• SHOP
  • CLUB
Wypróbuj konto Premium
0
Mój garaż
Dodaj pojazd
0
Artykułów #
0,00 PLN
Twój koszyk jest pusty

Silniki BMW E60

Spis treści

  1. Silniki BMW E60 - pierwsza generacja (2003-2010)
    1. Silniki benzynowe BMW E60: Pierwsza generacja (2003-2010)
    2. Silniki wysokoprężne BMW E60: Pierwsza generacja (2003-2010)
  2. Wnioski: Najlepsze silniki BMW E60 wszystkich generacji

BMW E60 serii 5, produkowane od 2003 do 2010 roku, stanowiło znaczący punkt zwrotny w rozwoju silników bawarskiego producenta. Dzięki imponującej gamie silników benzynowych i wysokoprężnych, ta generacja stała się pionierem technologicznym i po raz pierwszy zaoferowała rewolucyjny silnik V10 w M5. Ciągły rozwój technologii napędowej w okresie produkcji odzwierciedlał dążenie BMW do wydajności i osiągów.

Silniki BMW E60 - pierwsza generacja (2003-2010)

Silniki BMW E60 - pierwsza generacja (2003-2010)

Generacja BMW E60 charakteryzowała się wyjątkową trwałością, a wiele pojazdów z łatwością osiągnęło przebieg od 250 000 do 350 000 kilometrów. Poważna konserwacja jest zwykle wymagana między 150 000 a 200 000 kilometrów, szczególnie w przypadku bardziej złożonych silników V8 i V10. Model 530d z silnikiem M57 jest uważany za absolutny szczyt tej generacji, łącząc niezawodność z imponującymi osiągami. Innowacje techniczne tej epoki obejmowały wprowadzenie technologii Valvetronic, zaawansowanego wtrysku bezpośredniego i pierwszych turbodoładowanych silników BMW serii 5. W porównaniu rynkowym E60 pozycjonowało się jako bezpośredni konkurent Mercedesa Klasy E i Audi A6, ale wyraźnie przewyższało je pod względem dynamiki jazdy i różnorodności silników.

Silniki benzynowe BMW E60: Pierwsza generacja (2003-2010)

Silniki benzynowe serii E60 obejmowały szeroką gamę silników cztero-, sześcio-, ośmio- i dziesięciocylindrowych. Model 520i zaczynał z silnikiem N46 o mocy 150 KM, podczas gdy 525i i 530i bazowały na sprawdzonych jednostkach N52 o mocy odpowiednio 192 i 258 KM. Warianty V8 545i i 550i produkowały odpowiednio 333 i 367 KM, a ich zwieńczeniem był legendarny M5 z silnikiem V10 o mocy 507 KM.

Na szczególną uwagę zasługuje silnik N52 w 530i, który imponuje magnezowo-aluminiową konstrukcją i technologią Valvetronic. Z kolei wczesne silniki N46 okazały się problematyczne ze względu na ich tendencję do problemów z łańcuchem rozrządu od 120 000 kilometrów. W silnikach N62 i N63 V8 problemy z uszczelkami trzonków zaworów i wentylacją skrzyni korbowej pojawiały się zwykle po przejechaniu 150 000 kilometrów.

Silnik wysokoprężny M57 w modelu 535d okazał się wyjątkowo wytrzymały, podczas gdy jednostka V10 w M5, pomimo swojego uroku, wymagała częstej konserwacji. Charakterystycznymi słabymi punktami silników benzynowych były pompa wody (seria N52 od 100 000 km), cewki zapłonowe (wszystkie silniki od 80 000 km) i czujniki wału korbowego w starszych jednostkach.

Silniki wysokoprężne BMW E60: Pierwsza generacja (2003-2010)

Gama silników wysokoprężnych generacji E60 opierała się głównie na sprawdzonych silnikach M47 i M57. Model 520d początkowo oferował 163 KM z jednostki M47TU, później 177 KM z M47TU2. Model 525d produkował 197 KM, a 530d z silnikiem M57TU o mocy 231 KM był uważany za wzorzec w swojej klasie. Na szczycie gamy znajdował się model 535d o mocy 286 KM z silnika M57TU2.

Silnik M57TU w 530d okazał się szczególnie niezawodny, regularnie osiągając przebiegi ponad 400 000 kilometrów. Silniki M47 wykazywały słabości w postaci problemów z łańcuchem rozrządu od 180 000 kilometrów i wadliwych klap wirowych od 120 000 kilometrów. Jednostki M57 były podatne na problemy z czujnikiem masowego przepływu powietrza od 150 000 kilometrów i sporadyczne uszkodzenia turbosprężarki od 250 000 kilometrów.

Filtry cząstek stałych, montowane standardowo od 2006 roku, wymagają szczególnej uwagi na krótkich trasach. Napędy regeneracyjne co 500-800 kilometrów są niezbędne dla długowieczności. Dysze wtryskowe silników M57 powinny być sprawdzane co 120 000 kilometrów, aby uniknąć utraty mocy i zwiększonego zużycia paliwa.

Silnik Moc (PS) Zużycie paliwa (l/100 km) Typowe niedociągnięcia Ocena
520i (N46) 150 8,5 Łańcuch rozrządu, pompa wody Średnia
525i (N52) 192 8,2 Pompa wody, cewki zapłonowe Dobrze
530i (N52) 258 8,8 Pompa wody, uszczelka pokrywy zaworów Bardzo dobry
545i (N62) 333 11,2 Uszczelki trzonków zaworów, VANOS Umiarkowany
550i (N63) 367 11,8 Turbosprężarka, pompa wysokiego ciśnienia Umiarkowany
M5 (S85) 507 14,5 Łożyska korbowodu, zawory dławiące Problematyczne
520d (M47TU) 163 6,2 Łańcuch rozrządu, klapy zawirowujące Dobrze
525d (M57) 197 6,5 Czujnik masowego przepływu powietrza, zawór EGR Dobry
530d (M57TU) 231 6,8 Czujnik masowego przepływu powietrza, turbosprężarka Bardzo dobry
535d (M57TU2) 286 7,2 Regeneracja DPF, dysze wtryskowe Dobry

Wnioski: Najlepsze silniki BMW E60 wszystkich generacji

Gama silników BMW E60 reprezentuje jedną z najbardziej zróżnicowanych i zaawansowanych technicznie kolekcji silników swoich czasów. Od ekonomicznych czterocylindrowych diesli po spektakularne V10 w M5, ta generacja oferowała odpowiedni silnik do każdych wymagań. Ciągły dalszy rozwój w okresie produkcji doprowadził do znacznej poprawy wydajności i niezawodności.

  • Najlepszy silnik benzynowy BMW E60:

Silnik N52 w 530i o mocy 258 KM łączy wyjątkową moc z ponadprzeciętną niezawodnością i umiarkowanym zużyciem paliwa.

  • Najlepszy silnik wysokoprężny BMW E60:

Silnik M57TU w 530d o mocy 231 KM jest uważany za punkt odniesienia pod względem trwałości i wydajności, regularnie osiągając przebiegi przekraczające 400 000 kilometrów.

  • Najbardziej sportowy silnik BMW E60:

Silnik S85 V10 w modelu M5 o mocy 507 KM pozostaje technicznym arcydziełem i kamieniem milowym w historii motoryzacji, pomimo swojej wymagającej konserwacji natury.

W przypadku części zamiennych i komponentów serwisowych do wszystkich silników BMW E60, AUTODOC oferuje kompleksowy wybór wysokiej jakości części w atrakcyjnych cenach.

AUTODOC Bestsellery: cześci w korzystnej cenie

HEPU 21-0421 Zestaw łańcucha rozrządu Simplex, Łańcuch zamknięty
Ocen - 32
Informacja o towar
  • Liczba ogniw łańcucha: 86, 70, 48
  • Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: ze śrubami, z uszczelniaczem wału
  • Wykonanie łańcucha: Simplex, Łańcuch zamknięty
  • Urządzenia napędzane: Wałek rozrządu, Pompa wtryskowa, Pompa oleju
  • dla numeru OE: 13528572504, 11417797896
  • HEPU: Zestaw łańcucha rozrządu
  • Numer artykułu: 21-0421
  • Nasza cena: 900,79 PLN
  • Stan: nowy
Szczegóły
HEPU Zestaw łańcucha rozrządu Simplex, Łańcuch zamknięty
Numer artykułu: 21-0421
900,79 PLN
Cena zawiera 23% VAT, Darmowa wysyłka
ZF GETRIEBE 1071.298.033 Zestaw do wymiany oleju w skrzyni automatycznej zawiera kompletny zestaw wymiany oleju
Ocen - 63
Informacja o towar
  • alternatywny zestaw naprawczy: 1071.298.038
  • Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: zawiera kompletny zestaw wymiany oleju
  • Pojemność [litr]: 7
  • dodatkowo potrzebny artykuł (numer artykułu): 1071.298.041
  • Jakość: ZF LifeguardFluid 6
  • ZF GETRIEBE: Zestaw do wymiany oleju w skrzyni automatycznej
  • Numer artykułu: 1071.298.033
  • Nasza cena: 891,55 PLN
  • Stan: nowy
Szczegóły
ZF GETRIEBE Zestaw do wymiany oleju w skrzyni automatycznej zawiera kompletny zestaw wymiany oleju
Numer artykułu: 1071.298.033
Więcej
891,55 PLN
Cena zawiera 23% VAT, Darmowa wysyłka
ZF GETRIEBE 1087.298.365 Zestaw do wymiany oleju w skrzyni automatycznej zawiera kompletny zestaw wymiany oleju
Ocen - 72
Informacja o towar
  • alternatywny zestaw naprawczy: 1087.298.364
  • Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: zawiera kompletny zestaw wymiany oleju
  • Pojemność [litr]: 7
  • Jakość: ZF LifeguardFluid 8
  • ZF GETRIEBE: Zestaw do wymiany oleju w skrzyni automatycznej
  • Numer artykułu: 1087.298.365
  • Nasza cena: 1223,34 PLN
  • Stan: nowy
Szczegóły
ZF GETRIEBE Zestaw do wymiany oleju w skrzyni automatycznej zawiera kompletny zestaw wymiany oleju
Numer artykułu: 1087.298.365
1223,34 PLN
Cena zawiera 23% VAT, Darmowa wysyłka
MANNOL Longlife 504/507 MN7715-10 Olej silnikowy 5W-30, 10l
Ocen - 53
Informacja o towar
  • Klasa lepkości SAE: 5W-30
  • Rekomendacje producenta: MB 229.51, BMW Longlife-04, Porsche C30, VW 504 00, VW 507 00
  • Pojemność [litr]: 10
  • Linia produktów: Longlife
  • Seria: 504 / 507
  • Numer artykułu: MN7715-10
  • Rodzaj połączenia: Kanister
  • Rodzaj pojazdu: Samochód
  • MANNOL: Olej silnikowy
  • Nasza cena: 245,15 PLN
Szczegóły
MANNOL Olej silnikowy 5W-30, 10l
Numer artykułu: MN7715-10
Więcej
245,15 PLN
24,52 PLN za 1 litr
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy
REINZ 61-33070-00 Uszczelka, głowica cylindrów 0,7 [mm], Ø: 85 [mm], uszczelka z warstwą metalową
Ocen - 4
Informacja o towar
  • Grubość [mm]: 0,7
  • Średnica [mm]: 85
  • Rodzaj uszczelnienia: uszczelka z warstwą metalową
  • REINZ: Uszczelka, głowica cylindrów
  • Numer artykułu: 61-33070-00
  • Nasza cena: 199,42 PLN
  • Stan: nowy
Szczegóły
REINZ Uszczelka, głowica cylindrów 0,7 [mm], Ø: 85 [mm], uszczelka z warstwą metalową
Numer artykułu: 61-33070-00
199,42 PLN
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy
VALEO 595446 Regulator napięcia
Ocen - 2
Informacja o towar
  • Ciężar [kg]: 0,65
  • VALEO: Regulator napięcia
  • Numer artykułu: 595446
  • Nasza cena: 214,41 PLN
  • Stan: nowy
Szczegóły
VALEO Regulator napięcia
Numer artykułu: 595446
214,41 PLN
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy
MANNOL Dexron VI MN8207-4 Olej do automatycznej skrzyni biegów ATF VI, 4l, Czerwony
Ocen - 61
Informacja o towar
  • Klasa lepkości SAE: ATF VI
  • Rekomendacje producenta: JASO M315 1A-LV, Aisin ATF-0T4, Aisin ATF-0WS, Saturn Z 000169756, ALLISON C4, Bentley PY112995PA, Ford Mercon LV, Hyundai SP-IV, Hyundai SP4-M1, Hyundai SPH-IV, Hyundai SP-IV-RR, Hyundai WS, Hyundai NWS-9638, Toyota ATF FZ, Toyota ATF T-IV, Toyota ATF WS, MB 236.14, MB 236.15, MB 236.2, MB 236.41, MB 236.5, Nissan Matic D, Nissan Matic J, Nissan Matic K, Nissan Matic S, Nissan Matic W, VW G 052 533, VW G 053 001, VW G 055 005, VW G 055 162, VW G 055 540, VW G 060 162, BMW ATF 3+, BMW ATF 4, BMW ATF 6, Chrysler ATF+2, Chrysler ATF+3, Chrysler ATF+4, Honda ATF DW-1, Honda ATF 3.1, Honda ATF Z1, Isuzu ATF II, Isuzu ATF III, Isuzu SCS, LR TYK500050, Land Rover AW-1, LR LR0022460, LR LR023288, LR LR023289, Jaguar JLM 20238, Jaguar JLM 20292, Jaguar JLM 21044, MAN 339 A, MAN 339 D, MAN 339 F, Maserati 231603, Mazda ATF-FZ, Mazda ATF N-1, Mazda ATF S-1, Mazda ATF M-5, Mitsubishi ATF-J3, Mitsubishi ATF-MA1, Mitsubishi ATF-PA, Mitsubishi SP-IV, 000.043.205.28, 000.043.204.63, 000.043.304.00, 000.043.205.09, PSA 9730 AE, PSA B71 2340, Renault DP-0, Renault Matic D2, Saab 93 160 393, Saab 93 165 147, Ssangyong DSIH 5M-52, Ssangyong DSIH 5M-66, Subaru ATF HP, Subaru ATF WS, Suzuki ATF 2326, Suzuki ATF 2384K, Suzuki ATF 3314, Suzuki ATF 3317, Suzuki Matic D, Suzuki Matic J, Suzuki Matic S, Volvo 1161521, Volvo 1161621, Volvo 1161640, Volvo 1161540, Volvo 97340, Volvo 97341, ZF TE-ML 11, ZF TE-ML 21L
  • Linia produktów: Dexron VI
  • Rodzaj połączenia: Kanister
  • Rodzaj skrzyni biegów: do automatycznej skrzyni biegów, nie do automatycznej skrzyni biegów CVT (bezstopniowa)
  • Kolor: Czerwony
  • Pojemność [litr]: 4
  • Rodzaj pojazdu: Samochód
  • MANNOL: Olej do automatycznej skrzyni biegów
  • Numer artykułu: MN8207-4
  • Nasza cena: 102,64 PLN
  • Stan: nowy
Szczegóły
MANNOL Olej do automatycznej skrzyni biegów ATF VI, 4l, Czerwony
Numer artykułu: MN8207-4
Więcej
102,64 PLN
25,66 PLN za 1 litr
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy
VAN WEZEL 9901149 Sciana boczna z lewej, z prawej, Panel naprawczy
Ocen - 13
Informacja o towar
  • Strona zabudowy: z lewej, z prawej
  • Rodzaj blachy: Wnęka na koło (nadkole)
  • Sekcja: Część zewnętrzna
  • Długość [mm]: 1250
  • Szerokość 1 [mm]: 50
  • Grubość blachy [mm]: 0,7
  • Wysokość 1 [mm]: 20
  • Przetwarzanie: skracany
  • Jakość / Klasa: DC01 ST12
  • Powierzchnia: ocynkowany
  • Panel naprawczy: Panel naprawczy
  • Kształt dopasowania: Uniwersalny
  • Liczba drzwi: 2 / 4, 3 / 5
  • VAN WEZEL: Sciana boczna
  • Numer artykułu: 9901149
  • Nasza cena: 88,01 PLN
  • Stan: nowy
Szczegóły
VAN WEZEL Sciana boczna z lewej, z prawej, Panel naprawczy
Numer artykułu: 9901149
88,01 PLN
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy
FANFARO ATF FF8602-20 Olej do automatycznej skrzyni biegów ATF III, 20l
Ocen - 7
Informacja o towar
  • Klasa lepkości SAE: ATF III
  • Rekomendacje producenta: JWS 3309, BMW 83 22 0 403 248, BMW 83 22 2 163 514, BMW 83 22 9 407 765, BMW 83 22 9 407 807, BMW 7045E, BMW ETL-8072B, BMW LT71141, BMW ATF+3, BMW ATF+4, Daihatsu ATF Multi, Ford Mercon V, GM Dexron II D, GM Dexron II E, GM Dexron III F, GM Dexron III G, GM Dexron III H, Honda ATF-Z1, Honda ATF DW-1, Honda ATF SP-II, Honda ATF SP-III, Nissan Matic D, Nissan Matic J, Nissan Matic K, Jatco ATF 3100 PL085, Kia SP-III, Kia SP-II, MAN 339 V2, MAN 339 F, MAN 339 V1, MAN 339 Z1, MAN 339 Z2, Mazda ATF M-III, Mazda ATF M-V, Toyota ATF T, Toyota ATF T-II, MB 236.3, Toyota ATF T-III, Toyota ATF T-IV, Volvo 97340, Volvo 97341, MB 236.10, MB 236.11, Mitsubishi SP-II, Mitsubishi SP-III, Subaru ATF-5, Subaru ATF-HP, Suzuki 3314, Suzuki 3317, Suzuki 2384K, ZF TE-ML 04D, ZF TE-ML 14A, ZF TE-ML 14B, ZF TE-ML 16L, ZF TE-ML 17, Ford Mercon SP, Ford Mercon LV, Ford Mercon ATF F, VW G 052 025 A2, VW G 052 162 A1, VW G 052 990 A1
  • Specyfikacja: JASO M315 1-A-L
  • Linia produktów: ATF
  • Rodzaj połączenia: Kanister
  • Rodzaj skrzyni biegów: do automatycznej skrzyni biegów
  • Pojemność [litr]: 20
  • Rodzaj pojazdu: Samochód, Motocykl
  • FANFARO: Olej do automatycznej skrzyni biegów
  • Numer artykułu: FF8602-20
  • Nasza cena: 279,30 PLN
Szczegóły
FANFARO Olej do automatycznej skrzyni biegów ATF III, 20l
Numer artykułu: FF8602-20
Więcej
279,30 PLN
13,97 PLN za 1 litr
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy
SHELL Helix Ultra 550046268 Olej silnikowy 5W-30, 4l
Ocen - 50
Informacja o towar
  • Klasa lepkości SAE: 5W-30
  • Rekomendacje producenta: BMW Longlife-01, MB 226.5, MB 229.5, VW 502 00, VW 505 00, Renault RN0700, Renault RN0710
  • Pojemność [litr]: 4
  • Linia produktów: Helix
  • Seria: Ultra
  • Numer artykułu: 550046268
  • Rodzaj połączenia: Kanister
  • Rodzaj pojazdu: Samochód
  • SHELL: Olej silnikowy
  • Nasza cena: 148,80 PLN
  • Stan: nowy
Szczegóły
SHELL Olej silnikowy 5W-30, 4l
Numer artykułu: 550046268
148,80 PLN
37,20 PLN za 1 litr
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy
MANNOL Extreme MN7915-5 Olej silnikowy 5W-40, 5l
Ocen - 41
Informacja o towar
  • Klasa lepkości SAE: 5W-40
  • Rekomendacje producenta: MB 226.5, MB 229.3, MB 229.5, VW 502 00, VW 505 00, Porsche A40, Renault RN0700, Renault RN0710, BMW Longlife-01, BMW Longlife-98, PSA B71 2296, Fiat 9.55535-H2, Fiat 9.55535-Z2, Chrysler MS-10850, Chrysler MS-10896, Chrysler MS-12991, GM LL-A-025, GM LL-B-025
  • Pojemność [litr]: 5
  • Seria: Extreme
  • Numer artykułu: MN7915-5
  • Rodzaj połączenia: Kanister
  • Rodzaj pojazdu: Samochód, Motocykl
  • MANNOL: Olej silnikowy
  • Nasza cena: 136,43 PLN
  • Stan: nowy
Szczegóły
MANNOL Olej silnikowy 5W-40, 5l
Numer artykułu: MN7915-5
Więcej
136,43 PLN
27,29 PLN za 1 litr
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy
ELRING 635.432 Uszczelnienie, odpływ oleju (doładowanie)
Ocen - 9
Informacja o towar
  • Rodzaj uszczelnienia: Uszczelka stalowa
  • Rozstaw śrub mocujących [mm]: 38
  • Numer taryfy materiału: 8409999990
  • ELRING: Uszczelnienie, odpływ oleju (doładowanie)
  • Numer artykułu: 635.432
  • Nasza cena: 8,76 PLN
  • Stan: nowy
Szczegóły
ELRING Uszczelnienie, odpływ oleju (doładowanie)
Numer artykułu: 635.432
8,76 PLN
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy
HELLA 5DV 009 000-001 Obciążenie, lampa wyładowcza 12V, D1S, Sterownik / oprogramowanie NIE musi być adoptowane(update)
Ocen - 10
Informacja o towar
  • Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Sterownik / oprogramowanie NIE musi być adoptowane(update)
  • Napięcie [V]: 12
  • Projekt lampy: ksenon
  • Rodzaj lampy: D1S
  • XenonLight: 1
  • Montaż / demontaż koniecznie do wykonania przez fachowców!
  • HELLA: Obciążenie, lampa wyładowcza
  • Numer artykułu: 5DV 009 000-001
  • Nasza cena: 602,34 PLN
  • Stan: nowy
Szczegóły
HELLA Obciążenie, lampa wyładowcza 12V, D1S, Sterownik / oprogramowanie NIE musi być adoptowane(update)
Numer artykułu: 5DV 009 000-001
602,34 PLN
Cena zawiera 23% VAT, Darmowa wysyłka
RAVENOL RUP Racing Ultra Performance 1141091-004-01-999 Olej silnikowy 5W-40, 4l
Ocen - 2
Informacja o towar
  • Klasa lepkości SAE: 5W-40
  • Specyfikacja wg ACEA: C3
  • Rekomendacje producenta: BMW Longlife-04, DEXOS 2, MB 229.51, Renault RN0700, Renault RN0710, VW 511 00, Ford WSS-M2C917-A, MB 226.5, Porsche C40
  • Pojemność [litr]: 4
  • Seria: RUP Racing Ultra, Performance
  • Numer artykułu: 1141091-004-01-999
  • Rodzaj połączenia: Kanister
  • Rodzaj pojazdu: Samochód
  • RAVENOL: Olej silnikowy
  • Nasza cena: 436,59 PLN
  • Stan: nowy
Szczegóły
RAVENOL Olej silnikowy 5W-40, 4l
Numer artykułu: 1141091-004-01-999
436,59 PLN
109,15 PLN za 1 litr
Cena zawiera 23% VAT, Darmowa wysyłka
VALEO 632203 Czujniki parkowania z tyłu, z czujnikiem, Liczba czujników: 4
Ocen - 9
Informacja o towar
  • Strona zabudowy: z tyłu
  • Kolor: czarny, matowy
  • Zestaw zaczepu przyczepy: z automatycznym odłączaniem asystenta parkowania
  • Wyposażenie pojazdu: dla pojazdów z wyposażeniem do holowania przyczep
  • DIN / ISO: 17386
  • Rodzaj czujnika: Czujnik ultradźwiękowy
  • Wskaźnik: bez wskaźnika
  • Ciężar [kg]: 1,2
  • Cecha chemiczna: lakierowalny
  • Napięcie znamionowe [V]: 12
  • Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: z czujnikiem
  • Kąt wiązki czujnika asystenta parkowania: Kąt wiązki czujnika: 0 do 5 stopni
  • Regulacja wysokości do [cm]: 65
  • Aktywacja asystenta parkowania: z akustyczną funkcją ostrzegania, z wyciszeniem radia, Aktywacja opcjonalna włącznikiem, Aktywacja biegiem wstecznym
  • Programowanie parametrów, PPS (asystent parkowania): z programowaniem parametrów, PPS
  • dla pojazdów o szerokośći do [m]: 2,2
  • Zasięg do [m]: 1,7
  • Zasięg od [m]: 0,1
  • Regulacja wysokości od [cm]: 40
  • Czas montażu (w godz.): 1,5
  • Liczba czujników: 4
  • VALEO: Czujniki parkowania
  • Numer artykułu: 632203
  • Nasza cena: 367,00 PLN
  • Stan: nowy
Szczegóły
VALEO Czujniki parkowania z tyłu, z czujnikiem, Liczba czujników: 4
Numer artykułu: 632203
367,00 PLN
Cena zawiera 23% VAT, Darmowa wysyłka

Popularne posty

Zapisz się się do naszych newsletterów

Aby otrzymywać nasze najnowsze wiadomości i porady prosimy o podanie swojego adres e-mail: