• SHOP
  • CLUB
Wypróbuj konto Premium
0
Mój garaż
Dodaj pojazd
0
Artykułów #
0,00 zł
Twój koszyk jest pusty

Silniki SEAT León

Spis treści

  1. Silniki SEAT León: Generacja I (1999-2005)
    1. Silniki benzynowe SEAT León: Generacja I (1999-2005)
    2. Silniki wysokoprężne SEAT León: Generacja I (1999-2005)
  2. Silniki SEAT León: II generacja (2005-2012)
    1. Silniki benzynowe SEAT León: Generacja II (2005-2012)
    2. Silniki wysokoprężne SEAT León: Generacja II (2005-2012)
  3. Silniki SEAT León: Generacja III (2012-2020)
    1. Silniki benzynowe SEAT León: Generacja III (2012-2020)
    2. Silniki wysokoprężne SEAT León: Generacja III (2012-2020)
  4. Silniki SEAT León: IV generacja (2020 - dziś)
    1. SEAT León z łagodnym hybrydowym silnikiem benzynowym: IV generacja (2020 - dziś)
    2. SEAT León plug-in hybrid: IV generacja (2020 - dziś)
    3. Silnik benzynowy SEAT León: IV generacja (2020 - dziś)
    4. Silniki wysokoprężne SEAT León: IV generacja (2020 - dziś)
  5. Wnioski: Najlepsze silniki SEAT León wszystkich generacji

Od momentu wprowadzenia na rynek w 1999 roku, SEAT León stał się jednym z najbardziej udanych samochodów kompaktowych hiszpańskiej marki, oferując zróżnicowaną gamę silników SEAT León w czterech generacjach. Każda generacja przyniosła nowe technologie oraz różne mocne i słabe strony, z ewolucją technologiczną od prostych silników wolnossących po ultranowoczesne napędy hybrydowe.

Silniki SEAT León: Generacja I (1999-2005)

Silniki SEAT León: Generacja I (1999-2005)

Pierwsza generacja SEAT León była pionierskim okresem dla marki w segmencie samochodów kompaktowych i bazowała na sprawdzonej platformie Volkswagena Golfa IV. Ta generacja charakteryzowała się solidnymi, ale technicznie wciąż prostymi silnikami, które z łatwością osiągały od 250 000 do 350 000 kilometrów przy odpowiedniej konserwacji. Większość poważnych napraw była wymagana dopiero między 150 000 a 200 000 kilometrów, przy czym silniki wysokoprężne były generalnie trwalsze niż silniki benzynowe. Absolutnie najlepszym silnikiem tej generacji był 1.9 TDI o mocy 150 KM, który optymalnie łączył moc, niezawodność i oszczędność i okazał się praktycznie niezniszczalny. Wczesne silniki SEAT León korzystały z dojrzałej technologii Grupy Volkswagen i stanowiły solidną podstawę rozwoju marki.

Silniki benzynowe SEAT León: Generacja I (1999-2005)

Gama silników benzynowych SEAT León obejmowała zarówno silniki wolnossące, jak i pierwsze wersje turbo. Zaczęło się od wolnossącego silnika 1.4 16V o mocy 75 KM, a następnie 1.6 16V o mocy 105 KM. Dla bardziej sportowych wymagań dostępny był 1.8 20V o mocy 125 KM oraz 1.8 T o mocy 150 KM z turbodoładowaniem. Absolutnym hitem był SEAT León Cupra z silnikiem 1.8 T o mocy 180 KM, a później nawet 210 KM. Te wczesne silniki benzynowe SEAT León z turbodoładowaniem wykazywały już typowe problemy, takie jak uszkodzenie turbosprężarki z powodu zaniedbania konserwacji i sporadyczne problemy z cewką zapłonową. Silnik 1.6 16V stał się najbardziej niezawodnym silnikiem benzynowym tej generacji, podczas gdy warianty turbo wymagały większej uwagi w zakresie konserwacji.

Silniki wysokoprężne SEAT León: Generacja I (1999-2005)

Silniki wysokoprężne SEAT León były zdominowane przez legendarny 1.9 TDI o różnych poziomach mocy od 90 do 150 KM. SEAT León 1.9 TDI o mocy 110 KM był silnikiem seryjnym i okazał się niezwykle niezawodny i ekonomiczny. Mocniejsze warianty o mocy 130 i 150 KM oferowały sportowe osiągi przy nadal niskim zużyciu paliwa. Te silniki SEAT León TDI miały wtrysk z pompowtryskiwaczami i spełniały już normę Euro 3. Typowymi słabościami było jedynie zużycie dysz wtryskowych po dużym przebiegu i sporadyczne problemy z turbosprężarką podczas sportowej jazdy. 1.9 TDI o mocy 150 KM był uważany za jeden z najlepszych silników wysokoprężnych swoich czasów.

Silnik SEAT León Moc wyjściowa Zużycie paliwa Typowe niedociągnięcia Ocena
1,4 16V 75 KM 7,2-7,8 l/100 km Słabo zmotoryzowany Średnia
1,6 16V 105 KM 6,8-7,5 l/100km Bardzo solidny, trwały Bardzo dobry
1,8 20V 125 KM 7,5-8,2 l/100km Zużycie oleju z wiekiem Dobry
1,8 T 150-210 KM 8,0-9,5 l/100km Turbosprężarka, cewki zapłonowe Umiarkowany
1,9 TDI 90-150 KM 5,2-6,0 l/100km Wtryskiwacze, bardzo wytrzymałe Bardzo dobry

Silniki SEAT León: II generacja (2005-2012)

Silniki SEAT León: II generacja (2005-2012)

Druga generacja SEAT León oznaczała przejście na bardziej nowoczesne technologie i oferowała znacznie rozszerzoną gamę silników. Niezawodność pozostała na wysokim poziomie, a większość silników osiąga od 280 000 do 400 000 kilometrów przy odpowiedniej konserwacji. Poważne naprawy były zwykle wymagane między 180 000 a 250 000 kilometrów. Absolutnym hitem był 2.0 TDI o mocy 170 KM, który łączył nowoczesną technologię common-rail z wysokimi osiągami i wydajnością. Ta generacja wprowadziła również pierwsze silniki TSI, które jednak wciąż borykały się z problemami ząbkowania. Silniki SEAT León tej generacji korzystały z dojrzałej technologii platformy Volkswagena Golfa V i oferowały dobrą równowagę między osiągami a niezawodnością.

Silniki benzynowe SEAT León: Generacja II (2005-2012)

Gama silników benzynowych SEAT León została całkowicie zmieniona i obejmowała teraz nowoczesne silniki TSI z turbodoładowaniem i bezpośrednim wtryskiem paliwa. Podstawowym modelem był 1.4 TSI o mocy 122 KM, a następnie 1.8 TSI o mocy 160 KM. Dla sportowych kierowców dostępny był 2.0 TSI o mocy 200 KM w León FR, a nawet 240 KM w León Cupra. Jednak te wczesne silniki SEAT León TSI cierpiały na typowe problemy pierwszej generacji TSI: problemy z łańcuchem rozrządu, zwiększone zużycie oleju i uszkodzenia turbosprężarki sprawiły, że były to najbardziej problematyczne silniki tej generacji. 1.8 TSI okazał się najbardziej niezawodnym z silników benzynowych turbo, podczas gdy 2.0 TSI często wymagał kosztownych napraw.

Silniki wysokoprężne SEAT León: Generacja II (2005-2012)

Wypróbowany i przetestowany silnik 1.9 TDI był początkowo kontynuowany w dieslach SEAT León, ale stopniowo zastępowano go nowocześniejszymi silnikami 2.0 TDI. SEAT León 2.0 TDI był dostępny w mocach od 140 do 170 KM i oferował nowoczesny wtrysk common-rail z filtrem cząstek stałych. Te silniki SEAT León TDI spełniały już normę Euro 4 i oferowały doskonałe połączenie osiągów, zużycia paliwa i niezawodności. 2.0 TDI o mocy 140 KM stał się najbardziej niezawodnym silnikiem całej generacji. Istniał również mniejszy 1.6 TDI o mocy 105 KM, który był szczególnie ekonomiczny, ale mniej rozpowszechniony.

Silnik SEAT León Moc wyjściowa Zużycie paliwa Typowe słabości Ocena
1.4 TSI 122 KM 6,5-7,2 l/100km Łańcuch rozrządu, zużycie oleju Problematyczne
1.8 TSI 160 KM 7,0-7,8 l/100km Sporadycznie turbosprężarka Umiarkowane
2.0 TSI 200-240 KM 8,2-9,5 l/100km Zużycie oleju, łańcuch rozrządu Problematyczne
1.6 TDI 105 KM 4,8-5,5 l/100km Niezbyt często Średnia
1.9 TDI 105 KM 5,5-6,2 l/100km Solidny, sprawdzony Bardzo dobry
2.0 TDI 140-170 KM 5,2-6,0 l/100km Bardzo wytrzymały Bardzo dobry

Silniki SEAT León: Generacja III (2012-2020)

Silniki SEAT León: Generacja III (2012-2020)

Trzecia generacja SEAT León oznaczała znaczny skok jakościowy i jest uważana za najbardziej niezawodną ze wszystkich generacji. Przy odpowiedniej konserwacji większość silników tej generacji z łatwością osiąga przebieg od 300 000 do 450 000 kilometrów, przy czym diesel 2.0 TDI o mocy 150 KM jest uważany za szczególnie trwały. Poważne uszkodzenia silnika stały się rzadkością, a jedynie potężne silniki benzynowe 2.0 TSI nadal wykazują słabości pod względem zużycia oleju. Absolutnym hitem był 2.0 TDI o mocy 184 KM - techniczne arcydzieło ze zmienną geometrią turbosprężarki, które oferowało zarówno moc, jak i wydajność. W tej generacji wprowadzono również całkowicie zmodyfikowane silniki TSI, które były znacznie bardziej niezawodne niż ich poprzednicy.

Silniki benzynowe SEAT León: Generacja III (2012-2020)

Gama silników benzynowych SEAT León została całkowicie zmieniona i obejmowała teraz trzecią generację silników TSI. Zaczęło się od 1.2 TSI o mocy 105 KM, a następnie 1.4 TSI o mocy 122 lub 150 KM. Dla sportowych wymagań dostępny był 1.8 TSI o mocy 180 KM i 2.0 TSI o mocy 280 KM w León Cupra. Te bardziej nowoczesne silniki SEAT León TSI okazały się znacznie bardziej niezawodne niż ich poprzednicy, z jedynie sporadycznymi problemami z koksowaniem zaworów. 1.4 TSI o mocy 150 KM stał się najlepszym silnikiem benzynowym tej generacji, podczas gdy 2.0 TSI nadal borykał się z problemami ze zużyciem oleju.

Silniki wysokoprężne SEAT León: Generacja III (2012-2020)

SEAT León 2.0 TDI (EA288) był oferowany w różnych poziomach mocy od 110 do 184 KM. Dostępny był również mniejszy 1.6 TDI o mocy 90, 105 lub 110 KM. Wszystkie diesle SEAT León miały nowoczesny wtrysk common-rail z katalizatorem SCR i filtrem cząstek stałych. SEAT León 2.0 TDI o mocy 150 KM okazał się najbardziej niezawodnym i wydajnym silnikiem tej generacji, z testowym zużyciem paliwa wynoszącym zaledwie 4,2-4,8 litra na 100 km i wysoką niezawodnością. Wersja o mocy 184 KM oferowała również zmienną geometrię turbosprężarki i była idealna dla sportowych kierowców, którzy nadal cenili sobie wydajność.

Silnik SEAT León Moc wyjściowa Zużycie paliwa Typowe słabości Ocena
1.2 TSI 105 KM 5,8-6,5 l/100 km Sporadyczne zakoksowanie zaworów Dobry
1.4 TSI 122-150 KM 5,5-6,2 l/100km Bardzo wytrzymały Bardzo dobry
1.8 TSI 180 KM 6,8-7,5 l/100km Solidny, sportowy Dobry
2.0 TSI 280 KM 7,8-8,5 l/100km Zużycie oleju w trybie sportowym Umiarkowane
1.6 TDI 90-110 KM 4,0-4,8 l/100km Bardzo oszczędny Dobry
2.0 TDI 110-184 KM 4,2-5,2 l/100km Niezwykle wytrzymały Bardzo dobry

Silniki SEAT León: IV generacja (2020 - dziś)

Silniki SEAT León: IV generacja (2020 - dziś)

Obecna generacja SEAT León opiera się całkowicie na elektryfikacji i reprezentuje wizję SEAT dotyczącą przyszłości silników spalinowych. Wszystkie silniki benzynowe są teraz wyposażone w technologię łagodnej hybrydy, a po raz pierwszy dostępna jest również hybryda plug-in o zasięgu elektrycznym ponad 60 kilometrów. Ponieważ ta generacja jest dostępna na rynku dopiero od 2020 roku, nie ma jeszcze długoterminowego doświadczenia, ale wstępne testy pokazują obiecujące wyniki. Najwyższej klasy silnikiem jest 1.4 e-Hybrid o mocy 245 KM, który łączy sportowe osiągi z wysoką wydajnością. Technologia mild-hybrid obiecuje żywotność ponad 350 000 kilometrów, ponieważ wsparcie elektryczne odciąża silnik spalinowy.

SEAT León z łagodnym hybrydowym silnikiem benzynowym: IV generacja (2020 - dziś)

Gama silników SEAT León opiera się na dwóch silnikach 1.5 eTSI o mocy 130 i 150 KM. Oba silniki SEAT León są wyposażone w 48-woltową technologię mild hybrid z alternatorem z rozrusznikiem pasowym i dezaktywacją cylindrów. SEAT León 1.5 eTSI o mocy 150 KM jest uważany za szczególnie udany i staje się najlepszym silnikiem tej generacji - oferuje płynne dostarczanie mocy w szerokim zakresie prędkości obrotowych silnika i jak dotąd był wolny od większych problemów z produkcją seryjną. Jako podstawowy silnik dostępny jest również 1.0 TSI o mocy 110 KM bez technologii mild hybrid.

SEAT León plug-in hybrid: IV generacja (2020 - dziś)

SEAT León e-Hybrid łączy silnik 1.4 TSI z silnikiem elektrycznym, wytwarzając moc 245 KM. Dzięki zasięgowi elektrycznemu wynoszącemu ponad 60 kilometrów i zużyciu paliwa wynoszącemu zaledwie 1,4 litra na 100 km w cyklu WLTP, ten silnik SEAT León stanowi interesującą alternatywę dla osób dojeżdżających do pracy. Technologia oparta jest na sprawdzonej platformie Golfa GTE i jak dotąd nie wykazała większych problemów, ale złożoność jest znacznie wyższa niż w przypadku konwencjonalnych napędów.

Silnik benzynowy SEAT León: IV generacja (2020 - dziś)

Dla kierowców o sportowym zacięciu dostępny jest SEAT León 2.0 TSI o mocy 190 KM w wersji FR i 300 KM w wersji Cupra. 2.0 TSI o mocy 190 KM wykazuje wczesne oznaki dobrze znanych problemów z EA888, podczas gdy silnik o mocy 300 KM w Cuprze jest szczególnie podatny na zużycie oleju i uszkodzenie turbosprężarki ze względu na jego ekstremalną moc.

Silniki wysokoprężne SEAT León: IV generacja (2020 - dziś)

Dostępne są dwa silniki SEAT León 2.0 TDI (EA288 evo) o mocy 115 i 150 KM, które kontynuują tradycję niezawodnych diesli SEAT León. Oba silniki spełniają normę Euro 6d i oferują nowoczesną technologię SCR z wtryskiem AdBlue.

Silnik SEAT León Moc wyjściowa Zużycie paliwa Typowe słabe punkty Ocena
1.0 TSI 110 KM 5,8-6,5 l/100km Brak problemów do tej pory Dobry
1.5 eTSI 130-150 KM 5,2-5,8 l/100km Dotychczas brak problemów z serią Bardzo dobry
2.0 TSI 190-300 KM 7,2-8,8 l/100km Zużycie oleju, turbosprężarka Problematyczne
2.0 TDI 115-150 KM 4,8-5,5 l/100km Solidny, sprawdzony Bardzo dobry
1.4 e-Hybrid 245 KM 1,4 l/100 km + energia elektryczna Złożony, ale wydajny Dobry

Wnioski: Najlepsze silniki SEAT León wszystkich generacji

Rozwój silników SEAT León wyraźnie pokazuje postęp technologiczny na przestrzeni czterech generacji. Podczas gdy silniki wysokoprężne SEAT León pozostawały niezawodne we wszystkich generacjach, potężne silniki benzynowe SEAT León TSI konsekwentnie zmagały się z podobnymi problemami. Nowa technologia mild hybrid czwartej generacji stanowi obiecującą alternatywę dla kierowców ceniących wydajność i niezawodność.

  • Najlepszy silnik benzynowy SEAT León:

SEAT León 1.5 eTSI (150 KM, IV generacja) łączy nowoczesną technologię mild-hybrid z wysoką wydajnością i dotychczasową doskonałą niezawodnością.

  • Najlepszy silnik wysokoprężny SEAT León:

SEAT León 2.0 TDI (150 KM, generacja III i IV) oferuje najlepsze połączenie niezawodności, oszczędności i codziennej użyteczności we wszystkich generacjach.

  • Najlepszy silnik hybrydowy SEAT León:

SEAT León 1.4 e-Hybrid (245 PS, generacja IV) z dużym zasięgiem elektrycznym wynoszącym ponad 60 km i niskim zużyciem paliwa.

W zakresie konserwacji i części zamiennych do wszystkich generacji SEAT León, AUTODOC oferuje szeroką gamę oryginalnych i wysokiej jakości części zamiennych z szybką dostawą.

TOP produkty na temat:

AUTODOC Bestsellery: cześci w korzystnej cenie

MANNOL ENERGY MN7511-20 Olej silnikowy 5W-30, 20l, Olej półsyntetyczny
Ocen - 53
Informacja o towar
  • Klasa lepkości SAE: 5W-30
  • ACEA: ACEA A3 / B4
  • API: API CH-4, API SN
  • Rekomendacje producenta: BMW Longlife-98, MB 229.5, Ford WSS-M2C913-B, VW 502 00, VW 505 00, MB 229.3, VW 501 01, VW 503 01, Renault RN0710, Renault RN0700
  • Pojemność [litr]: 20
  • Olej: Olej półsyntetyczny
  • Linia produktów: ENERGY
  • Numer artykułu: MN7511-20
  • MANNOL: Olej silnikowy
  • Nasza cena: 357,50 zł
Szczegóły
MANNOL Olej silnikowy 5W-30, 20l, Olej półsyntetyczny
Numer artykułu: MN7511-20
Więcej
357,50 zł
17,88 zł za 1 litr
Cena zawiera 23% VAT, Darmowa wysyłka
MANNOL Longlife 504/507 MN7715-10 Olej silnikowy 5W-30, 10l
Ocen - 57
Informacja o towar
  • Klasa lepkości SAE: 5W-30
  • ACEA: ACEA C3
  • API: API SN
  • Rekomendacje producenta: MB 229.51, BMW Longlife-04, Porsche C30, VW 504 00, VW 507 00
  • Pojemność [litr]: 10
  • Linia produktów: Longlife
  • Seria: 504 / 507
  • Numer artykułu: MN7715-10
  • Rodzaj połączenia: Kanister
  • Rodzaj pojazdu: Samochód
  • MANNOL: Olej silnikowy
  • Nasza cena: 237,00 zł
Szczegóły
MANNOL Olej silnikowy 5W-30, 10l
Numer artykułu: MN7715-10
Więcej
237,00 zł
23,70 zł za 1 litr
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy
MOTUL 8100 X-CESS 102870 Olej silnikowy 5W-40, 5l
Ocen - 26
Informacja o towar
  • Klasa lepkości SAE: 5W-40
  • ACEA: ACEA A3 / B4
  • API: API SN, API CF
  • Rekomendacje producenta: PSA B71 2296, GM LL-B-025, MB 229.5, Porsche A40, VW 502 00, Renault RN0710, Fiat 9.55535-H2, Fiat 9.55535-M2, Fiat 9.55535-N2, Renault RN0700, VW 505 00, BMW Longlife-01
  • Pojemność [litr]: 5
  • Linia produktów: 8100
  • Seria: X-CESS
  • Numer artykułu: 102870
  • Rodzaj połączenia: Kanister
  • Rodzaj pojazdu: Samochód
  • MOTUL: Olej silnikowy
  • Nasza cena: 173,49 zł
  • Stan: nowy
Szczegóły
MOTUL Olej silnikowy 5W-40, 5l
Numer artykułu: 102870
173,49 zł
34,70 zł za 1 litr
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy
SHELL Helix Ultra 550046268 Olej silnikowy 5W-30, 4l
Ocen - 52
Informacja o towar
  • Klasa lepkości SAE: 5W-30
  • ACEA: ACEA A3 / B3, ACEA A3 / B4
  • API: API SN
  • Rekomendacje producenta: BMW Longlife-01, MB 226.5, MB 229.5, VW 502 00, VW 505 00, Renault RN0700, Renault RN0710
  • Pojemność [litr]: 4
  • Linia produktów: Helix
  • Seria: Ultra
  • Numer artykułu: 550046268
  • Rodzaj połączenia: Kanister
  • Rodzaj pojazdu: Samochód
  • SHELL: Olej silnikowy
  • Nasza cena: 143,49 zł
  • Stan: nowy
Szczegóły
SHELL Olej silnikowy 5W-30, 4l
Numer artykułu: 550046268
143,49 zł
35,87 zł za 1 litr
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy
VAG Special G GS55502M4 Olej silnikowy 5W-40, 5l
Ocen - 84
Informacja o towar
  • Klasa lepkości SAE: 5W-40
  • Rekomendacje producenta: VW 502 00, VW 505 00
  • Pojemność [litr]: 5
  • Linia produktów: Special G
  • Numer artykułu: GS55502M4
  • VAG: Olej silnikowy
  • Nasza cena: 213,50 zł
Szczegóły
VAG Olej silnikowy 5W-40, 5l
Numer artykułu: GS55502M4
213,50 zł
42,70 zł za 1 litr
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy
NISSAN KE90090042 Olej silnikowy 5W-40, 5l
Ocen - 9
Informacja o towar
  • Klasa lepkości SAE: 5W-40
  • ACEA: ACEA A3 / B4
  • API: API CF, API SN
  • Pojemność [litr]: 5
  • Numer artykułu: KE90090042
  • Zalecenie producenta oleju: Nissan
  • Rodzaj połączenia: Kanister
  • NISSAN: Olej silnikowy
  • Nasza cena: 264,50 zł
  • Stan: nowy
Szczegóły
NISSAN Olej silnikowy 5W-40, 5l
Numer artykułu: KE90090042
264,50 zł
52,90 zł za 1 litr
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy
PEMCO 330 PM0330-5 Olej silnikowy 5W-30, 5l
Ocen - 47
Informacja o towar
  • Klasa lepkości SAE: 5W-30
  • ACEA: ACEA A3 / B4
  • API: API SN, API CH-4
  • Rekomendacje producenta: Renault RN0700, MB 229.5, VW 502 00, VW 505 00, MB 229.3, BMW Longlife-98, VW 503 01, VW 501 01
  • Pojemność [litr]: 5
  • Seria: 330
  • Numer artykułu: PM0330-5
  • Rodzaj połączenia: Kanister
  • Rodzaj pojazdu: Samochód
  • PEMCO: Olej silnikowy
  • Nasza cena: 93,49 zł
Szczegóły
PEMCO Olej silnikowy 5W-30, 5l
Numer artykułu: PM0330-5
Więcej
93,49 zł
18,70 zł za 1 litr
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy
MOBIL Super 3000 Formula V 155856 Olej silnikowy 0W-20, 4l
Ocen - 31
Informacja o towar
  • Klasa lepkości SAE: 0W-20
  • ACEA: ACEA C5
  • API: API SN Plus
  • Rekomendacje producenta: VW 508 00, VW 509 00, Porsche C20
  • Pojemność [litr]: 4
  • Linia produktów: Super
  • Seria: 3000 Formula V
  • Numer artykułu: 155856
  • Rodzaj połączenia: Kanister
  • Rodzaj pojazdu: Samochód
  • MOBIL: Olej silnikowy
  • Nasza cena: 181,99 zł
  • Stan: nowy
Szczegóły
MOBIL Olej silnikowy 0W-20, 4l
Numer artykułu: 155856
181,99 zł
45,50 zł za 1 litr
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy
MANNOL Longlife 504/507 MN7715-20 Olej silnikowy 5W-30, 20l
Ocen - 75
Informacja o towar
  • Klasa lepkości SAE: 5W-30
  • ACEA: ACEA C3
  • API: API SN
  • Rekomendacje producenta: MB 229.51, BMW Longlife-04, Porsche C30, VW 504 00, VW 507 00
  • Pojemność [litr]: 20
  • Linia produktów: Longlife
  • Seria: 504 / 507
  • Numer artykułu: MN7715-20
  • Rodzaj połączenia: Kanister
  • Rodzaj pojazdu: Samochód
  • MANNOL: Olej silnikowy
  • Nasza cena: 446,00 zł
Szczegóły
MANNOL Olej silnikowy 5W-30, 20l
Numer artykułu: MN7715-20
Więcej
446,00 zł
22,30 zł za 1 litr
Cena zawiera 23% VAT, Darmowa wysyłka
Valvoline SynPower 872382 Olej silnikowy 5W-40, 5l
Ocen - 70
Informacja o towar
  • Klasa lepkości SAE: 5W-40
  • ACEA: ACEA A3 / B4
  • API: API SN, API CF
  • Rekomendacje producenta: GM LL-A-025, GM LL-B-025, MB 229.5, Porsche A40, PSA B71 2296, VW 502 00, VW 505 00, Fiat 9.55535-N2, Fiat 9.55535-Z2
  • Pojemność [litr]: 5
  • Linia produktów: SynPower
  • Numer artykułu: 872382
  • Rodzaj połączenia: Kanister
  • Rodzaj pojazdu: Samochód
  • Valvoline: Olej silnikowy
  • Nasza cena: 194,49 zł
Szczegóły
Valvoline Olej silnikowy 5W-40, 5l
Numer artykułu: 872382
194,49 zł
38,90 zł za 1 litr
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy
MANNOL ENERGY MN7511-10 Olej silnikowy 5W-30, 10l, Olej półsyntetyczny
Ocen - 70
Informacja o towar
  • Klasa lepkości SAE: 5W-30
  • ACEA: ACEA A3 / B4
  • API: API CH-4, API SN
  • Rekomendacje producenta: Ford WSS-M2C913-B, VW 502 00, VW 505 00, MB 229.3, VW 503 01, VW 501 01, MB 229.5, BMW Longlife-98, Renault RN0710, Renault RN0700
  • Pojemność [litr]: 10
  • Olej: Olej półsyntetyczny
  • Linia produktów: ENERGY
  • Numer artykułu: MN7511-10
  • MANNOL: Olej silnikowy
  • Nasza cena: 184,99 zł
Szczegóły
MANNOL Olej silnikowy 5W-30, 10l, Olej półsyntetyczny
Numer artykułu: MN7511-10
Więcej
184,99 zł
18,50 zł za 1 litr
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy
MANNOL RACING+ESTER MN7902-20 Olej silnikowy 10W-60, 20l, Olej syntetyczny
Ocen - 21
Informacja o towar
  • Klasa lepkości SAE: 10W-60
  • ACEA: ACEA A3 / B4
  • API: API CH-4, API SN
  • Rekomendacje producenta: VW 501 01, VW 505 00, MB 229.1, Ford WSS-M2C153-E, GM 6094-M
  • Pojemność [litr]: 20
  • Olej: Olej syntetyczny
  • Linia produktów: RACING+ESTER
  • Numer artykułu: MN7902-20
  • MANNOL: Olej silnikowy
  • Nasza cena: 446,00 zł
Szczegóły
MANNOL Olej silnikowy 10W-60, 20l, Olej syntetyczny
Numer artykułu: MN7902-20
Więcej
446,00 zł
22,30 zł za 1 litr
Cena zawiera 23% VAT, Darmowa wysyłka
ELF Evolution 900 SXR 2198388 Olej silnikowy 5W-40, 5l
Ocen - 58
Informacja o towar
  • Klasa lepkości SAE: 5W-40
  • ACEA: ACEA A3 / B4
  • API: API SN, API CF
  • Rekomendacje producenta: MB 229.5, Renault RN0700, Renault RN0710, Porsche A40, VW 502 00, VW 505 00, PSA B71 2296, Chrysler MS-12991, Fiat 9.55535-M2
  • Pojemność [litr]: 5
  • Linia produktów: Evolution
  • Seria: 900 SXR
  • Numer artykułu: 2198388
  • Rodzaj połączenia: Kanister
  • Rodzaj pojazdu: Samochód
  • Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: dla zastosowań przy utrudnionych warunkach eksploatacji
  • ELF: Olej silnikowy
  • Nasza cena: 179,49 zł
  • Stan: nowy
Szczegóły
ELF Olej silnikowy 5W-40, 5l
Numer artykułu: 2198388
179,49 zł
35,90 zł za 1 litr
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy
MANNOL LEGEND+ESTER MN7901-4 Olej silnikowy 0W-40, 4l, Olej syntetyczny
Ocen - 28
Informacja o towar
  • Klasa lepkości SAE: 0W-40
  • ACEA: ACEA A3 / B4
  • API: API CH-4, API SN
  • Rekomendacje producenta: BMW Longlife-01, VW 502 00, Porsche A40, MB 229.5, VW 505 00, Fiat 9.55535-M2, MB 229.3, Renault RN17, Renault RN0700, Renault RN0710, Ford WSS-M2C937-A, Chrysler MS-10725, Chrysler MS-12633, GM LL-A-025, GM LL-B-025
  • Pojemność [litr]: 4
  • Olej: Olej syntetyczny
  • Linia produktów: LEGEND+ESTER
  • Numer artykułu: MN7901-4
  • MANNOL: Olej silnikowy
  • Nasza cena: 111,49 zł
  • Stan: nowy
Szczegóły
MANNOL Olej silnikowy 0W-40, 4l, Olej syntetyczny
Numer artykułu: MN7901-4
Więcej
111,49 zł
27,87 zł za 1 litr
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy
RAVENOL VST 1111136-005-01-999 Olej silnikowy 5W-40, 5l
Ocen - 27
Informacja o towar
  • Klasa lepkości SAE: 5W-40
  • ACEA: ACEA A3 / B4
  • API: API SN Plus, API SP
  • Rekomendacje producenta: BMW Longlife-01, MB 229.5, MB 226.5, MB 229.3, Renault RN0700, Renault RN0710, VW 502 00, VW 505 00, Chrysler MS-10725, Chrysler MS-10850, Chrysler MS-12991, Chrysler MS-10896, Fiat 9.55535-Z2, GM LL-B-025, Porsche A40, PSA B71 2296
  • Pojemność [litr]: 5
  • Linia produktów: VST
  • Numer artykułu: 1111136-005-01-999
  • Rodzaj połączenia: Kanister
  • Rodzaj pojazdu: Samochód
  • RAVENOL: Olej silnikowy
  • Nasza cena: 292,50 zł
  • Stan: nowy
Szczegóły
RAVENOL Olej silnikowy 5W-40, 5l
Numer artykułu: 1111136-005-01-999
292,50 zł
58,50 zł za 1 litr
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy

Popularne posty

Zapisz się się do naszych newsletterów

Aby otrzymywać nasze najnowsze wiadomości i porady prosimy o podanie swojego adres e-mail: