• SHOP
  • CLUB
Wypróbuj konto Premium
0
Mój garaż
Dodaj pojazd
0
Artykułów #
0,00 PLN
Twój koszyk jest pusty

Silniki Citroën C5

Spis treści

  1. Citroën C5 generacji I (2001-2008)
    1. Silniki benzynowe Citroën C5: Generacja I (2001-2008)
    2. Silniki wysokoprężne Citroën C5: Generacja I (2001-2008)
  2. Citroën C5 generacji II (2008-2017)
    1. Silniki benzynowe Citroën C5: Generacja II (2008-2017)
    2. Silniki wysokoprężne Citroën C5: Generacja II (2008-2017)
  3. Citroën C5 generacji III (2021 - dziś)
    1. Silniki benzynowe Citroën C5: Generacja III (2021-dziś)
    2. Hybrydowe układy napędowe Citroën C5: Generacja III (2021-dziś)
    3. Silniki wysokoprężne Citroën C5: Generacja III (2021-dziś)
  4. Wnioski: Najlepsze silniki Citroën C5 wszystkich generacji

Od momentu wprowadzenia na rynek w 1999 roku, Citroën C5 stał się okrętem flagowym francuskiej klasy średniej wielkości i przeszedł niezwykły rozwój gamy silników w ciągu trzech generacji. Każda generacja przyniosła ze sobą charakterystyczne mocne i słabe strony, z ewolucją technologiczną od konwencjonalnych silników wolnossących po nowoczesną technologię turbo i napędy hybrydowe.

Citroën C5 generacji I (2001-2008)

Citroën C5 generacji I (2001-2008)

Pierwsza generacja Citroën C5 charakteryzowała się sprawdzoną francuską inżynierią i stanowiła solidną podstawę do rozwoju silników. Przebiegi różniły się znacznie w zależności od typu silnika: podczas gdy solidne silniki wysokoprężne HDi z łatwością osiągały od 350 000 do 450 000 kilometrów przy odpowiedniej konserwacji, silniki benzynowe często wymagały poważnych napraw między 150 000 a 200 000 kilometrów. Absolutnym hitem tej generacji był 2.2 HDi o mocy 136 KM, który optymalnie łączył moc, niezawodność i oszczędność. Typowe okresy między naprawami silników wysokoprężnych wynosiły od 180 000 do 250 000 kilometrów w przypadku poważnych prac, podczas gdy silniki benzynowe wymagały zwiększonej uwagi już od 120 000 kilometrów. Silniki Citroën C5 z tej epoki z powodzeniem konkurowały z niemieckimi producentami premium i ustanowiły francuską technologię diesla jako punkt odniesienia w tym segmencie.

Silniki benzynowe Citroën C5: Generacja I (2001-2008)

Gama silników benzynowych Citroën C5 obejmowała głównie silniki atmosferyczne o różnych klasach pojemności skokowej. Podstawowym silnikiem był 1.8 16V o mocy 117 KM, następnie 2.0 16V o mocy 136 KM i topowy 3.0 V6 o mocy 207 KM. Silniki Citroën C5 bazowały na sprawdzonej technologii PSA i charakteryzowały się wysoką płynnością pracy. 2.0 16V stał się najbardziej niezawodnym silnikiem benzynowym tej generacji, podczas gdy V6 był mocny, ale miał wyższe koszty utrzymania i sporadyczne problemy z łańcuchem rozrządu. Typowymi słabościami wszystkich silników benzynowych były usterki cewki zapłonowej po przejechaniu 100 000 kilometrów i zużycie wałków rozrządu przy wyższych przebiegach.

Silniki wysokoprężne Citroën C5: Generacja I (2001-2008)

Silniki wysokoprężne Citroën C5 były zdominowane przez technologię HDi z wtryskiem common-rail. Podstawowym modelem był 1.6 HDi o mocy 109 KM, a następnie 2.0 HDi o różnych poziomach mocy od 110 do 136 KM oraz potężny 2.2 HDi o mocy 136 KM. Citroën C5 2.0 HDi o mocy 110 KM stał się specjalistą od długich dystansów - zwłaszcza warianty produkowane od 2004 roku ze zmienionym układem wtryskowym okazały się wyjątkowo trwałe i ekonomiczne. Te silniki Citroën C5 HDi spełniały już normę Euro 4 i oferowały doskonałe połączenie osiągów, zużycia paliwa i niezawodności. Silnik 2.2 HDi został uznany za arcydzieło francuskiej technologii diesla i był również z powodzeniem stosowany w innych modelach PSA.

Silnik Citroën C5 Moc wyjściowa Zużycie paliwa Typowe niedociągnięcia Ocena
1,8 16V 117 KM 8,2-9,1 l/100 km Cewki zapłonowe, popychacz wałka rozrządu Średnia
2,0 16V 136 KM 8,6-9,4 l/100km Bardzo solidny, mało problemów Dobry
3,0 V6 207 KM 10,1-11,2 l/100km Łańcuch rozrządu, wysokie koszty utrzymania Umiarkowany
1.6 HDi 109 KM 5,8-6,4 l/100km Turbosprężarka, pompa wtryskowa Średnie
2.0 HDi 110-136 KM 5,4-6,2 l/100km Bardzo niezawodny Bardzo dobry
2.2 HDi 136 KM 5,9-6,6 l/100km Legendarnie wytrzymały Bardzo dobry

Citroën C5 generacji II (2008-2017)

Citroën C5 generacji II (2008-2017)

Druga generacja Citroën C5 oznaczała przejście na nowoczesną technologię turbo i przyniosła ze sobą zarówno postęp, jak i nowe wyzwania. Większość silników tej generacji osiągnęła przebieg od 200 000 do 300 000 kilometrów przy odpowiedniej konserwacji, przy czym sprawdzone diesle HDi nadal przodowały pod względem długowieczności. Poważne uszkodzenia silnika pozostały rzadkością, ale nowe silniki benzynowe THP turbo od czasu do czasu wykazywały słabości łańcucha rozrządu i turbosprężarki. Absolutnym hitem był 2.0 HDi o mocy 163 KM - techniczne arcydzieło z podwójnym turbodoładowaniem, które oferowało zarówno moc, jak i wydajność. Typowe okresy międzynaprawcze wynosiły od 150 000 do 220 000 kilometrów w przypadku poważnych prac. Silniki Citroën C5 tej generacji z powodzeniem stawiały czoła niemieckiej i japońskiej konkurencji i ugruntowały pozycję francuskiej technologii turbo jako poważnej alternatywy.

Silniki benzynowe Citroën C5: Generacja II (2008-2017)

Gama silników benzynowych Citroën C5 została zrewolucjonizowana przez wprowadzenie technologii turbodoładowania THP (Turbo High Pressure). Silnik 1.6 THP o mocy 156 KM zastąpił większe silniki wolnossące i oferował większą moc pomimo mniejszej pojemności skokowej. Później pojawiły się warianty o mocy 163 KM i wreszcie potężny 1.6 THP o mocy 200 KM. Te silniki Citroën C5 były oparte na technologii opracowanej wspólnie z BMW i oferowały doskonałe właściwości jezdne. Silnik 1.6 THP o mocy 156 KM stał się najbardziej niezawodnym silnikiem benzynowym z turbodoładowaniem tej generacji, podczas gdy mocniejsze warianty sporadycznie miały problemy z łańcuchem rozrządu i turbosprężarką. Typowymi słabościami wszystkich silników THP było zakoksowanie zaworów dolotowych i zużycie pompy wysokiego ciśnienia przy wyższych przebiegach.

Silniki wysokoprężne Citroën C5: Generacja II (2008-2017)

Citroën C5 2.0 HDi był oferowany w różnych poziomach mocy od 136 do 200 KM, z najmocniejszym wariantem wyposażonym w doładowanie bi-turbo. Mniejszy 1.6 HDi o mocy 112 KM był również dostępny dla nabywców zwracających uwagę na cenę. Wszystkie silniki wysokoprężne Citroën C5 były wyposażone w nowoczesny wtrysk common-rail trzeciej generacji z filtrem cząstek stałych. Citroën C5 2.0 HDi o mocy 138 KM okazał się najbardziej niezawodnym i wydajnym silnikiem tej generacji, z testowym zużyciem paliwa wynoszącym zaledwie 4,9-5,6 litra na 100 km i wysoką niezawodnością. Wersja bi-turbo o mocy 200 KM oferowała imponujące osiągi, ale wymagała bardziej intensywnej konserwacji i czasami miała problemy ze złożonym systemem turbodoładowania.

Silnik Citroën C5 Moc wyjściowa Zużycie paliwa Typowe niedociągnięcia Ocena
1.6 THP 156-200 KM 6,8-8,2 l/100 km Łańcuch rozrządu, koksowanie zaworów Średnia
1.6 HDi 112 KM 4,6-5,3 l/100km Problemy z turbosprężarką, filtrem DPF Średnia
2.0 HDi 136-163 KM 4,9-5,6 l/100km Bardzo solidny i oszczędny Bardzo dobry
2.0 HDi Bi-Turbo 200 KM 5,8-6,4 l/100km Złożony system turbodoładowania Dobry

Citroën C5 generacji III (2021 - dziś)

Citroën C5 generacji III (2021 - dziś)

Obecna generacja Citroën C5, znana teraz jako C5 X, reprezentuje całkowitą zmianę, koncentrując się na elektryfikacji i nowoczesnej technologii napędowej. Wszystkie silniki są turbodoładowane, a większość ma wsparcie hybrydowe. Ponieważ generacja ta jest dostępna na rynku dopiero od 2021 r., nie ma jeszcze długoterminowego doświadczenia, ale pierwsze testy pokazują obiecujące podejście. Najwyższej klasy silnikiem jest 1.6 PureTech Hybrid o mocy 225 KM, który łączy sportowe osiągi z wysoką wydajnością. Nowoczesna technologia obiecuje żywotność ponad 250 000 kilometrów, a komponenty hybrydowe odciążają silnik spalinowy. Silniki Citroën C5 tej generacji stanowią bezpośrednią konkurencję dla niemieckich napędów hybrydowych klasy premium i ugruntowują pozycję francuskiej technologii jako lidera innowacji w segmencie.

Silniki benzynowe Citroën C5: Generacja III (2021-dziś)

Podstawą gamy silników Citroën C5 jest 1.2 PureTech o mocy 130 KM, wyposażony w nowoczesną trzycylindrową technologię turbo. Ten silnik Citroën C5 charakteryzuje się wysoką wydajnością i płynną pracą, pomimo niewielkiej pojemności skokowej. Silnik 1.6 PureTech o mocy 180 KM stanowi średnią półkę i jest uważany za szczególnie dobrze wyważony - oferuje płynne dostarczanie mocy w szerokim zakresie prędkości obrotowych silnika i jak dotąd był wolny od większych problemów z produkcją seryjną. Oba silniki są wyposażone w nowoczesne technologie, takie jak zmienne sterowanie zaworami i zoptymalizowane spalanie.

Hybrydowe układy napędowe Citroën C5: Generacja III (2021-dziś)

Hybrydowe warianty Citroën C5 oferują moc systemową 225 KM z silnikiem 1.6 PureTech Hybrid, który łączy 1,6-litrowy turbodoładowany silnik benzynowy z silnikiem elektrycznym. Te silniki Citroën C5 oferują do 60 km zasięgu elektrycznego i łączą wydajność z wysokimi osiągami. Technologia hybrydowa opiera się na sprawdzonych komponentach PSA i jak dotąd nie wykazała większych problemów, ale jest skomplikowana technicznie i wymaga specjalistycznej obsługi.

Silniki wysokoprężne Citroën C5: Generacja III (2021-dziś)

Dostępny jest silnik Citroën C5 2.0 BlueHDi o mocy 180 KM, który kontynuuje tradycję niezawodnych diesli Citroën. Silnik ten bazuje na sprawdzonej technologii HDi, ale został zoptymalizowany pod kątem nowoczesnych norm emisji spalin i jest wyposażony w katalizator SCR oraz nowoczesny filtr cząstek stałych. 2.0 BlueHDi staje się najbardziej niezawodnym silnikiem tej generacji i oferuje doskonałe osiągi na długich dystansach.

Silnik Citroën C5 Moc wyjściowa Zużycie paliwa Typowe słabe punkty Ocena
1.2 PureTech 130 KM 5,8-6,4 l/100 km Jak dotąd brak problemów z serią Dobry
1.6 PureTech 180 KM 6,2-6,9 l/100km Bardzo zrównoważony Bardzo dobry
2.0 BlueHDi 180 KM 4,8-5,4 l/100km Sprawdzony i solidny Bardzo dobry
1.6 PureTech Hybrid 225 KM 1,3 l/100 km + energia elektryczna Złożony, ale wydajny Dobry

Wnioski: Najlepsze silniki Citroën C5 wszystkich generacji

Rozwój silników Citroën C5 pokazuje imponującą ciągłość w technologii diesla, podczas gdy silniki benzynowe przeszły wyraźną ewolucję od silników wolnossących do technologii turbo i nowoczesnych napędów hybrydowych. Francuska inżynieria okazała się wyjątkowo trwała i niezawodna, zwłaszcza w silnikach wysokoprężnych HDi. Nowa technologia hybrydowa trzeciej generacji stanowi obiecującą alternatywę dla kierowców ceniących wydajność i nowoczesną technologię napędową.

  • Najlepszy silnik benzynowy Citroën C5:

Citroën C5 1.6 PureTech (180 KM, III generacja) łączy nowoczesną technologię turbo z wysoką wydajnością i dotychczasową doskonałą niezawodnością.

  • Najlepszy silnik wysokoprężny Citroën C5:

Citroën C5 2.2 HDi (136 KM, I generacja) i 2.0 HDi (138 KM, II generacja) oferują najlepsze połączenie niezawodności, oszczędności i trwałości we wszystkich generacjach.

  • Najlepszy silnik hybrydowy Citroën C5:

Citroën C5 1.6 PureTech Hybrid (225 KM, generacja III) z zasięgiem elektrycznym do 60 km i niskim zużyciem paliwa.

W zakresie konserwacji i części zamiennych do wszystkich generacji Citroën C5, AUTODOC oferuje szeroką gamę oryginalnych i wysokiej jakości części zamiennych z szybką dostawą.

AUTODOC Bestsellery: cześci w korzystnej cenie

RIDEX 106B0002 Żarówka, reflektor dalekosiężny H7 12V 55W PX26d, 4000K, Halogen, transparentny
Ocen - 39
Informacja o towar
  • Rodzaj lampy: H7
  • Projekt lampy: Halogen
  • Moc znamionowa [W]: 55
  • Napięcie [V]: 12
  • Kolor żarówki: transparentny
  • Temperatura koloru [K]: 4000
  • Natężenie światła [lm]: 1500
  • Żarówka z cokołem: PX26d
  • RIDEX: Żarówka, reflektor dalekosiężny
  • Numer artykułu: 106B0002
  • Stan: nowy
Szczegóły
RIDEX Żarówka, reflektor dalekosiężny H7 12V 55W PX26d, 4000K, Halogen, transparentny
Numer artykułu: 106B0002
10,67 PLN
Cena za sztukę
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy
MOTUL 8100 X-CESS 102870 Olej silnikowy 5W-40, 5l
Ocen - 25
Informacja o towar
  • Pojemność [litr]: 5
  • Rekomendacje producenta: PSA B71 2296, GM LL-B-025, MB 229.5, Porsche A40, VW 502 00, Renault RN0710, Fiat 9.55535-H2, Fiat 9.55535-M2, Fiat 9.55535-N2, Renault RN0700, VW 505 00, BMW Longlife-01
  • Specyfikacja: API SN, API CF, ACEA A3 / B4
  • Linia produktów: 8100
  • Klasa lepkości SAE: 5W-40
  • Seria: X-CESS
  • Rodzaj połączenia: Kanister
  • Rodzaj pojazdu: Samochód
  • MOTUL: Olej silnikowy
  • Numer artykułu: 102870
  • Nasza cena: 149,93 PLN
  • Stan: nowy
Szczegóły
MOTUL Olej silnikowy 5W-40, 5l
Numer artykułu: 102870
149,93 PLN
29,99 PLN za 1 litr
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy
37725533 PHILIPS Xenon WhiteVision gen2 85415WHV2C1 Żarówka xenon
Ocen - 18
Informacja o towar
  • Rodzaj lampy: D1S
  • Napięcie [V]: 85
  • Moc znamionowa [W]: 35
  • Żarówka z cokołem: Pk32d-2
  • Rodzaj połączenia: Pudełko
  • Linia produktów: Xenon WhiteVision gen2
  • Temperatura koloru [K]: 5000
  • Projekt lampy: ksenon
  • XenonLight: 1
  • PHILIPS: Żarówka xenon
  • Numer artykułu: 85415WHV2C1
  • Nasza cena: 338,41 PLN
  • Stan: nowy
Szczegóły
PHILIPS Żarówka xenon
Numer artykułu: 85415WHV2C1
338,41 PLN
Cena za sztukę
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy
LIQUI MOLY Top Tec 4200 3707 Olej silnikowy 5W-30, 5l
Ocen - 109
Informacja o towar
  • Pojemność [litr]: 5
  • Rekomendacje producenta: MB 229.31, MB 229.51, MB 229.52, OV0401547-G30, OV0401547-D30, Porsche C30, VW 504 00, VW 507 00, BMW Longlife-04, BMW Longlife-01 FE , VW 505 00, VW 505 01, VW 506 00, VW 506 01
  • Specyfikacja: ACEA C3, API SP, ACEA C2
  • Linia produktów: Top Tec
  • Klasa lepkości SAE: 5W-30
  • Seria: 4200
  • Rodzaj połączenia: Kanister
  • Rodzaj pojazdu: Samochód
  • nie dla producentów silników: TDI R5, VAG: V10
  • LIQUI MOLY: Olej silnikowy
  • Numer artykułu: 3707
  • Nasza cena: 280,89 PLN
  • Stan: nowy
Szczegóły
LIQUI MOLY Olej silnikowy 5W-30, 5l
Numer artykułu: 3707
280,89 PLN
Cena za sztukę
56,18 PLN za 1 litr
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy
LIQUI MOLY Leichtlauf High Tech 3864 Olej silnikowy 5W-40, 5l
Ocen - 66
Informacja o towar
  • Pojemność [litr]: 5
  • Rekomendacje producenta: BMW Longlife-01, MB 229.5, PSA B71 2296, Porsche A40, Renault RN0700, Renault RN0710, VW 502 00, VW 505 00, Chrysler MS-10725, Chrysler MS-10850, Fiat 9.55535-H2, Fiat 9.55535-M2, Fiat 9.55535-N2, Fiat 9.55535-Z2, GM LL-B-025, PSA B71 2294
  • Specyfikacja: ACEA A3 / B4, API SP
  • Linia produktów: Leichtlauf
  • Klasa lepkości SAE: 5W-40
  • Seria: High Tech
  • Rodzaj połączenia: Kanister
  • Rodzaj pojazdu: Samochód
  • LIQUI MOLY: Olej silnikowy
  • Numer artykułu: 3864
  • Nasza cena: 215,28 PLN
  • Stan: nowy
Szczegóły
LIQUI MOLY Olej silnikowy 5W-40, 5l
Numer artykułu: 3864
215,28 PLN
43,06 PLN za 1 litr
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy
PETRONAS Paraflu UP Ready 76227GC5EU Płyn chłodniczy ASTM D3306-CUNA 956-16, Czerwony, 2l, Gotowa mieszanka, zawierający fosforany-zawierający silikat
Ocen - 1
Informacja o towar
  • Właściwości: Gotowa mieszanka
  • Kolor: Czerwony
  • Linia produktów: Paraflu
  • Rekomendacje producenta: Fiat 9.55523, Chrysler MS-50203, Chrysler MS-12106, Iveco 18-1830, PSA B71 5110
  • Specyfikacja: ASTM D3306, ASTM D6210, CUNA 956-16
  • Pojemność [litr]: 2
  • Seria: UP Ready
  • Rodzaj połączenia: Kontener metalowy
  • Cecha chemiczna: zawierający nitrit, zawierający fosforany, zawierający silikat
  • Temperatura otoczenia od [°C]: -40
  • Temperatura robocza do [°C]: +125
  • PETRONAS: Płyn chłodniczy
  • Numer artykułu: 76227GC5EU
  • Nasza cena: 68,32 PLN
  • Stan: nowy
Szczegóły
PETRONAS Płyn chłodniczy ASTM D3306-CUNA 956-16, Czerwony, 2l, Gotowa mieszanka, zawierający fosforany-zawierający silikat
Numer artykułu: 76227GC5EU
Więcej
68,32 PLN
34,16 PLN za 1 litr
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy
MOTUL 8100 X-CESS GEN2 109775 Olej silnikowy 5W-40, 4l
Ocen - 27
Informacja o towar
  • Pojemność [litr]: 4
  • Rekomendacje producenta: BMW Longlife-01, MB 229.5, MB 226.5, Porsche A40, Renault RN0700, Renault RN0710, VW 502 00, VW 505 00, Fiat 9.55535-H2, Fiat 9.55535-M2, Fiat 9.55535-N2, Fiat 9.55535-Z2, GM LL-B-025, PSA B71 2296
  • Specyfikacja: ACEA A3 / B4, API SN
  • Linia produktów: 8100
  • Klasa lepkości SAE: 5W-40
  • Seria: X-CESS GEN2
  • Rodzaj połączenia: Kanister
  • Rodzaj pojazdu: Samochód
  • Wersja silnika: 4-Stroke
  • MOTUL: Olej silnikowy
  • Numer artykułu: 109775
  • Nasza cena: 188,70 PLN
  • Stan: nowy
Szczegóły
MOTUL Olej silnikowy 5W-40, 4l
Numer artykułu: 109775
188,70 PLN
47,18 PLN za 1 litr
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy
LIQUI MOLY Top Tec 4100 3701 Olej silnikowy 5W-40, 5l, Olej syntetyczny
Ocen - 77
Informacja o towar
  • Pojemność [litr]: 5
  • Rekomendacje producenta: BMW Longlife-04, Ford WSS-M2C917-A, MB 229.31, Porsche A40, DEXOS 2, VW 505 01, Fiat 9.55535-H2, Fiat 9.55535-M2, Fiat 9.55535-S2, Renault RN0700, Renault RN0710, VW 505 00
  • Specyfikacja: API SN, API CF, ACEA C3
  • Linia produktów: Top Tec
  • Klasa lepkości SAE: 5W-40
  • Seria: 4100
  • Olej: Olej syntetyczny
  • Rodzaj połączenia: Kanister
  • Rodzaj pojazdu: Samochód
  • LIQUI MOLY: Olej silnikowy
  • Numer artykułu: 3701
  • Nasza cena: 253,18 PLN
  • Stan: nowy
Szczegóły
LIQUI MOLY Olej silnikowy 5W-40, 5l, Olej syntetyczny
Numer artykułu: 3701
253,18 PLN
50,64 PLN za 1 litr
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy
MOBIL Super 2000 X1 150865 Olej silnikowy 10W-40, 4l, Olej półsyntetyczny
Ocen - 32
Informacja o towar
  • Pojemność [litr]: 4
  • Rekomendacje producenta: MB 229.1, VW 501 01, VW 505 00
  • Specyfikacja: ACEA A3 / B3, API SL, API CF
  • Linia produktów: Super
  • Klasa lepkości SAE: 10W-40
  • Seria: 2000 X1
  • Olej: Olej półsyntetyczny
  • Rodzaj połączenia: Kanister
  • Specyfikacja wg API: CF, SL
  • MOBIL: Olej silnikowy
  • Numer artykułu: 150865
  • Nasza cena: 110,55 PLN
  • Stan: nowy
Szczegóły
MOBIL Olej silnikowy 10W-40, 4l, Olej półsyntetyczny
Numer artykułu: 150865
110,55 PLN
27,64 PLN za 1 litr
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy
MOBIL 1 FS X2 153640 Olej silnikowy 5W-50, 4l
Ocen - 59
Informacja o towar
  • Pojemność [litr]: 4
  • Rekomendacje producenta: MB 229.3, Porsche A40, Fiat 9.55535-M2
  • Specyfikacja: API SP, ACEA A3 / B4, API CF
  • Linia produktów: 1
  • Klasa lepkości SAE: 5W-50
  • Seria: FS X2
  • Rodzaj połączenia: Kanister
  • Rodzaj pojazdu: Samochód
  • Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: dla zastosowań przy utrudnionych warunkach eksploatacji
  • MOBIL: Olej silnikowy
  • Numer artykułu: 153640
  • Nasza cena: 215,94 PLN
  • Stan: nowy
Szczegóły
MOBIL Olej silnikowy 5W-50, 4l
Numer artykułu: 153640
215,94 PLN
53,99 PLN za 1 litr
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy
ELF Evolution 900 NF 2196571 Olej silnikowy 5W-40, 4l
Ocen - 54
Informacja o towar
  • Pojemność [litr]: 4
  • Rekomendacje producenta: MB 229.3, VW 502 00, VW 505 00
  • Specyfikacja: API SL, ACEA A3 / B3, API CF, ACEA A3 / B4
  • Linia produktów: Evolution
  • Klasa lepkości SAE: 5W-40
  • Seria: 900 NF
  • Rodzaj pojazdu: Samochód
  • Specyfikacja wg API: CF, SL
  • ELF: Olej silnikowy
  • Numer artykułu: 2196571
  • Nasza cena: 124,61 PLN
  • Stan: nowy
Szczegóły
ELF Olej silnikowy 5W-40, 4l
Numer artykułu: 2196571
124,61 PLN
31,15 PLN za 1 litr
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy
FANFARO XTR FF6726-20 Olej silnikowy 0W-30, 20l
Ocen - 21
Informacja o towar
  • Pojemność [litr]: 20
  • Rekomendacje producenta: Ford WSS-M2C950-A, STJLR.03.5007, MB 229.51, Porsche C30, VW 507 00, VW 504 00, VW 505 01, PSA B71 2290, PSA B71 2312, BMW Longlife-12 FE, Renault RN0700, Renault RN0710, Renault RN17, Fiat 9.55535-DS1, Fiat 9.55535-GS1, Iveco 18-1811 SC1
  • Specyfikacja: ACEA C2, ACEA C3, API SN
  • Klasa lepkości SAE: 0W-30
  • Seria: XTR
  • Rodzaj połączenia: Kanister
  • Rodzaj pojazdu: Samochód
  • Typ katalizatora: dla poj. z filtrem sadzy / cząstek stałych
  • FANFARO: Olej silnikowy
  • Numer artykułu: FF6726-20
  • Nasza cena: 397,62 PLN
Szczegóły
FANFARO Olej silnikowy 0W-30, 20l
Numer artykułu: FF6726-20
Więcej
397,62 PLN
19,88 PLN za 1 litr
Cena zawiera 23% VAT, Darmowa wysyłka
MOBIL Super 3000 XE 150944 Olej silnikowy 5W-30, 5l
Ocen - 52
Informacja o towar
  • Pojemność [litr]: 5
  • Rekomendacje producenta: DEXOS 2, MB 229.31, MB 229.51, MB 229.52, Ford WSS-M2C917-A, VW 505 00, VW 505 01
  • Specyfikacja: ACEA C3, API SN, API CF
  • Linia produktów: Super
  • Klasa lepkości SAE: 5W-30
  • Seria: 3000 XE
  • Rodzaj połączenia: Kanister
  • Rodzaj pojazdu: Samochód
  • MOBIL: Olej silnikowy
  • Numer artykułu: 150944
  • Nasza cena: 190,50 PLN
  • Stan: nowy
Szczegóły
MOBIL Olej silnikowy 5W-30, 5l
Numer artykułu: 150944
190,50 PLN
38,10 PLN za 1 litr
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy
MOTUL 8100 X-CLEAN EFE 109171 Olej silnikowy 5W-30, 4l
Ocen - 81
Informacja o towar
  • Kod silnika: K9K
  • Wyposażenie pojazdu: dla pojazdów Diesla z filtrem cząstek stałych (DPF)
  • Pojemność [litr]: 4
  • Rekomendacje producenta: BMW Longlife-04, DEXOS 2, MB 229.52, Fiat 9.55535-S1, Fiat 9.55535-S2, MB 229.51, VW 505 01, VW 505 00
  • Specyfikacja: ACEA C2, ACEA C3, API SN
  • Linia produktów: 8100
  • Klasa lepkości SAE: 5W-30
  • Seria: X-CLEAN EFE
  • Rodzaj połączenia: Kanister
  • Rodzaj pojazdu: Samochód
  • MOTUL: Olej silnikowy
  • Numer artykułu: 109171
  • Nasza cena: 187,30 PLN
  • Stan: nowy
Szczegóły
MOTUL Olej silnikowy 5W-30, 4l
Numer artykułu: 109171
187,30 PLN
46,83 PLN za 1 litr
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy
MAXGEAR 78-0090 Żarówka, reflektor dalekosiężny H7 12V 55W PX26d, Halogen, Niebieski
Ocen - 24
Informacja o towar
  • Rodzaj lampy: H7
  • Projekt lampy: Halogen
  • Moc znamionowa [W]: 55
  • Napięcie [V]: 12
  • Kolor żarówki: Niebieski
  • Oznaczenie kontrolne: ECE
  • Żarówka z cokołem: PX26d
  • MAXGEAR: Żarówka, reflektor dalekosiężny
  • Numer artykułu: 78-0090
  • Stan: nowy
Szczegóły
MAXGEAR Żarówka, reflektor dalekosiężny H7 12V 55W PX26d, Halogen, Niebieski
Numer artykułu: 78-0090
19,97 PLN
Cena za sztukę
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy

Popularne posty

Zapisz się się do naszych newsletterów

Aby otrzymywać nasze najnowsze wiadomości i porady prosimy o podanie swojego adres e-mail: