• SHOP
  • CLUB
Wypróbuj konto Premium
0
Mój garaż
Dodaj pojazd
0
Artykułów #
0,00 PLN
Twój koszyk jest pusty

Silniki Nissan Qashqai

Spis treści

  1. Nissan Qashqai generacji I (2007-2013)
    1. Silniki benzynowe Nissan Qashqai: Generacja I (2007-2013)
    2. Silniki wysokoprężne Nissan Qashqai: Generacja I (2007-2013)
  2. Nissan Qashqai generacji II (2014-2021)
    1. Silniki benzynowe Nissan Qashqai: Generacja II (2014-2021)
    2. Silniki wysokoprężne Nissan Qashqai: II generacja (2014-2021)
  3. Nissan Qashqai generacji III (2021 - dziś)
    1. Silnik benzynowy Nissan Qashqai mild hybrid: Generacja III (2021-dziś)
    2. Nissan Qashqai e-Power z napędem hybrydowym: Generacja III (2021 - dziś)
  4. Wnioski: Najlepsze silniki Nissan Qashqai wszystkich generacji

Od momentu wprowadzenia na rynek w 2007 roku Nissan Qashqai znacząco ukształtował segment crossoverów i oferuje zróżnicowaną gamę silników Nissan Qashqai w trzech generacjach. Rozwój technologiczny obejmuje zarówno sprawdzone silniki wolnossące, jak i nowoczesne napędy hybrydowe e-Power, z których każdy ma inne mocne i słabe strony.

Nissan Qashqai generacji I (2007-2013)

Nissan Qashqai generacji I (2007-2013)

Pierwsza generacja Nissan Qashqai ustanowiła koncepcję crossovera i opierała się na sprawdzonej, ale technicznie prostej technologii silnikowej. Przy odpowiedniej konserwacji, przebiegi osiągały od 250 000 do 350 000 kilometrów, przy czym silniki wysokoprężne Nissan Qashqai były generalnie trwalsze niż silniki benzynowe. Poważne naprawy były zwykle wymagane między 150 000 a 200 000 kilometrów, szczególnie w przypadku przekładni CVT w wersjach benzynowych. Absolutnie najlepszym silnikiem tej generacji był 2.0 dCi o mocy 150 KM, który optymalnie łączył moc, niezawodność i umiarkowane wartości zużycia paliwa. Generacja ta z powodzeniem konkurowała z VW Tiguanem i Hondą CR-V, a Nissan Qashqai zdobył punkty dzięki innowacyjnej konstrukcji i wyższej pozycji siedzącej.

Silniki benzynowe Nissan Qashqai: Generacja I (2007-2013)

Gama silników benzynowych Nissan Qashqai obejmowała głównie silniki wolnossące bez turbodoładowania. Silnik benzynowy o pojemności 1,6 litra i mocy 84 kW (114 KM) był podstawowym silnikiem i oferował solidne osiągi na co dzień, ale cierpiał z powodu wysokiego zużycia paliwa i słabej siły uciągu. Najmocniejszym silnikiem benzynowym Nissan Qashqai był 2,0-litrowy silnik o mocy 104 kW (141 KM), który był dostępny od 2008 roku. Oba silniki były sprzężone z problematyczną skrzynią biegów CVT (Continuously Variable Transmission), która często ulegała awariom między 120 000 a 180 000 kilometrów. Same silniki benzynowe Nissan Qashqai okazały się solidne, ale spragnione - zużycie paliwa na poziomie 8-10 litrów na 100 km nie było rzadkością.

Silniki wysokoprężne Nissan Qashqai: Generacja I (2007-2013)

Silniki wysokoprężne Nissan Qashqai były zdominowane przez 1.5 dCi o mocy 78 kW (106 KM), który był uważany za ekonomicznego i niezawodnego diesla klasy podstawowej. Punktem kulminacyjnym był jednak 2.0 dCi o mocy 110 kW (150 KM), który był dostępny od 2008 roku. Te silniki Nissan Qashqai dCi pochodziły z sojuszu Renault-Nissan i okazały się wyjątkowo trwałe. Silnik 2.0 dCi łączył wtrysk common-rail z turbodoładowaniem i osiągał zużycie paliwa na poziomie zaledwie 5,8-6,5 litra na 100 km. Typowymi słabymi punktami były jedynie turbosprężarka po dużych przebiegach i sporadyczne problemy z filtrem cząstek stałych podczas jazdy wyłącznie w mieście.

Silnik Nissan Qashqai Moc wyjściowa Zużycie paliwa Typowe słabe punkty Ocena
Silnik benzynowy 1.6 114 KM 8,2-9,5 l/100 km Przekładnia CVT, wysokie zużycie paliwa Średnia
Silnik benzynowy 2.0 141 KM 8,8-10,2 l/100km Przekładnia CVT, duże zużycie paliwa Umiarkowane
1.5 dCi 106 KM 5,5-6,2 l/100km Sporadyczne turbodoładowanie Dobry
2.0 dCi 150 KM 5,8-6,5 l/100km Bardzo solidny, oszczędny Bardzo dobry

Nissan Qashqai generacji II (2014-2021)

Nissan Qashqai generacji II (2014-2021)

Druga generacja Nissan Qashqai przyniosła znaczącą modernizację gamy silników i po raz pierwszy wprowadziła silniki benzynowe z turbodoładowaniem. Przebiegi poprawiły się do 300 000-400 000 kilometrów w przypadku diesli, podczas gdy nowe silniki benzynowe z turbodoładowaniem osiągnęły od 200 000 do 300 000 kilometrów. Poważne naprawy były zwykle wymagane między 180 000 a 250 000 kilometrów, a przekładnie CVT nadal były głównym słabym punktem. Absolutnym hitem był 1.6 dCi o mocy 130 KM, który doskonale równoważył wydajność i osiągi. Ta generacja z powodzeniem konkurowała ze zmienionym VW Tiguanem i nową Mazdą CX-5, a Nissan Qashqai imponował zwiększoną przestrzenią i nowoczesnym wyposażeniem.

Silniki benzynowe Nissan Qashqai: Generacja II (2014-2021)

Gama silników benzynowych Nissan Qashqai została całkowicie zmieniona i obejmuje teraz głównie silniki turbo. 1.2 DIG-T o mocy 85 kW (115 KM) był nowym podstawowym silnikiem z bezpośrednim wtryskiem i turbodoładowaniem. Później dołączył do niego 1.3 DIG-T o mocy 103 kW (140 KM) i 117 kW (160 KM), który zastąpił 1.2 DIG-T od 2018 roku. Te silniki turbo Nissan Qashqai oferowały znacznie lepsze osiągi niż ich poprzednicy, ale cierpiały na typowe problemy z turbo, takie jak koksowanie zaworów dolotowych i sporadyczne uszkodzenia turbosprężarki. 1.3 DIG-T o mocy 160 KM stał się najlepszym silnikiem benzynowym tej generacji, ale nadal był sprzężony z problematyczną przekładnią CVT, która często powodowała problemy między 150 000 a 200 000 kilometrów.

Silniki wysokoprężne Nissan Qashqai: II generacja (2014-2021)

Kontynuowano produkcję Nissan Qashqai 1.5 dCi o mocy 81 kW (110 KM), uzupełnionego o nowy 1.6 dCi o mocy 96 kW (130 KM). Od 2017 roku wprowadzono także mocniejszy wariant 1.7 dCi o mocy 110 kW (150 KM). Wszystkie diesle Nissan Qashqai miały nowoczesny wtrysk common-rail z katalizatorem SCR i filtrem cząstek stałych, aby spełnić normę Euro 6. Silnik 1.6 dCi o mocy 130 KM okazał się najbardziej niezawodnym i wydajnym silnikiem tej generacji, z testowym zużyciem paliwa wynoszącym zaledwie 4,2-4,8 litra na 100 km i doskonałą jakością w długim okresie. Silniki Nissan Qashqai dCi były dostępne wyłącznie z manualnymi skrzyniami biegów, co znacznie zwiększyło ich niezawodność.

Silnik Nissan Qashqai Moc wyjściowa Zużycie paliwa Typowe niedociągnięcia Ocena
1.2 DIG-T 115 KM 6,8-7,5 l/100km Przekładnia CVT, koksowanie zaworów Średnia
1.3 DIG-T 140-160 KM 6,5-7,2 l/100km Przekładnia CVT, turbosprężarka Umiarkowany
1.5 dCi 110 KM 4,5-5,1 l/100km Solidny, sprawdzony Dobry
1.6 dCi 130 KM 4,2-4,8 l/100 km Bardzo wydajny i niezawodny Bardzo dobry
1.7 dCi 150 KM 4,8-5,4 l/100km Mocny, oszczędny Dobry

Nissan Qashqai generacji III (2021 - dziś)

Nissan Qashqai generacji III (2021 - dziś)

Obecna generacja Nissan Qashqai oznacza radykalny zwrot w kierunku elektryfikacji i wprowadza innowacyjną technologię e-Power. Wszystkie silniki są teraz zelektryfikowane, a łagodne warianty hybrydowe obiecują żywotność ponad 300 000 kilometrów. Ponieważ generacja ta jest dostępna na rynku dopiero od 2021 r., nie ma jeszcze długoterminowych doświadczeń, ale wstępne testy wykazują obiecujące podejście. Absolutnie topowym silnikiem jest napęd e-Power o mocy 190 KM, który łączy wydajność samochodu elektrycznego z zasięgiem silnika spalinowego. Ta generacja konkuruje bezpośrednio z Toyotą C-HR Hybrid i VW Tiguanem eHybrid, przy czym Nissan Qashqai ma wyjątkową zaletę dzięki innowacyjnej technologii e-Power.

Silnik benzynowy Nissan Qashqai mild hybrid: Generacja III (2021-dziś)

Podstawą gamy silników Nissan Qashqai jest 1.3 DIG-T z 12-woltową technologią mild hybrid w dwóch poziomach mocy: 103 kW (140 KM) i 117 kW (158 KM). Te silniki Nissan Qashqai mają zintegrowany rozrusznik-generator, który wspomaga rozruch i przyspieszanie. Silnik 1.3 DIG-T o mocy 158 KM jest uważany za szczególnie udany i staje się najlepszym konwencjonalnym silnikiem tej generacji - oferuje płynne dostarczanie mocy i stał się znacznie bardziej niezawodny dzięki nowej przekładni Xtronic CVT. Technologia mild hybrid zmniejsza zużycie paliwa o około 0,5 litra na 100 km w porównaniu z poprzednikami.

Nissan Qashqai e-Power z napędem hybrydowym: Generacja III (2021 - dziś)

Sercem nowej generacji jest innowacyjny napęd e-Power o mocy 140 kW (190 KM). Ten Nissan Qashqai e-Power łączy 1,5-litrowy silnik benzynowy jako generator z silnikiem elektrycznym o mocy 140 kW do napędu. Cecha szczególna: Silnik benzynowy nigdy nie napędza bezpośrednio kół, a jedynie ładuje akumulator. W rezultacie Nissan Qashqai e-Power zawsze jeździ elektrycznie, z zasięgiem silnika spalinowego. Zużycie paliwa wynosi zaledwie 4,3-4,8 litra na 100 km, a osiągi są sportowe. Pierwsze doświadczenia wskazują na wysoki poziom niezawodności, ponieważ silnik benzynowy zawsze pracuje w optymalnym zakresie prędkości, a silnik elektryczny wymaga niewielkiej konserwacji.

Silnik Nissan Qashqai Moc wyjściowa Zużycie paliwa Typowe niedociągnięcia Ocena
1.3 DIG-T MHEV 140 KM 6,2-6,8 l/100 km Brak długoterminowego doświadczenia Dobry
1.3 DIG-T MHEV 158 KM 6,4-7,0 l/100km Ulepszona przekładnia CVT Bardzo dobry
e-Power 190 KM 4,3-4,8 l/100 km Złożony, ale innowacyjny Bardzo dobry

Wnioski: Najlepsze silniki Nissan Qashqai wszystkich generacji

Rozwój silników Nissan Qashqai pokazuje wyraźną ewolucję od sprawdzonych silników wolnossących do nowoczesnych jednostek turbo i innowacyjnej technologii e-Power. Podczas gdy silniki wysokoprężne Nissan Qashqai imponowały niezawodnością i oszczędnością we wszystkich generacjach, silniki benzynowe przez długi czas zmagały się z problematycznymi przekładniami CVT. Nowa technologia e-Power trzeciej generacji stanowi rewolucyjną alternatywę dla kierowców ceniących wydajność i komfort jazdy.

  • Najlepszy silnik benzynowy Nissan Qashqai:

Nissan Qashqai e-Power (190 KM, III generacja) łączy innowacyjną technologię hybrydową z wysoką wydajnością i wrażeniami z jazdy na napędzie elektrycznym z konwencjonalnym zasięgiem.

  • Najlepszy silnik wysokoprężny w Nissanie Qashqai:

Nissan Qashqai 1.6 dCi (130 KM, II generacja) oferuje najlepsze połączenie niezawodności, oszczędności i codziennej użyteczności we wszystkich generacjach.

  • Najlepszy silnik hybrydowy Nissan Qashqai:

Nissan Qashqai e-Power (190 KM, III generacja) z unikalną seryjną technologią hybrydową i niskim zużyciem paliwa wynoszącym zaledwie 4,3-4,8 litra na 100 km.

W zakresie konserwacji i części zamiennych do wszystkich generacji Nissan Qashqai, AUTODOC oferuje szeroką gamę oryginalnych i wysokiej jakości części zamiennych z szybką dostawą.

TOP produkty na temat:

AUTODOC Bestsellery: cześci w korzystnej cenie

MANNOL ENERGY MN7511-20 Olej silnikowy 5W-30, 20l, Olej półsyntetyczny
Ocen - 53
Informacja o towar
  • Klasa lepkości SAE: 5W-30
  • ACEA: ACEA A3 / B4
  • API: API CH-4, API SN
  • Rekomendacje producenta: BMW Longlife-98, MB 229.5, Ford WSS-M2C913-B, VW 502 00, VW 505 00, MB 229.3, VW 501 01, VW 503 01, Renault RN0710, Renault RN0700
  • Pojemność [litr]: 20
  • Olej: Olej półsyntetyczny
  • Linia produktów: ENERGY
  • Numer artykułu: MN7511-20
  • MANNOL: Olej silnikowy
  • Nasza cena: 369,55 PLN
Szczegóły
MANNOL Olej silnikowy 5W-30, 20l, Olej półsyntetyczny
Numer artykułu: MN7511-20
Więcej
369,55 PLN
18,48 PLN za 1 litr
Cena zawiera 23% VAT, Darmowa wysyłka
ELF Evolution R-Tech ELITE 2217610 Olej silnikowy 5W-30, 5l
Ocen - 60
Informacja o towar
  • Klasa lepkości SAE: 5W-30
  • ACEA: ACEA C2, ACEA C3
  • Rekomendacje producenta: Renault RN0700, MB 226.52, Renault RN0710, Renault RN17
  • Pojemność [litr]: 5
  • Linia produktów: Evolution
  • Seria: R-Tech ELITE
  • Numer artykułu: 2217610
  • Rodzaj połączenia: Kanister
  • Rodzaj pojazdu: Samochód
  • Wersja silnika: 4-Stroke
  • ELF: Olej silnikowy
  • Nasza cena: 259,45 PLN
  • Stan: nowy
Szczegóły
ELF Olej silnikowy 5W-30, 5l
Numer artykułu: 2217610
259,45 PLN
51,89 PLN za 1 litr
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy
RAVENOL RUP Racing Ultra Performance 1141091-004-01-999 Olej silnikowy 5W-40, 4l
Ocen - 2
Informacja o towar
  • Klasa lepkości SAE: 5W-40
  • ACEA: ACEA C3
  • API: API SN
  • Rekomendacje producenta: BMW Longlife-04, DEXOS 2, MB 229.51, Renault RN0700, Renault RN0710, VW 511 00, Ford WSS-M2C917-A, MB 226.5, Porsche C40
  • Pojemność [litr]: 4
  • Seria: RUP Racing Ultra, Performance
  • Numer artykułu: 1141091-004-01-999
  • Rodzaj połączenia: Kanister
  • Rodzaj pojazdu: Samochód
  • RAVENOL: Olej silnikowy
  • Nasza cena: 474,10 PLN
  • Stan: nowy
Szczegóły
RAVENOL Olej silnikowy 5W-40, 4l
Numer artykułu: 1141091-004-01-999
474,10 PLN
118,53 PLN za 1 litr
Cena zawiera 23% VAT, Darmowa wysyłka
CASTROL EDGE C5 15F6E9 Olej silnikowy 0W-20, 4l
Ocen - 33
Informacja o towar
  • Klasa lepkości SAE: 0W-20
  • ACEA: ACEA C5, ACEA C6
  • API: API SP
  • ILSAC: ILSAC GF-6
  • Rekomendacje producenta: DEXOS 1 GEN 3, STJLR.03.5006, MB 229.71, OV0401547-A20, Chrysler MS-6395, Fiat 9.55535-CR1, Fiat 9.55535-GSX, Ford WSS-M2C947-A, Ford WSS-M2C947-B1, Ford WSS-M2C962-A1
  • Pojemność [litr]: 4
  • Linia produktów: EDGE
  • Seria: C5
  • Numer artykułu: 15F6E9
  • Rodzaj połączenia: Kanister
  • Rodzaj pojazdu: Samochód
  • CASTROL: Olej silnikowy
  • Nasza cena: 184,48 PLN
  • Stan: nowy
Szczegóły
CASTROL Olej silnikowy 0W-20, 4l
Numer artykułu: 15F6E9
184,48 PLN
46,12 PLN za 1 litr
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy
SHELL Helix Ultra A5/B5 550046685 Olej silnikowy 0W-30, 4l
Ocen - 8
Informacja o towar
  • Klasa lepkości SAE: 0W-30
  • ACEA: ACEA A5 / B5
  • API: API SL
  • Pojemność [litr]: 4
  • Linia produktów: Helix
  • Seria: Ultra A5 / B5
  • Numer artykułu: 550046685
  • Zalecenie producenta oleju: Ford, Volvo
  • Rodzaj połączenia: Kanister
  • Rodzaj pojazdu: Samochód
  • SHELL: Olej silnikowy
  • Nasza cena: 196,23 PLN
  • Stan: nowy
Szczegóły
SHELL Olej silnikowy 0W-30, 4l
Numer artykułu: 550046685
196,23 PLN
49,06 PLN za 1 litr
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy
MANNOL 4-Takt Motorbike HD MN7830-10 Olej silnikowy 20W-50, 10l, Olej półsyntetyczny
Ocen - 6
Informacja o towar
  • Klasa lepkości SAE: 20W-50
  • API: API SN
  • JASO: JASO MA, JASO MA2
  • Pojemność [litr]: 10
  • Olej: Olej półsyntetyczny
  • Seria: 4-Takt Motorbike HD
  • Numer artykułu: MN7830-10
  • Rodzaj połączenia: Kanister
  • Rodzaj pojazdu: Samochód, Ciężarówki
  • Wersja silnika: 4-Stroke
  • MANNOL: Olej silnikowy
  • Nasza cena: 270,73 PLN
Szczegóły
MANNOL Olej silnikowy 20W-50, 10l, Olej półsyntetyczny
Numer artykułu: MN7830-10
Więcej
270,73 PLN
27,07 PLN za 1 litr
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy
MANNOL Longlife 504/507 MN7715-20 Olej silnikowy 5W-30, 20l
Ocen - 71
Informacja o towar
  • Klasa lepkości SAE: 5W-30
  • ACEA: ACEA C3
  • API: API SN
  • Rekomendacje producenta: MB 229.51, BMW Longlife-04, Porsche C30, VW 504 00, VW 507 00
  • Pojemność [litr]: 20
  • Linia produktów: Longlife
  • Seria: 504 / 507
  • Numer artykułu: MN7715-20
  • Rodzaj połączenia: Kanister
  • Rodzaj pojazdu: Samochód
  • MANNOL: Olej silnikowy
  • Nasza cena: 461,46 PLN
Szczegóły
MANNOL Olej silnikowy 5W-30, 20l
Numer artykułu: MN7715-20
Więcej
461,46 PLN
23,07 PLN za 1 litr
Cena zawiera 23% VAT, Darmowa wysyłka
Valvoline SynPower 872382 Olej silnikowy 5W-40, 5l
Ocen - 70
Informacja o towar
  • Klasa lepkości SAE: 5W-40
  • ACEA: ACEA A3 / B4
  • API: API SN, API CF
  • Rekomendacje producenta: GM LL-A-025, GM LL-B-025, MB 229.5, Porsche A40, PSA B71 2296, VW 502 00, VW 505 00, Fiat 9.55535-N2, Fiat 9.55535-Z2
  • Pojemność [litr]: 5
  • Linia produktów: SynPower
  • Numer artykułu: 872382
  • Rodzaj połączenia: Kanister
  • Rodzaj pojazdu: Samochód
  • Valvoline: Olej silnikowy
  • Nasza cena: 197,36 PLN
Szczegóły
Valvoline Olej silnikowy 5W-40, 5l
Numer artykułu: 872382
197,36 PLN
39,47 PLN za 1 litr
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy
LIQUI MOLY Top Tec 4200 3707 Olej silnikowy 5W-30, 5l
Ocen - 117
Informacja o towar
  • Klasa lepkości SAE: 5W-30
  • ACEA: ACEA C3, ACEA C2
  • API: API SP
  • Rekomendacje producenta: MB 229.31, MB 229.51, MB 229.52, OV0401547-G30, OV0401547-D30, Porsche C30, VW 504 00, VW 507 00, BMW Longlife-04, BMW Longlife-01 FE , VW 505 00, VW 505 01, VW 506 00, VW 506 01
  • Pojemność [litr]: 5
  • Linia produktów: Top Tec
  • Seria: 4200
  • Numer artykułu: 3707
  • Rodzaj połączenia: Kanister
  • Rodzaj pojazdu: Samochód
  • nie dla producentów silników: TDI R5, VAG: V10
  • LIQUI MOLY: Olej silnikowy
  • Nasza cena: 233,27 PLN
  • Stan: nowy
Szczegóły
LIQUI MOLY Olej silnikowy 5W-30, 5l
Numer artykułu: 3707
233,27 PLN
Cena za sztukę
46,65 PLN za 1 litr
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy
MANNOL ENERGY MN7511-10 Olej silnikowy 5W-30, 10l, Olej półsyntetyczny
Ocen - 67
Informacja o towar
  • Klasa lepkości SAE: 5W-30
  • ACEA: ACEA A3 / B4
  • API: API CH-4, API SN
  • Rekomendacje producenta: Ford WSS-M2C913-B, VW 502 00, VW 505 00, MB 229.3, VW 503 01, VW 501 01, MB 229.5, BMW Longlife-98, Renault RN0710, Renault RN0700
  • Pojemność [litr]: 10
  • Olej: Olej półsyntetyczny
  • Linia produktów: ENERGY
  • Numer artykułu: MN7511-10
  • MANNOL: Olej silnikowy
  • Nasza cena: 182,24 PLN
Szczegóły
MANNOL Olej silnikowy 5W-30, 10l, Olej półsyntetyczny
Numer artykułu: MN7511-10
Więcej
182,24 PLN
18,22 PLN za 1 litr
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy
CASTROL EDGE Professional H 157B8F Olej silnikowy 0W-20, 1l
Ocen - 5
Informacja o towar
  • Klasa lepkości SAE: 0W-20
  • API: API SP
  • ILSAC: ILSAC GF-6
  • Pojemność [litr]: 1
  • Linia produktów: EDGE Professional
  • Seria: H
  • Numer artykułu: 157B8F
  • Zalecenie producenta oleju: Honda
  • Rodzaj połączenia: Butelka
  • CASTROL: Olej silnikowy
  • Nasza cena: 107,51 PLN
  • Stan: nowy
Szczegóły
CASTROL Olej silnikowy 0W-20, 1l
Numer artykułu: 157B8F
107,51 PLN
107,51 PLN za 1 litr
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy
ELF Evolution 900 SXR 2198388 Olej silnikowy 5W-40, 5l
Ocen - 54
Informacja o towar
  • Klasa lepkości SAE: 5W-40
  • ACEA: ACEA A3 / B4
  • API: API SN, API CF
  • Rekomendacje producenta: MB 229.5, Renault RN0700, Renault RN0710, Porsche A40, VW 502 00, VW 505 00, PSA B71 2296, Chrysler MS-12991, Fiat 9.55535-M2
  • Pojemność [litr]: 5
  • Linia produktów: Evolution
  • Seria: 900 SXR
  • Numer artykułu: 2198388
  • Rodzaj połączenia: Kanister
  • Rodzaj pojazdu: Samochód
  • Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: dla zastosowań przy utrudnionych warunkach eksploatacji
  • ELF: Olej silnikowy
  • Nasza cena: 192,84 PLN
  • Stan: nowy
Szczegóły
ELF Olej silnikowy 5W-40, 5l
Numer artykułu: 2198388
192,84 PLN
38,57 PLN za 1 litr
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy
RAVENOL VST 1111136-005-01-999 Olej silnikowy 5W-40, 5l
Ocen - 26
Informacja o towar
  • Klasa lepkości SAE: 5W-40
  • ACEA: ACEA A3 / B4
  • API: API SN Plus, API SP
  • Rekomendacje producenta: BMW Longlife-01, MB 229.5, MB 226.5, MB 229.3, Renault RN0700, Renault RN0710, VW 502 00, VW 505 00, Chrysler MS-10725, Chrysler MS-10850, Chrysler MS-12991, Chrysler MS-10896, Fiat 9.55535-Z2, GM LL-B-025, Porsche A40, PSA B71 2296
  • Pojemność [litr]: 5
  • Linia produktów: VST
  • Numer artykułu: 1111136-005-01-999
  • Rodzaj połączenia: Kanister
  • Rodzaj pojazdu: Samochód
  • RAVENOL: Olej silnikowy
  • Nasza cena: 296,80 PLN
  • Stan: nowy
Szczegóły
RAVENOL Olej silnikowy 5W-40, 5l
Numer artykułu: 1111136-005-01-999
296,80 PLN
59,36 PLN za 1 litr
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy
SHELL Helix Ultra Prof AF 550046650 Olej silnikowy 5W-30, 4l
Ocen - 14
Informacja o towar
  • Klasa lepkości SAE: 5W-30
  • ACEA: ACEA A5 / B5
  • API: API SL
  • Rekomendacje producenta: STJLR.03.5003, Ford WSS-M2C913-C, Ford WSS-M2C913-D, VW 530 36
  • Pojemność [litr]: 4
  • Linia produktów: Helix
  • Seria: Ultra Prof AF
  • Numer artykułu: 550046650
  • Rodzaj połączenia: Kanister
  • Rodzaj pojazdu: Samochód
  • SHELL: Olej silnikowy
  • Nasza cena: 179,02 PLN
  • Stan: nowy
Szczegóły
SHELL Olej silnikowy 5W-30, 4l
Numer artykułu: 550046650
179,02 PLN
44,76 PLN za 1 litr
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy
DR.MOTOR AUTOMOTIVE DRM022S Zestaw uszczelek, końcówka wtrysku
Ocen - 35
Informacja o towar
  • Średnica wewnętrzna [mm]: 7,50
  • Grubość [mm]: 3,5
  • Kształt: Oring
  • DR.MOTOR AUTOMOTIVE: Zestaw uszczelek, końcówka wtrysku
  • Numer artykułu: DRM022S
  • Stan: nowy
Szczegóły
DR.MOTOR AUTOMOTIVE Zestaw uszczelek, końcówka wtrysku
Numer artykułu: DRM022S
17,08 PLN
Cena za zestaw 8 sztuk
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy

Popularne posty

Zapisz się się do naszych newsletterów

Aby otrzymywać nasze najnowsze wiadomości i porady prosimy o podanie swojego adres e-mail: