• SHOP
  • CLUB
Wypróbuj konto Premium
0
Mój garaż
Dodaj pojazd
0
Artykułów #
0,00 PLN
Twój koszyk jest pusty

Silniki Mercedes-Benz CLS

Spis treści

  1. Mercedes-Benz CLS generacji I (2004-2010)
    1. Silniki benzynowe Mercedes-Benz CLS: Generacja I (2004-2010)
    2. Silniki wysokoprężne Mercedes-Benz CLS: Generacja I (2004-2010)
  2. Mercedes-Benz CLS generacji II (2010-2018)
    1. Silniki benzynowe Mercedes-Benz CLS: Generacja II (2010-2018)
    2. Silniki wysokoprężne Mercedes-Benz CLS: Generacja II (2010-2018)
  3. Mercedes-Benz CLS generacji III (2018 - dziś)
    1. Mercedes-Benz CLS z silnikiem benzynowym typu mild hybrid: Generacja III (2018-dziś)
    2. Silniki Mercedes-Benz CLS AMG: Generacja III (2018 - dziś)
    3. Silniki wysokoprężne Mercedes-Benz CLS: Generacja III (2018 - dziś)
  4. Wnioski: Najlepsze silniki Mercedes-Benz CLS wszystkich generacji

Od momentu wprowadzenia na rynek w 2004 roku, Mercedes-Benz CLS stał się założycielem segmentu czterodrzwiowych coupé, oferując zróżnicowaną gamę silników Mercedes-Benz CLS w trzech generacjach. Każda generacja przyniosła innowacyjne technologie i różne podejścia do osiągów i wydajności, z ewolucją technologiczną od klasycznych silników V8 po nowoczesne systemy mild-hybrid.

Mercedes-Benz CLS generacji I (2004-2010)

Mercedes-Benz CLS generacji I (2004-2010)

Pierwsza generacja Mercedes-Benz CLS była pionierskim okresem dla koncepcji czterodrzwiowego coupé i charakteryzowała się mocnymi, ale spragnionymi silnikami. Przebiegi różniły się znacznie w zależności od typu silnika: podczas gdy sprawdzone silniki benzynowe V6 z łatwością osiągały od 250 000 do 350 000 kilometrów przy odpowiedniej konserwacji, silniki V8 często wymagały kosztownych napraw zawieszenia pneumatycznego lub komponentów elektronicznych między 150 000 a 200 000 kilometrów. Silniki Mercedes-Benz CLS tej generacji nie były jeszcze zoptymalizowane pod kątem wydajności, ale zamiast tego opierały się na klasycznej technologii silników wolnossących. Absolutnie najlepszym silnikiem tej generacji był CLS 350 o mocy 272 KM, który optymalnie łączył moc, niezawodność i względną oszczędność i jest uważany za najbardziej niezawodny silnik pierwszej generacji.

Silniki benzynowe Mercedes-Benz CLS: Generacja I (2004-2010)

Gama silników benzynowych Mercedes-Benz CLS składała się wyłącznie z silników wolnossących o różnej liczbie cylindrów. Zaczęło się od modelu CLS 280 (M272, 231 KM), a następnie popularnego CLS 350 (M272, 272 KM) i potężnego CLS 500 (M113, 306 KM). Silniki Mercedes CLS borykały się z typowymi problemami ówczesnej generacji Mercedes: zaworami elektromagnetycznymi do zmiennych faz rozrządu, utratą oleju z powodu porowatych uszczelek oraz, w przypadku silników V8, sporadycznymi problemami z uszczelką głowicy cylindrów. Najmocniejszym Mercedesem CLS był CLS 63 AMG o mocy 514 KM z 6,2-litrowego silnika V8 (M156), który oferował imponujące osiągi, ale był również uważany za najbardziej wymagający pod względem konserwacji silnik tej generacji. Słabymi punktami okazały się w szczególności regulacja wałka rozrządu i śruby głowicy.

Silniki wysokoprężne Mercedes-Benz CLS: Generacja I (2004-2010)

Silniki wysokoprężne Mercedes-Benz CLS były początkowo dostępne w modelu CLS 320 CDI o mocy 224 KM (OM642), który został wprowadzony w 2005 roku. Później pojawił się mocniejszy CLS 350 CDI o mocy 265 KM, również oparty na sprawdzonym silniku wysokoprężnym V6 OM642. Mercedes-Benz CLS 320 CDI stał się najbardziej niezawodnym silnikiem wysokoprężnym całej generacji - szczególnie warianty produkowane od 2006 roku ze zmienionym wtryskiem common-rail okazały się bardzo trwałe i ekonomiczne. Te silniki Mercedes-Benz CLS CDI oferowały doskonałe połączenie momentu obrotowego, zużycia paliwa i niezawodności, z okazjonalnymi problemami z filtrem cząstek stałych i chłodzeniem EGR.

Silnik Mercedes-Benz CLS Moc wyjściowa Zużycie paliwa Typowe niedociągnięcia Ocena
CLS 280 231 KM 9,8-10,4 l/100 km Zawory elektromagnetyczne, utrata oleju Dobry
CLS 350 272 KM 10,1-10,7 l/100km Regulacja wałka rozrządu Bardzo dobry
CLS 500 306 KM 11,8-12,5 l/100km Uszczelka głowicy cylindrów Średnia
CLS 63 AMG 514 KM 13,2-14,1 l/100km Śruby głowicy, wysoka konserwacja Umiarkowane
CLS 320 CDI 224 KM 7,4-8,1 l/100km Chłodzenie EGR, filtr cząstek stałych Bardzo dobry
CLS 350 CDI 265 KM 7,8-8,4 l/100km Filtr cząstek stałych, wtryskiwacze Dobry

Mercedes-Benz CLS generacji II (2010-2018)

Mercedes-Benz CLS generacji II (2010-2018)

Druga generacja Mercedes-Benz CLS oznaczała przejście na nowoczesne technologie turbo i jest uważana za najbardziej zaawansowaną technologicznie generację swoich czasów. Większość silników tej generacji może z łatwością osiągnąć przebieg od 200 000 do 300 000 kilometrów przy odpowiedniej konserwacji, przy czym silniki wysokoprężne V6 z technologią BlueTEC są uważane za szczególnie trwałe. Poważne awarie silnika stały się rzadsze, ale nowe silniki benzynowe z turbodoładowaniem wykazały sporadyczne słabości turbosprężarek i pomp wysokociśnieniowych. Absolutnym hitem był CLS 350 CDI o mocy 265 KM - techniczne arcydzieło z systemem oczyszczania spalin BlueTEC, które oferowało zarówno moc, jak i wydajność. Ta generacja wprowadziła również pierwsze rozwiązania hybrydowe i wyznaczyła nowe standardy w zakresie komfortu i technologii.

Silniki benzynowe Mercedes-Benz CLS: Generacja II (2010-2018)

Gama silników benzynowych Mercedes-Benz CLS została całkowicie zmieniona i obejmowała zarówno silniki wolnossące, jak i turbodoładowane. Zaczęło się od CLS 250 (M274, 211 KM), 2,0-litrowego turbo, a następnie CLS 350 (M276, 306 KM) z wolnossącym silnikiem V6. Te mniejsze silniki Mercedes-Benz CLS TSI okazały się znacznie bardziej wydajne niż ich poprzednicy, z jedynie sporadycznymi problemami z pompą wysokiego ciśnienia. Dla kierowców o sportowym zacięciu dostępny był Mercedes-Benz CLS 500 o mocy 408 KM i CLS 63 AMG o mocy do 585 KM, przy czym ten ostatni był wykorzystywany w modelu CLS 63 S. Jednak Mercedes-Benz CLS 500 (M278) stał się najbardziej problematycznym silnikiem tej generacji, z częstymi doniesieniami o uszkodzeniach turbosprężarki i problemach z łańcuchem rozrządu przy dużych przebiegach.

Silniki wysokoprężne Mercedes-Benz CLS: Generacja II (2010-2018)

Mercedes-Benz CLS CDI był oferowany w różnych poziomach mocy od 204 do 350 KM. Sprawdzona jednostka OM642 była stosowana w modelach CLS 250 CDI (204 KM), CLS 300 CDI (245 KM) i CLS 350 CDI (265 KM). Dostępny był również potężny CLS 400 CDI o mocy 340 KM. Wszystkie diesle Mercedes CLS wyposażono w nowoczesną technologię BlueTEC z katalizatorem SCR i filtrem cząstek stałych. Mercedes-Benz CLS 350 CDI okazał się najbardziej niezawodnym i wydajnym silnikiem tej generacji, z testowym zużyciem paliwa wynoszącym zaledwie 6,2-7,1 litra na 100 km i wysoką niezawodnością - idealnym do jazdy na długich dystansach i prestiżowych wycieczek.

Silnik Mercedes-Benz CLS Moc wyjściowa Zużycie paliwa Typowe słabe punkty Ocena
CLS 250 211 KM 7,3-8,1 l/100 km Pompa wysokiego ciśnienia Dobry
CLS 350 306 KM 8,7-9,4 l/100km Zawory elektromagnetyczne Bardzo dobry
CLS 400 333 KM 8,9-9,6 l/100km Turbosprężarka Dobry
CLS 500 408 KM 9,8-10,7 l/100km Łańcuch rozrządu, turbosprężarka Problematyczne
CLS 63 AMG 525-585 KM 11,4-12,8 l/100km Wysokie koszty utrzymania Średnia
CLS 250 CDI 204 KM 5,7-6,4 l/100km System AdBlue Dobry
CLS 350 CDI 265 KM 6,2-7,1 l/100km Bardzo wytrzymały Bardzo dobry
CLS 400 CDI 340 KM 6,8-7,6 l/100km Wtryskiwacze Dobre

Mercedes-Benz CLS generacji III (2018 - dziś)

Mercedes-Benz CLS generacji III (2018 - dziś)

Obecna generacja Mercedes CLS opiera się całkowicie na elektryfikacji i reprezentuje wizję przyszłości luksusowych coupé Mercedes. Wszystkie silniki benzynowe są teraz wyposażone w 48-woltową technologię mild hybrid, podczas gdy hybrydy plug-in oferują imponujące zasięgi elektryczne. Długoterminowe doświadczenie pokazuje obiecujące podejście, choć pierwsze kilka lat wciąż charakteryzowało się problemami z ząbkowaniem. Najwyższej klasy silnikiem jest CLS 53 AMG o mocy 435 KM, który łączy sportowe osiągi ze względną wydajnością. Technologia mild hybrid obiecuje żywotność ponad 250 000 kilometrów, ponieważ wspomaganie elektryczne odciąża silnik spalinowy. Typowe okresy międzynaprawcze wynoszą 120 000-180 000 kilometrów dla głównych prac konserwacyjnych, chociaż złożona elektronika czasami wymaga wcześniejszej interwencji.

Mercedes-Benz CLS z silnikiem benzynowym typu mild hybrid: Generacja III (2018-dziś)

Podstawę gamy silników Mercedes-Benz CLS stanowią dwa silniki: CLS 350 o mocy 299 KM (M256) i CLS 450 o mocy 367 KM (M256). Oba silniki Mercedes-Benz CLS są wyposażone w 48-woltową technologię EQBoost ze zintegrowanym rozrusznikiem-alternatorem. Mercedes-Benz CLS 350 z silnikiem M256 jest uważany za szczególnie udany i staje się najlepszym silnikiem tej generacji - oferuje płynne dostarczanie mocy dzięki wspomaganiu elektrycznemu i jak dotąd był w dużej mierze wolny od większych problemów produkcyjnych, poza sporadycznymi aktualizacjami oprogramowania dla systemu mild hybrid.

Silniki Mercedes-Benz CLS AMG: Generacja III (2018 - dziś)

Mercedes-Benz CLS AMG oferuje warianty CLS 53 o mocy 435 KM (M256) i CLS 63 S o mocy 630 KM (M177). Te silniki Mercedes-Benz CLS łączą moc z nowoczesną technologią, przy czym CLS 63 S jest najbardziej skomplikowanym technicznie silnikiem i wykazuje sporadyczne problemy z układem wydechowym.

Silniki wysokoprężne Mercedes-Benz CLS: Generacja III (2018 - dziś)

Mercedes-Benz CLS 350d o mocy 286 KM (OM656) jest dostępny i kontynuuje tradycję niezawodnych diesli Mercedes-Benz CLS. Silnik ten jest uważany za jeden z najnowocześniejszych diesli w historii i do tej pory wykazał się doskonałymi wartościami niezawodności.

Silnik Mercedes-Benz CLS Moc wyjściowa Zużycie paliwa Typowe niedociągnięcia Ocena
CLS 350 299 KM 7,8-8,4 l/100 km Aktualizacje oprogramowania Bardzo dobry
CLS 450 367 KM 8,2-8,9 l/100km Łagodna złożoność hybrydy Dobry
CLS 53 AMG 435 KM 8,8-9,6 l/100km Wymagający konserwacji Dobry
CLS 63 S AMG 630 KM 10,7-11,8 l/100km Złożony układ wydechowy Średnia
CLS 350d 286 KM 6,1-6,8 l/100km Jak dotąd bardzo solidny Bardzo dobry

Wnioski: Najlepsze silniki Mercedes-Benz CLS wszystkich generacji

Rozwój silników Mercedes-Benz CLS wyraźnie pokazuje przejście od klasycznych silników wolnossących do wysoce wydajnych systemów hybrydowych. Podczas gdy silniki wysokoprężne Mercedes-Benz CLS pozostały niezawodne we wszystkich generacjach, potężne silniki benzynowe AMG konsekwentnie zmagały się z wyższymi wymaganiami serwisowymi. Nowa technologia mild hybrid trzeciej generacji stanowi obiecującą alternatywę dla kierowców ceniących wydajność i nowoczesną technologię.

  • Najlepszy silnik benzynowy Mercedes-Benz CLS:

Mercedes-Benz CLS 350 (299 KM, III generacja) łączy nowoczesną technologię EQBoost z wysoką wydajnością i dotychczasową doskonałą niezawodnością.

  • Najlepszy silnik wysokoprężny Mercedes-Benz CLS:

Mercedes-Benz CLS 350 CDI (265 KM, II generacja) oferuje najlepsze połączenie niezawodności, oszczędności i możliwości pokonywania długich dystansów we wszystkich generacjach.

  • Najlepszy wszechstronny silnik Mercedes-Benz CLS:

Mercedes-Benz CLS 350d (286 KM, generacja III) z nowoczesną technologią OM656 i wyjątkową wydajnością połączoną ze sportowymi osiągami.

W zakresie konserwacji i części zamiennych do wszystkich generacji Mercedes-Benz CLS, AUTODOC oferuje szeroką gamę oryginalnych i wysokiej jakości części zamiennych z szybką dostawą.

AUTODOC Bestsellery: cześci w korzystnej cenie

MANNOL ENERGY MN7511-20 Olej silnikowy 5W-30, 20l, Olej półsyntetyczny
Ocen - 51
Informacja o towar
  • Pojemność [litr]: 20
  • Rekomendacje producenta: BMW Longlife-98, MB 229.5, Ford WSS-M2C913-B, VW 502 00, VW 505 00, MB 229.3, VW 501 01, VW 503 01, Renault RN0710, Renault RN0700
  • Specyfikacja: ACEA A3 / B4, API CH-4, API SN
  • Linia produktów: ENERGY
  • Klasa lepkości SAE: 5W-30
  • Olej: Olej półsyntetyczny
  • MANNOL: Olej silnikowy
  • Numer artykułu: MN7511-20
  • Nasza cena: 369,39 PLN
Szczegóły
MANNOL Olej silnikowy 5W-30, 20l, Olej półsyntetyczny
Numer artykułu: MN7511-20
Więcej
369,39 PLN
18,47 PLN za 1 litr
Cena zawiera 23% VAT, Darmowa wysyłka
SHELL Helix Ultra 550046268 Olej silnikowy 5W-30, 4l
Ocen - 45
Informacja o towar
  • Pojemność [litr]: 4
  • Rekomendacje producenta: BMW Longlife-01, MB 226.5, MB 229.5, VW 502 00, VW 505 00, Renault RN0700, Renault RN0710
  • Specyfikacja: API SN, ACEA A3 / B3, ACEA A3 / B4
  • Linia produktów: Helix
  • Klasa lepkości SAE: 5W-30
  • Seria: Ultra
  • Rodzaj połączenia: Kanister
  • Rodzaj pojazdu: Samochód
  • SHELL: Olej silnikowy
  • Numer artykułu: 550046268
  • Nasza cena: 148,55 PLN
  • Stan: nowy
Szczegóły
SHELL Olej silnikowy 5W-30, 4l
Numer artykułu: 550046268
148,55 PLN
37,14 PLN za 1 litr
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy
SHELL Helix Ultra ECT C5 550056348 Olej silnikowy 0W-20, 5l
Ocen - 5
Informacja o towar
  • Pojemność [litr]: 5
  • Rekomendacje producenta: BMW Longlife-17 FE+, MB 229.71
  • Specyfikacja: ACEA C5, API SN
  • Linia produktów: Helix
  • Klasa lepkości SAE: 0W-20
  • Seria: Ultra ECT C5
  • Rodzaj połączenia: Kanister
  • Rodzaj pojazdu: Samochód
  • SHELL: Olej silnikowy
  • Numer artykułu: 550056348
  • Nasza cena: 268,67 PLN
  • Stan: nowy
Szczegóły
SHELL Olej silnikowy 0W-20, 5l
Numer artykułu: 550056348
268,67 PLN
53,73 PLN za 1 litr
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy
VT540S EIBACH VT540-S Rozszerzenie, błotnik Oś przednia, Oś tylna, Kołpak
Ocen - 19
Informacja o towar
  • Strona zabudowy: Oś przednia, Oś tylna
  • Długość [mm]: 210
  • Szerokość [mm]: 13
  • informacja uzupełniająca: Kołpak
  • EIBACH: Rozszerzenie, błotnik
  • Numer artykułu: VT540-S
  • Nasza cena: 183,28 PLN
  • Stan: nowy
Szczegóły
EIBACH Rozszerzenie, błotnik Oś przednia, Oś tylna, Kołpak
Numer artykułu: VT540-S
183,28 PLN
Cena za zestaw 2 sztuk
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy
NISSAN KE90090042 Olej silnikowy 5W-40, 5l
Ocen - 7
Informacja o towar
  • Pojemność [litr]: 5
  • Zalecenie producenta oleju: Nissan
  • Specyfikacja: API CF, API SN, ACEA A3 / B4
  • Klasa lepkości SAE: 5W-40
  • Rodzaj połączenia: Kanister
  • NISSAN: Olej silnikowy
  • Numer artykułu: KE90090042
  • Nasza cena: 267,05 PLN
  • Stan: nowy
Szczegóły
NISSAN Olej silnikowy 5W-40, 5l
Numer artykułu: KE90090042
267,05 PLN
53,41 PLN za 1 litr
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy
LIQUI MOLY Top Tec 4200 3715 Olej silnikowy 5W-30, 4l
Ocen - 9
Informacja o towar
  • Pojemność [litr]: 4
  • Rekomendacje producenta: MB 229.31, MB 229.51, MB 229.52, OV0401547-G30, OV0401547-D30, Porsche C30, VW 504 00, VW 507 00, BMW Longlife-04, BMW Longlife-01 FE , VW 505 00, VW 505 01, VW 506 00, VW 506 01
  • Specyfikacja: ACEA C3, API SP, ACEA C2
  • Linia produktów: Top Tec
  • Klasa lepkości SAE: 5W-30
  • Seria: 4200
  • Rodzaj połączenia: Kanister
  • Rodzaj pojazdu: Samochód
  • nie dla producentów silników: TDI R5, VAG: V10
  • LIQUI MOLY: Olej silnikowy
  • Numer artykułu: 3715
  • Nasza cena: 284,16 PLN
  • Stan: nowy
Szczegóły
LIQUI MOLY Olej silnikowy 5W-30, 4l
Numer artykułu: 3715
284,16 PLN
71,04 PLN za 1 litr
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy
CASTROL EDGE LL 15F7E5 Olej silnikowy 5W-30, 4l
Ocen - 81
Informacja o towar
  • Pojemność [litr]: 4
  • Rekomendacje producenta: BMW Longlife-04, MB 229.31, MB 229.51, Porsche C30, VW 504 00, VW 507 00
  • Specyfikacja: ACEA C3
  • Linia produktów: EDGE
  • Klasa lepkości SAE: 5W-30
  • Seria: LL
  • Rodzaj połączenia: Kanister
  • Rodzaj pojazdu: Samochód
  • CASTROL: Olej silnikowy
  • Numer artykułu: 15F7E5
  • Nasza cena: 185,64 PLN
  • Stan: nowy
Szczegóły
CASTROL Olej silnikowy 5W-30, 4l
Numer artykułu: 15F7E5
185,64 PLN
46,41 PLN za 1 litr
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy
Mercedes-Benz Genuine Engine Oil A000989950213AMEE Olej silnikowy 5W-30, 5l
Ocen - 32
Informacja o towar
  • Pojemność [litr]: 5
  • Rekomendacje producenta: MB 229.52
  • Linia produktów: Genuine Engine Oil
  • Klasa lepkości SAE: 5W-30
  • Rodzaj połączenia: Kanister
  • Mercedes-Benz: Olej silnikowy
  • Numer artykułu: A000989950213AMEE
  • Nasza cena: 320,40 PLN
  • Stan: nowy
Szczegóły
Mercedes-Benz Olej silnikowy 5W-30, 5l
Numer artykułu: A000989950213AMEE
Więcej
320,40 PLN
64,08 PLN za 1 litr
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy
Valvoline SynPower Power Steering VE18320 Olej do hydrauliki centralnej
Ocen - 1
Informacja o towar
  • Seria: Power Steering
  • Pojemność [litr]: 1
  • Rodzaj połączenia: Butelka
  • Rodzaj pojazdu: Samochód
  • Wyposażenie pojazdu: dla pojazdów z instalacją hydrauliczną, dla pojazdów z hydraulicznym wspomaganiem ukł. kierowniczego
  • Rekomendacje producenta: GM B 040 0070, MAN M 3289, Volvo 1161529, VW G 002 000, VW G 004 000 M2
  • Kolor: oliwkowy NATO
  • Linia produktów: SynPower
  • Valvoline: Olej do hydrauliki centralnej
  • Numer artykułu: VE18320
  • Nasza cena: 113,21 PLN
Szczegóły
Valvoline Olej do hydrauliki centralnej
Numer artykułu: VE18320
Więcej
113,21 PLN
113,21 PLN za 1 litr
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy
FUCHS TITAN GT1 PRO C-3 601426384 Olej silnikowy 5W-30, 5l
Ocen - 24
Informacja o towar
  • Pojemność [litr]: 5
  • Rekomendacje producenta: BMW Longlife-04, MB 229.51, Porsche C30, VW 504 00, VW 507 00, Chrysler MS-11106, Fiat 9.55535-S3
  • Specyfikacja: ACEA C3, API SN
  • Linia produktów: TITAN
  • Klasa lepkości SAE: 5W-30
  • Seria: GT1 PRO C-3
  • Rodzaj połączenia: Kanister
  • Rodzaj pojazdu: Samochód
  • FUCHS: Olej silnikowy
  • Numer artykułu: 601426384
  • Nasza cena: 227,36 PLN
  • Stan: nowy
Szczegóły
FUCHS Olej silnikowy 5W-30, 5l
Numer artykułu: 601426384
227,36 PLN
45,47 PLN za 1 litr
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy
Mercedes-Benz Genuine Engine Oil A000989940213ALEE Olej silnikowy 5W-30, 5l
Ocen - 26
Informacja o towar
  • Pojemność [litr]: 5
  • Rekomendacje producenta: MB 229.51
  • Linia produktów: Genuine Engine Oil
  • Klasa lepkości SAE: 5W-30
  • Rodzaj połączenia: Kanister
  • Mercedes-Benz: Olej silnikowy
  • Numer artykułu: A000989940213ALEE
  • Nasza cena: 348,76 PLN
  • Stan: nowy
Szczegóły
Mercedes-Benz Olej silnikowy 5W-30, 5l
Numer artykułu: A000989940213ALEE
Więcej
348,76 PLN
69,75 PLN za 1 litr
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy
LIQUI MOLY Top Tec 4200 3707 Olej silnikowy 5W-30, 5l
Ocen - 109
Informacja o towar
  • Pojemność [litr]: 5
  • Rekomendacje producenta: MB 229.31, MB 229.51, MB 229.52, OV0401547-G30, OV0401547-D30, Porsche C30, VW 504 00, VW 507 00, BMW Longlife-04, BMW Longlife-01 FE , VW 505 00, VW 505 01, VW 506 00, VW 506 01
  • Specyfikacja: ACEA C3, API SP, ACEA C2
  • Linia produktów: Top Tec
  • Klasa lepkości SAE: 5W-30
  • Seria: 4200
  • Rodzaj połączenia: Kanister
  • Rodzaj pojazdu: Samochód
  • nie dla producentów silników: TDI R5, VAG: V10
  • LIQUI MOLY: Olej silnikowy
  • Numer artykułu: 3707
  • Nasza cena: 279,28 PLN
  • Stan: nowy
Szczegóły
LIQUI MOLY Olej silnikowy 5W-30, 5l
Numer artykułu: 3707
279,28 PLN
Cena za sztukę
55,86 PLN za 1 litr
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy
VT540L EIBACH VT540-L Rozszerzenie, błotnik Oś przednia, Oś tylna, Kołpak
Ocen - 36
Informacja o towar
  • Strona zabudowy: Oś przednia, Oś tylna
  • Długość [mm]: 210
  • Szerokość [mm]: 20
  • informacja uzupełniająca: Kołpak
  • EIBACH: Rozszerzenie, błotnik
  • Numer artykułu: VT540-L
  • Nasza cena: 157,58 PLN
  • Stan: nowy
Szczegóły
EIBACH Rozszerzenie, błotnik Oś przednia, Oś tylna, Kołpak
Numer artykułu: VT540-L
157,58 PLN
Cena za zestaw 2 sztuk
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy
MANNOL RACING+ESTER MN7902-20 Olej silnikowy 10W-60, 20l, Olej syntetyczny
Ocen - 21
Informacja o towar
  • Pojemność [litr]: 20
  • Rekomendacje producenta: VW 501 01, VW 505 00, MB 229.1, Ford WSS-M2C153-E, GM 6094-M
  • Specyfikacja: API CH-4, ACEA A3 / B4, API SN
  • Linia produktów: RACING+ESTER
  • Klasa lepkości SAE: 10W-60
  • Olej: Olej syntetyczny
  • MANNOL: Olej silnikowy
  • Numer artykułu: MN7902-20
  • Nasza cena: 476,08 PLN
Szczegóły
MANNOL Olej silnikowy 10W-60, 20l, Olej syntetyczny
Numer artykułu: MN7902-20
Więcej
476,08 PLN
23,80 PLN za 1 litr
Cena zawiera 23% VAT, Darmowa wysyłka
ELF Evolution 900 SXR 2198388 Olej silnikowy 5W-40, 5l
Ocen - 54
Informacja o towar
  • Pojemność [litr]: 5
  • Rekomendacje producenta: MB 229.5, Renault RN0700, Renault RN0710, Porsche A40, VW 502 00, VW 505 00, PSA B71 2296, Chrysler MS-12991, Fiat 9.55535-M2
  • Specyfikacja: API SN, API CF, ACEA A3 / B4
  • Linia produktów: Evolution
  • Klasa lepkości SAE: 5W-40
  • Seria: 900 SXR
  • Rodzaj połączenia: Kanister
  • Rodzaj pojazdu: Samochód
  • Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: dla zastosowań przy utrudnionych warunkach eksploatacji
  • ELF: Olej silnikowy
  • Numer artykułu: 2198388
  • Nasza cena: 157,20 PLN
  • Stan: nowy
Szczegóły
ELF Olej silnikowy 5W-40, 5l
Numer artykułu: 2198388
157,20 PLN
31,44 PLN za 1 litr
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy

Popularne posty

Zapisz się się do naszych newsletterów

Aby otrzymywać nasze najnowsze wiadomości i porady prosimy o podanie swojego adres e-mail: