• SHOP
  • CLUB
Wypróbuj konto Premium
0
Mój garaż
Dodaj pojazd
0
Artykułów #
0,00 PLN
Twój koszyk jest pusty

Silniki VW Multivan

Spis treści

  1. Silniki VW Multivan: Generacja I (2003-2015)
    1. Silniki benzynowe VW Multivan: Generacja I (2003-2015)
    2. Silniki wysokoprężne VW Multivan: Generacja I (2003-2015)
  2. Silniki VW Multivan: II generacja (2015-2023)
    1. Silniki benzynowe VW Multivan: II generacja (2015-2023)
    2. Silniki wysokoprężne VW Multivan: Generacja II (2015-2023)
  3. Silniki VW Multivan: Generacja III (2021-dziś)
    1. Silnik benzynowy VW Multivan mild hybrid: Generacja III (2021-dziś)
    2. Hybrydy plug-in VW Multivan: Generacja III (2021-dziś)
  4. Wnioski: Najlepsze silniki VW Multivan wszystkich generacji

Od momentu wprowadzenia na rynek w 2003 roku, VW Multivan stał się wszechstronnym rozwiązaniem o dużej pojemności, oferującym zaawansowaną gamę silników VW Multivan w trzech generacjach. Każda generacja przyniosła nowe technologie i różne mocne strony, przy czym silniki wysokoprężne tradycyjnie odgrywają wiodącą rolę.

Silniki VW Multivan: Generacja I (2003-2015)

Silniki VW Multivan: Generacja I (2003-2015)

Pierwsza generacja VW Multivan była oparta na platformie T5 i charakteryzowała się solidnymi, ale jeszcze nie w pełni dopracowanymi silnikami. Przebiegi różniły się znacznie w zależności od typu silnika i konserwacji: podczas gdy sprawdzone diesle 2.5 TDI z łatwością osiągały od 350 000 do 450 000 kilometrów przy odpowiedniej pielęgnacji, wczesne silniki benzynowe TSI często wymagały kosztownych napraw łańcucha rozrządu lub turbosprężarki między 150 000 a 200 000 kilometrów. Szczególnie silniki z pierwszej fazy produkcji (2003-2009) często wykazywały problemy z układem wtryskowym i turbosprężarkami. Absolutnie najlepszym silnikiem tej generacji był 2.5 TDI o mocy 174 KM, który optymalnie łączył moc, niezawodność i umiarkowaną oszczędność i okazał się praktycznie niezniszczalny.

Silniki benzynowe VW Multivan: Generacja I (2003-2015)

Gama silników benzynowych VW Multivan pierwszej generacji była bardzo prosta i obejmowała głównie 2.0 TSI o różnych poziomach mocy od 150 do 204 KM. Te silniki VW Multivan cierpiały na typowe problemy wczesnej generacji TSI: problemy z łańcuchem rozrządu, zwiększone zużycie oleju i uszkodzenia turbosprężarki sprawiły, że były to najbardziej problematyczne silniki tej generacji. Chociaż VW Multivan 2.0 TSI o mocy 204 KM był mocny, nie był zbyt popularny ze względu na wysokie zużycie paliwa wynoszące 9-11 litrów na 100 km i częstą podatność na naprawy. Wielu właścicieli zgłaszało zużycie oleju sięgające jednego litra na 1000 kilometrów, co było szczególnie irytujące w pojeździe o dużej pojemności.

Silniki wysokoprężne VW Multivan: Generacja I (2003-2015)

Silniki wysokoprężne VW Multivan były zdominowane przez legendarny 2.5 TDI o różnych poziomach mocy od 130 do 174 KM. VW Multivan 2.5 TDI o mocy 130 KM (2003-2009) był podstawowym silnikiem, podczas gdy mocniejsze warianty o mocy 174 KM zapewniały lepsze właściwości jezdne. Te silniki VW Multivan TDI z solidnym wtryskiem z pompowtryskiwaczami okazały się niezwykle trwałe, nawet jeśli od czasu do czasu miały problemy z dyszami wtryskowymi i pompą wysokiego ciśnienia. Od 2009 roku wprowadzono nowocześniejszy silnik 2.0 TDI z wtryskiem common-rail, początkowo o mocy 140 KM, a później także 180 KM. Te diesle VW Multivan były bardziej ekonomiczne i cichsze niż ich 2,5-litrowi poprzednicy, ale nie osiągnęły legendarnej wytrzymałości.

Silnik VW Multivan Moc wyjściowa Zużycie paliwa Typowe niedociągnięcia Ocena
2.0 TSI 150-204 KM 9,0-11,0 l/100 km Łańcuch rozrządu, zużycie oleju, turbosprężarka Problematyczne
2.5 TDI 130-174 KM 7,5-8,5 l/100km Wtryskiwacze, bardzo wytrzymałe Bardzo dobry
2.0 TDI 140-180 KM 6,8-7,8 l/100km Bardziej ekonomiczny, ale mniej wytrzymały Dobry

Silniki VW Multivan: II generacja (2015-2023)

Silniki VW Multivan: II generacja (2015-2023)

Druga generacja VW Multivan (T6/T6.1) oznaczała znaczny skok jakościowy i jest uważana za najbardziej zrównoważoną ze wszystkich trzech generacji. Przy odpowiedniej konserwacji większość silników tej generacji z łatwością osiąga przebieg od 300 000 do 400 000 kilometrów, przy czym diesel 2.0 TDI o mocy 150 KM jest uważany za szczególnie trwały i ekonomiczny. Poważne uszkodzenia silnika stały się znacznie rzadsze, a jedynie potężne silniki benzynowe 2.0 TSI nadal wykazują słabości pod względem zużycia oleju. Absolutnym hitem był 2.0 TDI o mocy 204 KM - techniczne arcydzieło z doładowaniem bi-turbo, które oferowało zarówno moc, jak i wydajność. Po raz pierwszy wprowadzono również nowoczesne oczyszczanie spalin z katalizatorem SCR i wtryskiem AdBlue, co znacznie poprawiło wartości emisji.

Silniki benzynowe VW Multivan: II generacja (2015-2023)

Gama silników benzynowych VW Multivan była kontynuowana ze sprawdzonym 2.0 TSI, ale w zmienionej formie (EA888 Gen 3). Z mocami 150, 180 i 204 KM, VW Multivan 2.0 TSI oferował znacznie lepszą niezawodność w porównaniu do swojego poprzednika. Mniejsze warianty o mocy 150 KM okazały się znacznie bardziej niezawodne, podczas gdy potężne silniki VW Multivan TSI o mocy 204 KM nadal wykazywały sporadyczne problemy ze zwiększonym zużyciem oleju. VW Multivan 2.0 TSI (EA888 Gen 3) stał się najlepszym silnikiem benzynowym w całej historii Multivana, z rzadkimi doniesieniami o problemach z łańcuchem rozrządu i znacznie zmniejszonym zużyciem oleju.

Silniki wysokoprężne VW Multivan: Generacja II (2015-2023)

VW Multivan 2.0 TDI (EA288) był oferowany w różnych poziomach mocy od 84 do 204 KM. Podstawą był VW Multivan 2.0 TDI o mocy 102 KM, a następnie bardziej popularne warianty o mocy 150 i 199 KM. Wszystkie diesle VW Multivan miały nowoczesny wtrysk common-rail z katalizatorem SCR i systemem AdBlue. VW Multivan 2.0 TDI o mocy 150 KM okazał się najbardziej niezawodnym i wydajnym silnikiem tej generacji, z testowym zużyciem paliwa wynoszącym zaledwie 6,2-7,1 litra na 100 km i wysoką niezawodnością - idealny dla częstych kierowców i biznesmenów. Bi-turbo diesel o mocy 204 KM oferował imponujące osiągi, ale był bardziej skomplikowany, a przez to bardziej podatny na uszkodzenia turbosprężarki.

Silnik VW Multivan Moc wyjściowa Zużycie paliwa Typowe niedociągnięcia Ocena
2.0 TSI 150-204 KM 8,5-9,8 l/100 km Sporadyczne zużycie oleju (204 KM) Dobry
2.0 TDI 102-150 KM 6,2-7,1 l/100km Bardzo solidny i ekonomiczny Bardzo dobry
2.0 TDI Bi-Turbo 199-204 KM 7,0-7,8 l/100km Złożona turbosprężarka Dobry

Silniki VW Multivan: Generacja III (2021-dziś)

Silniki VW Multivan: Generacja III (2021-dziś)

Obecna generacja VW Multivan (T7) jest po raz pierwszy oparta na platformie MQB i opiera się w całości na nowoczesnej technologii silników z elektryfikacją. Wszystkie silniki benzynowe są teraz wyposażone w technologię mild hybrid, podczas gdy hybrydy plug-in oferują zasięg elektryczny do 50 kilometrów. Ponieważ generacja ta jest dostępna na rynku dopiero od 2021 r., nie ma jeszcze długoterminowego doświadczenia, ale wstępne testy pokazują obiecujące podejście. Najwyższej klasy silnikiem jest 1.4 eHybrid o mocy 218 KM, który łączy sportowe osiągi z wysoką wydajnością. Technologia mild hybrid obiecuje żywotność ponad 300 000 kilometrów, ponieważ wsparcie elektryczne odciąża silnik spalinowy. Po raz pierwszy w historii Multivana nie ma już klasycznego silnika wysokoprężnego - kontrowersyjna decyzja krytykowana przez wielu właścicieli firm.

Silnik benzynowy VW Multivan mild hybrid: Generacja III (2021-dziś)

Gama silników VW Multivan opiera się na dwóch silnikach 1.5 eTSI o mocy 136 KM i 150 KM. Oba silniki VW Multivan są wyposażone w 48-woltową technologię mild hybrid z rozrusznikiem pasowym i dezaktywacją cylindrów. VW Multivan 1.5 eTSI o mocy 150 KM jest uważany za szczególnie udany i rozwija się jako najlepszy silnik tej generacji - oferuje płynne dostarczanie mocy w szerokim zakresie prędkości obrotowych silnika i jak dotąd był wolny od większych problemów z produkcją seryjną. Dostępny jest również 2.0 TSI o mocy 204 KM, ale jest on mniej godny polecenia ze względu na wyższe zużycie paliwa i dobrze znany problem z EA888.

Hybrydy plug-in VW Multivan: Generacja III (2021-dziś)

Wariant VW Multivan eHybrid oferuje moc 218 KM i zasięg elektryczny do 50 km. Ten silnik VW Multivan łączy 1.4 TSI z silnikiem elektrycznym o mocy 116 KM i oferuje solidne osiągi do jazdy po mieście, ale z ograniczeniami objętości bagażnika i wyższą masą. VW Multivan 1.4 eHybrid okazał się niezawodny we wstępnych testach, ale złożoność systemu oznacza wyższe koszty utrzymania.

Silnik VW Multivan Moc wyjściowa Zużycie paliwa Typowe niedociągnięcia Ocena
1.5 eTSI 136-150 KM 7,2-7,8 l/100 km Jak dotąd brak problemów z serią Bardzo dobry
2.0 TSI 204 KM 8,5-9,2 l/100km Znany problem z EA888 Średnia
1.4 eHybrid 218 KM 1,8 l/100 km + energia elektryczna Złożony, cięższy Dobry

Wnioski: Najlepsze silniki VW Multivan wszystkich generacji

Rozwój silników VW Multivan wyraźnie pokazuje zmianę z solidnych, ale spragnionych diesli na wydajne, zelektryfikowane silniki benzynowe. Podczas gdy silniki wysokoprężne VW Multivan odgrywały wiodącą rolę przez dwie generacje i okazały się niezwykle niezawodne, trzecia generacja oznacza całkowitą zmianę paradygmatu. Nowa technologia mild-hybrid stanowi obiecującą alternatywę dla kierowców, którzy cenią sobie wydajność i nowoczesną technologię, nawet jeśli wielu handlowców żałuje zaprzestania produkcji silników wysokoprężnych.

  • Najlepszy silnik benzynowy VW Multivan:

VW Multivan 1.5 eTSI (150 PS, generacja III) łączy nowoczesną technologię mild-hybrid z wysoką wydajnością i doskonałą niezawodnością do tej pory.

  • Najlepszy silnik wysokoprężny VW Multivan:

VW Multivan 2.5 TDI (174 KM, generacja I) oferuje najlepsze połączenie niezawodności, trwałości i przydatności do codziennego użytku we wszystkich generacjach.

  • Najlepszy silnik hybrydowy VW Multivan:

VW Multivan 1.4 eHybrid (218 PS, generacja III) z zasięgiem elektrycznym do 50 km i niskim zużyciem paliwa w ruchu miejskim.

W zakresie konserwacji i części zamiennych do wszystkich generacji VW Multivan, AUTODOC oferuje szeroką gamę oryginalnych i wysokiej jakości części zamiennych z szybką dostawą.

AUTODOC Bestsellery: cześci w korzystnej cenie

MANNOL ENERGY MN7511-20 Olej silnikowy 5W-30, 20l, Olej półsyntetyczny
Ocen - 52
Informacja o towar
  • Klasa lepkości SAE: 5W-30
  • ACEA: ACEA A3 / B4
  • API: API CH-4, API SN
  • Rekomendacje producenta: BMW Longlife-98, MB 229.5, Ford WSS-M2C913-B, VW 502 00, VW 505 00, MB 229.3, VW 501 01, VW 503 01, Renault RN0710, Renault RN0700
  • Pojemność [litr]: 20
  • Olej: Olej półsyntetyczny
  • Linia produktów: ENERGY
  • Numer artykułu: MN7511-20
  • MANNOL: Olej silnikowy
  • Nasza cena: 369,52 PLN
Szczegóły
MANNOL Olej silnikowy 5W-30, 20l, Olej półsyntetyczny
Numer artykułu: MN7511-20
Więcej
369,52 PLN
18,48 PLN za 1 litr
Cena zawiera 23% VAT, Darmowa wysyłka
MOTUL 8100 X-CLEAN+ 106377 Olej silnikowy 5W-30, 5l
Ocen - 72
Informacja o towar
  • Klasa lepkości SAE: 5W-30
  • ACEA: ACEA C3
  • Rekomendacje producenta: VW 504 00, Porsche C30, MB 229.51, BMW Longlife-04, VW 507 00
  • Pojemność [litr]: 5
  • Linia produktów: 8100
  • Seria: X-CLEAN+
  • Numer artykułu: 106377
  • Rodzaj połączenia: Kanister
  • Rodzaj pojazdu: Samochód
  • Typ katalizatora: dla poj. z filtrem sadzy / cząstek stałych
  • Norma emisji spalin: Euro 4 (D4), Euro 5, Euro 6
  • MOTUL: Olej silnikowy
  • Nasza cena: 223,50 PLN
  • Stan: nowy
Szczegóły
MOTUL Olej silnikowy 5W-30, 5l
Numer artykułu: 106377
223,50 PLN
44,70 PLN za 1 litr
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy
VAG LONGLIFE III FE GS55545M4 Olej silnikowy 0W-30, 5l
Ocen - 75
Informacja o towar
  • Klasa lepkości SAE: 0W-30
  • ACEA: ACEA C3
  • Rekomendacje producenta: VW 504 00, VW 507 00
  • Pojemność [litr]: 5
  • Linia produktów: LONGLIFE III
  • Seria: FE
  • Numer artykułu: GS55545M4
  • VAG: Olej silnikowy
  • Nasza cena: 261,04 PLN
Szczegóły
VAG Olej silnikowy 0W-30, 5l
Numer artykułu: GS55545M4
261,04 PLN
52,21 PLN za 1 litr
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy
MANNOL Extreme MN7915-5 Olej silnikowy 5W-40, 5l
Ocen - 41
Informacja o towar
  • Klasa lepkości SAE: 5W-40
  • ACEA: ACEA A3 / B4
  • API: API SN, API CH-4
  • JASO: JASO MA2
  • Rekomendacje producenta: MB 226.5, MB 229.3, MB 229.5, VW 502 00, VW 505 00, Porsche A40, Renault RN0700, Renault RN0710, BMW Longlife-01, BMW Longlife-98, PSA B71 2296, Fiat 9.55535-H2, Fiat 9.55535-Z2, Chrysler MS-10850, Chrysler MS-10896, Chrysler MS-12991, GM LL-A-025, GM LL-B-025
  • Pojemność [litr]: 5
  • Seria: Extreme
  • Numer artykułu: MN7915-5
  • Rodzaj połączenia: Kanister
  • Rodzaj pojazdu: Samochód, Motocykl
  • MANNOL: Olej silnikowy
  • Nasza cena: 126,44 PLN
  • Stan: nowy
Szczegóły
MANNOL Olej silnikowy 5W-40, 5l
Numer artykułu: MN7915-5
Więcej
126,44 PLN
25,29 PLN za 1 litr
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy
RAVENOL RUP Racing Ultra Performance 1141091-004-01-999 Olej silnikowy 5W-40, 4l
Ocen - 2
Informacja o towar
  • Klasa lepkości SAE: 5W-40
  • ACEA: ACEA C3
  • API: API SN
  • Rekomendacje producenta: BMW Longlife-04, DEXOS 2, MB 229.51, Renault RN0700, Renault RN0710, VW 511 00, Ford WSS-M2C917-A, MB 226.5, Porsche C40
  • Pojemność [litr]: 4
  • Seria: RUP Racing Ultra, Performance
  • Numer artykułu: 1141091-004-01-999
  • Rodzaj połączenia: Kanister
  • Rodzaj pojazdu: Samochód
  • RAVENOL: Olej silnikowy
  • Nasza cena: 436,80 PLN
  • Stan: nowy
Szczegóły
RAVENOL Olej silnikowy 5W-40, 4l
Numer artykułu: 1141091-004-01-999
436,80 PLN
109,20 PLN za 1 litr
Cena zawiera 23% VAT, Darmowa wysyłka
LIQUI MOLY Top Tec 4200 3715 Olej silnikowy 5W-30, 4l
Ocen - 9
Informacja o towar
  • Klasa lepkości SAE: 5W-30
  • ACEA: ACEA C3, ACEA C2
  • API: API SP
  • Rekomendacje producenta: MB 229.31, MB 229.51, MB 229.52, OV0401547-G30, OV0401547-D30, Porsche C30, VW 504 00, VW 507 00, BMW Longlife-04, BMW Longlife-01 FE , VW 505 00, VW 505 01, VW 506 00, VW 506 01
  • Pojemność [litr]: 4
  • Linia produktów: Top Tec
  • Seria: 4200
  • Numer artykułu: 3715
  • Rodzaj połączenia: Kanister
  • Rodzaj pojazdu: Samochód
  • nie dla producentów silników: TDI R5, VAG: V10
  • LIQUI MOLY: Olej silnikowy
  • Nasza cena: 292,77 PLN
  • Stan: nowy
Szczegóły
LIQUI MOLY Olej silnikowy 5W-30, 4l
Numer artykułu: 3715
292,77 PLN
73,19 PLN za 1 litr
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy
CASTROL EDGE LL 15F7E5 Olej silnikowy 5W-30, 4l
Ocen - 90
Informacja o towar
  • Klasa lepkości SAE: 5W-30
  • ACEA: ACEA C3
  • Rekomendacje producenta: BMW Longlife-04, MB 229.31, MB 229.51, Porsche C30, VW 504 00, VW 507 00
  • Pojemność [litr]: 4
  • Linia produktów: EDGE
  • Seria: LL
  • Numer artykułu: 15F7E5
  • Rodzaj połączenia: Kanister
  • Rodzaj pojazdu: Samochód
  • CASTROL: Olej silnikowy
  • Nasza cena: 185,71 PLN
  • Stan: nowy
Szczegóły
CASTROL Olej silnikowy 5W-30, 4l
Numer artykułu: 15F7E5
185,71 PLN
46,43 PLN za 1 litr
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy
MANNOL Longlife 504/507 MN7715-20 Olej silnikowy 5W-30, 20l
Ocen - 71
Informacja o towar
  • Klasa lepkości SAE: 5W-30
  • ACEA: ACEA C3
  • API: API SN
  • Rekomendacje producenta: MB 229.51, BMW Longlife-04, Porsche C30, VW 504 00, VW 507 00
  • Pojemność [litr]: 20
  • Linia produktów: Longlife
  • Seria: 504 / 507
  • Numer artykułu: MN7715-20
  • Rodzaj połączenia: Kanister
  • Rodzaj pojazdu: Samochód
  • MANNOL: Olej silnikowy
  • Nasza cena: 461,43 PLN
Szczegóły
MANNOL Olej silnikowy 5W-30, 20l
Numer artykułu: MN7715-20
Więcej
461,43 PLN
23,07 PLN za 1 litr
Cena zawiera 23% VAT, Darmowa wysyłka
Valvoline SynPower 872382 Olej silnikowy 5W-40, 5l
Ocen - 70
Informacja o towar
  • Klasa lepkości SAE: 5W-40
  • ACEA: ACEA A3 / B4
  • API: API SN, API CF
  • Rekomendacje producenta: GM LL-A-025, GM LL-B-025, MB 229.5, Porsche A40, PSA B71 2296, VW 502 00, VW 505 00, Fiat 9.55535-N2, Fiat 9.55535-Z2
  • Pojemność [litr]: 5
  • Linia produktów: SynPower
  • Numer artykułu: 872382
  • Rodzaj połączenia: Kanister
  • Rodzaj pojazdu: Samochód
  • Valvoline: Olej silnikowy
  • Nasza cena: 197,35 PLN
Szczegóły
Valvoline Olej silnikowy 5W-40, 5l
Numer artykułu: 872382
197,35 PLN
39,47 PLN za 1 litr
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy
MANNOL ENERGY MN7511-10 Olej silnikowy 5W-30, 10l, Olej półsyntetyczny
Ocen - 66
Informacja o towar
  • Klasa lepkości SAE: 5W-30
  • ACEA: ACEA A3 / B4
  • API: API CH-4, API SN
  • Rekomendacje producenta: Ford WSS-M2C913-B, VW 502 00, VW 505 00, MB 229.3, VW 503 01, VW 501 01, MB 229.5, BMW Longlife-98, Renault RN0710, Renault RN0700
  • Pojemność [litr]: 10
  • Olej: Olej półsyntetyczny
  • Linia produktów: ENERGY
  • Numer artykułu: MN7511-10
  • MANNOL: Olej silnikowy
  • Nasza cena: 187,69 PLN
Szczegóły
MANNOL Olej silnikowy 5W-30, 10l, Olej półsyntetyczny
Numer artykułu: MN7511-10
Więcej
187,69 PLN
18,77 PLN za 1 litr
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy
LIQUI MOLY Top Tec 4110 21479 Olej silnikowy 5W-40, 5l
Ocen - 15
Informacja o towar
  • Klasa lepkości SAE: 5W-40
  • ACEA: ACEA C3
  • API: API SN
  • Rekomendacje producenta: BMW Longlife-04, MB 229.31, MB 229.51, MB 229.52, Porsche C40, VW 511 00
  • Pojemność [litr]: 5
  • Linia produktów: Top Tec
  • Seria: 4110
  • Numer artykułu: 21479
  • Rodzaj połączenia: Kanister
  • Typ katalizatora: dla poj. z filtrem sadzy / cząstek stałych
  • Wersja silnika: 4-Stroke
  • Rodzaj pojazdu: Samochód
  • LIQUI MOLY: Olej silnikowy
  • Nasza cena: 231,12 PLN
  • Stan: nowy
Szczegóły
LIQUI MOLY Olej silnikowy 5W-40, 5l
Numer artykułu: 21479
231,12 PLN
46,22 PLN za 1 litr
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy
MANNOL RACING+ESTER MN7902-20 Olej silnikowy 10W-60, 20l, Olej syntetyczny
Ocen - 21
Informacja o towar
  • Klasa lepkości SAE: 10W-60
  • ACEA: ACEA A3 / B4
  • API: API CH-4, API SN
  • Rekomendacje producenta: VW 501 01, VW 505 00, MB 229.1, Ford WSS-M2C153-E, GM 6094-M
  • Pojemność [litr]: 20
  • Olej: Olej syntetyczny
  • Linia produktów: RACING+ESTER
  • Numer artykułu: MN7902-20
  • MANNOL: Olej silnikowy
  • Nasza cena: 476,25 PLN
Szczegóły
MANNOL Olej silnikowy 10W-60, 20l, Olej syntetyczny
Numer artykułu: MN7902-20
Więcej
476,25 PLN
23,81 PLN za 1 litr
Cena zawiera 23% VAT, Darmowa wysyłka
ELF Evolution 900 SXR 2198388 Olej silnikowy 5W-40, 5l
Ocen - 54
Informacja o towar
  • Klasa lepkości SAE: 5W-40
  • ACEA: ACEA A3 / B4
  • API: API SN, API CF
  • Rekomendacje producenta: MB 229.5, Renault RN0700, Renault RN0710, Porsche A40, VW 502 00, VW 505 00, PSA B71 2296, Chrysler MS-12991, Fiat 9.55535-M2
  • Pojemność [litr]: 5
  • Linia produktów: Evolution
  • Seria: 900 SXR
  • Numer artykułu: 2198388
  • Rodzaj połączenia: Kanister
  • Rodzaj pojazdu: Samochód
  • Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: dla zastosowań przy utrudnionych warunkach eksploatacji
  • ELF: Olej silnikowy
  • Nasza cena: 157,26 PLN
  • Stan: nowy
Szczegóły
ELF Olej silnikowy 5W-40, 5l
Numer artykułu: 2198388
157,26 PLN
31,45 PLN za 1 litr
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy
MANNOL LEGEND+ESTER MN7901-4 Olej silnikowy 0W-40, 4l, Olej syntetyczny
Ocen - 27
Informacja o towar
  • Klasa lepkości SAE: 0W-40
  • ACEA: ACEA A3 / B4
  • API: API CH-4, API SN
  • Rekomendacje producenta: BMW Longlife-01, VW 502 00, Porsche A40, MB 229.5, VW 505 00, Fiat 9.55535-M2, MB 229.3, Renault RN17, Renault RN0700, Renault RN0710, Ford WSS-M2C937-A, Chrysler MS-10725, Chrysler MS-12633, GM LL-A-025, GM LL-B-025
  • Pojemność [litr]: 4
  • Olej: Olej syntetyczny
  • Linia produktów: LEGEND+ESTER
  • Numer artykułu: MN7901-4
  • MANNOL: Olej silnikowy
  • Nasza cena: 115,05 PLN
  • Stan: nowy
Szczegóły
MANNOL Olej silnikowy 0W-40, 4l, Olej syntetyczny
Numer artykułu: MN7901-4
Więcej
115,05 PLN
28,76 PLN za 1 litr
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy
RAVENOL VST 1111136-005-01-999 Olej silnikowy 5W-40, 5l
Ocen - 26
Informacja o towar
  • Klasa lepkości SAE: 5W-40
  • ACEA: ACEA A3 / B4
  • API: API SN PLUS, API SP
  • Rekomendacje producenta: BMW Longlife-01, MB 229.5, MB 226.5, MB 229.3, Renault RN0700, Renault RN0710, VW 502 00, VW 505 00, Chrysler MS-10725, Chrysler MS-10850, Chrysler MS-12991, Chrysler MS-10896, Fiat 9.55535-Z2, GM LL-B-025, Porsche A40, PSA B71 2296
  • Pojemność [litr]: 5
  • Linia produktów: VST
  • Numer artykułu: 1111136-005-01-999
  • Rodzaj połączenia: Kanister
  • Rodzaj pojazdu: Samochód
  • RAVENOL: Olej silnikowy
  • Nasza cena: 279,47 PLN
  • Stan: nowy
Szczegóły
RAVENOL Olej silnikowy 5W-40, 5l
Numer artykułu: 1111136-005-01-999
279,47 PLN
55,89 PLN za 1 litr
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy

Popularne posty

Zapisz się się do naszych newsletterów

Aby otrzymywać nasze najnowsze wiadomości i porady prosimy o podanie swojego adres e-mail: