• SHOP
  • CLUB
Wypróbuj konto Premium
0
Mój garaż
Dodaj pojazd
0
Artykułów #
0,00 PLN
Twój koszyk jest pusty

Silniki Nissan Patrol

Spis treści

  1. Silniki Nissan Patrol: Historyczne generacje I-IV (1951-1997)
    1. Silniki benzynowe Nissan Patrol: Historyczne generacje I-IV (1951-1997)
    2. Silniki wysokoprężne Nissan Patrol: Historyczne generacje I-IV (1951-1997)
  2. Silniki Nissan Patrol: Generacja V (1997-2010)
    1. Silniki benzynowe Nissan Patrol: Generacja V (1997-2010)
    2. Silniki wysokoprężne Nissan Patrol: Generacja V (1997-2010)
  3. Silniki Nissan Patrol: Generacja VI (2010-dziś)
    1. Silniki benzynowe Nissan Patrol: Generacja VI (2010-dziś)
    2. Silniki wysokoprężne Nissan Patrol: Generacja VI (2010 - dziś)
  4. Wnioski: Najlepsze silniki Nissan Patrol wszystkich generacji

Od momentu wprowadzenia na rynek w 1951 roku, Nissan Patrol stał się jednym z najbardziej wytrzymałych pojazdów terenowych na świecie, oferując imponującą gamę silników Nissan Patrol w sześciu generacjach. Od wczesnych jednostek mechanicznych po nowoczesne silniki V8 turbo, ewolucja technologiczna Patrol odzwierciedla rozwój całej branży motoryzacyjnej.

Silniki Nissan Patrol: Historyczne generacje I-IV (1951-1997)

Silniki Nissan Patrol: Historyczne generacje I-IV (1951-1997)

Przez 46 lat pierwsze cztery generacje Nissan Patrol stanowiły podwaliny jednego z najdłużej eksploatowanych pojazdów terenowych w historii motoryzacji. Te historyczne silniki Nissan Patrol charakteryzowały się wyjątkową wytrzymałością i prostotą - przebiegi od 500 000 do 800 000 kilometrów nie były rzadkością przy prawidłowej konserwacji. Poważniejsze naprawy były zwykle konieczne dopiero po przejechaniu od 300 000 do 400 000 kilometrów, a ich przeprowadzenie było często niedrogie. Absolutnie najlepszym silnikiem wszystkich historycznych generacji był 4,2-litrowy rzędowy sześciocylindrowy TB42S z czwartej generacji (1987-1997), który doskonale łączył niezawodność, moment obrotowy i trwałość. Najważniejszymi wydarzeniami technicznymi tej epoki było wprowadzenie technologii diesla w latach 80. oraz przejście z gaźnika na układ wtrysku paliwa.

Silniki benzynowe Nissan Patrol: Historyczne generacje I-IV (1951-1997)

Wczesne silniki benzynowe Nissan Patrol rozpoczęły się w 1951 roku od 3,7-litrowego rzędowego sześciocylindrowego silnika P (85 KM), który był produkowany do 1960 roku. Druga generacja (1960-1980) produkowała legendarny 4,0-litrowy P40 o mocy 105-125 KM, który okazał się praktycznie niezniszczalny. Od 1980 r. trzecia generacja była zdominowana przez 2,8-litrowy L28 o mocy 101-110 KM, podczas gdy czwarta generacja (1987-1997) osiągnęła swój szczyt dzięki 4,2-litrowym TB42 (116 KM) i TB42S (145 KM). Te silniki Nissan Patrol były znane ze swojej wyjątkowej wytrzymałości - TB42S stał się najlepszym silnikiem benzynowym wszystkich historycznych generacji dzięki połączeniu wysokiego momentu obrotowego i niezawodności. Typowe problemy ograniczały się głównie do zużywających się części, takich jak pompy wody lub chłodnice po bardzo dużych przebiegach.

Silniki wysokoprężne Nissan Patrol: Historyczne generacje I-IV (1951-1997)

Historia Nissan Patrol z silnikiem wysokoprężnym rozpoczęła się w 1980 roku od 3,3-litrowego SD33 (95 KM) w trzeciej generacji, a następnie mocniejszego SD33T z turbodoładowaniem (110 KM). Czwarta generacja wprowadziła rewolucyjny 4,2-litrowy TD42 (115 KM) w 1987 roku, który później stał się dostępny jako turbodoładowany TD42T (145 KM). TD42T stał się najlepszym silnikiem wysokoprężnym ze wszystkich historycznych generacji i nadal jest uważany za jeden z najbardziej niezawodnych silników wysokoprężnych w historii. Te silniki wysokoprężne Nissan Patrol regularnie osiągały ponad 600 000 kilometrów bez remontu silnika, a jedynie pompy wtryskowe i turbosprężarka wymagały sporadycznej konserwacji. Mechaniczny wtrysk paliwa okazał się niezwykle trwały i łatwy w utrzymaniu.

Silnik Nissan Patrol Moc wyjściowa Zużycie paliwa Typowe niedociągnięcia Ocena
P40 (4,0 l benzyna) 105-125 KM 15-18 l/100 km Wysokie zużycie paliwa, gaźnik Dobry
L28 (2,8 l benzyny) 101-110 KM 12-15 l/100km Regulacja luzu zaworowego Dobry
TB42S (4,2 l benzyny) 145 KM 14-16 l/100km Minimalne niedociągnięcia Bardzo dobry
SD33T (3.3L diesel) 110 KM 10-12 l/100km Zużycie turbosprężarki Dobry
TD42T (4.2L Diesel) 145 KM 9-11 l/100km Praktycznie bezawaryjny Bardzo dobry

Silniki Nissan Patrol: Generacja V (1997-2010)

Silniki Nissan Patrol: Generacja V (1997-2010)

Piąta generacja oznaczała przejście Nissan Patrol na nowoczesne technologie i bardziej luksusowy komfort, bez utraty legendarnej solidności. Te silniki Nissan Patrol z łatwością osiągały od 400 000 do 500 000 kilometrów przy odpowiedniej konserwacji, przy czym warianty z silnikiem wysokoprężnym pozostały mistrzami długodystansowymi. Poważniejsze naprawy były zwykle wymagane między 200 000 a 300 000 kilometrów, głównie z powodu bardziej złożonej elektroniki i układów wtryskowych. Absolutnym hitem tej generacji był 4,8-litrowy TB48DE o mocy 245 KM - silnik benzynowy V8, który optymalnie łączył moc i niezawodność. Najważniejsze rozwiązania techniczne obejmowały wprowadzenie elektronicznego sterowania silnikiem, technologii common-rail diesel i ulepszonego oczyszczania spalin. W porównaniu z konkurentami, takimi jak Toyota Land Cruiser czy Mercedes Klasy G, Patrol nadal oferował najlepszy stosunek ceny do wydajności i solidności.

Silniki benzynowe Nissan Patrol: Generacja V (1997-2010)

Gama silników benzynowych Nissan Patrol była zdominowana przez dwa silniki V8: 4,5-litrowy VK45DE (245 KM) i większy 4,8-litrowy TB48DE (245-265 KM). Oba silniki V8 Nissan Patrol bazowały na sprawdzonej technologii z elektronicznym wtryskiem i zapłonem. TB48DE stał się najbardziej niezawodnym silnikiem benzynowym tej generacji, z solidną konstrukcją i charakterystycznym dźwiękiem V8. Problemy ograniczały się głównie do jednostek pomocniczych, takich jak alternatory lub sprężarki klimatyzacji po dużych przebiegach. VK45DE był nieco bardziej podatny na awarie cewki zapłonowej i sporadyczne problemy z przepustnicą, ale ogólnie pozostawał bardzo niezawodny. Oba silniki zużywały od 14 do 18 litrów paliwa na 100 kilometrów, co uznawano za wartość akceptowalną dla SUV-ów V8 tej wielkości.

Silniki wysokoprężne Nissan Patrol: Generacja V (1997-2010)

Wypróbowany i przetestowany 4,2-litrowy TD42T był początkowo kontynuowany, ale w 2001 roku dołączył do niego nowocześniejszy 3,0-litrowy ZD30DDTi z wtryskiem common-rail i mocą 158-160 KM. ZD30DDTi reprezentował nową generację silników wysokoprężnych Nissan Patrol ze znacznie obniżonym zużyciem paliwa (8-10 l/100 km) i poprawioną płynnością pracy. ZD30DDTi okazał się jednak bardziej problematyczny niż jego solidny poprzednik - typowymi niedociągnięciami były pęknięcia w głowicy cylindrów, wadliwe dysze wtryskowe i problemy z recyrkulacją spalin. Pomimo wyższego zużycia paliwa, stary TD42T pozostał bardziej niezawodnym silnikiem i do dziś jest preferowany przez entuzjastów Patroli. Oba silniki oferowały wystarczający moment obrotowy do holowania ciężkich ładunków i jazdy w terenie.

Silnik Nissan Patrol Moc wyjściowa Zużycie paliwa Typowe niedociągnięcia Ocena
VK45DE (4.5L V8) 245 KM 15-17 l/100 km Cewki zapłonowe, przepustnica dobry
TB48DE (4.8L V8) 245-265 KM 14-16 l/100km Minimalne niedociągnięcia Bardzo dobry
TD42T (4.2L diesel) 145 KM 11-13 l/100km Praktycznie bezawaryjny Bardzo dobry
ZD30DDTi (3.0L diesel) 158-160 KM 8-10 l/100km Pęknięcia głowicy cylindrów, EGR Umiarkowane

Silniki Nissan Patrol: Generacja VI (2010-dziś)

Silniki Nissan Patrol: Generacja VI (2010-dziś)

Obecna, szósta generacja całkowicie zrewolucjonizowała Nissan Patrol, przekształcając go ze spartańskiego woła roboczego w luksusowego SUV-a. Te nowoczesne silniki Nissan Patrol mogą osiągnąć przebieg od 300 000 do 400 000 kilometrów przy prawidłowej konserwacji, chociaż bardziej złożona technologia wymaga częstszych interwałów serwisowych. Poważniejsze naprawy są zwykle wymagane między 150 000 a 250 000 kilometrów, głównie z powodu turbosprężarek, układów wtryskowych lub komponentów elektronicznych. Absolutnie topowym silnikiem tej generacji jest 5,6-litrowy VK56VD o mocy 400 KM - silnik benzynowy V8 z bezpośrednim wtryskiem paliwa, który łączy imponujące osiągi z akceptowalną niezawodnością. Najważniejsze rozwiązania techniczne obejmują sterowanie zaworami VVEL, bezstopniową regulację wałka rozrządu i zaawansowaną technologię turbosprężarki. W segmencie premium Patrol konkuruje teraz bezpośrednio z Mercedesem GLS, BMW X7 i Audi Q7, ale nadal oferuje doskonałe możliwości terenowe.

Silniki benzynowe Nissan Patrol: Generacja VI (2010-dziś)

Obecna gama silników benzynowych Nissan Patrol jest zdominowana przez 5,6-litrową jednostkę VK56VD, która jest oferowana w zakresie mocy od 400 do 428 KM. Ten Nissan Patrol V8 wyposażony jest w bezpośredni wtrysk paliwa, rozrząd VVEL i bezstopniową regulację faz rozrządu. VK56VD stał się najmocniejszym i najnowocześniejszym silnikiem benzynowym w historii Patrol, ale wykazuje również typowe słabości nowoczesnych silników o wysokich osiągach. Problemem jest złożone sterowanie zaworami VVEL, które może wymagać konserwacji po przejechaniu 100 000-150 000 kilometrów, a także sporadyczne problemy z wtryskiwaczami wysokociśnieniowymi. Zużycie paliwa mieści się w przedziale 13-16 litrów na 100 kilometrów, co jak na 2,5-tonowego SUV-a o mocy 400 KM jest wartością umiarkowaną. Dostarczanie mocy jest imponująco liniowe, a silnik oferuje wystarczające rezerwy do holowania ładunków o masie do 3,5 tony.

Silniki wysokoprężne Nissan Patrol: Generacja VI (2010 - dziś)

Na rynki Europy i Bliskiego Wschodu opracowano 3,0-litrowy silnik wysokoprężny V6 YD25DDTi o mocy 231-238 KM, który później zastąpiono nowocześniejszym 3,0-litrowym silnikiem V6 twin-turbo YS23DDTTi o mocy 265 KM. Te silniki wysokoprężne Nissan Patrol oferują znacznie lepszą ekonomikę (9-11 l/100 km) niż silniki benzynowe V8 i są specjalnie zoptymalizowane pod kątem długich dystansów i eksploatacji z przyczepą. YS23DDTTi z podwójnymi sekwencyjnymi turbosprężarkami okazał się najnowocześniejszym i najbardziej wydajnym silnikiem wysokoprężnym w historii Patrol. Typowymi słabościami są skomplikowane układy turbosprężarek, które mogą wymagać konserwacji po przejechaniu 200 000 kilometrów, a także sporadyczne problemy z recyrkulacją spalin i filtrem cząstek stałych. Oba silniki oferują jednak doskonały moment obrotowy do jazdy w terenie i są znacznie bardziej niezawodne niż ich bezpośredni europejscy konkurenci.

Silnik Nissan Patrol Moc wyjściowa Zużycie paliwa Typowe niedociągnięcia Ocena
VK56VD (5.6L V8) 400-428 KM 13-16 l/100 km System VVEL, wtryskiwacze Dobry
YD25DDTi (3.0L V6 diesel) 231-238 KM 9-11 l/100km Turbosprężarka, EGR Dobry
YS23DDTTi (3.0L V6 Twin-Turbo) 265 KM 8-10 l/100km Złożona turbosprężarka Dobry

Wnioski: Najlepsze silniki Nissan Patrol wszystkich generacji

Rozwój silników Nissan Patrol na przestrzeni siedmiu dekad pokazuje fascynującą ewolucję od prostych, ale niemal niezniszczalnych jednostek do ultranowoczesnych, mocnych silników. Podczas gdy historyczne generacje imponowały wyjątkową trwałością i łatwością konserwacji, nowoczesne silniki oferują znacznie większy komfort i osiągi przy zachowaniu przyzwoitej niezawodności. Silniki wysokoprężne pozostały mistrzami na długich dystansach we wszystkich generacjach, podczas gdy silniki benzynowe V8 są cenione za charakterystyczne dostarczanie mocy.

  • Najlepszy silnik benzynowy Nissan Patrol:

TB42S (4,2 l, 145 KM) z historycznych generacji łączy legendarną niezawodność z dużą mocą i do dziś pozostaje najsolidniejszym silnikiem benzynowym w historii Patrol.

  • Najlepszy silnik wysokoprężny Nissan Patrol:

TD42T (4,2 l turbo, 145 KM) z generacji IV-V jest uważany za jeden z najbardziej niezawodnych silników wysokoprężnych w historii, regularnie osiągając ponad 600 000 kilometrów bez większych napraw.

  • Najlepszy nowoczesny silnik Nissan Patrol:

Obecna generacja VK56VD (5.6L V8, 400 KM) oferuje najlepsze połączenie osiągów, technologii i akceptowalnej niezawodności dla współczesnych wymagań.

W zakresie konserwacji i części zamiennych do wszystkich generacji Nissan Patrol, AUTODOC oferuje szeroką gamę oryginalnych i wysokiej jakości części zamiennych z szybką dostawą, od historycznych komponentów po najnowsze części systemowe.

AUTODOC Bestsellery: cześci w korzystnej cenie

MANNOL Longlife 504/507 MN7715-10 Olej silnikowy 5W-30, 10l
Ocen - 53
Informacja o towar
  • Pojemność [litr]: 10
  • Rekomendacje producenta: MB 229.51, BMW Longlife-04, Porsche C30, VW 504 00, VW 507 00
  • Specyfikacja: API SN, ACEA C3
  • Linia produktów: Longlife
  • Klasa lepkości SAE: 5W-30
  • Seria: 504 / 507
  • Rodzaj połączenia: Kanister
  • Rodzaj pojazdu: Samochód
  • MANNOL: Olej silnikowy
  • Numer artykułu: MN7715-10
  • Nasza cena: 244,52 PLN
Szczegóły
MANNOL Olej silnikowy 5W-30, 10l
Numer artykułu: MN7715-10
Więcej
244,52 PLN
24,45 PLN za 1 litr
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy
RAVENOL RUP Racing Ultra Performance 1141091-004-01-999 Olej silnikowy 5W-40, 4l
Ocen - 2
Informacja o towar
  • Pojemność [litr]: 4
  • Rekomendacje producenta: BMW Longlife-04, DEXOS 2, MB 229.51, Renault RN0700, Renault RN0710, VW 511 00, Ford WSS-M2C917-A, MB 226.5, Porsche C40
  • Specyfikacja: ACEA C3, API SN
  • Klasa lepkości SAE: 5W-40
  • Seria: RUP Racing Ultra, Performance
  • Rodzaj połączenia: Kanister
  • Rodzaj pojazdu: Samochód
  • RAVENOL: Olej silnikowy
  • Numer artykułu: 1141091-004-01-999
  • Nasza cena: 426,06 PLN
  • Stan: nowy
Szczegóły
RAVENOL Olej silnikowy 5W-40, 4l
Numer artykułu: 1141091-004-01-999
426,06 PLN
106,52 PLN za 1 litr
Cena zawiera 23% VAT, Darmowa wysyłka
LIQUI MOLY Top Tec 4200 3715 Olej silnikowy 5W-30, 4l
Ocen - 9
Informacja o towar
  • Pojemność [litr]: 4
  • Rekomendacje producenta: MB 229.31, MB 229.51, MB 229.52, OV0401547-G30, OV0401547-D30, Porsche C30, VW 504 00, VW 507 00, BMW Longlife-04, BMW Longlife-01 FE , VW 505 00, VW 505 01, VW 506 00, VW 506 01
  • Specyfikacja: ACEA C3, API SP, ACEA C2
  • Linia produktów: Top Tec
  • Klasa lepkości SAE: 5W-30
  • Seria: 4200
  • Rodzaj połączenia: Kanister
  • Rodzaj pojazdu: Samochód
  • nie dla producentów silników: TDI R5, VAG: V10
  • LIQUI MOLY: Olej silnikowy
  • Numer artykułu: 3715
  • Nasza cena: 284,16 PLN
  • Stan: nowy
Szczegóły
LIQUI MOLY Olej silnikowy 5W-30, 4l
Numer artykułu: 3715
284,16 PLN
71,04 PLN za 1 litr
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy
MOBIL Super 3000 Formula V 155856 Olej silnikowy 0W-20, 4l
Ocen - 28
Informacja o towar
  • Pojemność [litr]: 4
  • Rekomendacje producenta: VW 508 00, VW 509 00, Porsche C20
  • Specyfikacja: ACEA C5, API SN PLUS
  • Linia produktów: Super
  • Klasa lepkości SAE: 0W-20
  • Seria: 3000 Formula V
  • Rodzaj połączenia: Kanister
  • Rodzaj pojazdu: Samochód
  • MOBIL: Olej silnikowy
  • Numer artykułu: 155856
  • Nasza cena: 169,07 PLN
  • Stan: nowy
Szczegóły
MOBIL Olej silnikowy 0W-20, 4l
Numer artykułu: 155856
169,07 PLN
42,27 PLN za 1 litr
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy
MANNOL Longlife 504/507 MN7715-5 Olej silnikowy 5W-30, 5l
Ocen - 68
Informacja o towar
  • Pojemność [litr]: 5
  • Rekomendacje producenta: MB 229.51, BMW Longlife-04, Porsche C30, VW 504 00, VW 507 00
  • Specyfikacja: API SN, ACEA C3
  • Linia produktów: Longlife
  • Klasa lepkości SAE: 5W-30
  • Seria: 504 / 507
  • Rodzaj połączenia: Kanister
  • Rodzaj pojazdu: Samochód
  • MANNOL: Olej silnikowy
  • Numer artykułu: MN7715-5
  • Nasza cena: 127,06 PLN
Szczegóły
MANNOL Olej silnikowy 5W-30, 5l
Numer artykułu: MN7715-5
Więcej
127,06 PLN
25,41 PLN za 1 litr
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy
FUCHS TITAN GT1 PRO C-3 601426384 Olej silnikowy 5W-30, 5l
Ocen - 24
Informacja o towar
  • Pojemność [litr]: 5
  • Rekomendacje producenta: BMW Longlife-04, MB 229.51, Porsche C30, VW 504 00, VW 507 00, Chrysler MS-11106, Fiat 9.55535-S3
  • Specyfikacja: ACEA C3, API SN
  • Linia produktów: TITAN
  • Klasa lepkości SAE: 5W-30
  • Seria: GT1 PRO C-3
  • Rodzaj połączenia: Kanister
  • Rodzaj pojazdu: Samochód
  • FUCHS: Olej silnikowy
  • Numer artykułu: 601426384
  • Nasza cena: 227,36 PLN
  • Stan: nowy
Szczegóły
FUCHS Olej silnikowy 5W-30, 5l
Numer artykułu: 601426384
227,36 PLN
45,47 PLN za 1 litr
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy
TotalEnergies Quartz Ineo Xtra First 214314 Olej silnikowy 0W-20, 5l
Ocen - 23
Informacja o towar
  • Pojemność [litr]: 5
  • Rekomendacje producenta: PSA B71 2010, Fiat 9.55535-DM1, OV0401547-A20
  • Specyfikacja: ACEA C5, API SN PLUS
  • Linia produktów: Quartz
  • Klasa lepkości SAE: 0W-20
  • Seria: Ineo Xtra First
  • Rodzaj połączenia: Kanister
  • Wersja silnika: 4-Stroke
  • Rodzaj pojazdu: Samochód
  • TotalEnergies: Olej silnikowy
  • Numer artykułu: 214314
  • Nasza cena: 289,90 PLN
  • Stan: nowy
Szczegóły
TotalEnergies Olej silnikowy 0W-20, 5l
Numer artykułu: 214314
289,90 PLN
57,98 PLN za 1 litr
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy
LIQUI MOLY Special Tec DX1 3766 Olej silnikowy 5W-30, 5l
Ocen - 61
Informacja o towar
  • Pojemność [litr]: 5
  • Rekomendacje producenta: Fiat 9.55535-CR1, Ford WSS-M2C946-A, Ford WSS-M2C946-B1, Ford WSS-M2C961-A1, DEXOS 1 GEN 3
  • Zalecenie producenta oleju: GWM, HAVAL, Honda, Hyundai, Mazda, Nissan, Toyota, Opel
  • Specyfikacja: API SP, ILSAC GF-6A, API SN RC
  • Linia produktów: Special Tec
  • Klasa lepkości SAE: 5W-30
  • Seria: DX1
  • Rodzaj połączenia: Kanister
  • Wersja silnika: 4-Stroke
  • Rodzaj pojazdu: Samochód
  • LIQUI MOLY: Olej silnikowy
  • Numer artykułu: 3766
  • Nasza cena: 188,80 PLN
  • Stan: nowy
Szczegóły
LIQUI MOLY Olej silnikowy 5W-30, 5l
Numer artykułu: 3766
188,80 PLN
37,76 PLN za 1 litr
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy
LIQUI MOLY Top Tec 4110 21479 Olej silnikowy 5W-40, 5l
Ocen - 14
Informacja o towar
  • Pojemność [litr]: 5
  • Rekomendacje producenta: BMW Longlife-04, MB 229.31, MB 229.51, MB 229.52, Porsche C40, VW 511 00
  • Specyfikacja: ACEA C3, API SN
  • Linia produktów: Top Tec
  • Klasa lepkości SAE: 5W-40
  • Seria: 4110
  • Rodzaj połączenia: Kanister
  • Typ katalizatora: dla poj. z filtrem sadzy / cząstek stałych
  • Wersja silnika: 4-Stroke
  • Rodzaj pojazdu: Samochód
  • LIQUI MOLY: Olej silnikowy
  • Numer artykułu: 21479
  • Nasza cena: 255,24 PLN
  • Stan: nowy
Szczegóły
LIQUI MOLY Olej silnikowy 5W-40, 5l
Numer artykułu: 21479
255,24 PLN
51,05 PLN za 1 litr
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy
LIQUI MOLY Leichtlauf High Tech 3864 Olej silnikowy 5W-40, 5l
Ocen - 66
Informacja o towar
  • Pojemność [litr]: 5
  • Rekomendacje producenta: BMW Longlife-01, MB 229.5, PSA B71 2296, Porsche A40, Renault RN0700, Renault RN0710, VW 502 00, VW 505 00, Chrysler MS-10725, Chrysler MS-10850, Fiat 9.55535-H2, Fiat 9.55535-M2, Fiat 9.55535-N2, Fiat 9.55535-Z2, GM LL-B-025, PSA B71 2294
  • Specyfikacja: ACEA A3 / B4, API SP
  • Linia produktów: Leichtlauf
  • Klasa lepkości SAE: 5W-40
  • Seria: High Tech
  • Rodzaj połączenia: Kanister
  • Rodzaj pojazdu: Samochód
  • LIQUI MOLY: Olej silnikowy
  • Numer artykułu: 3864
  • Nasza cena: 214,05 PLN
  • Stan: nowy
Szczegóły
LIQUI MOLY Olej silnikowy 5W-40, 5l
Numer artykułu: 3864
214,05 PLN
42,81 PLN za 1 litr
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy
FANFARO TSE FF6501-5 Olej silnikowy 5W-30, 5l, Olej półsyntetyczny
Ocen - 39
Informacja o towar
  • Pojemność [litr]: 5
  • Rekomendacje producenta: VW 501 01, VW 502 00, VW 503 01, VW 505 00, MB 229.3, MB 229.5, BMW Longlife-98, Renault RN0700, Renault RN0710, Ford WSS-M2C913-B
  • Specyfikacja: API SN, API CH-4, ACEA A3 / B4
  • Linia produktów: TSE
  • Klasa lepkości SAE: 5W-30
  • Olej: Olej półsyntetyczny
  • Rodzaj połączenia: Kanister
  • Rodzaj pojazdu: Samochód
  • FANFARO: Olej silnikowy
  • Numer artykułu: FF6501-5
  • Nasza cena: 133,41 PLN
  • Stan: nowy
Szczegóły
FANFARO Olej silnikowy 5W-30, 5l, Olej półsyntetyczny
Numer artykułu: FF6501-5
Więcej
133,41 PLN
26,68 PLN za 1 litr
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy
MOBIL Super 3000 X1 Formula FE 151528 Olej silnikowy 5W-30, 4l
Ocen - 74
Informacja o towar
  • Pojemność [litr]: 4
  • Rekomendacje producenta: Ford WSS-M2C913-D
  • Specyfikacja: API SN, API CF, ACEA A5 / B5
  • Linia produktów: Super
  • Klasa lepkości SAE: 5W-30
  • Seria: 3000 X1 Formula FE
  • Rodzaj połączenia: Kanister
  • Rodzaj pojazdu: Samochód
  • MOBIL: Olej silnikowy
  • Numer artykułu: 151528
  • Nasza cena: 149,91 PLN
  • Stan: nowy
Szczegóły
MOBIL Olej silnikowy 5W-30, 4l
Numer artykułu: 151528
149,91 PLN
37,48 PLN za 1 litr
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy
MOTUL 8100 X-CESS GEN2 109775 Olej silnikowy 5W-40, 4l
Ocen - 27
Informacja o towar
  • Pojemność [litr]: 4
  • Rekomendacje producenta: BMW Longlife-01, MB 229.5, MB 226.5, Porsche A40, Renault RN0700, Renault RN0710, VW 502 00, VW 505 00, Fiat 9.55535-H2, Fiat 9.55535-M2, Fiat 9.55535-N2, Fiat 9.55535-Z2, GM LL-B-025, PSA B71 2296
  • Specyfikacja: ACEA A3 / B4, API SN
  • Linia produktów: 8100
  • Klasa lepkości SAE: 5W-40
  • Seria: X-CESS GEN2
  • Rodzaj połączenia: Kanister
  • Rodzaj pojazdu: Samochód
  • Wersja silnika: 4-Stroke
  • MOTUL: Olej silnikowy
  • Numer artykułu: 109775
  • Nasza cena: 187,62 PLN
  • Stan: nowy
Szczegóły
MOTUL Olej silnikowy 5W-40, 4l
Numer artykułu: 109775
187,62 PLN
46,91 PLN za 1 litr
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy
LIQUI MOLY Special Tec LL 1193 Olej silnikowy 5W-30, 5l, Olej syntetyczny
Ocen - 47
Informacja o towar
  • Pojemność [litr]: 5
  • Rekomendacje producenta: BMW Longlife-01, MB 229.5, VW 502 00, GM LL-A-025, GM LL-B-025, VW 505 00
  • Specyfikacja: ACEA A3 / B3, API SL, ACEA A3 / B4, API CF
  • Linia produktów: Special Tec
  • Klasa lepkości SAE: 5W-30
  • Seria: LL
  • Olej: Olej syntetyczny
  • Rodzaj połączenia: Kanister
  • Rodzaj pojazdu: Samochód
  • LIQUI MOLY: Olej silnikowy
  • Numer artykułu: 1193
  • Nasza cena: 233,68 PLN
  • Stan: nowy
Szczegóły
LIQUI MOLY Olej silnikowy 5W-30, 5l, Olej syntetyczny
Numer artykułu: 1193
233,68 PLN
46,74 PLN za 1 litr
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy
MOBIL Super 2000 X1 150865 Olej silnikowy 10W-40, 4l, Olej półsyntetyczny
Ocen - 32
Informacja o towar
  • Pojemność [litr]: 4
  • Rekomendacje producenta: MB 229.1, VW 501 01, VW 505 00
  • Specyfikacja: ACEA A3 / B3, API SL, API CF
  • Linia produktów: Super
  • Klasa lepkości SAE: 10W-40
  • Seria: 2000 X1
  • Olej: Olej półsyntetyczny
  • Rodzaj połączenia: Kanister
  • Specyfikacja wg API: CF, SL
  • MOBIL: Olej silnikowy
  • Numer artykułu: 150865
  • Nasza cena: 110,00 PLN
  • Stan: nowy
Szczegóły
MOBIL Olej silnikowy 10W-40, 4l, Olej półsyntetyczny
Numer artykułu: 150865
110,00 PLN
27,50 PLN za 1 litr
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy

Popularne posty

Zapisz się się do naszych newsletterów

Aby otrzymywać nasze najnowsze wiadomości i porady prosimy o podanie swojego adres e-mail: