• SHOP
  • CLUB
Wypróbuj konto Premium
0
Mój garaż
Dodaj pojazd
0
Artykułów #
0,00 PLN
Twój koszyk jest pusty

Silniki Volvo V60

Spis treści

  1. Volvo V60 generacji I (2010-2018)
    1. Silniki benzynowe Volvo V60: Generacja I (2010-2018)
    2. Silniki wysokoprężne Volvo V60: Generacja I (2010-2018)
    3. Napęd hybrydowy Volvo V60: Generacja I (2010-2018)
  2. Volvo V60 generacji II (2018-2024)
    1. Silniki benzynowe Volvo V60: II generacja (2018-2024)
    2. Silniki wysokoprężne Volvo V60: Generacja II (2018-2024)
    3. Napędy hybrydowe Volvo V60: II generacja (2018-2024)
  3. Volvo V60 generacji III (2024 - dziś)
    1. Silnik benzynowy Volvo V60 mild hybrid: Generacja III (2024 - dziś)
    2. Volvo V60 plug-in hybrid: Generacja III (2024 - dziś)
    3. Silniki wysokoprężne Volvo V60: Generacja III (2024-dziś)
  4. Wnioski: Najlepsze silniki Volvo V60 wszystkich generacji

Od momentu wprowadzenia na rynek w 2010 roku, Volvo V60 zyskało pozycję stylowego kombi klasy premium i oferuje imponującą gamę silników Volvo V60 w trzech generacjach. Od klasycznych silników benzynowych z turbodoładowaniem po ekonomiczne diesle i innowacyjne hybrydy plug-in, technologia silników stale ewoluowała, odzwierciedlając transformację Volvo z tradycyjnego producenta samochodów w pioniera elektryfikacji.

Volvo V60 generacji I (2010-2018)

Volvo V60 generacji I (2010-2018)

Pierwsza generacja Volvo V60 charakteryzowała się sprawdzoną szwedzką inżynierią i stanowiła solidną podstawę dla kierowców długodystansowych. Przy odpowiedniej konserwacji, przebiegi osiągały zwykle od 250 000 do 350 000 kilometrów, przy czym pięciocylindrowe diesle były uważane za szczególnie trwałe. Poważniejsze naprawy były zwykle wymagane między 150 000 a 200 000 kilometrów, zwłaszcza w przypadku turbosprężarek i układów wtryskowych. Absolutnie najlepszym silnikiem tej generacji był D5 o mocy 215 KM - potężny pięciocylindrowy diesel, który doskonale łączył osiągi, niezawodność i typowy dźwięk Volvo. Do najważniejszych rozwiązań technicznych należała zaawansowana technologia bezpieczeństwa i wyrafinowany system napędu na wszystkie koła, podczas gdy sporadycznie pojawiały się problemy z elektroniką i złożonymi układami wydechowymi. W segmencie premium V60 z powodzeniem konkurowało z BMW serii 3 Touring i Audi A4 Avant.

Silniki benzynowe Volvo V60: Generacja I (2010-2018)

Gama silników benzynowych Volvo V60 obejmowała różne czterocylindrowe silniki turbo z rodziny Drive-E. Podstawowym silnikiem był T3 o mocy 150 KM, a następnie T4 o mocy 180-190 KM i potężny T5 o mocy 245 KM. Później pojawił się T6 o mocy 306 KM i zorientowany na osiągi Polestar o mocy 367 KM. Silniki Volvo V60 charakteryzowały się dobrym oddawaniem mocy i umiarkowanym zużyciem paliwa, ale czasami wykazywały problemy z turbosprężarkami przy dużych przebiegach. T4 o mocy 180 KM stał się najbardziej niezawodnym silnikiem benzynowym tej generacji, podczas gdy potężne warianty T6 były bardziej podatne na uszkodzenia turbosprężarki. Wczesne silniki T5 (2010-2013) w szczególności cierpiały na problemy z łańcuchem rozrządu i zwiększone zużycie oleju.

Silniki wysokoprężne Volvo V60: Generacja I (2010-2018)

Silniki wysokoprężne Volvo V60 były zdominowane przez legendarny pięciocylindrowy silnik D5 o mocy od 163 do 231 KM. Gamę uzupełniały mniejsze D3 o mocy 136-150 KM i D4 o mocy 163-190 KM. Volvo V60 D5 o mocy 215 KM było uważane za klejnot koronny gamy silników wysokoprężnych - solidny, mocny i wyposażony w charakterystyczny pięciocylindrowy dźwięk. Te silniki Volvo V60 TDI spełniały normy Euro 5, a później Euro 6 i oferowały doskonałe połączenie osiągów i oszczędności. Typowymi słabymi punktami były zawory recyrkulacji spalin i czasami pompy wysokiego ciśnienia, podczas gdy podstawowe silniki były uważane za bardzo trwałe. D3 okazał się być najbardziej ekonomicznym silnikiem ze zużyciem paliwa na poziomie około 4,5 litra na 100 km.

Napęd hybrydowy Volvo V60: Generacja I (2010-2018)

Od 2012 roku Volvo oferowało model V60 Plug-in Hybrid, jedną z pierwszych hybryd plug-in w segmencie premium. Łączyło ono 215-konny silnik wysokoprężny D5 z 70-konnym silnikiem elektrycznym, uzyskując moc 285 KM. Innowacyjny napęd oferował do 50 km zasięgu elektrycznego, ale był skomplikowany i podatny na problemy z elektroniką.

Silnik Volvo V60 Moc wyjściowa Zużycie paliwa Typowe niedociągnięcia Ocena
T3 150 KM 6,8-7,4 l/100 km Turbosprężarka z dużym przebiegiem Dobry
T4 180-190 KM 6,5-7,2 l/100km Bardzo niezawodny Bardzo dobry
T5 245 KM 7,1-7,8 l/100km Łańcuch rozrządu, zużycie oleju (wczesne modele) Średnie
T6 306 KM 8,2-8,9 l/100km Uszkodzenie turbosprężarki Umiarkowane
D3 136-150 KM 4,3-4,8 l/100km Zawór EGR Dobry
D4 163-190 KM 4,5-5,1 l/100km Pompa wysokiego ciśnienia Dobry
D5 163-231 KM 4,8-5,5 l/100km Zawór EGR, bardzo wytrzymały Bardzo dobry
Hybryda plug-in 285 KM 1,8 l/100 km + energia elektryczna Elektronika, złożoność Średnia

Volvo V60 generacji II (2018-2024)

Volvo V60 generacji II (2018-2024)

Druga generacja Volvo V60 oznaczała zupełnie nowy początek dzięki skalowalnej platformie SPA i wyłącznie czterocylindrowym silnikom. Ta generacja jest uważana za najbardziej zaawansowaną technicznie i może z łatwością osiągnąć od 300 000 do 400 000 kilometrów przy odpowiedniej konserwacji. Poważne awarie silnika stały się rzadkością, a jedynie łagodne systemy hybrydowe okazjonalnie wykazują problemy elektroniczne. Absolutnym hitem był model T8 plug-in hybrid o mocy 390 KM - techniczne arcydzieło łączące sportowe osiągi z wydajnością. Po raz pierwszy Volvo konsekwentnie skupiło się na elektryfikacji z technologią mild hybrid we wszystkich silnikach od 2020 roku. Druga generacja jeszcze mocniej pozycjonowała się w segmencie premium i w niektórych przypadkach przewyższała niemiecką konkurencję pod względem jakości wykonania i technologii.

Silniki benzynowe Volvo V60: II generacja (2018-2024)

Gama silników benzynowych Volvo V60 była w całości oparta na czterocylindrowej rodzinie Drive-E. Podstawowym modelem był T4 o mocy 190 KM, a następnie T5 o mocy 250 KM i potężny T6 o mocy 310 KM. Wszystkie silniki były wyposażone w turbodoładowanie, a od 2020 r. w 48-woltową technologię hybrydową. Silniki Volvo V60 charakteryzowały się znacznie lepszą niezawodnością w porównaniu z pierwszą generacją. T5 o mocy 250 KM stał się najpopularniejszym i najbardziej niezawodnym silnikiem benzynowym, podczas gdy T6 pozostał zaskakująco solidny pomimo swojej mocy. Problemy ograniczały się głównie do sporadycznych błędów oprogramowania w łagodnym układzie hybrydowym i rzadkich uszkodzeń turbosprężarki pod ekstremalnym obciążeniem.

Silniki wysokoprężne Volvo V60: Generacja II (2018-2024)

Silnik wysokoprężny Volvo V60 był dostępny tylko jako D4 o mocy 190 KM - nowoczesny czterocylindrowy turbodiesel z wtryskiem common-rail i katalizatorem SCR. Volvo V60 D4 okazało się niezwykle niezawodne i ekonomiczne, osiągając zużycie paliwa na poziomie zaledwie 4,2-4,8 litra na 100 km i było uważane za jeden z najlepszych silników wysokoprężnych w segmencie premium. Typowe problemy z silnikami wysokoprężnymi, takie jak zanieczyszczenie zaworu EGR lub zapchanie filtra cząstek stałych, występowały znacznie rzadziej niż w przypadku poprzedniej generacji. Charakterystyczny pięciocylindrowy dźwięk przeszedł jednak do historii, nad czym ubolewało wielu entuzjastów Volvo.

Napędy hybrydowe Volvo V60: II generacja (2018-2024)

Druga generacja oferowała kilka wariantów hybrydowych: T6 mild hybrid o mocy 310 KM, T8 plug-in hybrid o mocy 390 KM, a później T8 Polestar Engineered o mocy 415 KM. T8 łączył czterocylindrowy silnik benzynowy o mocy 320 KM z silnikiem elektrycznym o mocy 87 KM i oferował zasięg elektryczny do 50 km. Te hybrydowe silniki Volvo V60 były uważane za techniczne arcydzieła, ale czasami miały problemy ze złożoną elektroniką i systemami akumulatorów.

Silnik Volvo V60 Moc wyjściowa Zużycie paliwa Typowe niedociągnięcia Ocena
T4 190 KM 6,4-7,0 l/100 km Łagodna elektronika hybrydowa Dobry
T5 250 KM 6,8-7,4 l/100km Bardzo niezawodny Bardzo dobry
T6 310 KM 7,2-7,9 l/100km Solidny pomimo osiągów Dobry
D4 190 KM 4,2-4,8 l/100km Bardzo solidny i oszczędny Bardzo dobry
T6 Mild-Hybrid 310 KM 7,0-7,6 l/100km Elektronika Dobra
T8 Plug-in Hybrid 390 KM 2,1 l/100 km + energia elektryczna Złożona elektronika, akumulator Dobry
T8 Polestar 415 KM 2,3 l/100 km + elektryczność Elektronika, wysokie koszty napraw Średnia

Volvo V60 generacji III (2024 - dziś)

Obecna generacja Volvo V60 jest w pełni zelektryfikowana i reprezentuje wizję Volvo dotyczącą zrównoważonej przyszłości. Wszystkie silniki są teraz zelektryfikowane - jako łagodne hybrydy lub hybrydy plug-in. Ponieważ generacja ta jest dostępna na rynku dopiero od 2024 r., nie ma jeszcze długoterminowych doświadczeń, ale pierwsze testy pokazują obiecujące podejście do wydajności i osiągów. Najwyższej klasy silnikiem jest hybryda plug-in T8 o mocy 455 KM, która łączy osiągi supersportowego samochodu z wysoką wydajnością. Nowa technologia mild hybrid obiecuje żywotność ponad 350 000 kilometrów, ponieważ wsparcie elektryczne znacznie zmniejsza obciążenie silnika spalinowego i obniża temperaturę pracy.

Silnik benzynowy Volvo V60 mild hybrid: Generacja III (2024 - dziś)

Podstawę gamy silników Volvo V60 stanowią dwa silniki benzynowe typu mild-hybrid: B4 o mocy 197 KM i B5 o mocy 250 KM. Oba silniki Volvo V60 są wyposażone w 48-woltową technologię mild hybrid ze zintegrowanym rozrusznikiem i zoptymalizowaną geometrią komory spalania. Model B5 o mocy 250 KM jest uważany za szczególnie udany i staje się sercem nowej generacji - oferuje płynne dostarczanie mocy w szerokim zakresie prędkości obrotowych silnika i jak dotąd był wolny od poważnych problemów z produkcją seryjną. Technologia mild hybrid umożliwia jazdę ze stałą prędkością i zmniejsza zużycie paliwa nawet o 15 procent w porównaniu z konwencjonalnymi silnikami.

Volvo V60 plug-in hybrid: Generacja III (2024 - dziś)

Wariant Volvo V60 T8 oferuje moc systemową 455 KM i zasięg elektryczny do 70 km. Ten silnik Volvo V60 łączy czterocylindrowy silnik benzynowy o mocy 320 KM z silnikiem elektrycznym o mocy 145 KM i jest uważany za jeden z najpotężniejszych kombi na rynku. Nowa generacja T8 jest bardziej zaawansowana technicznie niż jej poprzednik i, według wstępnych testów, ma mniej problemów z elektroniką.

Silniki wysokoprężne Volvo V60: Generacja III (2024-dziś)

Volvo zdecydowało się całkowicie zrezygnować z silników wysokoprężnych w trzeciej generacji i polegać wyłącznie na zelektryfikowanych silnikach benzynowych. Ta strategiczna decyzja odzwierciedla zaangażowanie Volvo w elektryfikację, ale oznacza koniec popularnej tradycji silników wysokoprężnych.

Silnik Volvo V60 Moc wyjściowa Zużycie paliwa Typowe słabe punkty Ocena
Łagodna hybryda B4 197 KM 6,2-6,8 l/100 km Jak dotąd brak problemów z serią Bardzo dobry
B5 Mild-Hybrid 250 KM 6,5-7,1 l/100km Bardzo zrównoważony Bardzo dobry
T8 Plug-in Hybrid 455 KM 0,8-1,2 l/100 km + energia elektryczna Złożony, ale dojrzały Dobry

Wnioski: Najlepsze silniki Volvo V60 wszystkich generacji

Rozwój silników Volvo V60 wykazuje ciągłą poprawę pod względem niezawodności i wydajności. Podczas gdy pierwsza generacja nadal zmagała się z typowymi problemami z ząbkowaniem, druga generacja stała się punktem odniesienia dla niezawodności w segmencie premium. Trzecia generacja konsekwentnie koncentruje się na elektryfikacji i obiecuje nową erę wydajności. Na szczególną uwagę zasługuje odwaga Volvo, aby całkowicie zrezygnować z silników wysokoprężnych i skupić się na zelektryfikowanych napędach.

  • Najlepszy silnik benzynowy Volvo V60:

B5 mild hybrid (250 KM, III generacja) łączy nowoczesną technologię z doskonałym oddawaniem mocy i obiecuje maksymalną niezawodność dzięki elektrycznemu wspomaganiu.

  • Najlepszy silnik wysokoprężny Volvo V60:

D5 (215 KM, generacja I) pozostaje legendarnym szczytem tradycji silników wysokoprężnych Volvo z charakterystycznym pięciocylindrowym brzmieniem i wyjątkowymi możliwościami na długich dystansach.

  • Najlepszy silnik hybrydowy Volvo V60:

T8 plug-in hybrid (455 KM, generacja III) oferuje osiągi supersamochodu z imponującą wydajnością i zasięgiem elektrycznym do 70 km.

W zakresie konserwacji i części zamiennych do wszystkich generacji Volvo V60, AUTODOC oferuje szeroką gamę oryginalnych i wysokiej jakości części zamiennych z szybką dostawą i fachowym doradztwem.

AUTODOC Bestsellery: cześci w korzystnej cenie

VT540XXL EIBACH VT540-XXL Rozszerzenie, błotnik Oś przednia, Oś tylna
Ocen - 7
Informacja o towar
  • Strona zabudowy: Oś przednia, Oś tylna
  • Długość [mm]: 690
  • Szerokość [mm]: 20
  • EIBACH: Rozszerzenie, błotnik
  • Numer artykułu: VT540-XXL
  • Nasza cena: 407,11 PLN
  • Stan: nowy
Szczegóły
EIBACH Rozszerzenie, błotnik Oś przednia, Oś tylna
Numer artykułu: VT540-XXL
407,11 PLN
Cena za zestaw 2 sztuk
Cena zawiera 23% VAT, Darmowa wysyłka
MAXGEAR 78-0090 Żarówka, reflektor dalekosiężny H7 12V 55W PX26d, Halogen, Niebieski
Ocen - 24
Informacja o towar
  • Rodzaj lampy: H7
  • Projekt lampy: Halogen
  • Moc znamionowa [W]: 55
  • Napięcie [V]: 12
  • Kolor żarówki: Niebieski
  • Oznaczenie kontrolne: ECE
  • Żarówka z cokołem: PX26d
  • MAXGEAR: Żarówka, reflektor dalekosiężny
  • Numer artykułu: 78-0090
  • Stan: nowy
Szczegóły
MAXGEAR Żarówka, reflektor dalekosiężny H7 12V 55W PX26d, Halogen, Niebieski
Numer artykułu: 78-0090
19,08 PLN
Cena za sztukę
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy
VALEO AQUA VISION 032523 Żarówka, reflektor dalekosiężny H7 12V 55W PX26d, 3000K, Halogen
Ocen - 25
Informacja o towar
  • Linia produktów: AQUA VISION
  • Rodzaj lampy: H7
  • Projekt lampy: Halogen
  • Moc znamionowa [W]: 55
  • Napięcie [V]: 12
  • Temperatura koloru [K]: 3000
  • Żarówka z cokołem: PX26d
  • VALEO: Żarówka, reflektor dalekosiężny
  • Numer artykułu: 032523
  • Stan: nowy
Szczegóły
VALEO Żarówka, reflektor dalekosiężny H7 12V 55W PX26d, 3000K, Halogen
Numer artykułu: 032523
32,77 PLN
Cena za sztukę
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy
Blister 2pcs - 1 987 3 BOSCH 1 987 302 210 Żarówka, oświetlenie tablicy rejestracyjnej 12V 10W, SV8.5-8
Ocen - 6
Informacja o towar
  • Napięcie [V]: 12
  • Moc znamionowa [W]: 10
  • Żarówka z cokołem: SV8.5-8
  • BOSCH: Żarówka, oświetlenie tablicy rejestracyjnej
  • Numer artykułu: 1 987 302 210
  • Stan: nowy
Szczegóły
BOSCH Żarówka, oświetlenie tablicy rejestracyjnej 12V 10W, SV8.5-8
Numer artykułu: 1 987 302 210
4,41 PLN
Cena za sztukę
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy
H7 NEOLUX® BlueLight N499B Żarówka, reflektor dalekosiężny H7 12V 55W PX26d, 5000K, Halogen
Ocen - 22
Informacja o towar
  • Linia produktów: BlueLight
  • Rodzaj lampy: H7
  • Projekt lampy: Halogen
  • Moc znamionowa [W]: 55
  • Napięcie [V]: 12
  • Rodzaj połączenia: Pudełko
  • Temperatura koloru [K]: 5000
  • Żarówka z cokołem: PX26d
  • NEOLUX®: Żarówka, reflektor dalekosiężny
  • Numer artykułu: N499B
  • Stan: nowy
Szczegóły
NEOLUX® Żarówka, reflektor dalekosiężny H7 12V 55W PX26d, 5000K, Halogen
Numer artykułu: N499B
27,65 PLN
Cena za sztukę
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy
WALSER Modulo 13557 Pokrowce na fotele czarny, Poliester, z przodu
Ocen - 2
Informacja o towar
  • Strona zabudowy: z przodu
  • Liczba części [-częściowy]: 1
  • Materiał: Poliester
  • Kolor: czarny
  • Rodzaj pojazdu: Samochody osobowe
  • Jednostka ilości: Sztuka
  • Seria: Modulo
  • WALSER: Pokrowce na fotele
  • Numer artykułu: 13557
  • Nasza cena: 99,28 PLN
Szczegóły
WALSER Pokrowce na fotele czarny, Poliester, z przodu
Numer artykułu: 13557
99,28 PLN
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy
D3S OSRAM XENARC NIGHT BREAKER LASER next Generation 66340XNN Żarówka xenon D3S, 42V, 35W
Ocen - 1
Informacja o towar
  • Rodzaj lampy: D3S
  • Napięcie [V]: 42
  • Moc znamionowa [W]: 35
  • Żarówka z cokołem: PK32d-5
  • Rodzaj połączenia: Pudełko
  • Linia produktów: XENARC NIGHT BREAKER LASER next Generation
  • XenonLight: 1
  • OSRAM: Żarówka xenon
  • Numer artykułu: 66340XNN
  • Nasza cena: 449,54 PLN
  • Stan: nowy
Szczegóły
OSRAM Żarówka xenon D3S, 42V, 35W
Numer artykułu: 66340XNN
449,54 PLN
Cena za sztukę
Cena zawiera 23% VAT, Darmowa wysyłka
C5W BOSCH 1 987 302 810 Żarówka, oświetlenie tablicy rejestracyjnej 12V 5W, C5W, SV8.5-8
Ocen - 63
Informacja o towar
  • Rodzaj lampy: C5W
  • Napięcie [V]: 12
  • Moc znamionowa [W]: 5
  • Żarówka z cokołem: SV8.5-8
  • BOSCH: Żarówka, oświetlenie tablicy rejestracyjnej
  • Numer artykułu: 1 987 302 810
  • Stan: nowy
Szczegóły
BOSCH Żarówka, oświetlenie tablicy rejestracyjnej 12V 5W, C5W, SV8.5-8
Numer artykułu: 1 987 302 810
2,71 PLN
Cena za sztukę
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy
MAXGEAR 78-0106 Żarówka xenon D3S, 42V, 35W, 4300K
Ocen - 14
Informacja o towar
  • Rodzaj lampy: D3S
  • Napięcie [V]: 42
  • Moc znamionowa [W]: 35
  • Temperatura koloru [K]: 4300
  • Żarówka z cokołem: PK32d-5
  • Projekt lampy: ksenon
  • XenonLight: 1
  • MAXGEAR: Żarówka xenon
  • Numer artykułu: 78-0106
  • Nasza cena: 107,35 PLN
  • Stan: nowy
Szczegóły
MAXGEAR Żarówka xenon D3S, 42V, 35W, 4300K
Numer artykułu: 78-0106
107,35 PLN
Cena za sztukę
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy
H7 OSRAM COOL BLUE INTENSE next Generation 64210CBN-HCB Żarówka, reflektor dalekosiężny H7 12V 55W PX26d, 5000K, Halogen
Ocen - 65
Informacja o towar
  • Linia produktów: COOL BLUE INTENSE next Generation
  • Rodzaj lampy: H7
  • Projekt lampy: Halogen
  • Moc znamionowa [W]: 55
  • Napięcie [V]: 12
  • Temperatura koloru [K]: 5000
  • Żarówka z cokołem: PX26d
  • OSRAM: Żarówka, reflektor dalekosiężny
  • Numer artykułu: 64210CBN-HCB
  • Stan: nowy
Szczegóły
OSRAM Żarówka, reflektor dalekosiężny H7 12V 55W PX26d, 5000K, Halogen
Numer artykułu: 64210CBN-HCB
68,07 PLN
Cena za zestaw 2 sztuk
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy
WALSER Modulo 13558 Pokrowce na fotele czarny, Poliester, z przodu
Ocen - 1
Informacja o towar
  • Strona zabudowy: z przodu
  • Liczba części [-częściowy]: 4
  • Materiał: Poliester
  • Kolor: czarny
  • Rodzaj pojazdu: Samochody osobowe
  • Jednostka ilości: Zestaw
  • Uniwersalny: Tak
  • Seria: Modulo
  • Ilość: 2
  • WALSER: Pokrowce na fotele
  • Numer artykułu: 13558
  • Nasza cena: 166,54 PLN
Szczegóły
WALSER Pokrowce na fotele czarny, Poliester, z przodu
Numer artykułu: 13558
166,54 PLN
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy
H7 NARVA 483283000 Żarówka, reflektor dalekosiężny H7 12V 55W PX26d, Halogen
Informacja o towar
  • Rodzaj lampy: H7
  • Projekt lampy: Halogen
  • Moc znamionowa [W]: 55
  • Napięcie [V]: 12
  • Rodzaj połączenia: Pudełko
  • Żarówka z cokołem: PX26d
  • NARVA: Żarówka, reflektor dalekosiężny
  • Numer artykułu: 483283000
  • Stan: nowy
Szczegóły
NARVA Żarówka, reflektor dalekosiężny H7 12V 55W PX26d, Halogen
Numer artykułu: 483283000
19,86 PLN
Cena za sztukę
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy
48242628 PHILIPS 12866CP Żarówka, oświetlenie tablicy rejestracyjnej 12V 10W, Żarówka rurkowa z żarnikiem osiowym, SV8.5
Ocen - 3
Informacja o towar
  • Rodzaj lampy: Żarówka rurkowa z żarnikiem osiowym
  • Napięcie [V]: 12
  • Moc znamionowa [W]: 10
  • Rodzaj połączenia: Pudełko
  • Żarówka z cokołem: SV8.5
  • Wersja – żarówka soffitte: T10,5x43
  • PHILIPS: Żarówka, oświetlenie tablicy rejestracyjnej
  • Numer artykułu: 12866CP
  • Stan: nowy
Szczegóły
PHILIPS Żarówka, oświetlenie tablicy rejestracyjnej 12V 10W, Żarówka rurkowa z żarnikiem osiowym, SV8.5
Numer artykułu: 12866CP
5,83 PLN
Cena za sztukę
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy
WALSER 20091 Pokrowce na fotele antracytowy, Poliester, z przodu
Ocen - 1
Informacja o towar
  • Strona zabudowy: z przodu
  • Liczba części [-częściowy]: 2
  • Materiał: Poliester
  • Kolor: antracytowy
  • Parametr: faux fur
  • Udział poliestru [%]: 100
  • Specyfikacja: TÜV
  • Masa [g]: 640
  • WALSER: Pokrowce na fotele
  • Numer artykułu: 20091
  • Nasza cena: 146,96 PLN
  • Stan: nowy
Szczegóły
WALSER Pokrowce na fotele antracytowy, Poliester, z przodu
Numer artykułu: 20091
146,96 PLN
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy
WALSER ZIPP-IT Basic 11798 Pokrowce na fotele czarny, Poliester, z przodu
Ocen - 3
Informacja o towar
  • Strona zabudowy: z przodu
  • Liczba części [-częściowy]: 6
  • Materiał: Poliester
  • Kolor: czarny
  • Rodzaj pojazdu: Samochody osobowe
  • Jednostka ilości: Zestaw
  • Uniwersalny: Tak
  • Seria: ZIPP-IT Basic
  • Ilość: 2
  • WALSER: Pokrowce na fotele
  • Numer artykułu: 11798
  • Nasza cena: 146,96 PLN
Szczegóły
WALSER Pokrowce na fotele czarny, Poliester, z przodu
Numer artykułu: 11798
146,96 PLN
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy

Popularne posty

Zapisz się się do naszych newsletterów

Aby otrzymywać nasze najnowsze wiadomości i porady prosimy o podanie swojego adres e-mail: