• SHOP
  • CLUB
Wypróbuj konto Premium
0
Mój garaż
Dodaj pojazd
0
Artykułów #
0,00 PLN
Twój koszyk jest pusty

Silniki Hyundai i30

Spis treści

  1. Hyundai i30 generacji I (2007-2012)
    1. Silniki benzynowe Hyundai i30: Generacja I (2007-2012)
    2. Silniki wysokoprężne Hyundai i30: Generacja I (2007-2012)
  2. Hyundai i30 generacji II (2012-2017)
    1. Silniki benzynowe Hyundai i30: II generacja (2012-2017)
    2. Silniki wysokoprężne Hyundai i30: Generacja II (2012-2017)
  3. Hyundai i30 generacji III (2017-dziś)
    1. Silniki benzynowe Hyundai i30: Generacja III (2017-dziś)
    2. Silniki wysokoprężne Hyundai i30: Generacja III (2017-dziś)
    3. Silniki hybrydowe Hyundai i30 mild: Generacja III (2017-obecnie)
  4. Wnioski: Najlepsze silniki Hyundai i30 wszystkich generacji

Hyundai i30 stał się jednym z najbardziej udanych samochodów kompaktowych od czasu jego premiery w 2007 roku, oferując zróżnicowaną gamę silników w trzech generacjach. Każda generacja przyniosła nowe technologie oraz różne mocne i słabe strony, od wypróbowanych i przetestowanych silników wolnossących po nowoczesne turbosprężarki i hybrydowe układy napędowe.

Hyundai i30 generacji I (2007-2012)

Hyundai i30 generacji I (2007-2012)

Pierwsza generacja Hyundai i30 była wejściem Hyundai do europejskiej klasy kompaktowej i charakteryzowała się solidnymi, ale technicznie konserwatywnymi silnikami. Przy odpowiedniej konserwacji, przebiegi z łatwością osiągały od 250 000 do 350 000 kilometrów, a silniki wysokoprężne często pokonywały nawet 400 000 kilometrów bez większych napraw. Poważne uszkodzenia silnika były rzadkością, tylko wczesne silniki benzynowe 1.6 CVVT miały tendencję do problemów z łańcuchem rozrządu między 150 000 a 200 000 kilometrów. Absolutnie najlepszym silnikiem tej generacji był 1.6 CRDi o mocy 128 KM, który optymalnie łączył moc, niezawodność i oszczędność i był uważany za jeden z najlepszych silników wysokoprężnych w swojej klasie.

Silniki benzynowe Hyundai i30: Generacja I (2007-2012)

Gama silników benzynowych Hyundai i30 obejmowała głównie silniki wolnossące z technologią CVVT. Silnik 1.4 MPI o mocy 80 kW (109 KM) był dostępny jako silnik podstawowy i okazał się szczególnie ekonomiczny i niezawodny. Silnik 1.6 CVVT o mocy 90 kW (122 KM) stanowił serce gamy i oferował zrównoważone połączenie osiągów i zużycia paliwa. Te silniki Hyundai i30 rzadko cierpiały na poważne problemy - czasami pojawiały się problemy z łańcuchem rozrządu, gdy zaniedbywano konserwację, ale ogólnie były uważane za bardzo niezawodne. Najmocniejszym silnikiem benzynowym Hyundai i30 był 2.0 CVVT o mocy 105 kW (143 KM), ale był on oferowany rzadziej i charakteryzował się wyższym zużyciem paliwa.

Silniki wysokoprężne Hyundai i30: Generacja I (2007-2012)

Silniki wysokoprężne Hyundai i30 były zdominowane przez 1.6 CRDi o różnych poziomach mocy od 66 kW (90 KM) do 94 kW (128 KM). Hyundai i30 1.6 CRDi o mocy 85 kW (116 KM) stał się najbardziej niezawodnym silnikiem całej generacji - szczególnie warianty produkowane od 2009 roku z wtryskiem common-rail i filtrem cząstek stałych w standardzie okazały się bardzo trwałe i ekonomiczne. Te silniki Hyundai i30 CRDi spełniały już normę Euro 5 i oferowały doskonałe połączenie osiągów, zużycia paliwa i niezawodności. Dostępny był również silnik 2.0 CRDi o mocy 103 kW (140 KM), ale był on rzadziej spotykany.

Silnik Hyundai i30 Moc wyjściowa Zużycie paliwa Typowe niedociągnięcia Ocena
1.4 MPI 109 KM 6,8-7,2 l/100 km Bardzo solidny, mała moc Dobry
1.6 CVVT 122 KM 7,1-7,8 l/100km Sporadyczny łańcuch rozrządu Bardzo dobry
2.0 CVVT 143 KM 8,2-8,9 l/100km Wyższe zużycie paliwa Dobry
1.6 CRDi 90-128 KM 4,8-5,4 l/100km Bardzo wytrzymały i ekonomiczny Bardzo dobry
2.0 CRDi 140 KM 5,2-5,8 l/100km Niezbyt powszechne Dobry

Hyundai i30 generacji II (2012-2017)

Hyundai i30 generacji II (2012-2017)

Druga generacja Hyundai i30 oznaczała znaczący skok technologiczny wraz z wprowadzeniem turbodoładowanych silników benzynowych i nowocześniejszych jednostek wysokoprężnych. Przy odpowiedniej konserwacji większość silników tej generacji może z łatwością osiągnąć przebieg od 300 000 do 400 000 kilometrów, przy czym diesle 1.6 CRDi są nadal uważane za szczególnie trwałe. Poważne awarie silników zdarzały się rzadko, a jedynie nowe turbodoładowane silniki benzynowe 1.0 T-GDI sporadycznie wykazywały problemy z bezpośrednim wtryskiem paliwa. Absolutnym hitem był 1.6 CRDi o mocy 136 KM - dalszy rozwój sprawdzonego silnika wysokoprężnego o jeszcze lepszej wydajności. Po raz pierwszy w ofercie pojawił się także sportowy i30 N z silnikiem benzynowym turbo o mocy 250 KM z 2017 roku.

Silniki benzynowe Hyundai i30: II generacja (2012-2017)

Gama silników benzynowych Hyundai i30 została poszerzona o nowoczesne silniki turbo. Sprawdzony 1.6 CVVT pozostał w ofercie z mocą 97 kW (132 KM), ale został uzupełniony o nowy 1.0 T-GDI o mocy 88 kW (120 KM). Ten mały turbodoładowany silnik benzynowy Hyundai i30 okazał się ekonomiczny, ale podatny na koksowanie układu wtrysku bezpośredniego. Silnik 1.4 T-GDI o mocy 103 kW (140 KM) zapewniał dobrą równowagę między osiągami a zużyciem paliwa. Dla sportowych kierowców Hyundai i30 N był dostępny od 2017 roku z silnikiem 2.0 T-GDI o mocy 184 kW (250 KM), który okazał się niezawodnym silnikiem o wysokich osiągach, ale miał znacznie wyższe zużycie paliwa.

Silniki wysokoprężne Hyundai i30: Generacja II (2012-2017)

Hyundai i30 1.6 CRDi był oferowany w różnych poziomach mocy od 81 kW (110 KM) do 100 kW (136 KM). Wszystkie diesle Hyundai i30 miały nowoczesny wtrysk common-rail z katalizatorem SCR i filtrem cząstek stałych. Hyundai i30 1.6 CRDi o mocy 100 kW (136 KM) okazał się najbardziej niezawodnym i wydajnym silnikiem tej generacji, z testowym zużyciem paliwa wynoszącym zaledwie 4,2-4,8 litra na 100 km i wysoką niezawodnością - idealnym dla częstych kierowców. Ponadto dostępny był również silnik 1.4 CRDi o mocy 66 kW (90 KM) jako podstawowy diesel, ale był on mniej popularny.

Silnik Hyundai i30 Moc wyjściowa Zużycie paliwa Typowe niedociągnięcia Ocena
1.0 T-GDI 120 KM 5,8-6,4 l/100 km Wtrysk bezpośredni Koksowanie Średnia
1.4 T-GDI 140 KM 6,2-6,8 l/100km Solidny, dobrze wyważony Dobry
1.6 CVVT 132 KM 6,9-7,5 l/100km Sprawdzony i niezawodny Bardzo dobry
2.0 T-GDI N 250 KM 8,4-9,2 l/100km Wysokie zużycie paliwa Dobre
1.4 CRDi 90 KM 4,5-5,0 l/100km Niezbyt powszechne Dobry
1.6 CRDi 110-136 KM 4,2-4,8 l/100km Bardzo solidny i ekonomiczny Bardzo dobry

Hyundai i30 generacji III (2017-dziś)

Hyundai i30 generacji III (2017-dziś)

Obecna generacja Hyundai i30 reprezentuje technologiczny szczyt gamy z nowoczesnymi silnikami turbo, łagodną technologią hybrydową i potężnymi wariantami N-Performance. Wszystkie silniki tej generacji zostały zaprojektowane z myślą o długowieczności i mogą z łatwością osiągnąć od 350 000 do 450 000 kilometrów przy odpowiedniej konserwacji. Technologia mild hybrid obiecuje jeszcze dłuższą żywotność, ponieważ wspomaganie elektryczne odciąża silnik spalinowy. Najwyższej klasy silnikiem jest 1.5 T-GDI o mocy 160 KM, który łączy sportowe osiągi z wysoką wydajnością. Warianty N-Performance o mocy do 280 KM wyznaczają nowe standardy w klasie kompaktowej.

Silniki benzynowe Hyundai i30: Generacja III (2017-dziś)

Nowoczesne silniki benzynowe turbo stanowią podstawę gamy silnikowej Hyundai i30. Jednostka 1.0 T-GDI o mocy 88 kW (120 KM) została zachowana i uzupełniona o łagodny wariant hybrydowy z technologią 48-woltową. Nowy 1.5 T-GDI o mocy 118 kW (160 KM) jest uważany za szczególnie udany i staje się najlepszym silnikiem tej generacji - oferuje płynne dostarczanie mocy w szerokim zakresie obrotów i jak dotąd był wolny od większych problemów z produkcją seryjną. Dla sportowych kierowców Hyundai i30 N z 2.0 T-GDI jest dostępny w różnych poziomach mocy od 184 kW (250 KM) do 206 kW (280 KM), z najmocniejszym wariantem stosowanym w i30 N Performance.

Silniki wysokoprężne Hyundai i30: Generacja III (2017-dziś)

Sprawdzony silnik Hyundai i30 1.6 CRDi został udoskonalony i jest dostępny w wersjach o mocy od 85 kW (115 KM) do 100 kW (136 KM). Wszystkie warianty są wyposażone w nowoczesną technologię SCR i spełniają normę Euro 6d. Hyundai i30 1.6 CRDi o mocy 100 kW (136 KM) kontynuuje tradycję niezawodnych diesli Hyundai i nadal oferuje jeden z najniższych wskaźników zużycia paliwa w swojej klasie na poziomie 4,1-4,6 litra na 100 km.

Silniki hybrydowe Hyundai i30 mild: Generacja III (2017-obecnie)

Od 2020 roku Hyundai i30 był wyposażony w 48-woltową technologię mild hybrid. Silniki 1.0 T-GDI MHEV o mocy 88 kW (120 KM) i 1.5 T-GDI MHEV o mocy 118 kW (160 KM) oferują mniejsze zużycie paliwa i płynniejsze dostarczanie mocy dzięki wspomaganiu elektrycznemu. Te silniki hybrydowe Hyundai i30 są uważane za najbardziej wydajne silniki benzynowe w gamie.

Silnik Hyundai i30 Moc wyjściowa Zużycie paliwa Typowe słabe punkty Ocena
1.0 T-GDI 120 KM 5,4-6,0 l/100 km Sporadyczny wtrysk bezpośredni Dobry
1.0 T-GDI MHEV 120 KM 5,0-5,6 l/100km Dotychczas brak problemów seryjnych Bardzo dobry
1.5 T-GDI 160 KM 5,8-6,4 l/100km Bardzo solidny i wydajny Bardzo dobry
1.5 T-GDI MHEV 160 KM 5,4-6,0 l/100km Doskonała wydajność Bardzo dobra
2.0 T-GDI N 250-280 KM 8,0-8,8 l/100km Wysokie zużycie paliwa, ale solidny Dobry
1.6 CRDi 115-136 KM 4,1-4,6 l/100km Sprawdzony i bardzo oszczędny Bardzo dobry

Wnioski: Najlepsze silniki Hyundai i30 wszystkich generacji

Rozwój silników Hyundai i30 wykazuje ciągłą poprawę pod względem niezawodności, wydajności i osiągów. Podczas gdy pierwsze generacje imponowały solidnością, nowoczesne silniki turbo i łagodne silniki hybrydowe również oferują wysoką wydajność i sportowe osiągi. Silniki wysokoprężne pozostają najbardziej niezawodnymi i ekonomicznymi jednostkami napędowymi w gamie we wszystkich generacjach.

  • Najlepszy silnik benzynowy Hyundai i30:

Hyundai i30 1.5 T-GDI MHEV (160 KM, generacja III) łączy nowoczesną technologię mild-hybrid z wysoką wydajnością i doskonałą niezawodnością.

  • Najlepszy silnik wysokoprężny Hyundai i30:

Hyundai i30 1.6 CRDi (136 KM, generacja II i III) oferuje najlepsze połączenie niezawodności, oszczędności i codziennej użyteczności we wszystkich generacjach.

  • Najlepszy silnik wyczynowy Hyundai i30:

Hyundai i30 N 2.0 T-GDI (280 KM, generacja III) o wysokich osiągach i zaskakująco dobrej niezawodności jak na silnik o wysokich osiągach.

AUTODOC oferuje szeroką gamę oryginalnych i wysokiej jakości części zamiennych z szybką dostawą do wszystkich generacji Hyundai i30.

AUTODOC Bestsellery: cześci w korzystnej cenie

MANNOL ENERGY MN7511-20 Olej silnikowy 5W-30, 20l, Olej półsyntetyczny
Ocen - 51
Informacja o towar
  • Pojemność [litr]: 20
  • Rekomendacje producenta: BMW Longlife-98, MB 229.5, Ford WSS-M2C913-B, VW 502 00, VW 505 00, MB 229.3, VW 501 01, VW 503 01, Renault RN0710, Renault RN0700
  • Specyfikacja: ACEA A3 / B4, API CH-4, API SN
  • Linia produktów: ENERGY
  • Klasa lepkości SAE: 5W-30
  • Olej: Olej półsyntetyczny
  • MANNOL: Olej silnikowy
  • Numer artykułu: MN7511-20
  • Nasza cena: 371,52 PLN
Szczegóły
MANNOL Olej silnikowy 5W-30, 20l, Olej półsyntetyczny
Numer artykułu: MN7511-20
Więcej
371,52 PLN
18,58 PLN za 1 litr
Cena zawiera 23% VAT, Darmowa wysyłka
SHELL Helix Ultra Professional AS-L 550055736 Olej silnikowy 0W-20, 5l
Ocen - 15
Informacja o towar
  • Pojemność [litr]: 5
  • Rekomendacje producenta: Volvo VCC RBS0-2AE
  • Specyfikacja: ACEA C5, API SN
  • Linia produktów: Helix Ultra
  • Klasa lepkości SAE: 0W-20
  • Seria: Professional AS-L
  • Rodzaj połączenia: Kanister
  • Rodzaj pojazdu: Samochód
  • SHELL: Olej silnikowy
  • Numer artykułu: 550055736
  • Nasza cena: 266,10 PLN
  • Stan: nowy
Szczegóły
SHELL Olej silnikowy 0W-20, 5l
Numer artykułu: 550055736
266,10 PLN
53,22 PLN za 1 litr
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy
ELF Evolution R-Tech ELITE 2217610 Olej silnikowy 5W-30, 5l
Ocen - 58
Informacja o towar
  • Pojemność [litr]: 5
  • Rekomendacje producenta: Renault RN0700, MB 226.52, Renault RN0710, Renault RN17
  • Specyfikacja: ACEA C2, ACEA C3
  • Linia produktów: Evolution
  • Klasa lepkości SAE: 5W-30
  • Seria: R-Tech ELITE
  • Rodzaj połączenia: Kanister
  • Rodzaj pojazdu: Samochód
  • Wersja silnika: 4-Stroke
  • ELF: Olej silnikowy
  • Numer artykułu: 2217610
  • Nasza cena: 235,19 PLN
  • Stan: nowy
Szczegóły
ELF Olej silnikowy 5W-30, 5l
Numer artykułu: 2217610
235,19 PLN
47,04 PLN za 1 litr
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy
NISSAN KE90090042 Olej silnikowy 5W-40, 5l
Ocen - 7
Informacja o towar
  • Pojemność [litr]: 5
  • Zalecenie producenta oleju: Nissan
  • Specyfikacja: API CF, API SN, ACEA A3 / B4
  • Klasa lepkości SAE: 5W-40
  • Rodzaj połączenia: Kanister
  • NISSAN: Olej silnikowy
  • Numer artykułu: KE90090042
  • Nasza cena: 268,59 PLN
  • Stan: nowy
Szczegóły
NISSAN Olej silnikowy 5W-40, 5l
Numer artykułu: KE90090042
268,59 PLN
53,72 PLN za 1 litr
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy
LIQUI MOLY Top Tec 4200 3715 Olej silnikowy 5W-30, 4l
Ocen - 9
Informacja o towar
  • Pojemność [litr]: 4
  • Rekomendacje producenta: MB 229.31, MB 229.51, MB 229.52, OV0401547-G30, OV0401547-D30, Porsche C30, VW 504 00, VW 507 00, BMW Longlife-04, BMW Longlife-01 FE , VW 505 00, VW 505 01, VW 506 00, VW 506 01
  • Specyfikacja: ACEA C3, API SP, ACEA C2
  • Linia produktów: Top Tec
  • Klasa lepkości SAE: 5W-30
  • Seria: 4200
  • Rodzaj połączenia: Kanister
  • Rodzaj pojazdu: Samochód
  • nie dla producentów silników: TDI R5, VAG: V10
  • LIQUI MOLY: Olej silnikowy
  • Numer artykułu: 3715
  • Nasza cena: 284,11 PLN
  • Stan: nowy
Szczegóły
LIQUI MOLY Olej silnikowy 5W-30, 4l
Numer artykułu: 3715
284,11 PLN
71,03 PLN za 1 litr
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy
CASTROL EDGE LL 15F7E5 Olej silnikowy 5W-30, 4l
Ocen - 81
Informacja o towar
  • Pojemność [litr]: 4
  • Rekomendacje producenta: BMW Longlife-04, MB 229.31, MB 229.51, Porsche C30, VW 504 00, VW 507 00
  • Specyfikacja: ACEA C3
  • Linia produktów: EDGE
  • Klasa lepkości SAE: 5W-30
  • Seria: LL
  • Rodzaj połączenia: Kanister
  • Rodzaj pojazdu: Samochód
  • CASTROL: Olej silnikowy
  • Numer artykułu: 15F7E5
  • Nasza cena: 186,71 PLN
  • Stan: nowy
Szczegóły
CASTROL Olej silnikowy 5W-30, 4l
Numer artykułu: 15F7E5
186,71 PLN
46,68 PLN za 1 litr
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy
MOBIL Super 3000 Formula V 155856 Olej silnikowy 0W-20, 4l
Ocen - 28
Informacja o towar
  • Pojemność [litr]: 4
  • Rekomendacje producenta: VW 508 00, VW 509 00, Porsche C20
  • Specyfikacja: ACEA C5, API SN PLUS
  • Linia produktów: Super
  • Klasa lepkości SAE: 0W-20
  • Seria: 3000 Formula V
  • Rodzaj połączenia: Kanister
  • Rodzaj pojazdu: Samochód
  • MOBIL: Olej silnikowy
  • Numer artykułu: 155856
  • Nasza cena: 170,04 PLN
  • Stan: nowy
Szczegóły
MOBIL Olej silnikowy 0W-20, 4l
Numer artykułu: 155856
170,04 PLN
42,51 PLN za 1 litr
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy
MANNOL Longlife 504/507 MN7715-20 Olej silnikowy 5W-30, 20l
Ocen - 71
Informacja o towar
  • Pojemność [litr]: 20
  • Rekomendacje producenta: MB 229.51, BMW Longlife-04, Porsche C30, VW 504 00, VW 507 00
  • Specyfikacja: API SN, ACEA C3
  • Linia produktów: Longlife
  • Klasa lepkości SAE: 5W-30
  • Seria: 504 / 507
  • Rodzaj połączenia: Kanister
  • Rodzaj pojazdu: Samochód
  • MANNOL: Olej silnikowy
  • Numer artykułu: MN7715-20
  • Nasza cena: 463,92 PLN
Szczegóły
MANNOL Olej silnikowy 5W-30, 20l
Numer artykułu: MN7715-20
Więcej
463,92 PLN
23,20 PLN za 1 litr
Cena zawiera 23% VAT, Darmowa wysyłka
Valvoline SynPower 872382 Olej silnikowy 5W-40, 5l
Ocen - 70
Informacja o towar
  • Pojemność [litr]: 5
  • Rekomendacje producenta: GM LL-A-025, GM LL-B-025, MB 229.5, Porsche A40, PSA B71 2296, VW 502 00, VW 505 00, Fiat 9.55535-N2, Fiat 9.55535-Z2
  • Specyfikacja: ACEA A3 / B4, API SN, API CF
  • Linia produktów: SynPower
  • Klasa lepkości SAE: 5W-40
  • Rodzaj połączenia: Kanister
  • Rodzaj pojazdu: Samochód
  • Valvoline: Olej silnikowy
  • Numer artykułu: 872382
  • Nasza cena: 193,35 PLN
Szczegóły
Valvoline Olej silnikowy 5W-40, 5l
Numer artykułu: 872382
193,35 PLN
38,67 PLN za 1 litr
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy
LIQUI MOLY Top Tec 4200 3707 Olej silnikowy 5W-30, 5l
Ocen - 109
Informacja o towar
  • Pojemność [litr]: 5
  • Rekomendacje producenta: MB 229.31, MB 229.51, MB 229.52, OV0401547-G30, OV0401547-D30, Porsche C30, VW 504 00, VW 507 00, BMW Longlife-04, BMW Longlife-01 FE , VW 505 00, VW 505 01, VW 506 00, VW 506 01
  • Specyfikacja: ACEA C3, API SP, ACEA C2
  • Linia produktów: Top Tec
  • Klasa lepkości SAE: 5W-30
  • Seria: 4200
  • Rodzaj połączenia: Kanister
  • Rodzaj pojazdu: Samochód
  • nie dla producentów silników: TDI R5, VAG: V10
  • LIQUI MOLY: Olej silnikowy
  • Numer artykułu: 3707
  • Nasza cena: 280,89 PLN
  • Stan: nowy
Szczegóły
LIQUI MOLY Olej silnikowy 5W-30, 5l
Numer artykułu: 3707
280,89 PLN
Cena za sztukę
56,18 PLN za 1 litr
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy
MANNOL ENERGY MN7511-10 Olej silnikowy 5W-30, 10l, Olej półsyntetyczny
Ocen - 62
Informacja o towar
  • Pojemność [litr]: 10
  • Rekomendacje producenta: Ford WSS-M2C913-B, VW 502 00, VW 505 00, MB 229.3, VW 503 01, VW 501 01, MB 229.5, BMW Longlife-98, Renault RN0710, Renault RN0700
  • Specyfikacja: API CH-4, ACEA A3 / B4, API SN
  • Linia produktów: ENERGY
  • Klasa lepkości SAE: 5W-30
  • Olej: Olej półsyntetyczny
  • MANNOL: Olej silnikowy
  • Numer artykułu: MN7511-10
  • Nasza cena: 197,23 PLN
Szczegóły
MANNOL Olej silnikowy 5W-30, 10l, Olej półsyntetyczny
Numer artykułu: MN7511-10
Więcej
197,23 PLN
19,72 PLN za 1 litr
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy
LIQUI MOLY Top Tec 4110 21479 Olej silnikowy 5W-40, 5l
Ocen - 14
Informacja o towar
  • Pojemność [litr]: 5
  • Rekomendacje producenta: BMW Longlife-04, MB 229.31, MB 229.51, MB 229.52, Porsche C40, VW 511 00
  • Specyfikacja: ACEA C3, API SN
  • Linia produktów: Top Tec
  • Klasa lepkości SAE: 5W-40
  • Seria: 4110
  • Rodzaj połączenia: Kanister
  • Typ katalizatora: dla poj. z filtrem sadzy / cząstek stałych
  • Wersja silnika: 4-Stroke
  • Rodzaj pojazdu: Samochód
  • LIQUI MOLY: Olej silnikowy
  • Numer artykułu: 21479
  • Nasza cena: 256,71 PLN
  • Stan: nowy
Szczegóły
LIQUI MOLY Olej silnikowy 5W-40, 5l
Numer artykułu: 21479
256,71 PLN
51,34 PLN za 1 litr
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy
MANNOL RACING+ESTER MN7902-20 Olej silnikowy 10W-60, 20l, Olej syntetyczny
Ocen - 21
Informacja o towar
  • Pojemność [litr]: 20
  • Rekomendacje producenta: VW 501 01, VW 505 00, MB 229.1, Ford WSS-M2C153-E, GM 6094-M
  • Specyfikacja: API CH-4, ACEA A3 / B4, API SN
  • Linia produktów: RACING+ESTER
  • Klasa lepkości SAE: 10W-60
  • Olej: Olej syntetyczny
  • MANNOL: Olej silnikowy
  • Numer artykułu: MN7902-20
  • Nasza cena: 478,82 PLN
Szczegóły
MANNOL Olej silnikowy 10W-60, 20l, Olej syntetyczny
Numer artykułu: MN7902-20
Więcej
478,82 PLN
23,94 PLN za 1 litr
Cena zawiera 23% VAT, Darmowa wysyłka
LIQUI MOLY Leichtlauf High Tech 3864 Olej silnikowy 5W-40, 5l
Ocen - 66
Informacja o towar
  • Pojemność [litr]: 5
  • Rekomendacje producenta: BMW Longlife-01, MB 229.5, PSA B71 2296, Porsche A40, Renault RN0700, Renault RN0710, VW 502 00, VW 505 00, Chrysler MS-10725, Chrysler MS-10850, Fiat 9.55535-H2, Fiat 9.55535-M2, Fiat 9.55535-N2, Fiat 9.55535-Z2, GM LL-B-025, PSA B71 2294
  • Specyfikacja: ACEA A3 / B4, API SP
  • Linia produktów: Leichtlauf
  • Klasa lepkości SAE: 5W-40
  • Seria: High Tech
  • Rodzaj połączenia: Kanister
  • Rodzaj pojazdu: Samochód
  • LIQUI MOLY: Olej silnikowy
  • Numer artykułu: 3864
  • Nasza cena: 215,28 PLN
  • Stan: nowy
Szczegóły
LIQUI MOLY Olej silnikowy 5W-40, 5l
Numer artykułu: 3864
215,28 PLN
43,06 PLN za 1 litr
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy
MANNOL RACING+ESTER MN7902-4 Olej silnikowy 10W-60, 4l, Olej syntetyczny
Ocen - 66
Informacja o towar
  • Pojemność [litr]: 4
  • Rekomendacje producenta: VW 501 01, VW 505 00, MB 229.1, Ford WSS-M2C153-E, GM 6094-M
  • Specyfikacja: API SN, API CH-4, ACEA A3 / B4
  • Linia produktów: RACING+ESTER
  • Klasa lepkości SAE: 10W-60
  • Olej: Olej syntetyczny
  • MANNOL: Olej silnikowy
  • Numer artykułu: MN7902-4
  • Nasza cena: 115,67 PLN
  • Stan: nowy
Szczegóły
MANNOL Olej silnikowy 10W-60, 4l, Olej syntetyczny
Numer artykułu: MN7902-4
Więcej
115,67 PLN
28,92 PLN za 1 litr
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy

Popularne posty

Zapisz się się do naszych newsletterów

Aby otrzymywać nasze najnowsze wiadomości i porady prosimy o podanie swojego adres e-mail: