• SHOP
  • CLUB
Wypróbuj konto Premium
0
Mój garaż
Dodaj pojazd
0
Artykułów #
0,00 PLN
Twój koszyk jest pusty

Niskie ciśnienie oleju: co oznacza, objawy, przyczyny i kontrolka

Spis treści

  1. Co oznacza niskie ciśnienie oleju dla pojazdu?
    1. Co się dzieje, gdy ilość oleju silnikowego jest niewystarczająca?
  2. Błąd ciśnienia oleju silnikowego - zatrzymaj pojazd
  3. Objawy niskiego poziomu oleju silnikowego
  4. Co powoduje niskie ciśnienie oleju?
    1. Rzadkie wymiany oleju
    2. Zużyte łożyska lub uszczelki
    3. Zatkany filtr oleju
    4. Uszkodzona pompa oleju
    5. Problemy z lepkością
    6. Usterki czujników
  5. Jak naprawić niskie ciśnienie oleju silnikowego
  6. Jazda z niskim poziomem oleju
  7. Kontrolka ostrzegawcza ciśnienia oleju
    1. Jak zresetować kontrolkę niskiego ciśnienia oleju
  8. Zapobieganie niskiemu ciśnieniu oleju

Niskie ciśnienie oleju silnikowego to powszechny, ale poważny problem, który może nawet prowadzić do awarii silnika, jeśli nie zostanie skontrolowany. Na tym blogu omówimy kluczowe objawy niskiego ciśnienia, na które należy zwrócić uwagę, a także potencjalne przyczyny i skuteczne rozwiązania, które zapobiegną kosztownym naprawom i zapewnią płynną pracę części silnika Twojego samochodu.

Co oznacza niskie ciśnienie oleju dla pojazdu?

Ostrzeżenie o niskim ciśnieniu oleju oznacza, że ciśnienie w Twoim silniku spadło do niebezpiecznego poziomu, co zagraża istotnemu przepływowi oleju niezbędnemu do odpowiedniego smarowania. Do tej alarmującej sytuacji mogą prowadzić różne czynniki, w tym wycieki oleju, uszkodzone uszczelki, nieprawidłowo działająca pompa oleju, zatkany filtr oleju lub zużyte elementy silnika.

Gdy ciśnienie oleju spada poniżej akceptowalnego poziomu, istotne części ruchome, takie jak łożyska i tłoki, mogą nie otrzymywać niezbędnego smarowania. Brak odpowiedniego przepływu oleju może skutkować zwiększonym tarciem, przegrzaniem i potencjalnie poważnym uszkodzeniem silnika. Jeśli zauważysz lampkę ostrzegawczą niskiego ciśnienia oleju na desce rozdzielczej, konieczne jest natychmiastowe przerwanie jazdy i zbadanie przyczyny. Pamiętaj, że pompa oleju odgrywa kluczową rolę w utrzymaniu optymalnej cyrkulacji oleju, co czyni ją niezbędną dla zdrowia i osiągów Twojego pojazdu.

Co się dzieje, gdy ilość oleju silnikowego jest niewystarczająca?

Jak wspomniano powyżej, zbyt mała ilość oleju oznacza, że ruchome części silnika nie będą odpowiednio chronione przed zużyciem, tarciem i uszkodzeniami termicznymi. W wyniku przegrzania części te mogą ulec poważnemu odkształceniu, co uniemożliwi ich prawidłowe działanie i spowoduje krytyczne problemy z wydajnością lub całkowitą awarię.

Możesz również usłyszeć dziwne odgłosy stukania, zgrzytania lub tykania. Ponadto części będą bardziej podatne na korozję i zanieczyszczenia.

VEMO V20-73-0239 Włącznik ciśnieniowy oleju M12 x 1,5, z pierścieniem uszczelniającym
Ocen - 9
Informacja o towar
  • Wymiar gwintu: M12 x 1,5
  • Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: z pierścieniem uszczelniającym
  • VEMO: Włącznik ciśnieniowy oleju
  • Numer artykułu: V20-73-0239
  • Nasza cena: 160,97 PLN
  • Stan: nowy
Szczegóły
VEMO Włącznik ciśnieniowy oleju M12 x 1,5, z pierścieniem uszczelniającym
Numer artykułu: V20-73-0239
160,97 PLN
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy
VDO 360-081-030-028K Czujnik, ciśnienia oleju
Informacja o towar
  • VDO: Czujnik, ciśnienia oleju
  • Numer artykułu: 360-081-030-028K
  • Nasza cena: 401,08 PLN
  • Stan: nowy
Szczegóły
VDO Czujnik, ciśnienia oleju
Numer artykułu: 360-081-030-028K
401,08 PLN
Cena zawiera 23% VAT, Darmowa wysyłka
1193500609 JP GROUP 1193500600 Włącznik ciśnieniowy oleju M10 x 1,0
Ocen - 4
Informacja o towar
  • Punkt włączania od [bar]: 0,3
  • Punkt włączania do [bar]: 0,6
  • Oznaczenie koloru: zielony
  • Liczba połączeń: 1
  • Gwint zewn. [mm]: M10X1
  • Wymiar gwintu: M10 x 1,0
  • Liczba zestyków: 1
  • JP GROUP: Włącznik ciśnieniowy oleju
  • Numer artykułu: 1193500600
  • Nasza cena: 28,66 PLN
  • Stan: nowy
Szczegóły
JP GROUP Włącznik ciśnieniowy oleju M10 x 1,0
Numer artykułu: 1193500600
28,66 PLN
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy
AKUSAN MER-OPRE-002 Czujnik, ciśnienia oleju M18 x 1,5, 0,25 bar
Ocen - 1
Informacja o towar
  • Punkt włączania do [bar]: 5
  • Wymiar gwintu: M18 x 1,5
  • Punkty zmienne [bar]: 0,25
  • AKUSAN: Czujnik, ciśnienia oleju
  • Numer artykułu: MER-OPRE-002
  • Nasza cena: 57,16 PLN
  • Stan: nowy
Szczegóły
AKUSAN Czujnik, ciśnienia oleju M18 x 1,5, 0,25 bar
Numer artykułu: MER-OPRE-002
57,16 PLN
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy
AKUSAN MAN-OPRE-001 Czujnik, ciśnienia oleju M18 x 1,5, 0,25 bar
Ocen - 1
Informacja o towar
  • Punkt włączania do [bar]: 5
  • Wymiar gwintu: M18 x 1,5
  • Punkty zmienne [bar]: 0,25
  • AKUSAN: Czujnik, ciśnienia oleju
  • Numer artykułu: MAN-OPRE-001
  • Nasza cena: 57,65 PLN
  • Stan: nowy
Szczegóły
AKUSAN Czujnik, ciśnienia oleju M18 x 1,5, 0,25 bar
Numer artykułu: MAN-OPRE-001
57,65 PLN
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy

Błąd ciśnienia oleju silnikowego - zatrzymaj pojazd

W momencie, gdy zauważysz spadek ciśnienia oleju lub zaświeci się lampka ostrzegawcza na desce rozdzielczej, konieczne jest natychmiastowe zatrzymanie pojazdu i znalezienie bezpiecznego miejsca do zjechania na pobocze. To szybkie działanie może pomóc zapobiec kosztownym uszkodzeniom silnika i zmniejszyć ryzyko wypadku spowodowanego awarią.

Błąd ciśnienia oleju silnikowego

Konieczne może być sprawdzenie, ile środka smarnego pozostało w zbiorniku po ostygnięciu silnika. Niskie ciśnienie może być wynikiem wycieku, zużytych lub zatkanych części lub z powodu rzadkich wymian oleju.

Polecany artykuł
Jak sprawdzić olej w samochodzie: gdy silnik jest gorący czy zimny?
Przeczytaj teraz

Objawy niskiego poziomu oleju silnikowego

Najważniejsze objawy niskiego poziomu oleju w samochodzie:

  • Nienormalne dźwięki silnika - zazwyczaj są to dźwięki nadmiernego szlifowania w silniku.
  • Przegrzanie - termostat wskaże wzrost temperatury roboczej z powodu wysokiego tarcia i braku chłodzenia.
  • Zapach spalonego oleju - zwykle wskazuje to na wyciek oleju lub jego zbyt niski poziom, co powoduje wzrost temperatury.
  • Sprawdź kontrolkę silnika / ciśnienia oleju - po wykryciu, ECU powinno uruchomić lampkę ostrzegawczą. W niektórych przypadkach kontrolka ta uruchamia się fałszywie z powodu usterki elektrycznej lub usterki czujnika.
  • Nadmierne zad ymienie spalin - niebieski lub szary dym z układu wydechowego może wskazywać na niski poziom lub spalanie smaru w silniku.
  • Słabe osiągi - samochód może mieć słabe przyspieszenie, niską wydajność paliwową lub nierówną pracę na biegu jałowym.

Co powoduje niskie ciśnienie oleju?

Zrozumienie różnych konkretnych przyczyn niskiego ciśnienia oleju silnikowego jest absolutnie niezbędne do skutecznego utrzymania ogólnego stanu i osiągów Twojego pojazdu. Oto główne czynniki, które mogą negatywnie wpływać na łożyska silnika, a także na jego ogólną wydajność w różnych warunkach.

Rzadkie wymiany oleju

Zaniedbanie rutynowej wymiany oleju silnikowego może prowadzić do poważnej degradacji środka smarnego. Z biegiem czasu, gdy stary olej gromadzi brud i zanieczyszczenia, traci swoją skuteczność i zdolności ochronne, pozostawiając krytyczne elementy silnika, w tym łożyska, niebezpiecznie niezabezpieczone. Taki stan rzeczy może znacznie zwiększyć tarcie i zużycie tych elementów, ostatecznie powodując niskie ciśnienie oleju, co może prowadzić do uszkodzenia silnika.

Zużyte łożyska lub uszczelki

Uszkodzone łożyska lub uszczelki silnika mogą powodować nieszczelności, które umożliwiają wyciek niezbędnego oleju. Bezpośrednią konsekwencją tych wycieków jest spadek poziomu oleju w silniku, co prowadzi do późniejszego spadku ogólnego ciśnienia. Regularne przeglądy i konserwacja mogą odegrać kluczową rolę w identyfikowaniu oznak zużycia na wczesnym etapie, potencjalnie zapobiegając poważniejszym problemom w przyszłości.

Zatkany filtr oleju

Zablokowanie filtra oleju może drastycznie utrudnić prawidłową cyrkulację oleju w silniku. Gdy olej nie może odpowiednio krążyć, zwiększa to ryzyko nadmiernego zużycia podstawowych elementów silnika, w tym łożysk. Sytuacja ta może doprowadzić do poważnego spadku ciśnienia oleju, co wymaga pilnej wymiany filtra w celu przywrócenia jego prawidłowego działania.

Uszkodzona pompa oleju

Pompa oleju jest kluczowym podzespołem odpowiedzialnym zarówno za ciśnienie, jak i dostarczanie oleju do silnika. Jeśli pompa działa nieprawidłowo lub ulegnie awarii, może nie generować niezbędnego ciśnienia oleju potrzebnego do odpowiedniego smarowania, co prowadzi do sytuacji, w której istotne elementy silnika nie otrzymują wystarczającej ilości oleju. Tego typu sytuacja wymaga natychmiastowej uwagi, aby uniknąć poważnych i potencjalnie kosztownych uszkodzeń silnika.

Problemy z lepkością

Stosowanie niewłaściwej lepkości oleju może znacząco wpłynąć na skuteczność smarowania całego silnika. Konieczne jest ścisłe przestrzeganie zaleceń dotyczących lepkości określonych w instrukcji obsługi pojazdu. Zbyt gęsty lub zbyt rzadki olej może nie przepływać prawidłowo przez silnik, co może prowadzić do niskiego ciśnienia oleju i niewystarczającego smarowania ważnych łożysk silnika.

Usterki czujników

Czasami czujniki ciśnienia oleju mogą działać nieprawidłowo lub podawać błędne odczyty. Może to spowodować uruchomienie fałszywej lampki ostrzegawczej, powodując błędne przekonanie, że występuje poważny problem, podczas gdy w rzeczywistości poziom ciśnienia oleju jest całkowicie normalny. Regularne kontrole i testy konserwacyjne mogą pomóc w zapewnieniu, że czujniki te pozostają sprawne i zapewniają dokładne odczyty.

Zajmując się szybko tymi konkretnymi przyczynami, możesz zapewnić, że twój silnik utrzymuje prawidłowe ciśnienie oleju, co ostatecznie chroni jego łożyska i znacznie zwiększa ogólną żywotność silnika.

Jak naprawić niskie ciśnienie oleju silnikowego

Aby naprawić niskie ciśnienie oleju silnikowego, musisz najpierw ustalić przyczynę. Sprawdź pozostały poziom oleju za pomocą bagnetu (jeśli samochód go posiada). Powinien on przez cały czas znajdować się między oznaczeniami minimum i maksimum. Jeśli poziom jest zbyt niski, stopniowo dolewaj nowy olej silnikowy, sprawdzając go co jakiś czas. Nie przekraczaj zalecanej ilości. Jednocześnie wymień filtr oleju.

FEBI BILSTEIN 08485 Włącznik ciśnieniowy oleju z pierścieniem uszczelniającym
Ocen - 9
Informacja o towar
  • Punkt włączania od [bar]: 1,6
  • Długość [mm]: 46
  • Punkt włączania do [bar]: 2
  • Długość gwintu [mm]: 13
  • Rozmiar klucza: 24
  • Liczba połączeń: 1
  • Oznaczenie koloru: biały
  • Powierzchnia: ocynkowany
  • Ciężar [kg]: 0,03
  • Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: z pierścieniem uszczelniającym
  • dla numeru OE: 056 919 081
  • Wymiar gwintu zewnętrznego: M10 x 1
  • FEBI BILSTEIN: Włącznik ciśnieniowy oleju
  • Numer artykułu: 08485
  • Nasza cena: 20,23 PLN
  • Stan: nowy
Szczegóły
FEBI BILSTEIN Włącznik ciśnieniowy oleju z pierścieniem uszczelniającym
Numer artykułu: 08485
20,23 PLN
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy
065042 HELLA 6ZL 003 259-441 Włącznik ciśnieniowy oleju M10x1, 1,6 - 2,0 bar, Zestyk zwierny
Informacja o towar
  • Moment dokręcenia od [Nm]: 20
  • Napięcie [V]: 12
  • Funkcja przełączania: Zestyk zwierny
  • Natężenie prądu [A]: 0,250
  • Tolerancja [%]: 15
  • Wymiar gwintu: M10x1
  • Rozmiar klucza: 24
  • Ciśnienie [bar] od: 1,6
  • Ciśnienie [bar] do: 2,0
  • Liczba zestyków: 1
  • Odpowiada części oryginalnej w kolorze: mlecznobiały
  • Montaż / demontaż koniecznie do wykonania przez fachowców!
  • HELLA: Włącznik ciśnieniowy oleju
  • Numer artykułu: 6ZL 003 259-441
  • Nasza cena: 32,01 PLN
  • Stan: nowy
Szczegóły
HELLA Włącznik ciśnieniowy oleju M10x1, 1,6 - 2,0 bar, Zestyk zwierny
Numer artykułu: 6ZL 003 259-441
32,01 PLN
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy
NTY ECC-CH-009 Włącznik ciśnieniowy oleju, automatyczna skrzynia biegów
Informacja o towar
  • Numer seryjny: ECC-CH-009
  • NTY: Włącznik ciśnieniowy oleju, automatyczna skrzynia biegów
  • Numer artykułu: ECC-CH-009
  • Nasza cena: 95,06 PLN
  • Stan: nowy
Szczegóły
NTY Włącznik ciśnieniowy oleju, automatyczna skrzynia biegów
Numer artykułu: ECC-CH-009
95,06 PLN
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy
FEBI BILSTEIN 04428 Włącznik ciśnieniowy oleju z pierścieniem uszczelniającym
Informacja o towar
  • Długość [mm]: 47
  • Punkt włączania od [bar]: 0,2
  • Punkt włączania do [bar]: 0,5
  • Długość gwintu [mm]: 12
  • Rozmiar klucza: 24
  • Liczba połączeń: 1
  • Powierzchnia: ocynkowany
  • Ciężar [kg]: 0,025
  • Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: z pierścieniem uszczelniającym
  • Wymiar gwintu zewnętrznego: M12 x 1,5
  • FEBI BILSTEIN: Włącznik ciśnieniowy oleju
  • Numer artykułu: 04428
  • Nasza cena: 23,95 PLN
  • Stan: nowy
Szczegóły
FEBI BILSTEIN Włącznik ciśnieniowy oleju z pierścieniem uszczelniającym
Numer artykułu: 04428
23,95 PLN
Cena za sztukę
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy
MAXGEAR 50-0264 Czujnik, ciśnienia oleju
Ocen - 2
Informacja o towar
  • Długość [mm]: 60
  • Punkt włączania do [bar]: 3
  • Średnica [mm]: 39,5, 45,5
  • Gwint zewn. [mm]: M12 x 1,5
  • Długość gwintu [mm]: 12
  • Rozmiar klucza: 17
  • Liczba połączeń: 1
  • Ciężar [kg]: 0,12
  • MAXGEAR: Czujnik, ciśnienia oleju
  • Numer artykułu: 50-0264
  • Nasza cena: 73,71 PLN
  • Stan: nowy
Szczegóły
MAXGEAR Czujnik, ciśnienia oleju
Numer artykułu: 50-0264
73,71 PLN
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy

Jeśli nie jest to związane z niskim poziomem oleju lub wyciekiem, prawdopodobnie jest to spowodowane zablokowaniem filtra lub uszkodzeniem pompy, co uniemożliwia osiągnięcie odpowiedniego ciśnienia. Zainstaluj nową pompę oleju silnikowego i wymień inne wadliwe części. W niektórych przypadkach ciśnienie jest zbyt wysokie w wyniku stosowania niewłaściwego środka smarnego. W tym przypadku rozwiązaniem jest spuszczenie niekompatybilnego środka smarnego przed ponownym napełnieniem go odpowiednim typem.

Jazda z niskim poziomem oleju

Kontynuowanie jazdy przy zbyt niskim poziomie oleju jest zdecydowanie odradzane, ponieważ ryzyko awarii silnika lub poważnych uszkodzeń jest wysokie ze względu na zwiększone zużycie, a silnik może się całkowicie zatrzeć podczas jazdy. Rezultat byłby znacznie droższy niż naprawa usterki w pierwszej kolejności.

Kontrolka ostrzegawcza ciśnienia oleju

Kontrolka ostrzegawcza ciśnienia oleju jest zwykle oznaką niskiego poziomu oleju silnikowego lub usterki ciśnienia oleju, co skutkuje niewystarczającym smarowaniem. Jest to bardzo poważny problem i należy się nim natychmiast zająć, aby zapobiec przegrzaniu i uszkodzeniu silnika i układu wydechowego.

Jak zresetować kontrolkę niskiego ciśnienia oleju

Gdy już rozwiążesz pierwotną przyczynę problemu i równowaga zostanie przywrócona, lampka ostrzegawcza powinna zresetować się po uruchomieniu i prowadzeniu samochodu przez kilka minut. Jeśli nie, możesz być w stanie zresetować ją samodzielnie, usuwając kody usterek z komputera pokładowego pojazdu za pomocą skanera diagnostycznego.

Zapobieganie niskiemu ciśnieniu oleju

Zapobieganie niskiemu ciśnieniu oleju ma zasadnicze znaczenie dla utrzymania zdrowia i długowieczności silnika Twojego pojazdu. Przestrzegając kilku kluczowych praktyk, możesz znacznie zmniejszyć ryzyko wystąpienia problemów z ciśnieniem oleju i zapewnić płynną pracę silnika. Oto kilka skutecznych strategii zapobiegania niskiemu ciśnieniu oleju:

  1. Regularna wymiana oleju: Przestrzeganie zalecanych interwałów wymiany oleju ma kluczowe znaczenie. Z biegiem czasu olej silnikowy może zostać zanieczyszczony brudem, zanieczyszczeniami i produktami ubocznymi spalania, co prowadzi do spadku jego właściwości smarnych, a w konsekwencji do spadku ciśnienia oleju. Regularna wymiana oleju i filtra oleju pomaga utrzymać optymalne smarowanie i ciśnienie.
  2. Używaj oleju o odpowiedniej lepkości: Zawsze sprawdzaj w instrukcji obsługi pojazdu zalecaną lepkość oleju. Używanie zbyt rzadkiego oleju może skutkować niewystarczającym ciśnieniem, podczas gdy zbyt gęsty olej może utrudniać przepływ i powodować niepotrzebny opór. Wybór odpowiedniej lepkości pomaga zapewnić stałe ciśnienie oleju i wydajną pracę silnika.
  3. Regularne kontrole: Przeprowadzaj okresowe kontrole poziomu i stanu oleju silnikowego. Uzupełnianie niskiego poziomu oleju jest niezbędne, ponieważ praca na niskim poziomie oleju może szybko doprowadzić do spadku ciśnienia. Ponadto sprawdzaj silnik pod kątem wszelkich oznak wycieków, które mogą wskazywać na utratę oleju i powinny być natychmiast usunięte.
  4. Monitoruj wydajność silnika: Zwracaj uwagę na wszelkie zmiany w zachowaniu silnika, takie jak nietypowe dźwięki, niebieski dym z wydechu lub wahania odczytów ciśnienia oleju. Mogą to być oznaki podstawowych problemów, które należy szybko zdiagnozować, aby zapobiec dalszym uszkodzeniom.
  5. Wysokiej jakości środki smarne: Zainwestuj w wysokiej jakości oleje, które spełniają lub przekraczają standardy określone przez Amerykański Instytut Paliw (API). Wysokiej jakości środki smarne mogą zapewnić lepszą ochronę przed awariami i poprawić ogólną wydajność twojego silnika.
  6. Sprawdzaj elementy układu olejowego: Regularnie sprawdzaj pompę oleju, sito odbioru oleju, filtr oleju i zawór bezpieczeństwa. Elementy te odgrywają kluczową rolę w utrzymaniu ciśnienia oleju. Jeśli którakolwiek z tych części jest zużyta lub działa nieprawidłowo, należy ją naprawić lub wymienić w razie potrzeby.
  7. Unikajprzegrzania: Obserwuj wskaźnik temperatury silnika. Przegrzanie może prowadzić do rozrzedzenia oleju, co z kolei może obniżyć jego ciśnienie. Upewnij się, że układ chłodzenia działa prawidłowo i niezwłocznie rozwiąż wszelkie problemy z chłodzeniem.
  8. Rozważanalizę oleju dla flot: Jeśli zarządzasz flotą pojazdów, analiza oleju może być skuteczną strategią proaktywną. Proces ten pomaga monitorować stan oleju i maszyn, umożliwiając interwencje w odpowiednim czasie, które mogą zapobiec problemom z ciśnieniem oleju przed ich eskalacją.

Wdrażając te środki zapobiegawcze, możesz zapewnić, że Twój pojazd utrzymuje prawidłowe ciśnienie oleju, chroniąc w ten sposób silnik przed potencjalnymi uszkodzeniami i wydłużając jego żywotność. Regularna konserwacja i czujność są kluczem do zdrowego układu smarowania.

TOP produkty powiązane z tym tematem:

AUTODOC Bestsellery: cześci w korzystnej cenie

AKUSAN RVI-SE-009 Czujnik, ciśnienia oleju M16 x 1,5
Informacja o towar
  • ciśnienie wejściowe od [bar]: 12
  • Wymiar gwintu: M16 x 1,5
  • AKUSAN: Czujnik, ciśnienia oleju
  • Numer artykułu: RVI-SE-009
  • Nasza cena: 115,64 PLN
  • Stan: nowy
Szczegóły
AKUSAN Czujnik, ciśnienia oleju M16 x 1,5
Numer artykułu: RVI-SE-009
115,64 PLN
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy
VDO 360-081-029-026K Czujnik, ciśnienia oleju
Informacja o towar
  • VDO: Czujnik, ciśnienia oleju
  • Numer artykułu: 360-081-029-026K
  • Nasza cena: 352,41 PLN
  • Stan: nowy
Szczegóły
VDO Czujnik, ciśnienia oleju
Numer artykułu: 360-081-029-026K
352,41 PLN
Cena zawiera 23% VAT, Darmowa wysyłka
HELLA 6ZL 003 259-641 Włącznik ciśnieniowy oleju M10x1, 0,15 - 0,35 bar, Zestyk rozwierny
Ocen - 6
Informacja o towar
  • Napięcie [V]: 12
  • Funkcja przełączania: Zestyk rozwierny
  • Natężenie prądu [A]: 0,25
  • Wymiar gwintu: M10x1
  • Rozmiar klucza: 24
  • Ciśnienie [bar] od: 0,15
  • Ciśnienie [bar] do: 0,35
  • Liczba zestyków: 1
  • Rodzaj wtyczki: Wtyk płaski
  • Odpowiada części oryginalnej w kolorze: Niebieski
  • Montaż / demontaż koniecznie do wykonania przez fachowców!
  • HELLA: Włącznik ciśnieniowy oleju
  • Numer artykułu: 6ZL 003 259-641
  • Nasza cena: 29,45 PLN
  • Stan: nowy
Szczegóły
HELLA Włącznik ciśnieniowy oleju M10x1, 0,15 - 0,35 bar, Zestyk rozwierny
Numer artykułu: 6ZL 003 259-641
29,45 PLN
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy
FAST FT80003 Czujnik, ciśnienia oleju
Informacja o towar
  • Ciśnienie [bar]: 0,2
  • Rozmiar klucza: 21
  • FAST: Czujnik, ciśnienia oleju
  • Numer artykułu: FT80003
  • Nasza cena: 18,46 PLN
  • Stan: nowy
Szczegóły
FAST Czujnik, ciśnienia oleju
Numer artykułu: FT80003
18,46 PLN
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy
HELLA 6ZL 003 259-481 Włącznik ciśnieniowy oleju M10x1, 0,75 - 1,05 bar, Zestyk zwierny
Ocen - 1
Informacja o towar
  • Moment dokręcenia od [Nm]: 20
  • Napięcie [V]: 12
  • Funkcja przełączania: Zestyk zwierny
  • Natężenie prądu [A]: 0,250
  • Tolerancja [%]: 15
  • Wymiar gwintu: M10x1
  • Rozmiar klucza: 24
  • Ciśnienie [bar] od: 0,75
  • Ciśnienie [bar] do: 1,05
  • Liczba zestyków: 1
  • Rodzaj wtyczki: Wtyk płaski
  • Odpowiada części oryginalnej w kolorze: szary
  • Montaż / demontaż koniecznie do wykonania przez fachowców!
  • HELLA: Włącznik ciśnieniowy oleju
  • Numer artykułu: 6ZL 003 259-481
  • Nasza cena: 28,69 PLN
  • Stan: nowy
Szczegóły
HELLA Włącznik ciśnieniowy oleju M10x1, 0,75 - 1,05 bar, Zestyk zwierny
Numer artykułu: 6ZL 003 259-481
28,69 PLN
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy
FEBI BILSTEIN 12228 Włącznik ciśnieniowy oleju z pierścieniem uszczelniającym
Ocen - 16
Informacja o towar
  • Punkt włączania od [bar]: 0,2
  • Punkt włączania do [bar]: 0,5
  • Rozmiar klucza: 21
  • Liczba połączeń: 1
  • Kolor: czarny
  • Ciężar [kg]: 0,03
  • Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: z pierścieniem uszczelniającym
  • Wymiar gwintu zewnętrznego: M14 x 1,5
  • FEBI BILSTEIN: Włącznik ciśnieniowy oleju
  • Numer artykułu: 12228
  • Nasza cena: 24,35 PLN
  • Stan: nowy
Szczegóły
FEBI BILSTEIN Włącznik ciśnieniowy oleju z pierścieniem uszczelniającym
Numer artykułu: 12228
24,35 PLN
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy
HELLA 6ZL 009 600-171 Włącznik ciśnieniowy oleju M14x1,5, 0,60 bar, Zestyk zwierny
Ocen - 2
Informacja o towar
  • Ciśnienie [bar]: 0,60
  • Funkcja przełączania: Zestyk zwierny
  • Wymiar gwintu: M14x1,5
  • Rozmiar klucza: 21
  • Liczba zestyków: 1
  • Montaż / demontaż koniecznie do wykonania przez fachowców!
  • HELLA: Włącznik ciśnieniowy oleju
  • Numer artykułu: 6ZL 009 600-171
  • Nasza cena: 55,96 PLN
  • Stan: nowy
Szczegóły
HELLA Włącznik ciśnieniowy oleju M14x1,5, 0,60 bar, Zestyk zwierny
Numer artykułu: 6ZL 009 600-171
55,96 PLN
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy
AKUSAN RVI-SE-003 Czujnik, ciśnienia oleju M16 x 1,5
Informacja o towar
  • dla numeru OE: 20484678
  • Wymiar gwintu: M16 x 1,5
  • Liczba połączeń: 4
  • Punkt włączania od [bar] 0
  • Punkt włączania do [bar]: 7
  • AKUSAN: Czujnik, ciśnienia oleju
  • Numer artykułu: RVI-SE-003
  • Nasza cena: 129,59 PLN
  • Stan: nowy
Szczegóły
AKUSAN Czujnik, ciśnienia oleju M16 x 1,5
Numer artykułu: RVI-SE-003
129,59 PLN
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy
VDO 360-081-029-010C Czujnik, ciśnienia oleju
Informacja o towar
  • VDO: Czujnik, ciśnienia oleju
  • Numer artykułu: 360-081-029-010C
  • Nasza cena: 312,52 PLN
  • Stan: nowy
Szczegóły
VDO Czujnik, ciśnienia oleju
Numer artykułu: 360-081-029-010C
312,52 PLN
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy
MMX1330 MEYLE 614 820 0001 Włącznik ciśnieniowy oleju M10 x 1,0, 0,3 - 0,55 bar, Zestyk rozwierny, ORIGINAL Quality
Informacja o towar
  • Ciśnienie [bar] od: 0,3
  • Ciśnienie [bar] do: 0,55
  • Funkcja przełączania: Zestyk rozwierny
  • Kolor: czarny
  • Rozmiar klucza: 24
  • Wymiar gwintu: M10 x 1,0
  • Liczba zestyków: 1
  • informacja uzupełniająca: ORIGINAL Quality
  • MEYLE: Włącznik ciśnieniowy oleju
  • Numer artykułu: 614 820 0001
  • Nasza cena: 38,98 PLN
  • Stan: nowy
Szczegóły
MEYLE Włącznik ciśnieniowy oleju M10 x 1,0, 0,3 - 0,55 bar, Zestyk rozwierny, ORIGINAL Quality
Numer artykułu: 614 820 0001
38,98 PLN
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy

Popularne posty

Zapisz się się do naszych newsletterów

Aby otrzymywać nasze najnowsze wiadomości i porady prosimy o podanie swojego adres e-mail: