• SHOP
  • CLUB
Wypróbuj konto Premium
0
Mój garaż
Dodaj pojazd
0
Artykułów #
0,00 PLN
Twój koszyk jest pusty

Silniki Nissan Navara

Spis treści

  1. Nissan Navara generacji I i II - historyczne generacje (1985-2004)
    1. Silniki benzynowe Nissan Navara: Historyczne generacje (1985-2004)
    2. Silniki wysokoprężne Nissan Navara: Historyczne generacje (1985-2004)
  2. Nissan Navara generacji III (2005-2015)
    1. Silniki benzynowe Nissan Navara: Generacja III (2005-2015)
    2. Silniki wysokoprężne Nissan Navara: Generacja III (2005-2015)
  3. Nissan Navara generacji IV (2015 - obecnie)
    1. Silniki benzynowe Nissan Navara: IV generacja (2015-dziś)
    2. Silniki wysokoprężne Nissan Navara: Generacja IV (2015-dziś)
  4. Wnioski: Najlepsze silniki Nissan Navara wszystkich generacji

Nissan Navara ugruntował swoją pozycję jako wytrzymały pickup od czasu debiutu w 1985 roku i przeszedł przez cztery generacje z imponującą różnorodnością opcji silnikowych. Każda generacja przyniosła nowe technologie i inne mocne strony, a silniki Nissan Navara stały się znane ze swojej trwałości i niezawodności.

Nissan Navara generacji I i II - historyczne generacje (1985-2004)

Nissan Navara generacji I i II - historyczne generacje (1985-2004)

Pierwsze dwie generacje Nissan Navara (D21: 1985-1997 i D22: 1997-2004) ukształtowały reputację serii jako niezniszczalnego pickupa roboczego. Te historyczne generacje z łatwością osiągały od 400 000 do 500 000 kilometrów przy odpowiedniej konserwacji, przy czym silniki wysokoprężne były szczególnie trwałe. Poważniejsze naprawy były zwykle wymagane dopiero po 250 000 do 300 000 kilometrów, głównie w zakresie sprzęgła, skrzyni biegów lub podwozia. Absolutnie najlepszym silnikiem historycznych generacji był 2.5 TD o mocy 105 KM z generacji D22 - praktycznie niezniszczalny diesel z mechanicznym wtryskiem. Najważniejszymi elementami technicznymi tej epoki były solidne, prosto zaprojektowane silniki bez skomplikowanej elektroniki, co czyniło je szczególnie łatwymi w utrzymaniu. W porównaniu rynkowym, wczesny Nissan Navara był uważany za bardziej niezawodny niż ówcześni konkurenci Toyota Hilux czy Mitsubishi L200.

Silniki benzynowe Nissan Navara: Historyczne generacje (1985-2004)

Gama silników benzynowych Nissan Navara pierwszej generacji obejmowała różne silniki wolnossące: 2,0-litrowy silnik o mocy 90 KM był podstawowym silnikiem, a następnie 2,4-litrowy o mocy 106 KM i najmocniejszy 3,0-litrowy silnik V6 o mocy 134 KM. W drugiej generacji dodano bardziej nowoczesne silniki, w tym wypróbowany i przetestowany 2,4-litrowy silnik o mocy 118 KM i poprawiony 3,3-litrowy silnik V6 o mocy 170 KM. Silniki Nissan Navara charakteryzowały się prostotą i solidnością - gaźniki lub proste układy wtryskowe bez turbodoładowania zapewniały niski poziom złożoności. Najlepszym silnikiem benzynowym była 2,4-litrowa generacja D22, która oferowała optymalną równowagę między osiągami i niezawodnością.

Silniki wysokoprężne Nissan Navara: Historyczne generacje (1985-2004)

Silniki wysokoprężne Nissan Navara były początkowo zdominowane przez 2.5 TD (turbo diesel) o różnych poziomach mocy od 85 do 105 KM. Wczesny 2,3-litrowy diesel bez turbodoładowania był słabszy i miał tylko 75 KM, ale był niezwykle trwały. Najważniejszym silnikiem był 2.5 TD generacji D22 z mechaniczną pompą wtryskową Bosch - ten silnik Nissan Navara jest uważany za jeden z najbardziej niezawodnych diesli pickupów wszechczasów. Dzięki solidnemu żeliwnemu blokowi silnika i prostej technologii z łatwością osiągał 500 000 kilometrów i więcej. Typowymi słabościami były jedynie świece żarowe w mroźne zimy i sporadyczne problemy z pompą wtryskową po bardzo dużych przebiegach.

Silnik Nissan Navara Moc wyjściowa Zużycie paliwa Typowe niedociągnięcia Ocena
Silnik benzynowy 2.0 90 KM 10,5-11,0 l/100 km Za mało mocy Średnia
Silnik benzynowy 2.4 106-118 KM 9,8-10,5 l/100km Bardzo solidny Bardzo dobry
Silnik benzynowy 3.0/3.3 V6 134-170 KM 12,0-13,5 l/100km Wysokie zużycie paliwa Dobre
2.3 Diesel (wolnossący) 75 KM 8,5-9,0 l/100km Słaby, ale trwały Średni
2.5 TD 85-105 KM 8,0-9,5 l/100km Wyjątkowo wytrzymały Bardzo dobry

Nissan Navara generacji III (2005-2015)

Nissan Navara generacji III (2005-2015)

Trzecia generacja Nissan Navara (D40) oznaczała przejście do ery nowoczesnych pickupów ze znacznie poprawionym komfortem i wyposażeniem. Przebiegi utrzymywały się na wysokim poziomie od 300 000 do 400 000 kilometrów, przy czym silniki wysokoprężne common-rail stały się nieco bardziej wymagające w utrzymaniu niż ich mechaniczni poprzednicy. Poważne naprawy silnika lub skrzyni biegów były zwykle wymagane między 180 000 a 250 000 kilometrów, głównie ze względu na bardziej złożoną elektronikę. Absolutnym hitem tej generacji był 2.5 dCi o mocy 190 KM - mocny, ale ekonomiczny diesel z turbosprężarką i chłodnicą międzystopniową. Innowacje techniczne obejmowały wtrysk common rail, filtr cząstek stałych i nowoczesne sterowanie silnikiem po raz pierwszy. W porównaniu rynkowym Nissan Navara z powodzeniem rywalizował z nowym modelem VW Amarok i uznanym Fordem Ranger.

Silniki benzynowe Nissan Navara: Generacja III (2005-2015)

Gama silników benzynowych Nissan Navara była ograniczona do sprawdzonego 4,0-litrowego V6 o mocy 269 KM, który był przeznaczony głównie na rynek amerykański i australijski. W Europie silnik ten był rzadko dostępny i znalazł niewielu nabywców ze względu na wysokie zużycie paliwa wynoszące ponad 14 litrów na 100 kilometrów. Nissan Navara V6 charakteryzował się płynną pracą i wysokimi osiągami, ale był zbyt spragniony jak na europejskie standardy. Problemy techniczne występowały rzadko - sporadycznie zdarzały się usterki cewki zapłonowej lub problemy z przepustnicą, ale ogólnie silnik okazał się bardzo niezawodny.

Silniki wysokoprężne Nissan Navara: Generacja III (2005-2015)

Nissan Navara 2.5 dCi dominował w tej generacji w różnych poziomach mocy od 144 KM do 190 KM. Wszystkie warianty posiadały wtrysk Common Rail, turbosprężarki o zmiennej geometrii, a od 2010 roku także filtr cząstek stałych. Nissan Navara 2.5 dCi o mocy 174 KM stał się najpopularniejszym silnikiem tej generacji - oferował doskonałą równowagę między mocą, zużyciem paliwa (7,8-8,5 l/100 km) i niezawodnością. Najmocniejszy wariant o mocy 190 KM był przeznaczony głównie do holowania ciężkich ładunków, ale był podatny na problemy z turbosprężarką przy częstym pełnym obciążeniu. Typowymi słabościami wszystkich silników dCi były zatkane filtry cząstek stałych na krótkich trasach, wadliwe klapy zawirowujące w układzie dolotowym i sporadyczne problemy z pompą wysokiego ciśnienia po przejechaniu 200 000 kilometrów.

Silnik Nissan Navara Moc wyjściowa Zużycie paliwa Typowe niedociągnięcia Ocena
Silnik benzynowy 4.0 V6 269 KM 14,0-15,5 l/100 km Bardzo wysokie zużycie paliwa Umiarkowane
2.5 dCi 144 KM 8,0-8,8 l/100km Filtr cząstek stałych, klapy zawirowujące Dobry
2.5 dCi 174 KM 7,8-8,5 l/100km Bardzo zrównoważony Bardzo dobry
2.5 dCi 190 KM 8,2-9,0 l/100km Uszkodzenie turbosprężarki przy pełnym obciążeniu Dobry

Nissan Navara generacji IV (2015 - obecnie)

Nissan Navara generacji IV (2015 - obecnie)

Obecna generacja Nissan Navara (D23) reprezentuje najnowocześniejszy model pickupa ze znacznie poprawionym komfortem jazdy i obniżoną emisją spalin. Oczekiwane przebiegi wynoszą od 250 000 do 350 000 kilometrów przy prawidłowej konserwacji, chociaż bardziej złożony układ oczyszczania spalin wymaga regularnego serwisowania. Poważniejsze naprawy są zwykle wymagane między 150 000 a 200 000 kilometrów, głównie w przypadku układu oczyszczania spalin lub komponentów elektronicznych. Najwyższej klasy silnikiem tej generacji jest 2.3 dCi o mocy 190 KM - najnowocześniejszy silnik wysokoprężny z podwójnym turbodoładowaniem o doskonałej mocy. Najważniejsze rozwiązania techniczne obejmują nową technologię twin-turbo, katalizator SCR z wtryskiem AdBlue i całkowicie zmodyfikowaną elektronikę. W porównaniu rynkowym obecny Nissan Navara z powodzeniem konkuruje z Fordem Ranger Raptor i najnowszą generacją Toyoty Hilux.

Silniki benzynowe Nissan Navara: IV generacja (2015-dziś)

W obecnej generacji Nissan całkowicie zrezygnował z silników benzynowych w Europie i koncentruje się wyłącznie na wydajnych jednostkach wysokoprężnych. Silniki benzynowe V6 są jednak nadal dostępne na innych rynkach, ale nie są importowane do Europy ze względu na przepisy dotyczące emisji spalin. Skupienie się na silnikach wysokoprężnych odzwierciedla wymagania europejskich klientów, którzy cenią sobie niskie zużycie paliwa i wysoką zdolność holowania.

Silniki wysokoprężne Nissan Navara: Generacja IV (2015-dziś)

Gama silników wysokoprężnych Nissan Navara opiera się w całości na nowoczesnym silniku 2.3 dCi o różnych poziomach mocy. Podstawowy silnik zapewnia moc 160 KM, a następnie popularny wariant 190 KM i topowy model o mocy 210 KM. Wszystkie silniki Nissan Navara 2.3 dCi są wyposażone w technologię twin-turbo z sekwencyjnym turbodoładowaniem, wtrysk common-rail najnowszej generacji oraz układ oczyszczania spalin SCR z AdBlue. Nissan Navara 2.3 dCi o mocy 190 KM stał się bestsellerem - z momentem obrotowym 450 Nm oferuje wystarczającą moc do ciężkich ładunków przy umiarkowanym zużyciu paliwa na poziomie 7,2-8,0 litrów na 100 kilometrów. Wersja o mocy 210 KM jest skierowana do klientów o najwyższych wymaganiach w zakresie osiągów, ale od czasu do czasu ma problemy ze skomplikowanym układem sterowania twin-turbo. Typowymi słabościami wszystkich silników 2.3 dCi są zatkane dysze wtryskowe AdBlue, uszkodzone czujniki temperatury spalin i sporadyczne problemy z pompą wysokiego ciśnienia z powodu zaniedbania konserwacji.

Silnik Nissan Navara Moc wyjściowa Zużycie paliwa Typowe niedociągnięcia Ocena
2.3 dCi 160 KM 7,5-8,2 l/100 km Układ AdBlue, czujniki Dobry
2.3 dCi 190 KM 7,2-8,0 l/100km Bardzo zrównoważony Bardzo dobry
2.3 dCi 210 KM 7,8-8,5 l/100km Sterowanie twin-turbo Dobry

Wnioski: Najlepsze silniki Nissan Navara wszystkich generacji

Rozwój silników Nissan Navara pokazuje ciągłą poprawę osiągów i wydajności wraz ze wzrostem złożoności. Podczas gdy historyczne generacje imponowały niezniszczalną prostotą, nowoczesne silniki Nissan Navara oferują znacznie większy komfort i przyjazność dla środowiska. Silniki wysokoprężne pozostają sercem gamy we wszystkich generacjach, czyniąc Nissan Navara jednym z najbardziej niezawodnych pickupów na rynku.

  • Najlepszy silnik benzynowy Nissan Navara:

2,4-litrowy silnik generacji D22 (1997-2004) łączył optymalną niezawodność z dużą mocą i łatwą konserwacją.

  • Najlepszy silnik wysokoprężny Nissan Navara:

2.5 dCi o mocy 174 KM z generacji D40 (2005-2015) oferuje najlepsze połączenie osiągów, oszczędności i sprawdzonej technologii we wszystkich generacjach.

  • Najnowocześniejszy silnik Nissan Navara:

2.3 dCi o mocy 190 KM z obecnej generacji D23 reprezentuje najnowszą technologię diesla z podwójnym turbodoładowaniem i najnowocześniejszą kontrolą emisji spalin.

W zakresie konserwacji i części zamiennych do wszystkich generacji Nissan Navara, AUTODOC oferuje szeroką gamę oryginalnych i wysokiej jakości części zamiennych z szybką dostawą i fachowym doradztwem.

AUTODOC Bestsellery: cześci w korzystnej cenie

MANNOL ENERGY MN7511-20 Olej silnikowy 5W-30, 20l, Olej półsyntetyczny
Ocen - 51
Informacja o towar
  • Pojemność [litr]: 20
  • Rekomendacje producenta: BMW Longlife-98, MB 229.5, Ford WSS-M2C913-B, VW 502 00, VW 505 00, MB 229.3, VW 501 01, VW 503 01, Renault RN0710, Renault RN0700
  • Specyfikacja: ACEA A3 / B4, API CH-4, API SN
  • Linia produktów: ENERGY
  • Klasa lepkości SAE: 5W-30
  • Olej: Olej półsyntetyczny
  • MANNOL: Olej silnikowy
  • Numer artykułu: MN7511-20
  • Nasza cena: 371,52 PLN
Szczegóły
MANNOL Olej silnikowy 5W-30, 20l, Olej półsyntetyczny
Numer artykułu: MN7511-20
Więcej
371,52 PLN
18,58 PLN za 1 litr
Cena zawiera 23% VAT, Darmowa wysyłka
MANNOL Longlife 504/507 MN7715-10 Olej silnikowy 5W-30, 10l
Ocen - 53
Informacja o towar
  • Pojemność [litr]: 10
  • Rekomendacje producenta: MB 229.51, BMW Longlife-04, Porsche C30, VW 504 00, VW 507 00
  • Specyfikacja: API SN, ACEA C3
  • Linia produktów: Longlife
  • Klasa lepkości SAE: 5W-30
  • Seria: 504 / 507
  • Rodzaj połączenia: Kanister
  • Rodzaj pojazdu: Samochód
  • MANNOL: Olej silnikowy
  • Numer artykułu: MN7715-10
  • Nasza cena: 245,93 PLN
Szczegóły
MANNOL Olej silnikowy 5W-30, 10l
Numer artykułu: MN7715-10
Więcej
245,93 PLN
24,59 PLN za 1 litr
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy
MOTUL 8100 X-CESS 102870 Olej silnikowy 5W-40, 5l
Ocen - 25
Informacja o towar
  • Pojemność [litr]: 5
  • Rekomendacje producenta: PSA B71 2296, GM LL-B-025, MB 229.5, Porsche A40, VW 502 00, Renault RN0710, Fiat 9.55535-H2, Fiat 9.55535-M2, Fiat 9.55535-N2, Renault RN0700, VW 505 00, BMW Longlife-01
  • Specyfikacja: API SN, API CF, ACEA A3 / B4
  • Linia produktów: 8100
  • Klasa lepkości SAE: 5W-40
  • Seria: X-CESS
  • Rodzaj połączenia: Kanister
  • Rodzaj pojazdu: Samochód
  • MOTUL: Olej silnikowy
  • Numer artykułu: 102870
  • Nasza cena: 149,93 PLN
  • Stan: nowy
Szczegóły
MOTUL Olej silnikowy 5W-40, 5l
Numer artykułu: 102870
149,93 PLN
29,99 PLN za 1 litr
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy
SHELL Helix Ultra 550046268 Olej silnikowy 5W-30, 4l
Ocen - 45
Informacja o towar
  • Pojemność [litr]: 4
  • Rekomendacje producenta: BMW Longlife-01, MB 226.5, MB 229.5, VW 502 00, VW 505 00, Renault RN0700, Renault RN0710
  • Specyfikacja: API SN, ACEA A3 / B3, ACEA A3 / B4
  • Linia produktów: Helix
  • Klasa lepkości SAE: 5W-30
  • Seria: Ultra
  • Rodzaj połączenia: Kanister
  • Rodzaj pojazdu: Samochód
  • SHELL: Olej silnikowy
  • Numer artykułu: 550046268
  • Nasza cena: 172,26 PLN
  • Stan: nowy
Szczegóły
SHELL Olej silnikowy 5W-30, 4l
Numer artykułu: 550046268
172,26 PLN
43,07 PLN za 1 litr
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy
MANNOL Extreme MN7915-5 Olej silnikowy 5W-40, 5l
Ocen - 40
Informacja o towar
  • Pojemność [litr]: 5
  • Rekomendacje producenta: MB 226.5, MB 229.3, MB 229.5, VW 502 00, VW 505 00, Porsche A40, Renault RN0700, Renault RN0710, BMW Longlife-01, BMW Longlife-98, PSA B71 2296, Fiat 9.55535-H2, Fiat 9.55535-Z2, Chrysler MS-10850, Chrysler MS-10896, Chrysler MS-12991, GM LL-A-025, GM LL-B-025
  • Specyfikacja: ACEA A3 / B4, API SN, API CH-4, JASO MA2
  • Klasa lepkości SAE: 5W-40
  • Seria: Extreme
  • Rodzaj połączenia: Kanister
  • Rodzaj pojazdu: Samochód, Motocykl
  • MANNOL: Olej silnikowy
  • Numer artykułu: MN7915-5
  • Nasza cena: 119,14 PLN
  • Stan: nowy
Szczegóły
MANNOL Olej silnikowy 5W-40, 5l
Numer artykułu: MN7915-5
Więcej
119,14 PLN
23,83 PLN za 1 litr
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy
ELF Evolution R-Tech ELITE 2217610 Olej silnikowy 5W-30, 5l
Ocen - 58
Informacja o towar
  • Pojemność [litr]: 5
  • Rekomendacje producenta: Renault RN0700, MB 226.52, Renault RN0710, Renault RN17
  • Specyfikacja: ACEA C2, ACEA C3
  • Linia produktów: Evolution
  • Klasa lepkości SAE: 5W-30
  • Seria: R-Tech ELITE
  • Rodzaj połączenia: Kanister
  • Rodzaj pojazdu: Samochód
  • Wersja silnika: 4-Stroke
  • ELF: Olej silnikowy
  • Numer artykułu: 2217610
  • Nasza cena: 235,19 PLN
  • Stan: nowy
Szczegóły
ELF Olej silnikowy 5W-30, 5l
Numer artykułu: 2217610
235,19 PLN
47,04 PLN za 1 litr
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy
VAG Special G GS55502M4 Olej silnikowy 5W-40, 5l
Ocen - 75
Informacja o towar
  • Pojemność [litr]: 5
  • Rekomendacje producenta: VW 502 00, VW 505 00
  • Linia produktów: Special G
  • Klasa lepkości SAE: 5W-40
  • VAG: Olej silnikowy
  • Numer artykułu: GS55502M4
  • Nasza cena: 241,29 PLN
Szczegóły
VAG Olej silnikowy 5W-40, 5l
Numer artykułu: GS55502M4
241,29 PLN
48,26 PLN za 1 litr
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy
VT540S EIBACH VT540-S Rozszerzenie, błotnik Oś przednia, Oś tylna, Kołpak
Ocen - 19
Informacja o towar
  • Strona zabudowy: Oś przednia, Oś tylna
  • Długość [mm]: 210
  • Szerokość [mm]: 13
  • informacja uzupełniająca: Kołpak
  • EIBACH: Rozszerzenie, błotnik
  • Numer artykułu: VT540-S
  • Nasza cena: 158,49 PLN
  • Stan: nowy
Szczegóły
EIBACH Rozszerzenie, błotnik Oś przednia, Oś tylna, Kołpak
Numer artykułu: VT540-S
158,49 PLN
Cena za zestaw 2 sztuk
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy
NISSAN KE90090042 Olej silnikowy 5W-40, 5l
Ocen - 7
Informacja o towar
  • Pojemność [litr]: 5
  • Zalecenie producenta oleju: Nissan
  • Specyfikacja: API CF, API SN, ACEA A3 / B4
  • Klasa lepkości SAE: 5W-40
  • Rodzaj połączenia: Kanister
  • NISSAN: Olej silnikowy
  • Numer artykułu: KE90090042
  • Nasza cena: 268,59 PLN
  • Stan: nowy
Szczegóły
NISSAN Olej silnikowy 5W-40, 5l
Numer artykułu: KE90090042
268,59 PLN
53,72 PLN za 1 litr
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy
CASTROL EDGE C5 15F6E9 Olej silnikowy 0W-20, 4l
Ocen - 26
Informacja o towar
  • Pojemność [litr]: 4
  • Rekomendacje producenta: DEXOS 1 GEN 3, STJLR.03.5006, MB 229.71, OV0401547-A20, Chrysler MS-6395, Fiat 9.55535-CR1, Fiat 9.55535-GSX, Ford WSS-M2C947-A, Ford WSS-M2C947-B1, Ford WSS-M2C962-A1
  • Specyfikacja: ACEA C5, ACEA C6, API SP, ILSAC GF-6
  • Linia produktów: EDGE
  • Klasa lepkości SAE: 0W-20
  • Seria: C5
  • Rodzaj połączenia: Kanister
  • Rodzaj pojazdu: Samochód
  • CASTROL: Olej silnikowy
  • Numer artykułu: 15F6E9
  • Nasza cena: 177,07 PLN
  • Stan: nowy
Szczegóły
CASTROL Olej silnikowy 0W-20, 4l
Numer artykułu: 15F6E9
177,07 PLN
44,27 PLN za 1 litr
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy
SHELL Helix Ultra A5/B5 550046685 Olej silnikowy 0W-30, 4l
Ocen - 7
Informacja o towar
  • Pojemność [litr]: 4
  • Zalecenie producenta oleju: Ford, Volvo
  • Specyfikacja: API SL, ACEA A5 / B5
  • Linia produktów: Helix
  • Klasa lepkości SAE: 0W-30
  • Seria: Ultra A5 / B5
  • Rodzaj połączenia: Kanister
  • Rodzaj pojazdu: Samochód
  • SHELL: Olej silnikowy
  • Numer artykułu: 550046685
  • Nasza cena: 196,07 PLN
  • Stan: nowy
Szczegóły
SHELL Olej silnikowy 0W-30, 4l
Numer artykułu: 550046685
196,07 PLN
49,02 PLN za 1 litr
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy
CASTROL EDGE LL 15F7E5 Olej silnikowy 5W-30, 4l
Ocen - 81
Informacja o towar
  • Pojemność [litr]: 4
  • Rekomendacje producenta: BMW Longlife-04, MB 229.31, MB 229.51, Porsche C30, VW 504 00, VW 507 00
  • Specyfikacja: ACEA C3
  • Linia produktów: EDGE
  • Klasa lepkości SAE: 5W-30
  • Seria: LL
  • Rodzaj połączenia: Kanister
  • Rodzaj pojazdu: Samochód
  • CASTROL: Olej silnikowy
  • Numer artykułu: 15F7E5
  • Nasza cena: 186,71 PLN
  • Stan: nowy
Szczegóły
CASTROL Olej silnikowy 5W-30, 4l
Numer artykułu: 15F7E5
186,71 PLN
46,68 PLN za 1 litr
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy
MOBIL Super 3000 Formula V 155856 Olej silnikowy 0W-20, 4l
Ocen - 28
Informacja o towar
  • Pojemność [litr]: 4
  • Rekomendacje producenta: VW 508 00, VW 509 00, Porsche C20
  • Specyfikacja: ACEA C5, API SN PLUS
  • Linia produktów: Super
  • Klasa lepkości SAE: 0W-20
  • Seria: 3000 Formula V
  • Rodzaj połączenia: Kanister
  • Rodzaj pojazdu: Samochód
  • MOBIL: Olej silnikowy
  • Numer artykułu: 155856
  • Nasza cena: 170,04 PLN
  • Stan: nowy
Szczegóły
MOBIL Olej silnikowy 0W-20, 4l
Numer artykułu: 155856
170,04 PLN
42,51 PLN za 1 litr
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy
MANNOL 4-Takt Motorbike HD MN7830-10 Olej silnikowy 20W-50, 10l, Olej półsyntetyczny
Ocen - 6
Informacja o towar
  • Pojemność [litr]: 10
  • Specyfikacja: API SN, JASO MA, JASO MA2
  • Klasa lepkości SAE: 20W-50
  • Seria: 4-Takt Motorbike HD
  • Olej: Olej półsyntetyczny
  • Rodzaj połączenia: Kanister
  • Rodzaj pojazdu: Samochód, Ciężarówki
  • Wersja silnika: 4-Stroke
  • MANNOL: Olej silnikowy
  • Numer artykułu: MN7830-10
  • Nasza cena: 272,18 PLN
Szczegóły
MANNOL Olej silnikowy 20W-50, 10l, Olej półsyntetyczny
Numer artykułu: MN7830-10
Więcej
272,18 PLN
27,22 PLN za 1 litr
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy
MANNOL Longlife 504/507 MN7715-20 Olej silnikowy 5W-30, 20l
Ocen - 71
Informacja o towar
  • Pojemność [litr]: 20
  • Rekomendacje producenta: MB 229.51, BMW Longlife-04, Porsche C30, VW 504 00, VW 507 00
  • Specyfikacja: API SN, ACEA C3
  • Linia produktów: Longlife
  • Klasa lepkości SAE: 5W-30
  • Seria: 504 / 507
  • Rodzaj połączenia: Kanister
  • Rodzaj pojazdu: Samochód
  • MANNOL: Olej silnikowy
  • Numer artykułu: MN7715-20
  • Nasza cena: 463,92 PLN
Szczegóły
MANNOL Olej silnikowy 5W-30, 20l
Numer artykułu: MN7715-20
Więcej
463,92 PLN
23,20 PLN za 1 litr
Cena zawiera 23% VAT, Darmowa wysyłka

Popularne posty

Zapisz się się do naszych newsletterów

Aby otrzymywać nasze najnowsze wiadomości i porady prosimy o podanie swojego adres e-mail: