• SHOP
  • CLUB
Wypróbuj konto Premium
0
Mój garaż
Dodaj pojazd
0
Artykułów #
0,00 PLN
Twój koszyk jest pusty

Silniki Mercedes-Benz Klasy B

Spis treści

  1. Mercedes-Benz Klasy B generacji I (2005-2011)
    1. Silniki benzynowe Mercedes-Benz Klasy B: Generacja I (2005-2011)
    2. Silniki wysokoprężne Mercedes-Benz Klasy B: Generacja I (2005-2011)
  2. Mercedes-Benz Klasy B generacji II (2011-2018)
    1. Silniki benzynowe Mercedes-Benz Klasy B: Generacja II (2011-2018)
    2. Silniki wysokoprężne Mercedes-Benz Klasy B: Generacja II (2011-2018)
    3. Mercedes-Benz Klasy B z napędem elektrycznym: Generacja II (2011-2018)
  3. Mercedes-Benz Klasy B generacji III (2018 - dziś)
    1. Silniki benzynowe Mercedes-Benz Klasy B: Generacja III (2018 - dziś)
    2. Silniki wysokoprężne Mercedes-Benz Klasy B: Generacja III (2018 - dziś)
    3. Mercedes-Benz Klasy B z napędem hybrydowym plug-in: Generacja III (2018 - dziś)
  4. Wnioski: Najlepsze silniki Mercedes-Benz Klasy B wszystkich generacji

Od momentu wprowadzenia na rynek w 2005 roku, Mercedes-Benz Klasy B ugruntował swoją pozycję jako innowacyjny kompaktowy van, oferując zróżnicowaną gamę silników Mercedes-Benz Klasy B w trzech generacjach. Każda generacja przyniosła ze sobą nowe technologie i różne mocne strony, wraz z rozwojem konwencjonalnych układów napędowych prowadzących do nowoczesnych silników elektrycznych i hybrydowych.

Mercedes-Benz Klasy B generacji I (2005-2011)

Mercedes-Benz Klasy B generacji I (2005-2011)

Pierwsza generacja Mercedes-Benz Klasy B była pionierskim modelem w segmencie kompaktowych vanów i charakteryzowała się solidną, ale jeszcze nie w pełni dojrzałą gamą silników. Przebiegi różniły się znacznie w zależności od typu silnika i intensywności konserwacji: podczas gdy sprawdzone silniki wysokoprężne CDI z łatwością osiągały od 300 000 do 400 000 kilometrów przy odpowiedniej pielęgnacji, wczesne silniki benzynowe często wymagały kosztownych napraw zaworów lub łańcuchów rozrządu między 150 000 a 200 000 kilometrów. Uszkodzenie silnika z powodu przegrzania lub braku oleju nie było rzadkością, jeśli zaniedbano konserwację. Absolutnie najlepszym silnikiem tej generacji był B 200 CDI o mocy 140 KM, który optymalnie łączył moc, niezawodność i oszczędność i okazał się najtrwalszym silnikiem pierwszej generacji.

Silniki benzynowe Mercedes-Benz Klasy B: Generacja I (2005-2011)

Gama silników benzynowych Mercedes-Benz Klasy B obejmowała różne silniki wolnossące z serii M. Podstawowy model B 150 miał 1,5-litrowy silnik o mocy 95 KM, a następnie B 170 o pojemności 1,7 litra i mocy 116 KM. Najmocniejszym silnikiem benzynowym Mercedes-Benz Klasy B był B 200 o pojemności 2,0 litrów i mocy 136 KM, a także sportowy B 200 TURBO o mocy 193 KM. Te silniki Mercedes-Benz Klasy B cierpiały na typowe problemy tamtych czasów: koksowanie zaworów, rozciąganie łańcucha rozrządu i sporadyczne problemy z przegrzaniem sprawiały, że były to najbardziej podatne silniki tej generacji. W szczególności B 200 TURBO okazał się wymagający w utrzymaniu i podatny na uszkodzenia turbosprężarki podczas sportowej jazdy.

Silniki wysokoprężne Mercedes-Benz Klasy B: Generacja I (2005-2011)

Sprawdzona technologia CDI zdominowała diesle Mercedes-Benz Klasy B. Podstawowym modelem był B 180 CDI o mocy 109 KM, a następnie B 200 CDI o mocy 140 KM. Te silniki Mercedes-Benz Klasy B CDI bazowały na serii OM 640 i okazały się niezwykle niezawodne. Mercedes-Benz Klasy B 200 CDI stał się absolutnym faworytem wśród częstych kierowców - zwłaszcza warianty produkowane od 2008 roku z ulepszonym wtryskiem common-rail i filtrem cząstek stałych w standardzie oferowały doskonałe połączenie osiągów, zużycia paliwa i trwałości. Te silniki wysokoprężne Mercedes-Benz Klasy B spełniały już normę Euro 4 i były uważane za najbardziej niezawodne silniki całej generacji.

Silnik Mercedes-Benz Klasy B Moc wyjściowa Zużycie paliwa Typowe niedociągnięcia Ocena
B 150 95 KM 6,8-7,2 l/100 km Koksowanie zaworów, słaby silnik Średnia
B 170 116 KM 7,0-7,4 l/100km Rozciągnięcie łańcucha rozrządu, problemy z zaworami Umiarkowany
B 200 136 KM 7,2-7,8 l/100km Przegrzanie, koksowanie zaworów Umiarkowane
B 200 TURBO 193 KM 8,2-8,8 l/100km Uszkodzenie turbosprężarki, wysokie koszty utrzymania Problematyczne
B 180 CDI 109 KM 4,8-5,2 l/100km Bardzo wytrzymały, sporadyczne problemy z wtryskiwaczami Dobry
B 200 CDI 140 KM 5,0-5,4 l/100km Wyjątkowo niezawodny Bardzo dobry

Mercedes-Benz Klasy B generacji II (2011-2018)

Mercedes-Benz Klasy B generacji II (2011-2018)

Druga generacja Mercedes Klasy B oznaczała znaczący skok technologiczny i jest uważana za najbardziej zrównoważoną ze wszystkich trzech generacji. Przy odpowiedniej konserwacji większość silników tej generacji może z łatwością osiągnąć przebieg od 250 000 do 300 000 kilometrów, przy czym silniki wysokoprężne CDI są nadal uważane za szczególnie trwałe. Poważne awarie silnika stały się rzadsze, a tylko wczesne silniki benzynowe o pojemności 1,6 litra wykazywały sporadyczne słabości. Absolutnym hitem był B 220 CDI o mocy 170 KM - mocny i wydajny diesel, który oferował zarówno przyjemność z jazdy, jak i oszczędność. Elektromobilność zadebiutowała również w modelu B 250 e z 2014 r., z całkowicie elektrycznym napędem o mocy 179 KM.

Silniki benzynowe Mercedes-Benz Klasy B: Generacja II (2011-2018)

Gama silników benzynowych Mercedes-Benz Klasy B została całkowicie zmieniona i obejmowała teraz nowoczesne silniki turbo. Podstawowym modelem był B 180 z silnikiem o pojemności 1,6 litra i mocy 122 KM, a następnie B 200 o mocy 156 KM z tej samej jednostki. Bardziej sportowymi wariantami były B 220 4MATIC o mocy 184 KM i topowy B 250 o mocy 211 KM. Te silniki Mercedes Klasy B z serii M 270 okazały się znacznie bardziej niezawodne niż ich poprzednicy, z jedynie sporadycznymi problemami z koksowaniem zaworów. Mercedes-Benz Klasy B 200 stał się najbardziej zrównoważonym silnikiem benzynowym tej generacji, z dobrym dostarczaniem mocy i akceptowalną niezawodnością.

Silniki wysokoprężne Mercedes-Benz Klasy B: Generacja II (2011-2018)

Gama silników wysokoprężnych Mercedes-Benz Klasy B została wyposażona w nowoczesne silniki CDI z serii OM 607 i OM 651. B 180 CDI o mocy 109 KM i B 200 CDI o mocy 136 KM stanowiły podstawową gamę, podczas gdy B 220 CDI o mocy 170 KM oznaczał najwyższą półkę. Wszystkie silniki wysokoprężne Mercedes-Benz Klasy B były wyposażone w nowoczesny wtrysk common-rail z katalizatorem SCR i filtrem cząstek stałych. Mercedes-Benz Klasy B 200 CDI po raz kolejny udowodnił, że jest najbardziej niezawodnym i wydajnym silnikiem tej generacji, z testowym zużyciem paliwa wynoszącym zaledwie 4,2-4,8 litra na 100 km i wysoką niezawodnością - idealnym dla częstych kierowców i długich podróży.

Mercedes-Benz Klasy B z napędem elektrycznym: Generacja II (2011-2018)

Od 2014 roku po raz pierwszy oferowany był elektryczny Mercedes-Benz Klasy B (B 250 e) o mocy 179 KM i 340 Nm. Ten czysto elektryczny napęd oferował zasięg około 200 kilometrów i stanowił pierwszą poważną próbę Mercedes w zakresie elektromobilności. Silnik okazał się niezawodny, ale zasięg był ograniczony jak na ówczesne standardy.

Silnik Mercedes Klasy B Moc wyjściowa Zużycie paliwa Typowe słabości Ocena
B 180 122 KM 6,2-6,8 l/100 km Sporadyczne zakoksowanie zaworów Dobry
B 200 156 KM 6,4-7,0 l/100km Wyważony, mało problemów Bardzo dobry
B 220 4MATIC 184 KM 7,1-7,6 l/100km Złożony napęd na wszystkie koła Dobry
B 250 211 KM 7,3-7,9 l/100km Sportowy, ale spragniony Dobry
B 180 CDI 109 KM 4,0-4,4 l/100 km Bardzo oszczędny, wytrzymały Bardzo dobry
B 200 CDI 136 KM 4,2-4,8 l/100km Idealny dla często jeżdżących kierowców Bardzo dobry
B 220 CDI 170 KM 4,6-5,2 l/100km Mocny i wydajny Bardzo dobry
B 250 e 179 KM 16,6 kWh/100 km Ograniczony zasięg Dobry

Mercedes-Benz Klasy B generacji III (2018 - dziś)

Mercedes-Benz Klasy B generacji III (2018 - dziś)

Obecna generacja Mercedes-Benz Klasy B opiera się w całości na nowoczesnych technologiach napędowych i reprezentuje wizję Mercedes dotyczącą przyszłości klasy kompaktowej. Wszystkie silniki są teraz wyposażone w najnowszą technologię, a hybrydy plug-in oferują zasięg elektryczny do 70 kilometrów. Ponieważ generacja ta jest dostępna na rynku dopiero od 2018 r., nie ma jeszcze długoterminowego doświadczenia, ale wstępne testy pokazują obiecujące podejście. Najwyższej klasy silnikiem jest B 250 e o mocy 218 KM, który łączy sportowe osiągi z wysoką wydajnością. Nowoczesna technologia silnika obiecuje żywotność ponad 300 000 kilometrów, ponieważ jednostki zostały opracowane od podstaw.

Silniki benzynowe Mercedes-Benz Klasy B: Generacja III (2018 - dziś)

Gama silników Mercedes-Benz Klasy B opiera się na nowoczesnych silnikach z turbodoładowaniem z serii M 260. Dostępne są modele B 180 z silnikiem o pojemności 1,3 litra i mocy 136 KM oraz B 200 o mocy 163 KM z tej samej jednostki napędowej. Sportowe wymagania zaspokoi model B 250 o mocy 224 KM z 2,0-litrowego silnika. Mercedes-Benz Klasy B 200 jest uważany za szczególnie udany i staje się najlepszym silnikiem benzynowym tej generacji - oferuje płynne dostarczanie mocy w szerokim zakresie prędkości obrotowych silnika i jak dotąd był wolny od większych problemów z produkcją seryjną.

Silniki wysokoprężne Mercedes-Benz Klasy B: Generacja III (2018 - dziś)

Gama silników wysokoprężnych Mercedes-Benz Klasy B została przekonwertowana na nowoczesne silniki OM 608. Modele B 180 d o mocy 116 KM i B 200 d o mocy 150 KM kontynuują tradycję niezawodnych diesli Mercedes-Benz Klasy B. Silniki te charakteryzują się najnowocześniejszym systemem oczyszczania spalin i spełniają normę Euro 6d. Mercedes-Benz Klasy B 200 d okazał się najbardziej wydajnym silnikiem tej generacji, zużywając zaledwie 4,1-4,5 litra paliwa na 100 km.

Mercedes-Benz Klasy B z napędem hybrydowym plug-in: Generacja III (2018 - dziś)

Mercedes-Benz Klasy B 250 e łączy 1,3-litrowy silnik benzynowy z silnikiem elektrycznym, generując moc 218 KM. Dzięki zasięgowi elektrycznemu do 70 kilometrów i zużyciu paliwa wynoszącemu zaledwie 0,2-0,3 litra na 100 km (w trybie elektrycznym), stanowi on technologiczny szczyt obecnej generacji.

Silnik Mercedes-Benz Klasy B Moc wyjściowa Zużycie paliwa Typowe słabości Ocena
B 180 136 KM 6,0-6,4 l/100km Jak dotąd brak problemów z serią Bardzo dobry
B 200 163 KM 6,2-6,8 l/100km Wyważony, niezawodny Bardzo dobry
B 250 224 KM 7,1-7,7 l/100km Sportowy, ale spragniony Dobry
B 180 d 116 KM 4,3-4,7 l/100 km Bardzo oszczędny, wytrzymały Bardzo dobry
B 200 d 150 KM 4,1-4,5 l/100km Idealny dla często jeżdżących kierowców Bardzo dobry
B 250 e 218 KM 0,2-0,3 l/100 km + energia elektryczna Złożony, ale bardzo wydajny Bardzo dobry

Wnioski: Najlepsze silniki Mercedes-Benz Klasy B wszystkich generacji

Rozwój silników Mercedes-Benz Klasy B wykazuje ciągłą poprawę we wszystkich trzech generacjach. Podczas gdy pierwsze silniki benzynowe wciąż zmagały się z typowymi problemami, silniki wysokoprężne CDI pozostały niezawodne i ekonomiczne we wszystkich generacjach. Nowa technologia hybrydowa plug-in trzeciej generacji stanowi obiecujący krok w kierunku elektromobilności i optymalnie łączy zalety obu rodzajów napędu.

  • Najlepszy silnik benzynowy Mercedes-Benz Klasy B:

Mercedes-Benz Klasy B 200 (163 KM, III generacja) łączy nowoczesną technologię turbo z wysoką wydajnością i dotychczasową doskonałą niezawodnością.

  • Najlepszy silnik wysokoprężny Mercedes-Benz Klasy B:

Mercedes-Benz Klasy B 200 CDI/B 200 d (136-150 KM, generacja II i III) oferuje najlepsze połączenie niezawodności, oszczędności i codziennej użyteczności we wszystkich generacjach.

  • Najlepszy silnik hybrydowy Mercedes-Benz Klasy B:

Mercedes-Benz Klasy B B 250 e (218 KM, III generacja) z dużym zasięgiem elektrycznym do 70 km i niskim zużyciem paliwa.

W zakresie konserwacji i części zamiennych do wszystkich generacji Mercedes-Benz Klasy B, AUTODOC oferuje szeroką gamę oryginalnych i wysokiej jakości części zamiennych z szybką dostawą.

AUTODOC Bestsellery: cześci w korzystnej cenie

MANNOL ENERGY MN7511-20 Olej silnikowy 5W-30, 20l, Olej półsyntetyczny
Ocen - 51
Informacja o towar
  • Pojemność [litr]: 20
  • Rekomendacje producenta: BMW Longlife-98, MB 229.5, Ford WSS-M2C913-B, VW 502 00, VW 505 00, MB 229.3, VW 501 01, VW 503 01, Renault RN0710, Renault RN0700
  • Specyfikacja: ACEA A3 / B4, API CH-4, API SN
  • Linia produktów: ENERGY
  • Klasa lepkości SAE: 5W-30
  • Olej: Olej półsyntetyczny
  • MANNOL: Olej silnikowy
  • Numer artykułu: MN7511-20
  • Nasza cena: 371,61 PLN
Szczegóły
MANNOL Olej silnikowy 5W-30, 20l, Olej półsyntetyczny
Numer artykułu: MN7511-20
Więcej
371,61 PLN
18,58 PLN za 1 litr
Cena zawiera 23% VAT, Darmowa wysyłka
SHELL Helix Ultra 550046268 Olej silnikowy 5W-30, 4l
Ocen - 45
Informacja o towar
  • Pojemność [litr]: 4
  • Rekomendacje producenta: BMW Longlife-01, MB 226.5, MB 229.5, VW 502 00, VW 505 00, Renault RN0700, Renault RN0710
  • Specyfikacja: API SN, ACEA A3 / B3, ACEA A3 / B4
  • Linia produktów: Helix
  • Klasa lepkości SAE: 5W-30
  • Seria: Ultra
  • Rodzaj połączenia: Kanister
  • Rodzaj pojazdu: Samochód
  • SHELL: Olej silnikowy
  • Numer artykułu: 550046268
  • Nasza cena: 148,83 PLN
  • Stan: nowy
Szczegóły
SHELL Olej silnikowy 5W-30, 4l
Numer artykułu: 550046268
148,83 PLN
37,21 PLN za 1 litr
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy
SHELL Helix Ultra ECT C5 550056348 Olej silnikowy 0W-20, 5l
Ocen - 5
Informacja o towar
  • Pojemność [litr]: 5
  • Rekomendacje producenta: BMW Longlife-17 FE+, MB 229.71
  • Specyfikacja: ACEA C5, API SN
  • Linia produktów: Helix
  • Klasa lepkości SAE: 0W-20
  • Seria: Ultra ECT C5
  • Rodzaj połączenia: Kanister
  • Rodzaj pojazdu: Samochód
  • SHELL: Olej silnikowy
  • Numer artykułu: 550056348
  • Nasza cena: 271,44 PLN
  • Stan: nowy
Szczegóły
SHELL Olej silnikowy 0W-20, 5l
Numer artykułu: 550056348
271,44 PLN
54,29 PLN za 1 litr
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy
VT540S EIBACH VT540-S Rozszerzenie, błotnik Oś przednia, Oś tylna, Kołpak
Ocen - 19
Informacja o towar
  • Strona zabudowy: Oś przednia, Oś tylna
  • Długość [mm]: 210
  • Szerokość [mm]: 13
  • informacja uzupełniająca: Kołpak
  • EIBACH: Rozszerzenie, błotnik
  • Numer artykułu: VT540-S
  • Nasza cena: 158,52 PLN
  • Stan: nowy
Szczegóły
EIBACH Rozszerzenie, błotnik Oś przednia, Oś tylna, Kołpak
Numer artykułu: VT540-S
158,52 PLN
Cena za zestaw 2 sztuk
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy
NISSAN KE90090042 Olej silnikowy 5W-40, 5l
Ocen - 7
Informacja o towar
  • Pojemność [litr]: 5
  • Zalecenie producenta oleju: Nissan
  • Specyfikacja: API CF, API SN, ACEA A3 / B4
  • Klasa lepkości SAE: 5W-40
  • Rodzaj połączenia: Kanister
  • NISSAN: Olej silnikowy
  • Numer artykułu: KE90090042
  • Nasza cena: 268,65 PLN
  • Stan: nowy
Szczegóły
NISSAN Olej silnikowy 5W-40, 5l
Numer artykułu: KE90090042
268,65 PLN
53,73 PLN za 1 litr
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy
LIQUI MOLY Top Tec 4200 3715 Olej silnikowy 5W-30, 4l
Ocen - 9
Informacja o towar
  • Linia / wariant wyposażenia pojazdu: BlueTec
  • Kod silnika: 651.927
  • Pojemność [litr]: 4
  • Rekomendacje producenta: MB 229.31, MB 229.51, MB 229.52, OV0401547-G30, OV0401547-D30, Porsche C30, VW 504 00, VW 507 00, BMW Longlife-04, BMW Longlife-01 FE , VW 505 00, VW 505 01, VW 506 00, VW 506 01
  • Specyfikacja: ACEA C3, API SP, ACEA C2
  • Linia produktów: Top Tec
  • Klasa lepkości SAE: 5W-30
  • Seria: 4200
  • Rodzaj połączenia: Kanister
  • Rodzaj pojazdu: Samochód
  • nie dla producentów silników: TDI R5, VAG: V10
  • LIQUI MOLY: Olej silnikowy
  • Numer artykułu: 3715
  • Nasza cena: 284,68 PLN
  • Stan: nowy
Szczegóły
LIQUI MOLY Olej silnikowy 5W-30, 4l
Numer artykułu: 3715
284,68 PLN
71,17 PLN za 1 litr
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy
CASTROL EDGE LL 15F7E5 Olej silnikowy 5W-30, 4l
Ocen - 81
Informacja o towar
  • Pojemność [litr]: 4
  • Rekomendacje producenta: BMW Longlife-04, MB 229.31, MB 229.51, Porsche C30, VW 504 00, VW 507 00
  • Specyfikacja: ACEA C3
  • Linia produktów: EDGE
  • Klasa lepkości SAE: 5W-30
  • Seria: LL
  • Rodzaj połączenia: Kanister
  • Rodzaj pojazdu: Samochód
  • CASTROL: Olej silnikowy
  • Numer artykułu: 15F7E5
  • Nasza cena: 186,75 PLN
  • Stan: nowy
Szczegóły
CASTROL Olej silnikowy 5W-30, 4l
Numer artykułu: 15F7E5
186,75 PLN
46,69 PLN za 1 litr
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy
Mercedes-Benz Genuine Engine Oil A000989950213AMEE Olej silnikowy 5W-30, 5l
Ocen - 32
Informacja o towar
  • Pojemność [litr]: 5
  • Rekomendacje producenta: MB 229.52
  • Linia produktów: Genuine Engine Oil
  • Klasa lepkości SAE: 5W-30
  • Rodzaj połączenia: Kanister
  • Mercedes-Benz: Olej silnikowy
  • Numer artykułu: A000989950213AMEE
  • Nasza cena: 321,05 PLN
  • Stan: nowy
Szczegóły
Mercedes-Benz Olej silnikowy 5W-30, 5l
Numer artykułu: A000989950213AMEE
Więcej
321,05 PLN
64,21 PLN za 1 litr
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy
MANNOL Longlife 504/507 MN7715-20 Olej silnikowy 5W-30, 20l
Ocen - 71
Informacja o towar
  • Pojemność [litr]: 20
  • Rekomendacje producenta: MB 229.51, BMW Longlife-04, Porsche C30, VW 504 00, VW 507 00
  • Specyfikacja: API SN, ACEA C3
  • Linia produktów: Longlife
  • Klasa lepkości SAE: 5W-30
  • Seria: 504 / 507
  • Rodzaj połączenia: Kanister
  • Rodzaj pojazdu: Samochód
  • MANNOL: Olej silnikowy
  • Numer artykułu: MN7715-20
  • Nasza cena: 464,03 PLN
Szczegóły
MANNOL Olej silnikowy 5W-30, 20l
Numer artykułu: MN7715-20
Więcej
464,03 PLN
23,20 PLN za 1 litr
Cena zawiera 23% VAT, Darmowa wysyłka
Valvoline SynPower 872382 Olej silnikowy 5W-40, 5l
Ocen - 70
Informacja o towar
  • Pojemność [litr]: 5
  • Rekomendacje producenta: GM LL-A-025, GM LL-B-025, MB 229.5, Porsche A40, PSA B71 2296, VW 502 00, VW 505 00, Fiat 9.55535-N2, Fiat 9.55535-Z2
  • Specyfikacja: ACEA A3 / B4, API SN, API CF
  • Linia produktów: SynPower
  • Klasa lepkości SAE: 5W-40
  • Rodzaj połączenia: Kanister
  • Rodzaj pojazdu: Samochód
  • Valvoline: Olej silnikowy
  • Numer artykułu: 872382
  • Nasza cena: 193,74 PLN
Szczegóły
Valvoline Olej silnikowy 5W-40, 5l
Numer artykułu: 872382
193,74 PLN
38,75 PLN za 1 litr
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy
TotalEnergies Quartz Ineo Xtra First 214314 Olej silnikowy 0W-20, 5l
Ocen - 23
Informacja o towar
  • Pojemność [litr]: 5
  • Rekomendacje producenta: PSA B71 2010, Fiat 9.55535-DM1, OV0401547-A20
  • Specyfikacja: ACEA C5, API SN PLUS
  • Linia produktów: Quartz
  • Klasa lepkości SAE: 0W-20
  • Seria: Ineo Xtra First
  • Rodzaj połączenia: Kanister
  • Wersja silnika: 4-Stroke
  • Rodzaj pojazdu: Samochód
  • TotalEnergies: Olej silnikowy
  • Numer artykułu: 214314
  • Nasza cena: 291,64 PLN
  • Stan: nowy
Szczegóły
TotalEnergies Olej silnikowy 0W-20, 5l
Numer artykułu: 214314
291,64 PLN
58,33 PLN za 1 litr
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy
MANNOL ENERGY MN7511-10 Olej silnikowy 5W-30, 10l, Olej półsyntetyczny
Ocen - 62
Informacja o towar
  • Pojemność [litr]: 10
  • Rekomendacje producenta: Ford WSS-M2C913-B, VW 502 00, VW 505 00, MB 229.3, VW 503 01, VW 501 01, MB 229.5, BMW Longlife-98, Renault RN0710, Renault RN0700
  • Specyfikacja: API CH-4, ACEA A3 / B4, API SN
  • Linia produktów: ENERGY
  • Klasa lepkości SAE: 5W-30
  • Olej: Olej półsyntetyczny
  • MANNOL: Olej silnikowy
  • Numer artykułu: MN7511-10
  • Nasza cena: 197,28 PLN
Szczegóły
MANNOL Olej silnikowy 5W-30, 10l, Olej półsyntetyczny
Numer artykułu: MN7511-10
Więcej
197,28 PLN
19,73 PLN za 1 litr
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy
LIQUI MOLY Top Tec 4110 21479 Olej silnikowy 5W-40, 5l
Ocen - 14
Informacja o towar
  • Linia / wariant wyposażenia pojazdu: BlueTec
  • Kod silnika: 651.927
  • Pojemność [litr]: 5
  • Rekomendacje producenta: BMW Longlife-04, MB 229.31, MB 229.51, MB 229.52, Porsche C40, VW 511 00
  • Specyfikacja: ACEA C3, API SN
  • Linia produktów: Top Tec
  • Klasa lepkości SAE: 5W-40
  • Seria: 4110
  • Rodzaj połączenia: Kanister
  • Typ katalizatora: dla poj. z filtrem sadzy / cząstek stałych
  • Wersja silnika: 4-Stroke
  • Rodzaj pojazdu: Samochód
  • LIQUI MOLY: Olej silnikowy
  • Numer artykułu: 21479
  • Nasza cena: 256,77 PLN
  • Stan: nowy
Szczegóły
LIQUI MOLY Olej silnikowy 5W-40, 5l
Numer artykułu: 21479
256,77 PLN
51,35 PLN za 1 litr
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy
ELF Evolution 900 SXR 2198388 Olej silnikowy 5W-40, 5l
Ocen - 53
Informacja o towar
  • Pojemność [litr]: 5
  • Rekomendacje producenta: MB 229.5, Renault RN0700, Renault RN0710, Porsche A40, VW 502 00, VW 505 00, PSA B71 2296, Chrysler MS-12991, Fiat 9.55535-M2
  • Specyfikacja: API SN, API CF, ACEA A3 / B4
  • Linia produktów: Evolution
  • Klasa lepkości SAE: 5W-40
  • Seria: 900 SXR
  • Rodzaj połączenia: Kanister
  • Rodzaj pojazdu: Samochód
  • Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: dla zastosowań przy utrudnionych warunkach eksploatacji
  • ELF: Olej silnikowy
  • Numer artykułu: 2198388
  • Nasza cena: 158,15 PLN
  • Stan: nowy
Szczegóły
ELF Olej silnikowy 5W-40, 5l
Numer artykułu: 2198388
158,15 PLN
31,63 PLN za 1 litr
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy
FANFARO TSE FF6501-5 Olej silnikowy 5W-30, 5l, Olej półsyntetyczny
Ocen - 39
Informacja o towar
  • Pojemność [litr]: 5
  • Rekomendacje producenta: VW 501 01, VW 502 00, VW 503 01, VW 505 00, MB 229.3, MB 229.5, BMW Longlife-98, Renault RN0700, Renault RN0710, Ford WSS-M2C913-B
  • Specyfikacja: API SN, API CH-4, ACEA A3 / B4
  • Linia produktów: TSE
  • Klasa lepkości SAE: 5W-30
  • Olej: Olej półsyntetyczny
  • Rodzaj połączenia: Kanister
  • Rodzaj pojazdu: Samochód
  • FANFARO: Olej silnikowy
  • Numer artykułu: FF6501-5
  • Nasza cena: 134,21 PLN
  • Stan: nowy
Szczegóły
FANFARO Olej silnikowy 5W-30, 5l, Olej półsyntetyczny
Numer artykułu: FF6501-5
Więcej
134,21 PLN
26,84 PLN za 1 litr
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy

Popularne posty

Zapisz się się do naszych newsletterów

Aby otrzymywać nasze najnowsze wiadomości i porady prosimy o podanie swojego adres e-mail: