• SHOP
  • CLUB
Wypróbuj konto Premium
0
Mój garaż
Dodaj pojazd
0
Artykułów #
0,00 PLN
Twój koszyk jest pusty

Silniki Ford Kuga

Spis treści

  1. Ford Kuga generacji I (2008-2012)
    1. Silniki benzynowe Ford Kuga: Generacja I (2008-2012)
    2. Silniki wysokoprężne Ford Kuga: Generacja I (2008-2012)
  2. Ford Kuga generacji II (2013-2019)
    1. Silniki benzynowe Ford Kuga: Generacja II (2013-2019)
    2. Silniki wysokoprężne Ford Kuga: II generacja (2013-2019)
  3. Ford Kuga generacji III (2020 - dziś)
    1. Silnik benzynowy Ford Kuga mild hybrid: Generacja III (2020 - dziś)
    2. Ford Kuga full hybrid: generacja III (2020 - dziś)
    3. Ford Kuga Plug-in Hybrid: Generacja III (2020 - dziś)
  4. Wnioski: Najlepsze silniki Ford Kuga wszystkich generacji

Od momentu wprowadzenia na rynek w 2008 roku, Ford Kuga stał się jednym z pionierów w segmencie kompaktowych SUV-ów, oferując zróżnicowaną gamę silników Ford Kuga w trzech generacjach. Ewolucja technologiczna silników Ford Kuga wyraźnie pokazuje przejście Ford od tradycyjnych silników spalinowych do nowoczesnych hybrydowych i elektrycznych układów napędowych.

Ford Kuga generacji I (2008-2012)

Ford Kuga generacji I (2008-2012)

Pierwsza generacja Ford Kuga była odważnym krokiem Ford w młodym wówczas segmencie kompaktowych SUV-ów i charakteryzowała się solidnymi, ale technicznie konserwatywnymi silnikami. Przy prawidłowej konserwacji, przebieg osiągał od 250 000 do 350 000 kilometrów, przy czym silniki wysokoprężne Ford Kuga były znacznie trwalsze niż silniki benzynowe. Poważne naprawy były zwykle wymagane między 150 000 a 200 000 kilometrów, głównie w przypadku turbosprężarek i układów wtryskowych. Absolutnie najlepszym silnikiem tej generacji był 2.0 TDCi o mocy 163 KM, który optymalnie łączył moc, niezawodność i oszczędność i do dziś jest uważany za jeden z najlepszych silników Ford Kuga. Pod względem technicznym ta generacja była nadal bardzo konwencjonalnie zaprojektowana, ale okazało się to zaletą pod względem długoterminowej trwałości.

Silniki benzynowe Ford Kuga: Generacja I (2008-2012)

Gama silników benzynowych Ford Kuga była prosta i składała się głównie z 2,5-litrowego silnika wolnossącego o mocy 200 KM. Ford Kuga 2.5 Duratec był solidnym pięciocylindrowym silnikiem, który był ceniony za płynną pracę i niezawodność. Typowe problemy były rzadkie, jedynie cewki zapłonowe miały tendencję do awarii po wyższych przebiegach. Zużycie paliwa wynosiło jednak od 8,5 do 10,5 litra na 100 kilometrów, co było wartością wysoką nawet jak na ówczesne standardy. Silniki Ford Kuga tej generacji były nadal projektowane bez turbodoładowania, co czyniło je mniej wydajnymi, ale też mniej podatnymi na skomplikowane usterki.

Silniki wysokoprężne Ford Kuga: Generacja I (2008-2012)

Silniki wysokoprężne Ford Kuga były zdominowane przez wypróbowany i przetestowany 2.0 TDCi o różnych poziomach mocy od 136 do 163 KM. Ford Kuga 2.0 TDCi o mocy 140 KM stał się najbardziej niezawodnym silnikiem całej pierwszej generacji - szczególnie warianty produkowane od 2009 roku ze zmienioną turbosprężarką i zoptymalizowanym układem wtryskowym okazały się bardzo trwałe. Te silniki Ford Kuga TDCi spełniały już normę Euro 4 i oferowały doskonałe połączenie osiągów i zużycia paliwa na poziomie zaledwie 6,2 do 7,1 litra na 100 kilometrów. Problemy występowały głównie z turbosprężarką po przejechaniu od 180 000 do 220 000 kilometrów, ale było to całkiem normalne dla tej generacji silników.

Silnik Ford Kuga Moc wyjściowa Zużycie paliwa Typowe niedociągnięcia Ocena
2.5 Duratec 200 KM 8,5-10,5 l/100 km Cewki zapłonowe, wysokie zużycie paliwa Średnie
2.0 TDCi 136-163 KM 6,2-7,1 l/100km Turbosprężarka po 180 000 km Bardzo dobry

Ford Kuga generacji II (2013-2019)

Ford Kuga generacji II (2013-2019)

Druga generacja Ford Kuga oznaczała skok technologiczny wraz z wprowadzeniem technologii EcoBoost i nowocześniejszych silników wysokoprężnych. Ta generacja osiągnęła przebieg od 200 000 do 300 000 kilometrów przy odpowiedniej konserwacji, a silniki wysokoprężne Ford Kuga pozostały mistrzami długodystansowych tras. Poważne awarie silnika stały się rzadsze, ale złożoność, a tym samym koszty napraw znacznie wzrosły. Absolutnym hitem był 2.0 TDCi o mocy 180 KM - dojrzały technicznie silnik z technologią bi-turbo, który oferował zarówno moc, jak i wydajność. Chociaż nowe silniki benzynowe Ford Kuga EcoBoost zapewniały większą moc przy niższym zużyciu paliwa, wykazywały również typowe problemy z turbodoładowaniem. Po raz pierwszy zaoferowano również napęd na wszystkie koła z inteligentnym systemem wektorowania momentu obrotowego.

Silniki benzynowe Ford Kuga: Generacja II (2013-2019)

Gama silników Ford Kuga EcoBoost obejmowała 1.5 EcoBoost o mocy 150 i 182 KM oraz większy 2.0 EcoBoost o mocy 240 KM. Ford Kuga 1.5 EcoBoost o mocy 150 KM stał się najpopularniejszym silnikiem benzynowym tej generacji, oferując dobrą równowagę między osiągami a zużyciem paliwa wynoszącym od 6,8 do 7,8 litra na 100 kilometrów. Jednak typowe słabości EcoBoost były problematyczne: Uszkodzenia turbosprężarki, problemy z bezpośrednim wtryskiem i sporadyczne problemy z płynem chłodzącym. Ford Kuga 2.0 EcoBoost o mocy 240 KM był najmocniejszym silnikiem tej generacji, ale był podatny na zwiększone zużycie oleju i problemy z recyrkulacją spalin.

Silniki wysokoprężne Ford Kuga: II generacja (2013-2019)

Ford Kuga 2.0 TDCi był oferowany w różnych poziomach mocy od 120 do 180 KM. Od 2015 roku dostępny był również mniejszy silnik 1.5 TDCi o mocy 120 KM. Wszystkie diesle Ford Kuga miały nowoczesny wtrysk common-rail z katalizatorem SCR i filtrem cząstek stałych. Ford Kuga 2.0 TDCi o mocy 150 KM okazał się najbardziej niezawodnym silnikiem tej generacji, z testowym zużyciem paliwa wynoszącym zaledwie 5,2 do 6,1 litra na 100 km i wysoką niezawodnością. Bi-turbo diesel o mocy 180 KM oferował imponujące osiągi, ale był bardziej skomplikowany, a przez to bardziej podatny na awarie drugiej turbosprężarki.

Silnik Ford Kuga Moc wyjściowa Zużycie paliwa Typowe niedociągnięcia Ocena
1.5 EcoBoost 150-182 KM 6,8-7,8 l/100 km Turbosprężarka, wtrysk bezpośredni Dobry
2.0 EcoBoost 240 KM 7,5-8,9 l/100km Zużycie oleju, recyrkulacja spalin Umiarkowane
1.5 TDCi 120 KM 4,8-5,6 l/100km Niezbyt często Średnia
2.0 TDCi 120-180 KM 5,2-6,1 l/100km Bardzo mocny (wariant 150 KM) Bardzo dobry

Ford Kuga generacji III (2020 - dziś)

Ford Kuga generacji III (2020 - dziś)

Obecna generacja Ford Kuga reprezentuje całkowitą reorientację Ford w kierunku elektryfikacji i wydajności. Wszystkie silniki są teraz zelektryfikowane - od łagodnej hybrydy, przez hybrydę plug-in, po pełną hybrydę. Ze względu na młody wiek tego modelu nie można jeszcze ostatecznie ocenić jego przebiegu, ale wstępne doświadczenia wskazują na obiecujące podejście z oczekiwanym przebiegiem ponad 250 000 kilometrów. Najwyższej klasy silnikiem jest 2.5 Duratec Hybrid o mocy 190 KM, który łączy sportowe osiągi z wysoką wydajnością. Po raz pierwszy dostępny jest również Ford Kuga plug-in hybrid z zasięgiem elektrycznym wynoszącym ponad 50 kilometrów. Nowa generacja opiera się całkowicie na przekładniach CVT dla hybryd i nowoczesnych 8-biegowych automatycznych skrzyniach biegów dla silników EcoBoost.

Silnik benzynowy Ford Kuga mild hybrid: Generacja III (2020 - dziś)

Podstawą gamy silników Ford Kuga są dwa silniki 1.5 EcoBoost o mocy 150 i 190 KM, oba z 48-woltową technologią mild hybrid. Ford Kuga 1.5 EcoBoost mHEV o mocy 150 KM jest uważany za szczególnie udany i staje się najlepszym silnikiem benzynowym tej generacji - oferuje płynne dostarczanie mocy i jak dotąd był wolny od większych problemów produkcyjnych. Technologia mild hybrid zmniejsza zużycie paliwa do 6,2-7,1 litra na 100 kilometrów i odciąża silnik spalinowy w krytycznych fazach eksploatacji.

Ford Kuga full hybrid: generacja III (2020 - dziś)

Ford Kuga Hybrid łączy 2,5-litrowy silnik wolnossący z silnikiem elektrycznym, wytwarzając moc systemową 190 KM. Ford Kuga 2.5 Duratec Hybrid działa zgodnie z cyklem Atkinsona i jest szczególnie wydajny w ruchu miejskim. Przy zużyciu paliwa wynoszącym zaledwie od 4,8 do 5,3 litra na 100 kilometrów, jest to najbardziej ekonomiczny Ford Kuga w historii. Przekładnia CVT zapewnia płynny transfer mocy, ale może być nieco powolna podczas sportowej jazdy.

Ford Kuga Plug-in Hybrid: Generacja III (2020 - dziś)

Ford Kuga Plug-in Hybrid oferuje 225 KM mocy systemowej i do 56 kilometrów zasięgu elektrycznego. Ford Kuga PHEV łączy 2,5-litrowy silnik benzynowy z silnikiem elektrycznym o mocy 120 KM i akumulatorem o pojemności 14,4 kWh. Podczas jazdy wyłącznie na napędzie elektrycznym zużycie paliwa wynosi 0 litrów, a w trybie hybrydowym od 1,2 do 1,7 litra na 100 kilometrów. Problematyczna może być złożoność systemu i wysoka masa ponad 1,8 tony.

Silnik Ford Kuga Moc wyjściowa Zużycie paliwa Typowe niedociągnięcia Ocena
1.5 EcoBoost mHEV 150-190 KM 6,2-7,1 l/100km Jak dotąd brak problemów z serią Bardzo dobry
2.5 Duratec Hybrid 190 KM 4,8-5,3 l/100km Wolna skrzynia biegów CVT Dobry
2.5 PHEV 225 KM 1,2-1,7 l/100 km Złożony, duża masa Dobry

Wnioski: Najlepsze silniki Ford Kuga wszystkich generacji

Ewolucja silników Ford Kuga wyraźnie pokazuje przejście Ford od konwencjonalnych układów napędowych do nowoczesnych technologii hybrydowych. Podczas gdy silniki wysokoprężne Ford Kuga pozostawały niezawodne przez pierwsze dwie generacje, wczesne silniki benzynowe EcoBoost zmagały się z typowymi problemami z turbo. Nowa hybryda trzeciej generacji zapowiada świetlaną przyszłość dla kierowców, którzy cenią sobie wydajność i ekologię.

  • Najlepszy silnik benzynowy Ford Kuga:

Ford Kuga 1.5 EcoBoost mHEV (150 KM, III generacja) łączy nowoczesną technologię mild-hybrid z wysoką wydajnością i doskonałą niezawodnością.

  • Najlepszy silnik wysokoprężny Ford Kuga:

Ford Kuga 2.0 TDCi (150 KM, generacja II) oferuje najlepsze połączenie niezawodności, oszczędności i codziennej użyteczności we wszystkich generacjach.

  • Najlepszy silnik hybrydowy Ford Kuga:

Ford Kuga 2.5 Duratec Hybrid (190 KM, generacja III) o wysokiej wydajności i sprawdzonej technologii cyklu Atkinsona.

W zakresie konserwacji i części zamiennych do wszystkich generacji Ford Kuga, AUTODOC oferuje szeroką gamę oryginalnych i wysokiej jakości części zamiennych z szybką dostawą.

TOP produkty na temat:

AUTODOC Bestsellery: cześci w korzystnej cenie

RIDEX 106B0002 Żarówka, reflektor dalekosiężny H7 12V 55W PX26d, 4000K, Halogen, transparentny
Ocen - 40
Informacja o towar
  • Rodzaj lampy: H7
  • Projekt lampy: Halogen
  • Moc znamionowa [W]: 55
  • Napięcie [V]: 12
  • Kolor żarówki: transparentny
  • Temperatura koloru [K]: 4000
  • Natężenie światła [lm]: 1500
  • Żarówka z cokołem: PX26d
  • RIDEX: Żarówka, reflektor dalekosiężny
  • Numer artykułu: 106B0002
  • Stan: nowy
Szczegóły
RIDEX Żarówka, reflektor dalekosiężny H7 12V 55W PX26d, 4000K, Halogen, transparentny
Numer artykułu: 106B0002
17,49 PLN
Cena za sztukę
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy
WALSER Trish 20038 Pokrowce na fotele antracytowy, Skóra owcza, z przodu
Ocen - 4
Informacja o towar
  • Strona zabudowy: z przodu
  • Liczba części [-częściowy]: 1
  • Materiał: Skóra owcza
  • Kolor: antracytowy
  • Rodzaj pojazdu: Samochody osobowe
  • Jednostka ilości: Sztuka
  • Uniwersalny: Tak
  • Seria: Trish
  • WALSER: Pokrowce na fotele
  • Numer artykułu: 20038
  • Nasza cena: 188,49 PLN
Szczegóły
WALSER Pokrowce na fotele antracytowy, Skóra owcza, z przodu
Numer artykułu: 20038
188,49 PLN
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy
MAXGEAR 78-0090 Żarówka, reflektor dalekosiężny H7 12V 55W PX26d, Halogen, Niebieski
Ocen - 24
Informacja o towar
  • Rodzaj lampy: H7
  • Projekt lampy: Halogen
  • Moc znamionowa [W]: 55
  • Napięcie [V]: 12
  • Kolor żarówki: Niebieski
  • Oznaczenie kontrolne: ECE
  • Żarówka z cokołem: PX26d
  • MAXGEAR: Żarówka, reflektor dalekosiężny
  • Numer artykułu: 78-0090
  • Stan: nowy
Szczegóły
MAXGEAR Żarówka, reflektor dalekosiężny H7 12V 55W PX26d, Halogen, Niebieski
Numer artykułu: 78-0090
19,99 PLN
Cena za sztukę
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy
PWY24W PHILIPS 12174NAHTRC1 Żarówka, lampa kierunkowskazu bursztyn, żółty 12V 24W, PWY24W
Ocen - 6
Informacja o towar
  • Rodzaj lampy: PWY24W
  • Napięcie [V]: 12
  • Moc znamionowa [W]: 24
  • Kolor żarówki: bursztyn, żółty
  • PHILIPS: Żarówka, lampa kierunkowskazu
  • Numer artykułu: 12174NAHTRC1
  • Stan: nowy
Szczegóły
PHILIPS Żarówka, lampa kierunkowskazu bursztyn, żółty 12V 24W, PWY24W
Numer artykułu: 12174NAHTRC1
82,49 PLN
Cena za sztukę
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy
AMiO 01979 Żarówka xenon D3S, 42V, 35W, 6000K
Ocen - 43
Informacja o towar
  • Projekt lampy: ksenon
  • Rodzaj lampy: D3S
  • Moc znamionowa [W]: 35
  • Napięcie znamionowe [V]: 12
  • Napięcie [V]: 42
  • Temperatura koloru [K]: 6000
  • Temperatura robocza od [°C]: -30
  • Temperatura robocza do [°C]: +80
  • Technika połączeń: Standard
  • Zmodyfikowany: Igniter
  • XenonLight: 1
  • AMiO: Żarówka xenon
  • Numer artykułu: 01979
  • Nasza cena: 119,99 PLN
Szczegóły
AMiO Żarówka xenon D3S, 42V, 35W, 6000K
Numer artykułu: 01979
119,99 PLN
Cena za sztukę
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy
WALSER Trish 20037 Pokrowce na fotele beżowy, Skóra owcza, z przodu
Ocen - 4
Informacja o towar
  • Strona zabudowy: z przodu
  • Liczba części [-częściowy]: 1
  • Materiał: Skóra owcza
  • Kolor: beżowy
  • Rodzaj pojazdu: Samochody osobowe
  • Jednostka ilości: Sztuka
  • Uniwersalny: Tak
  • Seria: Trish
  • WALSER: Pokrowce na fotele
  • Numer artykułu: 20037
  • Nasza cena: 188,49 PLN
Szczegóły
WALSER Pokrowce na fotele beżowy, Skóra owcza, z przodu
Numer artykułu: 20037
188,49 PLN
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy
WALSER Modulo 13557 Pokrowce na fotele czarny, Poliester, z przodu
Ocen - 2
Informacja o towar
  • Strona zabudowy: z przodu
  • Liczba części [-częściowy]: 1
  • Materiał: Poliester
  • Kolor: czarny
  • Rodzaj pojazdu: Samochody osobowe
  • Jednostka ilości: Sztuka
  • Seria: Modulo
  • WALSER: Pokrowce na fotele
  • Numer artykułu: 13557
  • Nasza cena: 98,99 PLN
Szczegóły
WALSER Pokrowce na fotele czarny, Poliester, z przodu
Numer artykułu: 13557
98,99 PLN
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy
D3S OSRAM XENARC ORIGINAL 66340 Żarówka xenon D3S, 42V, 35W, 4100K
Ocen - 58
Informacja o towar
  • Rodzaj lampy: D3S
  • Napięcie [V]: 42
  • Moc znamionowa [W]: 35
  • Żarówka z cokołem: PK32d-5
  • Rodzaj połączenia: Pudełko
  • Temperatura koloru [K]: 4100
  • Projekt lampy: ksenon
  • Linia produktów: XENARC ORIGINAL
  • XenonLight: 1
  • OSRAM: Żarówka xenon
  • Numer artykułu: 66340
  • Nasza cena: 199,49 PLN
  • Stan: nowy
Szczegóły
OSRAM Żarówka xenon D3S, 42V, 35W, 4100K
Numer artykułu: 66340
199,49 PLN
Cena za sztukę
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy
W5W OSRAM COOL BLUE INTENSE next Generation 2825CBN Żarówka, lampa kierunkowskazu 12V 5W, W5W
Ocen - 34
Informacja o towar
  • Linia produktów: COOL BLUE INTENSE next Generation
  • Rodzaj lampy: W5W
  • Napięcie [V]: 12
  • Moc znamionowa [W]: 5
  • Rodzaj połączenia: Pudełko
  • Żarówka z cokołem: W2.1x9.5d
  • OSRAM: Żarówka, lampa kierunkowskazu
  • Numer artykułu: 2825CBN
  • Stan: nowy
Szczegóły
OSRAM Żarówka, lampa kierunkowskazu 12V 5W, W5W
Numer artykułu: 2825CBN
17,49 PLN
Cena za sztukę
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy
082034 HELLA 8GH 007 157-121 Żarówka, reflektor dalekosiężny H7 PX26d, 3300K, Halogen, przezroczysty
Ocen - 82
Informacja o towar
  • Rodzaj lampy: H7
  • Projekt lampy: Halogen
  • Rodzaj połączenia: Pudełko
  • Kolor żarówki: przezroczysty
  • Temperatura koloru [K]: 3300
  • Żarówka z cokołem: PX26d
  • Montaż / demontaż koniecznie do wykonania przez fachowców!
  • HELLA: Żarówka, reflektor dalekosiężny
  • Numer artykułu: 8GH 007 157-121
  • Stan: nowy
Szczegóły
HELLA Żarówka, reflektor dalekosiężny H7 PX26d, 3300K, Halogen, przezroczysty
Numer artykułu: 8GH 007 157-121
13,49 PLN
Cena za sztukę
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy
WY21W NARVA 176293000 Żarówka, lampa kierunkowskazu 12V 21W, WY21W
Informacja o towar
  • Rodzaj lampy: WY21W
  • Napięcie [V]: 12
  • Moc znamionowa [W]: 21
  • Rodzaj połączenia: Pudełko
  • Żarówka z cokołem: WX3x16d
  • NARVA: Żarówka, lampa kierunkowskazu
  • Numer artykułu: 176293000
  • Stan: nowy
Szczegóły
NARVA Żarówka, lampa kierunkowskazu 12V 21W, WY21W
Numer artykułu: 176293000
19,99 PLN
Cena za sztukę
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy
H15 OSRAM COOL BLUE INTENSE next Generation 64176CBN Żarówka, reflektor dalekosiężny H15 12V 55/15W PGJ23t-1, 3700K, Halogen
Ocen - 3
Informacja o towar
  • Linia produktów: COOL BLUE INTENSE next Generation
  • Rodzaj lampy: H15
  • Projekt lampy: Halogen
  • Moc znamionowa [W]: 55 / 15
  • Napięcie [V]: 12
  • Temperatura koloru [K]: 3700
  • Żarówka z cokołem: PGJ23t-1
  • OSRAM: Żarówka, reflektor dalekosiężny
  • Numer artykułu: 64176CBN
  • Stan: nowy
Szczegóły
OSRAM Żarówka, reflektor dalekosiężny H15 12V 55/15W PGJ23t-1, 3700K, Halogen
Numer artykułu: 64176CBN
121,49 PLN
Cena za sztukę
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy
H11 NEOLUX® N711B Żarówka, reflektor dalekosiężny H11 12V 55W PGJ19-2, 4000K, ksenon, Halogen
Informacja o towar
  • Rodzaj lampy: H11
  • Projekt lampy: ksenon, Halogen
  • Moc znamionowa [W]: 55
  • Napięcie [V]: 12
  • Temperatura koloru [K]: 4000
  • Żarówka z cokołem: PGJ19-2
  • NEOLUX®: Żarówka, reflektor dalekosiężny
  • Numer artykułu: N711B
  • Stan: nowy
Szczegóły
NEOLUX® Żarówka, reflektor dalekosiężny H11 12V 55W PGJ19-2, 4000K, ksenon, Halogen
Numer artykułu: N711B
55,49 PLN
Cena za sztukę
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy
H21W HELLA 8GH 008 417-001 Żarówka, lampa kierunkowskazu 12V 21W, H21W
Ocen - 6
Informacja o towar
  • Rodzaj lampy: H21W
  • Napięcie [V]: 12
  • Moc znamionowa [W]: 21
  • Lampa o kształcie tłoka: H21W
  • Rodzaj rejestracji: Z aprobatą ECE
  • Żarówka z cokołem: BA9s
  • Montaż / demontaż koniecznie do wykonania przez fachowców!
  • HELLA: Żarówka, lampa kierunkowskazu
  • Numer artykułu: 8GH 008 417-001
  • Stan: nowy
Szczegóły
HELLA Żarówka, lampa kierunkowskazu 12V 21W, H21W
Numer artykułu: 8GH 008 417-001
21,99 PLN
Cena za sztukę
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy
WALSER Monette 20009 Pokrowce na fotele beżowy, Skóra owcza, po stronie kierowcy
Informacja o towar
  • Strona zabudowy: po stronie kierowcy
  • Liczba części [-częściowy]: 1
  • Materiał: Skóra owcza
  • Kolor: beżowy
  • Rodzaj pojazdu: Samochody osobowe
  • Jednostka ilości: Sztuka
  • Seria: Monette
  • WALSER: Pokrowce na fotele
  • Numer artykułu: 20009
  • Nasza cena: 256,50 PLN
Szczegóły
WALSER Pokrowce na fotele beżowy, Skóra owcza, po stronie kierowcy
Numer artykułu: 20009
256,50 PLN
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy

Popularne posty

Zapisz się się do naszych newsletterów

Aby otrzymywać nasze najnowsze wiadomości i porady prosimy o podanie swojego adres e-mail: