• SHOP
  • CLUB
Wypróbuj konto Premium
0
Mój garaż
Dodaj pojazd
0
Artykułów #
0,00 zł
Twój koszyk jest pusty

Silniki Honda Accord

Spis treści

  1. Silniki Honda Accord: Historyczne generacje I-IV (1976-1997)
    1. Silniki benzynowe Honda Accord: Historyczne generacje I-IV (1976-1997)
    2. Silniki wysokoprężne Honda Accord: Historyczne generacje I-IV (1976-1997)
  2. Silniki Honda Accord: Generacja V (1993-1997)
    1. Silniki benzynowe Honda Accord: Generacja V (1993-1997)
    2. Silniki wysokoprężne Honda Accord: Generacja V (1993-1997)
  3. Silniki Honda Accord: VI generacja (1998-2002)
    1. Silniki benzynowe Honda Accord: Generacja VI (1998-2002)
    2. Silniki wysokoprężne Honda Accord: VI generacja (1998-2002)
  4. Silniki Honda Accord: VII generacja (2003-2007)
    1. Silniki benzynowe Honda Accord: VII generacja (2003-2007)
    2. Honda Accord z napędem hybrydowym: VII generacja (2003-2007)
    3. Silniki wysokoprężne Honda Accord: VII generacja (2003-2007)
  5. Silniki Honda Accord: VIII generacja (2008-2012)
    1. Silniki benzynowe Honda Accord: Generacja VIII (2008-2012)
    2. Silniki wysokoprężne Honda Accord: Generacja VIII (2008-2012)
  6. Silniki Honda Accord: IX generacja (2013-2017)
    1. Silniki benzynowe Honda Accord: IX generacja (2013-2017)
    2. Hybrydowy układ napędowy Honda Accord: IX generacja (2013-2017)
    3. Silniki wysokoprężne Honda Accord: IX generacja (2013-2017)
  7. Silniki Honda Accord: Generacja X (2018-dzisiaj)
    1. Silniki benzynowe Honda Accord: Generacja X (2018 - dziś)
    2. Honda Accord Hybrid Drive: Generacja X (2018-obecnie)
    3. Silniki wysokoprężne Honda Accord: Generacja X (2018-obecnie)
  8. Wnioski: Najlepsze silniki Honda Accord wszystkich generacji

Honda Accord stała się jednym z najbardziej udanych samochodów średniej wielkości na świecie od czasu jej wprowadzenia w 1976 roku, oferując imponującą gamę silników Honda Accord w dziesięciu generacjach. Każda generacja przyniosła innowacyjne technologie i różne mocne strony, a Honda nieustannie doskonali równowagę między niezawodnością, wydajnością i osiągami.

Silniki Honda Accord: Historyczne generacje I-IV (1976-1997)

Pierwsze cztery generacje Honda Accord położyły podwaliny pod reputację Honda jako producenta trwałych i niezawodnych silników. Przy odpowiedniej konserwacji, te wczesne silniki Honda Accord z łatwością osiągały przebiegi od 400 000 do 500 000 kilometrów - wyjątkowy przebieg jak na tamte czasy. Poważniejsze naprawy były wymagane dopiero po 250 000 do 300 000 kilometrów, ograniczając się głównie do regulacji zaworów i wymiany paska rozrządu. Absolutnie najlepszym silnikiem tej epoki był 2,2-litrowy VTEC czwartej generacji (1990-1997), który po raz pierwszy wprowadził rewolucyjną technologię VTEC Honda w klasie średniej. Te historyczne silniki Honda Accord charakteryzowały się łatwą konserwacją, wysoką jakością materiałów i innowacyjnymi rozwiązaniami konstrukcyjnymi, które sprawiły, że Honda stała się punktem odniesienia dla niezawodności w klasie średniej wielkości.

Silniki benzynowe Honda Accord: Historyczne generacje I-IV (1976-1997)

Wczesne silniki benzynowe Honda Accord zaczynały się od 1,6-litrowego silnika CVCC (68 KM) pierwszej generacji, który już wtedy był dowodem pionierskich prac Honda w dziedzinie silników niskoemisyjnych. Druga generacja (1981-1985) wprowadziła ulepszony 1,8-litrowy silnik EK o mocy 86 KM, podczas gdy trzecia generacja (1985-1989) wykonała skok do wyższych klas wydajności z silnikami 2,0-litrowymi (98-130 KM). Przełom nastąpił wraz z czwartą generacją (1990-1997) i legendarnym silnikiem F22A VTEC o pojemności 2,2 litra i mocy 150 KM. Te silniki Honda Accord VTEC zrewolucjonizowały branżę dzięki swojej zdolności do bycia zarówno ekonomicznym przy częściowym otwarciu przepustnicy, jak i mocnym przy wysokich obrotach. Typowe problemy ograniczały się do regulacji zaworów co 60 000 km i sporadycznego zerwania paska rozrządu z powodu zaniedbania konserwacji - poza tym silniki Honda Accord okazały się praktycznie niezniszczalne.

Silniki wysokoprężne Honda Accord: Historyczne generacje I-IV (1976-1997)

Honda nie oferowała silników wysokoprężnych w historycznych generacjach, ponieważ firma była całkowicie skoncentrowana na optymalizacji silników benzynowych. Strategia ta okazała się słuszna, ponieważ pozwoliła Hondzie udoskonalić technologię VTEC.

Silnik Honda Accord Moc wyjściowa Zużycie paliwa Typowe niedociągnięcia Ocena
1.6 CVCC (Gen I) 68 KM 7,5-8,5 l/100 km Regulacja zaworów, gaźnik Dobry
1.8 EK (Gen II) 86 KM 7,0-8,0 l/100km Pasek rozrządu, luz zaworów Bardzo dobry
2.0 A20A (Gen III) 98-130 KM 7,5-9,0 l/100km Sporadyczne zużycie oleju Bardzo dobry
2.2 F22A VTEC (Gen IV) 150 KM 8,0-9,5 l/100km Regulacja zaworów, pasek rozrządu Bardzo dobry

Silniki Honda Accord: Generacja V (1993-1997)

Silniki Honda Accord: Generacja V (1993-1997)

Piąta generacja Honda Accord oznaczała przejście na bardziej nowoczesne konstrukcje i ostatecznie ugruntowała pozycję Honda jako producenta klasy średniej premium. Przy odpowiedniej konserwacji silniki Honda Accord osiągały przebiegi od 350 000 do 450 000 kilometrów, przy czym warianty VTEC były szczególnie trwałe. Poważniejsze naprawy były zwykle konieczne dopiero po przejechaniu od 200 000 do 250 000 kilometrów, głównie z powodu wymiany paska rozrządu i pompy wodnej. Wyróżniającym się silnikiem tej generacji był 2,2-litrowy VTEC o mocy 147 KM, który oferował idealną równowagę między osiągami a niezawodnością. W tej generacji wprowadzono również ulepszone materiały i bardziej precyzyjne tolerancje produkcyjne, co jeszcze bardziej zwiększyło legendarną już niezawodność Honda.

Silniki benzynowe Honda Accord: Generacja V (1993-1997)

Gama silników benzynowych Honda Accord obejmowała sprawdzony 2,0-litrowy silnik F20A4 o mocy 131 KM jako silnik podstawowy oraz zaawansowany 2,2-litrowy silnik F22B VTEC o mocy 147 KM jako model topowy. Honda Accord 2.2 VTEC stała się wzorcowym silnikiem tej generacji, oferując nie tylko imponujące osiągi, ale także wyjątkową trwałość. Te silniki Honda Accord VTEC charakteryzowały się charakterystyczną dwustopniową naturą: oszczędne i wyrafinowane do 4500 obr/min, a następnie wybuchowo mocne do granicy obrotów 7200 obr/min. Typowe problemy ograniczały się do planowych prac konserwacyjnych, takich jak wymiana paska rozrządu co 100 000 km i okazjonalne regulacje zaworów. 2,0-litrowa Honda Accord bez VTEC okazała się szczególnie łatwa w utrzymaniu, ale nie osiągała osiągów silnika VTEC.

Silniki wysokoprężne Honda Accord: Generacja V (1993-1997)

Honda zrezygnowała również z silników wysokoprężnych w piątej generacji i nadal koncentrowała się na doskonaleniu swoich jednostek benzynowych z technologią VTEC.

Silnik Honda Accord Moc wyjściowa Zużycie paliwa Typowe niedociągnięcia Ocena
2.0 F20A4 131 KM 7,8-8,5 l/100 km Bardzo niskie koszty utrzymania Bardzo dobry
2.2 F22B VTEC 147 KM 8,2-9,0 l/100km Pasek rozrządu co 100 000 km Bardzo dobry

Silniki Honda Accord: VI generacja (1998-2002)

Silniki Honda Accord: VI generacja (1998-2002)

Szósta generacja Honda Accord przyniosła całkowitą przebudowę gamy silników i po raz pierwszy wprowadziła nowoczesny wtrysk bezpośredni. Te silniki Honda Accord osiągały typowe przebiegi od 300 000 do 400 000 kilometrów, przy czym warianty VTEC nadal nosiły koronę długowieczności. Poważne naprawy były zwykle wymagane dopiero po 180 000 do 220 000 kilometrów, głównie ze względu na bardziej złożoną elektronikę i układy wtryskowe. Absolutną atrakcją był 3,0-litrowy silnik V6 VTEC o mocy 200 KM, który po raz pierwszy wprowadził moc V6 do Honda Accord i pozostał zaskakująco niezawodny. Ta generacja oznaczała również początek eksperymentów Honda z paliwami alternatywnymi i technologią hybrydową, które miały wejść do produkcji w późniejszych generacjach.

Silniki benzynowe Honda Accord: Generacja VI (1998-2002)

Gama silników Honda Accord została gruntownie zmodyfikowana i obejmowała 2,0-litrowy silnik F20B6 o mocy 147 KM, 2,3-litrowy silnik F23A o mocy 150 KM oraz, jako ukoronowanie, 3,0-litrowy silnik J30A V6 o mocy 200 KM. Honda Accord 2,3-litrowa VTEC stała się najbardziej niezawodnym silnikiem tej generacji - oferując idealną równowagę między osiągami, oszczędnością paliwa i trwałością. Silniki Honda Accord VTEC charakteryzowały się ulepszonymi materiałami i bardziej precyzyjnymi tolerancjami produkcyjnymi, co dodatkowo zwiększyło przebieg. Honda Accord V6 była technicznie imponująca, ale od czasu do czasu wykazywała problemy z bardziej złożonym rozrządem i wyższymi kosztami utrzymania. Wszystkie silniki Honda Accord tej generacji korzystały z ulepszonej elektroniki i bardziej precyzyjnego wtrysku paliwa, co zwiększyło zarówno osiągi, jak i wydajność.

Silniki wysokoprężne Honda Accord: VI generacja (1998-2002)

Honda po raz pierwszy wprowadziła silnik wysokoprężny: 2,0-litrowy N22A1 o mocy 105 KM. Ten silnik wysokoprężny Honda Accord został opracowany specjalnie na rynek europejski i oferował solidne osiągi przy niskim zużyciu paliwa, ale nie osiągnął standardów niezawodności silników benzynowych.

Silnik Honda Accord Moc wyjściowa Zużycie paliwa Typowe niedociągnięcia Ocena
2.0 F20B6 147 KM 7,5-8,2 l/100 km Sporadyczne problemy z wtryskiem Dobry
2.3 F23A VTEC 150 KM 8,0-8,8 l/100km Bardzo niezawodny Bardzo dobry
3.0 J30A V6 200 KM 9,5-10,5 l/100km Złożone sterowanie zaworami Dobry
2.0 N22A1 Diesel 105 KM 5,8-6,5 l/100km Pompa wtryskowa, świece żarowe Średnia

Silniki Honda Accord: VII generacja (2003-2007)

Silniki Honda Accord: VII generacja (2003-2007)

Honda Accord siódmej generacji wyznaczyła nowe standardy w zakresie osiągów i technologii, zachowując przy tym sprawdzoną niezawodność Honda. Silniki Honda Accord osiągały przebiegi od 280 000 do 380 000 kilometrów, a technologia i-VTEC zapewniała jeszcze lepszą wydajność. Poważne naprawy były zwykle wymagane między 160 000 a 200 000 kilometrów, głównie z powodu bardziej złożonej elektroniki i oczyszczania spalin. Najlepszym silnikiem tej generacji był 3,0-litrowy V6 i-VTEC o mocy 258 KM, który łączył sportowe osiągi z zaskakującą niezawodnością. Ta generacja wprowadziła również pierwszy system hybrydowy w Hondzie Accord, choć nie osiągnął on jeszcze dojrzałości rynkowej późniejszych systemów.

Silniki benzynowe Honda Accord: VII generacja (2003-2007)

Silniki benzynowe Honda Accord obejmowały 2,0-litrowy K20A6 i-VTEC o mocy 155 KM, 2,4-litrowy K24A o mocy 190 KM oraz potężny 3,0-litrowy J30A5 V6 i-VTEC o mocy 258 KM. Honda Accord 2,4-litrowa i-VTEC stała się najpopularniejszym silnikiem tej generacji, oferując doskonałe połączenie osiągów, oszczędności paliwa i niezawodności. Silniki Honda Accord i-VTEC były wyposażone w bezstopniową regulację faz rozrządu, która optymalizowała zarówno wydajność, jak i moc wyjściową. Honda Accord V6 była najmocniejszym silnikiem kiedykolwiek montowanym w modelu Accord, ale od czasu do czasu doświadczała problemów ze złożonym rozrządem i zwiększonymi wymaganiami konserwacyjnymi. Typowe problemy ograniczały się do sporadycznych awarii cewki zapłonowej i zużycia elementów sterujących zaworami po dużych przebiegach.

Honda Accord z napędem hybrydowym: VII generacja (2003-2007)

Honda wprowadziła pierwszy system hybrydowy, który łączył 3,0-litrowy silnik V6 z silnikiem elektrycznym i oferował 255 KM mocy systemowej. Jednak ten system hybrydowy Honda Accord był złożony i nie w pełni dopracowany, co prowadziło do sporadycznych problemów z elektroniką.

Silniki wysokoprężne Honda Accord: VII generacja (2003-2007)

Zmieniony 2,2-litrowy silnik wysokoprężny i-CTDi o mocy 140 KM oferował lepsze osiągi i wydajność, ale nadal cierpiał na typowe problemy z silnikami wysokoprężnymi, takie jak zatykanie się filtra cząstek stałych i problemy z wtryskiem paliwa.

Silnik Honda Accord Moc wyjściowa Zużycie paliwa Typowe niedociągnięcia Ocena
2.0 K20A6 i-VTEC 155 KM 7,2-8,0 l/100 km Cewki zapłonowe, rozrząd Dobry
2.4 K24A i-VTEC 190 KM 8,0-8,8 l/100km Bardzo niezawodny Bardzo dobry
3.0 J30A5 V6 i-VTEC 258 KM 9,8-11,2 l/100km Kompleksowa konserwacja Dobry
3.0 V6 Hybrid 255 KM 6,8-7,5 l/100km Problemy z elektroniką Średnia
2.2 i-CTDi Diesel 140 KM 5,5-6,2 l/100km Problemy z filtrem DPF, wtryskiem Umiarkowany

Silniki Honda Accord: VIII generacja (2008-2012)

Silniki Honda Accord: VIII generacja (2008-2012)

Ósma generacja Honda Accord przyniosła dalszy etap ewolucji sprawdzonej technologii i-VTEC i ugruntowała pozycję Honda jako pioniera w dziedzinie wydajnych silników o dużej pojemności. Te silniki Honda Accord zazwyczaj osiągały przebiegi od 270 000 do 350 000 kilometrów, przy czym warianty 2,4-litrowe były szczególnie trwałe. Poważne naprawy były zwykle wymagane między 150 000 a 180 000 kilometrów, głównie ze względu na bardziej złożone układy oczyszczania spalin i systemy elektroniczne. Wyróżniającym się silnikiem tej generacji był 2,4-litrowy K24Z3 i-VTEC o mocy 201 KM, który oferował idealną równowagę między osiągami, wydajnością i niezawodnością. W tej generacji zrezygnowano z silników V6 na rzecz zoptymalizowanych silników czterocylindrowych i wprowadzono zaawansowane systemy start-stop.

Silniki benzynowe Honda Accord: Generacja VIII (2008-2012)

Linia silników Honda Accord koncentrowała się na dwóch zaawansowanych silnikach czterocylindrowych: 2,0-litrowym R20A3 i-VTEC o mocy 156 KM oraz 2,4-litrowym K24Z3 i-VTEC o mocy 201 KM. 2,4-litrowy silnik Honda Accord stał się najbardziej niezawodnym silnikiem tej generacji i oferował imponujące osiągi przy umiarkowanym zużyciu paliwa. Silniki Honda Accord i-VTEC charakteryzowały się zoptymalizowaną geometrią komory spalania i ulepszonymi materiałami, co zwiększyło zarówno wydajność, jak i trwałość. 2,0-litrowy silnik Honda Accord został zaprojektowany jako podstawowy, ale nadal oferował wystarczającą moc do codziennego użytku. Typowe problemy ograniczały się do sporadycznych awarii cewki zapłonowej i zużycia siłowników VTC po dużym przebiegu, poza tym silniki Honda Accord okazały się wyjątkowo łatwe w utrzymaniu.

Silniki wysokoprężne Honda Accord: Generacja VIII (2008-2012)

Honda wprowadziła nowoczesny 2,2-litrowy silnik wysokoprężny i-DTEC o mocy 150 KM, który był znacznie bardziej niezawodny niż jego poprzednicy i po raz pierwszy spełniał normy Euro 5. Ta Honda Accord Diesel oferowała doskonałą wydajność, ale nadal cierpiała z powodu sporadycznych problemów z filtrem DPF na krótkich trasach.

Silnik Honda Accord Moc wyjściowa Zużycie paliwa Typowe niedociągnięcia Ocena
2.0 R20A3 i-VTEC 156 KM 7,0-7,8 l/100 km Siłowniki VTC, cewki zapłonowe Dobry
2.4 K24Z3 i-VTEC 201 KM 7,8-8,5 l/100km Wyjątkowo niezawodny Bardzo dobry
2.2 i-DTEC Diesel 150 KM 5,2-5,8 l/100km DPF na krótkich trasach Dobry

Silniki Honda Accord: IX generacja (2013-2017)

Silniki Honda Accord: IX generacja (2013-2017)

Dziewiąta generacja Honda Accord oznaczała przejście na wysoce wydajne silniki z bezpośrednim wtryskiem paliwa i technologię Earth Dreams. Te silniki Honda Accord osiągały przebiegi od 250 000 do 320 000 kilometrów, przy czym przekładnie CVT czasami powodowały problemy przed silnikami. Poważne naprawy silnika były zwykle wymagane między 140 000 a 170 000 kilometrów, głównie z powodu bardziej złożonego bezpośredniego wtrysku i turbodoładowania. Najlepszym silnikiem tej generacji był 2,4-litrowy K24W1 i-VTEC o mocy 185 KM, który był znacznie bardziej wydajny pomimo mniejszej mocy niż jego poprzednik. Ta generacja wprowadziła również pierwsze turbodoładowane silniki Honda do Accorda i ustanowiła system hybrydowy jako pełnoprawną alternatywę dla konwencjonalnych układów napędowych.

Silniki benzynowe Honda Accord: IX generacja (2013-2017)

Gama silników benzynowych Honda Accord obejmowała 2,4-litrowy K24W1 i-VTEC o mocy 185 KM jako silnik główny oraz 1,5-litrowy L15B7 Turbo o mocy 173 KM jako innowacyjną alternatywę. 2,4-litrowy i-VTEC Honda Accord stał się najbardziej niezawodnym silnikiem tej generacji, chociaż czasami cierpiał na koksowanie zaworów z powodu bezpośredniego wtrysku. Silniki Honda Accord Earth Dreams wyposażone były w zaawansowane technologie, takie jak zmienne stopnie sprężania i zoptymalizowana geometria komory spalania. Honda Accord 1.5 Turbo była imponująca pod względem technicznym, ale wykazywała typowe problemy z turbo, takie jak zwiększone zużycie oleju i sporadyczne zanieczyszczenie chłodnicy międzystopniowej. Oba silniki korzystały z ulepszonej elektroniki i bardziej precyzyjnego wtrysku paliwa, co znacznie zwiększyło wydajność.

Hybrydowy układ napędowy Honda Accord: IX generacja (2013-2017)

Przeprojektowany hybrydowy układ napędowy Honda Accord łączył 2,0-litrowy silnik pracujący w cyklu Atkinsona z dwoma silnikami elektrycznymi i oferował moc 196 KM. Ten hybrydowy układ napędowy Honda Accord był znacznie bardziej wyrafinowany niż jego poprzednicy i osiągał imponujące wartości zużycia paliwa wynoszące zaledwie 4,2 litra na 100 km.

Silniki wysokoprężne Honda Accord: IX generacja (2013-2017)

Honda porzuciła silniki wysokoprężne na większości rynków i skupiła się na wydajnych silnikach benzynowych i technologii hybrydowej.

Silnik Honda Accord Moc wyjściowa Zużycie paliwa Typowe niedociągnięcia Ocena
2.4 K24W1 i-VTEC 185 KM 7,2-8,0 l/100 km Sporadyczne zakoksowanie zaworów Dobry
1.5 L15B7 Turbo 173 KM 6,8-7,5 l/100km Zużycie oleju, intercooler Średnie
2.0 Hybrid 196 KM 4,2-4,8 l/100km Bardzo wydajny i niezawodny Bardzo dobry

Silniki Honda Accord: Generacja X (2018-dzisiaj)

Obecna generacja Honda Accord reprezentuje szczyt technologii silnikowej Honda i opiera się całkowicie na turbodoładowaniu i hybrydyzacji. Te silniki Honda Accord osiągają oczekiwane przebiegi od 280 000 do 350 000 kilometrów, przy czym warianty hybrydowe wydają się szczególnie trwałe. Ponieważ ta generacja jest dostępna dopiero od 2018 roku, nie ma jeszcze długoterminowych doświadczeń, ale wstępne testy wykazują obiecujące wartości niezawodności. Absolutnie topowym silnikiem jest 2,0-litrowy K20C4 Turbo o mocy 252 KM, który łączy sportowe osiągi z zaskakująco dobrą wydajnością. Ta generacja ustanawia również system hybrydowy i-MMD jako przełom technologiczny, który umożliwia czysto elektryczną jazdę w klasie średniej.

Silniki benzynowe Honda Accord: Generacja X (2018 - dziś)

Gama silników Honda Accord obejmuje dwa najnowocześniejsze silniki turbo: 1,5-litrowy L15BF Turbo o mocy 192 KM i potężny 2,0-litrowy K20C4 Turbo o mocy 252 KM. Honda Accord 1.5 Turbo jest najwydajniejszym silnikiem benzynowym tej generacji, oferującym doskonałą równowagę między mocą a oszczędnością paliwa. Te silniki Honda Accord VTEC Turbo charakteryzują się najbardziej bezpośrednim wtryskiem paliwa, zmiennymi fazami rozrządu i zoptymalizowanymi turbosprężarkami o niskiej reakcji. Honda Accord 2.0 Turbo jest najmocniejszym silnikiem benzynowym, jaki kiedykolwiek montowano w modelu Accord, ale czasami wykazuje typowe problemy mocnych silników turbo, takie jak zwiększone zużycie oleju podczas sportowej jazdy. Oba silniki korzystają z najnowszej technologii turbodoładowania VTEC Honda, która płynnie przełącza się między wydajnością a osiągami.

Honda Accord Hybrid Drive: Generacja X (2018-obecnie)

Rewolucyjny system Honda Accord i-MMD Hybrid łączy 2,0-litrowy silnik pracujący w cyklu Atkinsona z dwoma potężnymi silnikami elektrycznymi, dostarczając 215 KM mocy systemowej. Ten hybrydowy system Honda Accord działa głównie elektrycznie, wykorzystując silnik benzynowy głównie jako generator, co skutkuje wyjątkową wydajnością wynoszącą zaledwie 4,0 litra na 100 km.

Silniki wysokoprężne Honda Accord: Generacja X (2018-obecnie)

Honda całkowicie zrezygnowała z silników wysokoprężnych i zamiast tego polega na połączeniu wydajnych silników benzynowych turbo i zaawansowanej technologii hybrydowej.

Silnik Honda Accord Moc wyjściowa Zużycie paliwa Typowe niedociągnięcia Ocena
1.5 L15BF Turbo 192 KM 6,5-7,2 l/100km Jak dotąd bardzo niezawodny Bardzo dobry
2.0 K20C4 Turbo 252 KM 7,8-8,5 l/100km Sporadyczne zużycie oleju Dobry
2.0 i-MMD Hybrid 215 KM 4,0-4,5 l/100 km Rewolucyjna technologia Bardzo dobry

Wnioski: Najlepsze silniki Honda Accord wszystkich generacji

Rozwój silników Honda Accord na przestrzeni ponad czterech dekad pokazuje, że Honda konsekwentnie koncentruje się na niezawodności, innowacyjności i wydajności. Podczas gdy wczesne silniki VTEC imponowały wyjątkową trwałością, nowoczesne systemy turbo i hybrydowe wyznaczyły nowe standardy w zakresie osiągów i oszczędności paliwa. Gama silników Honda Accord stała się punktem odniesienia dla niezawodności w klasie średniej wielkości i wywarła trwały wpływ na całą branżę motoryzacyjną.

  • Najlepszy silnik benzynowy Honda Accord:

Honda Accord 2,4-litrowy K24Z3 i-VTEC (VIII generacja) łączy wyjątkową niezawodność z solidnymi osiągami i umiarkowanym zużyciem paliwa - silnik, który z łatwością osiąga przebieg 400 000 kilometrów.

  • Najlepszy silnik wysokoprężny Honda Accord:

Honda Accord z 2,2-litrowym i-DTEC (VIII generacja) oferowała najlepsze połączenie wydajności i niezawodności, choć Honda nigdy nie doprowadziła diesli do perfekcji, tak jak ich silników benzynowych.

  • Najlepszy silnik hybrydowy Honda Accord:

Honda Accord 2,0-litrowy i-MMD Hybrid (Generacja X) z rewolucyjną technologią umożliwiającą jazdę głównie na napędzie elektrycznym przy jednoczesnym zapewnieniu wyjątkowej wydajności.

W zakresie konserwacji i części zamiennych do wszystkich generacji Honda Accord, AUTODOC oferuje szeroką gamę oryginalnych i wysokiej jakości części zamiennych z szybką dostawą i fachowym doradztwem.

TOP produkty powiązane z tym tematem:

AUTODOC Bestsellery: cześci w korzystnej cenie

MANNOL ENERGY MN7511-20 Olej silnikowy 5W-30, 20l, Olej półsyntetyczny
Ocen - 53
Informacja o towar
  • Klasa lepkości SAE: 5W-30
  • ACEA: ACEA A3 / B4
  • API: API CH-4, API SN
  • Rekomendacje producenta: BMW Longlife-98, MB 229.5, Ford WSS-M2C913-B, VW 502 00, VW 505 00, MB 229.3, VW 501 01, VW 503 01, Renault RN0710, Renault RN0700
  • Pojemność [litr]: 20
  • Olej: Olej półsyntetyczny
  • Linia produktów: ENERGY
  • Numer artykułu: MN7511-20
  • MANNOL: Olej silnikowy
  • Nasza cena: 292,50 zł
Szczegóły
MANNOL Olej silnikowy 5W-30, 20l, Olej półsyntetyczny
Numer artykułu: MN7511-20
Więcej
292,50 zł
14,63 zł za 1 litr
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy
SHELL Helix Ultra ECT C5 550056348 Olej silnikowy 0W-20, 5l
Ocen - 7
Informacja o towar
  • Klasa lepkości SAE: 0W-20
  • ACEA: ACEA C5
  • API: API SN
  • Rekomendacje producenta: BMW Longlife-17 FE+, MB 229.71
  • Pojemność [litr]: 5
  • Linia produktów: Helix
  • Seria: Ultra ECT C5
  • Numer artykułu: 550056348
  • Rodzaj połączenia: Kanister
  • Rodzaj pojazdu: Samochód
  • SHELL: Olej silnikowy
  • Nasza cena: 212,50 zł
  • Stan: nowy
Szczegóły
SHELL Olej silnikowy 0W-20, 5l
Numer artykułu: 550056348
212,50 zł
42,50 zł za 1 litr
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy
VT540S EIBACH VT540-S Rozszerzenie, błotnik Oś przednia, Oś tylna, Eibach Pro-Spacer, Kołpak
Ocen - 20
Informacja o towar
  • Strona zabudowy: Oś przednia, Oś tylna
  • Długość [mm]: 210
  • Szerokość [mm]: 13
  • informacja uzupełniająca: Eibach Pro-Spacer, Kołpak
  • EIBACH: Rozszerzenie, błotnik
  • Numer artykułu: VT540-S
  • Nasza cena: 115,99 zł
  • Stan: nowy
Szczegóły
EIBACH Rozszerzenie, błotnik Oś przednia, Oś tylna, Eibach Pro-Spacer, Kołpak
Numer artykułu: VT540-S
115,99 zł
Cena za zestaw 2 sztuk
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy
CASTROL EDGE C5 15F6E9 Olej silnikowy 0W-20, 4l
Ocen - 39
Informacja o towar
  • Klasa lepkości SAE: 0W-20
  • ACEA: ACEA C5, ACEA C6
  • API: API SP
  • ILSAC: ILSAC GF-6
  • Rekomendacje producenta: DEXOS 1 GEN 3, STJLR.03.5006, MB 229.71, OV0401547-A20, Chrysler MS-6395, Fiat 9.55535-CR1, Fiat 9.55535-GSX, Ford WSS-M2C947-A, Ford WSS-M2C947-B1, Ford WSS-M2C962-A1
  • Pojemność [litr]: 4
  • Linia produktów: EDGE
  • Seria: C5
  • Numer artykułu: 15F6E9
  • Rodzaj połączenia: Kanister
  • Rodzaj pojazdu: Samochód
  • CASTROL: Olej silnikowy
  • Nasza cena: 166,99 zł
  • Stan: nowy
Szczegóły
CASTROL Olej silnikowy 0W-20, 4l
Numer artykułu: 15F6E9
166,99 zł
41,75 zł za 1 litr
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy
SHELL Helix Ultra A5/B5 550046685 Olej silnikowy 0W-30, 4l
Ocen - 11
Informacja o towar
  • Klasa lepkości SAE: 0W-30
  • ACEA: ACEA A5 / B5
  • API: API SL
  • Pojemność [litr]: 4
  • Linia produktów: Helix
  • Seria: Ultra A5 / B5
  • Numer artykułu: 550046685
  • Zalecenie producenta oleju: Ford, Volvo
  • Rodzaj połączenia: Kanister
  • Rodzaj pojazdu: Samochód
  • SHELL: Olej silnikowy
  • Nasza cena: 154,99 zł
  • Stan: nowy
Szczegóły
SHELL Olej silnikowy 0W-30, 4l
Numer artykułu: 550046685
154,99 zł
38,75 zł za 1 litr
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy
MOBIL Super 3000 Formula V 155856 Olej silnikowy 0W-20, 4l
Ocen - 31
Informacja o towar
  • Klasa lepkości SAE: 0W-20
  • ACEA: ACEA C5
  • API: API SN Plus
  • Rekomendacje producenta: VW 508 00, VW 509 00, Porsche C20
  • Pojemność [litr]: 4
  • Linia produktów: Super
  • Seria: 3000 Formula V
  • Numer artykułu: 155856
  • Rodzaj połączenia: Kanister
  • Rodzaj pojazdu: Samochód
  • MOBIL: Olej silnikowy
  • Nasza cena: 134,99 zł
  • Stan: nowy
Szczegóły
MOBIL Olej silnikowy 0W-20, 4l
Numer artykułu: 155856
134,99 zł
33,75 zł za 1 litr
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy
MANNOL Longlife 504/507 MN7715-5 Olej silnikowy 5W-30, 5l
Ocen - 77
Informacja o towar
  • Klasa lepkości SAE: 5W-30
  • ACEA: ACEA C3
  • API: API SN
  • Rekomendacje producenta: MB 229.51, BMW Longlife-04, Porsche C30, VW 504 00, VW 507 00
  • Pojemność [litr]: 5
  • Linia produktów: Longlife
  • Seria: 504 / 507
  • Numer artykułu: MN7715-5
  • Rodzaj połączenia: Kanister
  • Rodzaj pojazdu: Samochód
  • MANNOL: Olej silnikowy
  • Nasza cena: 104,99 zł
Szczegóły
MANNOL Olej silnikowy 5W-30, 5l
Numer artykułu: MN7715-5
Więcej
104,99 zł
21,00 zł za 1 litr
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy
FUCHS Titan GT1 Pro C-3 601426384 Olej silnikowy 5W-30, 5l
Ocen - 26
Informacja o towar
  • Klasa lepkości SAE: 5W-30
  • ACEA: ACEA C3
  • API: API SN
  • Rekomendacje producenta: BMW Longlife-04, MB 229.51, Porsche C30, VW 504 00, VW 507 00, Chrysler MS-11106, Fiat 9.55535-S3
  • Pojemność [litr]: 5
  • Linia produktów: Titan
  • Seria: GT1 Pro C-3
  • Numer artykułu: 601426384
  • Rodzaj połączenia: Kanister
  • Rodzaj pojazdu: Samochód
  • FUCHS: Olej silnikowy
  • Nasza cena: 171,99 zł
  • Stan: nowy
Szczegóły
FUCHS Olej silnikowy 5W-30, 5l
Numer artykułu: 601426384
171,99 zł
34,40 zł za 1 litr
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy
TotalEnergies Quartz Ineo Xtra First 214314 Olej silnikowy 0W-20, 5l
Ocen - 23
Informacja o towar
  • Klasa lepkości SAE: 0W-20
  • ACEA: ACEA C5
  • API: API SN Plus
  • Rekomendacje producenta: PSA B71 2010, Fiat 9.55535-DM1, OV0401547-A20
  • Pojemność [litr]: 5
  • Linia produktów: Quartz
  • Seria: Ineo Xtra First
  • Numer artykułu: 214314
  • Rodzaj połączenia: Kanister
  • Wersja silnika: 4-Stroke
  • Rodzaj pojazdu: Samochód
  • TotalEnergies: Olej silnikowy
  • Nasza cena: 237,00 zł
  • Stan: nowy
Szczegóły
TotalEnergies Olej silnikowy 0W-20, 5l
Numer artykułu: 214314
237,00 zł
47,40 zł za 1 litr
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy
LIQUI MOLY Special Tec DX1 3766 Olej silnikowy 5W-30, 5l
Ocen - 67
Informacja o towar
  • Klasa lepkości SAE: 5W-30
  • API: API SP, API SN-RC
  • ILSAC: ILSAC GF-6A
  • Rekomendacje producenta: Fiat 9.55535-CR1, Ford WSS-M2C946-A, Ford WSS-M2C946-B1, Ford WSS-M2C961-A1, DEXOS 1 GEN 3
  • Pojemność [litr]: 5
  • Linia produktów: Special Tec
  • Seria: DX1
  • Numer artykułu: 3766
  • Zalecenie producenta oleju: GWM, HAVAL, Honda, Hyundai, Mazda, Nissan, Toyota, Opel
  • Rodzaj połączenia: Kanister
  • Wersja silnika: 4-Stroke
  • Rodzaj pojazdu: Samochód
  • LIQUI MOLY: Olej silnikowy
  • Nasza cena: 150,99 zł
  • Stan: nowy
Szczegóły
LIQUI MOLY Olej silnikowy 5W-30, 5l
Numer artykułu: 3766
150,99 zł
30,20 zł za 1 litr
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy
VT540L EIBACH VT540-L Rozszerzenie, błotnik Oś przednia, Oś tylna, Eibach Pro-Spacer, Kołpak
Ocen - 39
Informacja o towar
  • Strona zabudowy: Oś przednia, Oś tylna
  • Długość [mm]: 210
  • Szerokość [mm]: 20
  • informacja uzupełniająca: Eibach Pro-Spacer, Kołpak
  • EIBACH: Rozszerzenie, błotnik
  • Numer artykułu: VT540-L
  • Nasza cena: 127,49 zł
  • Stan: nowy
Szczegóły
EIBACH Rozszerzenie, błotnik Oś przednia, Oś tylna, Eibach Pro-Spacer, Kołpak
Numer artykułu: VT540-L
127,49 zł
Cena za zestaw 2 sztuk
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy
CASTROL EDGE Professional H 157B8F Olej silnikowy 0W-20, 1l
Ocen - 5
Informacja o towar
  • Klasa lepkości SAE: 0W-20
  • API: API SP
  • ILSAC: ILSAC GF-6
  • Pojemność [litr]: 1
  • Linia produktów: EDGE Professional
  • Seria: H
  • Numer artykułu: 157B8F
  • Zalecenie producenta oleju: Honda
  • Rodzaj połączenia: Butelka
  • CASTROL: Olej silnikowy
  • Nasza cena: 88,49 zł
  • Stan: nowy
Szczegóły
CASTROL Olej silnikowy 0W-20, 1l
Numer artykułu: 157B8F
88,49 zł
88,49 zł za 1 litr
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy
ELF Evolution 900 SXR 2198388 Olej silnikowy 5W-40, 5l
Ocen - 58
Informacja o towar
  • Klasa lepkości SAE: 5W-40
  • ACEA: ACEA A3 / B4
  • API: API SN, API CF
  • Rekomendacje producenta: MB 229.5, Renault RN0700, Renault RN0710, Porsche A40, VW 502 00, VW 505 00, PSA B71 2296, Chrysler MS-12991, Fiat 9.55535-M2
  • Pojemność [litr]: 5
  • Linia produktów: Evolution
  • Seria: 900 SXR
  • Numer artykułu: 2198388
  • Rodzaj połączenia: Kanister
  • Rodzaj pojazdu: Samochód
  • Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: dla zastosowań przy utrudnionych warunkach eksploatacji
  • ELF: Olej silnikowy
  • Nasza cena: 124,49 zł
  • Stan: nowy
Szczegóły
ELF Olej silnikowy 5W-40, 5l
Numer artykułu: 2198388
124,49 zł
24,90 zł za 1 litr
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy
RAVENOL VST 1111136-005-01-999 Olej silnikowy 5W-40, 5l
Ocen - 27
Informacja o towar
  • Klasa lepkości SAE: 5W-40
  • ACEA: ACEA A3 / B4
  • API: API SN Plus, API SP
  • Rekomendacje producenta: BMW Longlife-01, MB 229.5, MB 226.5, MB 229.3, Renault RN0700, Renault RN0710, VW 502 00, VW 505 00, Chrysler MS-10725, Chrysler MS-10850, Chrysler MS-12991, Chrysler MS-10896, Fiat 9.55535-Z2, GM LL-B-025, Porsche A40, PSA B71 2296
  • Pojemność [litr]: 5
  • Linia produktów: VST
  • Numer artykułu: 1111136-005-01-999
  • Rodzaj połączenia: Kanister
  • Rodzaj pojazdu: Samochód
  • RAVENOL: Olej silnikowy
  • Nasza cena: 239,50 zł
  • Stan: nowy
Szczegóły
RAVENOL Olej silnikowy 5W-40, 5l
Numer artykułu: 1111136-005-01-999
239,50 zł
47,90 zł za 1 litr
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy
WALSER Trish 20038 Pokrowce na fotele antracytowy, Skóra owcza, z przodu
Ocen - 6
Informacja o towar
  • Strona zabudowy: z przodu
  • Liczba części [-częściowy]: 1
  • Materiał: Skóra owcza
  • Kolor: antracytowy
  • Rodzaj pojazdu: Samochody osobowe
  • Jednostka ilości: Sztuka
  • Uniwersalny: Tak
  • Seria: Trish
  • WALSER: Pokrowce na fotele
  • Numer artykułu: 20038
  • Nasza cena: 202,50 zł
Szczegóły
WALSER Pokrowce na fotele antracytowy, Skóra owcza, z przodu
Numer artykułu: 20038
202,50 zł
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy

Popularne posty

Zapisz się się do naszych newsletterów

Aby otrzymywać nasze najnowsze wiadomości i porady prosimy o podanie swojego adres e-mail: