• SHOP
  • CLUB
Wypróbuj konto Premium
0
Mój garaż
Dodaj pojazd
0
Artykułów #
0,00 PLN
Twój koszyk jest pusty

Silniki Citroën Jumpy

Spis treści

  1. Citroën Jumpy generacji I (1995-2006)
    1. Silniki benzynowe Citroën Jumpy: Generacja I (1995-2006)
    2. Silniki wysokoprężne Citroën Jumpy: Generacja I (1995-2006)
  2. Citroën Jumpy generacji II (2007-2016)
    1. Silniki wysokoprężne Citroën Jumpy: Generacja II (2007-2016)
    2. Silniki benzynowe Citroën Jumpy: Generacja II (2007-2016)
  3. Citroën Jumpy generacji III (2016-dziś)
    1. Silniki wysokoprężne Citroën Jumpy: Generacja III (2016-dziś)
    2. Napęd elektryczny Citroën Jumpy: Generacja III (2016-dziś)
  4. Wnioski: Najlepsze silniki Citroën Jumpy wszystkich generacji

Od momentu wprowadzenia na rynek w 1995 roku, Citroën Jumpy ugruntował swoją pozycję jako niezawodny samochód dostawczy w segmencie średniej wielkości i oferuje zróżnicowaną gamę silników Citroën Jumpy w trzech generacjach. Rozwój technologiczny silników Citroën Jumpy pokazuje wyraźny postęp od prostych silników wolnossących do nowoczesnych diesli Common Rail i napędów elektrycznych.

Citroën Jumpy generacji I (1995-2006)

Citroën Jumpy generacji I (1995-2006)

Pierwsza generacja Citroën Jumpy charakteryzowała się solidnymi, ale prostymi technicznie silnikami, które z łatwością osiągały przebieg od 350 000 do 450 000 kilometrów przy odpowiedniej konserwacji. Poważniejsze naprawy były zwykle wymagane między 200 000 a 300 000 kilometrów, zwykle dotyczyły pomp wtryskowych lub turbosprężarek. Absolutnie najlepszym silnikiem tej generacji był 2.0 HDi o mocy 109 KM, który optymalnie łączył moc, niezawodność i akceptowalne wartości zużycia paliwa. Silniki Citroën Jumpy z tej epoki charakteryzowały się łatwością konserwacji i niską gęstością elektroniki, co czyniło je preferowanymi końmi roboczymi dla rzemieślników i handlowców. W porównaniu do konkurentów, takich jak VW T4 lub Ford Transit, Jumpy oferował tańszą alternatywę o podobnej niezawodności.

Silniki benzynowe Citroën Jumpy: Generacja I (1995-2006)

Gama silników benzynowych Citroën Jumpy była prosta i obejmowała głównie 2,0-litrowy silnik wolnossący o mocy 100 kW (136 KM). Ten silnik Citroën Jumpy był oparty na sprawdzonej jednostce XU z PSA i był uważany za niezawodny, ale spragniony. Przy zużyciu paliwa na poziomie 10-12 litrów na 100 km nie był zbyt atrakcyjny do użytku komercyjnego. Silniki benzynowe Citroën Jumpy czasami cierpiały na problemy z uszczelką głowicy cylindrów przy dużych przebiegach, ale poza tym wykazywały niewiele nieprawidłowości. Silnik był sprzężony z 5-biegową manualną skrzynią biegów i oferował wystarczającą moc w ruchu miejskim, ale osiągał swoje limity przy pełnym obciążeniu i prędkościach autostradowych.

Silniki wysokoprężne Citroën Jumpy: Generacja I (1995-2006)

Silnik 1.9 TD o mocy 51 kW (69 KM) dominował w gamie silników wysokoprężnych Citroën Jumpy jako silnik podstawowy, a następnie mocniejszy 1.9 TD o mocy 66 kW (90 KM). Od 1999 r. wprowadzono nowocześniejszy silnik 2.0 HDi o mocy 80 kW (109 KM), który był już wyposażony we wtrysk common-rail. Citroën Jumpy 2.0 HDi stał się najbardziej niezawodnym silnikiem całej generacji - szczególnie warianty produkowane od 2000 roku z ulepszoną elektroniką okazały się bardzo trwałe i ekonomiczne. Te silniki Citroën Jumpy oferowały zużycie paliwa na poziomie zaledwie 6,5-7,5 litra na 100 km i spełniały już normę Euro 3. Starsze silniki 1.9 TD były solidne, ale głośne i mniej ekonomiczne.

Silnik Citroën Jumpy Moc wyjściowa Zużycie paliwa Typowe niedociągnięcia Ocena
Silnik benzynowy 2.0 136 KM 10,0-12,0 l/100 km Wysokie zużycie paliwa, uszczelka głowicy cylindrów Średnia
1.9 TD 69-90 KM 7,5-8,5 l/100km Głośny, mniej ekonomiczny Dobry
2.0 HDi 109 KM 6,5-7,5 l/100km Bardzo wytrzymały od 2000 r. Bardzo dobry

Citroën Jumpy generacji II (2007-2016)

Citroën Jumpy generacji II (2007-2016)

Druga generacja Citroën Jumpy oznaczała znaczący skok technologiczny i po raz pierwszy zaoferowała szeroką gamę nowoczesnych silników wysokoprężnych common-rail. Większość silników Citroën Jumpy tej generacji może z łatwością osiągnąć od 300 000 do 400 000 kilometrów przy odpowiedniej konserwacji, przy czym diesle 2.0 HDi o mocy 120 KM są uważane za szczególnie dobrze wyważone. Poważne naprawy są zwykle wymagane między 180 000 a 250 000 kilometrów, zwykle dotyczą turbosprężarki lub układu wtryskowego. Absolutnym hitem był 2.2 HDi o mocy 155 KM - potężna jednostka o wysokim momencie obrotowym, która bez trudu radziła sobie również z dużymi obciążeniami. Silniki Citroën Jumpy tej generacji po raz pierwszy były standardowo wyposażone w filtry cząstek stałych i spełniały normy Euro 4 i Euro 5. W porównaniu z konkurentami, takimi jak Fiat Scudo czy Peugeot Expert (o identycznej konstrukcji), Jumpy oferował identyczną technologię w często niższych cenach.

Silniki wysokoprężne Citroën Jumpy: Generacja II (2007-2016)

Gama silników wysokoprężnych Citroën Jumpy składała się wyłącznie z silników HDi z wtryskiem common-rail. Podstawowym silnikiem był 1.6 HDi o mocy 66 kW (90 KM), a następnie 2.0 HDi o różnych poziomach mocy od 88 kW (120 KM) do 120 kW (163 KM). Najmocniejszym silnikiem Citroën Jumpy był 2.2 HDi o mocy 114 kW (155 KM). Wszystkie silniki Citroën Jumpy były turbodoładowane i standardowo wyposażone w filtr cząstek stałych. Citroën Jumpy 2.0 HDi o mocy 88 kW (120 KM) okazał się najbardziej niezawodnym silnikiem tej generacji - oferował dobrze wyważone połączenie osiągów, zużycia paliwa i trwałości. Większe silniki 2.2 HDi były czasami podatne na problemy z turbosprężarką przy zaniedbaniach serwisowych, ale oferowały doskonałą siłę uciągu przy dużych obciążeniach.

Silniki benzynowe Citroën Jumpy: Generacja II (2007-2016)

Silniki benzynowe odgrywały podrzędną rolę w drugiej generacji. Tylko na niektórych rynkach dostępny był 2,0-litrowy silnik benzynowy o mocy 100 kW (136 KM), ale został on szybko wycofany z oferty ze względu na wysokie zużycie paliwa i niski popyt. Te silniki benzynowe Citroën Jumpy były oparte na sprawdzonej jednostce PSA, ale nie nadawały się do użytku komercyjnego.

Silnik Citroën Jumpy Moc wyjściowa Zużycie paliwa Typowe niedociągnięcia Ocena
1.6 HDi 90 KM 6,0-6,8 l/100 km Wystarczające dla lekkich ładunków Dobry
2.0 HDi 120-163 KM 6,5-7,2 l/100km Bardzo zrównoważony (120 KM) Bardzo dobry
2.2 HDi 155 KM 7,0-7,8 l/100km Sporadyczne uszkodzenia turbosprężarki Dobry
Silnik benzynowy 2.0 136 KM 11,0-13,0 l/100km Wysokie zużycie paliwa Umiarkowane

Citroën Jumpy generacji III (2016-dziś)

Citroën Jumpy generacji III (2016-dziś)

Obecna generacja Citroën Jumpy reprezentuje najnowocześniejszą technologię samochodów dostawczych i po raz pierwszy oferuje w pełni elektryczny napęd. Silniki Citroën Jumpy tej generacji mogą z łatwością osiągnąć przebieg od 250 000 do 350 000 kilometrów przy odpowiedniej konserwacji, przy czym silniki wysokoprężne 2.0 BlueHDi są uważane za szczególnie czyste i wydajne. Poważniejsze naprawy stały się rzadsze, ale zwykle są wymagane między 150 000 a 200 000 kilometrów i zwykle dotyczą złożonego układu oczyszczania spalin. Absolutnie topowym silnikiem jest 2.0 BlueHDi o mocy 180 KM - techniczne arcydzieło o wysokim momencie obrotowym i niskiej emisji spalin. Od 2020 roku dostępny jest również całkowicie elektryczny ë-Jumpy, który oferuje zasięg do 330 kilometrów. Wszystkie silniki Citroën Jumpy spełniają normę Euro 6d i są wyposażone w nowoczesny układ oczyszczania spalin z katalizatorem SCR i filtrem cząstek stałych.

Silniki wysokoprężne Citroën Jumpy: Generacja III (2016-dziś)

Gama silników wysokoprężnych Citroën Jumpy jest w całości oparta na technologii BlueHDi z układem oczyszczania spalin SCR. Dostępne są silniki 1.5 BlueHDi o mocy 75 kW (102 KM) i 96 kW (130 KM) oraz 2.0 BlueHDi o mocy 90 kW (122 KM), 130 kW (177 KM) i 132 kW (180 KM). Wszystkie silniki Citroën Jumpy są wyposażone w turbodoładowanie, wtrysk common-rail i nowoczesny układ oczyszczania spalin. Citroën Jumpy 2.0 BlueHDi o mocy 130 kW (177 KM) staje się najlepszym silnikiem tej generacji - oferuje doskonałe właściwości jezdne, niską emisję spalin i wysoką niezawodność. Mniejsze silniki 1.5 BlueHDi są bardziej ekonomiczne, ale mniej wydajne przy dużych obciążeniach. Wszystkie silniki Citroën Jumpy można łączyć z 6-biegową manualną lub 8-biegową automatyczną skrzynią biegów.

Napęd elektryczny Citroën Jumpy: Generacja III (2016-dziś)

Citroën Jumpy jest dostępny w wersji w pełni elektrycznej od 2020 roku. Silnik elektryczny Citroën Jumpy dostarcza 100 kW (136 KM) i oferuje maksymalny moment obrotowy 260 Nm od pierwszych obrotów. W zależności od wielkości akumulatora (50 kWh lub 75 kWh), Jumpy osiąga zasięg do 230 lub 330 kilometrów zgodnie z WLTP. Czas ładowania na stacji szybkiego ładowania o mocy 100 kW wynosi około 30 minut przy 80% pojemności akumulatora. Napęd elektryczny Citroën Jumpy oferuje niskie koszty eksploatacji i jest idealny do dostaw w ruchu miejskim, ale ma ograniczenia pod względem ładowności i zasięgu.

Silnik Citroën Jumpy Moc wyjściowa Zużycie paliwa Typowe słabe punkty Ocena
1.5 BlueHDi 102-130 KM 5,5-6,2 l/100 km Mniejsza moc przy dużych obciążeniach Dobry
2.0 BlueHDi 122-180 KM 6,0-6,8 l/100km Bardzo zrównoważony (177 KM) Bardzo dobry
Silnik elektryczny 136 KM 22-26 kWh/100 km Zasięg, ładowność Dobry

Wnioski: Najlepsze silniki Citroën Jumpy wszystkich generacji

Rozwój silników Citroën Jumpy wykazuje ciągłą poprawę pod względem wydajności, czystości i komfortu jazdy. Podczas gdy wczesne generacje imponowały solidnością i prostotą, nowoczesne silniki BlueHDi oferują optymalne połączenie osiągów, zużycia paliwa i przyjazności dla środowiska. Napęd elektryczny otwiera nowe możliwości dla bezemisyjnego ruchu miejskiego, ale nie nadaje się jeszcze do wszystkich zastosowań.

  • Najlepszy silnik wysokoprężny Citroën Jumpy:

Citroën Jumpy 2.0 BlueHDi (177 KM, III generacja) łączy nowoczesną technologię z wysokimi osiągami i doskonałą niezawodnością we wszystkich zastosowaniach.

  • Najbardziej niezawodny silnik Citroën Jumpy:

Citroën Jumpy 2.0 HDi (109 KM, I generacja) oferuje sprawdzoną technologię i z łatwością osiąga wysokie przebiegi przy minimalnych kosztach serwisowania.

  • Najlepszy napęd elektryczny Citroën Jumpy:

Silnik elektryczny Citroën ë-Jumpy (136 KM, generacja III) o dużym zasięgu do 330 km i niskich kosztach eksploatacji do użytku miejskiego.

W zakresie konserwacji i części zamiennych do wszystkich generacji Citroën Jumpy, AUTODOC oferuje szeroką gamę oryginalnych i wysokiej jakości części zamiennych z szybką dostawą i fachowym doradztwem.

AUTODOC Bestsellery: cześci w korzystnej cenie

MANNOL RACING+ESTER MN7902-10 Olej silnikowy 10W-60, 10l, Olej syntetyczny
Ocen - 45
Informacja o towar
  • Klasa lepkości SAE: 10W-60
  • ACEA: ACEA A3 / B4
  • API: API SN, API CH-4
  • Rekomendacje producenta: VW 501 01, VW 505 00, MB 229.1, Ford WSS-M2C153-E, GM 6094-M
  • Pojemność [litr]: 10
  • Olej: Olej syntetyczny
  • Linia produktów: RACING+ESTER
  • Numer artykułu: MN7902-10
  • MANNOL: Olej silnikowy
  • Nasza cena: 245,65 PLN
Szczegóły
MANNOL Olej silnikowy 10W-60, 10l, Olej syntetyczny
Numer artykułu: MN7902-10
Więcej
245,65 PLN
24,57 PLN za 1 litr
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy
SHELL Helix Ultra A5/B5 550046685 Olej silnikowy 0W-30, 4l
Ocen - 8
Informacja o towar
  • Klasa lepkości SAE: 0W-30
  • ACEA: ACEA A5 / B5
  • API: API SL
  • Pojemność [litr]: 4
  • Linia produktów: Helix
  • Seria: Ultra A5 / B5
  • Numer artykułu: 550046685
  • Zalecenie producenta oleju: Ford, Volvo
  • Rodzaj połączenia: Kanister
  • Rodzaj pojazdu: Samochód
  • SHELL: Olej silnikowy
  • Nasza cena: 196,44 PLN
  • Stan: nowy
Szczegóły
SHELL Olej silnikowy 0W-30, 4l
Numer artykułu: 550046685
196,44 PLN
49,11 PLN za 1 litr
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy
TotalEnergies Quartz Ineo Xtra First 214314 Olej silnikowy 0W-20, 5l
Ocen - 23
Informacja o towar
  • Klasa lepkości SAE: 0W-20
  • ACEA: ACEA C5
  • API: API SN PLUS
  • Rekomendacje producenta: PSA B71 2010, Fiat 9.55535-DM1, OV0401547-A20
  • Pojemność [litr]: 5
  • Linia produktów: Quartz
  • Seria: Ineo Xtra First
  • Numer artykułu: 214314
  • Rodzaj połączenia: Kanister
  • Wersja silnika: 4-Stroke
  • Rodzaj pojazdu: Samochód
  • TotalEnergies: Olej silnikowy
  • Nasza cena: 241,29 PLN
  • Stan: nowy
Szczegóły
TotalEnergies Olej silnikowy 0W-20, 5l
Numer artykułu: 214314
241,29 PLN
48,26 PLN za 1 litr
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy
MANNOL RACING+ESTER MN7902-20 Olej silnikowy 10W-60, 20l, Olej syntetyczny
Ocen - 21
Informacja o towar
  • Klasa lepkości SAE: 10W-60
  • ACEA: ACEA A3 / B4
  • API: API CH-4, API SN
  • Rekomendacje producenta: VW 501 01, VW 505 00, MB 229.1, Ford WSS-M2C153-E, GM 6094-M
  • Pojemność [litr]: 20
  • Olej: Olej syntetyczny
  • Linia produktów: RACING+ESTER
  • Numer artykułu: MN7902-20
  • MANNOL: Olej silnikowy
  • Nasza cena: 478,26 PLN
Szczegóły
MANNOL Olej silnikowy 10W-60, 20l, Olej syntetyczny
Numer artykułu: MN7902-20
Więcej
478,26 PLN
23,91 PLN za 1 litr
Cena zawiera 23% VAT, Darmowa wysyłka
ELF Evolution 900 SXR 2198388 Olej silnikowy 5W-40, 5l
Ocen - 54
Informacja o towar
  • Klasa lepkości SAE: 5W-40
  • ACEA: ACEA A3 / B4
  • API: API SN, API CF
  • Rekomendacje producenta: MB 229.5, Renault RN0700, Renault RN0710, Porsche A40, VW 502 00, VW 505 00, PSA B71 2296, Chrysler MS-12991, Fiat 9.55535-M2
  • Pojemność [litr]: 5
  • Linia produktów: Evolution
  • Seria: 900 SXR
  • Numer artykułu: 2198388
  • Rodzaj połączenia: Kanister
  • Rodzaj pojazdu: Samochód
  • Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: dla zastosowań przy utrudnionych warunkach eksploatacji
  • ELF: Olej silnikowy
  • Nasza cena: 157,92 PLN
  • Stan: nowy
Szczegóły
ELF Olej silnikowy 5W-40, 5l
Numer artykułu: 2198388
157,92 PLN
31,58 PLN za 1 litr
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy
MANNOL LEGEND+ESTER MN7901-4 Olej silnikowy 0W-40, 4l, Olej syntetyczny
Ocen - 27
Informacja o towar
  • Klasa lepkości SAE: 0W-40
  • ACEA: ACEA A3 / B4
  • API: API CH-4, API SN
  • Rekomendacje producenta: BMW Longlife-01, VW 502 00, Porsche A40, MB 229.5, VW 505 00, Fiat 9.55535-M2, MB 229.3, Renault RN17, Renault RN0700, Renault RN0710, Ford WSS-M2C937-A, Chrysler MS-10725, Chrysler MS-12633, GM LL-A-025, GM LL-B-025
  • Pojemność [litr]: 4
  • Olej: Olej syntetyczny
  • Linia produktów: LEGEND+ESTER
  • Numer artykułu: MN7901-4
  • MANNOL: Olej silnikowy
  • Nasza cena: 115,53 PLN
  • Stan: nowy
Szczegóły
MANNOL Olej silnikowy 0W-40, 4l, Olej syntetyczny
Numer artykułu: MN7901-4
Więcej
115,53 PLN
28,88 PLN za 1 litr
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy
TOYOTA Premium Fuel Economy 08880-83389 Olej silnikowy 5W-30, 5l
Ocen - 13
Informacja o towar
  • Klasa lepkości SAE: 5W-30
  • ACEA: ACEA C2
  • API: API SN
  • Pojemność [litr]: 5
  • Linia produktów: Premium Fuel Economy
  • Numer artykułu: 08880-83389
  • TOYOTA: Olej silnikowy
  • Nasza cena: 285,85 PLN
  • Stan: nowy
Szczegóły
TOYOTA Olej silnikowy 5W-30, 5l
Numer artykułu: 08880-83389
285,85 PLN
57,17 PLN za 1 litr
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy
MOTUL 8100 X-CESS GEN2 109775 Olej silnikowy 5W-40, 4l
Ocen - 29
Informacja o towar
  • Klasa lepkości SAE: 5W-40
  • ACEA: ACEA A3 / B4
  • API: API SN
  • Rekomendacje producenta: BMW Longlife-01, MB 229.5, MB 226.5, Porsche A40, Renault RN0700, Renault RN0710, VW 502 00, VW 505 00, Fiat 9.55535-H2, Fiat 9.55535-M2, Fiat 9.55535-N2, Fiat 9.55535-Z2, GM LL-B-025, PSA B71 2296
  • Pojemność [litr]: 4
  • Linia produktów: 8100
  • Seria: X-CESS GEN2
  • Numer artykułu: 109775
  • Rodzaj połączenia: Kanister
  • Rodzaj pojazdu: Samochód
  • Wersja silnika: 4-Stroke
  • MOTUL: Olej silnikowy
  • Nasza cena: 188,48 PLN
  • Stan: nowy
Szczegóły
MOTUL Olej silnikowy 5W-40, 4l
Numer artykułu: 109775
188,48 PLN
47,12 PLN za 1 litr
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy
MANNOL ENERGY PREMIUM MN7908-5 Olej silnikowy 5W-30, 5l, Olej syntetyczny
Ocen - 96
Informacja o towar
  • Klasa lepkości SAE: 5W-30
  • ACEA: ACEA C3, ACEA C2
  • API: API CH-4, API SN
  • Rekomendacje producenta: MB 229.52, MB 229.31, VW 505 01, MB 229.51, BMW Longlife-04, DEXOS 2, Renault RN0700, Renault RN0710, MB 226.5
  • Pojemność [litr]: 5
  • Olej: Olej syntetyczny
  • Linia produktów: ENERGY PREMIUM
  • Numer artykułu: MN7908-5
  • MANNOL: Olej silnikowy
  • Nasza cena: 138,35 PLN
  • Stan: nowy
Szczegóły
MANNOL Olej silnikowy 5W-30, 5l, Olej syntetyczny
Numer artykułu: MN7908-5
Więcej
138,35 PLN
27,67 PLN za 1 litr
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy
LIQUI MOLY Special Tec LL 1193 Olej silnikowy 5W-30, 5l, Olej syntetyczny
Ocen - 48
Informacja o towar
  • Klasa lepkości SAE: 5W-30
  • ACEA: ACEA A3 / B3, ACEA A3 / B4
  • API: API SL, API CF
  • Rekomendacje producenta: BMW Longlife-01, MB 229.5, VW 502 00, GM LL-A-025, GM LL-B-025, VW 505 00
  • Pojemność [litr]: 5
  • Olej: Olej syntetyczny
  • Linia produktów: Special Tec
  • Seria: LL
  • Numer artykułu: 1193
  • Rodzaj połączenia: Kanister
  • Rodzaj pojazdu: Samochód
  • LIQUI MOLY: Olej silnikowy
  • Nasza cena: 234,75 PLN
  • Stan: nowy
Szczegóły
LIQUI MOLY Olej silnikowy 5W-30, 5l, Olej syntetyczny
Numer artykułu: 1193
234,75 PLN
46,95 PLN za 1 litr
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy
MOBIL 1 FS X2 153640 Olej silnikowy 5W-50, 4l
Ocen - 60
Informacja o towar
  • Klasa lepkości SAE: 5W-50
  • ACEA: ACEA A3 / B4
  • API: API SP, API CF
  • Rekomendacje producenta: MB 229.3, Porsche A40, Fiat 9.55535-M2
  • Pojemność [litr]: 4
  • Linia produktów: 1
  • Seria: FS X2
  • Numer artykułu: 153640
  • Rodzaj połączenia: Kanister
  • Rodzaj pojazdu: Samochód
  • Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: dla zastosowań przy utrudnionych warunkach eksploatacji
  • MOBIL: Olej silnikowy
  • Nasza cena: 215,68 PLN
  • Stan: nowy
Szczegóły
MOBIL Olej silnikowy 5W-50, 4l
Numer artykułu: 153640
215,68 PLN
53,92 PLN za 1 litr
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy
ELF Evolution 900 NF 2196571 Olej silnikowy 5W-40, 4l
Ocen - 55
Informacja o towar
  • Klasa lepkości SAE: 5W-40
  • ACEA: ACEA A3 / B3, ACEA A3 / B4
  • API: API SL, API CF
  • Rekomendacje producenta: MB 229.3, VW 502 00, VW 505 00
  • Pojemność [litr]: 4
  • Linia produktów: Evolution
  • Seria: 900 NF
  • Numer artykułu: 2196571
  • Rodzaj pojazdu: Samochód
  • ELF: Olej silnikowy
  • Nasza cena: 127,53 PLN
  • Stan: nowy
Szczegóły
ELF Olej silnikowy 5W-40, 4l
Numer artykułu: 2196571
127,53 PLN
31,88 PLN za 1 litr
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy
LIQUI MOLY Longtime High Tech 1137 Olej silnikowy 5W-30, 5l, Olej syntetyczny
Ocen - 57
Informacja o towar
  • Klasa lepkości SAE: 5W-30
  • ACEA: ACEA C3, ACEA C2
  • API: API SP
  • Rekomendacje producenta: BMW Longlife-04, MB 229.31, VW 505 01, Ford WSS-M2C917-A, OV0401547-G30, OV0401547-D30, MB 229.51, VW 505 00, Fiat 9.55535-S3
  • Pojemność [litr]: 5
  • Olej: Olej syntetyczny
  • Linia produktów: Longtime High Tech
  • Numer artykułu: 1137
  • Rodzaj połączenia: Kanister
  • Rodzaj pojazdu: Samochód
  • LIQUI MOLY: Olej silnikowy
  • Nasza cena: 236,17 PLN
  • Stan: nowy
Szczegóły
LIQUI MOLY Olej silnikowy 5W-30, 5l, Olej syntetyczny
Numer artykułu: 1137
236,17 PLN
47,23 PLN za 1 litr
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy
MOBIL Super 3000 XE 150944 Olej silnikowy 5W-30, 5l
Ocen - 52
Informacja o towar
  • Klasa lepkości SAE: 5W-30
  • ACEA: ACEA C3
  • API: API SN, API CF
  • Rekomendacje producenta: DEXOS 2, MB 229.31, MB 229.51, MB 229.52, Ford WSS-M2C917-A, VW 505 00, VW 505 01
  • Pojemność [litr]: 5
  • Linia produktów: Super
  • Seria: 3000 XE
  • Numer artykułu: 150944
  • Rodzaj połączenia: Kanister
  • Rodzaj pojazdu: Samochód
  • MOBIL: Olej silnikowy
  • Nasza cena: 200,18 PLN
  • Stan: nowy
Szczegóły
MOBIL Olej silnikowy 5W-30, 5l
Numer artykułu: 150944
200,18 PLN
40,04 PLN za 1 litr
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy
MOTUL 8100 X-CLEAN EFE 109171 Olej silnikowy 5W-30, 4l
Ocen - 86
Informacja o towar
  • Klasa lepkości SAE: 5W-30
  • ACEA: ACEA C2, ACEA C3
  • API: API SN
  • Rekomendacje producenta: BMW Longlife-04, DEXOS 2, MB 229.52, Fiat 9.55535-S1, Fiat 9.55535-S2, MB 229.51, VW 505 01, VW 505 00
  • Pojemność [litr]: 4
  • Linia produktów: 8100
  • Seria: X-CLEAN EFE
  • Numer artykułu: 109171
  • Rodzaj połączenia: Kanister
  • Rodzaj pojazdu: Samochód
  • MOTUL: Olej silnikowy
  • Nasza cena: 186,57 PLN
  • Stan: nowy
Szczegóły
MOTUL Olej silnikowy 5W-30, 4l
Numer artykułu: 109171
186,57 PLN
46,64 PLN za 1 litr
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy

Popularne posty

Zapisz się się do naszych newsletterów

Aby otrzymywać nasze najnowsze wiadomości i porady prosimy o podanie swojego adres e-mail: