• SHOP
  • CLUB
Wypróbuj konto Premium
0
Mój garaż
Dodaj pojazd
0
Artykułów #
0,00 PLN
Twój koszyk jest pusty

Silniki Peugeot 5008

Spis treści

  1. Peugeot 5008 generacji I (2009-2017)
    1. Silniki benzynowe Peugeot 5008: Generacja I (2009-2017)
    2. Silniki wysokoprężne Peugeot 5008: Generacja I (2009-2017)
  2. Peugeot 5008 generacji II (2016 - dziś)
    1. Silniki benzynowe Peugeot 5008: Generacja II (2016-dziś)
    2. Silniki wysokoprężne Peugeota 5008: Generacja II (2016-dziś)
    3. Peugeot 5008 z napędem hybrydowym: Generacja II (2016 - dziś)
  3. Wnioski: Najlepsze silniki Peugeot 5008 wszystkich generacji

Od momentu wprowadzenia na rynek w 2009 roku, Peugeot 5008 stał się wszechstronnym rodzinnym MPV, a następnie stylowym SUV-em z imponującą gamą silników Peugeot 5008. W ciągu dwóch zasadniczo różnych generacji pojazd ewoluował od klasycznego MPV do nowoczesnego 7-miejscowego SUV-a z zaawansowanymi technologiami układu napędowego. Ewolucja technologiczna silników Peugeot 5008 odzwierciedla przejście PSA od konwencjonalnych układów napędowych do wysoce wydajnych silników z turbodoładowaniem i technologii hybrydowej.

Peugeot 5008 generacji I (2009-2017)

Peugeot 5008 generacji I (2009-2017)

Pierwsza generacja Peugeota 5008 została zaprojektowana jako klasyczny kompaktowy van i oferowała solidną, ale jeszcze nie w pełni dojrzałą gamę silników. Przebiegi różniły się znacznie w zależności od rodzaju napędu: podczas gdy sprawdzone silniki wysokoprężne HDi z łatwością osiągały od 350 000 do 450 000 kilometrów przy odpowiedniej konserwacji, wczesne silniki benzynowe THP wykazywały już pierwsze kosztowne naprawy łańcucha rozrządu lub pompy wysokociśnieniowej między 150 000 a 200 000 kilometrów. Poważne uszkodzenia silnika spowodowane rozciągnięciem łańcucha rozrządu nie były rzadkością, jeśli zaniedbano konserwację. Absolutnie najlepszym silnikiem tej generacji był 2.0 HDi o mocy 163 KM, który optymalnie łączył moc, niezawodność i oszczędność i okazał się praktycznie niezniszczalny. Ta generacja z powodzeniem konkurowała z VW Touranem i Oplem Zafirą, a francuska inżynieria okazała się lepsza, szczególnie w silnikach wysokoprężnych.

Silniki benzynowe Peugeot 5008: Generacja I (2009-2017)

Gama silników benzynowych Peugeota 5008 obejmowała głównie silniki atmosferyczne i turbodoładowane z serii THP. Podstawowym silnikiem był 1.6 VTi o mocy 88 kW (120 KM), który był ekonomiczny, ale nieco słaby w stosunku do masy pojazdu. Silnik 1.6 THP o mocy 115 kW (156 KM) był znacznie bardziej popularny, ale cierpiał na typowe problemy wczesnej generacji turbo: rozciąganie łańcucha rozrządu, uszkodzenia pompy wysokiego ciśnienia i sporadyczne uszkodzenia turbosprężarki sprawiały, że był to najbardziej problematyczny silnik tej generacji. Silniki Peugeota 5008 często wykazywały pierwsze oznaki zużycia już po przejechaniu 100 000 kilometrów, zwłaszcza jeśli nie przestrzegano zalecanych okresów międzyprzeglądowych. Czasami najmocniejszym silnikiem benzynowym był 2.0 THP o mocy 120 kW (163 KM), ale był on produkowany tylko w niewielkich ilościach.

Silniki wysokoprężne Peugeot 5008: Generacja I (2009-2017)

Silniki wysokoprężne Peugeota 5008 były zdominowane przez sprawdzoną rodzinę HDi z wtryskiem common-rail. Podstawowym silnikiem wysokoprężnym był 1.6 HDi o mocy 82 kW (112 KM), który okazał się bardzo ekonomiczny i niezawodny. Jeszcze większą popularnością cieszył się 2.0 HDi o mocy od 110 kW (150 KM) do 120 kW (163 KM). Peugeot 5008 2.0 HDi o mocy 120 kW (163 KM) stał się absolutnym faworytem generacji - szczególnie warianty produkowane od 2011 roku ze zoptymalizowanym wtryskiem paliwa i filtrem cząstek stałych w standardzie okazały się wyjątkowo trwałe i ekonomiczne. Te silniki Peugeot 5008 HDi spełniały już normę Euro 5 i oferowały doskonałe połączenie osiągów, zużycia paliwa i niezawodności, które jest doceniane do dziś.

Silnik Peugeot 5008 Moc wyjściowa Zużycie paliwa Typowe słabe punkty Ocena
1.6 VTi 120 KM 7,2-8,1 l/100 km Słaby, ale solidny Średnia
1.6 THP 156 KM 7,8-8,7 l/100km Łańcuch rozrządu, pompa wysokiego ciśnienia Problematyczne
2.0 THP 163 KM 8,5-9,2 l/100km Rzadkie, podobne problemy z THP Umiarkowane
1.6 HDi 112 KM 5,8-6,4 l/100km Bardzo solidny i ekonomiczny Bardzo dobry
2.0 HDi 150-163 KM 6,1-6,8 l/100km Praktycznie niezniszczalny Bardzo dobry

Peugeot 5008 generacji II (2016 - dziś)

Peugeot 5008 generacji II (2016 - dziś)

Druga generacja Peugeota 5008 oznaczała radykalne przejście od vana do SUV-a i przyniosła ze sobą zupełnie nową, najnowocześniejszą gamę silników. Ta generacja jest uważana za znacznie bardziej niezawodną niż jej poprzednik, a większość silników z łatwością osiąga od 250 000 do 300 000 kilometrów przy odpowiedniej konserwacji. Nowe silniki benzynowe PureTech początkowo miały problemy z mokrymi paskami rozrządu, ale od 2019 roku zostały one zastąpione łańcuchami rozrządu. Absolutnym hitem jest 1.5 BlueHDi o mocy 130 KM - techniczne arcydzieło, które doskonale łączy moc, wydajność i niezawodność. Technologia hybrydowa zadebiutowała również w modelu 1.6 Hybrid4 z 2019 roku, dzięki czemu pojazd stał się konkurentem dla BMW X3 i Audi Q5. Elektryfikacja osiągnęła swój szczyt w 2021 roku wraz z całkowicie elektrycznym modelem e-5008.

Silniki benzynowe Peugeot 5008: Generacja II (2016-dziś)

Gama silników benzynowych Peugeot 5008 jest w całości oparta na nowoczesnej rodzinie PureTech. Podstawowym silnikiem jest 1.2 PureTech o mocy 96 kW (130 KM), który okazuje się zaskakująco mocny i ekonomiczny. Znacznie bardziej popularny jest 1.6 PureTech o mocy 133 kW (180 KM), który jednak cierpiał na niesławny problem z paskiem rozrządu w oleju we wczesnych latach produkcji (2016-2019). Te wczesne silniki Peugeot 5008 PureTech często wykazywały uszkodzenie paska rozrządu po 60 000 kilometrów, co mogło prowadzić do poważnych uszkodzeń silnika. Od 2019 roku problem został rozwiązany poprzez przejście na łańcuch rozrządu, co znacznie poprawiło niezawodność. Najmocniejszym silnikiem benzynowym był czasami 2.0 PureTech o mocy 165 kW (225 KM) w modelu PSE, ale był on produkowany tylko w bardzo małych ilościach.

Silniki wysokoprężne Peugeota 5008: Generacja II (2016-dziś)

Peugeot 5008 opiera się w całości na nowoczesnej rodzinie silników wysokoprężnych BlueHDi z katalizatorem SCR i filtrem cząstek stałych. Dostępne są silniki 1.5 BlueHDi o mocy 96 kW (130 KM) i 2.0 BlueHDi o mocy 133 kW (180 KM). Peugeot 5008 1.5 BlueHDi stał się absolutnym faworytem w całej gamie modelowej - z testowym zużyciem paliwa wynoszącym zaledwie 4,2-4,8 litra na 100 km, wyjątkową niezawodnością i wystarczającą mocą do wszystkich sytuacji na drodze. Silnik ten jest uważany za jeden z najlepszych silników wysokoprężnych w swojej klasie, a nawet przewyższa niemieckich rywali pod względem wydajności i trwałości. Mocniejszy 2.0 BlueHDi oferuje więcej mocy do holowania, ale jest mniej powszechny i nieco bardziej spragniony.

Peugeot 5008 z napędem hybrydowym: Generacja II (2016 - dziś)

Peugeot 5008 Hybrid4 o mocy 221 kW (300 KM) został wprowadzony w 2019 roku. Łączy on silnik 1.6 PureTech z dwoma silnikami elektrycznymi (z przodu i z tyłu) i oferuje napęd na wszystkie koła oraz imponujące osiągi. Peugeot 5008 plug-in hybrid osiąga zasięg elektryczny około 60 kilometrów i pozycjonuje się jako alternatywa premium dla niemieckich konkurentów. Od 2021 roku w pełni elektryczny e-5008 o mocy 150 kW (204 KM) uzupełnia gamę i oferuje zasięg do 350 kilometrów.

Silnik Peugeot 5008 Moc wyjściowa Zużycie paliwa Typowe słabości Ocena
1.2 PureTech 130 KM 6,8-7,5 l/100 km Solidny, ale nieco słaby Dobry
1.6 PureTech 180 KM 7,2-8,1 l/100km Wczesne problemy z paskiem rozrządu Dobry
2.0 PureTech 225 KM 8,7-9,4 l/100km Rzadkie, brak długoterminowego doświadczenia Średnia
1.5 BlueHDi 130 KM 4,2-4,8 l/100km Znakomity pod każdym względem Bardzo dobry
2.0 BlueHDi 180 KM 5,1-5,7 l/100 km Solidny, ale mniej wydajny Dobry
1.6 Hybrid4 300 KM 1,3 l/100 km + energia elektryczna Złożony, ale bardzo wydajny Dobry
Elektryczny 204 KM 17,5 kWh/100 km Zasięg, infrastruktura ładowania Dobry

Wnioski: Najlepsze silniki Peugeot 5008 wszystkich generacji

Rozwój silników Peugeot 5008 imponująco pokazuje postęp technologiczny francuskiej marki. O ile pierwsza generacja zmagała się jeszcze z typowymi problemami ząbkowania, o tyle druga imponuje nowoczesnymi, wydajnymi jednostkami napędowymi, które w niczym nie ustępują swoim niemieckim konkurentom. Na szczególną uwagę zasługuje jakość silników wysokoprężnych BlueHDi, które należą do najlepszych w swojej klasie.

  • Najlepszy silnik benzynowy Peugeot 5008:

1.6 PureTech (180 KM, II generacja od 2019 r.) z łańcuchem rozrządu łączy sportowe osiągi z akceptowalną niezawodnością i nowoczesną koncepcją downsizingu.

  • Najlepszy silnik wysokoprężny Peugeot 5008:

1.5 BlueHDi (130 KM, II generacja) oferuje idealne połączenie niezawodności, oszczędności i przydatności w codziennym użytkowaniu - silnik referencyjny w swojej klasie.

  • Najlepszy silnik hybrydowy Peugeot 5008:

1.6 Hybrid4 (300 KM, II generacja) z imponującą wydajnością systemu i zasięgiem elektrycznym 60 kilometrów dla wymagających kierowców.

W zakresie konserwacji i części zamiennych do wszystkich generacji Peugeot 5008, AUTODOC oferuje szeroką gamę oryginalnych i wysokiej jakości części zamiennych z szybką dostawą i fachowym doradztwem.

AUTODOC Bestsellery: cześci w korzystnej cenie

RIDEX 106B0002 Żarówka, reflektor dalekosiężny H7 12V 55W PX26d, 4000K, Halogen, transparentny
Ocen - 39
Informacja o towar
  • Rodzaj lampy: H7
  • Projekt lampy: Halogen
  • Moc znamionowa [W]: 55
  • Napięcie [V]: 12
  • Kolor żarówki: transparentny
  • Temperatura koloru [K]: 4000
  • Natężenie światła [lm]: 1500
  • Żarówka z cokołem: PX26d
  • RIDEX: Żarówka, reflektor dalekosiężny
  • Numer artykułu: 106B0002
  • Stan: nowy
Szczegóły
RIDEX Żarówka, reflektor dalekosiężny H7 12V 55W PX26d, 4000K, Halogen, transparentny
Numer artykułu: 106B0002
10,63 PLN
Cena za sztukę
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy
MOTUL 8100 X-CESS 102870 Olej silnikowy 5W-40, 5l
Ocen - 25
Informacja o towar
  • Pojemność [litr]: 5
  • Rekomendacje producenta: PSA B71 2296, GM LL-B-025, MB 229.5, Porsche A40, VW 502 00, Renault RN0710, Fiat 9.55535-H2, Fiat 9.55535-M2, Fiat 9.55535-N2, Renault RN0700, VW 505 00, BMW Longlife-01
  • Specyfikacja: API SN, API CF, ACEA A3 / B4
  • Linia produktów: 8100
  • Klasa lepkości SAE: 5W-40
  • Seria: X-CESS
  • Rodzaj połączenia: Kanister
  • Rodzaj pojazdu: Samochód
  • MOTUL: Olej silnikowy
  • Numer artykułu: 102870
  • Nasza cena: 179,76 PLN
  • Stan: nowy
Szczegóły
MOTUL Olej silnikowy 5W-40, 5l
Numer artykułu: 102870
179,76 PLN
35,95 PLN za 1 litr
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy
Valvoline SynPower 872382 Olej silnikowy 5W-40, 5l
Ocen - 70
Informacja o towar
  • Pojemność [litr]: 5
  • Rekomendacje producenta: GM LL-A-025, GM LL-B-025, MB 229.5, Porsche A40, PSA B71 2296, VW 502 00, VW 505 00, Fiat 9.55535-N2, Fiat 9.55535-Z2
  • Specyfikacja: ACEA A3 / B4, API SN, API CF
  • Linia produktów: SynPower
  • Klasa lepkości SAE: 5W-40
  • Rodzaj połączenia: Kanister
  • Rodzaj pojazdu: Samochód
  • Valvoline: Olej silnikowy
  • Numer artykułu: 872382
  • Nasza cena: 193,10 PLN
Szczegóły
Valvoline Olej silnikowy 5W-40, 5l
Numer artykułu: 872382
193,10 PLN
38,62 PLN za 1 litr
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy
LIQUI MOLY Top Tec 4200 3707 Olej silnikowy 5W-30, 5l
Ocen - 109
Informacja o towar
  • Pojemność [litr]: 5
  • Rekomendacje producenta: MB 229.31, MB 229.51, MB 229.52, OV0401547-G30, OV0401547-D30, Porsche C30, VW 504 00, VW 507 00, BMW Longlife-04, BMW Longlife-01 FE , VW 505 00, VW 505 01, VW 506 00, VW 506 01
  • Specyfikacja: ACEA C3, API SP, ACEA C2
  • Linia produktów: Top Tec
  • Klasa lepkości SAE: 5W-30
  • Seria: 4200
  • Rodzaj połączenia: Kanister
  • Rodzaj pojazdu: Samochód
  • nie dla producentów silników: TDI R5, VAG: V10
  • LIQUI MOLY: Olej silnikowy
  • Numer artykułu: 3707
  • Nasza cena: 279,82 PLN
  • Stan: nowy
Szczegóły
LIQUI MOLY Olej silnikowy 5W-30, 5l
Numer artykułu: 3707
279,82 PLN
Cena za sztukę
55,96 PLN za 1 litr
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy
LIQUI MOLY Leichtlauf High Tech 3864 Olej silnikowy 5W-40, 5l
Ocen - 66
Informacja o towar
  • Pojemność [litr]: 5
  • Rekomendacje producenta: BMW Longlife-01, MB 229.5, PSA B71 2296, Porsche A40, Renault RN0700, Renault RN0710, VW 502 00, VW 505 00, Chrysler MS-10725, Chrysler MS-10850, Fiat 9.55535-H2, Fiat 9.55535-M2, Fiat 9.55535-N2, Fiat 9.55535-Z2, GM LL-B-025, PSA B71 2294
  • Specyfikacja: ACEA A3 / B4, API SP
  • Linia produktów: Leichtlauf
  • Klasa lepkości SAE: 5W-40
  • Seria: High Tech
  • Rodzaj połączenia: Kanister
  • Rodzaj pojazdu: Samochód
  • LIQUI MOLY: Olej silnikowy
  • Numer artykułu: 3864
  • Nasza cena: 214,47 PLN
  • Stan: nowy
Szczegóły
LIQUI MOLY Olej silnikowy 5W-40, 5l
Numer artykułu: 3864
214,47 PLN
42,89 PLN za 1 litr
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy
MOTUL 8100 X-CESS GEN2 109775 Olej silnikowy 5W-40, 4l
Ocen - 27
Informacja o towar
  • Pojemność [litr]: 4
  • Rekomendacje producenta: BMW Longlife-01, MB 229.5, MB 226.5, Porsche A40, Renault RN0700, Renault RN0710, VW 502 00, VW 505 00, Fiat 9.55535-H2, Fiat 9.55535-M2, Fiat 9.55535-N2, Fiat 9.55535-Z2, GM LL-B-025, PSA B71 2296
  • Specyfikacja: ACEA A3 / B4, API SN
  • Linia produktów: 8100
  • Klasa lepkości SAE: 5W-40
  • Seria: X-CESS GEN2
  • Rodzaj połączenia: Kanister
  • Rodzaj pojazdu: Samochód
  • Wersja silnika: 4-Stroke
  • MOTUL: Olej silnikowy
  • Numer artykułu: 109775
  • Nasza cena: 187,98 PLN
  • Stan: nowy
Szczegóły
MOTUL Olej silnikowy 5W-40, 4l
Numer artykułu: 109775
187,98 PLN
47,00 PLN za 1 litr
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy
PEMCO 332 PM0332-5 Olej silnikowy 0W-30, 5l
Ocen - 73
Informacja o towar
  • Pojemność [litr]: 5
  • Rekomendacje producenta: BMW Longlife-12 FE, Fiat 9.55535-DS1, Fiat 9.55535-GS1, Ford WSS-M2C950-A, Iveco 18-1811 SC1, STJLR.03.5007, MB 229.51, Porsche C30, PSA B71 2290, PSA B71 2312, Renault RN17, Renault RN0710, Renault RN0700, VW 504 00, VW 505 01, VW 507 00
  • Specyfikacja: ACEA C2, API SN, ACEA C3
  • Linia produktów: 332
  • Klasa lepkości SAE: 0W-30
  • Rodzaj połączenia: Kanister
  • Rodzaj pojazdu: Samochód
  • PEMCO: Olej silnikowy
  • Numer artykułu: PM0332-5
  • Nasza cena: 119,47 PLN
  • Stan: nowy
Szczegóły
PEMCO Olej silnikowy 0W-30, 5l
Numer artykułu: PM0332-5
Więcej
119,47 PLN
23,89 PLN za 1 litr
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy
FANFARO XTR FF6726-20 Olej silnikowy 0W-30, 20l
Ocen - 21
Informacja o towar
  • Pojemność [litr]: 20
  • Rekomendacje producenta: Ford WSS-M2C950-A, STJLR.03.5007, MB 229.51, Porsche C30, VW 507 00, VW 504 00, VW 505 01, PSA B71 2290, PSA B71 2312, BMW Longlife-12 FE, Renault RN0700, Renault RN0710, Renault RN17, Fiat 9.55535-DS1, Fiat 9.55535-GS1, Iveco 18-1811 SC1
  • Specyfikacja: ACEA C2, ACEA C3, API SN
  • Klasa lepkości SAE: 0W-30
  • Seria: XTR
  • Rodzaj połączenia: Kanister
  • Rodzaj pojazdu: Samochód
  • Typ katalizatora: dla poj. z filtrem sadzy / cząstek stałych
  • FANFARO: Olej silnikowy
  • Numer artykułu: FF6726-20
  • Nasza cena: 396,12 PLN
Szczegóły
FANFARO Olej silnikowy 0W-30, 20l
Numer artykułu: FF6726-20
Więcej
396,12 PLN
19,81 PLN za 1 litr
Cena zawiera 23% VAT, Darmowa wysyłka
MAXGEAR 78-0114 Żarówka xenon
Ocen - 55
Informacja o towar
  • Rodzaj lampy: D1S
  • Napięcie [V]: 85, 24
  • Moc znamionowa [W]: 35
  • Temperatura koloru [K]: 6000
  • Żarówka z cokołem: Pk32d-2
  • Opakowanie dostosowane do sprzedaży samoobsł. patrz wykaz
  • Projekt lampy: Bi-ksenon, ksenon
  • XenonLight: 1
  • MAXGEAR: Żarówka xenon
  • Numer artykułu: 78-0114
  • Nasza cena: 113,31 PLN
  • Stan: nowy
Szczegóły
MAXGEAR Żarówka xenon
Numer artykułu: 78-0114
113,31 PLN
Cena za sztukę
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy
MANNOL Energy Formula OP MN7701-20 Olej silnikowy 5W-30, 20l
Ocen - 87
Informacja o towar
  • Pojemność [litr]: 20
  • Rekomendacje producenta: PSA B71 2297, VW 505 01, VW 505 00, BMW Longlife-04, MB 229.31, MB 229.51, MB 229.52, DEXOS 2, Porsche C30, Chrysler MS-11106, Fiat 9.55535-S3, Renault RN17, PSA B71 2290, Toyota 08880-83388, Toyota 08880-83389, Iveco 18-1811 SC1
  • Specyfikacja: ACEA C2, ACEA C3, API SP
  • Linia produktów: Energy
  • Klasa lepkości SAE: 5W-30
  • Seria: Formula OP
  • Rodzaj połączenia: Kanister
  • Rodzaj pojazdu: Samochód, Ciężarówki
  • MANNOL: Olej silnikowy
  • Numer artykułu: MN7701-20
  • Nasza cena: 403,93 PLN
Szczegóły
MANNOL Olej silnikowy 5W-30, 20l
Numer artykułu: MN7701-20
Więcej
403,93 PLN
20,20 PLN za 1 litr
Cena zawiera 23% VAT, Darmowa wysyłka
MANNOL LEGEND EXTRA MN7919-10 Olej silnikowy 0W-30, 10l
Ocen - 60
Informacja o towar
  • Pojemność [litr]: 10
  • Rekomendacje producenta: BMW Longlife-12 FE, Ford WSS-M2C950-A, MB 229.61, PSA B71 2290, PSA B71 2312
  • Specyfikacja: ACEA C2, API SN, ACEA C3
  • Linia produktów: LEGEND
  • Klasa lepkości SAE: 0W-30
  • Seria: EXTRA
  • Rodzaj połączenia: Kanister
  • MANNOL: Olej silnikowy
  • Numer artykułu: MN7919-10
  • Nasza cena: 245,00 PLN
  • Stan: nowy
Szczegóły
MANNOL Olej silnikowy 0W-30, 10l
Numer artykułu: MN7919-10
Więcej
245,00 PLN
24,50 PLN za 1 litr
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy
FEBI BILSTEIN 32938 Olej silnikowy 5W-40, 5l
Ocen - 47
Informacja o towar
  • Pojemność [litr]: 5
  • Rekomendacje producenta: BMW Longlife-01, GM LL-B-025, MB 229.3, Porsche A40, PSA B71 2296, Renault RN0700, Renault RN0710, VW 502 00, VW 505 00
  • Specyfikacja: ACEA A3 / B4, API SN, API CF
  • Klasa lepkości SAE: 5W-40
  • Rodzaj połączenia: Kanister
  • Rodzaj pojazdu: Samochód
  • FEBI BILSTEIN: Olej silnikowy
  • Numer artykułu: 32938
  • Nasza cena: 152,52 PLN
  • Stan: nowy
Szczegóły
FEBI BILSTEIN Olej silnikowy 5W-40, 5l
Numer artykułu: 32938
Więcej
152,52 PLN
30,50 PLN za 1 litr
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy
PEMCO 260 PM0260-5 Olej silnikowy 10W-40, 5l
Ocen - 45
Informacja o towar
  • Pojemność [litr]: 5
  • Rekomendacje producenta: VW 505 00, VW 502 00, VW 501 01, MB 229.3, MB 229.1, PSA B71 2296, Renault RN0710, Renault RN0700
  • Specyfikacja: API SN, API CH-4, ACEA A3 / B4, JASO MA2
  • Klasa lepkości SAE: 10W-40
  • Seria: 260
  • Rodzaj połączenia: Kanister
  • Rodzaj pojazdu: Samochód
  • PEMCO: Olej silnikowy
  • Numer artykułu: PM0260-5
  • Nasza cena: 93,71 PLN
Szczegóły
PEMCO Olej silnikowy 10W-40, 5l
Numer artykułu: PM0260-5
Więcej
93,71 PLN
18,74 PLN za 1 litr
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy
LIQUI MOLY Top Tec 4300 3741 Olej silnikowy 5W-30, 5l, Olej syntetyczny
Ocen - 80
Informacja o towar
  • Pojemność [litr]: 5
  • Rekomendacje producenta: PSA B71 2290, MB 226.52, MB 229.52, Renault RN17, Fiat 9.55535-S1, MB 229.31, MB 229.51, Renault RN0700, Renault RN0710
  • Specyfikacja: ACEA C2, ACEA C3, API SP
  • Linia produktów: Top Tec
  • Klasa lepkości SAE: 5W-30
  • Seria: 4300
  • Olej: Olej syntetyczny
  • Rodzaj połączenia: Kanister
  • Rodzaj pojazdu: Samochód
  • LIQUI MOLY: Olej silnikowy
  • Numer artykułu: 3741
  • Nasza cena: 222,97 PLN
  • Stan: nowy
Szczegóły
LIQUI MOLY Olej silnikowy 5W-30, 5l, Olej syntetyczny
Numer artykułu: 3741
222,97 PLN
44,59 PLN za 1 litr
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy
PEMCO 345 PM0345-5 Olej silnikowy 5W-30, 5l, Olej syntetyczny
Ocen - 75
Informacja o towar
  • Pojemność [litr]: 5
  • Rekomendacje producenta: VW 505 01, BMW Longlife-04, MB 226.5, MB 229.31, MB 229.51, MB 229.52, Renault RN0700, Renault RN0710, DEXOS 2
  • Specyfikacja: API SN, API CH-4, ACEA C2, ACEA C3
  • Klasa lepkości SAE: 5W-30
  • Seria: 345
  • Olej: Olej syntetyczny
  • Rodzaj połączenia: Kanister
  • Rodzaj pojazdu: Samochód
  • PEMCO: Olej silnikowy
  • Numer artykułu: PM0345-5
  • Nasza cena: 114,25 PLN
Szczegóły
PEMCO Olej silnikowy 5W-30, 5l, Olej syntetyczny
Numer artykułu: PM0345-5
Więcej
114,25 PLN
22,85 PLN za 1 litr
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy

Popularne posty

Zapisz się się do naszych newsletterów

Aby otrzymywać nasze najnowsze wiadomości i porady prosimy o podanie swojego adres e-mail: