• SHOP
  • CLUB
Wypróbuj konto Premium
0
Mój garaż
Dodaj pojazd
0
Artykułów #
0,00 PLN
Twój koszyk jest pusty

Silniki Renault Megane

Spis treści

  1. Silniki Renault Megane: Generacja I (1995-2002)
    1. Silniki benzynowe Renault Megane: Generacja I (1995-2002)
    2. Silniki wysokoprężne Renault Megane: Generacja I (1995-2002)
  2. Silniki Renault Megane: II generacja (2002-2008)
    1. Silniki benzynowe Renault Megane: Generacja II (2002-2008)
    2. Silniki wysokoprężne Renault Megane: II generacja (2002-2008)
  3. Silniki Renault Megane: Generacja III (2008-2016)
    1. Silniki benzynowe Renault Megane: III generacja (2008-2016)
    2. Silniki wysokoprężne Renault Megane: III generacja (2008-2016)
  4. Silniki Renault Megane: IV generacja (2016-dziś)
    1. Silniki benzynowe Renault Megane: IV generacja (2016-dziś)
    2. Silniki wysokoprężne Renault Megane: IV generacja (2016-obecnie)
    3. Renault Megane z napędem hybrydowym: IV generacja (2016-dziś)
  5. Wnioski: Najlepsze silniki Renault Megane wszystkich generacji

Od momentu wprowadzenia na rynek w 1995 roku, Renault Megane stało się jednym z najbardziej udanych samochodów kompaktowych w Europie, oferując zróżnicowaną gamę silników Renault Megane na przestrzeni czterech generacji. Każda generacja przyniosła nowe technologie oraz różne mocne i słabe strony, z ewolucją technologiczną od prostych silników wolnossących po nowoczesne turbosprężarki i hybrydowe układy napędowe.

Silniki Renault Megane: Generacja I (1995-2002)

Silniki Renault Megane: Generacja I (1995-2002)

Pierwsza generacja Renault Megane była pionierskim okresem dla Renault w segmencie samochodów kompaktowych i charakteryzowała się solidnymi, ale wciąż prostymi technicznie silnikami. Przebiegi różniły się znacznie w zależności od typu silnika: podczas gdy sprawdzone diesle 1.9 dTi z łatwością osiągały od 350 000 do 450 000 kilometrów przy odpowiedniej konserwacji, silniki benzynowe często wymagały poważnych napraw uszczelki głowicy cylindrów lub sprzęgła między 200 000 a 300 000 kilometrów. Poważne uszkodzenia silnika były rzadkością w przypadku zaniedbania konserwacji, ponieważ silniki były nadal bardzo proste w konstrukcji. Absolutnie najlepszym silnikiem tej generacji był 1.9 dTi o mocy 98 KM, który optymalnie łączył moc, niezawodność i oszczędność i był uważany za jeden z najlepszych silników wysokoprężnych swoich czasów.

Silniki benzynowe Renault Megane: Generacja I (1995-2002)

Gama silników benzynowych Renault Megane obejmowała głównie silniki wolnossące bez turbodoładowania. Jako podstawowy silnik dostępny był 1.4 16V o mocy 90 KM, a następnie 1.6 16V o mocy 110 KM i potężny 2.0 16V o mocy 150 KM. Te silniki Renault Megane charakteryzowały się prostotą i niezawodnością, ale miały typowe dla tamtych czasów problemy: usterki uszczelki głowicy cylindrów przy dużych przebiegach, sporadyczne problemy z regulacją wałka rozrządu i zwiększone zużycie oleju w starszych pojazdach. Najmocniejszym silnikiem benzynowym Renault Megane był 2.0 16V o mocy 150 KM, który był mocny, ale miał stosunkowo wysokie zużycie paliwa i sporadyczne problemy z kontrolą spalania stukowego.

Silniki wysokoprężne Renault Megane: Generacja I (1995-2002)

Silniki wysokoprężne Renault Megane były zdominowane przez 1.9 dTi o różnych poziomach mocy od 80 do 98 KM. We wczesnych modelach dostępny był również mniejszy 1.9 D o mocy 64 KM. Renault Megane 1.9 dTi o mocy 98 KM stał się najbardziej niezawodnym silnikiem całej generacji - szczególnie warianty produkowane od 1997 roku z ulepszoną pompą wtryskową okazały się niezwykle trwałe i ekonomiczne. Te silniki Renault Megane dTi nie były jeszcze wyposażone w filtr cząstek stałych, ale spełniały już normę Euro 2 i oferowały doskonałe połączenie osiągów, zużycia paliwa i niezawodności. Charakterystyczny dźwięk diesla i nieco powolna charakterystyka reakcji były typowe dla tamtych czasów.

Silnik Renault Megane Moc wyjściowa Zużycie paliwa Typowe słabości Ocena
1,4 16V 90 KM 7,5-8,2 l/100 km Uszczelka głowicy cylindrów, zużycie oleju Dobry
1,6 16V 110 KM 8,0-8,8 l/100km Regulacja wałka rozrządu, kontrola spalania stukowego Dobry
2,0 16V 150 KM 9,2-10,1 l/100km Wysokie zużycie paliwa, kontrola spalania stukowego Średnie
1,9 D 64 KM 5,8-6,4 l/100km Głośny, mała moc Średnia
1,9 dTi 80-98 KM 5,2-5,8 l/100km Bardzo solidny i oszczędny Bardzo dobry

Silniki Renault Megane: II generacja (2002-2008)

Silniki Renault Megane: II generacja (2002-2008)

Druga generacja Renault Megane oznaczała znaczący skok technologiczny dzięki wprowadzeniu nowoczesnej technologii diesla common-rail i ulepszonych silników benzynowych. Przy odpowiedniej konserwacji większość silników tej generacji z łatwością osiągnęła przebieg od 280 000 do 380 000 kilometrów, przy czym silniki wysokoprężne 1.5 dCi o mocy 106 KM były uważane za szczególnie trwałe. Poważne awarie silników pozostawały rzadkością, ale pojawiły się nowe problemy z bardziej złożoną elektroniką i turbosprężarkami. Absolutnym szczytem był 1.5 dCi o mocy 106 KM - techniczny majstersztyk z wtryskiem common-rail, który oferował zarówno moc, jak i wydajność i do dziś jest uważany za jeden z najlepszych silników wysokoprężnych Renault.

Silniki benzynowe Renault Megane: Generacja II (2002-2008)

Gama silników benzynowych Renault Megane została całkowicie zmieniona i obejmowała teraz 1.4 16V o mocy 98 KM, 1.6 16V o mocy 113 KM i potężny 2.0 16V o mocy 136 KM. Dodano również sportowy 2.0 Turbo o mocy 165 KM. Te silniki Renault Megane okazały się bardziej niezawodne niż ich poprzednicy, z jedynie sporadycznymi problemami z cewką zapłonową i czujnikiem masowego przepływu powietrza. Jednak Renault Megane 2.0 Turbo stało się najbardziej problematycznym silnikiem tej generacji, z częstymi doniesieniami o uszkodzeniach turbosprężarki i problemach z chłodzeniem międzystopniowym podczas sportowej jazdy. Z drugiej strony, silniki atmosferyczne pozostały bardzo niezawodne i bezobsługowe.

Silniki wysokoprężne Renault Megane: II generacja (2002-2008)

Renault Megane 1.5 dCi był oferowany w różnych poziomach mocy od 82 do 106 KM i zrewolucjonizował technologię diesla w Renault. Ponadto dostępny był większy silnik 1.9 dCi o mocy 120 KM. Wszystkie diesle Renault Megane miały nowoczesny wtrysk common-rail, ale nadal bez filtra cząstek stałych. Renault Megane 1.5 dCi o mocy 106 KM okazał się najbardziej niezawodnym i wydajnym silnikiem tej generacji, z testowym zużyciem paliwa wynoszącym zaledwie 4,2-4,8 litra na 100 km i wysoką niezawodnością - idealnym dla częstych kierowców. Silnik 1.9 dCi wykazywał sporadyczne problemy z turbosprężarką i układem wtryskowym, ale pozostał zasadniczo niezawodny.

Silnik Renault Megane Moc wyjściowa Zużycie paliwa Typowe niedociągnięcia Ocena
1,4 16V 98 KM 7,2-7,8 l/100 km Cewki zapłonowe, czujnik masowego przepływu powietrza Dobry
1,6 16V 113 KM 7,8-8,4 l/100km Sporadyczne czujniki Dobry
2,0 16V 136 KM 8,6-9,2 l/100km Solidny, ale spragniony Dobry
2.0 Turbo 165 KM 9,8-10,6 l/100 km Turbosprężarka, chłodzenie międzystopniowe Problematyczne
1.5 dCi 82-106 KM 4,2-4,8 l/100km Bardzo mocny (wariant 106 KM) Bardzo dobry
1.9 dCi 120 KM 5,1-5,6 l/100km Sporadycznie turbosprężarka Dobry

Silniki Renault Megane: Generacja III (2008-2016)

Silniki Renault Megane: Generacja III (2008-2016)

Trzecia generacja Renault Megane przyniosła dalsze udoskonalenie gamy silników, a filtry cząstek stałych po raz pierwszy stały się standardem w silnikach wysokoprężnych. Niezawodność pozostała na wysokim poziomie, z typowymi przebiegami od 250 000 do 350 000 kilometrów dla sprawdzonych silników wysokoprężnych. Jednak bardziej złożone silniki benzynowe z turbodoładowaniem i skomplikowany system oczyszczania spalin stały się problematyczne. Topowym silnikiem tej generacji pozostał 1.5 dCi, teraz o mocy 110 KM i spełniający normę Euro 5, który łączył sprawdzoną niezawodność z nowoczesną technologią oczyszczania spalin. Po raz pierwszy zastosowano również mocne wersje Renault Sport o mocy do 265 KM.

Silniki benzynowe Renault Megane: III generacja (2008-2016)

Gama silników benzynowych Renault Megane obejmowała 1.6 16V o mocy 110 KM, 2.0 16V o mocy 140 KM oraz różne silniki turbo. Nowy 1.4 TCe o mocy 130 KM i 1.6 TCe o mocy 180 KM reprezentowały nowoczesną technologię turbo. Te silniki Renault Megane TCe oferowały dobre osiągi przy umiarkowanym zużyciu paliwa, ale wykazywały typowe problemy z turbo: koksowanie zaworów dolotowych, problemy z łańcuchem rozrządu i sporadyczne uszkodzenia turbosprężarki. Atmosferyczny 1.6 16V pozostał najbardziej niezawodnym silnikiem benzynowym, podczas gdy sportowe wersje Renault Sport z 2.0 Turbo (250-265 KM) oferowały imponujące osiągi, ale były podatne na przegrzanie i uszkodzenia turbosprężarki.

Silniki wysokoprężne Renault Megane: III generacja (2008-2016)

Sprawdzony silnik Renault Megane 1.5 dCi był dalej rozwijany i był teraz dostępny z filtrem cząstek stałych i mocą od 90 do 110 KM. Dodano również nowy silnik 1.6 dCi o mocy 130 KM. Wszystkie diesle Renault Megane spełniały normę Euro 5 i były wyposażone w nowoczesne układy oczyszczania spalin. Renault Megane 1.5 dCi o mocy 110 KM okazało się szczytowym osiągnięciem technologii diesla - niezwykle ekonomiczne przy zużyciu paliwa na poziomie 3,8-4,4 litra, bardzo niezawodne i o mocy wystarczającej do codziennego użytku. Silnik 1.6 dCi czasami miał problemy z filtrem cząstek stałych i skomplikowanym układem oczyszczania spalin, ale ogólnie pozostawał dobrym silnikiem.

Silnik Renault Megane Osiągi Zużycie paliwa Typowe niedociągnięcia Ocena
1,6 16V 110 KM 7,4-8,0 l/100 km Solidny, sprawdzony Bardzo dobry
2,0 16V 140 KM 8,2-8,8 l/100km Niezawodny, ale spragniony Dobry
1,4 TCe 130 KM 6,8-7,4 l/100km Koksowanie zaworów, łańcuch rozrządu Umiarkowany
1.6 TCe 180 KM 7,6-8,2 l/100km Turbosprężarka, zakoksowanie Problematyczne
2.0 Turbo RS 250-265 KM 10,2-11,4 l/100km Przegrzanie, turbosprężarka Problematyczne
1.5 dCi 90-110 KM 3,8-4,4 l/100km Bardzo mocny (110 KM) Bardzo dobry
1.6 dCi 130 KM 4,6-5,2 l/100km Filtr cząstek stałych, oczyszczanie spalin Dobry

Silniki Renault Megane: IV generacja (2016-dziś)

Silniki Renault Megane: IV generacja (2016-dziś)

Obecna generacja Renault Megane opiera się na nowoczesnej technologii turbo i elektryfikacji, a wszystkie silniki są wyposażone w turbodoładowanie. Niezawodność różni się znacznie w zależności od typu silnika: podczas gdy mniejsze silniki TCe mogą osiągnąć przebieg od 200 000 do 300 000 kilometrów przy odpowiedniej konserwacji, mocne wersje nadal wykazują problemy z turbosprężarkami i układem oczyszczania spalin. Najwyższej klasy silnikiem jest 1.3 TCe o mocy 140 KM, który został opracowany we współpracy z Mercedesem i oferuje dobrą równowagę między osiągami i niezawodnością. Oferta silników wysokoprężnych została znacznie ograniczona, ponieważ Renault coraz bardziej koncentruje się na elektryfikacji.

Silniki benzynowe Renault Megane: IV generacja (2016-dziś)

Gama silników benzynowych Renault Megane obejmuje podstawowy 1.0 TCe o mocy 100 KM, 1.3 TCe o mocy 140 i 160 KM oraz potężny 1.8 TCe o mocy 280 KM w wersji RS. Nowy 1.3 TCe został opracowany we współpracy z Mercedesem i jest znacznie bardziej niezawodny niż poprzednie silniki TCe. Te silniki Renault Megane są wyposażone w nowoczesne technologie, takie jak dezaktywacja cylindrów i zoptymalizowane turbosprężarki. Silnik 1.0 TCe wykazuje sporadyczne problemy z małą turbosprężarką pod dużym obciążeniem, podczas gdy 1.8 TCe RS pozostaje podatny na przegrzanie i uszkodzenie turbosprężarki pomimo imponujących osiągów.

Silniki wysokoprężne Renault Megane: IV generacja (2016-obecnie)

Gama silników wysokoprężnych została znacznie zmniejszona i obecnie obejmuje tylko 1.5 dCi o mocy 95 i 115 KM. Te diesle Renault Megane spełniają normę Euro 6 i są wyposażone w katalizatory SCR i filtry cząstek stałych. Silnik 1.5 dCi o mocy 115 KM kontynuuje tradycję niezawodnych diesli Renault, ale czasami ma problemy ze złożonym układem oczyszczania spalin i systemem AdBlue. Mimo to pozostaje najbardziej ekonomicznym silnikiem tej generacji, zużywając zaledwie 3,6-4,2 litra paliwa na 100 km.

Renault Megane z napędem hybrydowym: IV generacja (2016-dziś)

W 2020 roku wprowadzono Renault Megane E-Tech plug-in hybrid o mocy systemowej 160 KM. Łączy on 1,6-litrowy silnik benzynowy z dwoma silnikami elektrycznymi i oferuje zasięg elektryczny do 50 km. Napęd hybrydowy jest skomplikowany technicznie, ale zasadniczo niezawodny, z okazjonalnymi problemami z chłodzeniem akumulatora i złożoną skrzynią biegów.

Silnik Renault Megane Moc wyjściowa Zużycie paliwa Typowe niedociągnięcia Ocena
1.0 TCe 100 KM 5,8-6,4 l/100 km Mała turbosprężarka pod obciążeniem Średnia
1.3 TCe 140-160 KM 6,2-6,8 l/100km Znacznie poprawione Dobry
1.8 TCe RS 280 KM 9,6-10,8 l/100km Przegrzanie, turbosprężarka Problematyczne
1.5 dCi 95-115 KM 3,6-4,2 l/100km Układ AdBlue, układ oczyszczania spalin Dobry
E-Tech Hybrid 160 KM 1,3 l/100 km + energia elektryczna Chłodzenie akumulatora, złożona skrzynia biegów Dobry

Wnioski: Najlepsze silniki Renault Megane wszystkich generacji

Rozwój silników Renault Megane wyraźnie pokazuje zmiany w technologii motoryzacyjnej na przestrzeni trzech dekad. Podczas gdy wczesne generacje imponowały prostotą i solidnością, bardziej nowoczesne generacje przyniosły większą moc i wydajność, ale także większą złożoność i czasami problemy z niezawodnością. Silniki wysokoprężne Renault Megane pozostały najbardziej niezawodnymi jednostkami napędowymi we wszystkich generacjach, podczas gdy silniki benzynowe turbo zmagały się z podobnymi problemami przez cały czas.

  • Najlepszy silnik benzynowy Renault Megane:

Renault Megane 1.6 16V (110 KM, III generacja) łączy sprawdzoną technologię wolnossącą z wysoką niezawodnością i umiarkowanymi kosztami eksploatacji - idealna równowaga dla codziennych kierowców.

  • Najlepszy silnik wysokoprężny Renault Megane:

Renault Megane 1.5 dCi (106-110 KM, generacja II i III) oferuje najlepsze połączenie niezawodności, oszczędności i codziennej praktyczności we wszystkich generacjach i jest uważany za punkt odniesienia dla ekonomicznych silników wysokoprężnych.

  • Najlepszy silnik hybrydowy Renault Megane:

Renault Megane E-Tech Plug-in Hybrid (160 KM, IV generacja) z zasięgiem elektrycznym do 50 km i niskim zużyciem paliwa dla świadomych ekologicznie kierowców.

W zakresie obsługi technicznej i części zamiennych do wszystkich generacji Renault Megane, AUTODOC oferuje szeroką gamę oryginalnych i wysokiej jakości części zamiennych z szybką dostawą i fachowym doradztwem.

AUTODOC Bestsellery: cześci w korzystnej cenie

MANNOL ENERGY MN7511-20 Olej silnikowy 5W-30, 20l, Olej półsyntetyczny
Ocen - 51
Informacja o towar
  • Pojemność [litr]: 20
  • Rekomendacje producenta: BMW Longlife-98, MB 229.5, Ford WSS-M2C913-B, VW 502 00, VW 505 00, MB 229.3, VW 501 01, VW 503 01, Renault RN0710, Renault RN0700
  • Specyfikacja: ACEA A3 / B4, API CH-4, API SN
  • Linia produktów: ENERGY
  • Klasa lepkości SAE: 5W-30
  • Olej: Olej półsyntetyczny
  • MANNOL: Olej silnikowy
  • Numer artykułu: MN7511-20
  • Nasza cena: 371,52 PLN
Szczegóły
MANNOL Olej silnikowy 5W-30, 20l, Olej półsyntetyczny
Numer artykułu: MN7511-20
Więcej
371,52 PLN
18,58 PLN za 1 litr
Cena zawiera 23% VAT, Darmowa wysyłka
RAVENOL RUP Racing Ultra Performance 1141091-004-01-999 Olej silnikowy 5W-40, 4l
Ocen - 2
Informacja o towar
  • Pojemność [litr]: 4
  • Rekomendacje producenta: BMW Longlife-04, DEXOS 2, MB 229.51, Renault RN0700, Renault RN0710, VW 511 00, Ford WSS-M2C917-A, MB 226.5, Porsche C40
  • Specyfikacja: ACEA C3, API SN
  • Klasa lepkości SAE: 5W-40
  • Seria: RUP Racing Ultra, Performance
  • Rodzaj połączenia: Kanister
  • Rodzaj pojazdu: Samochód
  • RAVENOL: Olej silnikowy
  • Numer artykułu: 1141091-004-01-999
  • Nasza cena: 439,16 PLN
  • Stan: nowy
Szczegóły
RAVENOL Olej silnikowy 5W-40, 4l
Numer artykułu: 1141091-004-01-999
439,16 PLN
109,79 PLN za 1 litr
Cena zawiera 23% VAT, Darmowa wysyłka
LIQUI MOLY Top Tec 4200 3715 Olej silnikowy 5W-30, 4l
Ocen - 9
Informacja o towar
  • Pojemność [litr]: 4
  • Rekomendacje producenta: MB 229.31, MB 229.51, MB 229.52, OV0401547-G30, OV0401547-D30, Porsche C30, VW 504 00, VW 507 00, BMW Longlife-04, BMW Longlife-01 FE , VW 505 00, VW 505 01, VW 506 00, VW 506 01
  • Specyfikacja: ACEA C3, API SP, ACEA C2
  • Linia produktów: Top Tec
  • Klasa lepkości SAE: 5W-30
  • Seria: 4200
  • Rodzaj połączenia: Kanister
  • Rodzaj pojazdu: Samochód
  • nie dla producentów silników: TDI R5, VAG: V10
  • LIQUI MOLY: Olej silnikowy
  • Numer artykułu: 3715
  • Nasza cena: 284,11 PLN
  • Stan: nowy
Szczegóły
LIQUI MOLY Olej silnikowy 5W-30, 4l
Numer artykułu: 3715
284,11 PLN
71,03 PLN za 1 litr
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy
CASTROL EDGE LL 15F7E5 Olej silnikowy 5W-30, 4l
Ocen - 81
Informacja o towar
  • Pojemność [litr]: 4
  • Rekomendacje producenta: BMW Longlife-04, MB 229.31, MB 229.51, Porsche C30, VW 504 00, VW 507 00
  • Specyfikacja: ACEA C3
  • Linia produktów: EDGE
  • Klasa lepkości SAE: 5W-30
  • Seria: LL
  • Rodzaj połączenia: Kanister
  • Rodzaj pojazdu: Samochód
  • CASTROL: Olej silnikowy
  • Numer artykułu: 15F7E5
  • Nasza cena: 186,71 PLN
  • Stan: nowy
Szczegóły
CASTROL Olej silnikowy 5W-30, 4l
Numer artykułu: 15F7E5
186,71 PLN
46,68 PLN za 1 litr
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy
FUCHS TITAN GT1 PRO C-3 601426384 Olej silnikowy 5W-30, 5l
Ocen - 24
Informacja o towar
  • Pojemność [litr]: 5
  • Rekomendacje producenta: BMW Longlife-04, MB 229.51, Porsche C30, VW 504 00, VW 507 00, Chrysler MS-11106, Fiat 9.55535-S3
  • Specyfikacja: ACEA C3, API SN
  • Linia produktów: TITAN
  • Klasa lepkości SAE: 5W-30
  • Seria: GT1 PRO C-3
  • Rodzaj połączenia: Kanister
  • Rodzaj pojazdu: Samochód
  • FUCHS: Olej silnikowy
  • Numer artykułu: 601426384
  • Nasza cena: 228,67 PLN
  • Stan: nowy
Szczegóły
FUCHS Olej silnikowy 5W-30, 5l
Numer artykułu: 601426384
228,67 PLN
45,73 PLN za 1 litr
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy
LIQUI MOLY Top Tec 4200 3707 Olej silnikowy 5W-30, 5l
Ocen - 109
Informacja o towar
  • Pojemność [litr]: 5
  • Rekomendacje producenta: MB 229.31, MB 229.51, MB 229.52, OV0401547-G30, OV0401547-D30, Porsche C30, VW 504 00, VW 507 00, BMW Longlife-04, BMW Longlife-01 FE , VW 505 00, VW 505 01, VW 506 00, VW 506 01
  • Specyfikacja: ACEA C3, API SP, ACEA C2
  • Linia produktów: Top Tec
  • Klasa lepkości SAE: 5W-30
  • Seria: 4200
  • Rodzaj połączenia: Kanister
  • Rodzaj pojazdu: Samochód
  • nie dla producentów silników: TDI R5, VAG: V10
  • LIQUI MOLY: Olej silnikowy
  • Numer artykułu: 3707
  • Nasza cena: 280,89 PLN
  • Stan: nowy
Szczegóły
LIQUI MOLY Olej silnikowy 5W-30, 5l
Numer artykułu: 3707
280,89 PLN
Cena za sztukę
56,18 PLN za 1 litr
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy
LIQUI MOLY Top Tec 4110 21479 Olej silnikowy 5W-40, 5l
Ocen - 14
Informacja o towar
  • Pojemność [litr]: 5
  • Rekomendacje producenta: BMW Longlife-04, MB 229.31, MB 229.51, MB 229.52, Porsche C40, VW 511 00
  • Specyfikacja: ACEA C3, API SN
  • Linia produktów: Top Tec
  • Klasa lepkości SAE: 5W-40
  • Seria: 4110
  • Rodzaj połączenia: Kanister
  • Typ katalizatora: dla poj. z filtrem sadzy / cząstek stałych
  • Wersja silnika: 4-Stroke
  • Rodzaj pojazdu: Samochód
  • LIQUI MOLY: Olej silnikowy
  • Numer artykułu: 21479
  • Nasza cena: 256,71 PLN
  • Stan: nowy
Szczegóły
LIQUI MOLY Olej silnikowy 5W-40, 5l
Numer artykułu: 21479
256,71 PLN
51,34 PLN za 1 litr
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy
ELF Evolution 900 SXR 2198388 Olej silnikowy 5W-40, 5l
Ocen - 53
Informacja o towar
  • Pojemność [litr]: 5
  • Rekomendacje producenta: MB 229.5, Renault RN0700, Renault RN0710, Porsche A40, VW 502 00, VW 505 00, PSA B71 2296, Chrysler MS-12991, Fiat 9.55535-M2
  • Specyfikacja: API SN, API CF, ACEA A3 / B4
  • Linia produktów: Evolution
  • Klasa lepkości SAE: 5W-40
  • Seria: 900 SXR
  • Rodzaj połączenia: Kanister
  • Rodzaj pojazdu: Samochód
  • Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: dla zastosowań przy utrudnionych warunkach eksploatacji
  • ELF: Olej silnikowy
  • Numer artykułu: 2198388
  • Nasza cena: 158,11 PLN
  • Stan: nowy
Szczegóły
ELF Olej silnikowy 5W-40, 5l
Numer artykułu: 2198388
158,11 PLN
31,62 PLN za 1 litr
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy
FANFARO TSE FF6501-5 Olej silnikowy 5W-30, 5l, Olej półsyntetyczny
Ocen - 39
Informacja o towar
  • Pojemność [litr]: 5
  • Rekomendacje producenta: VW 501 01, VW 502 00, VW 503 01, VW 505 00, MB 229.3, MB 229.5, BMW Longlife-98, Renault RN0700, Renault RN0710, Ford WSS-M2C913-B
  • Specyfikacja: API SN, API CH-4, ACEA A3 / B4
  • Linia produktów: TSE
  • Klasa lepkości SAE: 5W-30
  • Olej: Olej półsyntetyczny
  • Rodzaj połączenia: Kanister
  • Rodzaj pojazdu: Samochód
  • FANFARO: Olej silnikowy
  • Numer artykułu: FF6501-5
  • Nasza cena: 134,17 PLN
  • Stan: nowy
Szczegóły
FANFARO Olej silnikowy 5W-30, 5l, Olej półsyntetyczny
Numer artykułu: FF6501-5
Więcej
134,17 PLN
26,83 PLN za 1 litr
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy
MOBIL Super 3000 X1 Formula FE 151528 Olej silnikowy 5W-30, 4l
Ocen - 73
Informacja o towar
  • Pojemność [litr]: 4
  • Rekomendacje producenta: Ford WSS-M2C913-D
  • Specyfikacja: API SN, API CF, ACEA A5 / B5
  • Linia produktów: Super
  • Klasa lepkości SAE: 5W-30
  • Seria: 3000 X1 Formula FE
  • Rodzaj połączenia: Kanister
  • Rodzaj pojazdu: Samochód
  • MOBIL: Olej silnikowy
  • Numer artykułu: 151528
  • Nasza cena: 150,78 PLN
  • Stan: nowy
Szczegóły
MOBIL Olej silnikowy 5W-30, 4l
Numer artykułu: 151528
150,78 PLN
37,70 PLN za 1 litr
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy
TOYOTA Premium Fuel Economy 08880-83389 Olej silnikowy 5W-30, 5l
Ocen - 11
Informacja o towar
  • Pojemność [litr]: 5
  • Specyfikacja: ACEA C2, API SN
  • Linia produktów: Premium Fuel Economy
  • Klasa lepkości SAE: 5W-30
  • TOYOTA: Olej silnikowy
  • Numer artykułu: 08880-83389
  • Nasza cena: 284,89 PLN
  • Stan: nowy
Szczegóły
TOYOTA Olej silnikowy 5W-30, 5l
Numer artykułu: 08880-83389
284,89 PLN
56,98 PLN za 1 litr
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy
MOTUL 300V COMPETITION ESTER Core Techn. 110818 Olej silnikowy 5W-40, 5l
Ocen - 15
Informacja o towar
  • Pojemność [litr]: 5
  • Zalecenie producenta oleju: Above standards
  • Linia produktów: 300V COMPETITION
  • Klasa lepkości SAE: 5W-40
  • Seria: ESTER Core Techn.
  • Rodzaj połączenia: Kontener metalowy
  • Wersja silnika: 4-Stroke
  • Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: dla zastosowań przy utrudnionych warunkach eksploatacji
  • Rodzaj pojazdu: Samochód
  • MOTUL: Olej silnikowy
  • Numer artykułu: 110818
  • Nasza cena: 422,34 PLN
  • Stan: nowy
Szczegóły
MOTUL Olej silnikowy 5W-40, 5l
Numer artykułu: 110818
422,34 PLN
84,47 PLN za 1 litr
Cena zawiera 23% VAT, Darmowa wysyłka
MANNOL ENERGY PREMIUM MN7908-5 Olej silnikowy 5W-30, 5l, Olej syntetyczny
Ocen - 96
Informacja o towar
  • Pojemność [litr]: 5
  • Rekomendacje producenta: MB 229.52, MB 229.31, VW 505 01, MB 229.51, BMW Longlife-04, DEXOS 2, Renault RN0700, Renault RN0710, MB 226.5
  • Specyfikacja: ACEA C3, API CH-4, ACEA C2, API SN
  • Linia produktów: ENERGY PREMIUM
  • Klasa lepkości SAE: 5W-30
  • Olej: Olej syntetyczny
  • MANNOL: Olej silnikowy
  • Numer artykułu: MN7908-5
  • Nasza cena: 136,96 PLN
  • Stan: nowy
Szczegóły
MANNOL Olej silnikowy 5W-30, 5l, Olej syntetyczny
Numer artykułu: MN7908-5
Więcej
136,96 PLN
27,39 PLN za 1 litr
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy
CASTROL GTX RN17 15F6E5 Olej silnikowy 5W-30, 5l, Olej syntetyczny
Ocen - 53
Informacja o towar
  • Pojemność [litr]: 5
  • Rekomendacje producenta: MB 229.52, Renault RN17
  • Specyfikacja: ACEA C3
  • Linia produktów: GTX
  • Klasa lepkości SAE: 5W-30
  • Seria: RN17
  • Olej: Olej syntetyczny
  • Rodzaj połączenia: Kanister
  • Rodzaj pojazdu: Samochód
  • CASTROL: Olej silnikowy
  • Numer artykułu: 15F6E5
  • Nasza cena: 182,77 PLN
  • Stan: nowy
Szczegóły
CASTROL Olej silnikowy 5W-30, 5l, Olej syntetyczny
Numer artykułu: 15F6E5
182,77 PLN
36,55 PLN za 1 litr
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy
LIQUI MOLY Top Tec 4100 3701 Olej silnikowy 5W-40, 5l, Olej syntetyczny
Ocen - 77
Informacja o towar
  • Pojemność [litr]: 5
  • Rekomendacje producenta: BMW Longlife-04, Ford WSS-M2C917-A, MB 229.31, Porsche A40, DEXOS 2, VW 505 01, Fiat 9.55535-H2, Fiat 9.55535-M2, Fiat 9.55535-S2, Renault RN0700, Renault RN0710, VW 505 00
  • Specyfikacja: API SN, API CF, ACEA C3
  • Linia produktów: Top Tec
  • Klasa lepkości SAE: 5W-40
  • Seria: 4100
  • Olej: Olej syntetyczny
  • Rodzaj połączenia: Kanister
  • Rodzaj pojazdu: Samochód
  • LIQUI MOLY: Olej silnikowy
  • Numer artykułu: 3701
  • Nasza cena: 253,18 PLN
  • Stan: nowy
Szczegóły
LIQUI MOLY Olej silnikowy 5W-40, 5l, Olej syntetyczny
Numer artykułu: 3701
253,18 PLN
50,64 PLN za 1 litr
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy

Popularne posty

Zapisz się się do naszych newsletterów

Aby otrzymywać nasze najnowsze wiadomości i porady prosimy o podanie swojego adres e-mail: