj połączenia: Kanister
  • Rodzaj pojazdu: Samochód
  • SHELL: Olej silnikowy
  • Nasza cena: 264,89 PLN
  • Stan: nowy
Szczegóły
SHELL Olej silnikowy 0W-20, 5l
Numer artykułu: 550055736
264,89 PLN
52,98 PLN za 1 litr
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy
ELF Evolution R-Tech ELITE 2217610 Olej silnikowy 5W-30, 5l
Ocen - 60
Informacja o towar
  • Klasa lepkości SAE: 5W-30
  • ACEA: ACEA C2, ACEA C3
  • Rekomendacje producenta: Renault RN0700, MB 226.52, Renault RN0710, Renault RN17
  • Pojemność [litr]: 5
  • Linia produktów: Evolution
  • Seria: R-Tech ELITE
  • Numer artykułu: 2217610
  • Rodzaj połączenia: Kanister
  • Rodzaj pojazdu: Samochód
  • Wersja silnika: 4-Stroke
  • ELF: Olej silnikowy
  • Nasza cena: 248,16 PLN
  • Stan: nowy
Szczegóły
ELF Olej silnikowy 5W-30, 5l
Numer artykułu: 2217610
248,16 PLN
49,63 PLN za 1 litr
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy
NISSAN KE90090042 Olej silnikowy 5W-40, 5l
Ocen - 7
Informacja o towar
  • Klasa lepkości SAE: 5W-40
  • ACEA: ACEA A3 / B4
  • API: API CF, API SN
  • Pojemność [litr]: 5
  • Numer artykułu: KE90090042
  • Zalecenie producenta oleju: Nissan
  • Rodzaj połączenia: Kanister
  • NISSAN: Olej silnikowy
  • Nasza cena: 267,36 PLN
  • Stan: nowy
Szczegóły
NISSAN Olej silnikowy 5W-40, 5l
Numer artykułu: KE90090042
267,36 PLN
53,47 PLN za 1 litr
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy
LIQUI MOLY Top Tec 4200 3715 Olej silnikowy 5W-30, 4l
Ocen - 9
Informacja o towar
  • Klasa lepkości SAE: 5W-30
  • ACEA: ACEA C3, ACEA C2
  • API: API SP
  • Rekomendacje producenta: MB 229.31, MB 229.51, MB 229.52, OV0401547-G30, OV0401547-D30, Porsche C30, VW 504 00, VW 507 00, BMW Longlife-04, BMW Longlife-01 FE , VW 505 00, VW 505 01, VW 506 00, VW 506 01
  • Pojemność [litr]: 4
  • Linia produktów: Top Tec
  • Seria: 4200
  • Numer artykułu: 3715
  • Rodzaj połączenia: Kanister
  • Rodzaj pojazdu: Samochód
  • nie dla producentów silników: TDI R5, VAG: V10
  • LIQUI MOLY: Olej silnikowy
  • Nasza cena: 293,01 PLN
  • Stan: nowy
Szczegóły
LIQUI MOLY Olej silnikowy 5W-30, 4l
Numer artykułu: 3715
293,01 PLN
73,25 PLN za 1 litr
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy
CASTROL EDGE LL 15F7E5 Olej silnikowy 5W-30, 4l
Ocen - 90
Informacja o towar
  • Klasa lepkości SAE: 5W-30
  • ACEA: ACEA C3
  • Rekomendacje producenta: BMW Longlife-04, MB 229.31, MB 229.51, Porsche C30, VW 504 00, VW 507 00
  • Pojemność [litr]: 4
  • Linia produktów: EDGE
  • Seria: LL
  • Numer artykułu: 15F7E5
  • Rodzaj połączenia: Kanister
  • Rodzaj pojazdu: Samochód
  • CASTROL: Olej silnikowy
  • Nasza cena: 185,86 PLN
  • Stan: nowy
Szczegóły
CASTROL Olej silnikowy 5W-30, 4l
Numer artykułu: 15F7E5
185,86 PLN
46,47 PLN za 1 litr
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy
MANNOL 4-Takt Motorbike HD MN7830-10 Olej silnikowy 20W-50, 10l, Olej półsyntetyczny
Ocen - 6
Informacja o towar
  • Klasa lepkości SAE: 20W-50
  • API: API SN
  • JASO: JASO MA, JASO MA2
  • Pojemność [litr]: 10
  • Olej: Olej półsyntetyczny
  • Seria: 4-Takt Motorbike HD
  • Numer artykułu: MN7830-10
  • Rodzaj połączenia: Kanister
  • Rodzaj pojazdu: Samochód, Ciężarówki
  • Wersja silnika: 4-Stroke
  • MANNOL: Olej silnikowy
  • Nasza cena: 270,94 PLN
Szczegóły
MANNOL Olej silnikowy 20W-50, 10l, Olej półsyntetyczny
Numer artykułu: MN7830-10
Więcej
270,94 PLN
27,09 PLN za 1 litr
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy
MANNOL Longlife 504/507 MN7715-20 Olej silnikowy 5W-30, 20l
Ocen - 71
Informacja o towar
  • Klasa lepkości SAE: 5W-30
  • ACEA: ACEA C3
  • API: API SN
  • Rekomendacje producenta: MB 229.51, BMW Longlife-04, Porsche C30, VW 504 00, VW 507 00
  • Pojemność [litr]: 20
  • Linia produktów: Longlife
  • Seria: 504 / 507
  • Numer artykułu: MN7715-20
  • Rodzaj połączenia: Kanister
  • Rodzaj pojazdu: Samochód
  • MANNOL: Olej silnikowy
  • Nasza cena: 461,81 PLN
Szczegóły
MANNOL Olej silnikowy 5W-30, 20l
Numer artykułu: MN7715-20
Więcej
461,81 PLN
23,09 PLN za 1 litr
Cena zawiera 23% VAT, Darmowa wysyłka
Valvoline SynPower 872382 Olej silnikowy 5W-40, 5l
Ocen - 70
Informacja o towar
  • Klasa lepkości SAE: 5W-40
  • ACEA: ACEA A3 / B4
  • API: API SN, API CF
  • Rekomendacje producenta: GM LL-A-025, GM LL-B-025, MB 229.5, Porsche A40, PSA B71 2296, VW 502 00, VW 505 00, Fiat 9.55535-N2, Fiat 9.55535-Z2
  • Pojemność [litr]: 5
  • Linia produktów: SynPower
  • Numer artykułu: 872382
  • Rodzaj połączenia: Kanister
  • Rodzaj pojazdu: Samochód
  • Valvoline: Olej silnikowy
  • Nasza cena: 197,51 PLN
Szczegóły
Valvoline Olej silnikowy 5W-40, 5l
Numer artykułu: 872382
197,51 PLN
39,50 PLN za 1 litr
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy
LIQUI MOLY Top Tec 4200 3707 Olej silnikowy 5W-30, 5l
Ocen - 116
Informacja o towar
  • Klasa lepkości SAE: 5W-30
  • ACEA: ACEA C3, ACEA C2
  • API: API SP
  • Rekomendacje producenta: MB 229.31, MB 229.51, MB 229.52, OV0401547-G30, OV0401547-D30, Porsche C30, VW 504 00, VW 507 00, BMW Longlife-04, BMW Longlife-01 FE , VW 505 00, VW 505 01, VW 506 00, VW 506 01
  • Pojemność [litr]: 5
  • Linia produktów: Top Tec
  • Seria: 4200
  • Numer artykułu: 3707
  • Rodzaj połączenia: Kanister
  • Rodzaj pojazdu: Samochód
  • nie dla producentów silników: TDI R5, VAG: V10
  • LIQUI MOLY: Olej silnikowy
  • Nasza cena: 279,61 PLN
  • Stan: nowy
Szczegóły
LIQUI MOLY Olej silnikowy 5W-30, 5l
Numer artykułu: 3707
279,61 PLN
Cena za sztukę
55,92 PLN za 1 litr
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy
MANNOL ENERGY MN7511-10 Olej silnikowy 5W-30, 10l, Olej półsyntetyczny
Ocen - 66
Informacja o towar
  • Klasa lepkości SAE: 5W-30
  • ACEA: ACEA A3 / B4
  • API: API CH-4, API SN
  • Rekomendacje producenta: Ford WSS-M2C913-B, VW 502 00, VW 505 00, MB 229.3, VW 503 01, VW 501 01, MB 229.5, BMW Longlife-98, Renault RN0710, Renault RN0700
  • Pojemność [litr]: 10
  • Olej: Olej półsyntetyczny
  • Linia produktów: ENERGY
  • Numer artykułu: MN7511-10
  • MANNOL: Olej silnikowy
  • Nasza cena: 187,85 PLN
Szczegóły
MANNOL Olej silnikowy 5W-30, 10l, Olej półsyntetyczny
Numer artykułu: MN7511-10
Więcej
187,85 PLN
18,79 PLN za 1 litr
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy
MANNOL RACING+ESTER MN7902-20 Olej silnikowy 10W-60, 20l, Olej syntetyczny
Ocen - 21
Informacja o towar
  • Klasa lepkości SAE: 10W-60
  • ACEA: ACEA A3 / B4
  • API: API CH-4, API SN
  • Rekomendacje producenta: VW 501 01, VW 505 00, MB 229.1, Ford WSS-M2C153-E, GM 6094-M
  • Pojemność [litr]: 20
  • Olej: Olej syntetyczny
  • Linia produktów: RACING+ESTER
  • Numer artykułu: MN7902-20
  • MANNOL: Olej silnikowy
  • Nasza cena: 476,64 PLN
Szczegóły
MANNOL Olej silnikowy 10W-60, 20l, Olej syntetyczny
Numer artykułu: MN7902-20
Więcej
476,64 PLN
23,83 PLN za 1 litr
Cena zawiera 23% VAT, Darmowa wysyłka
LIQUI MOLY Leichtlauf High Tech 3864 Olej silnikowy 5W-40, 5l
Ocen - 70
Informacja o towar
  • Klasa lepkości SAE: 5W-40
  • ACEA: ACEA A3 / B4
  • API: API SP
  • Rekomendacje producenta: BMW Longlife-01, MB 229.5, PSA B71 2296, Porsche A40, Renault RN0700, Renault RN0710, VW 502 00, VW 505 00, Chrysler MS-10725, Chrysler MS-10850, Fiat 9.55535-H2, Fiat 9.55535-M2, Fiat 9.55535-N2, Fiat 9.55535-Z2, GM LL-B-025, PSA B71 2294
  • Pojemność [litr]: 5
  • Linia produktów: Leichtlauf
  • Seria: High Tech
  • Numer artykułu: 3864
  • Rodzaj połączenia: Kanister
  • Rodzaj pojazdu: Samochód
  • LIQUI MOLY: Olej silnikowy
  • Nasza cena: 214,30 PLN
  • Stan: nowy
Szczegóły
LIQUI MOLY Olej silnikowy 5W-40, 5l
Numer artykułu: 3864
214,30 PLN
42,86 PLN za 1 litr
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy
MANNOL RACING+ESTER MN7902-4 Olej silnikowy 10W-60, 4l, Olej syntetyczny
Ocen - 68
Informacja o towar
  • Klasa lepkości SAE: 10W-60
  • ACEA: ACEA A3 / B4
  • API: API SN, API CH-4
  • Rekomendacje producenta: VW 501 01, VW 505 00, MB 229.1, Ford WSS-M2C153-E, GM 6094-M
  • Pojemność [litr]: 4
  • Olej: Olej syntetyczny
  • Linia produktów: RACING+ESTER
  • Numer artykułu: MN7902-4
  • MANNOL: Olej silnikowy
  • Nasza cena: 110,43 PLN
  • Stan: nowy
Szczegóły
MANNOL Olej silnikowy 10W-60, 4l, Olej syntetyczny
Numer artykułu: MN7902-4
Więcej
110,43 PLN
27,61 PLN za 1 litr
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy
FANFARO TSE FF6501-5 Olej silnikowy 5W-30, 5l, Olej półsyntetyczny
Ocen - 39
Informacja o towar
  • Klasa lepkości SAE: 5W-30
  • ACEA: ACEA A3 / B4
  • API: API SN, API CH-4
  • Rekomendacje producenta: VW 501 01, VW 502 00, VW 503 01, VW 505 00, MB 229.3, MB 229.5, BMW Longlife-98, Renault RN0700, Renault RN0710, Ford WSS-M2C913-B
  • Pojemność [litr]: 5
  • Olej: Olej półsyntetyczny
  • Linia produktów: TSE
  • Numer artykułu: FF6501-5
  • Rodzaj połączenia: Kanister
  • Rodzaj pojazdu: Samochód
  • FANFARO: Olej silnikowy
  • Nasza cena: 133,56 PLN
  • Stan: nowy
Szczegóły
FANFARO Olej silnikowy 5W-30, 5l, Olej półsyntetyczny
Numer artykułu: FF6501-5
Więcej
133,56 PLN
26,71 PLN za 1 litr
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy

Popularne posty

Zapisz się się do naszych newsletterów

Aby otrzymywać nasze najnowsze wiadomości i porady prosimy o podanie swojego adres e-mail: